Рішення
від 23.10.2019 по справі 1.380.2019.003661
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №1.380.2019.003661

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 жовтня 2019 року

зал судових засідань № 12

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Кузана Р.І.,

секретар судового засідання Козак О.М.

за участю:

представника позивача Харчука В.М.,

представника відповідача Сапіги А.В.,

представника третьої особи Вуйцік О.Б.

розглянувши у підготовчому засіданні в м.Львові в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Громадської організації Зелений Щит до Інспекції державного архітектурно будівельного контролю м.Львова, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Товариство з обмеженою відповідальністю виробниче підприємство Будінвест про скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт, -

в с т а н о в и в :

Громадська організація Зелений Щит (місцезнаходження: 79000, м.Львів, вул.Чайковського, 17, код ЄДРПОУ 41310801) (далі - позивач, ГО Зелений Щит ) звернулася до суду з позовом до Державної архітектурно-будівельної інспекції України (місцезнаходження: 01133, м.Київ, бульвар Лесі Українки, 26) (відповідач, ДАБІ України), в якому просить скасувати реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт №ЛВ 08211045594 від 22.09.2011.

В обґрунтування позовних вимог посилається на те, що відповідач 22.09.2011 провів реєстрацію декларації Товариству з обмеженою відповідальністю виробниче підприємство Будінвест про початок виконання будівельних робіт із реконструкції будинку по вул .Срілецькій , 3 у м.Львові за рахунок надбудови та прибудови. Позивач вважає, що реєстрація вказаної декларації проведена з порушенням вимог чинного законодавства, зокрема відповідач провів реєстрацію декларації з порушенням Порядку виконання будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №466 від 13.04.2011, оскільки замовником у п.13 Декларації внесено наказ Департаменту містобудування Львівської міської ради №А-270 від 05.08.2011, що не є містобудівними умовами та обмеженнями забудови земельної ділянки в розумінні ст.29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності . На думку позивача, такі дії відповідача свідчать про незаконність реєстрації Декларації. З огляду на наведене, позивач просить скасувати таку декларацію.

Ухвалою від 22.07.2019 суддя залишив позовну заяву без руху.

Ухвалою від 12.08.2019 суддя прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі; справу вирішено розглядати за правилами загального позовного провадження; поновив ГО Зелений Щит пропущений строк звернення до суду. Залучив третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Товариство з обмеженою відповідальністю виробниче підприємство Будінвест (далі - третя особа, ТзОВ ВП Будінвест ).

Ухвалою від 02.09.2019 суд замінив відповідача в адміністративній справі з Державної архітектурно-будівельної інспекції України на належного - Інспекцію державного архітектурно будівельного контролю м.Львова (далі - відповідач, ІДАБК м.Львова).

Відповідач 11.10.2019 подав до суду відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити в задоволенні позову. Відзив обґрунтований тим, що станом на момент затвердження наказом від 05.08.2011 за №А-270 ТзОВ ВП Будінвест вимог до архітектурно-планувальної частини проекту реконструкції будинку на вул. Стрілецькій, 3 за рахунок надбудови та прибудови, було чинним рішення виконкому Львівської міської ради від 11.12.2009 №1059 Про затвердження порядку надання вимог до архітектурно-планувальної частини проекту, що видається через адміністративно-господарське управління та управління Дозвільний офіс (втрата чинності згідно з рішенням виконкому від 30.12.2011 № 1105). Цей порядок регулював відносини, які виникали при наданні департаментом містобудування фізичним та юридичним особам вимог до архітектурно-планувальної частини проекту, що визначав комплекс архітектурно-технічних вимог та умов проектування об`єкта у разі проектування і реконструкції окремих частин будівлі, споруди (у разі зміни функцій житлового приміщення на нежитлові, виробничі або навпаки; у разі зміни техніко-економічних показників), реконструкції, реставрації, ремонту, пристосування пам`яток культурної спадщини національного, місцевого значення (надалі - порядок). Згідно з п.3 вказаного Порядку, він діяв на території м.Львова і був обов`язковим до виконання всіма органами влади, фізичними та юридичними особами незалежно від форм власності. Враховуючи наведене, відповідач вважає, що реєстрація оскаржуваної декларації проведена з дотриманням чинного на момент реєстрації законодавства. Окрім цього, представник відповідача наголошує, що позивачем так і не вказано у адміністративному позові чиї і які права, свободи чи інтереси порушено при реєстрації оспорюваної декларації про початок виконання будівельних робіт.

Третя особа - ТзОВ ВП Будінвест подала до суду письмові пояснення на позовну заяву, в яких зазначає, що на момент подання нею до відповідача Декларації про початок виконання будівельних робіт процедура надання містобудівних умов та обмежень земельної ділянки не була врегульована чинними нормативно-правовими актами, а тому ТзОВ ВП Будінвест у п.13 Декларації внесено наказ Департаменту містобудування Львівської міської ради №А-274 від 26.08.2010.

Окрім цього, представник третьої особи вказує, що до 2016 року на території м.Львова не було визначено спеціально уповноваженого органу містобудування та архітектури. Уповноважений орган містобудування та архітектури з питань видачі містобудівних умов та обмежень Львівської міської ради визначено лише у 2016 році на підставі ухвали Львівської міської ради №507 від 26.05.2016. Відтак, вимоги до архітектурно-планувальної частини проекту на проектування та реконструкцію з розширенням за рахунок надбудови та добудови житлового будинку на вул.Стрілецькій, 3 відповідачу надано на підставі ухвали Львівської міської ради від 30.09.2009 №2887 Про внесення змін і доповнень до ухвали міської ради від 19.10.2006 №219 Про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради та рішення Львівської міської ради від 15.11.2010 №1580 Про затвердження регламентів (інформаційних карток) здійснення дозвільно-погоджувальних процедур, що видаються через управління Дозвільний офіс Львівської міської ради, розробленні управлінням архітектури департаменту містобудування, та примірних вимог до архітектурно-планувальної частини проекту.

Ухвалою від 23.10.2019 суд відмовив у задоволенні клопотання представника відповідача, щодо залучення Департаменту містобудування ЛМР третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача.

Ухвалою від 23.10.2019 суд закрив підготовче провадження у справі та призначив справу до судового розгляду по суті.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав викладених в позовній заяві та письмових поясненнях. Просив суд позов задовольнити повністю.

Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позову заперечив з підстав, наведених у відзиві на позовну заяву. Просив суд в задоволенні позову відмовити повністю.

Представник третьої особи в судовому засіданні проти задоволення позову заперечив з підстав, наведених у пояснення на позовну заяву. Просив суд в задоволенні позову відмовити повністю.

Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.

05.08.2011 Департаментом містобудування Львівської міської ради видано наказ №А-270 Про затвердження ТзОВ ВП Будінвест вимог до архітектурно-планувальної частини проекту реконструкції будинку на вул.Стрілецькій, 3 за рахунок надбудови та прибудови .

Згідно з ч.1 вказаного наказу Департаментом містобудування Львівської міської ради затверджено ТзОВ ВП Будінвест вимоги до архітектурно-планувальної частини проекту реконструкції будинку на вул.Стрілецькій, 3 за рахунок надбудови та прибудови.

22.09.2019 Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області за №ЛВ08211045594 зареєстровано Декларацію про початок виконання будівельних робіт, а саме реконструкція будинку на вул.Стрілецькій, 3 у м.Львові за рахунок надбудови та прибудови. Замовником в якій вказано ТзОВ ВП Будінвест .

Суд встановив, що у п.13 Інформація про містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки вказано: реєстраційний номер - А -270 ; дата видачі - 05.08.2011; орган, що видав містобудівні умови та обмеження - Департамент містобудування Львівської міської ради .

Зміст спірних правовідносин полягає в тому, що позивач вважає, що декларація про початок виконання будівельних робіт на момент її реєстрації не відповідала вимогам встановленим постановою Кабінету Міністрів України №466 від 13.04.2011, оскільки замовником у п.13 Декларації внесено наказ Департаменту містобудування Львівської міської ради №А-270 від 05.08.2011, що не є містобудівними умовами та обмеженнями забудови земельної ділянки в розумінні ст.29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності (в редакції, яка діяла на момент виникнення спірних правовідносин), що свідчить про незаконність реєстрації Декларації. З цих підстав, позивач звернувся до суду з даним позовом.

При вирішенні спору суд керувався таким.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно зі ст. 26 Закону України Про основи містобудування спори з питань містобудування вирішуються судом відповідно до законодавства.

Відповідно до ст. 9 Закону України Про архітектурну діяльність (тут і надалі в редакції, чинній на момент здійснення реєстрації Декларації) будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об`єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України Про регулювання містобудівної діяльності .

У відповідності до ч. 2 ст. 10 Закону України Про архітектурну діяльність державний архітектурно-будівельний контроль та нагляд здійснює центральний орган виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури.

Відповідно до ст. 27 цього ж Закону замовники та підрядники під час створення об`єкта архітектури зобов`язані забезпечувати будівництво об`єктів архітектури згідно з робочою документацією, не порушувати під час організації і виконання будівельних робіт законні права та інтереси користувачів прилеглих земельних ділянок, власників розташованих на них будинків і споруд, відшкодовувати завдані їм збитки відповідно до закону.

Відповідно до Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , цей Закон встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

У відповідності до ст. 36 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності (в редакції, чинній на момент здійснення реєстрації Декларації) право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням або зареєстрованою декларацією про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об`єктах, що належать до I - III категорій складності, підключення об`єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт.

Реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт проводять відповідні інспекції державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі протягом п`яти робочих днів з дня надходження декларації.

Виконувати будівельні роботи, підключати об`єкт будівництва до інженерних мереж та споруд без реєстрації зазначеної декларації забороняється.

Замовник відповідно до закону несе відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації про початок виконання будівельних робіт, та виконання будівельних робіт без зареєстрованої декларації.

Відповідно до Положення про Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю у м. Львові та її структури (надалі - Положення), затвердженого рішенням виконкому Львівської міської ради від 11.11.2016 № 1027, Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у м. Львові є виконавчим органом Львівської міської ради, який діє на правах самостійного управління, який створений на підставі ухвали міської ради від 26.05.2016 № 505 Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів , Законів України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та удосконалення містобудівного законодавства , Про регулювання містобудівної діяльності , Про місцеве самоврядування в Україні .

Інспекція є підзвітна і підконтрольна міській раді, виконавчому комітету міської ради, Львівському міському голові і підпорядкована заступнику міського голови з економічних питань та містобудування, а з питань здійснення повноважень, передбачених Законом України Про регулювання містобудівної діяльності , є підконтрольна Державній архітектурно-будівельній інспекції України. У своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету та розпорядженнями Львівського міського голови.

Інспекція є правонаступником прав та обов`язків Державної архітектурно-будівельної інспекції України щодо здійснення переданих повноважень відповідно до Закону України Про регулювання містобудівної діяльності України .

Основними завданнями Інспекції є здійснення відповідно до закону державного архітектурно-будівельного контролю, виконання дозвільних та реєстраційних функцій у сфері містобудівної діяльності.

Інспекція відповідно до покладених на неї завдань, зокрема, надає, отримує, реєструє, повертає документи, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, відмовляє у видачі таких документів, анулює їх, скасовує їх реєстрацію.

Суд встановив, що Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у м.Львові створена 26.05.2016, до цього вказані функції здійснювала Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області, зокрема і оспорювана декларація зареєстрована Інспекцією ДАБК у Львівській області 22.09.2011.

Відповідно до вищезгаданого Положення Інспекція є правонаступником прав та обов`язків Держархбудінспекції України щодо здійснення переданих повноважень відповідно до Закону України Про регулювання містобудівної діяльності України .

Станом на момент затвердження наказом від 05.08.2011 №А-270 ТзОВ ВП Будінвест вимог до архітектурно-планувальної частини проекту реконструкції будинку на вул. Стрілецькій, 3 за рахунок надбудови та прибудови, було чинним рішення виконкому Львівської міської ради від 11.12.2009 №1059 Про затвердження порядку надання вимог до архітектурно-планувальної частини проекту, що видається через адміністративно-господарське управління та управління Дозвільний офіс .

Відповідно до п.1 даного Порядку, такий регулював відносини, які виникали при наданні департаментом містобудування фізичним та юридичним особам вимог до архітектурно-планувальної частини проекту, що визначав комплекс архітектурно-технічних вимог та умов проектування об`єкта у разі проектування і реконструкції окремих частин будівлі, споруди (у разі зміни функцій житлового приміщення на нежитлові, виробничі або навпаки; у разі зміни техніко-економічних показників), реконструкції, реставрації, ремонту, пристосування пам`яток культурної спадщини національного, місцевого значення (надалі - порядок).

Згідно з п.2 цього Порядку, вимоги до архітектурно-планувальної частини проекту - це комплекс архітектурно - технічних вимог та умов проектування об`єкта у разі проектування і реконструкції окремих частин будівлі, споруди (у разі зміни функцій житлового приміщення на нежитлові, виробничі або навпаки; у разі зміни техніко-економічних показників), реконструкції, реставрації, ремонту, пристосування пам`яток культурної спадщини національного, місцевого значення.

Відповідно до п.3 вказаного Порядку, він діяв на території м.Львова і був обов`язковим до виконання всіма органами влади, фізичними та юридичними особами незалежно від форм власності.

Згідно з вказаним Порядком (п.4), надання вимог до архітектурно-планувальної частини проекту, що визначав комплекс архітектурно-технічних вимог та умов проектування об`єкта у разі проектування і реконструкції окремих частин будівлі, споруди (у разі зміни функцій житлового приміщення на нежитлові, виробничі або навпаки; у разі зміни техніко-економічних показників), реконструкції, реставрації, ремонту, пристосування пам`яток культурної спадщини національного, місцевого значення здійснювався на підставі наказу директора департаменту містобудування.

Окрім цього, на період видачі вимог та реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт від 16.09.2011 діяв Регламент затвердження вимог до архітектурно-планувальної частини проекту на проектування та реконструкцію окремих частин будівлі, споруди (у разі розширення за рахунок надбудови, прибудови, зміни функції житлового приміщення на нежитлову або зміни функції нежитлового приміщення на житлову, зміни техніко-економічних показників), затверджений рішенням виконкому Львівської міської ради від 15.11.2010 №1580.

Судом встановлено, що станом на період затвердження вимог до архітектурно-планувальної частини проекту реконструкції будинку на вул. Стрілецькій, 3 за рахунок надбудови та прибудови, уже набрав чинності Закон України Про регулювання містобудівної діяльності , згідно з ст.29 якого було передбачено, що вихідні дані повинні міститися у повному обсязі в загальнодоступній містобудівній документації на місцевому рівні. Основними складовими вихідних даних є: містобудівні умови та обмеження; завдання на проектування, що визначають обґрунтовані вимоги замовника до планувальних, архітектурних, інженерних і технологічних рішень та властивостей об`єкта містобудування, його основних параметрів, вартості та організації його будівництва і складаються з урахуванням містобудівних умов та обмежень, технічних умов. Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними спеціально уповноваженими органами містобудування та архітектури на безоплатній основі.

Уповноважений орган містобудування та архітектури з питань видачі містобудівних умов та обмежень у м.Львові визначено ухвалою Львівської міської ради №507 від 26.05.2016.

Крім цього, процедура надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки їх склад та зміст визначені прийнятим на виконання вимог ст.29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності Порядком надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх складу та змісту, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.07.2011 №109, який набрав чинності 12.08.2011.

Таким чином, на момент отримання відповідачем вимог до архітектурно-планувальної частини проекту на проектування та реконструкцію з розширенням за рахунок надбудови та добудови житлового будинку на вул.Стрілецькій, 3 у м.Львові, затверджених наказом департаменту містобудування Львівської міської ради №А-270 від 05.08.2011 процедура надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки не була врегульована законодавчими актами.

З огляду на наведене, суд вважає, що ТзОВ ВП Будінвест не могло отримати містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки в розумінні ст.29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .

Крім цього, суд зазначає, що відповідно до ч.4 ст.29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності містобудівні умови та обмеження надаються відповідними спеціально уповноваженими органами містобудування та архітектури.

Згідно з ч.2 п.2.1 Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх складу та змісту, містобудівні умови та обмеження надаються відповідними спеціально уповноваженими органами містобудування та архітектури на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви.

З аналізу наведених норм слідує, що містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки видаються відповідними спеціально уповноваженими органами містобудування та архітектури, тобто виконавчими органами рад спеціально створеними для врегулювання містобудівних потреб на території відповідного населеного пункту.

Згідно з п.10 ч.1 ст.1 Закону України Про місцеве самоврядування , виконавчі органи рад - органи, які відповідно до Конституції України та цього Закону створюються сільськими, селищними, міськими, районними в містах (у разі їх створення) радами для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених цим та іншими законами.

Відповідно до ч.1 ст.11 Закону України Про місцеве самоврядування , виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.

Згідно з п.9 ч.1 ст.31 Закону України Про місцеве самоврядування до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: надання відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок.

Як вже зазначалось судом , до 2016 року на території м.Львова не було визначено спеціально уповноваженого органу містобудування та архітектури, лише у 2016 році на підставі ухвали Львівської міської ради №507 від 26.05.2016 визначено уповноважений орган містобудування та архітектури з питань видачі містобудівних умов та обмежень Львівської міської ради.

Таким чином, вимоги до архітектурно-планувальної частини проекту на проектування та реконструкцію з розширенням за рахунок надбудови та добудови житлового будинку на вул.Стрілецькій, 3 відповідачу надано на підставі ухвали Львівської міської ради від 30.09.2009 №2887 Про внесення змін і доповнень до ухвали міської ради від 19.10.2006 №219 Про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради та рішення Львівської міської ради від 15.11.2010 №1580 Про затвердження регламентів (інформаційних карток) здійснення дозвільно-погоджувальних процедур, що видаються через управління Дозвільний офіс Львівської міської ради, розробленні управлінням архітектури департаменту містобудування, та примірних вимог до архітектурно-планувальної частини проекту.

З огляду на наведене суд вважає, що твердження позивача щодо неправомірності реєстрації відповідачем декларації ТзОВ ВП Будінвест про початок виконання будівельних робіт із реконструкції будинку по вул. Стрілецькій, 3 у м.Львові є безпідставними та необґрунтованими, а тому у задоволенні позовних вимог необхідно відмовити.

Окрім цього, суд звертає також увагу на те, що відповідно до ч.1 ст.5 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутись до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом, зокрема, визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Позивачем не доведено, в чому саме полягають порушення прав позивача оскаржуваною декларацією про початок виконання будівельних робіт № ЛВ 08211045594 від 22.09.2011, реєстрацію якої проведено відповідачем, відтак не доведено права на звернення до суду з даним позовом.

Відповідно до ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

З огляду на викладене, оцінюючи зібрані по справі докази в їх сукупності, суд дійшов висновку про необґрунтованість та безпідставність позовних вимог Громадської організації Зелений Щит , а тому у задоволенні позову слід відмовити повністю .

Щодо повернення судового збору то відповідно до ст.139 КАС України то такий поверненню не підлягає, оскільки у задоволенні позову відмовлено.

Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250 підп.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

в и р і ш и в:

в задоволенні позову Громадської організації Зелений Щит до Інспекції державного архітектурно будівельного контролю м.Львова, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Товариство з обмеженою відповідальністю Будінвест про скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт - відмовити повністю.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне рішення суду складене та підписане 04.11.2019.

Суддя Р.І. Кузан

Дата ухвалення рішення23.10.2019
Оприлюднено06.11.2019
Номер документу85422107
СудочинствоАдміністративне
Сутьпочаток виконання будівельних робіт

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.003661

Рішення від 23.10.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 23.10.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 02.09.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 12.08.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 22.07.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні