Рішення
від 17.10.2019 по справі 520/8525/19
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710 Рішення

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

"17" жовтня 2019 р. № 520/8525/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі

Головуючого судді Спірідонов М.О.

за участю секретаря судового засідання Ліпчанська Я.В.

представника позивача - Лисиченко С.М.,

представника відповідача - Коваленко М.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом

Приватного акціонерного товариства "ПЛОДОКОМБІНАТ-А" (61001, м. Харків, вул. Польова, буд. 83, код ЄДРПОУ 24346370) до Головного управління ДПС у Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, буд. 46, код ЄДРПОУ 43143704) про скасування рішення ,

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Приватне акціонерне товариство "ПЛОДОКОМБІНАТ-А", звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом в якому просить суд:

1. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДФС у Харківській області, оформлене листом №39841/10/20-40-58-05-21 від 12.08.2019 року.

2. Зобов`язати Головне управління ДФС у Харківській області здійснити реєстрацію АТ "ПЛОДОКОМБІНАТ-А" як платника єдиного податку третьої групи оподаткування з 01.10.2019 року.

В обґрунтування позову зазначено, що рішення Головного управління ДФС у Харківській області, оформлене листом №39841/10/20-40-58-05-21 від 12.08.2019 року є незаконним та таким, що винесено з порушенням норм чинного законодавства України, а тому підлягає скасуванню, у зв`язку з чим позивач просить суд зобов`язати відповідача здійснити реєстрацію АТ "ПЛОДОКОМБІНАТ-А" як платника єдиного податку третьої групи оподаткування з 01.10.2019 року.

Представник позивача в судове засідання з`явився, позовні вимоги підтримав та просив суд їх задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання з`явився, щодо задоволення позовних вимог заперечував в повному обсязі зазначивши, що рішення Головного управління ДФС у Харківській області, оформлене листом №39841/10/20-40-58-05-21 від 12.08.2019 року є законним та таким, що прийнято в межах чинного законодавства України, а тому не підлягає скасуванню.

Суд, вислухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вивчивши норми матеріального та процесуального права, якими врегульовані спірні правовідносини вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав та мотивів.

Судом встановлено, що Приватне акціонерне товариство ПЛОДОКОМБІНАТ-А ,

(далі АТ ПЛОДОКОМБІНАТ-А ) здійснює господарську діяльність з 08.08. 1 996 року та перебуває па обліку в Головному Управлінні ДФС у Харківській області, Східне управління, Індустріальна ДПІ (Слободський район м. Харкова) з 20.08.1996 року.

У період з 20.08.1996 року по даний час позивач перебуває на загальній системі оподаткування.

У зв`язку з тим, що господарська діяльність позивача стала малорентабельна, оскільки загальний дохід підприємства за 2018 рік склав 18 975 000,00 грн., а чистий дохід (прибуток) підприємства - 41 000 гра. 00 кой., у квітні 2019 року були проведені Загальні збори акціонерів АТ Плодкомбінат-Л , на яких прийнято рішення про повне зупинення торговельної діяльності підприємства та про перехід на спрощену систему оподаткування.

Судом встановлено, що загальний дохід підприємства за період з 01.01.2019 року по 30.06.2019 рік (1 півріччя 2019 року) складає в розмірі 7 210 000 гри., з яких: 7 073 000- дохід від реалізованих залишків товару, 137 000 дохід від господарською діяльністю пов`язаною з наданням в оренду й експлуатацію власного нерухомого майна. З врахуванням витрат, собівартості продукції, підприємство не отримало чистого доходу у зазначений період, а отримало збиток в розмірі 43 000 гри.

Починаючи з червня 2019 року підприємство займається тільки господарською діяльністю пов`язаною з наданням в оренду й експлуатацію власного нерухомого майна (КВНД 68.20), у зв`язку з чим загальний дохід підприємства за червень 2019 року склав в розмірі 137 000 грн.., а чистий прибуток 29 000 грн..

Станом па 01.06.2019 рік припинено діяльність торговельних магазинів позивача, розпродані залишки товарів, проведені взаєморозрахунки з постачальниками та покупцями в повному обсязі, скасована реєстрація Реєстраторів розрахункових операцій та сплачені належні податки. Крім того, в період з 01.01.2019 року по 01.06.2019 рік зменшена кількість штатних одиниць з 16 до 8 працівників.

Враховуючи зазначені вище факти, а також згідно до вимог ст. 298 Податкового кодексу України 09.08.2019 року, позивачем, у встановлені законом строки, до Головного управління ДФС у Харківській області (далі - Відповідач) було подано: заяву про перехід на спрощену систему оподаткування з 01.10.2019 року, розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, фінансовий звіт суб`єкта малого підприємства за 2018 рік, фінансовий звіт суб`єкта малого підприємства за І півріччя 2019 року, бухгалтерську довідку № 2 від 29.07.2019 року, лист вх № 52089X10X58 зміст якого містить підстави, що зумовили перейти Позивача на спрощену систему оподаткування.

ГУ ДФС у Харківській області 12.08.2019 року відмовлено позивачу у обрані спрощеної системи оподаткування з 01.10.2019 року у зв`язку з недотриманням ним вимог підпункту 3 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України, обґрунтовуючи своє рішення відповідач посилався па положення п.п. 14.1.54 и, 14.1 ст. 14 та п.п. 3 н. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України, відповідно до яких позивач повинен був зазначити в розрахунку загального доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, саме суму будь-якого доходу (загального доходу) отриманого ним від його діяльності у розмірі 18 975 000,00 гри. , а не суму чистого доходу у розмірі 41 000,00 гри.

Зазначене рішення оформлено листом № 39841\10\20-40-58-05-21 від 12.08.2019 року.

Зазначений лист відповідача позивач отримав 14.08.2019 року.

Суд зазначає, що згідно положень ст. 1 ПК України відносини виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органі, повноваження іобов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства встановлені Податковим кодексом України.

Стаття 193 Податкового кодексу України визначає функції державних податкових інспекцій, серед яких: здійснення реєстрації та ведення обліку платників податків та платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням (підпункт 193.1.2 пункту 193.1. статті 193 Податкового кодексу України).

Відповідно до п. 298.1.4. статті 298 Податкового кодексу України суб`єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм нього Кодексу, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб`єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

Перехід на спрощену систему оподаткування суб`єкта господарювання, зазначеного в абзаці першому цього підпункту, може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу па спрощену систему оподаткування, суб`єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені в пункті 291.4 статті 291 цього Кодексу, а саме: юридичні особи - третя група - суб`єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень.

Згідно положень ч. 2 п. 292.1 ст. 292 для юридичної особи - будь-який дохід, включаючи дохід представництв, філій, відділень такої юридичної особи, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній пунктом 292.3 цієї статті

У відповідності до положень п. 292.3 ПК України до суми доходу платника єдиного податку включається вартість безоплатно отриманих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг).

Безоплатно отриманими вважаються товари (роботи, послуги), надані платнику єдиного податку згідно з письмовими договорами дарування та іншими письмовими договорами, укладеними згідно із законодавством, за якими не передбачено грошової або іншої компенсації вартості таких товарів (робіт, послуг) чи їх повернення, а також товари, передані платнику єдиного податку на відповідальне зберігання і використані таким платником єдиного податку.

До суми доходу платника єдиного податку третьої групи, який є платником податку на додану вартість за звітний період також включається сума кредиторської заборгованості, за якою минув строк позовної давності.

Згідно вимог п. 292.13 ПК України дохід визначається на підставі даних обліку, який ведеться відповідно до статті 296 цього Кодексу.

У відповідності до вимог п. 292.14 ПК України визначення доходу здійснюється для цілей оподаткування єдиним податком та для надання права суб`єкту господарювання зареєструватися платником єдиного податку та/або перебувати на спрощеній системі оподаткування.

Згідно вимог п.298.1.4. ПК України суб`єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм цього Кодексу, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб`єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

Перехід на спрощену систему оподаткування суб`єкта господарювання, зазначеного в абзаці першому цього підпункту, може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб`єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені в пункті 291.4 статті 291 цього Кодексу.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, який визначається з дотриманням вимог, встановлених цією главою.

При цьому якщо суб`єкт господарювання протягом календарного року, що передує року обрання спрощеної системи оподаткування, самостійно прийняв рішення про припинення фізичної особи - підприємця, то при переході на спрощену систему оподаткування до розрахунку доходу за попередній календарний рік включається вся сума доходу, отриманого такою особою в результаті провадження господарської діяльності за такий попередній календарний рік.

Форма розрахунку доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Наказом Міністерства фінансів України № 1678 від 20.12.2011 року затверджено розрахунок доходу за попередній рік, що передує на спрощену систему оподаткування (далі Розрахунок) зі змісту якого, а саме п.5, вбачається, що сума доходу, отриманого суб`єктом господарювання за попередній календарний рік складається з: доходу у грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); суми кредиторської заборгованості, за якою минув строк позовної давності; вартості безоплатно отриманих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг), інші доходи.

Як вбачається з примітків, які містяться в Розрахунку, дохід розраховується з урахуванням пунктів 292.1-292.15 статті 2.92 Податкового кодексу України. При цьому, в примітках закріплені аналогічні положення п. 298.1.4. статті 298 Податкового кодексу України щодо включення всієї суми доходу суб`єкта господарювання до Розрахунку лише фізичними - особами підприємцями, які прийняли рішення про припинений

Так, відповідно до п. 292.1 ст. 292 Податкового кодексу України доходом юридичної особи, як платника єдиного податку є будь-який дохід, включаючи дохід представництв, філій, відділень такої юридичної особи, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній пунктом 292.3 цієї статті - вартість реалізованих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг), за які отримана попередня оплата (аванс) у період сплати інших податків і зборів, визначених цим Кодексом

Положення п. 292.11 ст. 292 1ІК України визначає, що не включається до складу доходу, визначеного п. 292.1 ст. 292 Податкового кодексу України, а саме: суми податку на додану вартість; суми коштів, отриманих за внутрішніми розрахунками між структурними підрозділами платника єдиного податку; суми фінансової допомоги, наданої на поворотній основі, отриманої та поверненої протягом 12 календарних місяців з дня її отримання, та суми кредитів; суми коштів цільового призначення, що надійшли від Пенсійного фонду та інших фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування, з бюджетів або державних цільових фондів, у тому числі в межах державних або місцевих програм; суми коштів (аванс, передоплата), що повертаються покупцю товару (робіт, послуг) - платнику єдиного податку та/або повертаються платником єдиного податку покупцю товару (робіт, послуг), якщо таке повернення відбувається внаслідок повернення товару, розірвання договору або за листом-заявою про повернення коштів; суми коштів, що надійшли як оплата товарів (робіт, послуг), реалізованих у період сплати інших податків і зборів, встановлених цим Кодексом, вартість яких була включена до доходу юридичної особи при обчисленні податку на прибуток підприємств або загального оподатковуваного доходу фізичної особи - підприємця; суми податку па додану вартість, що надійшли у вартості товарів (виконаних робіт, наданих послуг), відвантажених (поставлених) у період сплати піших податків і зборів, встановлених цим Кодексом; суми коштів та вартість майна, внесені засновниками або учасниками платника єдиного податку до статутного капіталу такого платника; суми коштів у частині надмірно сплачених податків і зборів, встановлених цим Кодексом, а суми єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, що повертаються платнику єдиного податку з бюджетів або державних цільових фондів.; дивіденди, отримані платником єдиного податку - юридичною особою від інших платників податків, оподатковані в порядку, визначеному цим Кодексом.

Аналізуючи вище зазначені положення у сукупності суд приходить до висновку, що законодавцем чітко визначено, що до доходу юридичної особи, як платника єдиного податку не включається, зокрема, суми сплачених податків, а також суми, отримані за реалізований товар з яких вже було сплачено податок на прибуток та інші обов`язкові платежі. Крім того, вимоги податкового законодавства щодо включення всієї суми доходу суб`єкта господарювання до Розрахунку при переході на спрощену систему оподаткування стосується лише фізичних - осіб підприємців, які прийняли рішення про припинення, а не юридичних осіб, як суб`єктів господарювання, яким є AT ІІлодокомбінат-А .

Суд також звертає увагу, що законодавцем як вирішальну ознаку можливо чти перейти на спрощену систему оподаткування визначає будь-який дохід але положеннями ПК України не визначено , що складових цього доходу.

Так національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку Загальні вимоги до бухгалтерського обліку , а саме розділ 1, а також Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 Фінансовий звіт суб`єкта малого підприємства , визначають поняття доходу (сукупного та чистого доходу) та прибутку (фінансового результат до оподаткування та чистого прибутку) підприємства.

Так, доходи - збільшення економічних вигод у вигляді збільшення активів або зменшення зобов`язань, яке призводить до зростання власного капіталу (за винятком зростання капіталу за рахунок внесків власників).

Сукупний дохід - зміни у власному капіталі протягом звітного періоду внаслідок господарських операцій та інших подій (за винятком змін капіталу за рахунок операцій з власниками);

Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - дохід , що визначається шляхом вирахування з доходу від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг (у тому числі платежів від оренди об`єктів інвестиційної нерухомості) наданих знижок, вартості повернутих раніше проданих товарів, доходів, що за договорами належать комітентам (принципалам тощо), та податків і зборів.

Тобто, чистий від реалізації продукції - суми коштів, що надійшли як оплата товарів (робіт, послуг) від реалізації продукції без непрямих податків і зборів - та інших вирахувань з доходу.

Інші операційні доходи - суми інших доходів від операційної діяльності підприємства, крім доходу (виручки) від реалізації продукції.

Таким чином, аналіз вищезазначених термінів, що використовуються в національних положеннях (стандартах) бухгалтерського обліку, а також закріплення законодавцем в положеннях Податкового кодексу України, які регулюють питання щодо переходу суб`єкта господарювання па спрощену систему оподаткування, вимоги щодо включення всієї сума доходу, отриманого в результаті провадження господарської діяльності за такий попередній календарний рік лише до фізичних осіб-підприємців, які прийняли рішення про припинення, а також передбачене обмеження щодо врахування у суму доходу юридичної особи, яка зазначається в Розрахунку сум, сплачених з податків, суд приходить до висновку, що саме суми чистого доходу підприємства необхідно враховувати при здійснені Розрахунку.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі та в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.

Частиною другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з мстою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій; визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень; прийняття судом одною з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.

Захист порушених прав, свобод чи інтересів особи, яка звернулася до суду, може здійснюватися судом також в інший спосіб, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Оскільки як було встановлено судом та не заперечувалось відповідачем по справі чистий дохід позивача в 2018 році склав 41 000 грн., суд з врахуванням положень приходить п. 4.1.4 ч. 4.1 ст. 4 ПК України яка визначає презумпція правомірності рішень платника податку доходить до висновки, що твердження відповідача, покладені в основу оскаржуваного рішення, оформленого контролюючим органом в листі від 12.08.2019 року вих. № 39841\10\20-40-58-05-21 щодо невідповідності позивача вимогам, встановленим підпунктом 3 пункту 291.4 статі 291 Податкового кодексу України на час подачі заяви про перехід на спрощену систему є необґрунтованим та підлягає скасуванню.

Враховуючи те, що рішення про відмову позивачу у обрані спрощеної системи оподаткування з 01.10.2019 року та його реєстрації платником єдиного податку третьої групи було прийнято відповідачем із порушенням вимог законодавства, підстави для відмови в його реєстрації відсутні, а позивачем відповідну заяву подало у строки та в порядку визначені Податковим кодексом України, то суд приходить до висновку, що вимога позивача про зобов`язання відповідача здійснити реєстрацію позивача, як платника єдиного податку третьої групи з 01.10.2019 року також підлягає задоволенню.

Щодо посилання відповідача на ту обставину, що Наказом Міністерства фінансів України 20.12.2011 №1675 затверджена Форма розрахунку доходу, за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування передбачено, що в пункті 5 розрахунку зазначається саме загальна сума доходів, отримана суб`єктом господарювання за попередній календарний рік у грошовій формі (готівковій та/або безготівковій), яка визначається з урахуванням пунктів 292.1 -292.11 та 292.15 статті 292 Податкового кодексу України то вказане посилання є безпідставним, оскільки зазначений пункт має назву Доходи, отримані суб`єктом господарювання за попередній календарний рік .

Судові витрати підлягають стягненню згідно положень ст. 139 КАС України.

Керуючись ст.ст.246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Приватного акціонерного товариства "ПЛОДОКОМБІНАТ-А" (61001, м. Харків, вул. Польова, буд. 83, код ЄДРПОУ 24346370) до Головного управління ДПС у Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, буд. 46, код ЄДРПОУ 43143704) про скасування рішення - задовольнити в повному обсязі.

Скасувати рішення Головного управління ДФС у Харківській області, оформлене листом №39841/10/20-40-58-05-21 від 12.08.2019 року.

Зобов`язати Головне управління ДПС у Харківській області здійснити реєстрацію АТ "ПЛОДОКОМБІНАТ-А" як платника єдиного податку третьої групи оподаткування з 01.10.2019 року.

Стягнути з Головного управління ДПС у Харківській області на користь Приватного акціонерного товариства "ПЛОДОКОМБІНАТ-А" сплачений судовий збір у сумі 1921 (одна тисяча девятсот двадцять одна) грн. 00 коп.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення виготовлено 21 жовтня 2019 року.

Суддя Спірідонов М.О.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.10.2019
Оприлюднено23.10.2019
Номер документу85053649
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/8525/19

Постанова від 26.02.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Постанова від 26.02.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Ухвала від 06.02.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Ухвала від 11.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Ухвала від 11.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Ухвала від 26.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Ухвала від 10.10.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Рішення від 17.10.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Рішення від 17.10.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Ухвала від 01.10.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні