Ухвала
від 15.10.2019 по справі 320/5419/19
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

15 жовтня 2019 року м. Київ № 320/5419/19

Суддя Київського окружного адміністративного суду Панченко Н.Д., розглянувши позовну заяву Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області до Богданівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)" Яготинської районної ради Київської області про застосування заходів реагування,

ВСТАНОВИВ:

до Київського окружного адміністративного суду звернулось Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області до Богданівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)" Яготинської районної ради Київської області, в якому просить суд застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення роботи всіх приміщень будівлі відповідача за адресою: Київська обл., Яготинський р-н, с. Богданівка, вул. Бондаренка, буд. 93, шляхом зобов`язання повністю зупинити експлуатацію вказаного об`єкта до повного усунення порушень зазначених в акті перевірки від 02.08.2019 № 242.

Відповідно до частини першої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 160 цього Кодексу.

Дослідивши подану позовну заяву та приєднані до неї документи, суд вважає за необхідне залишити позов без руху у зв`язку з його невідповідністю вимогам положень статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України.

Так, зокрема, у позовній заяві зазначається виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини.

Згідно з частиною 5 статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в своїй постанові від 31.10.2018 у справі №826/14758/17 зазначив, що відсутність мотивованої оцінки кожного аргументу, наведеного учасниками справи, щодо наявності чи відсутності підстав для задоволення позову, незазначення мотивів відхилення кожного аргументу учасника свідчать, що висновки судів про визнання підтвердженими обставин існування підстав для застосування заходів реагування є передчасними та необґрунтованими, здійсненими на підставі неповно встановлених обставин, які мають значення для правильного вирішення спору. Таким чином, у справах за позовами про застосування заходів реагування у вигляді зупинення підприємств (в тому числі експлуатації приміщень та обладнання) позивач повинен не просто надати акт перевірки, а довести наявність зафіксованих порушень, а також обґрунтувати, яку небезпеку для життя людей створюють ці порушення. Проте у більшості випадків контролери наводять лише загальні формулювання та не вказують конкретних наслідків кожного порушення.

Отже, при підготовці та подачі позовної заяви з предметом позову про застосування заходів реагування у вигляді зупинення роботи приміщень, будівель, споруд, обладнання тощо, органи ДСНС зобов`язанні обґрунтувати у позові, зокрема, що саме (яке порушення, недолік тощо) та у який спосіб може спричинити загрозу життю та/або здоров`ю людей у разі не зупинення перелічених об`єктів.

Всупереч положенням статті160 Кодексу адміністративного судочинства України та правовим висновкам Верховного Суду, позивач не обґрунтовував свої вимоги в частині існування загрози життю та/або здоров`ю людей за умови не зупинення об`єктів, на які посилається у позові, а також не навів належного обґрунтування необхідності зупинення такого об`єкта цілком, не обмежившись при цьому необхідністю зупинки лише частини приміщень, будівель, споруд, обладнання чи механізмів, а отже має місце існування недоліку, який підлягає усуненню.

На підставі положень статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України в позовній заяві має бути зазначено виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги та зазначено докази, що підтверджують вказані обставини.

Зі змісту позовної заяви слідує, що позивачем допущено порушення в цій частині, а саме не вказано обов`язкової інформації з долученими письмовими доказами про приналежність об`єкта, що підлягає зупиненню (роботи) суб`єкту перевірки. Отже, такий недолік має бути усуненим, оскільки може порушити основоположні принципи Конституції України щодо закріпленого за певною особою права власності, яке є непорушним.

Крім того, позивачем у позові не вказано даних про наявність у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви, що також є недоліком, який має бути усуненим.

Наведені обставини вказують на невідповідність позовної заяви вимогам процесуального законодавства.

Згідно з частинами першою, другою статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Недоліки позовної заяви, про які йдеться в цій ухвалі, повинні бути усунені шляхом подання до суду належним чином оформленої позовної заяви, відповідно до кількості учасників справи, із розрахунку одного екземпляру для суду, з урахуванням вимог передбачених статтею 160 Кодексу адміністративного судочинства України, зокрема, але не виключно, яка повинна містити:

1) обґрунтовування позовних вимог в частині існування загрози життю та/або здоров`ю людей за умови не зупинення об`єктів, на які посилається позивач у позові, а також належне обґрунтування необхідності зупинення об`єкта, що описується у позовній заяві, цілком, не обмежившись при цьому необхідністю зупинки лише частини приміщень, будівель, споруд, обладнання чи механізмів;

2) інформацію, з долученими письмовими доказами, про приналежність об`єкта, що підлягає зупиненню (роботи) суб`єкту перевірки;

3) дані про наявність у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви.

Керуючись статтями 160, 169, 171, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Позовну заяву Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області до Богданівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)" Яготинської районної ради Київської області про застосування заходів реагування,- залишити без руху.

Встановити позивачеві десятиденний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання копії даної ухвали.

Роз`яснити позивачеві, що якщо недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, не будуть усунуті у встановлений судом строк, позовна заява буде повернута відповідно до частини 4 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України.

Копію ухвали надіслати позивачеві.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає окремому оскарженню. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Панченко Н.Д.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.10.2019
Оприлюднено18.10.2019
Номер документу84948855
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/5419/19

Постанова від 15.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпіцька Людмила Тимофіївна

Постанова від 15.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпіцька Людмила Тимофіївна

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпіцька Людмила Тимофіївна

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпіцька Людмила Тимофіївна

Ухвала від 20.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпіцька Людмила Тимофіївна

Рішення від 29.05.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 30.01.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 21.11.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 15.10.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Постанова від 19.08.2019

Адмінправопорушення

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Редько О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні