Рішення
від 02.10.2019 по справі 160/8185/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 жовтня 2019 року Справа № 160/8185/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Віхрової В.С.

при секретарі судового засідання Масенка Г.Є.

за участю:

представника позивача Войченка К.В.

представника відповідачів Єфіменка О.П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

22.08.2019 р. до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ» (надалі - позивач) до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (надалі - відповідач), в якій позивач просив:

-визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про внесення ТОВ «ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41298376) до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості;

-зобов`язати Головне управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області виключити ТОВ «ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41298376) з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

В обґрунтування позовних вимог покладені наступні обставини.

ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ (код ЄДРПОУ 41298376) є юридичною особою, яка зареєстрована 25.04.2017 року, про що внесено запис до єдиного державного реєстру про проведення державної реєстрації юридичної особи №1 224 102 0000 081004, а також ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ є платником податку на додану вартість з 01.06.2017 року відповідно до Витягу №1704634500271. Видами діяльності ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ є: Код КВЕД 30.20 Виробництво залізничних локомотивів і рухомого складу; Код КВЕД 30.99 Виробництво інших транспортних засобів і обладнання, не віднесених до інших угруповань; Код КВЕД 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; Код КВЕД 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; Код КВЕД 47.78 Роздрібна торгівля іншими невживаними товарами в спеціалізованих магазинах основний). З метою здійснення господарської діяльності ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ орендує нежитлове приміщення, що розташоване за адресою: 49049, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вулиця Шевченка, будинок 10 Б, офіс 5 на підставі Договору суборенди нежитлового приміщення від 25.04.2017 року № ЖШ65/17, укладеного з ТОВ НСК-33 . Вказане приміщення було передане ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ згідно Акту-передачі нежитлового приміщення, що є предметом договору суборенди нежитлового приміщення №ЖШ 65/17 від 25.04.2019 року. З 26 квітня 2017 року згідно зі Статутом ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ та Рішенням №1 Засновників (Учасників) ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ від 25.04.2017 року ОСОБА_1 приступив до виконання обов`язків директора товариства, відповідно до наказу №1 від 26.0.4.2017 року. Також, для ведення господарської діяльності ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ відкрито рахунок: № НОМЕР_1 у АТ Райффайзен Банк Аваль МФО 380805, про що свідчить довідка про відкриття рахунків №Д4-В3/12/З38 від 05.05.2017 року видана начальником базового відділенняАТ Райффайзен Банк Аваль .

Під час здійснення господарської діяльності у травні 2019 року між ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ (продавець) та приватним підприємством Екотехсинтез (Покупець) був укладений договір купівлі-продажу № 02/05-19, предметом якого є передача у власність покупця від продавця запасні частини до транспортних засобів (товар), згідно видатковим накладним на кожну партію товару. На виконання умов вказаного договору ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ було поставлено ПП Екотехсинтез зазначений товар, що підтверджується видатковою накладною №17 від 22.05.2019 року. У зв`язку з поставкою товару покупцю та на виконання вимог статей 187, 201 ПК України ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ була виписана та направлена на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкова накладна № 109 від 22.05.2019 року.

Через систему електронного документообігу на електрону адресу позивача надійшла квитанція, якою було повідомлено, що на підставі п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація податкової накладної від 22.05.2019 №109 в Єдиному реєстрі податкових накладних була зупинена та зазначено наступні підстави для зупинення: ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН .

Таким чином, позивач дійшов висновку, що ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ включено до переліку ризикових згідно Протоколу засідання Комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровської області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, як такого, що відповідає п.1.6 Критеріїв ризиковості платника податку.21 серпня 2019 року ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області було направлено лист з проханням повідомити про причини та правові підстави внесення до реєстру ризикових платників податку та надати копію відповідного рішення Комісії ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, яким ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ внесено до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості. Проте, як вказує позивач, ГУ ДФС у Дніпропетровській області, станом на час подачі позову, не надало копію вищевказаного рішення. З огляду на що одночасно з позовною заявою, позивачем заявлено заяву про забезпечення доказів у відповідності до ст.80 КАС України. Позивач наголошує, що контролюючим органом порушено не тільки принцип обґрунтованості рішення суб`єкта владних повноважень, а і норми п. 13 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від21.02.2018 № 117, оскільки ним не зазначено в квитанції конкретного та чіткого переліку документів, які на його думку, необхідно надати платнику податків. Також, в квитанції не зазначено: порядковий номер, номенклатуру товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку. Такий висновок базується на тому, що контролюючим органом у квитанції зазначено лише загальне посилання на відповідність податкової накладної критерію ризиковості платника податку, визначених пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку без будь-якого обґрунтування такого рішення. Натомість, як принцип обґрунтованості рішення суб`єкта владних повноважень, так і п. 13 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 21.02.2018 № 117, вимагає від контролюючого органу зазначення конкретного виду критерію. ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ не відповідає жодному з Критеріїв ризиковості платника податків. Крім того, на день прийняття Комісією ГУ ДФС у Дніпропетровській області Рішення, яким ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ внесено до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, Критерії ризиковості платників податків існували виключно у вигляді листа ДФС України від 05.11.2018 року № 26010-06-05/28170 та не затверджено нормативним актом Державної фіскальної служби України, який мас бути погоджений в Міністерстві фінансів України, та не зареєстровано в Міністерстві юстиції України. Таким чином, позивач вважає, що рішення Комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації щодо внесення ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ до переліку ризикових платників є протиправним та таким, що порушує Конституційне право позивача на вільне здійснення підприємницької діяльності, а отже підлягає скасуванню.

За результатами автоматизованого розподілу справ між суддями Дніпропетровського окружного адміністративного суду справа 160/8185/19 передана судді Віхровій В.С.

Згідно з ч. 2 ст. 257 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС Україна) за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 261 КАС України відзив подається протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення відповідачу ухвали про відкриття провадження у справі. Позивач має право подати до суду відповідь на відзив, а відповідач - заперечення протягом строків, встановлених судом в ухвалі про відкриття провадження у справі.

Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 262 КАС розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження здійснюється судом за правилами, встановленими цим Кодексом для розгляду справи за правилами загального позовного провадження, з особливостями, визначеними у цій главі. Розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 23.08.2019 р. позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито спрощене провадження з викликом сторін у судове засідання на 11.09.2019 р. об 10:40 год.

09.09.2019 р. позивачем було подано заяву про уточнення позовних вимог та заяву про заміну відповідача по справі.

Ухвалою суду від 09.09.2019 р. у задоволенні заяви про заміну відповідача відмовлено.

У зв`язку із клопотанням представника відповідача про відкладення розгляду справи, судове засідання 11.09.2019 р. перенесено на 02.10.2019 р. об 11:20 год.

19.09.2019 р. через канцелярію Дніпропетровського окружного адміністративного суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, згідно якого відповідач заперечує проти позову та зазначає наступне. ТОВ Дніпроресурспостач включено до переліку ризикових згідно Протоколу засідання комісії ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №199 від 22.05.2019 року (витяг додається), як такого, що відповідає п.1.6 Критеріїв ризиковості платника податку (наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником). Підставою внесення в порядок денний роботи комісії ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації розгляд питання щодо включення ТОВ Дніпроресурспостач до переліку ризикових є матеріали, що отримані в рамках Алгоритму затвердженого розпорядженням від 13.09.2018 №95-р.

Відповідно до інформаційних баз ДФС встановлено, що за даними фінансового звіту суб`єкта малого підприємництва відсутні основні засоби та запаси складають - 17 831,5 тис.грн., за даними 1-ДФ за І півріччя 2019 року чисельність працюючих складала - 1 особа, за даними 20-ОПП наявний склад за адресою: Дніпропетровська область, Царичанський район, смт. Царичанка, вул. Кірова, буд. 154. При цьому, платником здійснювалась реалізація великої кількості товарів призначених для ремонту автомобільних транспортних засобів, а саме запасних частин до зовнішнього та внутрішнього обладнання автомобілів, за умови, що придбання складалось на 76,7% із автобусів, моторних транспортних засобів, напівпричепів, навантажувачів тощо, що були у користуванні та є імпортованим товаром по ланцюгу постачання. Тобто, інформації щодо реалізації транспортних засобів, що були у користування відсутня, а також обсяги реалізації придбаних запасних частин до автомобілів перевищує обсяги придбання такого товару.

З огляду на вищевикладене Комісією ГУ ДФС у Дніпропетровській області прийнято рішення щодо включення ТОВ Дніпроресурспостач до переліку ризикових платників податку відповідно до Протоколу від 22.05.2019 р. №199. Крім того відповідач звертає увагу, що висновки, наведені в протоколі, є відображенням дій працівників податкових органів і самі по собі не породжують правових наслідків для платника податків та, відповідно, такий протокол не порушує прав останнього. Внесення суб`єктом владних повноважень ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ до переліку ризикових не створює жодних перешкод для діяльності платника податку. За таких обставин, на думку відповідача, дії контролюючого органу щодо внесення підприємства до переліку ризикових є лише службовою діяльністю працівників ДФС з виконання своїх професійних обов`язків зі збирання доказової інформації щодо наявності чи відсутності документального підтвердження відповідних операцій, якщо дії зі здійснення такого контролю не визнані протиправними в установленому порядку.

19.09.2019 р. через канцелярію Дніпропетровського окружного адміністративного суду від позивача надійшла відповідь на відзив на позовну заяву, згідно якого позивач зауважує, що ані оскаржуване рішення, ані відзив на адміністративний позов не містять чіткої підстави для внесення товариства до переліку ризикових платників у відповідно до встановленого законодавством алгоритму дій. Підстави для прийняття оскаржуваного рішення позивач вважає формальними, оскільки контролюючим органом не зазначено в протоколі жодної підстави та обґрунтування внесення ТОВ ДНІПРОРЕСУРСПОСТАЧ до переліку ризикових, як такого, що відповідає п.1.6 Критеріїв ризиковості платника податку. Позивач наголошує, що рішення, що оскаржується порушує права та інтереси позивача з огляду на той факт, що внесення до переліку ризикових надає контролюючому органу беззаперечну підставу для автоматичного зупинення реєстрації податкових накладних.

30.09.2019 р. позивачем було повторно подано заяву про уточнення позовних вимог, що прийнята судом.

У судове засідання 02.10.2019 р. прибули уповноважені представники сторін.

Представник позивача вимоги позову (з урахуванням уточнень) підтримав та просив задовольнити у повному обсязі.

Представник відповідача проти позовних вимог (з урахуванням уточнень) заперечував, просив у задоволенні позову відмовити.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши представників сторін, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини та відповідні ним правовідносини.

Податковий кодекс України є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно підпунктів а , б п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України (надалі - ПК України), об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми п.187.1 ст. 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п.188.1 ст. 188 ПК України).

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (абз. 1 п. 201.7 ст. 201 ПК України).

Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Такий Порядок був затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 року (з наступними змінами, далі - Порядок №1246).

Відповідно до пункту 2 Порядку №1246 податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з п. 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200 1.3 і 200 1.9 статті 200 1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Пунктом 13 Порядку №1246 передбачено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Відповідно до приписів пп.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з п.5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №117 від 21 лютого 2018 року (далі - Порядок №117), податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

Відповідно до пункту 3 Порядку № 117 податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак:

1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;

2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;

3) одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D>0,03, Р

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.10.2019
Оприлюднено19.10.2019
Номер документу85025800
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/8185/19

Постанова від 27.11.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Постанова від 27.11.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 28.10.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 28.10.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Рішення від 02.10.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Віхрова Вікторія Станіславівна

Ухвала від 09.09.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Віхрова Вікторія Станіславівна

Рішення від 02.10.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Віхрова Вікторія Станіславівна

Ухвала від 23.08.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Віхрова Вікторія Станіславівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні