Постанова
від 29.10.2019 по справі 160/2005/19
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

29 жовтня 2019 року м. Дніпросправа № 160/2005/19

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Семененка Я.В. (доповідач),

суддів: Бишевської Н.А., Добродняк І.Ю.,

за участю секретаря судового засідання Кязимової Д.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Дніпрі апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Укравтозапчастинагруп

на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 23 травня 2019 року (суддя - Єфанова О.В., повний текст складено 03.06.2019р.) у справі №160/2005/19 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Укравтозапчастинагруп до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії, -

в с т а н о в и В :

ТОВ Укравтозапчастинагруп звернулося до суду з позовом, в якому просило:

- визнати протиправними дії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 39394856) щодо відмови у реєстрації податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю «Укравтозапчастинагруп» (код ЄДРПОУ 40725348) та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області №950291/40725348 від 10.10.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №10 від 17.10.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України (код ЄДРПОУ 39292197) внести до єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Укравтозапчастинагруп» датою її фактичного отримання Державною фіскальною службою України.

В обґрунтування заявлених вимог позивач посилався на те, що при здійсненні операцій з постачання послуг підприємством складено зазначену податкову накладну та направлено її для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно квитанції №1 від 16.11.2017р. податкову накладну №10 від 17.10.2017 прийнято, але реєстрацію зупинено з підстав виявлення невідповідності обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію зазначених податкових накладних у ЄРПН. На виконання вимог п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 ПК України позивачем було надано повідомлення до якого додані копії підтверджуючих документів, проте 10.10.2018р. рішенням Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної, було відмовлено у реєстрації вказаної податкової накладної. Вказуючи на відсутність підстав для зупинення реєстрації податкової накладної, а також на те, що господарські операції з продажу товарів, за якими складено податкову накладну, підтверджується належними

первинними документами, чому Комісією не надано жодної оцінки, позивач просив суд визнати протиправним та скасувати спірне рішення Комісії та зобов`язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №10 від 17.10.2017р.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 23 травня 2019 року у задоволенні позову відмовлено. Рішення суду фактично мотивовано тим, що позивачем порушено правило визначення дати виникнення податкових зобов`язань, визначене п.187.1 ст.187 ПК України, у зв`язку з чим відповідачем правомірно прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

Не погодившись з рішенням суду, позивач подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення норм матеріального права, неповне з`ясування обставин справи, просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову про задоволення позову. Апеляційна скарга фактично обґрунтована незгодою з висновками суду першої інстанції щодо правомірності відмови у реєстрації податкової накладної в ЄРПН. Скаржник вказує на безпідставність висновків суду першої інстанції щодо порушення правил визначення податкових зобов`язань, зазначаючи при цьому, що ним до контролюючого органу надано достатній обсяг документів, які підтверджують як факт здійснення господарської операції, за наслідками якої виписано податкову накладну №10, так і правильність визначення підприємством дати виникнення податкових зобов`язань.

У відзиві на апеляційну скаргу відповідач просить залишити рішення суду першої інстанції без змін з огляду на його законність і обґрунтованість. Фактично позиція відповідача полягає у тому, що під час опрацювання поданої позивачем податкової накладної було встановлено підстави для зупинення реєстрації податкової накладної, які зазначені у Квитанції №1. Оскільки, позивачем подані документи, які складені з порушенням законодавства, то Комісією було прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

Перевіривши законність і обґрунтованість постанови суду першої інстанції, в межах доводів апеляційної скарги та заявлених вимог, суд апеляційної інстанції вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з таких підстав.

Встановлені обставини справи свідчать про те, що позивачем направлено до реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №10 від 17.10.2017 р., виписану на адресу ТОВ «Торговий дім «Спецукрзапчастина» (ІНН 408800604633) на суму 81008,80 грн. в т.ч. з ПДВ 13501,47 грн., по реалізації 14 товарної позиції, у т.ч. скло лобове, стартер, трубка, блок керування поворотом, рульова тяга, ущільнення, паливна трубка, перемикач, та інш.

Згідно квитанцій №1 від 16.11.2017 р. документ прийнято, реєстрація зупинена відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України.

Підставами для зупинення реєстрації податкової накладної визначено те, що ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 р. №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 7007, 8309,8537,9026. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

08.10.2018 року позивачем подано до контролюючого органу пояснення з відповідними первинним документами щодо наявності підстав реєстрації податкової накладної №10 від 17.10.2017 року, що підтверджено повідомленням щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрації якої зупинена.

Рішенням Комісії ГУ ДФС у Дніпропетровській області №950291/40725348 від 10.10.2018 року відмовлено у реєстрації податкової накладної №10 від 17.10.2017 з таких підстав: Надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства .

Не погоджуючись з таким рішенням відповідача, позивач звернуся до суду з даним позовом.

За наслідками перегляду справи, суд апеляційної інстанції не погоджується з висновками суду першої інстанції щодо відсутності правових підстав для задоволення позову з огляду на таке.

Пунктом 74.2 статті 74 ПК України (чинному на час подання для реєстрації податкової накладної та зупинення її реєстрації) визначено, що в Єдиному реєстрі податкових накладних далі - ЄРПН) забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування (далі - ПН/РК) критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких ПН/РК в ЄРПН.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій і завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики - п.74.3 ст.74 ПК України.

Відповідно до п.2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» №1246 від 29.12.2010р.(далі - Порядок №1246, в редакції на час виникнення спірних правовідносин) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно до п.12 вказаного Порядку №1246 після надходження ПН/РК до ДФС в автоматизованому режимі здійснюються їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності ПН/РК затвердженому формату (стандарту); чинності цифрового електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких ПН/РК; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію ПН/РК, платником податку на момент складання та реєстрації таких ПН/РК; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 в 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для ПН/РК, що реєструються після 1 липня 2015р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації ПН/РК з такими ж реквізитами; відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до п.13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації ПН/РК.

Аналогічні приписи містить підпункт 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України (в редакції на час зупинення реєстрації податкової накладної) згідно яких реєстрація ПН/РК в ЄРПН може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України у разі відповідності такої ПН/РК сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України у разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає ( в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої ПН/РК. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК зазначаються: а)порядковий номер та дата складення ПН/РК; б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації ПН/РК; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої ПН/РК в ЄРПН.

Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року №567 затверджено Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 року за №754/30621 ( який був чинним на час зупинення реєстрації податкової накладної).

Згідно з пунктом 6 Критеріїв моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:

1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яку (який) подано на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеному у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку для платників, у яких значення показника D становить більше 0,03; більше 60 % - від 0,02 до 0,03; більше 50 % - від 0,015 до 0,02; більше 40 % - від 0,01 до 0,015, більше 30 % - від 0,005 до 0,01, більше 20 % - до 0,005) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);

2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб`єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі;

3) розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку на додану вартість, якщо передбачається зміна вартості товару/послуг більше ніж удвічі та/або зміна номенклатури товарів/послуг (для кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для кодів послуг відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів).

У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1 цього пункту та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної / розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.

У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідає одній з умов, зазначених у підпунктах 2 цього пункту, реєстрація такої (такого) податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.

З огляду на вищенаведені норми права можливо дійти висновку про те, що здійснюючи моніторинг ПН (податкових накладних), контролюючі органи зобов`язані, у разі зупинення реєстрації ПН, у Квитанції №1 зазначати конкретний вид критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН в ЄРПН, який встановлений пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017р. №567.

У спірному випадку у Квитанції №1 не зазначено критеріїв оцінки ступеню ризику, які визначено Наказом №567, що свідчить про недотримання контролюючим органом обов`язку, визначеного пп.201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України.

При цьому, зазначення у вказаній Квитанції №1 та віднесення до п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків вищевказаної податкової накладної з підстав того, що у ній виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах з УКТ ЗЕД є безпідставним, з огляду на те, що наведені причини не віднесено до переліку критеріїв оцінки ступеня ризиків, які визначені у п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків Наказу №567.

Таким чином, встановлені обставини справи дають підстави для висновку про неправомірність зупинення реєстрації податкової накладної №10 від 17.10.2017р., оскільки дії контролюючого органу не узгоджувалися з вимогами законодавства, яке було чинним на час подання позивачем для реєстрації в ЕРПН податкової накладної №14 від 11.08.2017р.

На час прийняття Комісією рішення про відмову у реєстрації податкової накладної податкове законодавство зазнало змін.

Так, відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018р. №117 (далі Порядок №117).

Пунктом 14 Порядку встановлено перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

За приписами пункту 15 Порядку письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 16 Порядку).

Приписами пунктів 18-20 Порядку встановлено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

Зазначені комісії приймають рішення про:

реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;

відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

В свою чергу, відповідно до пункту 21 Порядку, підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;

ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;

надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Встановлені обставини справи свідчать про те, що 08.10.2018 року позивачем подано до контролюючого органу пояснення з відповідними первинним документами щодо наявності підстав реєстрації податкової накладної №10 від 17.10.2017 року, що підтверджено повідомленням щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрації якої зупинена, та письмовими поясненнями.

В той же час, Комісією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, незважаючи на зазначене повідомлення підприємства та додані до нього документи про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрації якої зупинена, прийнято рішення №950291/40725348 від 10.10.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №10 від 17.10.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Суд апеляційної інстанції звертає увагу те, що форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначена Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 року № 117 (додаток 2 до вказаного Порядку).

Форма такого рішення передбачає, що в разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних через надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства, контролюючий орган зобов`язаний зазначити, які саме документи складені з порушенням законодавства.

Однак, в порушення наведених вимог законодавства, оскаржене рішення містить лише загальне твердження: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства , проте не вказано, які саме документи складені з порушенням законодавства та у чому такі порушення полягають.

Отже рішення Комісії не можливо визнати обґрунтованим, оскільки воно не містить фактичних підстав для відмови у реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

З огляду на викладене, враховуючи встановлені обставини справи, які свідчать про неправомірність підстав зупинення реєстрації податкової накладної, про необґрунтованість рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про протиправність рішення Комісії ГУ ДФС у Дніпропетровській області №950291/40725348 від 10.10.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 17.10.2017.

Відносно висновків суду першої інстанції про те, що позивачем порушено правило визначення дати виникнення податкових зобов`язань, визначене п.187.1 ст.187 ПК України, суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити те, що по-перше, як вбачається з оскарженого рішення Комісії таких підстав для відмови у реєстрації податкової накладної в ЄРПН контролюючим органом визначено не було. По-друге, порушення платником податків правил визначення дати виникнення податкових зобов`язань не визначається законом як підставами для відмови у реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

Визначаючи спосіб захисту порушеного права, суд апеляційної інстанції враховує те, що відповідно до п.28 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018р. №117 рішення суду є підставою для реєстрації податкової накладної в ЄРПН. Отже визначений позивачем спосіб захисту порушеного права як зобов`язання ДФС України зареєструвати податкову накладну відповідає як суті виниклим спірним відносинам так і узгоджується з положеннями чинного законодавства.

Враховуючи викладене, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що суд першої інстанції ухвалено рішення з порушенням норм матеріального права, при неповному з`ясуванні обставин справи, що призвело до неправильного вирішення справи і є підставою для скасування рішення суду першої інстанції з прийняття нової постанови про задоволення позову.

З огляду на задоволення позову на користь позивача підлягають стягненню судові витраті у вигляді сплаченого судового збору, а саме за подання позову - 3842,0грн., за подання апеляційної скарги 5763,0грн., а всього 9605,0грн.

На підставі викладеного, керуючись п.2 ч.1 ст.315, ст.ст.317, 321, 322, 325 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Укравтозапчастинагруп - задовольнити.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 23 травня 2019 року у справі №160/2005/19 - скасувати та прийняти нову постанову про задоволення позову.

Рішення комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області №950291/40725348 від 10.10.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №10 від 17.10.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних - визнати неправомірним та скасувати.

Зобов`язати Державну фіскальну службу України (код ЄДРПОУ 39292197) внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Укравтозапчастинагруп» №10 від 17.10.2017р. датою її фактичного отримання Державною фіскальною службою України - 15.11.2017р.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Укравтозапчастинагруп за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Дніпропетровській області судові витрати у розмірі 9605,0грн.

Постанова набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку у випадках та строки, які визначені ст.ст.328, 329 КАС України.

Вступну та резолютивну частину проголошено 29.10.2019р.

Повне судове рішення складено 30.10.2019р.

Головуючий - суддя Я.В. Семененко

суддя Н.А. Бишевська

суддя І.Ю. Добродняк

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.10.2019
Оприлюднено31.10.2019
Номер документу85273994
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/2005/19

Ухвала від 21.09.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Єфанова Ольга Володимирівна

Ухвала від 13.07.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Ухвала від 22.07.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Ухвала від 16.03.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Єфанова Ольга Володимирівна

Ухвала від 17.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 20.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 29.10.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Постанова від 29.10.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 16.09.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 16.09.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні