КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 жовтня 2019 року м. Кропивницький Справа № 340/1853/19
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Черниш О.А.,
розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в порядку письмового провадження адміністративну справу
позивач: товариство з обмеженою відповідальністю "Бонамарт" (25006, м. Кропивницький, вул. Преображенська, 79-А, код ЄДРПОУ 42242607),
відповідач: Головне управління ДФС у Кіровоградській області (25006, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55, код ЄДРПОУ 39393501)
про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бонамарт" (надалі - ТОВ "Бонамарт"), через адвоката Литвина П.Г., звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Кіровоградській області (надалі - ГУ ДФС у Кіровоградській області) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення №0036395205 від 04.04.2019 року.
Позов мотивовано тим, що спірним рішенням до ТОВ "Бонамарт" застосовано штраф у розмірі 464100,33 грн. за несвоєчасну реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних 8 податкових накладних, виписаних 30.11.2018 року. Позивач не погоджується з цим рішенням, стверджуючи, що під час проведення камеральної перевірки службовими особами фіскальної служби порушено (обмежено) право позивача бути присутнім під час проведення перевірки та надавати пояснення, оскільки про таку перевірку його повідомлено не було та до участі у ній він не запрошувався. Крім того, відповідачем порушено вимоги чинного законодавства при оформленні податкового повідомлення-рішення: не долучений розрахунок штрафних санкцій, відсутнє посилання на норму Податкового кодексу України, відповідно до якої складено податкове повідомлення-рішення, а зміст цього рішення суперечить висновкам акту перевірки щодо строків затримки реєстрації податкових накладних та суми ПДВ, зазначеної у податкових накладних, зареєстрованих з порушенням встановленого строку. Також позивач ставить під сумнів направлення на його адресу акту перевірки №346/11-28-52-05-23/42242607 від 14.02.2019 року та спірного податкового повідомлення-рішення, які він не отримав. З цих підстав просить суд визнати спірне податкове повідомлення - рішення протиправним та скасувати його.
Від представника відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву із запереченнями проти позову, мотивованими тим, що ГУ ДФС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку з питання дотримання позивачем граничних термінів реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних та встановлено, що ним несвоєчасно проведена реєстрація податкових накладних за листопад 2018 року, чим порушено п.201.10 ст.201 ПК України. Виявлене порушення стало підставою для притягнення позивача до відповідальності, передбаченої пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України, та винесення податкового повідомлення - рішення №0036395205 від 04.04.2019 року про застосування штрафних санкцій у сумі 464100, 33 грн. (у розмірі 30% від суми податку на додану вартість, зазначеної у податкових накладних, зареєстрованих з порушенням встановленого строку). Доводячи правомірність спірного податкового повідомлення - рішення, представник відповідача просив суд у задоволенні позовних вимог відмовити.
Від представника позивача до суду надійшла відповідь на відзив, у якій він стверджував, що відповідач безпідставно використав під час камеральної перевірки комп`ютерні бази даних та автоматизованих інформаційних систем ДПС, натомість не досліджував квитанції про прийняття податкових накладних до Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідач правом подачі заперечень не скористався.
У ході розгляду справи представники сторін подали заяви про розгляд справи без їхньої участі, у порядку письмового провадження.
Відповідно до частини 3 статті 194 КАС України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.
Розглянувши справу в порядку спрощеного позовного провадження за наявними у ній матеріалами, суд установив такі обставини.
ТОВ "Бонамарт" з 15.06.2018 року зареєстроване як юридична особа, перебуває на податковому обліку в ГУ ДФС у Кіровоградській області, є платником податку на додану вартість. Основним видом його економічної діяльності є оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин. (а.с. 27 - 28)
У лютому 2019 року посадовою особою Кропивницького управління ГУ ДФС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку ТОВ "Бонамарт" щодо питання дотримання граничних термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, про що складено акт №346/11-28-52-05-23/42242607 від 14.02.2019 року. Перевіркою встановлено, що ТОВ "Бонамарт" несвоєчасно проведена реєстрація податкових накладних №57, №58, №59, №60, №61, №62, №63, №64 від 30.11.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, чим порушено п.201.10 ст.201 ПК України. Кількість днів затримки реєстрації склала 53 та 54 дні. В акті наведено розрахунок штрафу за кожною несвоєчасно зареєстрованою податковою накладною. (а.с. 38, 88)
Вказаний акт 14.02.2019 року направлений на податкову адресу ТОВ "Бонамарт" (25006, м. Кропивницький, вул. Преображенська, 79-А) рекомендованим листом з повідомленням про вручення, який 15.03.2019 року повернутий поштою за закінченням терміну зберігання. (а.с. 39)
На підставі цього акту ГУ ДФС у Кіровоградській області винесено податкове повідомлення-рішення форми "Н" №0036395205 від 04.04.2019 року, яким згідно з пунктом 54.3 статті 54 ПК України, відповідно до статті 120-1 ПК України за затримку від 31 до 60 календарних днів реєстрації податкових накладних на суму ПДВ 1 547 001,10 грн. до ТОВ "Бонамарт" застосовано штраф у розмірі 30% від цієї суми, що склало 464100, 33 грн. (а.с. 12)
Це податкове повідомлення-рішення 04.04.2019 року направлене на податкову адресу ТОВ "Бонамарт" (25006, м. Кропивницький, вул. Преображенська, 79-А) рекомендованим листом з повідомленням про вручення, який 04.05.2019 року повернутий поштою за закінченням терміну зберігання. (а.с. 37)
Про це рішення позивач дізнався після відображення в його електронному кабінеті недоїмки зі сплати податку на додану вартість та отримання від ГУ ДФС у Кіровоградській області документів на адвокатський запит свого представника. (а.с. 35, 36, 40) Не погоджуючись з цим рішенням, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Вирішуючи спір та досліджуючи обставини проведення контролюючим органом перевірки, за наслідками якої винесено спірне податкове повідомлення-рішення, суд виходив з того, що відповідно до пункту 75.1 статті 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Згідно з підпунктом 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 ПК України камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків, та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.
Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.
Відповідно до пунктів 76.1, 76.2 статті 76 ПК України камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов`язкова.
Порядок оформлення результатів камеральної перевірки здійснюється відповідно до вимог статті 86 цього Кодексу.
Камеральна перевірка податкової декларації або уточнюючого розрахунку може бути проведена лише протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку їх подання, а якщо такі документи були надані пізніше, - за днем їх фактичного подання. Камеральна перевірка з інших питань проводиться з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу. (пункт 76.3 статті 76 ПК України)
Отже камеральна перевірка своєчасності реєстрації платником податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних проводиться виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах, без участі та повідомлення платника. Така перевірка проводиться з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 ПК України, тобто не пізніше закінчення 1095 дня, що настає за останнім днем граничного строку реєстрації податкової накладної, а якщо така податкова накладна була зареєстрована пізніше, - за днем її фактичної реєстрації.
У підпункті 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 ПК України визначено, що Єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Пунктом 201.1 статті 201 ПК України передбачено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). (пункт 201.7 статі 201 ПК України).
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
- для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
- для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
Відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
- 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
- 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
- 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
- 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
- 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з пунктом 201.16 статті 201 цього Кодексу штрафні санкції, передбачені цим пунктом, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних / розрахунків коригування згідно з підпунктом 201.16.4 пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу.
Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246 затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (надалі - Порядок №1246), який визначає механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Реєстр).
Відповідно до пункту 2 Порядку №1246 податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з пунктами 4, 5 Порядку №1246 до Реєстру вносяться відомості щодо податкових накладних та/або розрахунків коригування, які прийняті до Реєстру та підлягають реєстрації, реєстрацію яких зупинено, а також щодо яких у встановленому порядку прийнято рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 200-1.3, 200-1.9 статті 200-1 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті 201 Кодексу, а також з урахуванням Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пунктів 13, 14, 15 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.
У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.
Пунктом 25 Порядку №1246 передбачено, що платник податку через електронний кабінет шляхом перегляду в режимі реального часу має доступ до даних Реєстру щодо складених ним чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування.
Згідно з пунктом 5 розділу ІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 року №557, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 року за №959/30827, автор здійснює надсилання електронних документів з урахуванням встановлених законодавством граничних строків для подання таких документів.
Як свідчить надана суду відповідачем інформація з Єдиного реєстру податкових накладних, податкові накладні №57, №58, №59, складені позивачем 30.11.2018 року, подані ним на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних 06.02.2019 року, тоді як граничний строк реєстрації, передбачений пунктом 201.10 статті 201 ПК України, сплинув 15.12.2018 року. Відтак, порушення строку реєстрації податкових накладних склало 53 календарних дні. Податкові накладні №60, №61, №62, №63, №64, складені позивачем 30.11.2018 року, подані ним на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних 07.02.2019 року, тоді як граничний строк реєстрації, передбачений пунктом 201.10 статті 201 ПК України, також сплинув 15.12.2018 року. Порушення строку реєстрації цих податкових накладних склало 54 календарних дні. (а.с. 86 - 87)
Позивач на пропозицію суду не надав пояснень щодо причин порушення строків реєстрації податкових накладних та не довів, що ці податкові накладні надіслані ним для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням установлених граничних строків.
Отже, контролюючий орган, встановивши у ході камеральної перевірки за результатами аналізу Єдиного реєстру податкових накладних, що позивачем порушено вимоги пункту 201.10 статті 201 ПК України, правильно розрахував, що відповідно до абзацу 3 пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України штраф за порушення строків реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних має становити 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної у цих податкових накладних (1 547 001,10 грн.), що склало 464 100, 33 грн. (1 547 001,10 грн. х 30%).
Згідно з пунктом 86.2 статті 86 ПК України за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Відповідно до пункту 42.2 статті 42 ПК України документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків або його законному чи уповноваженому представникові.
Податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. (пункт 45.2 статті 45 ПК України).
За правилами пункту 86.8 статті 86 ПК України податкове повідомлення-рішення приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків, його представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції, акта перевірки у порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень, а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки та/або додаткових документів, поданих у порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу, приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки та/або додаткових документів - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень та/або додаткових документів і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків.
Вимоги до податкового повідомлення-рішення визначені пунктом 58.1 статті 58 ПК України. Податкове повідомлення-рішення повинне містити, зокрема, підставу для визначення грошового зобов`язання, посилання на норму Кодексу та/або іншого закону, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок грошових зобов`язань платника податків; суму грошового зобов`язання, що повинен сплатити платник податку; граничні строки сплати грошового зобов`язання, попередження про наслідки несплати грошового зобов`язання, граничні строки, передбачені Кодексом для оскарження податкового повідомлення-рішення. До податкового повідомлення-рішення додається розрахунок податкового зобов`язання (за наявності) та штрафних (фінансових) санкцій. Форма та порядок надіслання податкового повідомлення-рішення і розрахунку грошового зобов`язання визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
Згідно з пунктом 58.3 статті 58 ПК України податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Спірне податкове повідомлення-рішення №0036395205 від 04.04.2019 року складене за формою "Н", передбаченою додатком 13 до Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2015 року №1204, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.01.2016 року за №124/28254 - за порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 Податкового кодексу України. У ньому також наведено розрахунок суми штрафу відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України, виходячи з розміру 30 відсотків суми ПДВ, зазначеної в податкових накладних, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів. Перелік податкових накладних із зазначенням їхніх реквізитів та суми ПДВ, дати реєстрації та кількості днів затримки реєстрації таких податкових накладних наведено в акті камеральної перевірки №346/11-28-52-05-23/42242607 від 14.02.2019 року, на підставі якого це податкове повідомлення-рішення прийняте. Таким чином, зі змісту спірного рішення можна чітко встановити його зміст (зокрема, порушення законодавства, за які застосовуються відповідні санкції, та їхній розмір).
Акт камеральної перевірки та спірне податкове повідомлення-рішення надіслані позивачу на його податкову адресу у порядку, передбаченому статтею 58 ПК України, та вважаються врученими платнику податків.
Суд відхиляє доводи позову про невідповідність змісту податкового повідомлення-рішення встановленим законодавством вимогам та відсутність розрахунку штрафних санкцій до податкового повідомлення-рішення та зазначає, що окремі недоліки змісту податкового повідомлення-рішення не спростовують самого факту вчинення податкового правопорушення, який доведений податковим органом та досліджений судом. Такий висновок відповідає правовій позиції висловленій Верховним Судом у постанові від 26.06.2018 року у справі №П/811/1786/17.
У ході судового розгляду справи доведено наявність у діях позивача складу податкового правопорушення, передбаченого абзацом 3 пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України. Дії контролюючого органу щодо проведення камеральної перевірки, складання акта камеральної перевірки та винесення на його підставі податкового повідомлення-рішення відповідають вимогам чинного законодавства. Податкове повідомлення-рішення №0036395205 від 04.04.2019 року прийняте відповідачем на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що встановлені чинним законодавством.
Тож у задоволенні позову про його скасування слід відмовити.
Оскільки позивачу відмовлено у задоволенні його позову, підстави для стягнення на його користь судового збору відсутні.
Керуючись статтями 9, 90, 139, 242-246, 250, 255, 262, 295 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
У задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю "Бонамарт" (25006, м. Кропивницький, вул. Преображенська, 79-А, код ЄДРПОУ 42242607) до Головного управління ДФС у Кіровоградській області (25006, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55, код ЄДРПОУ 39393501) відмовити.
Копію рішення суду надіслати учасникам справи.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду, шляхом подачі апеляційної скарги через Кіровоградський окружний адміністративний суд, у 30-денний строк, установлений статтею 295 КАС України.
Суддя Кіровоградського окружного
адміністративного суду О.А. Черниш
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2019 |
Оприлюднено | 21.10.2019 |
Номер документу | 84982958 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
О.А. Черниш
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні