Ухвала
від 18.10.2019 по справі 420/6129/18
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

----------------------

У Х В А Л А

18 жовтня 2019 р.м.ОдесаСправа № 420/6129/18

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Судді-доповідача - Запорожана Д.В.

суддів - Осіпова Ю.В., Танасогло Т.М.,

розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 17 квітня 2019 року у справі за позовом малого приватного підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю КОЛІЙНИК до Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення,-

В С Т А Н О В И В :

Головне управління ДФС в Одеській області в апеляційному порядку оскаржило рішення Одеського окружного адміністративного суду від 17 квітня 2019 року у вищенаведеній справі.

Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 18 червня 2019 року зазначена апеляційна скарга залишена без руху та надано строк для усунення недоліків скарги.

Ухвалами П`ятого апеляційного адміністративного суду від 08.07.2019 року, 06.08.2019 року та від 11.09.2019 року апелянту продовжувався строк на усунення недоліків апеляційної скарги.

16.10.2019 року від апелянта надійшло клопотання про відстрочення сплати судового збору.

Відповідно до ч.1 ст.133 КАС України та ч.1,2 ст.8 ЗУ Про судовий збір , суд враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Однак, відсутність коштів у державного органу не є достатньою та беззаперечною підставою для звільнення його від виконання обов`язку щодо сплати судового збору.

До того ж, відповідно до ч.1 ст.133 КАС України, звільнення від сплати чи відстрочення стороні сплату судового збору є правом, а не обов`язком суду.

Також, відповідно до п.2 Прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору від 22.05.2015р. №484-VІІІ зобов`язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.

Крім того, постановою Пленуму Вищого адміністративного суду України Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 08.07.2011р. №3674-VI Про судовий збір від 23.01.2015р. №2 судам роз`яснено, що якщо бюджетні установи діють як суб`єкти владних повноважень, то обмежене фінансування такої установи не є підставою для відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від сплати.

За таких обставин, клопотання апелянта не підлягає задоволенню.

У встановлений судом строк, апелянт не надав до суду документ про сплату судового збору.

Таким чином, оскільки апелянтом не виконано вимоги ухвали судді П`ятого апеляційного адміністративного суду про залишення апеляційної скарги без руху, колегія суддів вважає, що на даний час є усі законні підстави для повернення вказаної апеляційної скарги апелянту.

Керуючись ст.ст. 169, 298, 325, 329 КАС України, -

У Х В А Л И В:

У задоволенні клопотання Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області про відстрочення сплати судового збору - відмовити.

Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області на ухвалу Одеського окружного адміністративного суду від 17 квітня 2019 року - повернути апелянту.

Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту її підписання, але може бути оскаржена до Верховного Суду протягом 30 днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий Д.В. Запорожан

Судді: Ю.В. Осіпов

Т.М. Танасогло

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.10.2019
Оприлюднено21.10.2019
Номер документу85031794
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/6129/18

Ухвала від 18.10.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Запорожан Д.В.

Ухвала від 11.09.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Запорожан Д.В.

Ухвала від 06.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Запорожан Д.В.

Ухвала від 08.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Запорожан Д.В.

Ухвала від 18.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Запорожан Д.В.

Рішення від 26.04.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 05.03.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 06.02.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 11.12.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 27.11.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні