Справа № 560/2792/19
РІШЕННЯ
іменем України
22 жовтня 2019 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Петричковича А.І. розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Онацьківецький навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади Хмельницької області до Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади Хмельницької області про визнання протиправним та скасування рішення,
ВСТАНОВИВ:
Позивачі звернулися до суду з позовом від 05.09.2019, в якому просили визнати протиправним та скасувати рішення 76-ї сесії 1-го скликання Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади від 14 серпня 2019 року № 7 "Про зміну назви Кустовецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади та утворення опорної школи - Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської об`єднаної територіальної громади".
Згідно із Заявою про зменшення розміру позовних вимог адміністративного позову від 23.09.2019 позивачі просять прийняти до розгляду уточнені позовні вимоги, а саме: визнати протиправним та скасувати рішення 76-ї сесії 1-го скликання Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади від 14 серпня 2019 року № 7 "Про зміну назви Кустовецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади та утворення опорної школи - Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської об`єднаної територіальної громади" в частині:
- утворення опорної школи - Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської міської об`єднаної територіальної громади Хмельницької області з 26 серпня 2019 року;
- затвердження Статуту Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської міської об`єднаної територіальної громади Хмельницької області;
- ліквідації Онацьківецького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади шляхом приєднання до Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської міської об`єднаної територіальної громади Хмельницької області з 26 серпня 2019 року;
- створення філії: Онацьківецька початкова школа - філія Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської міської об`єднаної територіальної громади Хмельницької області у складі опорного закладу - Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської міської об`єднаної територіальної громади Хмельницької області (арк. спр. 77-81).
В обґрунтування позовних вимог вказують, що оскаржуване рішення було прийняте без попереднього оприлюднення відповідного проекту рішення не пізніш як за 20 робочих днів до дати його розгляду з метою подальшого прийняття, що свідчить про порушення відповідачем при прийнятті оскаржуваного рішення обов`язкової процедури його оприлюднення, та як наслідок, порушення відповідачем приписів частини 11 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", частини 3 статті 15 та частини 1 статті 14 Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Також оскаржуване рішення впливає на таке важливе конституційне право позивачів та їх дітей, як право на освіту, що є безумовною підставою для врахування думки територіальної громади при прийнятті таких рішень.
Ухвалою суду від 16.09.2019 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, витребувано докази та залучено до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача Онацьківецький навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади Хмельницької області (арк. спр.2-4).
Відповідно до ухвали суду від 19.09.2019 залишено без задоволення заяву ОСОБА_2 та ОСОБА_5 від 17.09.2019 про забезпечення позову (арк. спр. 68-71).
Ухвалою суду від 26.09.2019 прийнято уточнені позовні вимоги ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , викладені в заяві від 23.09.2019 (арк. спр. 83-84).
01.10.2019 до суду надійшов відзив на позов, згідно якого відповідач просить відмовити в задоволенні позовних вимог. Зазначає, що чинним законодавством України не встановлено обов`язку засновника закладу загальної середньої освіти під час створення, реорганізації, ліквідації чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти проводити консультації чи обговорення з громадськістю. Порядок проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 року №996, відповідно до п. 1 визначає основні вимоги до організації і проведення органами виконавчої влади консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики. Для органів місцевого самоврядування вказаний Порядок носить рекомендаційний характер.
Також, відповідно до вимог ч.3 ст. 15 Закону України Про доступ до публічної інформації проект рішення 76-ї сесії Полонської міської ради І скликання №7 від 14.08.2019 було оприлюднено за 20 робочих днів до дати його розгляду на офіційному веб-сайті виконавчого комітету Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади, а саме 15.07.2019. Даний проект рішення було обговорено на засіданнях постійних депутатських комісій, про що свідчать протоколи комісій (арк. спр. 113-114).
З`ясувавши обставини, на які сторони покликаються як на підставу своїх вимог, так і заперечень, оцінивши надані докази, суд прийшов до таких висновків, враховуючи наступне.
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 16.09.2019, Полонська міська рада є засновником Онацьківецького навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади" (арк. спр. 45-49).
ОСОБА_1 , ОСОБА_2 та ОСОБА_3 є матерями дітей, які навчаються в шостому класі Онацьківецького навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади". ОСОБА_4 і ОСОБА_5 працюють вчителями математики та інформатики, і основ здоров`я відповідно у Онацьківецькому навчально-виховному комплексі "Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади", яким 30.08.2019 повідомлялось про наступне можливе вивільнення з посад у зв`язку з ліквідацією Онацьківецького навчально-виховного комплексу (арк. спр. 19-32).
На сімдесят шостій сесії І-го скликання Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади 14 серпня 2019 року було прийнято рішення № 7 від 14.08.2019 "Про зміну назви Кустовецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади та утворення опорної школи - Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської об`єднаної територіальної громади", яким, зокрема, вирішено:
1. Змінити назву Кустовецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади на Кустовецький ліцей Полонської міської ради Полонської міської об`єднаної територіальної громади Хмельницької області з 26 серпня 2019 року.
2. Утворити опорну школу - Кустовецький ліцей Полонської міської ради Полонської міської об`єднаної територіальної громади Хмельницької області з 26 серпня 2019 року.
3. Затвердити Статут Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської міської об`єднаної територіальної громади Хмельницької області
4. Ліквідувати Онацьківецький навчально-виховний комплекс Загальноосвітня Школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади шляхом приєднання до Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської міської об`єднаної територіальної громади Хмельницької області з 26 серпня 2019 року.
5.Створити філію: Онацьківецька початкова школа - філія Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської міської об`єднаної територіальної громади Хмельницької області у складі опорного закладу - Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської міської об`єднаної територіальної громади Хмельницької області (арк. спр. 34-36).
Згідно листа Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади Хмельницької області від 27.09.2019 №2835, на виконання ухвали Хмельницького окружного адміністративного суду надано наступну інформацію:
- з метою забезпечення гласності, відкритості та прозорості діяльності міської ради у березні 2019 року міським головою Скримським Ф.Ф. , першим заступником міського голови Кулінським О.Ю., начальником відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради ОТГ Сітарським В.В. було проведено зустріч із трудовим колективом та батьками учнів Кустовецької ЗОШ І-ІІІ ступенів щодо утворення опорної школи Полонської громади - Кустовецького ліцею.
У квітні 2019 року начальником відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради ОТГ Сітарським В.В. , за участю старости Онацьківецького старостинського округу Бернацької Н.М. , було проведено консультації з педагогічним колективом, технічним персоналом, батьками учнів, директором Онацьківецького НВК ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ Кондратюк Л.Г. та громадськістю сіл Онацьківці і Храбузна;
- консультації з громадськістю у формі публічного громадського обговорення оскаржуваного рішення №7 від 14.08.2019 року не проводилися, оскільки чинним законодавством України не встановлено обов`язку засновника закладу загальної середньої освіти під час створення, реорганізації, ліквідації чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти проводити консультації чи обговорення з громадськістю;
- проект рішення 76-ї сесії Полонської міської ради І скликання №7 від 14.08.2019 року було оприлюднено 15.07.2019 року з дотриманням вимог, встановлених ч. 3 ст. 15 Закону України Про доступ до публічної інформації (арк. спр. 110-111).
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України "Про загальну середню освіту" від 13 травня 1999 року №651-XIV, рішення про створення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування, типу і форми власності приймає його засновник (засновники). Заклади загальної середньої освіти створюються з урахуванням соціально-економічної та демографічної ситуації, а також відповідно до культурно-освітніх, соціально-економічних, національних і мовних потреб територіальної громади та/або суспільства.
Постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 №532 затверджено Положення про освітній округ та опорний заклад освіти (далі - Положення).
Відповідно до абз. 4 п. 3 Положення опорний заклад освіти є юридичною особою, має рахунки в органах Казначейства, самостійний баланс, штамп, печатку. Кількість здобувачів освіти опорного закладу освіти (без урахування їх кількості у філіях) повинно становити не менш як 200 осіб. Філія опорного закладу освіти не є юридичною особою і діє на підставі положення, затвердженого в установленому порядку. Філія забезпечує здобуття початкової освіти, а також за рішенням засновника - базової середньої освіти.
Згідно з п.9 Положення засновник утворює, ліквідовує, реорганізовує чи перепрофільовує (змінює тип) опорний заклад освіти та його філії (у тому числі шляхом реорганізації закладів освіти, що належать до сфери його управління) відповідно до вимог законодавства.
Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону України "Про загальну середню освіту" №651-XIV батьки або особи, які їх замінюють, мають право вибирати навчальні заклади та форми навчання для неповнолітніх дітей; приймати рішення щодо участі дитини в інноваційній діяльності загальноосвітнього навчального закладу; обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування загальноосвітніх навчальних закладів; звертатися до відповідних органів управління освітою з питань навчання і виховання дітей; захищати законні інтереси дітей.
Постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 затверджено Порядок проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики (далі - Порядок).
Пунктом 5 вказаної постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування під час проведення консультацій з громадськістю та утворення громадських рад при органах місцевого самоврядування керуватися затвердженими цією постановою Порядком і Типовим положенням.
Згідно пунктів 2-3 Порядку консультації з громадськістю проводяться з метою залучення громадян до участі в управлінні державними справами, надання можливості для їх вільного доступу до інформації про діяльність органів виконавчої влади, а також забезпечення гласності, відкритості та прозорості діяльності зазначених органів.
Консультації з громадськістю проводяться з питань, що стосуються суспільно-економічного розвитку держави, реалізації та захисту прав і свобод громадян, задоволення їх політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів.
Відповідно до п.5 Порядку консультації з громадськістю організовує і проводить орган виконавчої влади, який є головним розробником проекту нормативно-правового акта або готує пропозиції щодо реалізації державної політики у відповідній сфері державного і суспільного життя.
Інформація, пов`язана з організацією та проведенням консультацій з громадськістю, оприлюднюється у спеціально створеній рубриці "Консультації з громадськістю" офіційного веб-сайту органу виконавчої влади.
Згідно з п.11 Порядку консультації з громадськістю проводяться у формі публічного громадського обговорення, електронних консультацій з громадськістю (безпосередні форми) та вивчення громадської думки (опосередкована форма).
Консультації з громадськістю у формі публічного громадського обговорення, електронних консультацій з громадськістю та вивчення громадської думки з одних і тих самих питань можуть проводитись одночасно.
Відповідно до п.12 Порядку в обов`язковому порядку проводяться консультації з громадськістю у формі публічного громадського обговорення та/або електронних консультацій з громадськістю щодо проектів нормативно-правових актів, які, зокрема: стосуються конституційних прав, свобод та обов`язків громадян; стосуються життєвих інтересів громадян, у тому числі впливають на стан навколишнього природного середовища; визначають стратегічні цілі, пріоритети і завдання у відповідній сфері державного управління (у тому числі проекти державних і регіональних програм економічного, соціального і культурного розвитку, рішення стосовно їх виконання); стосуються інтересів територіальних громад, здійснення повноважень місцевого самоврядування, делегованих органам виконавчої влади відповідними радами.
Строк проведення таких консультацій з громадськістю визначається органом виконавчої влади і повинен становити не менш як 15 календарних днів.
Отже, згідно наведених норм консультації з громадськістю проводяться в обов`язковому порядку, зокрема, з приводу розроблення та реалізації програм економічного, соціального і культурного розвитку. Питання щодо доцільності функціонування навчального-виховного комплексу є питанням, що становить суспільний інтерес, тому оскаржуване рішення впливає на таке важливе конституційне право позивачів (їх дітей), як право на освіту, що є безумовною підставою для врахування думки територіальної громади при прийнятті таких рішень.
Аналогічний правовий висновок висловлено в постановах Верховного Суду від 14 серпня 2018 року у справі №359/6814/17 та від 06 лютого 2019 року у справі № 720/1536/16-а.
Відповідно до ч.5 ст.242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Проте прийняттю оскаржуваного рішення не передували консультації з громадськістю у формі публічного громадського обговорення з метою урахування думки батьків учнів та інтересів самих учнів, що відповідачем не заперечується.
Отже, враховуючи наведену правову позицію Верховного Суду, викладену у постановах Верховного Суду від 14 серпня 2018 року у справі №359/6814/17 та від 06 лютого 2019 року у справі № 720/1536/16-а, суд вважає необґрунтованими доводи відповідача стосовно того, що проведення консультацій з громадськістю у спірному випадку не передбачено чинним законодавством (з огляду на рекомендаційний характер Порядку для відповідача), оскільки такі вимоги визначені пунктом 12 Порядку і є згідно нього обов`язковими.
Крім цього, суд враховує, що згідно ст. 3 Конвенції Про права дитини , схваленої резолюцією 44 сесії Генеральної Асамблей ООН від 20 листопада 1989 року № 44/25, ратифікованої постановою Верховної Ради України від 27 лютого 1991 року № 789-XII, в усіх діях щодо дітей, незалежно від того, здійснюються вони державними чи приватними установами, що займаються питаннями соціального забезпечення, судами, адміністративними чи законодавчими органами, першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини.
Отже, у випадку наявності будь-яких правових колізій, неповноти, нечіткості або суперечливості законодавства, що регулює спірні правовідносини, що стосуються інтересів дітей, з урахуванням положень ст. 3 Конвенції Про права дитини , пріоритети повинні надаватися якнайкращому забезпеченню інтересів дітей.
Суд критично оцінює посилання позивачів ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , які є вчителями, що на протиправність рішення вказує в тому числі повідомлення про наступне можливе вивільнення з посад у зв`язку з ліквідацією Онацьківецького навчально-виховного комплексу, адже ці обставини та докази щодо цього не стосуються предмету цього судового розгляду, тому вони не є підставою для задоволення позовних вимог.
Згідно з ч. 11 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" проекти актів органів місцевого самоврядування оприлюднюються в порядку, передбаченому Законом України Про доступ до публічної інформації .
Частиною 3 ст. 15 Закону України "Про доступ до публічної інформації" передбачено, що проекти рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття
Оскаржуване рішення було прийняте 14 серпня 2019 року на сімдесят шостій сесії 1-го скликання Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади з попереднім оприлюдненням відповідного проекту рішення 15.07.2019 - тобто не пізніше як за 20 робочих днів до дати його розгляду з метою подальшого прийняття, що відповідно вказує на відсутність порушення відповідача щодо цього (опублікування проекту рішення).
Частиною 2 ст.2 КАС України визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до ч.2 ст.77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Таким чином, з урахуванням правової позиції Верховного Суду, викладеній у постановах Верховного Суду від 14 серпня 2018 року у справі №359/6814/17 та від 06 лютого 2019 року у справі № 720/1536/16-а, суд дійшов висновку, що позивачі довели позовні вимоги, а суб`єкт владних повноважень, який заперечує проти позову, не довів, що діяв у межах закону при прийнятті оскаржуваного рішення, що підтверджено доказами, перевіреними в суді. Суд вважає, що оскаржуване рішення не може вважатись обґрунтованим, тобто таким, що прийнято без порушень прав позивачів (їх дітей) та законодавства, так як доцільність функціонування навчального-виховного комплексу є питанням, що становить суспільний інтерес, і вирішення цього питання передбачає обов`язкове проведення консультації з громадськістю у формі публічного громадського обговорення, чого відповідач не дотримався. Крім цього, відповідачем не дотримано і принципу пропорційності, зокрема, необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів осіб і цілями, на досягнення яких спрямоване спірне рішення. Отже, таке рішення є протиправним, воно не відповідає критеріям правомірності, встановленим статтею 2 КАС України, тому підлягає скасуванню.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивачами сплачено по 768,40 грн. судового збору за подання позовної заяви, тому такі витрати слід присудити на їх користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення 76-ї сесії І-го скликання Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади від 14 серпня 2019 року № 7 "Про зміну назви Кустовецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади та утворення опорної школи - Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської об`єднаної територіальної громади" в частині:
- утворення опорної школи - Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської міської об`єднаної територіальної громади Хмельницької області з 26 серпня 2019 року;
- затвердження Статуту Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської міської об`єднаної територіальної громади Хмельницької області;
- ліквідації Онацьківецького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади шляхом приєднання до Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської міської об`єднаної територіальної громади Хмельницької області з 26 серпня 2019 року;
- створення філії: Онацьківецька початкова школа - філія Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської міської об`єднаної територіальної громади Хмельницької області у складі опорного закладу - Кустовецького ліцею Полонської міської ради Полонської міської об`єднаної територіальної громади Хмельницької області (арк. спр. 77-81).
Стягнути на користь ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 судові витрати у розмірі 768,40 (сімсот шістдесят вісім гривень сорок копійок) гривень кожній за рахунок бюджетних асигнувань Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади Хмельницької області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складене 22 жовтня 2019 року
Позивачі:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ) ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_2 ) ОСОБА_3 ( АДРЕСА_3 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_3 ) ОСОБА_4 ( АДРЕСА_4 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_4 ) ОСОБА_5 ( АДРЕСА_5 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_5 ) Відповідач:Полонська міська рада об`єднаної територіальної громади Хмельницької області (вул. Лесі Українки, 113, м.Полонне, Полонський район, Хмельницька область,30500 , код ЄДРПОУ - 04060743) Третя особа:Онацьківецький навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Полонської міської ради об`єднаної територіальної громади Хмельницької області (с. Онацьківці, Полонський район, Хмельницька область, 30544 , код ЄДРПОУ - 25979048)
Головуючий суддя А.І. Петричкович
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.10.2019 |
Оприлюднено | 23.10.2019 |
Номер документу | 85085385 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Петричкович А.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні