Ухвала
від 22.10.2019 по справі 911/2586/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

про відкриття провадження

"22" жовтня 2019 р. м. Київ Справа № 911/2586/19

Суддя Конюх О.В., розглянувши позовні матеріали

за позовом приватне підприємство Ялик (09100, Київська обл., м. Біла Церква, бульвар Олександрійський, буд. 106, кімната 312, код 34019103)

до відповідача: комунального некомерційного підприємства Васильківської районної ради Васильківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Декабристів, буд.87, код 38312395)

про визнання незаконними та скасування рішень, визнання переможцем торгів та визнання договору укладеним

ВСТАНОВИВ:

позивач - приватне підприємство Ялик звернувся до господарського суду Київської області з позовною заявою від 16.10.2019 до комунального некомерційного підприємства Васильківської районної ради Васильківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги , в якій просить суд:

- Визнати незаконним та скасувати рішення тендерного комітету комунального некомерційного підприємства Васильківської районної ради Васильківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги , оформлене протоколом №273 від 04.10.2019 щодо розгляду та відхилення пропозиції приватного підприємства Ялик по відкритих торгах на закупівлю робіт Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Путрівська, 119-Б в с. Путрівка Васильківського району, Київської області відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи) відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-09-06-001546-b;

- Визнати приватне підприємство Ялик , код 34019103 переможцем процедури закупівлі Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Путрівська, 119-Б, в с. Путрівка Васильківського району Київської області відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи) відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-09-06-001546-b;

- Визнати незаконним та скасувати рішення тендерного комітету комунального некомерційного підприємства Васильківської районної ради Васильківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги , оформлене протоколом №274 від 04.10.2019, яким вирішено відмінити процедуру закупівлі за предметом Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 45300000-0- будівельно-монтажні роботи) відповідно до оголошення, розміщеного в системі електронних закупівель за №UA-2019-09-06-001546-b, на підставі абзацу 7 ч.1 ст. 31 Закону у зв`язку із відхиленням всіх тендерних пропозицій;

- Визнати укладеним між приватним підприємством Ялик (код ЄДРПОУ 34019103) та комунальним некомерційним підприємством Васильківської районної ради Васильківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги (код ЄДРПОУ 38312395) договір на закупівлю Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Путрівська 119-б, в с. Путрівка Васильківського району Київської області відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи) з дня набрання законної сили рішенням суду на наступних умовах:

ДОГОВІР №

2019 р.

Комунальне некомерційне підприємство Васильківської районної ради Васильківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги в особі , що діє на підставі


, (далі - замовник), з однієї сторони, та приватне підприємство Ялик в особі Директора Трищева В.І ., що діє на підставі Статуту (далі - підрядник), з іншої сторони, разом - сторони, а кожен окремо - сторона, керуючись Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України Про публічні закупівлі , уклали цей Договір про наступне

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Замовник доручає, а Підрядник забезпечує, відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору, виконання робіт по об`єкту Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Путрівська 119-6, в с. Путрівка Васильківського району Київської області відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи).

1.2. Місце розташування об`єкта: АДРЕСА_3 , АДРЕСА_2 .

1.3. Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені на підставі проектно-кошторисної документації. Склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті в процесі будівництва у разі внесення змін до проектної документації.

1.4. Початок та закінчення робіт визначається Календарним графіком виконання робіт, який є невід`ємною частиною Договору (Додаток № 2) та умовами Договору.

1.5. Підрядник може забезпечити достроково завершення виконання робіт і здачу їх Замовнику за умови дотримання їх якості.

1.6. Строки виконання робіт можуть змінюватися із внесенням відповідних змін у Договір у разі: обставин непереборної сили, відсутності фінансування; коригування проектно-кошторисної документації; виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт.

1.7. Замовник може у разі необхідності прийняти рішення про уповільнення, зупинення або прискорення виконання робіт, повідомивши про це Підрядника не пізніше, ніж за 15-ть робочих днів до такого уповільнення, зупинення або початку прискорення виконання робіт із внесенням у встановленому порядку змін у Договір, у тому числі до календарного графіка виконання робіт, договірної ціни, плану фінансування (за необхідності).

1.8. Відповідно до статті 884 Цивільного Кодексу України Підрядник гарантує досягнення об`єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об`єкта відповідно до Договору протягом гарантійного строку. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об`єкта Замовником.

2. ДОГОВІРНА ЦІНА

2.1. Договірна ціна робіт, визначається на основі кошторису та складає 4 578 832 (чотири мільйони п`ятсот сімдесят вісім тисяч вісімсот тридцять дві) гри. 71 кой. з ПДВ.

2.2. Порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно положень ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013.

2.3. Договірна ціна, визначена цим Договором, може бути динамічною. Договірна ціна може коригуватися (змінюватися) лише за взаємною згодою Сторін виключно у випадках, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону України Про публічні закупівлі .

2.4. Договірна ціна може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.

2.5. Якщо під час будівництва виникне потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих

проектною документацією, Підрядник зобов`язаний повідомити Замовника про обставини, що призвели до виконання таких робіт, та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками. Замовник протягом 5-ти робочих днів розглядає зазначені пропозиції, приймає рішення по суті та повідомляє про нього Підрядника. Якщо Підрядник не повідомив Замовника в установленому порядку про необхідність виконання додаткових робіт, він не може вимагати від Замовника оплати виконаних додаткових робіт і відшкодування завданих йому збитків, якщо не доведе, що проведення таких робіт було необхідне в інтересах Замовника, зокрема, у зв`язку з тим, що зупинення робіт загрожувало знищенням або пошкодженням об`єкта будівництва.

3. ПРАВА ТА ОБОВ`ЯЗКИ СТОРІН

3.1. Замовник має право:

3.1.1. Відмовитися від прийняття закінчених робіт у разі виявлення недоліків, які виключають можливість використання об`єкта будівництва відповідно до мети, зазначеної у проектній документації, до їх усунення Підрядником;

3.1.2. Здійснювати у будь-який час, не втручаючись у господарську діяльність підрядника (субпідрядника), технічний нагляд і контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт, у тому числі делегувати в установленому законодавством порядку повноваження щодо здійснення технічного нагляду і контролю третій особі, зокрема спеціалізованій організації (консультаційній, проектній, інжиніринговій тощо) або спеціалісту, які мають відповідні дозвільні документи. Делегування замовником своїх повноважень не звільняє його від відповідальності перед підрядником за невиконання або неналежне виконання договірних зобов`язань, а також не позбавляє права здійснювати контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт.

3.1.3. Вносити зміни у проектну та кошторисну документацію до початку робіт або під час їх виконання в установленому порядку;

3.1.4. Вимагати виправлення недоліків, що виникли внаслідок допущених Підрядником порушень;

3.1.5. Ініціювати внесення змін до Договору;

3.1.6. Вимагати відшкодування фактично завданих йому збитків, зумовлених порушенням Договору;

3.1.7. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов`язань Підрядником, повідомивши про це його у 10-дений строк до такого розірвання (з оплатою фактично виконаної частини робіт);

3.1.8. Вносити зміни до Договору у зв`язку із змінами законодавства, шляхом укладання Додаткових угод.

3.2. Замовник зобов`язаний:

3.2.1. Надати Підряднику фронт робіт, передати дозвільну та проектно-кошторисну документацію на роботи, відповідно до Договору до початку виконання робіт;

3.2.2. Прийняти від Підрядника виконані роботи та оплатити їх в порядку, установленому Договором та Додатками до нього;

3.2.3. Негайно повідомити Підрядника про виявлені недоліки в роботі;

3.2.4. Забезпечити здійснення технічного нагляду протягом усього періоду будівництва об`єкта в порядку, встановленому законодавством;

3.2.5. Негайно інформувати Підрядника про наявність обставин, що можуть перешкоджати/перешкоджають виконанню останнім своїх обов`язків за цим Договором;

3.2.6. Сприяти Підряднику у виконанні зобов`язань, передбачених цим Договором.

3.2.7. Виконувати усі інші зобов`язання, передбачені цим Договором.

3.3. Підрядник мас право:

3.3.1. Одержувати оплату за виконані Роботи в розмірі та в строк, передбачений цим Договором та Додатками до нього;

3.3.2. Залучати для виконання певних обсягів Робіт субпідрядні (спеціалізовані, будівельні та інші) організації, з повідомленням про це Замовника;

3.3.3. Вимагати від Замовника належного виконання зобов`язань за цим Договором;

3.3.4. Зупиняти роботи у разі невиконання/неналежного виконання Замовником своїх зобов`язань за Договором, в тому числі такого, що призвело до ускладнення та/або неможливості проведення Підрядником подальших робіт;

3.3.5. Відмовитися від Договору у разі наявності перешкод, створених з вини Замовника.

3.3.6. Ініціювати внесення змін до Договору;

3.3.7. У разі невиконання зобов`язань Замовником Підрядник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у 10-дений строк до такого розірвання.

3.4. Підрядник зобов`язаний:

3.4.1. Забезпечити виконання робіт у строки, встановлені цим Договором з урахуванням обставин, визначених Договором;

3.4.2. Передати Замовнику у порядку, передбаченому законодавством та Договором, об`єкт будівництва;

3.4.3. Вжити заходів до недопущення передачі без згоди Замовника проектної документації (примірників, копій) третім особам;

3.4.4. Забезпечити ведення та передачу Замовнику в установленому порядку документації про виконання Договору;

3.4.5. Нести перед Замовником відповідальність за дії субпідрядників;

3.4.6. ОСОБА_1 відповідальність за залучення для виконання робіт робітників та інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації;

3.4.7. Нести відповідальність за якість виконаних робіт, застосовуваних матеріалів, устаткування.

3.4.8. Усувати недоліки робіт, допущені з його вини в строк, погоджений із Замовником.

3.4.9. Відшкодувати відповідно до законодавства та Договору фактично завдані Замовнику збитки;

3.4.10. Інформувати в установленому порядку Замовника про хід виконання робіт за Договором, обставини, що перешкоджають його виконанню, а також про заходи, необхідні для їх усунення.

4. РИЗИКИ ЗНИЩЕННЯ АБО ПОШКОДЖЕННЯ ОБ`ЄКТА

4.1. Підрядник несе ризик знищення або пошкодження об`єкта будівництва з урахуванням робіт, виконаних субпідрядниками, з початку їх виконання до моменту закінчення виконання усіх робіт та передачі готового об`єкта Замовнику в порядку, визначеному Договором, окрім випадку випадкового знищення або пошкодження об`єкту будівництва за обставин непереборної сили або знищення/пошкодження об`єкту будівництва з вини Замовника.

4.2. Підрядник відповідає за охорону об`єкта будівництва, виконувані роботи, забезпечення безпечних умов виконання робіт протягом всього терміну виконання робіт до моменту передачі готового об`єкта Замовнику в порядку, визначеному Договором.

4.3. Пошкодження підлягає усуненню Підрядником у строки, узгоджені Сторонами із урахуванням його складності та обсягів.

5. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБ`ЄКТУ ПРОЕКТНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ

5.1. Забезпечення будівництва об`єкту проектною документацією покладається на Замовника.

5.2. Затвердження проектно-кошторисної документації здійснює Замовник.

5.3. Замовник передасть Підряднику два комплекти затвердженої проектної документації. Підрядник протягом 5-ти робочих днів після отримання проектної документації перевірить її та надасть свої зауваження (у разі їх наявності) Замовнику. Замовник врахує ці зауваження (у разі їх обґрунтованості) у строки, узгоджені Сторонами із урахуванням обсягу зауважень.

5.4. Замовник може вносити зміни до проектної документації в установленому порядку.

5.5. Підрядник може надавати Замовнику пропозиції щодо поліпшення проектних рішень.

6. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБІТ МАТЕРІАЛАМИ, УСТАТКУВАННЯМ

6.1. Закупівлю, одержання, складування, збереження необхідних для виконання робіт матеріалів, устаткування та інших ресурсів здійснює Підрядник. Він відповідає за їх кількість, якість, комплектність, а також за ризик їх випадкової втрати та пошкодження. До моменту оплати Замовником вартості таких матеріалів, устаткування та інших ресурсів вони залишаються власністю Підрядника.

6.2. Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та Договору.

6.3. Підрядник зобов`язаний усувати недоліки в роботах, матеріалах, устаткуванні, виявлені Замовником, відповідними державними органами, архітектурним наглядом в строки, визначені актами перевірок, вказівок та приписів, та інформувати про це Замовника.

7. ПОРЯДОК ЗАЛУЧЕННЯ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ СУБПІДРЯДНИКІВ

7.1. Підрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників.

7.2. Підрядник залучає субпідрядників в разі наявності у них необхідних для виконання робіт потужностей, ліцензій, достатнього професійного досвіду та відповідної кваліфікації а також за відсутності обставин, які негативно впливатимуть на виконання ними умов цього Договору.

7.3. Підрядник відповідає за результати роботи субпідрядників і виступає перед Замовником як Генеральний підрядник, а перед субпідрядниками - як Замовник.

7.4. Підрядник несе відповідальність перед субпідрядниками за невиконання або неналежне виконання Замовником своїх зобов`язань за Договором, а перед Замовником - за невиконання зобов`язань субпідрядниками.

7.5. Підрядник координує виконання робіт субпідрядниками на будівельному майданчику, створює умови та здійснює контроль за виконанням ними договірних зобов`язань.

7.6. Замовник і субпідрядник не можуть пред`являти один до одного претензії, пов`язані з порушенням умов договорів, укладених кожним з них з Підрядником.

8. ЗАЛУЧЕННЯ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ РОБОЧОЇ СИЛИ

8.1. Залучення до виконання робіт робочої сили забезпечує Підрядник.

8.2. Підрядник повинен забезпечити під час виконання робіт дотримання трудового законодавства, зокрема створення здорових і безпечних умов праці та відпочинку працівників (додержання правил і норм техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці, протипожежної охорони тощо), а також проведення відповідного їх інструктажу.

9. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ

9.1, Замовник за актом передає Підряднику фронт робіт та дозвільну документацію після підписання Договору. Організація виконання робіт повинна відповідати проектно-технологічній документації, склад і зміст якої визначається нормативними документами.

9.2. Підрядник може використовувати фронт робіт для виконання робіт впродовж усієї доби і в усі дні тижня.

9.3. Підрядник забезпечує охорону (огородження, освітлення тощо) фронту робіт, можливість доступу до нього Замовника, субпідрядників, залучених до виконання робіт згідно з умовами Договору, до прийняття об`єкта будівництва Замовником.

9.4. До виконання основних робіт Підрядник приступає після проведення відповідних підготовчих заходів і робіт.

9.5. Підрядник несе відповідальність за дотримання всіх необхідних природоохоронних заходів, правил санітарної та протипожежної безпеки, правил охорони праці, експлуатації будівельної техніки, складування будівельних матеріалів і конструкцій, а також за техніку безпеки під час виконання робіт.

9.6. Підрядник зобов`язаний після завершення прийняття об`єкта Замовником звільнити об`єкт робіт від сміття, будівельних машин та механізмів, тимчасових споруд та приміщень. Якщо Підрядник не зробить цього у визначені строки. Замовник має право попередити Підрядника про вказане порушення, визначити необхідний строк для його усунення.

9.7. Уся поточна інформація про хід виконання робіт у визначених обсягах і порядку фіксується Підрядником у журналі виконання робіт, який ведеться і подається субпідрядником Підряднику, Підрядником - Замовнику. Відповідальність за ведення журналу покладається на особу, яка є уповноваженим представником Підрядника на об`єкті.

9.8. Замовник у будь-який час може ознайомитись з порядком ведення документації. Вимоги Замовника щодо виявлених порушень заносяться до журналу обліку виконання робіт.

9.9. Підрядник несе повну відповідальність згідно чинного законодавства за достовірність наданої ним вищевказаної документації.

9.10. Сторони за взаємною домовленістю можуть проводити спільні наради з питань виконання ними умов цього Договору, в тому числі безпосередньо на об`єкті, та ухвалюють відповідні рішення.

10. КОНТРОЛЬ ЗА ВІДПОВІДНІСТЮ РОБІТ ТА МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ ВСТАНОВЛЕНИМ ВИМОГАМ ПРОЕКТКТНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ДОГОВОРУ

10.1 Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та договору підряду.

10.2. З метою контролю за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів установленим вимогам Замовник забезпечує здійснення технічного нагляду за будівництвом у порядку, встановленому законодавством.

10.3. З метою контролю за відповідністю робіт проектній документації Замовник забезпечує здійснення авторського нагляду протягом усього періоду виконання робіт шляхом укладення договору з відповідальним розробником проектної документації.

10.4 Авторський нагляд під час виконання робіт здійснюється в порядку, встановленому законодавством.

10.5. Замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт відповідно до частини першої статті 849 Цивільного кодексу України ( 435-15 ) та у порядку, передбаченому договором підряду.

10.6. Для здійснення авторського за технічного нагляду і контролю за виконанням робіт Підрядник зобов`язаний на вимогу Замовника чи осіб, які відповідно до договорів здійснюють авторський та технічний нагляд, надавати необхідні інформацію та документи.

10.7. У разі виявлення невідповідності виконаних робіт установленим вимогам Замовник приймає рішення про усунення підрядником допущених недоліків або про зупинення виконання робіт.

10.8. У разі виявлення невідповідності матеріальних ресурсів для виконання робіт встановленим вимогам Підрядник зобов`язаний негайно провести їх заміну.

10.9. Роботи, виконані з використанням матеріальних ресурсів, що не відповідають установленим вимогам, замовником не оплачуються.

11. ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА ОБ`ЄКТА

11.1. Фінансування будівництва об`єкта проводиться за планом, який складається Замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та Підрядником і є невід`ємною частиною Договору (Додаток 3).

11.2. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов`язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України. Фінансування робіт здійснюється Замовником відповідно до Плану фінансування по мірі надходження бюджетних коштів.

11.3. План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел фінансування.

11.4. У разі прийняття Замовником рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт одночасно уточнюється План фінансування будівництва з внесенням відповідних змін до Договору (Додаток №3).

11.5. Замовник узгоджує з Підрядником уточнений План фінансування за місяцями на поточний рік.

11.6. Замовник має право уточнювати План фінансування протягом року у разі зменшення або збільшення бюджетних призначень, внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт.

11.7. При відсутності коштів на фінансування робіт по об`єкту терміни виконання робіт переносяться та підлягають уточненню в тому числі шляхом перезатвердження Календарного графіку виконання робіт та Плану фінансування.

11.8. Одночасно із уточненням Плану фінансування Сторони вносять зміни в інші умови Договору та Додатків до нього (у разі необхідності).

11.9. Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.

12. ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ЗА ВИКОНАНІ РОБОТИ

12.1. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт.

12.2. Підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику. Замовник протягом 5 робочих днів зобов`язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або письмово обґрунтувати причини відмови від їх підписання.

12.3. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначаються із урахуванням обсягів виконаних робіт та фактичних витрат Підрядника, підтверджених відповідними документами.

12.4. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3.

12.5. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95% їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та отримання декларації про готовність об`єкта до експлуатації.

12.6. Розрахунки за виконані роботи з субпідрядниками здійснюються Підрядником.

12.7. Замовник, при наявності відповідного бюджетного фінансування, може перерахувати Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання (устаткування), роботи у розмірі не більше 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України №117 від 23.04.2014 р. Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти (зі змінами).

12.8. Використаний аванс погашається щомісячно на підставі акта виконаних робіт по формі №КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками Сторін.

12.9. Підрядник зобов`язується, згідно постанови Кабінету Міністрів України №1764 від 27.12.2001р. та постанови Кабінету Міністрів України №117 від 23.04.2014 р., використати одержаний аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання (устаткування) та роботи протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику.

12.10. Замовник має право контролювати використання наданих Підряднику сум авансу.

13. ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧА ЗАКІНЧЕНОГО ОБ`ЄКТА

13.1. Приймання-передача закінченого об`єкта будівництва буде здійснюватися відповідно до вимог нормативних актів, які регламентують прийняття закінчених об`єктів в експлуатацію.

13.2. Недоліки у виконаних роботах, виявлені в процесі приймання-передачі закінчених робіт (об`єкта будівництва), які виникли з вини Підрядника, повинні бути усунуті Підрядником протягом строків, визначених комісією, що приймає об`єкт. Якщо Підрядник не усуває ці недоліки в строк, визначений для їх усунення, Замовник протягом 5-ти робочих днів з моменту завершення визначених строків усунення недоліків може попередити Підрядника про порушення ним своїх зобов`язань, і, якщо Підрядник без затримки не вжив необхідних заходів для виправлення ситуації, Замовник усуне недоліки із залученням третіх осіб за рахунок Підрядника.

13.3. Підрядник гарантує досягнення об`єктом будівництва показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації об`єкта відповідно до Договору протягом гарантійного строку після прийняття об`єкта Замовником.

13.4. У разі виявлення протягом гарантійних строків у закінчених роботах недоліків (дефектів) Замовник протягом 5-ти робочих днів після їх виявлення повідомить про це Підрядника і запросить його для складання акта про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів). Якщо Підрядник не з`явиться без поважних причин у визначений у запрошенні строк. Замовник має право залучити до складання акта третіх осіб, повідомивши про це Підрядника. Акт, складений без участі Підрядника, надсилається йому для виконання протягом 2-х днів після складання.

13.5. Підрядник зобов`язаний за свій рахунок усунути залежні від нього недоліки (дефекти) в строки га в порядку, визначені в акті про їх усунення. Якщо Підрядник не забезпечить виконання цієї вимоги чи буде порушувати строки її виконання, Замовник має право прийняти рішення, попередньо повідомивши (не пізніше, ніж за 10 робочих днів до початку усунення недоліків (дефектів)) про нього Підрядника, про усунення недоліків (дефектів) залученими третіми особами із відшкодуванням витрат та одержаних збитків за рахунок Підрядника.

13.6. Підрядник гарантує якість виконаних робіт і можливість експлуатації об`єкта відповідно до умов проекту впродовж гарантійного терміну. Гарантійний термін експлуатації об`єкта починається з дати видачі інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю декларації про готовність об`єкта до експлуатації і продовжується на час, упродовж якого об`єкт не міг використовуватися внаслідок недоліків, що були допущені з вини Підрядника.

14. ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ ЯКОСТІ ЗАКІНЧЕНИХ РОБІТ

14.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій. досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.

14.2. Гарантійний строк експлуатації об`єкта становить десять років від дня його прийняття замовником.

14.3. Початком гарантійних строків вважається день підписання акта про приймання-передачу закінчених робіт.

14.4. У разі виявлення Замовником протягом гарантійних строків недоліків (дефектів) у закінчених роботах і змонтованих конструкціях він повідомляє про них Підрядника в протягом 5-ти робочих дні з дня виявлення таких недоліків

14.5. Гарантійні строки продовжуються на час, протягом якого закінчені роботи і змонтовані конструкції не могли експлуатуватися внаслідок виявлених недоліків (дефектів), відповідальність за які несе підрядник.

14.6. Підрядник відповідає за недоліки (дефекти), виявлені в закінчених роботах і змонтованих конструкціях протягом гарантійних строків, якщо він не доведе, що:

недоліки були відомі або могли бути відомі замовнику на момент їх прийняття, але не зазначені в акті; недоліки виникли внаслідок: неналежної підготовки проектної документації, якщо відповідно до договору підряду обов`язок щодо забезпечення робіт (будівництва об`єкта) проектною документацією було покладено на замовника, природного зносу результату закінчених робіт (об`єкта будівництва), змонтованих конструкцій; неправильної експлуатації або неправильності інструкцій щодо експлуатації змонтованих конструкцій та/або об`єкта будівництва, розроблених самим замовником або залученими ним третіми особами; неналежного ремонту змонтованих конструкцій, об`єкта будівництва, проведеного самим замовником або залученими ним третіми особами; інших незалежних від Підрядника обставин.

14.7. У разі виявлення замовником недоліків (дефектів) протягом гарантійних строків, він зобов`язаний протягом 5-ти робочих днів повідомити про це підрядника і запросити його для складення відповідного акта про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів). Якщо підрядник відмовився взяти участь у складенні акта, замовник має право скласти такий акт із залученням незалежних експертів і надіслати його Підряднику.

14.8. Підрядник зобов`язаний усунути виявлені недоліки (дефекти) в порядку, визначеному актом про їх усунення. У разі відмови Підрядника усунути виявлені недоліки (дефекти) замовник може усунути їх своїми силами або із залученням третіх осіб у порядку, визначеному договором підряду. У такому разі Підрядник зобов`язаний повністю компенсувати замовнику витрати, пов`язані з усуненням зазначених недоліків, та завдані збитки.

14.9. Якщо між замовником і підрядником виник спір щодо усунення недоліків (дефектів) або їх причин, на вимогу будь-якої сторони може бути проведено незалежну експертизу. Фінансування витрат, пов`язаних з проведенням такої експертизи, покладається на Підрядника, крім випадків, коли за результатами експертизи буде встановлено відсутність порушень умов договору підряду Підрядником або причинного зв`язку між діями Підрядника та виявленими недоліками (дефектами). У такому випадку витрати, пов`язані з проведенням експертизи, фінансує сторона, яка вимагала її проведення, а якщо експертизу проведено за згодою сторін, такі витрати покладаються на обидві сторони в рівних частинах, якщо інше не передбачено договором підряду.

15. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ЗА ПОРУШЕННЯ ЗОБОВЯЗАНЬ ЗА ДОГОВОРОМ ТА ПОРЯДОК УРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ

15.1. Відповідальність Сторін за порушення зобов`язань Договору та порядок урегулювання спорів визначаються нормативними документами, що регулюють ці питання та цим Договором.

15.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов`язань Підрядник сплачує Замовнику штрафні санкції (пеню) у розмірі 0,1% від суми авансового платежу за кожний день прострочення виконання зобов`язання.

15.3. У разі порушення строків оплати Замовник сплачує Підряднику штрафні санкції (пеню) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми оплати за кожний день прострочення відповідної оплати.

15.4. Сторони погоджуються, що оплата штрафних санкцій, передбачених п. 15.2, 15.3. цього Договору здійснюється лише на підставі письмової вимоги Сторони, виконання зобов`язання щодо якої було порушено. В такому випадку нарахування штрафних санкцій (пені) починається з 1 1-го робочого дня з моменту порушення зобов`язання.

15.5. Сторони зобов`язуються докладати зусиль для вирішення спорів у досудовому порядку, в тому числі шляхом проведення переговорів, пошуку взаємоприйнятних рішень, залучення експертів, продовження строків врегулювання розбіжностей, внесення змін в умови Договору тощо.

15.6. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.

16. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ

16.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов`язань за ним Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, тощо).

16.2. Сторона, що не може виконувати зобов`язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 10-ти робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.

16.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються уповноваженими органами.

16.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 60 днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. Остаточні терміни виконання зобов`язань Сторін за цим договором коригуються на період, котрий дорівнює часу, протягом якого діяли обставини непереборної сили, що заважали виконанню зобов`язань Сторін.

17. ВНЕСЕННЯ ЗМІН У ДОГОВІР ТА ЙОГО РОЗІРВАННЯ

17.1. Зміна Договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов за ініціативою будь-якої Сторони на підставі Додаткової угоди. Додаткова угода є невід`ємною частиною Договору. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону України Про публічні закупівлі .

17.2. Замовник має право розірвати Договір, надіславши повідомлення Підряднику, у разі:

- прийняття обґрунтованого рішення про припинення виконання робіт, у тому числі, але не виключно, у зв`язку з тривалою затримкою бюджетного фінансування;

- прийняття судом постанови про визнання Підрядника банкрутом.

17.3. Замовник має право ініціювати розірвання Договору, якщо Підрядник за своєї вини:

- допустив відставання темпів виконання робіт від передбачених графіком на ЗО робочих днів за відсутності порушення умов Договору Замовником;

- виконав роботи з істотними недоліками і не забезпечив їх усунення у визначений Замовником строк;

- допустив недоліки (дефекти), які виключають можливість використання об`єкта для вказаної в Договорі мети та не можуть бути усунені Підрядником.

17.4. Підрядник має право ініціювати розірвання Договору у разі якщо Замовник:

- не забезпечує виконання своїх договірних зобов`язань щодо строків передачі будівельного майданчика, проектної документації та оплати виконаних робіт.

17.5. У разі розірвання Договору у зв`язку з обставинами, визначеними в п. 17.2., 17.3 Договору, Замовник оплатить Підряднику роботи, фактично виконані на момент розірвання Договору.

17.6. У разі розірвання Договору у зв`язку з обставинами, визначеними в п. 15.2., 15.3 Договору, Підрядник протягом 10-ти робочих днів після прийняття відповідного рішення за актом передасть Замовнику будівельний майданчик та виконані роботи/матеріали (вартість яких фактично сплачена Замовником).

17.7. У разі розірвання Договору за обставинами, визначеними в п. 17.4., Замовник протягом 30-ти робочих днів після прийняття відповідного рішення за актом прийме від Підрядника виконані роботи/матеріали, устаткування (вартість яких фактично сплачена Замовником).

16. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

16.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до З 1 грудня 2020 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов`язань за цим Договором.

16.2. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов`язки відповідно до Договору.

16.3. Закінчення строку Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору

17. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ

17.1. Терміни, що вживаються в Договорі, відповідають визначенням, наведеним у Загальних умовах укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N668 (зі змінами та доповненнями).

17.2. У разі виявлення між окремими документами розбіжностей перевага буде надаватися Договору, якщо інше не буде узгоджено Сторонами шляхом укладення Додаткової угоди до Договору.

17.3. Підрядник несе відповідальність за наявність ліцензій, необхідних для виконання робіт, визначених цим Договором та додатками до нього.

17.4. Будь-які повідомлення, претензії, що направляються Сторонами у зв`язку з даним Договором, повинні надаватися належним чином відповідній Стороні виключно в письмовому (паперовому) вигляді. Сторони досягли згоди, що датою повідомлення належним чином Сторін одна одну є день отримання Стороною - адресатом за її адресою, що зазначена у реквізитах Сторін даного Договору поштового рекомендованого відправлення (факт отримання якого адресатом підтверджує відповідний документ від підприємства поштового зв`язку), або день вручення повідомлення (кур`єром чи особисто) уповноваженому представнику Сторони (що підтверджується відповідним підписом представника, який прийняв повідомлення).

17.5. Будь-які зміни та доповнення Договору вважаються дійсними, якщо вони оформлені в письмовій формі та підписані Сторонами.

17.6. Договір укладено у 2х примірниках по одному для кожної Сторони.

Додатки до Договору, які є невід`ємною його частиною:

Додаток 1. Договірна ціна.

Додаток 2. Календарний графік виконання робіт.

Додаток 3. План фінансування

18. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ПІДРЯДНИК: Приватне підприємство ЯЛИК , код ЄДРПОУ: 34019103; місцезнаходження: 09100, Київська обл., місто Біла Церква, бул. Олександрівський, буд. 106, кімната 312; тел..: +38(073) 173-95-02, р/р НОМЕР_1 (застр. НОМЕР_2 ) в ПАТ ГІриватБанк МФО 321 842

Директор В.І. Трищев

ПІБ. підпис

ЗАМОВНИК: Комунальне некомерційне підприємство Васильківської районної ради Васильківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги , код ЄДРПОУ: 38312395, адреса місцезнаходження:

08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Декабристів, буд. 87; тел.: +380447124400, р/р №

в МФО:

Керівник

П1Б,підпис Примітка:

* Зазначені в цьому додатку умови договору не є остаточними та вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів, зокрема, умови та порядок виконання договірних зобов`язань, нарахування штрафних санкцій тощо уточнюються (узгоджуються) сторонами під час його укладання.

Договірна ціна, календарний графік виконання робіт та план фінансування, які є додатками до договору, складаються на стадії укладання договору.

У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір вважається неукладеним Якщо учасник вчинив фактичні дії щодо виконання договору, правові наслідки таких дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України.

Ми Приватне підприємство Ялик , у разі визнання нас переможцем торгів, візьмемо на себе зобов`язання викопати умови, передбачені даним проектом договору за ціною, що склалась за результатом електронного аукціону.

(дата) Директор В.І. Трищев

Посада (підпис) П.І.Б.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 06.09.2019 Комунальним некомерційним підприємством Васильківської районної ради Васильківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги було оприлюднено оголошення №UA-2019-09-06-001546-b про проведення відкритих торгів щодо закупівлі робіт Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Путрівська 119-б, в с. Путрівка Васильківського району Київської області відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи) з очікуваною вартістю закупівлі на 4 934 580,00 грн. з ПДВ.

Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій, розміщеного у системі електронних закупівель, у даній процедурі закупівлі взяли участь наступні учасники:

- ТОВ Будіндустрія 10 з остаточною пропозицією 3 690 000,00 грн. з ПДВ,

- ТОВ С.В.С Груп з остаточною пропозицією 3 700 000,00 грн. з ПДВ,

- ПП Ялик з остаточною пропозицією 4 578 832,71 грн. з ПДВ.

Згідно протоколу № 271 від 04 жовтня 2019 року засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Васильківської районної ради Васильківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги щодо розгляду та відхилення пропозиції учасника , тендерну пропозицію ТОВ Будіндустрія 10 відхилено на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України Про публічні закупівлі , як таку що не відповідає умовам тендерної документації.

Згідно протоколу №272 від 04.10.2019 засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Васильківської районної ради Васильківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги щодо розгляду та відхилення пропозиції учасника, тендерну пропозицію ТОВ С.В.С Груп відхилено на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України Про публічні закупівлі , як таку що не відповідає умовам тендерної документації.

Згідно протоколу №273 від 04.10.2019 засідання тендерного комітету комунального некомерційного підприємства Васильківської районної ради Васильківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги щодо розгляду та відхилення пропозиції учасника, тендерну пропозицію ПП Ялик , відхилено на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України Про публічні закупівлі , як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.

Згідно протоколу №274 від 04.10.019 засідання тендерного комітету комунального некомерційного підприємства Васильківської районної ради Васильківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги , вирішено відмінити процедуру закупівлі за предметом Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Путрівська 119 -б, в с. Путрівка Васильківського району Київської області відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, відповідно до оголошення розміщеного в системі електронних закупівель за № UA- 2019-09-06-001546-b , на підставі абзацу 7 ч.1 ст. 31 Закону України Про публічні закупівлі у зв`язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.

ПП Ялик вважає,що рішення відповідача оформлене протоколом №273 від 04.10.2019 про відхилення ПП Ялик , прийнято на підставі необ`єктивної та упередженої оцінки тендерної пропозиції позивача, з порушенням вимог Закону України Про публічні закупівлі , а тому таке рішення відповідача є неправомірним та підлягає скасуванню.

Позивач вказує, що з огляду на відсутність передбачених законом підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП Ялик та встановлення відповідності тендерної пропозиції позивача вимогам тендерної документації, вимогам Закону України Про публічні закупівлі , неможливо відмінити процедуру закупівлі, у порядку передбаченому абзацом 7 частини 1 Закону України Про публічні закупівлі , а від так рішення відповідача, що оформлене протоколом №274 від 04.10.20198 також суперечить положенням вказаного закону, оскільки підстава, на яку посилався відповідач при прийняті такого рішення усувається.

ПП Ялик зазначає, що з урахуванням приписів ч.3 ст. 181 ГК України, ст.. 638, ч.1 ст. 640, ч.1, 2 ст. 641, ст. 642 ЦК України, ст.1 та ст. 32 Закону України Про публічні закупівлі , оприлюднення відповідачем оголошення процедури закупівель за № UA- 2019-09-06-001546-b, позивач вважає пропозицією невизначеному колу осіб укласти договір. Відповідно направлення позивачем своєї тендерної пропозиції слід вважати пропозицією укласти договір на умовах зазначених позивачем у такій тендерній пропозиції.

Суд визнав подані матеріали достатніми для прийняття заяви до розгляду та відкриття провадження у справі № 911/2586/19 за правилами загального позовного провадження.

Керуючись ст.ст. 12, 176, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1 . Прийняти заяву до розгляду та відкрити провадження у справі № 911/2586/19. Справа розглядатиметься в порядку загального позовного провадження.

2. Підготовче засідання у справі № 911/2586/19 призначити на 18.11.2019 о 12:00. Засідання відбудеться в приміщенні господарського суду Київської області (м. Київ, вул. Симона Петлюри, 16/108, центральний вхід).

3. Зобов`язати позивача подати суду:

- оригінали (для огляду) усіх доданих до позовної заяви письмових доказів (ч. 6 ст. 91 ГПК України).

4. Зобов`язати відповідача подати суду копію документації по оскаржуваному тендеру.

5. Відповідач має право подати відзив (ст. 165 ГПК України) до 11.11.2019 .

6. Копія відзиву та доданих до нього документів іншим учасникам справи повинна бути надіслана (надана) одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду (ч. 5 ст. 165 ГПК України). До відзиву додаються докази, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, якщо такі докази не надані позивачем, та документи, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів іншим учасникам справи (ч. 6 ст. 165 ГПК України).

7. Попередити відповідача, що у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами (ч. 9 ст. 165 ГПК України).

8. Зобов`язати учасників справи всі заяви, пояснення, клопотання, заперечення у справі викладати виключно в письмовій формі (частина 2 ст. 169 ГПК України).

9. Підготовче засідання проводиться судом з повідомленням учасників справи. Повноваження адвоката як представника підтверджуються договором про надання правової допомоги (ст. 26 Закону України Про адвокатуру та адвокатську діяльність ) довіреністю або ордером, виданим відповідно до Закону України Про адвокатуру та адвокатську діяльність .

Суддя О.В. Конюх

Інформація про права та обов`язки сторін.

Відповідно до стаття 42 ГПК України учасники справи мають право: ознайомлюватися з матеріалами справи, робити з них витяги, копії, одержувати копії судових рішень; подавати докази; брати участь у судових засіданнях, якщо інше не визначено законом; брати участь у дослідженні доказів; ставити питання іншим учасникам справи, а також свідкам, експертам, спеціалістам; подавати заяви та клопотання, надавати пояснення суду, наводити свої доводи, міркування щодо питань, які виникають під час судового розгляду, і заперечення проти заяв, клопотань, доводів і міркувань інших осіб; ознайомлюватися з протоколом судового засідання, записом фіксування судового засідання технічними засобами, робити з них копії, подавати письмові зауваження з приводу їх неправильності чи неповноти; оскаржувати судові рішення у визначених законом випадках; користуватися іншими визначеними законом процесуальними правами.

Учасники справи зобов`язані: виявляти повагу до суду та до інших учасників судового процесу; сприяти своєчасному, всебічному, повному та об`єктивному встановленню всіх обставин справи; з`являтися в судове засідання за викликом суду, якщо їх явка визнана судом обов`язковою; подавати усі наявні у них докази в порядку та строки, встановлені законом або судом, не приховувати докази;надавати суду повні і достовірні пояснення з питань, які ставляться судом, а також учасниками справи в судовому засіданні; виконувати процесуальні дії у встановлені законом або судом строки; виконувати інші процесуальні обов`язки, визначені законом або судом.

У випадку невиконання учасником справи його обов`язків суд застосовує до такого учасника справи заходи процесуального примусу, передбачені цим Кодексом.

За введення суду в оману щодо фактичних обставин справи винні особи несуть відповідальність, встановлену законом.

Якщо документи подаються учасниками справи до суду або надсилаються іншим учасникам справи в електронній формі, такі документи скріплюються електронним цифровим підписом учасника справи (його представника).

Якщо документи подаються учасниками справи до суду або надсилаються іншим учасникам справи в паперовій формі, такі документи скріплюються власноручним підписом учасника справи (його представника).

Відповідно до ст. 46 ГПК України сторони користуються рівними процесуальними правами. Крім прав та обов`язків, визначених у статті 42 цього Кодексу: позивач вправі відмовитися від позову (всіх або частини позовних вимог), відповідач має право визнати позов (всі або частину позовних вимог) - на будь-якій стадії судового процесу; позивач вправі збільшити або зменшити розмір позовних вимог - до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження; відповідач має право подати зустрічний позов у строки, встановлені цим Кодексом.

До закінчення підготовчого засідання позивач має право змінити предмет або підстави позову шляхом подання письмової заяви. У справі, що розглядається за правилами спрощеного позовного провадження, зміна предмета або підстав позову допускається не пізніше ніж за п`ять днів до початку першого судового засідання у справі.

У разі направлення справи на новий розгляд до суду першої інстанції зміна предмета, підстав позову не допускаються, крім випадків, визначених цією статтею.

Зміна предмета або підстав позову при новому розгляді справи допускається в строки, встановлені частиною третьою цієї статті, лише у випадку, якщо це необхідно для захисту прав позивача у зв`язку із зміною фактичних обставин справи, що сталася після закінчення підготовчого засідання, або якщо справа розглядалася за правилами спрощеного позовного провадження - до початку першого судового засідання при первісному розгляді справи.

У разі подання будь-якої заяви, передбаченої пунктом 2 частини другої, частиною третьою або четвертою цієї статті, до суду подаються докази направлення копії такої заяви та доданих до неї документів іншим учасникам справи. У разі неподання таких доказів суд не приймає до розгляду та повертає заявнику відповідну заяву, про що зазначає в ухвалі.

Суд не приймає відмови від позову, зменшення розміру позовних вимог, визнання позову відповідачем у справі, в якій особу представляє її законний представник, якщо його дії суперечать інтересам особи, яку він представляє.

Сторони можуть укласти мирову угоду на будь-якій стадії судового процесу.

Відповідно до ст. 200 ГПК України учасники судового процесу, а також інші особи, присутні в залі судового засідання, зобов`язані виконувати розпорядження головуючого, додержуватися в судовому засіданні встановленого порядку та утримуватися від будь-яких дій, що свідчать про явну неповагу до суду або встановлених у суді правил. За прояв неповаги до суду винні особи притягуються до відповідальності, встановленої законом.

Дата ухвалення рішення22.10.2019
Оприлюднено22.10.2019
Номер документу85080528
СудочинствоГосподарське
Сутьвизнання незаконними та скасування рішень, визнання переможцем торгів та визнання договору укладеним

Судовий реєстр по справі —911/2586/19

Рішення від 27.01.2020

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

Ухвала від 24.12.2019

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

Ухвала від 09.12.2019

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

Ухвала від 05.12.2019

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

Ухвала від 20.11.2019

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

Ухвала від 18.11.2019

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

Ухвала від 22.10.2019

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні