Рішення
від 15.10.2019 по справі 909/726/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15.10.2019 м. Івано-ФранківськСправа № 909/726/19

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Малєєвої О. В., секретар судового засідання Конашенко О. В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом Кооперативу "АВІЦЕННА"

до відповідача Івано-Франківської міської ради,

до відповідача Департаменту комунальних ресурсів Івано-Франківської міської ради

про визнання незаконною бездіяльності Івано-Франківської міської ради щодо неприйняття рішення за результатами розгляду проекту рішення "Про включення нежитлових приміщень площею 210, 7 кв. м в будинку на вул. Кардинала АДРЕСА_1 . Гузара, 39 в перелік об`єктів, які підлягають приватизації"; визнання за позивачем права на включення вказаних нежитлових приміщень в перелік об`єктів, які підлягають приватизації; зобов`язання Івано-Франківської міської ради розглянути на найближчому пленарному засіданні чергової сесії Івано-Франківської міської ради проект рішення "Про включення нежитлових приміщень площею 210, 7 кв. м в будинку на вул. Кардинала АДРЕСА_1 . Гузара, 39 в перелік об`єктів, які підлягають приватизації" і прийняти рішення відповідно до вимог ст. 11 Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна" та п. 8 Порядку подання та розгляду заяв про включення об`єктів комунальної власності територіальної громади м. Івано-Франківська,

за участю:

представників позивача Косар М. Є., Косюк П. П.,

представника Департаменту комунальних ресурсів Івано-Франківської міської ради Тріща Р. З.,

представника Івано-Франківської міської ради Буджака В.М.,

ухвалив таке рішення.

1. Предмет позову.

1.1 Розглядається позов Кооперативу "АВІЦЕННА" до Івано-Франківської міської ради, до Департаменту комунальних ресурсів Івано-Франківської міської ради про визнання незаконною бездіяльності Івано-Франківської міської ради щодо неприйняття рішення за результатами розгляду проекту рішення "Про включення нежитлових приміщень площею 210, 7 кв. м в будинку на вул. Кардинала Л. Гузара, 39 в перелік об`єктів, які підлягають приватизації"; визнання за позивачем права на включення вказаних нежитлових приміщень в перелік об`єктів, які підлягають приватизації; зобов`язання Івано-Франківської міської ради розглянути на найближчому пленарному засіданні чергової сесії Івано-Франківської міської ради проект рішення "Про включення нежитлових приміщень площею 210, 7 кв. м в будинку на вул. Кардинала Л. Гузара, 39 в перелік об`єктів, які підлягають приватизації" і прийняти рішення відповідно до вимог ст. 11 Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна" та п. 8 Порядку подання та розгляду заяв про включення об`єктів комунальної власності територіальної громади м. Івано-Франківська,

2. Вирішення процесуальних питань під час розгляду справи.

2.1 Відповідно до ч. 1 ст. 119, ст. 166, ч. 1 ст. 184 ГПК України в судовому засіданні 13.08.2019 суд ухвалив визнати поважними причини пропуску строку подання відповіді на відзив, поновив цей строк та прийняв відзив до розгляду.

2.2 Позивач подав заяву (вх. № 17032/19 від 02.09.2019) про зміну предмета позову. Вимогу про визнання недійсним рішення 26 сесії Івано-Франківської міської ради, яке оформлене протоколом від 07.06.2019, в частині відмови у включенні нежитлових приміщень в перелік об`єктів, які підлягають приватизації, було змінено на вимогу про визнання незаконною бездіяльності Івано-Франківської міської ради щодо неприйняття рішення за результатами розгляду проекту рішення "Про включення нежитлових приміщень площею 210, 7 кв. м в будинку на вул. Кардинала АДРЕСА_1 . Гузара, 39 в перелік об`єктів, які підлягають приватизації". Також внесено редакційні зміни у інші вимоги.

Згідно з ч. 3 ст. 46 ГПК України в судовому засіданні 02.09.2019 суд ухвалив прийняти вказану заяву до розгляду.

2.3 Суд залишив без розгляду клопотання позивача (вх. №13979/19 від 13.08.2019) про витребування доказів у зв`язку з добровільним наданням позивачу Івано-Франківською міською радою вказаних ним документів.

2.4 Відповідно до ч. 3 ст. 186 ГПК України за письмовою згодою сторін розгляд справи по суті почато одразу після закінчення підготовчого судового засідання 12.09.2019.

2.5 Згідно з ч. 2 ст. 216 ГПК України в судовому засіданні 12.09.2019 було оголошено перерву до 11.10.2019. Судове засідання 11.09.2019 не відбулось у зв`язку з перебуванням судді у відрядженні з 09.10.2019 по 11.10.2019. Розгляд справи по суті призначено на перший робочий день після відрядження - 15.10.2019.

3. Зміст позовних вимог та заперечень на позов, пояснення учасників справи.

3.1 Позовна заява (вх.№13342/19 від 09.07.2019) з урахуванням заяви про зміну предмета позову (вх. № 17032/19 від 02.09.2019).

Заявлені позовні вимоги мотивовані тим, що позивач, як орендар нежитлових приміщень площею 73,06 кв. м та 126,83 кв. м на І поверсі по вул. Новгородській, 39 в м. АДРЕСА_2 -Франківську за договорами оренди № ДО-1611 та № ДО-1612, відповідно, в установленому порядку здійснив невід`ємні поліпшення орендованих приміщень в розмірі не менше 25 відсотків ринкової вартості майна і набув право на їх приватизацію шляхом викупу. Проте Івано-Франківська міська рада рішенням від 22.12.2016 №353-9 включила вказані приміщення в перелік об`єктів, які підлягають приватизації шляхом продажу з аукціону. Згідно з постановою Львівського апеляційного господарського суду від 12.04.2018 у справі № 909/66/17 зазначене рішення визнано незаконним та скасовано, визнано за позивачем право на приватизацію орендованих нежитлових приміщень шляхом викупу. Після набуття чинності Законом України Про приватизацію державного та комунального майна і прийняття 17.01.2019 Івано-Франківською міською радою пакету нормативних документів з питань приватизації об`єктів комунальної власності, позивач подав заяву про включення орендованих приміщень до переліку об`єктів що підлягають приватизації. На засіданні міської Ради 07.06.2019 відповідне рішення не набрало достатньої кількості голосів, а тому вважається не прийнятим та відхиленим. Стверджує, що Івано-Франківська міська рада всупереч вимогам Закону України "Про приватизацію державного та комунального майна" безпідставно не прийняла рішення про включення відповідних нежитлових приміщень в перелік об`єктів, що підлягають приватизації і не розглянула повторно це питання на наступній сесії. Відмічає, що суміжні (спарені) нежитлові приміщення за рівнозначних умов та обставин оренди, вже давно були включені до переліку об`єктів комунальної власності, які підлягають приватизації шляхом викупу, та викуплені орендарями цих приміщень. Водночас на сесії міської ради 07.06.2019 за заявами інших суб`єктів господарювання були прийняті позитивні рішення про включення до переліку об`єктів приватизації, що розцінює як порушення принципу рівності при приватизації. Свої вимоги обґрунтовує положеннями ч. 2 ст. 19 Конституції України, ст. 4, 7, 13, 18 Закону України Про приватизацію державного і комунального майна .

3.2 Відзив на позов Івано-Франківської міської ради від 30.07.2019 № 802/11.1-03/14в (вх.№ 13229/19 від 30.07.2019), заперечення від 05.09.2019 № 908/11.1-03/14в (вх.№ 15162/19 від 05.09.2019).

Вказує, що заява позивача про включення орендованих приміщень до переліку об`єктів, які підлягають приватизації, була передана на розгляд комісії виконавчого комітету міської ради, а надалі - на розгляд виконавчого комітету. Виконавчий комітет вирішив внести на розгляд міської ради проект рішення «Про включення нежитлових приміщень площею 210, 7 кв.м в будівлі на вул. Кардинала Любомира Гузара, 39 в перелік об`єктів, які підлягають приватизації» без підтримки виконавчого комітету. Міською радою було розглянуто це питання порядку денного, однак за результатами поіменного голосування зазначений проект рішення не був підтриманий необхідною для його прийняття кількістю депутатів. Вважає, що міська рада та її виконавчі органи належним чином розглянули заяву позивача, а тому безпідставними є його твердження про бездіяльність міської ради. Зазначає, що позивач неправильно трактує положення Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» , вважаючи що даний нормативно-правовий акт зобов`язує орган місцевого самоврядування приймати лише рішення про включення об`єкта нерухомого майна в перелік об`єктів, які підлягають приватизації, та виключає можливість прийняття інших на свій розсуд рішень. Вказане трактування повноважень міської ради розцінює як порушення передбаченого ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» права органу місцевого самоврядування вирішувати доцільність, порядок та умови відчуження об`єктів права комунальної власності.

Щодо вимоги про визнання за позивачем права на включення нежитлових приміщень в перелік об`єктів, що підлягають приватизації, вважає, що вирішення вказаного питання має відбуватися відповідно до процедури, встановленої Законом України "Про приватизацію державного та комунального майна". Прийняття рішення з цього питання є дискреційними повноваженнями міської ради, суд не може його підміняти. При цьому факт здійснення поліпшення орендованого майна, яке неможливо відокремити від відповідного об`єкта без завдання йому шкоди, в розмірі не менше як 25 відсотків ринкової вартості майна, сам по собі не є підставою для включення нежитлових приміщень в перелік об`єктів, які підлягають приватизації. Це є лише підставою для звернення до уповноваженого органу із відповідною заявою і для вчинення відповідними органами приватизації дій, пов`язаних із розглядом такої заяви в порядку, визначеному законом.

Вимогу про зобов`язання міської ради розглянути на наступному пленарному засіданні питання про включення нежитлових приміщень до переліку об`єктів, які підлягають приватизації, вважає передчасною. Вказує, що позивач після відхилення проекту рішення з цього питання не позбавлений права повторно звертатися до міської ради з відповідною заявою. Проте він такої заяви не подавав. А міська рада не уповноважена без звернення позивача ініціювати повторний розгляд вказаного питання.

3.3 Відзив Департаменту комунальних ресурсів Івано-Франківської міської ради від 31.07.2019 № 493/34.3-02/14в (вх.№ 13308/19 від 31.07.2019), доповнення до відзиву від 09.09.2019 № 18/34.3-02/689 (вх.№ 15308/19 від 09.09.2019).

Посилається на те, що Департамент відповідно до Положення про його діяльність формує та за погодженням з виконавчим комітетом міської ради подає на затвердження міської ради переліки об`єктів комунального майна, що підлягають приватизації, з визначеними способами реалізації. Департамент виконав покладені на нього повноваження, а тому не порушив права чи інтереси позивача.

Вважає, що при відхиленні вказаного проекту рішення міська рада діяла відповідно до встановленої законодавством процедури та наданих їй повноважень.

Розцінює як безпідставні посилання позивача на Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)» , який втратив чинність 07.03.2018, та п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» , оскільки щодо спірних нежитлових приміщень комунальної власності рішення про їх приватизацію до набрання чинності Законом України «Про приватизацію державного і комунального майна» не приймалося.

Зазначає, що посилання позивача на здійснення ним невід`ємних покращень є необґрунтованими, оскільки питання щодо наявності таких покращень здійснюється після включення об`єкта до переліку об`єктів, які підлягають приватизації.

Вказує, що позовна вимога про зобов`язання міської ради повторно розглянути заяву позивача є формою втручання в її дискреційні повноваження.

3.4 Відповідь на відзиви (вх.№ 13980/19 від 13.08.2019).

Рішенням Івано-Франківської міської ради від 17.01.2019 №3-23 затверджено Порядок подання та розгляду заяв про включення об`єктів комунальної власності територіальної громади м. Івано-Франківська до переліків об`єктів, що підлягають приватизації. Вказаним порядком передбачено прийняття міською радою рішення або про включення, або про відмову у включенні до такого переліку об`єктів, що підлягають приватизації, а не про відхилення проекту рішення, як зазначено в протоколі сесії міської ради. Спірні приміщення не внесено до виключного переліку об`єктів, які не підлягають приватизації. Підстав для неприйняття рішення міською радою щодо спірних приміщень не зазначено. Вважає, що заявлені ним вимоги є належним способом захисту прав відповідно до положень ст. 16 ЦК України та ст. 20 ГК України.

4. Обставини справи, оцінка доказів.

Заслухавши пояснення представників учасників справи, дослідивши зібрані у справі докази, оцінивши їх відповідно до приписів ст. 86 ГПК України, суд встановив таке.

4.1 Між Виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради, як орендодавцем, та Кооперативом «Авіценна» , як орендарем, укладено договір оренди нежитлових приміщень від 05.09.2000 № ДО-1611.

Орендодавець передав, а орендар прийняв в строкове платне володіння та користування нежитлові приміщення кафе-магазину площею 73, 06 кв. м, розташовані на першому поверсі в будівлі на вул. Новгородській, 39 (речовий ринок) у м. Івано-Франківську.

В п. 4.1.4 цього договору передбачено право орендаря у випадку приватизації приміщень брати участь у їх приватизації в порядку, передбаченому чинним законодавством.

Цей договір діє з квітня 2000 року до квітня 2020 року (п. 6.1).

Між Виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради, як орендодавцем, та Кооперативом «Авіценна» , як орендарем, укладено договір оренди нежитлових приміщень від 05.09.2000 № ДО-1612.

Орендодавець передав, а орендар прийняв в строкове платне володіння та користування нежитлові приміщення кафе-кухні площею 126, 83 кв. м, розташовані на першому поверсі в будівлі на вул. Новгородській, 39 (речовий ринок) у м. Івано-Франківську.

Вказаний договір містить умови, аналогічні договору від 05.09.2000 № ДО-1611.

4.2 Згідно з рішенням Івано-Франківської міської ради від 02.05.2018 № 89-19 вулиця Новгородська перейменована на вулицю ОСОБА_1 Любомира ОСОБА_2 .

4.3 Кооперативом «Авіценна» за згодою орендодавця було здійснено невід`ємні поліпшення орендованих нежитлових приміщень по вул. Новгородська, 39 в м. Івано-Франківську, які складають більш як 25 % ринкової вартості майна.

Тому Кооператив «Авіценна» 29.09.2016 правомірно подавав заяву про включення вказаних орендованих нежитлових приміщень до переліку об`єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу.

Проте, Івано-Франківська міська рада дану заяву взагалі не розглядала, натомість, 22.12.2016 прийняла рішення «Про внесення змін та доповнень до «Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Івано-Франківська на 2015-2017 рр.» , згідно якого орендовані позивачем нежитлові приміщення включено в Перелік об`єктів, які підлягають приватизації шляхом продажу з аукціону.

Враховуючи те, що орендар (позивач) повністю виконав вимоги пункту 1 частини першої статті 18-2 ЗУ «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)» та звернувся у встановлений законом порядок до Івано-Франківської міської ради із заявою про включення до переліку об`єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу орендованих нежитлових приміщень по вул. Новгородській, 39 в м. АДРЕСА_2 -Франківську, у Кооперативу «Авіценна» виникло право на приватизацію цих приміщень шляхом викупу.

Наведені обставини встановлені в постанові Львівського апеляційного господарського суду від 12.04.2018 у справі № 909/66/17, які силу ч. 4 ст. 75 ГПК України не підлягають доказуванню.

Згідно з вказаною постановою суд визнав за Кооперативом «Авіценна» право на приватизацію шляхом викупу вказаних орендованих нежитлових приміщень, визнав незаконним та скасував рішення 9 сесії Івано-Франківської міської ради від 22.12.2016 № 353-9 «Про внесення змін та доповнень до «Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Івано-Франківська на 2015-2017 роки» в частині включення в перелік об`єктів, які підлягають приватизації шляхом продажу з аукціону спірних нежитлових приміщень, відмовив в задоволенні позовних вимог про зобов`язання Івано-Франківської міської ради включити в програму приватизації на 2015-2017 роки перелік об`єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу Кооперативом «Авіценна» спірних нежитлових приміщень,

4.4 Кооператив «Авіценна» звертався до міського голови м. Івано-Франківська та Департаменту комунальних ресурсів із заявою про винесення на розгляд сесії міської ради питання приватизації приміщень шляхом викупу (заява від 18.06.2018).

У відповідь на дану заяву Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради повідомив, що заява позивача була внесена на попередній розгляд комісії виконавчого комітету, якою було прийнято рішення відкласти розгляд даного питання. При цьому комісія керувалася тим, що 07.03.2018 набув чинності Закону України «Про приватизацію державного та комунального майна» , яким встановлено нову процедуру щодо приватизації об`єктів малої приватизації, в тому числі і майна комунальної власності. Міською радою не затверджено документів, які б врегульовували таку процедуру відповідно до приписів нового законодавства. Вказав, що питання про включення об`єктів комунальної власності до переліку об`єктів, що підлягають приватизації, може бути розглянуто після прийняття відповідних нормативних актів міською радою (лист від 04.07.2018 № 19/01-15/3026).

Аналогічну відповідь від 03.10.2018 №19/01-15/4311 Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради надав на звернення позивача від 06.09.2018 вх. №4311/01-15/19.

4.5 Надалі, 15.04.2019 комісія Виконавчого комітету міської ради з питань надання в оренду нежитлових приміщень та приватизації об`єктів комунальної власності міста розглянула питання про включення до переліку об`єктів, що підлягають приватизації, вказаних приміщень і прийняла рішення внести на розгляд виконавчого комітету з подальшим розглядом на сесії міської ради проект рішення про включення нежитлових приміщень площею 210, 7 кв.м в будинку на вул. Кардинала Любомира Гузара, 39 в перелік об`єктів, які підлягають приватизації (без підтримки комісії).

Цей проект рішення не був підтриманий необхідною для його прийняття кількістю депутатів. В протоколі 26 сесії сьомого скликання Івано-Франківської міської ради (п. 36) по вказаному питанню зазначено «рішення не прийнято» .

4.6 На позачерговій 27 сесії Івано-Франківської міської ради сьомого скликання 27.06.2019 проект рішення щодо включення в перелік об`єктів, які підлягають приватизації, орендованих Кооперативом «Авіценна» нежитлових приміщень не розглядався (лист Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 06.09.2019 № 20/01-20/3769).

4.7 Наведені в п. 4.4 - 4.6 рішення суду обставини визнані сторонами (ч. 1 ст. 75 ГПК України).

5. Норми права та мотиви, якими суд керувався при ухваленні рішення.

5.1 Правові, економічні та організаційні основи приватизації комунального майна регулюються Законом України «Про приватизацію державного і комунального майна» від 18.01.2018 № 2269-VIII, який набрав чинності з 07.03.2018 (надалі - Закон № 2269-VIII).

До набрання чинності цим Законом спірні правовідносини регулювались ЗУ «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)» від 06.03.1992 №2171-XII (надалі - Закон №2171-XII).

5.2 Відповідно до ст. 18-2 Закону №2171-XII позивач набув право на приватизацію вказаних орендованих приміщень шляхом викупу, що встановлено в постанові Львівського апеляційного господарського суду від 12.04.2018 у справі № 909/66/17.

За приписами ст. 18-2 Закону №2171-XII таке право виникає у разі прийняття рішення про приватизацію орендованого комунального майна. При вирішенні справи №909/66/17 суд виходив з того, що Івано-Франківська міська рада прийняла рішення про приватизацію спірного майно, проте неправильно визначила спосіб його приватизації.

5.3 Як передбачено п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2269-VIII, приватизація (продаж) об`єктів, щодо яких рішення про приватизацію було прийнято до набрання чинності цим Законом, здійснюється та завершується відповідно до вимог цього Закону.

В п. 4 ст. 11 Закону № 2269-VIII визначено, що перелік об`єктів комунальної власності, що підлягають приватизації, ухвалюється місцевою радою.

Оскільки Івано-Франківська міська рада прийняла рішення про приватизацію спірних приміщень, проте належним чином не визначила спосіб приватизації і не включила їх у відповідний перелік об`єктів комунальної власності, що підлягають приватизації, відповідно до наведених вимог Закону № 2269-VIII подальше здійснення приватизації вимагає прийняття такого рішення.

5.4 Як передбачено ч. 2 п. 7 Закону № 2269-VIII, заяви про включення об`єктів права комунальної власності до переліків об`єктів, що підлягають приватизації, подаються покупцями до органів приватизації територіальних громад і розглядаються ними в порядку, встановленому відповідними місцевими радами.

Порядок подання та розгляду заяв про включення об`єктів комунальної власності територіальної громади міста Івано-Франківська до переліків об`єктів, що підлягають приватизації, затверджено рішенням Івано-Франківської міської ради №3-23 від 17.01.2019 (http://www.namvk.if.ua/dt/311426/ ). В п. 7, 8 цього Порядку передбачено, що заява, до якої в органу приватизації немає зауважень, вноситься на розгляд комісії виконавчого комітету міської ради з питань надання в оренду нежитлових приміщень та приватизації об`єктів комунальної власності міста. За результатами розгляду цієї заяви орган приватизації здійснює підготовку відповідних проектів рішень виконавчого комітету міської ради та міської ради. Рішення щодо включення об`єкта до переліку об`єктів, що підлягають приватизації, приймається міською радою на її пленарних засіданнях. Після прийняття міською радою рішення про включення або відмову у включенні об`єкта до переліку об`єктів, що підлягають приватизації, орган приватизації в п`ятиденний строк письмово повідомляє про це заявника.

5.5 Як передбачено ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п. 1, 2 ст. 59 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Наведені приписи покладають на Івано-Франківську міську раду обов`язок за наслідками розгляду заяви позивача прийняти відповідне рішення - про включення або відмову у включенні об`єкта до переліку об`єктів, що підлягають приватизації.

Неприйняття такого рішення слід визнати незаконною бездіяльністю, яка призводить до порушення права позивача на приватизацію орендованих приміщень.

В п. 10 ч. 2 ст. 16 ЦК України визначено, що способом захисту цивільних прав та інтересів особи може, зокрема, бути визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб. Тому обраний позивачем спосіб захисту порушеного права шляхом визнання незаконною бездіяльності Івано-Франківської міської ради щодо неприйняття рішення за результатами розгляду його заяви слід визнати належним.

5.6 Обов`язок Івано-Франківської міської ради прийняти відповідне рішення за наслідками розгляду заяви позивача кореспондується з правом останнього на включення спірних приміщень в перелік об`єктів, які підлягають приватизації. Право позивача на приватизацію орендованих нежитлових приміщень шляхом викупу визнано в постанові Львівського апеляційного господарського суду від 12.04.2018 у справі № 909/66/17. Відповідно до ст. 129-1 Конституції України судове рішення є обов`язковим до виконання.

5.7 Враховуючи те, що Івано-Франківська міська рада за наслідками розгляду заяви позивача не прийняла відповідного рішення, то вона на виконання своїх обов`язків повинна розглянути вказане питання на найближчому пленарному засіданні чергової сесії Івано-Франківської міської ради.

Суд відхиляє заперечення відповідачів про необхідність подання позивачем ще однієї заяви, оскільки вже подана ним заява залишилась невирішеною.

5.8 Необґрунтованими є заперечення відповідачів щодо втручання в дискреційні повноваження ради. При вирішенні даного спору не розглядається питання щодо зобов`язання ради прийняти якесь конкретне рішення. Йдеться про її обов`язок за наслідками розгляду заяви прийняти рішення відповідно до вимог закону.

5.9 Як передбачено в п. 7 ст. 238 ГПК України, суд, приймаючи рішення на користь кількох позивачів або проти кількох відповідачів, повинен зазначити, в якій частині рішення стосується кожного з них. У даній справі всі позовні вимоги стосуються Івано-Франківської міської ради. До Департаменту комунальних ресурсів Івано-Франківської міської ради позовних вимог не заявлено, а тому дана особа є неналежним відповідачем.

6. Висновки суду.

6.1 Позовні вимоги Кооперативу "АВІЦЕННА" до Івано-Франківської міської ради слід задовольнити, в позові до Департаменту комунальних ресурсів Івано-Франківської міської ради - відмовити.

7. Судові витрати.

7.1 Склад та порядок розподілу судових витрат визначено главою 8 ГПК України.

Згідно з ч. 1 ст. 123 ГПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

При зверненні з позовом позивач сплатив судовий збір в розмірі 5 763, 00 грн.

7.2 Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 129 ГПК України, враховуючи задоволення позову, судовий збір покладається на відповідача - Івано-Франківську міську раду.

Керуючись ст. 2, 86, 129, 145, 233, 236-238, 240, 241, 256, п. 17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Задовольнити позов Кооперативу "АВІЦЕННА" до Івано-Франківської міської ради про визнання незаконною бездіяльності Івано-Франківської міської ради щодо неприйняття рішення за результатами розгляду проекту рішення "Про включення нежитлових приміщень площею 210, 7 кв. м в будинку на вул. Кардинала Л. Гузара, 39 в перелік об`єктів, які підлягають приватизації"; визнання за позивачем права на включення нежитлових приміщень в перелік об`єктів, які підлягають приватизації; зобов`язання Івано-Франківської міської ради розглянути на найближчому пленарному засіданні чергової сесії Івано-Франківської міської ради проект рішення "Про включення нежитлових приміщень площею 210, 7 кв. м в будинку на вул. Кардинала Л. Гузара, 39 в перелік об`єктів, які підлягають приватизації", і прийняти рішення відповідно до вимог ст. 11 Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна" та п. 8 Порядку подання та розгляду заяв про включення об`єктів комунальної власності територіальної громади м. Івано-Франківська.

Визнати незаконною бездіяльність Івано-Франківської міської ради (вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004, ідентифікаційний код 33644700) щодо неприйняття рішення за результатами розгляду проекту рішення "Про включення нежитлових приміщень площею 210, 7 кв. м в будинку на вул. Кардинала Л. Гузара, 39 в перелік об`єктів, які підлягають приватизації".

Визнати за кооперативом "АВІЦЕННА" (вул. Промислова, 3-Б, м. Івано-Франківськ, 76019, ідентифікаційний код 20569848) право на включення нежитлових приміщень площею 210, 7 кв. м на АДРЕСА_3 . Кардинала АДРЕСА_1 . Гузара, 39 в м. Івано-Франківську в перелік об`єктів, які підлягають приватизації.

Зобов`язати Івано-Франківську міську раду (вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004, ідентифікаційний код 33644700) розглянути на найближчому пленарному засіданні чергової сесії Івано-Франківської міської ради проект рішення "Про включення нежитлових приміщень площею 210, 7 кв. м в будинку на вул. Кардинала Л. Гузара, 39 в перелік об`єктів, які підлягають приватизації" і прийняти рішення відповідно до вимог ст. 11 Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна" та п. 8 Порядку подання та розгляду заяв про включення об`єктів комунальної власності територіальної громади м. Івано-Франківська.

Відмовити в позові Кооперативу "АВІЦЕННА" до Департаменту комунальних ресурсів Івано-Франківської міської ради (вул. Л. Курбаса, 2, м. Івано-Франківськ, 76000, ідентифікаційний код 40228135) про визнання незаконною бездіяльності Івано-Франківської міської ради щодо неприйняття рішення за результатами розгляду проекту рішення "Про включення нежитлових приміщень площею 210, 7 кв. м в будинку на вул. Кардинала Л. Гузара, 39 в перелік об`єктів, які підлягають приватизації"; визнання за позивачем права на включення нежитлових приміщень в перелік об`єктів, які підлягають приватизації; зобов`язання Івано-Франківської міської ради розглянути на найближчому пленарному засіданні чергової сесії Івано-Франківської міської ради проект рішення "Про включення нежитлових приміщень площею 210, 7 кв. м в будинку на вул. Кардинала Л. Гузара, 39 в перелік об`єктів, які підлягають приватизації", і прийняти рішення відповідно до вимог ст. 11 Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна" та п. 8 Порядку подання та розгляду заяв про включення об`єктів комунальної власності територіальної громади м. Івано-Франківська.

Стягнути з Івано-Франківської міської ради (вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004, ідентифікаційний код 33644700) на користь Кооперативу "АВІЦЕННА" (вул. Промислова, 3-Б, м. Івано-Франківськ, 76019, ідентифікаційний код 20569848) 5 763 (п`ять тисяч сімсот шістдесят три) грн сплаченого судового збору.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Західного апеляційного господарського суду шляхом подання апеляційної скарги протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено 25.10.2019.

Суддя О. В. Малєєва

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення15.10.2019
Оприлюднено27.10.2019
Номер документу85205596
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —909/726/19

Ухвала від 10.02.2020

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Ткач І.В.

Постанова від 18.12.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Желік Максим Борисович

Ухвала від 25.11.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Желік Максим Борисович

Рішення від 15.10.2019

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О. В.

Ухвала від 18.09.2019

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О. В.

Ухвала від 15.07.2019

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні