ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа №500/1798/19
24 жовтня 2019 рокум. Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:
головуючого судді Мартиць О.І.
за участю:
секретаря судового засідання Ногас С.В.
представника позивача Коваля Є.Б., довіреність від 02.09.2019 №1-Д
представника Державної податкової служби України Живчик В.Т., довіреність від 07.10.2019 №99-00-07/19/11
представника Головного управління ДПС у Тернопільській області Живчик В.Т., довіреність від 04.09.2019 №67/10/19-00-08-02-12/22751
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою товариства з обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС" до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
29 липня 2019 року до Тернопільського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява товариства з обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС" до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, в якій позивач просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Тернопільській області №1137415/42636810 від 10.04.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 05.03.2019 на загальну суму 697500,00 грн. в тому числі ПДВ 139500,00 грн.
- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 05.03.2019 на загальну суму 697500,00 грн. в тому числі ПДВ 139500,00 грн. подану товариством з обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС".
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації Головного управління ДФС у Тернопільській області було прийнято Рішення №1137415/42636810 від 10.04.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 05.03.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивач вважає, дане рішення Головного управління ДФС у Тернопільської області протиправним (прийняте з порушенням чинних нормативно-правових актів) та необґрунтованим (без з`ясування фактичних обставин справи). Постановивши вищенаведене рішення відповідач допустив порушення прав та законних інтересів товариства з обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС", оскільки Головним управлінням ДФС у Тернопільській області порушено порядок зупинення в реєстрації податкових накладних №1 від 05.03.2019 та необґрунтовано прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 05.08.2019 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження, у справі призначено судове засідання на 05.09.2019.
22.08.2019 у строк, встановлений судом, від відповідачів Державної фіскальної служби України та Головного управління ДФС у Тернопільській області через відділ документального забезпечення Тернопільського окружного адміністративного суду надійшов відзив на адміністративний позов спільна позиція.
02.09.2019 представником позивача товариства з обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС" через відділ документального забезпечення Тернопільського окружного адміністративного суду подано відповідь на відзив.
05.09.2019 в судовому засіданні розгляд справи відкладено до 19.09.2019 за клопотанням представника відповідача Головного управління ДФС у Тернопільській області.
17.09.2019 через відділ документального забезпечення Тернопільського окружного адміністративного суду поступили заперечення спільна позиція Головного управління ДФС у Тернопільській області та ДФС України.
19.09.2019 ухвалою суду, постановленою без виходу до нарадчої кімнати із занесенням до протоколу судового засідання допущено заміну відповідача Головного управління ДФС у Тернопільській області його правонаступником Головним управління ДПС у Тернопільській області, розгляд справи відкладено до 01.10.2019.
01.10.2019 ухвалою суду, постановленою без виходу до нарадчої кімнати із занесенням до протоколу судового засідання продовжено процесуальні строки, розгляд справи відкладено до 24.10.2019.
24.10.2019 ухвалою суду, постановленою без виходу до нарадчої кімнати із занесенням до протоколу судового засідання допущено заміну відповідача Державну фіскальну службу України правонаступником Державною податковою службою України.
В судовому засіданні 24.10.2019 представник позивача позовні вимоги підтримав та просив задовольнити позов у повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві та відповіді на відзив.
Представник відповідачів Державної податкової служби України та Головного управління ДПС у Тернопільській області в судовому засіданні 24.10.2019 просила відмовити в задоволенні позову з мотивів, наведених у відзиві на позовну заяву та запереченнях.
Заслухавши в судовому засіданні пояснення учасників справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.
Товариством з обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС" надано для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 05.03.2019.
Згідно квитанції від 13.03.2019 за результатами обробки податкової накладної №1 від 05.03.2019 документ прийнято, реєстрація зупинена. Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На виконання пропозицій, зазначених у квитанції від 13.03.2019, позивач товариства з обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС" Головному управлінні ДФС у Тернопільській області повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено по податковій накладній №1 від 05.03.2019.
На підтвердження подання вищезазначених документів позивачем було отримано квитанцію №2 від про те, що документи доставлені.
Рішенням №1137415/42636810 від 10.04.2019 відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 05.03.2019.
В обґрунтування зазначеного рішення, контролюючий орган зазначив про ненадання платником податків документів, серед яких первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
Товариством з обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС" 16.04.2019 подано скаргу на рішення комісії ДФС №1137415/42636810 від 10.04.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 05.03.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Рішенням комісії з питань розгляду скарг від 25.04.2019 №25239/42636810/2 залишено скаргу без задоволення та рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Частинами першою - другою статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) встановлено, що суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України. Суд застосовує інші правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, визначені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Процедура зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з наступним прийняттям рішення про їх реєстрацію/відмову у реєстрації на даний час регламентована:
Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VІ (зі змінами та доповненнями);
Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" від 29.12.2010 №1246 (зі змінами та доповненнями (далі Постанова №1246);
Постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Постанова №117).
Відповідно до Постанови №117 здійснюється автоматизований моніторинг відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків.
Пунктом 10 Постанови №117 визначено, що критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.
Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.
ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
Суд зазначає, що критерії ризиковості, затверджені 05.11.2018 в. о. Голови Державної фіскальної служби України Власовим О. та оприлюднені на офіційному веб-сайті ДФС України 13.11.2018.
Таким чином твердження позивача про те, що критерії ризиковості не погоджені з Мінфіном, безпідставні. Всі умови Постанови №117 щодо погодження та оприлюднення Критеріїв, ДФС України виконано.
Постановою №117 визначено форму додатка рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Суд звертає увагу що в зазначеній формі не передбачено розшифровку підстав для відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України встановлено: реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою №117 затверджено "Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних".
Пунктом 7 даної постанови передбачено: у разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації (пункт 12 Постанови №117).
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складання податкової накладної/розрахунку коригування;
2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД/послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;
3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Підпунктом 1.6 пункту 1 Листа ДФС України від 21.03.2018 №959/99-99-07-18 "Про критерії ризиковості платника податку" (далі - Лист №959) визначено, що комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:
1. платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України";
2. платник податку зареєстрований платником ПДВ менше трьох місяців;
3. платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);
4. платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;
5. платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;
6. платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України;
7. наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.
Згідно вимог Кабінету Міністрів України №190 від 29.03.2017 підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосовано процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України;
надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Так, комісією Головного управління ДФС у Тернопільській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації зупинено реєстрацію накладної товариства обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС" та зазначено: "Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 05.03.2019 №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних".
У тому числі, письмові пояснення та копії документів платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.
Письмові пояснення та копії документів, зазначені в Переліку, платник податку подає до ДФС в електронному вигляді засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.
Пунктом 14 Постанови №117 передбачено перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, що включає в себе:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого, розглядаються комісіями контролюючих органів. Комісія приймає рішення про:
- реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі;
- відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Позивачем на підтвердження реальності господарської операції надано Комісії копії наступних документів:
1. Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №1 від 09.04.2019.
2. Договір оренди №2.01/02-19 від 14.01.2019.
3. Акт приймання-передачі майна до договору оренди №2.01/02-19 від 18.01.2019.
4. Платіжне доручення №142 від 05.03.2019.
5. Договір купівлі-продажу №6141/2019/1274779 від 18.01.2019.
6. Договір купівлі-продажу №6141/2019/1274691 від 18.01.2019.
7. Договір купівлі-продажу №6141/2019/1274618 від 18.01.2019.
8. Договір купівлі-продажу №6141/2019/1274546 від 18.01.2019.
9. Пояснення №1 від 09.04.2019.
Суд звертає увагу, що відповідно до акту приймання-передачі транспортних засобів до договору оренди №2.01/02-19 передача майна відбулась 18.01.2019, а відповідно до акту звірки взаєморозрахунків між товариством з обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС" та товариством з обмеженою відповідальністю "Одео Групп Україна" за договором оренди №2.01/02-19 від 12.01.2019 датою, що підтверджує факт виконання послуг є 26.02.2019 (дебет).
Податкова накладна №1 сформована 05.03.2019 на суму 837000,00 грн. разом з ПДВ.
Так, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Крім того відповідно до поданих документів право власності у позивача товариства з обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС" на транспортні засоби, що відповідно до податкової накладної №1 передавались в оренду товариства з обмеженню відповідальністю "Одео Групп Україна", виникло 18.01.2019 згідно договорів купівлі - продажу транспортного засобу №6141/2019/1274779, №6141/2019/1274691, №6141/2019/1274618, №6141/2019/1274546.
Договір оренди №2.01/02-19 укладений між товариством з обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС" та товариством з обмеженою відповідальністю "Одео Групп Україна" 14.01.2019.
В акті звірки взаєморозрахунків міститься посилання на зазначений договір оренди (№2.01/02-19), датою його укладення є 12.01.2019.
Видаткові накладні, надані позивачем, відповідають договору №1.01/14-19 від 14.01.2019, який укладено між тими ж контрагентами та стосовно того ж предмету, однак даний договір не було надано товариством з обмеженою відповідальністю "КСТ ТРАНС" ні комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, ні суду.
Таким чином, суд вважає, що на момент укладення договору про передачу транспортних засобів в оренду, товариство з обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС" не мало у володінні відповідних транспортних засобів.
Крім того, якщо платник податкову накладну виписував по факту оплати, то будь-який зв`язок між податковою накладною №1 від 05.03.2019 та платіжним дорученням №142 від 05.03.2019, наданим до суду, встановити неможливо, оскільки податкова накладна виписана на суму 837000,00 грн., в тому числі ПДВ 139500,00 грн., а платіжне доручення на суму 707500,00 грн., де в призначенні платежу зазначено "за оренду ТЗ згідно договору №2.01/02-19 від 14.01.2019 у тому числі ПДВ".
Щодо твердження позивача, що одна із позицій в податковій накладній відображена помилково, суд зазначає, що у такому випадку накладна мала б бути виписана на суму 702000,00 грн.
Стосовно твердження позивача, що частина зобов`язання по податковій накладній №1 від 05.03.2019 є технічною помилкою, яка виникла внаслідок дублювання рядка 1 податкової накладної №1 при перевірці її засобами програмного забезпечення М.Е.Dок, та твердження, що дану ситуацію буде виправлено після реєстрації податкової накладної №1 від 05.03.2019 шляхом подання розрахунку коригування суд зазначає, що товариство з обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС" могло зареєструвати нову правильну накладну по відповідній господарській операції.
Таким чином, суд погоджується з твердженнями представника відповідачів, що позивачем надано Комісії яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації копії документів, зміст яких суперечить один одному та не дає змоги встановити реальність господарської операції товариства з обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС".
Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку, що відповідачі діяли на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Тому, рішення комісії Головного управління ДФС у Тернопільській області №1137415/42636810 від 10.04.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 05.03.2019 на загальну суму 697500,00 грн. в тому числі ПДВ 139500,00 грн. є законним та обґрунтованим і до скасування не підлягає.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Судом також приймається до уваги, що відповідно до частини другої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до частини другої статті 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Відповідно до частини першої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
За змістом частини першої статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
В ході судового розгляду справи позивачем не надано належних та допустимих доказів на підтвердження протиправності спірного рішення комісії Головного управління ДФС у Тернопільській області №1137415/42636810 від 10.04.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 05.03.2019.
Враховуючи вищенаведене, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги не підлягають задоволенню.
Підстави для відшкодування судових витрат у справі відповідно до положень статті 139 КАС України відсутні.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС" до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, а саме визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Тернопільській області №1137415/42636810 від 10.04.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 05.03.2019 на загальну суму 697500,00 грн. в тому числі ПДВ 139500,00 грн. та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 05.03.2019 на загальну суму 697500,00 грн. в тому числі ПДВ 139500,00 грн., подану товариством з обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС" відмовити повністю.
Реквізити учасників справи:
позивач товариство з обмеженою відповідальністю "КСТ-ТРАНС" (місцезнаходження: вул. Микулинецька, 101А/44, м. Тернопіль, 46005, код ЄДРПОУ: 42636810)
відповідач Державна податкова служба України (місцезнаходження: площа Львівська, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ: 43005393)
відповідач Головне управління ДПС у Тернопільській області (місцезнаходження: вул. Білецька, 1, м. Тернопіль, 46003, код ЄДРПОУ: 43142763)
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 29 жовтня 2019 року.
Головуючий суддя Мартиць О.І.
копія вірна:
Суддя Мартиць О.І.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.10.2019 |
Оприлюднено | 31.10.2019 |
Номер документу | 85264595 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Гуляк Василь Васильович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мартиць Оксана Іванівна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мартиць Оксана Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні