Рішення
від 02.10.2019 по справі 520/5630/19
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

02 жовтня 2019 р. № 520/5630/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Рубан В.В.,

за участі

секретаря судового засідання - Абояна І.І.,

представника позивача - Смородського О.Г.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРАНТА УКРАЇНА" (61003, м.Харків, вул. Кузнечна, 10, кв. (офіс) 4 ) до Головного управління ДФС у Харківській області (61057, м.Харків, вул.Пушкінська, 46, код 39599198), Державної фіскальної служби України (04053, м.Київ, Львівська площа,8, код 39292197) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРАНТА УКРАЇНА", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Харківській області, Державної фіскальної служби України, в якому просить суд:

- визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Державної фіскальної служби, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1161495/42497995 від 13.05.2019р. та №1161412/42497995 від 13.05.2019р. про відмову в реєстрації податкових накладних №33 від 12.04.2019р. та №34 від 18.04.2019р.;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України (код 39292197, Львівська площа, 8, м. Київ, 04053) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні товариства з обмеженою відповідальністю "АГРАНТА УКРАЇНА" (код 42497995), 61003, м. Харків, вул. Кузнечна, б. 10, кв. (офіс) 4.) №33 від 12.04.2019р. та №34 від 18.04.2019р.;

- стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Харківській області (код 39599198) 61057, м. Харків, вул. Пушкінська, б. 46 на користь товариства з обмеженою відповідальністю "АГРАНТА УКРАЇНА" (код 42497995), 61003, м. Харків, вул. Кузнечна, б. 10, кв. (офіс) 4., сплачений судовий збір в розмірі 3842 (три тисячі вісімсот сорок дві) грн. 00 коп.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що позивачем за результатами господарської діяльності було складено податкові накладні № 34 від 18.04.2019 року та № 33 від 12.04.2019 року та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Проте, згідно квитанцій №1 податкову накладну було прийнято, але реєстрацію зупинено на підставі п. 201.16 ст. 201 ПКУ, невідповідність вимогам п. 1.06 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Позивачем до Головного управління ДФС у Харківській області, до складу якого входить Комісія ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації надіслано пояснення з наданням первинних документів. Рішеннями Комісії № 1161495/42497995 від 13.05.2019 року та № 1161412/42497995 від 13.05.2019 року відмовлено у реєстрації податкових накладних № 33 від 12.042019 року та № 34 від 18.04.2019 року. Позивач вважає їх протиправними, а накладні такими, що підлягають реєстрації.

Представник відповідача, Головного управління ДФС у Харківській області, через канцелярію суду надав відзив на позовну заяву, у якому просив відмовити у задоволенні позовних вимог, зазначив, що реєстрація податкових накладних зупинена та контролюючим органом запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту "в" п.п. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 р. № 567 та постановою КМУ № 117 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу. Проте, позивачем витребуваних документів контролюючому органу надано не було, з огляду на що у відповідача відсутні підстави для реєстрації податкової накладної.

Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги в повному обсязі, просив їх задовольнити, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечував проти позову, просив відмовити у його задоволенні, посилаючись на наведені у письмовому відзиві на позов обставини.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.

Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРАНТА УКРАЇНА" зареєстрований як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за номером 42497995.

Підприємство здійснює власну господарську діяльність у сфері торгівлі посівним матеріалом, в тому числі насінням соняшника.

Судом встановлено, що на виконання вимог п. 201.1 ст.201 Податкового кодексу України ТОВ "АГРАНТА УКРАЇНА" через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронної звітності" засобами телекомунікаційного зв`язку складено і направлено на реєстрацію Державній фіскальній службі України податкову накладну від 18.04.2019 року № 34 на загальну суму 120 000,24 грн.

Згідно отриманої квитанції № 1 зазначена ПН прийнята, але її реєстрація зупинена. У якості підстави для зупинення реєстрації ПН зазначено обставину: "ПН/РК відповідає вимогам п.п. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". При цьому запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку корегування в ЄРПН.

07.05.2019 року позивачем надано письмові пояснення та копії первинних документів щодо підтвердження реальності здійснення господарської операції, про що свідчить квитанція № 2.

Рішенням контролюючого органу № 1161412/42497995 від 13.05.2019 року відмовлено в реєстрації податкової накладної № 34 від 18.04.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

13.05.2019 року позивач звернувся зі скаргою на рішення комісії до комісії з розгляду скарг.

Рішенням комісії з питань розгляду скарг № 28920/42497995/2 залишено скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без з мін.

Крім того, на виконання вимог п. 201.1 ст.201 Податкового кодексу України ТОВ "АГРАНТА УКРАЇНА" через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронної звітності" засобами телекомунікаційного зв`язку складено і направлено на реєстрацію Державній фіскальній службі України податкові накладні від 12.04.2019 року № 33 на загальну суму 42 000 грн.

Згідно отриманої квитанції № 1 зазначена ПН прийнята, але її реєстрація зупинена. У якості підстави для зупинення реєстрації ПН зазначено обставину: "ПН/РК відповідає вимогам п.п. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". При цьому запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку корегування в ЄРПН.

08.05.2019 року позивачем надано письмові пояснення та копії первинних документів щодо підтвердження реальності здійснення господарської операції, про що свідчить повідомлення Головного управління ДФС у Харківській області № 7.

Рішенням контролюючого органу № 1161495/42497995 від 13.05.2019 року відмовлено в реєстрації податкової накладної № 33 від 12.04.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

13.05.2019 року позивач звернувся зі скаргою на рішення комісії до комісії з розгляду скарг.

Рішенням комісії з питань розгляду скарг № 29272/42497995/2 залишено скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без з мін.

Не погоджуючись з позицією контролюючого органу, позивач звернувся до суду.

Перевіряючи правомірність прийняття спірних рішень комісії ГУ ДФС у Харківській області , судом встановлено наступне.

15.11.2018р. ТОВ "АГРАНТА УРАЇНА" (Покупець) уклав договір купівлі - продажу №349 з ТОВ «Агрозбуд Полтава» (Продавець), згідно якого останній зобов`язується передати у власність Покупця Товар - посівний матеріал - соняшник «Ларедо» у кількості 5 умовних одиниць на загальну суму 19206,00 грн.

Пунктом 3.2 Договору передбачено 100% відсоткову передоплату на розрахунковий рахунок Продавця.

15.11.2018р. на підставі рахунку - фактури №АП-0000349 ТОВ «АГРАНТА УКРАЇНА» здійснило 100% передоплату за замовлений товар, що підтверджується платіжним дорученням банку № 6 від 15.11.2018р.

Того ж дня ТОВ «АГРАНТА УКРАЇНА» стала власником вищевказаного товару, що підтверджується видатковою накладною №АП-0000349 від 15.11.2018р.

В подальшому придбаний товар продовжував перебувати на складських приміщеннях Постачальника - ТОВ «Агрозбуд Полтава» до моменту його майбутньої реалізації кінцевому споживачу.

Вищевикладене у повному обсязі підтверджується первинною бухгалтерською документацією, сертифікатом якості та товарно-транспортною накладною.

18.04.2019р. ТОВ «АГРАНТА УКРАЇНА» уклало аналогічний договір купівлі продажу №92 з ТОВ «ФУД МАРКЕТІНГ» (Продавець), згідно зобов`язується передати у власність Покупця Товар - посівний матеріал - соняшник

Пуектом 3.2 Договору передбачено відтермінування оплати строком на 10 календарних днів з моменту відвантаження товару.

18.04.2019 року та 25.04.2019 року ТОВ "ФУД МАРКЕТІНГ" відвантажило на адресу ТОВ "АГРАНТА УКРАЇНА" весь замовлений товар, що підтверджується видатковою накладною № 92, податковими накладними № 3 від 18.04.2019 року та № 4 від 25.04.2019 року і рахунком фактурою № 92.

25.04.2019р. ТОВ «АГРАНТА УКРАЇНА» здійснило повну оплату за отриманий товар, що підтверджується платіжним дорученням банку № 87 від 25.04.2019р.

10.04.2019р. Позивач (Продавець) уклав договір купівлі - продажу №123 з ПрАТ " Утківське відгодівельне господарство» (Покупець), згідно якого зобов`язується передати у власність Покупця Товар - посівний матеріал - соняшник «Ларедо» у кількості 30 умовних одиниць на загальну суму 120 000,24 грн.

Пунктом 3.2 Договору передбачено відтермінування оплати строком на 10 календарних днів з моменту відвантаження

18.04.2019р. ТОВ «АГРАНТА УКРАЇНА» відвантажило на адресу ПрАТ «Утківське відгодівельне господарство» Товар - посівний матеріал - соняшник «Ларедо» у кількості 30 умовних одиниць на загальну суму: 300,24 грн., що підтверджується видатковою накладною №26 від 18.04.2019р., довіреністю №13 від 18.04.2019р., товарно-транспортними накладними №26 і№52 від 18.04.2019р. та сертифікатами якості.

Транспортування товару здійснювалося за рахунок ПрАТ «Утківське відгодівельне господарство» зі складських приміщень ТОВ «Агрозбуд Полтава» та ТОВ «ФУД МАРКЕТІНГ» (постачальників ТОВ «АГРАНТА УКРАЇНА» за і: говорами купівлі - продажу від 15.11.2018р. №349 та від 18.04.2019р. №92 відповідно).

Факт реального здійснення сторонами зобов`язань за договором купівлі - продажу №123 від 10.04.2019р. між позивачем та ПрАТ Утківське відгодівельне господарство (Покупець) у повному обсязі підтверджується первинними документами, а саме: договором купівлі - продажу, видатковою накладною, сертифікатом якості, гарно - транспортною накладною, рахунком на оплату, платіжним дорученням банку та іншими бухгалтерськими документами, копії яких додані до матеріалів справи.

Отже, весь придбаний у ТОВ «Агрозбуд Полтава» та ТОВ «ФУД МАРКЕТІНГ» позивчем товар у повному обсязі реалізовано та відвантажено на адресу ПрАТ «Утківське відгодівельне господарство» .

Крім того, 28.02.2019р. ТОВ «АГРАНТА УКРАЇНА» уклало договір купівлі продажу №28/02/2019-2. з ПП « PIHA- ХАРКІВ» , згідно якого останнє зобов`язується передати у власність Позивачу посівний матеріал - насіння люцерни у кількості 3,100 т.

28.02.2019р. (платіжне доручення №50), 12.03.2019р. (платіжне доручення №56), 15.03.2019р. (платіжне доручення №63), 27.03.2019р. (платіжне доручення №73), 05.04.2019р. (платіжне доручення №80), 16.04.2019р. (платіжне доручення №82) Позивач здійснив на користь ПП «Р1НА-ХАРКІВ» оплату за обумовлену партію товару, що підтверджується рахунком - фактурою №СФ-0000038 від 28.02.2019р. на загальну суму 160 000,00 грн.

В подальшому, 05.04.2019р. ПП «РІНА-ХАРК1В» , відповідно до п.2.4.1, п.3.3 Договору та додаткової угоди № 1 від 29.03.2019 року до Договору купівлі-продажу № 28/02/19-2 передало у власність позивачеві вже оплачену продукцію, що підтверджується видатковою накладною №РН-0000075 від 05.04.2019р., сертифікатом посівної якості насіння від 22.01.2019р. та товарно-транспортною накладною №Р23 від 12.04.2019р..

За результатами даної господарської операції ПП «РІНА-ХАРКІВ» виписало на адресу ТОВ «АГРАНТА УКРАЇНА» податкові накладні №17 від 28.02.2019р., №7 від 12.03.2019р., №19 від 15.03.2019р. та №8 від 05.04.2019р.

Разом з тим, у ході здійснення власної господарської діяльності ТОВ «АГРАНТА УКРАЇНА» 29.01.2019р. уклало договір купівлі продажу №102 з ПАТ «Агрофірма «Вербицьке» , згідно якого зобов`язується передати у власність останнього товар - насіння люцерни у кількості 2000 кг.

29.01.2019р. Позивач на адресу Покупця виписав рахунок фактуру №102, який був оплачений останнім поетапно згідно наступних платіжних доручень банку: №1433 від 27.02.2019р., №1464 від 04.03.2019р., №1479 від 12.11.2019р., № 1523 від 26.03.2019р., №1541 від 03.04.2019р. та №1549 від 10.04.2019р.

12.04.2019р. відповідно до видаткової накладної №23 весь оплачений товар перейшов у власність до ПАТ Агрофірма «Вербицьке» та того ж дня був відвантажений на адресу останнього, що підтверджується товарно - транспортною накладною №Р23 від 12.04.2019р.

Суд звертає увагу, що в рішенні ДФС не зазначено та не підкреслено, яких саме документів щодо підтвердження відповідності продукції не надано. В графі додаткова інформація теж не зазначено, які документи відсутні.

На час укладання та виконання зазначених вище договорів позивач та його контрагенти були зареєстровані як юридичні особи та є платниками податку на додану вартість.

Правочини, укладені між позивачем та його контрагентами виконано кожною стороною цих договорів, що підтверджується первинними документами. Сторони претензій одна до одної не мали.

Всі вказані первинні документи були надані позивачем відповідачу після зупинення реєстрації податкової накладної.

Суд зазначає, що Податковий кодекс України (далі по тексту - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Так, згідно п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Згідно з п.201.16. ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 117 від 21 лютого 2018 року (далі за текстом - Порядок № 117) у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Згідно з п.13 Порядку № 117 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зокрема зазначається критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.

Пунктом 14 Порядку № 117 визначено, що перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Згідно з п.п. 15-16 Порядку № 117 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг). Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з п. 18 Порядку № 117 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Пунктом 22 Порядку № 117 визначено, що рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 2 підлягає реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Відповідне рішення набирає чинності після реєстрації його в такому Реєстрі.

Згідно з п. 27 Порядку № 117 рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Згідно з п. 21 Порядку № 117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Пунктом 23 Порядку № 117 комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку: щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу; щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, більше 30 млн. гривень включно, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке попередньо реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається до комісії центрального рівня.

Судом встановлено, що позивачем на підтвердження реальності господарських операцій з контрагентами було надано до контролюючого органу необхідні документи, що підтверджується повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.

Суд зазначає, що до позивача було встановлено критерії оцінки ступеня ризиків, проте не було враховано надані позивачем документи на усунення вказаних ризиків.

З огляду на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкової накладної.

За таких обставин, суд приходить до висновку, що рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Державної фіскальної служби України №1161495/42497995 від 13.05.2019р., №1161412/42497995 від 13.05.2019р. про відмову в реєстрації податкових накладних №33 від 12.04.2019р. та №34 від 18.04.2019р. є протиправним, а тому підлягає скасуванню.

Враховуючи висновки суду про протиправність оскаржуваного рішення, суд, з метою належного захисту прав позивача, вважає за необхідне зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні товариства з обмеженою відповідальністю "АГРАНТА УКРАЇНА" №33 від 12.04.2019р. та №34 від 18.04.2019р

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 246, 250, 255, 295 КАС України, суд,-

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов - задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії , яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Державної фіскальної служби України №1161495/42497995 від 13.05.2019р., №1161412/42497995 від 13.05.2019р. про відмову в реєстрації податкових накладних №33 від 12.04.2019р. та №34 від 18.04.2019р.;

Зобов`язати Державну фіскальну службу України (04053, м.Київ, Львівська площа,8, код 39292197) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРАНТА УКРАЇНА" (код 42497995), 61003, м. Харків, вул. Кузнечна, б. 10, кв. (офіс) 4.) №33 від 12.04.2019р. та №34 від 18.04.2019р.

Стягнути з Державної фіскальної служби України (04053, м.Київ, Львівська площа,8, код 39292197) за рахунок бюджетних асигнувань витрати по оплаті судового збору на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРАНТА УКРАЇНА" (61003, м.Харків, вул. Кузнечна, 10, кв. (офіс) 4 ) у розмірі 7 684,00 грн. (сім тисяч шістсот вісімдесят чотири гривні 00 коп.).

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення виготовлений 15.10.2019 року.

Суддя Рубан В.В.

Дата ухвалення рішення02.10.2019
Оприлюднено17.10.2019
Номер документу84921387
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —520/5630/19

Ухвала від 02.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 10.02.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Постанова від 10.02.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Ухвала від 03.01.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Ухвала від 03.01.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Ухвала від 24.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Ухвала від 13.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Ухвала від 10.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Ухвала від 22.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Ухвала від 22.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні