Постанова
від 08.10.2019 по справі 2340/4928/18
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 2340/4928/18 Суддя (судді) першої інстанції: В.П. Тимошенко

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 жовтня 2019 року м. Київ

Колегія суддів Шостого апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого - судді Федотова І.В.,

суддів: Єгорової Н.М. та Сорочка Є.О.,

за участю секретаря Лисенко І.Д.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради на рішення Черкаського адміністративного суду міста Києва від 31 травня 2019 року у справі за адміністративним позовом а позовом Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Черкаської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору комплексна дитячо-юнацька спортивна школа "Спартак" Черкаської міської ради про визнання дій протиправними, визнання протиправними та скасування постанов та припису, -

ВСТАНОВИЛА:

Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі - позивач) звернувся до суду з позовом до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Черкаської міської ради (далі - відповідач), в якому просив суд:

1) визнати протиправними дії відповідача щодо проведення позапланової перевірки відносно позивача;

2) визнати протиправною та скасувати постанову №55/1002 від 30.11.2018 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності;

3) визнати протиправною та скасувати постанову №56/1003 від 30.11.2018 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності;

4) визнати протиправним та скасувати припис відповідача від 20.11.2018 №43 про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил.

Рішенням Черкаського адміністративного суду міста Києва від 31 травня 2019 року у задоволенні позову відмовлено.

Не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням, позивачем подано апеляційну скаргу, в якій, вказуючи на порушення норм матеріального та процесуального права та невідповідність висновків суду першої інстанції обставинам справи, просить скасувати рішення від 31 травня 2019 року та прийняти нове рішення, яким позовні вимоги задовольнити.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення сторін, які з`явились в судове засідання, дослідивши доводи апеляційної скарги та перевіривши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Як вірно встановлено судом першої інстанції та свідчать матеріали справи, відповідно до декларації про початок виконання будівельних робіт па об`єкті Капітальний ремонт будівлі по АДРЕСА_1, для проведення навчально- тренувальних занять відділень ДЮСШ від 13.09.2016 №ЧК083162570539 замовником будівництва є комплексна дитячо-юнацька спортивна школа Черкаської міської ради, технічний нагляд здійснює ОСОБА_1 , проектна документація розроблена ТОВ Моноліт Люкс , головний інженер проекту ОСОБА_2 , експертиза проекту будівництва проведена ДП ДНДПВІ НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ у Черкаській області, експертний звіт № 57 від 28.03.2016, головний експерт - ОСОБА_3 , відповідальною особою проектувальника, що здійснює авторський нагляд визначено ОСОБА_4 , генеральний підрядник приватне підприємство Сокол-5000 .

Комплекс будівель за адресою АДРЕСА_1 належить територіальній громаді міста в особі Черкаської міської ради, що підтверджується свідоцтвом про право власності на нерухоме майно від 12.11.2012, та інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна від 12.11.2018.

Згідно з рішенням Черкаської міської ради від 07.06.2017 №2-2172 передано з балансу комплексної дитячо-юнацької спортивної школи Черкаської міської ради на баланс комплексної дитячо-юнацької спортивної школи Спартак Черкаської міської ради для подальшого утримання та використання комплекс будівель за адресою: АДРЕСА_1 .

19.07.2017 комплексна дитячо-юнацька спортивна школа Спартак Черкаської міської ради подала до Управління державного архітектурно-будівельного контролю повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт, а саме: повідомлення про зміну замовника будівництва.

Листом від 18.02.2016 № 092 ТОВ Моноліт Люкс відмовився від здійснення авторського нагляду на об`єкті будівництва у зв`язку з неможливістю здійснювати авторський нагляд та коригування робочого проекту на об`єкті будівництва (а.с. 118, т. 2). Згідно з листом від 13.09.2016 ФОП ОСОБА_4 повідомив директора КДЮСШ Спартак , що у зв`язку з неможливістю здійснювати авторський нагляд та коригування робочого проекту на об`єкті будівництва головний інженер проекту ОСОБА_4 передає права на здійснення авторського нагляду та коригування робочого проекту ФОП ОСОБА_5 (а.с. 119, т. 2).

13.09.2016 між комплексною дитячо-юнацькою спортивною школою Черкаської міської ради, департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради та ФОП ОСОБА_5 укладено договір про здійснення авторського нагляду на об`єкті будівництва. Згідно з наказом №76.01.16 від 06.12.2016, виданого ФОП ОСОБА_5 , головним інженером об`єкту перевірки призначено ОСОБА_5 . Відповідно до наказу №76.01.16-АН від 06.12.2016, виданого ФОП ОСОБА_5 , відповідальним за здійснення авторського нагляду об`єкту перевірки призначено ОСОБА_5 .

У 2017 році Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради затвердив завдання на проектування по об`єкту будівництва з головним інженером проекту ОСОБА_5

11.12.2017 між комплексною дитячою-юнацькою спортивною школою Черкаської міської ради, Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради та ФОП ОСОБА_5 укладено договір № 282-П на проектні роботи.

На підставі звернення ОСОБА_6 вх. 1227/01-05 від 01.11.2018, Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Черкаської міської ради призначено з 05 листопада по 16 листопада 2018 року проведення позапланової перевірки об`єкта будівництва Капітальний ремонт будівлі по АДРЕСА_1 , для проведення навчально-тренувальних занять відділень ДЮСШ в м. Черкаси, замовник - комплексна дитячо-юнацька спортивна школа Спартак Черкаської міської ради, проектувальник - ТОВ Моноліт-Люкс , підрядник - приватне підприємство Сокол-5000 , інженер технічного нагляду - ОСОБА_1 , авторський нагляд - ОСОБА_4 (наказ від 02.11.2018 №181).

Згідно з наказом відповідача від 16.11.2018 №188 продовжено проведення позапланової перевірки з 19 по 20 листопада 2018 року.

На підставі наказів Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Черкаської міської ради від 02.11.2018 №181, від 16.11.2018 №188, направлення від 02.11.2018 №164, з 05 по 20 листопада 2018 року посадовою особою відповідача проведено позапланову перевірку об`єкта будівництва Капітальний ремонт будівлі по АДРЕСА_1 , для проведення навчально-тренувальних занять відділень ДЮСШ щодо дотримання суб`єктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил

Під час перевірки встановлено, що об`єкт будівництва не введений в експлуатацію проте експлуатується, що підтверджується матеріалами фотофіксації та актом по обстеженню об`єкту будівництва, підписаного суб`єктами містобудування; зміни щодо проекту, відповідальної особи щодо здійснення авторського нагляду, замовника (які відбулися) не подані до Управління у встановленим чинним законодавством порядку.

За наслідками перевірки складено акт №164 від 20.11.2018, в якому встановлено порушення:

- п. 8, п. 10 ст. 39 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , п. 12 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461. Зокрема, факт експлуатації об`єкту. Об`єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. Про підтвердження експлуатації об`єкта складений відповідний акт від 07.11.2018 про те, що на об`єкті функціонують інженерні системи, що забезпечують експлуатацію об`єкта та використовується приміщення за їх цільовим призначенням. Прийняття такого об`єкту в експлуатацію передбачено законодавством. Експлуатація об`єктів не прийнятих (якщо таке прийняття передбачено законодавством) в експлуатацію забороняється;

- п. 7 ст. 37 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності . Зокрема, за наданими до перевірки документами встановлено, що департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради виконував функції замовника будівництва об`єкта. Встановлено порушення: замовник несвоєчасно подав інформацію про зміну особи відповідальної за проведення авторського нагляду та про коригування проектної документації, не надав інформацію про зміну замовника до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Черкаської міської ради, подання такої інформації є обов`язковим;

- ст.ст. 17, 27 Закону України Про архітектурну діяльність . Зокрема, приватне підприємство Сокол-5000 з 10.08.2017 здійснювало господарську діяльність (будівництво) на вказаному об`єкті будівництва (за класом наслідків належить до об`єктів із середнім СС2 наслідками) без отримання в установленому порядку ліцензії.

За результатами позапланової перевірки складено:

- протокол №51 від 20.11.2018 про адміністративне правопорушення, передбачене ч. 10, 14 ст. 96 Кодексу України про адміністративне правопорушення стосовно ОСОБА_7 , та призначено розгляд справи на 14-00 год. 30.11.2018 в приміщенні Управління державного архітектурно-будівельного контролю;

- протокол №53 від 20.11.2018 про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, передбачене п. 7 ч. 2 ст. 2 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , стосовно Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, та призначено розгляд справи на 14-00 год. 30.11.2018 в приміщенні Управління державного архітектурно-будівельного контролю;

- протокол №54 від 20.11.2018 про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, передбачене п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , стосовно приватного підприємства Сокол-5000 , та призначено розгляд справи на 14-00 год. 30.11.2018 в приміщенні Управління державного архітектурно-будівельного контролю;

- протокол №55 від 20.11.2018 про адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 96 Кодексу України про адміністративне правопорушення, стосовно директора ПП Сокол-5000 ОСОБА_8 , та призначено розгляд справи на 14-00 год. 30.11.2018 в приміщенні Управління державного архітектурно-будівельного контролю;

- припис №43 про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил від 20.11.2018, в якому вимагається негайно припинити експлуатацію об`єкта будівництва; усунути порушення та привести у відповідність до вимог чинного законодавства до 21.12.2018;

- припис №44 про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил від 20.11.2018.

30.11.2018 відповідачем розглянуті справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності та винесені, зокрема:

- постанова № 55/1002 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 30.11.2018, якою департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п. 4 ч.2 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та накладено стягнення у вигляді штрафу в розмірі 681170,00 грн;

- постанова № 56/1003 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 30.11.2018, якою департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п. 7 ч.2 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та накладено стягнення у вигляді штрафу в розмірі 36820,00 гри.

Не погоджуючись з вказаними постановами відповідача від 30.11.2018 та приписом №43 від 20.11.2018, позивач звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, висновкам суду першої інстанції та доводам апелянта, колегія суддів зазначає наступне.

Частиною 1 статті 41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності від 17 лютого 2011 року №3038-VI (далі - Закон №3038-VI) передбачено, що державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється на об`єктах будівництва у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Відповідно до п. 2 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року №553 (далі по тексту - Порядок № 553), державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється за дотриманням, зокрема, вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, проектної документації, будівельних норм, державних стандартів і правил, технічних умов, інших нормативних документів під час виконання підготовчих і будівельних робіт, архітектурних, інженерно-технічних і конструктивних рішень, застосування будівельної продукції.

Згідно з п. 7 Порядку № 553, позаплановою перевіркою вважається перевірка, що не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю. Підставою для проведення позапланової перевірки є, зокрема, звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб`єктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності.

Судом першої інстанції встановлено, що підставою проведення позапланової перевірки на об`єкті будівництва стало звернення гр. ОСОБА_6 від 01.11.2018, в якому останній просить провести перевірку закінченості реконструкції кінотеатра ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , та можливості експлуатації споруди.

На підставі звернення ОСОБА_6 вх. 1227/01-05 від 01.11.2018, відповідно до наказів Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Черкаської міської ради від 02.11.2018 №181, від 16.11.2018 №188, направлення від 02.11.2018 №164, з 05 по 20 листопада 2018 року посадовою особою відповідача проведено позапланову перевірку об`єкта будівництва Капітальний ремонт будівлі по АДРЕСА_1 , для проведення навчально-тренувальних занять відділень ДЮСШ щодо дотримання суб`єктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.

За наведених обставин, є вірним висновок суду першої інстанції про те, що відповідачем правомірно здійснено державний архітектурно-будівельний контроль на об`єкті будівництва шляхом проведення його позапланової перевірки.

Так, під час позапланової перевірки на об`єкті будівництва Капітальний ремонт будівлі по АДРЕСА_1 , для проведення навчально-тренувальних занять відділень ДЮСШ встановлено, зокрема, що об`єкт будівництва не введений в експлуатацію, проте експлуатується, що підтверджується матеріалами фотофіксації та актом по обстеженню об`єкту будівництва, підписаного суб`єктами містобудування. Згідно з актом від 07.11.2018 на об`єкті функціонують інженерні системи, що забезпечують експлуатацію об`єкта та використовується приміщення за їх цільовим призначенням.

Відповідно до ч. 2 ст. 39 Закону №3038-VI прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, здійснюється на підставі акта готовності об`єкта до експлуатації шляхом видачі органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Акт готовності об`єкта до експлуатації підписується замовником, генеральним проектувальником, генеральним підрядником або підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), субпідрядниками, страховиком (якщо об`єкт застрахований).

Згідно з ч.ч. 4, 5 ст. 39 Закону №3038-VI прийняття рішення про реєстрацію (повернення) декларації про готовність об`єкта до експлуатації, видачу (відмову у видачі) сертифіката здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю протягом десяти робочих днів з дати подання відповідних документів.

Датою прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта є дата реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації або видачі сертифіката.

Частина восьма статті 39 Закону №3038-VI визначає, що експлуатація закінчених будівництвом об`єктів, не прийнятих (якщо таке прийняття передбачено законодавством) в експлуатацію, забороняється.

В обґрунтування доводів апеляційної скарги позивач вказує на те, що відповідач в порушення процедури проведення перевірки, здійснив перевірку платника - департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, а не замовника будівництва - КДЮСШ Спартак .

Надаючи правову оцінку таким доводам апелянта, колегія суддів враховує наступне.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону №3038-VI замовник - фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву.

Як вірно встановлено судом першої інстанції, відповідно до декларації про початок виконання будівельних робіт на об`єкті Капітальний ремонт будівлі по АДРЕСА_1, для проведення навчально - тренувальних занять відділень ДЮСШ від 13.09.2016 №ЧК083162570539 замовником будівництва є комплексна дитячо-юнацька спортивна школа Черкаської міської ради.

19.07.2017 комплексна дитячо-юнацька спортивна школа Спартак Черкаської міської ради подала до Управління державного архітектурно-будівельного контролю повідомлення про зміну замовника будівництва на комплексну дитячо-юнацьку спортивну школу Спартак Черкаської міської ради (том 2 а.с. 53).

Матеріали справи свідчать, що згідно з рішенням Черкаської міської ради від 12.06.2018 № 2-3408 Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 26.06.2003 № 3-531 Про перелік об`єктів права міської комунальної власності та уповноважених органів, яким вони передаються в оперативне управління департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради передано в оперативне управління комплексну дитячо-юнацьку спортивну школу Спартак Черкаської міської ради за адресою: м. Черкаси, АДРЕСА_1/1.

У 2017 році Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради затвердив завдання на проектування по об`єкту перевірки з головним інженером проекту ОСОБА_5 .

Відповідно до експертного звіту від 23.11.2017 № 24-0834-17 щодо розгляду проектної документації за робочим проектом Капітальний ремонт будівлі но АДРЕСА_1, для проведення навчально-тренувальних занять відділень ДЮСШ в м. Черкаси (Коригування), замовник будівництва є Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, генеральний проектувальник ФОП ОСОБА_5 .

Згідно технічного паспорту па комплекс будівель по АДРЕСА_1 від 28.09.2018 замовником є Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради.

05.08.2016 між Департаментом економіки та розвитку Черкаської міської ради (Замовник 1), Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (Замовник 2) та Приватним підприємством Сокол-5000 (Підрядник) укладено договір №282 на виконання робіт з капітального ремонту будівлі по АДРЕСА_1, для проведення навчально-тренувальних занять відділень ДЮСШ.

27.12.2017 між Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (Замовник) та ПП Сокол-5000 укладено договір підряду на виконання будівельних робіт №21т.

Відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт за червень - вересень 2018 року (форма №КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за червень - вересень 2018 року, замовником об`єкта Капітальний ремонт будівлі по АДРЕСА_1, для проведення навчально-тренувальних занять відділень ДЮСШ є Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, генпідрядник ПП Сокол-5000 ( том 3 а.с. 80-95).

Також, судом першої інстанції допитано свідків: ОСОБА_8 як уповноваженої особи генпідрядника Сокол 5000 , який підтвердив підписання вищезазначених актів із позивачем як замовником будівництва; ОСОБА_1 , який здійснював технічний нагляд на спірному об`єкті будівництва та пояснив, що договірні зобов`язання виконувалися із позивачем як замовником будівництва.

Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, як замовником, укладено:

- з КП Черкасиводоканал Черкаської міської ради договори № 105 та №105-1 від 30.01.2018 про закупівлю послуг з відведення стічних вод (центрального водовідведення) на об`єкт перевірки;

- з ПАТ Черкасиобленерго договір № 3 від 01.02.2018 про закупівлю товарів та послуг на об`єкт будівництва Капітальний ремонт будівлі по АДРЕСА_1 , для проведення навчально-тренувальних занять відділень ДЮСШ ;

- з ПАТ Черкасиобленерго договір № 536-02/18-18 від 19.06.2018 про нестандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу на об`єкт будівництва Капітальний ремонт будівлі по АДРЕСА_1, для проведення навчально-тренувальних занять відділень ДЮСШ ;

- з комунальним підприємством теплових мереж Черкаситеплокомуненерго додаткову угоду № 1 від 09.11.2018 до договору купівлі-продажу теплової енергії за державні кошти № 622 від 12.02.2018 на об`єкт будівництва Капітальний ремонт будівлі по АДРЕСА_1 , для проведення навчально-тренувальних занять відділень ДЮСШ .

Рішенням Черкаської міської ради від 08.04.2019 №2-4278 визначено департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради замовником будівництва по об`єкту Капітальний ремонт будівлі по АДРЕСА_1 , для проведення навчально-тренувальних занять відділень ДЮСШ ; зобов`язано департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради передати всі наявні документи, які засвідчують права замовника, проектну документацію, договірну документацію, документацію, пов`язану з проведенням процедур закупівель.

За наведених обставин, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що доказами у справі підтверджується, що замовником будівництва Капітальний ремонт будівлі по АДРЕСА_1, для проведення навчально-тренувальних занять відділень ДЮСШ є Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради. Саме позивач, як замовник будівництва, має нести відповідальність за експлуатацію об`єкта без зареєстрованого сертифіката згідно з ч.10 ст. 39 Закону №3038-VI.

Відповідно до п.п. 4, 7 ч. 2 ст. 2 Закону України від 14.10.1994 №208/94-ВР "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" (далі - Закон №208/94-ВР) суб`єкти містобудування, які є замовниками будівництва об`єктів (у разі провадження містобудівної діяльності), або ті, що виконують функції замовника і підрядника одночасно, несуть відповідальність у вигляді штрафу за такі правопорушення:

- експлуатація або використання об`єктів будівництва, не прийнятих в експлуатацію, а також наведення недостовірних даних у декларації про готовність об`єкта до експлуатації чи в акті готовності об`єкта до експлуатації, вчинені щодо: об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми наслідками (СС2), - у розмірі трьохсот сімдесяти прожиткових мінімумів для працездатних осіб;

- неподання чи несвоєчасне подання замовником інформації про передачу права на будівництво об`єкта іншому замовнику, зміну генерального підрядника чи підрядника, осіб, відповідальних за проведення авторського і технічного нагляду, відповідальних виконавців робіт, а також про коригування проектної документації у випадках, коли подання такої інформації є обов`язковим згідно із законодавством, - у розмірі двадцяти прожиткових мінімумів для працездатних осіб.

З огляду на наявність в діяннях позивача правопорушень у сфері містобудівної діяльності, колегія суддів підтримує висновок суду першої інстанції, що дії відповідача по проведенню позапланової перевірки є правомірними, а оскаржувані постанови відповідача від 30.11.2018 про накладення штрафу та припис про усунення порушення вимог законодавства від 20.11.2018 прийняті на підставі, у межах повноважень та у спосіб, визначений законом.

В той же час, проаналізувавши доводи апеляційної скарги, судова колегія вважає, що вони не спростовують висновків суду першої інстанції, яким повно встановлено обставини справи та правильно застосовано норми матеріального і процесуального права.

На підставі вищенаведеного, приймаючи до уваги, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, висновки суду першої інстанції доводами апелянта не спростовані, колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для його зміни або скасування.

Керуючись ст.ст. 242, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, колегія суддів,

ПОСТАНОВИЛА:

Апеляційну скаргу Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради залишити без задоволення, а рішення Черкаського адміністративного суду міста Києва від 31 травня 2019 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду у порядку та строки, визначені ст.ст. 329-331 КАС України.

Головуючий суддя:

Судді:

Повний текст постанови виготовлено 09.10.2019 року.

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.10.2019
Оприлюднено11.10.2019
Номер документу84854135
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2340/4928/18

Постанова від 20.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Ухвала від 15.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Ухвала від 03.12.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 27.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Ухвала від 27.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Постанова від 08.10.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Постанова від 08.10.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 14.08.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 14.08.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 22.07.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні