ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"02" жовтня 2019 р. справа № 300/1216/19
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
судді Матуляка Я.П.
при секретарі Мула Х.О.
за участю:
представника позивача - Селяніна В.О.
представників відповідача - Миговича І.В., Буджака В.М.
представника третьої особи - Устінського А.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом: товариства з обмеженою відповідальністю "Розважально-відпочинковий центр "Гаразд"
до відповідача: Івано-Франківської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності Івано-Франківської міської ради
про визнання протиправним та нечинним рішення від 25.04.2019 року за № 95-25, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Розважально-відпочинковий центр "Гаразд" (далі - ТОВ "РВЦ "Гаразд") звернулося до суду з позовом до Івано-Франківської міської ради про визнання протиправним та нечинним рішення від 25.04.2019 року за № 95-25.
Позовні вимоги мотивовані тим, що оскаржуване рішення прийнято без дотримання порядку, встановленого чинним законодавством України, без урахування інтересів позивача як орендаря земельної ділянки, відтак порушує його права та інтереси.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 06.06.2019 дану позовну заяву залишено без руху у зв`язку з її невідповідністю вимогам статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України та надано десятиденний строк з дня вручення (отримання) копії цієї ухвали для усунення недоліку.
07.06.2019 представником позивача зазначений в ухвалі про залишення позовної заяви без руху недолік усунутий.
У зв`язку із усуненням недоліків, ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 10.06.2019 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 08.07.2019 (а.с.1-2).
Відповідач скористався правом на подання відзиву на позовну заяву, який надійшов на адресу суду 25.06.2019 року. Представник відповідача проти заявлених позовних вимог заперечив з підстав, наведених у відзиві, який міститься в матеріалах справи, просив суд в задоволенні позову відмовити(а.с.86-90).
08.07.2019 на адресу суду надійшло клопотання відповідача в якому просив залучити до участі у справі у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності Івано-Франківської міської ради.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 08.07.2019 клопотання відповідача задоволено та залучено в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності Івано-Франківської міської ради.
19.07.2019 року на адресу Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшло пояснення щодо позову управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності Івано-Франківської міської ради, в якому викладені заперечення щодо позову та обґрунтування правомірності оскаржуваного рішення.
У підготовчому судовому засіданні 05.08.2019 ухвалою суду продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів.
09.09.2019 протокольною ухвалою судом закрито підготовче провадження в даній справі та призначено справу до судового розгляду по суті.
17.09.2019 на адресу суду разом із клопотанням про поновлення пропущеного строку подання відповіді на відзив, представником позивача подано відповідь на відзив.
Відповідач своїм правом на подання заперечення не скористався.
Представник позивача позовні вимоги підтримав, з підстав викладених в позові та відповіді на відзив, просив позов задовольнити.
Представники відповідача у судовому засіданні проти позову заперечили та просили суд відмовити у задоволенні позову повністю.
Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача у судовому засіданні просив суд в задоволенні позову відмовити.
Розглянувши матеріали адміністративної справи за правилами загального позовного провадження, заслухавши пояснення представників сторін та представника третьої особи, дослідивши в сукупності письмові докази, якими обґрунтовуються позовні вимоги та заперечення, суд встановив наступне.
14 березня 2011 року, між Івано-Франківською міською радою та товариством з обмеженою відповідальністю "Розважально-відпочинковий центр "Гаразд" укладено договір оренди землі № 79, згідно якого орендарю передано в користування земельну ділянку для будівництва розважально-відпочинкового центру по вул. Південний бульвар площею 4 га.
На підставі пункту 49 рішення 6 сесії Івано-Франківської міської ради, 21 березня 2014 року, між Івано-Франківською міською радою укладено Додаткову угоду, за умовами якої, дію вказаного вище договору було продовжено на той самий строк і на тих самих умовах.
На підставі даної Додаткової угоди, 16 квітня 2014 року ТОВ "РВЦ "Гаразд" зареєструвало право оренди (користування) в Державному реєстрі речових прав на земельну ділянку з кадастровим номером 2610100000:24:001.0078, строк дії договору - до 16 квітня 2017 року.
Згідно умов укладеного між Івано-Франківською міською радою як Орендодавцем і ТОВ "РВЦ "Гаразд" як Орендарем вказаного вище договору оренди та додаткової угоди до нього, земельна ділянка площею 4 га передана Орендарю під забудову, а саме - під будівництво розважально-відпочинкового центру.
Строк дії договору оренди продовжено до 16 квітня 2020 року (а.с.24-28).
08 лютого 2019 року, на офіційній веб-сторінці управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності Івано-Франківської міської ради опубліковано Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті "Детальний план території в районі міського озера в межах АДРЕСА_1 , вулиці Романа Гурика, провулку Ленкавського". Повідомлення аналогічного змісту було оприлюднене в газеті "Західний кур`єр" (а.с.31-34).
Відповідно до вказаного повідомлення, замовником проекту є Департамент містобудування, архітектури та культурної спадщини Івано-Франківської міської ради, а розробником - КВП "АПБ-ІФ". Згідно з п. 3.2 Повідомлення, підстава для розроблення детального плану - рішення сесії міської ради № 211-6 від 08.07.2016 про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті "Детальний план території в районі міського озера в межах вулиці АДРЕСА_1 , вулиці Романа Гурика, АДРЕСА_2 Ленкавського". Пунктом 7 вказано, що про додаткові інформаційні заходи щодо даного проекту по необхідності буде оголошено додатково.
25 квітня 2019 року Івано-Франківською міською радою (25 сесія) 7 демократичного скликання прийнято рішення "Про затвердження детального плану території в районі міського озера" за № 95-25, яким вирішено затвердити детальний план території навколо міського озера в межах вулиці АДРЕСА_1 Романа Гурика АДРЕСА_3 в м. АДРЕСА_4 -Франківську (а.с.29).
Питання щодо розробки детального плану території врегульовано Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності", яким встановлено правові та організаційні основи містобудівної діяльності та який спрямований на забезпечення сталого розвитку території з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 вищезгаданого Закону планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.
Згідно з ч.1 ст.6, ч.1 ст.7 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" управління у сфері містобудівної діяльності та архітектурно-будівельного контролю, яке зокрема, здійснюється шляхом планування територій на державному, регіональному та місцевому рівнях, відноситься серед інших суб`єктів владних повноважень і до компетенції органів місцевого самоврядування.
Статтею 8 цього Закону встановлено, що планування територій здійснюється на державному, регіональному та місцевому рівнях відповідними органами виконавчої влади, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим та органами місцевого самоврядування. Рішення з питань планування та забудови територій приймаються сільськими, селищними, міськими радами та їх виконавчими органами, районними, обласними радами, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями в межах визначених законом повноважень з урахуванням вимог містобудівної документації.
Згідно ч.1 ст.12 Закону України "Про основи містобудування" встановлено, що до компетенції сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування на відповідній території належить затвердження відповідно до законодавства місцевих програм, генеральних планів відповідних населених пунктів, планів зонування територій, а за відсутності затверджених у встановленому законом порядку планів зонування території - детальних планів територій.
Відповідно до ч.6 ст.19 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" склад, зміст, порядок розроблення та затвердження детального плану території визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування. Таким органом є Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.
Оскільки, в силу вимог Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" детальний план території є одним з видів містобудівної документації, то на процедуру розроблення та затвердження детального плану території поширюється дія Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 №290.
Згідно з п.4.1 Порядку рішення про розроблення детального плану території, яка розташована в межах населеного пункту, приймає відповідна міська рада.
Згідно зі статтею 21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" громадському обговоренню підлягають розроблені в установленому порядку проектні містобудівні документації на місцевому рівні: генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій.
В силу вимог частини 3 ст. 21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" замовники містобудівної документації зобов`язані забезпечити:
1) оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення містобудівної документації на місцевому рівні з прогнозованими правовими, економічними наслідками та наслідками для довкілля, у тому числі для здоров`я населення;
2) оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, пояснювальної записки, розділу "Охорона навколишнього природного середовища" або звіту про стратегічну екологічну оцінку на своїх офіційних веб-сайтах, а також вільний доступ до такої інформації громадськості;
3) реєстрацію, розгляд та врахування пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні;
4) проведення громадських слухань щодо проектів містобудівної документації на місцевому рівні;
5) узгодження спірних питань між громадськістю і замовниками містобудівної документації на місцевому рівні через погоджувальну комісію;
6) оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні.
Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" затвердження на місцевому рівні містобудівної документації, зазначеної у частині першій цієї статті, без проведення громадського обговорення проектів такої документації забороняється.
Таким чином, стаття 21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" прямо зобов`язує міську раду (її виконавчі органи) провести громадські слухання по проекту детального плану (п. 4 ч. 3 ст. 21 Закону), які є невід`ємною частиною громадського обговорення проекту містобудівної документації.
Вказана вимога викладена також і в Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 №555.
Так, відповідно до п.7 Порядку громадські слухання щодо проектів містобудівної документації на місцевому рівні проводяться у строк, визначений для проведення процедури громадського обговорення, але не раніше 10 днів з дати оприлюднення проекту містобудівної документації на місцевому рівні.
Відповідно до п. 6-1 Порядку проведення громадських слухань, повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації має містити зокрема, інформацію про дату, час і місце проведення громадських слухань.
Судом встановлено, що управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності листом від 08.05.2019 №14/31.1-18/283 надало відповідь на адвокатський запит ОСОБА_1 , якою повідомило, що громадські слухання в даному випадку не проводились, оскільки на час надання дозволу міською радою, оформленого рішенням сесії про дозвіл на розроблення вказаного детального плану від 08.07.2016 р. №211-6 діяв Порядок проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні в попередній редакції, яким не встановлювалась така вимога (а.с.37-39).
Однак, на думку суду, зважаючи на те, що процедура врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні врегульована Порядком №555 розпочалась з повідомлення від 8 лютого 2019 року, опублікованого на офіційній веб-сторінці управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності Івано-Франківської міської ради та в спецвипуску газети "Західний кур`єр" від 07.02.2019 року (а.с.33, 34), то застосуванню підлягали положення вказаного порядку, в редакції чинній станом на 01.02.2019 року.
Відтак, повідомлення про початок розгляду процедури врахування інтересів громадськості повинно було містити вимоги чинного на час публікації законодавства, в тому числі й щодо проведення громадських слухань.
В той же час, відповідач вказаних норм не виконав та допустив порушення вимог чинного законодавства в частині проведення громадських слухань.
Крім того, слід зазначити, що відповідно до ч.5 ст.21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" пропозиції громадськості подаються у строк, визначений для проведення процедури громадського обговорення, який не може становити менш як 30 днів з дня оприлюднення проекту містобудівної документації на місцевому рівні.
В силу вимог пункту 6-1 Порядку проведення громадських слухань, пропозиції громадськості, подаються у строк, визначений для проведення процедури громадського обговорення, який не може становити менш як 30 днів з дати оприлюднення проекту містобудівної документації на місцевому рівні та повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості щодо проекту містобудівної документації
Так, у п.4 повідомлення, опублікованого замовником вказано, що з проектом детального плану території можна ознайомитись на веб-сайті Департаменту містобудування, архітектури та культурної спадщини Івано-Франківської міської ради та в приміщенні Департаменту (вул. Незалежності, 9, поверх 5, каб. 504).
Відповідно до п.6 Повідомлення пропозиції до проекту містобудівної документації приймаються з 08.02.2019 по 12.02.2019. в приміщенні Департаменту.
Тобто, для ознайомлення з проектом ДПТ, підготовки пропозиції та її подання, в порушення вимог Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Порядку проведення громадських слухань, відповідачем надано зацікавленим сторонам та громадськості (з урахуванням того, що 09.02 та 10.02 - вихідні дні) не 30, а 3 дні.
На думку суду, зазначені дії відповідача вказують на формальний характер такого повідомлення, спрямовані на унеможливлення участі громадськості та, в даному випадку, орендаря земельної ділянки (позивача) в процедурі обговорення та можливості подання пропозицій та зауважень.
Також, відповідно до п.1.4 Порядку розроблення містобудівної документації організація розроблення містобудівної документації або внесення змін до неї здійснюється шляхом забезпечення, серед іншого, розгляду проекту містобудівної документації архітектурно-містобудівною радою згідно зі статтею 20 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Так, в силу вимог ч.2 ст.20 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" результати розгляду проектів містобудівної документації архітектурно-містобудівною радою враховуються під час подальшого доопрацювання та затвердження таких проектів.
В судовому засіданні відповідачем не доведено правомірності забезпечення ним розгляду проекту містобудівної документації "Детальний план території в районі міського озера в межах АДРЕСА_1 , вулиці Романа Гурика, провулку Ленкавського" на засіданні архітектурно-містобудівної ради.
Окремо слід зазначити, що абзацом 2 ч.1 ст.16 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" вказано, що містобудівна документація на місцевому рівні розробляється з урахуванням даних державного земельного кадастру на актуалізованій картографічній основі в цифровій формі як просторово орієнтована інформація в державній системі координат на паперових і електронних носіях.
Відповідно до вимог ч.6 ст.19 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" склад та зміст розроблення та затвердження детального плану території визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за №107 від 12.03.2012 затверджено Державні будівельні норми України ДБН Б.1.1-14:2012 "Склад та зміст детального плану території" (надалі - ДБН).
Згідно положень вказаного ДБН, при розробленні детального плану враховується в тому числі інформація земельного кадастру, інвестиційні наміри юридичних і фізичних осіб щодо забудови та іншого використання території (додаток Б - "Склад вихідних даних, які надає замовник для розроблення детального плану").
Орендована ТОВ "РВЦ "Гаразд" земельна ділянка віднесена до земель житлової і громадської забудови, код класифікації 03/16, що відповідає категорії - для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови (map.land.gov.ua).
Відповідно до п. 16 договору оренди метою освоєння даної земельної ділянки (інвестиційні наміри при її отриманні в оренду) є будівництво розважально-відпочинкового центру (тобто громадська забудова).
Судом встановлено, що постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 20 вересня 2018 року визнано протиправною відмову Департаменту містобудування, архітектури та культурної спадщини Івано-Франківської міської ради у наданні Товариству з обмеженою відповідальністю "Розважально-відпочинковий центр "Гаразд" містобудівних умов та обмежень для будівництва розважально-відпочинкового центру "Гаразд" на Південному бульварі в м. Івано-Франківську та зобов`язано відповідача - Департамент містобудування, архітектури та культурної спадщини Івано-Франківської міської ради надати Товариству з обмеженою відповідальністю "Розважально-відпочинковий центр "Гаразд" містобудівні умови та обмеження на об`єкт, який розташований за адресою Південний бульвар, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, площею 4 га (а.с.57-64).
Як наслідок, суд зазначає, що Департамент містобудування, архітектури та культурної спадщини Івано-Франківської міської ради, будучи зобов`язаним видати вихідні дані позивачу для будівництва розважально-відпочинкового центру, вищевказане рішення суду не виконав. Натомість, відповідачем прийнято оскаржуване рішення без врахування інтересів орендаря земельної ділянки та інвестиційних намірів щодо забудови даної території при розробці плану.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Підсумовуючи вищенаведене, суд зазначає, що при прийнятті оскаржуваного рішення відповідачем не забезпечено дотримання вимог чинного законодавства, допущено порушення прав позивача, що вказує на протиправність такого нормативного акта.
Відповідно до ч. 9 ст. 264 Кодексу адміністративного судочинства України суд може визнати нормативно-правовий акт протиправним (незаконним чи таким, що не відповідає правовому акту вищої юридичної сили) та нечинним повністю або в окремій його частині.
Відтак, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення шляхом визнання протиправним та нечинним рішення Івано-Франківської міської ради від 25.04.2019 року за № 95-25 "Про затвердження детального плану території в районі міського озера".
Частиною 1 статті 265 КАС України встановлено, що резолютивна частина рішення суду про визнання нормативно-правового акта протиправним та нечинним невідкладно публікується відповідачем у виданні, в якому його було офіційно оприлюднено, після набрання рішенням законної сили.
Як наслідок, слід зобов`язати відповідача невідкладно опублікувати резолютивну частину рішення суду про визнання протиправним та нечинним рішення Івано-Франківської міської ради від 25.04.2019 року за № 95-25 "Про затвердження детального плану території в районі міського озера" у виданні, в якому цей акт був офіційно оприлюднений, після набрання рішенням законної сили.
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як наслідок, на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Івано-Франківської міської ради підлягає стягненню судовий збір в розмірі 1921,00 грн., сплачений згідно квитанції №0.0.1372741014.1 від 05.06.2019 (а.с.3).
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250, 264, 265 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов товариства з обмеженою відповідальністю "Розважально-відпочинковий центр "Гаразд" (код ЄДРПОУ 35516825, вул. Новгородська, 34-А, м. Івано-Франківськ, 76018) до Івано-Франківської міської ради (код ЄДРПОУ 33644700, вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності Івано-Франківської міської ради (код ЄДРПОУ 42909845, вул. Незалежності, 9, м. Івано-Франківськ, 76018) про визнання протиправним та нечинним рішення від 25.04.2019 року за № 95-25 - задовольнити повністю.
Визнати протиправним та нечинним рішення Івано-Франківської міської ради від 25.04.2019 року за № 95-25 "Про затвердження детального плану території в районі міського озера".
На підставі частини 1 статті 265 Кодексу адміністративного судочинства України зобов`язати відповідача невідкладно опублікувати резолютивну частину рішення суду про визнання протиправним та нечинним рішення Івано-Франківської міської ради від 25.04.2019 року за № 95-25 "Про затвердження детального плану території в районі міського озера" у виданні, в якому цей акт був офіційно оприлюднений, після набрання рішенням законної сили.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Івано-Франківської міської ради (код ЄДРПОУ 33644700, вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Розважально-відпочинковий центр "Гаразд" (код ЄДРПОУ 35516825, вул. Новгородська, 34-А, м. Івано-Франківськ, 76018) сплачений судовий збір в розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) гривню 00 копійок.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статтей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Суддя Матуляк Я.П.
Рішення складене в повному обсязі 11 жовтня 2019 р.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2019 |
Оприлюднено | 15.10.2019 |
Номер документу | 84894636 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Мікула Оксана Іванівна
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Матуляк Я.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні