У Х В А Л А
18 жовтня 2019 року м. Чернігівсправа № 927/872/19 Господарський суд Чернігівської області у складі головуючого судді Фесюри М.В., за участю секретаря Скороход А.О., розглянувши матеріали
За заявою голови ліквідаційної комісії боржника,
Боржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІТС ЛЕНД",
вул. Авіаторів, 19, м. Чернігів, 14029, код ЄДРПОУ 30491141
про відкриття провадження у справі про банкрутство
Представники учасників справи: не з`явились;
На підставі ст. 240 Господарського процесуального кодексу України, оголошено вступну та резолютивну частини постанови.
Головою ліквідаційної комісії товариства з обмеженою відповідальністю "СВІТС ЛЕНД" (надалі - боржник) подана заява про відкриття провадження у справі про банкрутство на підставі ст. 11, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі - Закон про банкрутство).
В обґрунтування поданої заяви боржник вказує, що під час ліквідації боржника не у зв`язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість задовольнити вимоги кредиторів в сумі 132 000,00 грн, а тому він був зобов`язаний звернутися до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство.
Ухвалою суду від 17 жовтня 2019 року вказана вище заява була прийнята до розгляду з призначенням підготовчого засідання.
До початку підготовчого засідання від арбітражного керуючого Стук І.М. до відділу документального забезпечення суду (канцелярії) надійшла заява про участь у справі (вих.№17/10-19/10-04 від 17.10.19). Суд заяву разом з додатком залучив до матеріалів справи.
В судове засідання голова ліквідаційної комісії в судове засідання не з`явився, заяв та клопотань на адресу суду не надійшло.
Учасники по справі були належним чином повідомлені про час та місце судового розгляду справи, однак в судове засідання не з`явились.
Згідно з ч.1 ст. 202 Господарського процесуального кодексу України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.
З`ясувавши обставини справи та дослідивши докази, суд встановив.
12.08.2009 товариство з обмеженою відповідальністю "СВІТС ЛЕНД" зареєстровано в якості юридичної особи, про що у Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань внесені відомості за №10661200000002557. З 30.08.2009 товариство з обмеженою відповідальністю "СВІТС ЛЕНД" взято на облік в якості платника податків в ГУ ДФС у м. Києві.
05.08.19 загальними зборами учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "СВІТС ЛЕНД" було прийнято рішення (протокол загальних зборів учасників від 05.08.19, а.с. 12) про припинення (ліквідацію) Товариства з обмеженою відповідальністю "СВІТС ЛЕНД" (код ЄДРПОУ 30491141) шляхом ліквідації за ініціативою учасників з встановленням строку заявлення кредиторами вимог - до 09.10.19, головою ліквідаційної комісії призначено Рідзеля А.П.
Згідно з ч. 1 ст. 59 Господарського кодексу України, припинення суб`єкта господарювання здійснюється відповідно до закону.
Юридична особа припиняється, зокрема, в результаті ліквідації (ч. 1 ст. 104 Цивільного кодексу України).
У відповідності з п. 1 ч. 1, ч. 3 ст. 110 Цивільного кодексу України, юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв`язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.
Якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.
За змістом ч. ч. 1, 3, 5 ст. 105 Цивільного кодексу України, учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов`язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.
Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється. Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.
Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.
У відповідності з ч. ч. 1, 2, 4 ст. 13 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", інформаційна взаємодія між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів у випадках, визначених цією статтею, здійснюється інформаційно-телекомунікаційними засобами в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з відповідними державними органами.
Технічний адміністратор Єдиного державного реєстру в день проведення реєстраційної дії забезпечує передачу до інформаційних систем:
центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує єдину державну податкову політику та державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, - відомостей про проведення такої реєстраційної дії;
Пенсійного фонду України - відомостей про проведення реєстраційної дії щодо державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи, початок проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, державну реєстрацію припинення юридичної особи та підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;
Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку - відомостей про проведення реєстраційної дії щодо державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи, початок проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, державну реєстрацію припинення юридичної особи.
Відомості з Єдиного державного реєстру про державну реєстрацію припинення юридичної особи та її відокремленого підрозділу, відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця є підставою для зняття їх з обліку в органах державної статистики, державної фіскальної служби, Пенсійного фонду України та/або вчинення інших дій відповідно до законодавства.
Згідно з п. п. 11.1, 11.5 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011р. №1588, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.12.2011р. за №1562/20300, платник податків зобов`язаний повідомляти контролюючі органи за місцем обліку такого платника про його ліквідацію або реорганізацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов`язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації).
Дані про прийняття рішення щодо припинення юридичних осіб, відомості щодо яких містяться в Єдиному державному реєстрі, контролюючі органи отримують від державних реєстраторів у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Центрального контролюючого органу.
У зв`язку з ліквідацією або реорганізацією платника податків контролюючі органи розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання, зокрема, відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи.
Положеннями п.п. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України передбачено, що початок процедури припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця є підставою для здійснення документальної позапланової перевірки.
Таким чином, враховуючи викладені вище норми, у платника був відсутній обов`язок повідомлення контролюючих органів за місцем обліку платника про його ліквідацію.
В свою чергу, накази на проведення перевірок від органів доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, в матеріалах справи відсутні.
Згідно з матеріалами справи 08.08.19 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань внесено запис про рішення власника щодо припинення діяльності товариства шляхом ліквідації, строк для заявлення кредиторами своїх вимог - до 09.10.19, голова комісії з припинення - Рідзель А. П .
Відповідно до ч.1 статті 111 Цивільного кодексу України, з дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу щодо ліквідації юридичної особи ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов`язана вжити всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості юридичної особи, що ліквідується, та письмово повідомити кожного з боржників про припинення юридичної особи в установлені цим Кодексом строки.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) заявляє вимоги та позови про стягнення заборгованості з боржників юридичної особи.
За даними заяви дебіторська заборгованість у товариства з обмеженою відповідальністю "СВІТС ЛЕНД" відсутня.
Відповідно до ч.2 статті 111 Цивільного кодексу України, ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов`язана повідомити учасників юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, про її участь в інших юридичних особах та/або надати відомості про створені нею господарські товариства, дочірні підприємства.
Так, за даними матеріалів справи, боржник - товариство з обмеженою відповідальністю "СВІТС ЛЕНД" не було засновником/учасником інших господарських товариств, не створювало дочірні підприємства.
Частиною 3 статті 111 Цивільного кодексу України передбачено, що під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред`явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.
Так, в матеріалах справи наявні докази звернення голови ліквідаційної комісії товариство з обмеженою відповідальністю "СВІТС ЛЕНД" до фіскальної служби (а.с. 48) для отримання довідки з переліком рахунків юридичної особи боржника та відомостей про їх закриття.
За даними Головного управління ДФС у Чернігівській області (лист від 21.08.19 №11553/10/25-01-17-02-17), згідно з реєстраційними даними ІС Податковий блок станом на 20.08.19 товариство має відкриті рахунки: в АТ "Альфа-Банк" у м. Києві № НОМЕР_1 , № НОМЕР_2 ; в Казначейство України (ел.адм.подат.) - № 37511000048597 .
Згідно з нормами ч.4 статті 111 Цивільного кодексу України, ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб.
У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.
Так, під час ліквідації ліквідатором 14.08.19 проводилась інвентаризація майна боржника, в результаті чого встановлено відсутність оборотних активів та коштів, наявність майнових активів у кількості 36 одиниць на суму 118155,00 грн (наказ про проведення інвентаризації №1 від 12.08.19, інвентаризаційний опис необоротних активів від 14.08.19), а.с. 87-90.
Також, ліквідатором вживалися заходи щодо розшуку майна боржника шляхом направлення відповідних запитів до реєструючих органів, внаслідок чого була встановлена відсутність у товариства будь - якого майна.
Так, згідно довідок: Управління земельних ресурсів Чернігівської міської ради від 22.08.19 №2083/19/вих - рішення про передачу земельних ділянок у власність або користування не приймалися; Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві від 23.08.18 №08-0/14851 - станом на 21.08.19 сільськогосподарська техніка, машини та механізми в Головному управлінні не зарестровані; Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області від 30.08.19 №91-13-29/4112-сільськогосподарська техніка не зареєстрована; Територіального сервісного центру №7441 Регіонального сервісного центру в Чернігівській області від 03.09.19 №31/25/13-2161-транспортні засоби не зареєстровано; філії "Головного Інформаційно-обчислювального центру" від 27.08.18 №72/2907 - інформація відсутня; Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 27.08.19 №10/01/19995 - інформація відсутня; Головного управління Держгеокадастру у м. Києві від 27.08.19 №19-26-0.22-4257/2-19 - відомості відсутні; Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 27.08.19 №40-303/633-16/6404-19- інформація відсутня;
Крім того, згідно здійсненої головою ліквідаційної комісії перевірки відкритих реєстрів та баз, зокрема, бази даних Українського інституту інтелектуальної власності "Укрпатент", товариство з обеженою відповідальністю "СВІТС ЛЕНД" не являється власником винаходів та корисних моделей, знаків на товари та послуги, промислових моделей, зразків;
Згідно з Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, сформованою 12.10.19 за №184645343 (а.с. 80), відомості щодо ТОВ "СВІТС ЛЕНД" відсутні.
Частиною 7 статті 111 Цивільного кодексу України передбачено, що для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку.
До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
Відповідно до змісту наявної в матеріалах справи Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 08.08.19 за №24697343, боржник - товариство з обмеженою відповідальністю "СВІТС ЛЕНД" не підлягає постановці на облік в Пенсійному фонді України у зв`язку з прийняттям Закону України від 04.07.13 №406-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв`язку з проведенням адміністративної реформи". Зазначене свідчить про відсутність обов`язку у боржника подання до фонду визначених законодавством документів.
В свою чергу, 16.10.19 боржником направлені на адресу ГУ ДПС у Чернігівській області податкову декларацію з податку на прибуток підприємств за 2019 рік, фінансовий звіт суб`єкта малого підприємництва станом на 14.10.19, про що свідчать надані копії опису вкладення до цінного листа та накладної від 16.10.19 №1400701483660 (а.с. 85).
Також на офіційному веб - сайті Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/businesspartner) міститься інформація про те, що станом на 11.10.19 щодо платника податків товариства з обмеженою відповідальністю "СВІТС ЛЕНД" наявна інформація: перебуває на обліку в контролюючому органі як такий, що припиняється; Станом на 17.10.2019 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника.
За змістом ч. 8 статті 111 Цивільного кодексу України, ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред`явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.
Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.
Так, рішенням учасника товариства з обмеженою відповідальністю "СВІТС ЛЕНД" (протокол загальних зборів учасників від 16.10.19) був затверджений складений головою ліквідаційної комісії проміжний ліквідаційний баланс.
Як вбачається із балансу та розшифровки рядків проміжного ліквідаційного балансу, станом на 16.10.19 боржник має поточні зобов`язання в сумі 132000,00 грн (кредиторська заборгованість по договору №28/09-18-01-ФОП від 28.09.18). При цьому, вартість необоротних активів становить 118155,00 грн, оборотних активів товариства становить 0,0 грн.
За даними проміжного ліквідаційного балансу (фінансового звіту субєкта малого підприємництва) станом на 16.10.19 до переліку пред`явлених кредиторами вимог та результату їх розгляду включено вимоги:
-фізичної особи - підприємця Данник Ірини Юріївни ( АДРЕСА_1 , ІПН НОМЕР_4 ), в сумі 132 000,00 грн.
Згідно з рішенням загальних зборів учасників "СВІТС ЛЕНД" (протокол загальних зборів учасників від 16.10.19), враховуючи недостатність майна та відсутністю коштів у боржника для задоволення вимог кредиторів, було прийнято рішення про звернення до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство на підставі ст. 95 Закону про банкрутство.
Відповідно до ч.4 статті 11 Закону про банкрутство боржник подає заяву до господарського суду за наявності майна, достатнього для покриття судових витрат, якщо інше не передбачено цим Законом. Поряд з цим п.2 частини 5 статті 11 Закону про банкрутство визначено, що боржник зобов`язаний звернутися до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство у разі виникнення таких обставин, зокрема, під час ліквідації боржника не у зв`язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість боржника задовольнити вимоги кредиторів повному обсязі.
Відповідно до ч.1 статті 95 Закону про банкрутство встановлено, що якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов`язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.
Обов`язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.
Таким чином, стаття 95 Закону про банкрутство є спеціальною по відношенню до статті 11 Закону про банкрутство, а її норми узгоджуються з ч. 5 статті 11 Закону про банкрутство таким чином, що останньою прямо передбачено обов`язок і право на звернення до суду.
Враховуючи викладене вище, господарський суд дійшов висновку про те, що боржником дотримано порядок ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України та існують ознаки неоплатності боржника.
За таких обставин, наявні підстави для відкриття провадження у справі про банкрутство боржника.
У відповідності з ч. 3 ст. 7 Закону про банкрутство, залежно від категорії боржника, виду його діяльності та наявності у нього майна господарський суд застосовує загальний, спеціальний або спрощений порядок провадження у справі про банкрутство. Спрощений порядок застосовується під час ліквідації банкрута без застосування процедур розпорядження майном та санації.
Відповідно до приписів ч.1, 2, 3 ст. 114 Закону про банкрутство, кандидатура арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.
Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення розпорядника майна господарським судом у справах про банкрутство затверджується Пленумом Вищого господарського суду України за погодженням з державним органом з питань банкрутства.
Під час прийняття заяви про порушення справи про банкрутство суд в ухвалі зобов`язує визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) надати заяву на участь у даній справі.
Відповідно до довідки щодо кандидатури арбітражного керуючого від 16.10.19, сформованої на запит Господарського суду Чернігівської області від 16.10.19, автоматизованою системою з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у справах про банкрутство визначено арбітражного керуючого Приходько Юрія Михайловича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №1830 від 25.07.17, адреса для листування: проспект Перемоги, 139, оф. 420, м. Чернігів, Україна, 14013, адреса електронної пошти: ІНФОРМАЦІЯ_1 ). Враховуючи викладене, суд відповідно до приписів ст. 114 Закону про банкрутство вважає необхідним зобов`язати арбітражного керуючого Приходько Юрія Михайловича, визначеного автоматизованою системою, надати суду заяву про його участь у даній справі з повідомленням про те, що він не належить до жодної категорії осіб, зазначених у ч. 2 ст.114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника, або визнання його банкрутом", на паперовому носії або в електронній формі до 28.10.19.
Керуючись ст. 7, 8, 11, 16, 95, 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 233, 234, 240 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,-
УХВАЛИВ:
1.Відкрити провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "СВІТС ЛЕНД" (вул. Авіаторів, 19, м. Чернігів, 14029, код ЄДРПОУ 30491141).
2.Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів.
3.Розгляд справи призначити на 28 жовтня 2019 р. 12:00. Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду за адресою: 14000, м. Чернігів, проспект Миру, 20, зал судового засідання №301 .
4.Зобов`язати арбітражного керуючого Приходько Юрія Михайловича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №1830 від 25.07.17, адреса для листування: проспект Перемоги, 139, оф. 420, м. Чернігів , Україна, 14013, адреса електронної пошти: ІНФОРМАЦІЯ_1 ), визначеного автоматизованою системою з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у справах про банкрутство, надати суду заяву про його участь у даній справі з повідомленням про те, що він не належить до жодної категорії осіб, зазначених у ч. 2 ст.114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника, або визнання його банкрутом", на паперовому носії або в електронній формі до 28.10.19.
5.Копію даної ухвали направити боржнику, голові ліквідаційної комісії Рідзелю А.П. (вул. Г. Полуботка, 7, м. Чернігів, 14000), арбітражному керуючому Приходько Ю.М. (проспект Перемоги, 139, оф . 420, м. Чернігів, Україна , 14013), ГУ ДФС у Чернігівській області (вул. Реміснича, 11, м. Чернігів, 14000),
Чернігівському окружному адміністративному суду (вул. Київська, 23, м.Чернігів, 14000), Деснянському та Новозаводському районним судам м. Чернігова, Чернігівському районному суду, Деснянському ВДВС Чернігівського міського управління юстиції (14030, м. Чернігів, вул. Шевченка, 118), відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради (14032, м. Чернігів, вул. Рокосовського, 20-а), та відділу з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області (14005, м. Чернігів, проспект Миру, 49-а, к. 703) до відома.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена до Північного апеляційного господарського суду у строк, встановлений ч. 1 ст. 256 Господарського процесуального кодексу України, шляхом подання апеляційної скарги через місцевий господарський суд.
Повний текст ухвали складений та підписаний 18 жовтня 2019 року.
Суддя М.В. Фесюра
Веб-адреса Єдиного державного реєстру судових рішень, розміщена на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет: http://reyestr.court.gov.ua/
Суд | Господарський суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 18.10.2019 |
Оприлюднено | 18.10.2019 |
Номер документу | 85014612 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Чернігівської області
Фесюра М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні