Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
06 листопада 2019 р. № 520/6917/19
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Бадюков Ю.В.,
при секретарі судового засідання - Андрущенко Д.В.,
за участю представників:
позивача - ОСОБА_1,
відповідача - Фіщук О.В.,
третьої особи - Котляр О.Б.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу
третя особа - Харківська обласна державна адміністрація (61002, м. Харків, вул. Сумська, 64, код ЄДРПОУ 23912956)
про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -
В С Т А Н О В И В:
Підприємство "Укрспецконтроль" громадської організації "Творче об`єднання інвалідів "Інвапрес" (далі по тексту - позивач, підприємство Інвапрес , підприємство) звернулося до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, до Головного управління ДФС у Харківській області (далі по тексту - відповідач, ГУ ДФС, контролюючий орган), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Харківська обласна державна адміністрація (далі по тексту - третя особа, ХОДА), в якому просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Харківській області від 10.06.2019 року № 0001681202, від 10.06.2019р. № 0001691202, від 11.06.2019 року №0001701202.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що з висновками акту перевірки, на яких грунтуються ці податкові повідомлення-рішення він не погоджується, оскільки законодавче обґрунтування порушень не є належним, позаяк він правомірно користувався пільгами при здійсненні господарської діяльності, дозвіл про надання яких не був скасованим, а тому висновки про скасування дозволу третьою особою не відповідають дійсності.
В судовому засідання представник позивача позов підтримала у повному обсязі та просила його задовольнити.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечували, подали письмовий відзив на позовну заяву, в якому зазначили, що порушення, встановлені в ході перевірки позивача, зафіксовані належним чином в акті перевірки, а оскаржувані рішення прийняті на цілком законних підставах та відповідають чинному законодавству, у зв`язку із чим просили в задоволенні позову відмовити в повному обсязі.
Третя особа надала до суду письмові пояснення в яких пояснила, що своїм рішенням вона лише встановила факт доцільності скасування наданого позивачу дозволу та задля подальшого прийняття рішення про його скасування направила до належного органу, яким не є третя особа. Прийняте рішення про доцільність скасування дозволу не є власне рішенням про його скасування, отже дозвіл позивача у 2017 році був чинним, позаяк рішення про його скасування належним органом не приймалося.
В судовому засіданні представник третьої особи просив прийняти рішення з урахуванням наданих ним письмових пояснень та поклався на розсуд суду.
Суд, вислухавши представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, встановив наступне.
Судом встановлено, що Підприємство "Укрспецконтроль" громадської організації "Творче об`єднання інвалідів "Інвапрес"зареєстроване в установленому чиним законодавством порядку юридичною особою, про що отримано свідоцтво про державну реєстрацію, номер запису про реєстрацію від 08.09.2003 року № Ю00297, індивідуальний податковий номер 326739520303, зареєстрований платником ПДВ від 23.12.2003 року.
Основний вид діяльності за КВЕД - 43.21-Електромонтажні роботи (_82.92 Пакування).
У періоді, що перевіряється, суб`єкт господарювання застосовував ставки оподаткування податком на додану вартість:
- 0 %, згідно із п. 8 підрозділу 2 Особливості справляння податку на додану вартість , розділу XX Перехідні положення Кодексу;
- 20 %, згідно із п. 193.1 ст. 193 Кодексу.
Судом встановлено. що 21.05.2019 року відповідно до п.200.10 ст.200 розділу V Податкового кодексу України та в порядку, встановленому ст.76 глави 8 розділу II Кодексу посадовою особою контролюючого органу було проведено камеральну перевірку достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника податку позивача за березень 2019 року (податкова декларація з податку на додану вартість від 18.04.2019 року № 18521049), задекларованої у розмірі 71397 грн.
За результатами проведеної перевірки контролюючим органом було складено акт від 21.05.2019 р. № 675 /20-40-12-02-08/32673950 Про результати камеральної перевірки ПІДПРИЄМСТВА "УКРСПЕЦКОНТРОЛЬ" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ТВОРЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ ІНВАЛІДІВ "ІНВАПРЕС" (код ЄДРІІОУ 32673950) з питань достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника податку за березень 2019 року (далі по тексту - акт перевірки).
Згідно висновку акту встановлено порушення підприємством вимог податкового законодавства, а саме :
- п. 187.1 ст. 187, п. 188.1 ст. 188, п. 200.1, п. 200.4 ст. 200, п. 201.1 ст. 201 Кодексу, у зв`язку з чим занижено суму податкових зобов`язань (р. 1.1, р. 9 декларації) за вересень 2017 року на 77 364 грн. (з урахуванням округлення до гривні за загальновстановленими правилами, відповідно до п. 4 розділу III Порядку № 21), що призвело до заниження податку на додану вартість за вересень 2017 року на суму 5967 грн.;
- п. 187.1 ст. 187, п. 188.1 ст. 188, п. 200.1, п. 200.4 ст. 200, п. 201.1 ст. 201 Кодексу, у зв`язку з чим завищено суму бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку (р.20.2.1) за березень 2019 року на 71 397 грн.;
- платником не зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні на загальну суму ПДВ 77 364 грн.
Податковим повідомленням-рішенням від 10.06.2019 року № 0001681202 зменшено Підприємству "Інвапрес" суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість на 71397, 00 грн. та застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) в сумі 17849, 25 грн.
Податковим повідомленням-рішенням від 10.06.2019 року № 0001691202 збільшено позивачу суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість у розмірі 7458, 75 грн., в тому числі за податковими зобов`язаннями - 5967, 00 грн. та застосовано штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на суму 1491, 75 грн.
Податковим повідомленням-рішенням від 11.06.2019 року №0001701202 до позивача застосовано штраф у розмірі 50% у сумі 38682, 20 грн. за відсутність складення та/або реєстрації протягом граничного строку, передбаченого ст. 201 Податкового кодексу України податкових накладних/розрахунків коригування на суму ПДВ 77364, 40 грн.
Як вбачається з акту перевірки та поданого до суду відзиву на позов до висновків про порушення позивачем норм податкового законодавства, що стали підставою для прийняття оскаржуваним платником податків податкових повідомлень - рішень владний суб`єкт дійшов через те, що позивача позбавлено дозволу на право користування пільгами з оподаткування, наданого розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 16.12.2016 № 608 на період з 01.01.2017 по 31.12.2017.
Так, відповідач, в акті перевірки вказує, що Розпорядженням Харківської Обласної Державної Адміністрації від 21.11.2017 № 645 Про доцільність скасування дозволу на право користування пільгами з оподаткування зазначено, що відповідно до Закону України Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні (зі змінами), Порядку надання дозволу на право користування пільгами з оподаткування для підприємства та організацій громадських організацій інвалідів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 року № 1010 (зі змінами), з урахуванням рішення Робочої групи з питань діяльності підприємств та організацій громадських організацій інвалідів (протокол № 5 від 07.11.2017 року), листа Харківського міського творчого об`єднання інвалідів Інвапрес від 06.11.2017 року № 71 скасовано дозвіл на право користування пільгами з оподаткування, наданий розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 16.12.2016 № 608 на період з 01.01.2017 по 31.12.2017.
Тобто, при реалізації послуг з пакування індика (код УКТЗЕД 0207249000) підприємством не дотримані вимоги пункту 8 підрозділу 2 розділу XX Перехідні положення Податкового Кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ, як особи, що має право на податкову пільгу.
Податкові зобов`язання такого платника податку перераховуються відповідно до загальних правил оподаткування, встановлених Податковим кодексом України .
З матеріалів справи судом встановлено, що розпорядженням Харківської обласної державної адміністрації від 16.12.2016 № 608 Про надання дозволу на право користування пільгами з оподаткування підприємству Укрспецконтроль міського творчого об`єднання інвалідів Інвапрес (код ЄДРПОУ 32673950) надано дозвіл на право користування пільгами з оподаткування, передбаченими пунктом 142.1 ст. 142 Звільнення від оподаткування розділу ІІІ Податок на прибуток підприємств та абзацом першим пункту 8 підрозділу 2 Особливості справляння податку на додану вартість розділу ХХ Перехідні положення Податкового кодексу України з 01.01.2017 по 31.12.2017 включно за кодом економічної діяльності 82.92 Пакування відповідно до КВЕД ДК 009:2010.
Підставою для розгляду Харківською обласною державною адміністрацією питання щодо скасування дозволу на право користування пільгами з оподаткування, наданого розпорядженням Харківської обласної державної адміністрації від 16.12.2016 № 608 підприємству Укрспецконтроль міського творчого об`єднання інвалідів Інвапрес став лист голови Харківського міського творчого об`єднання інвалідів Інвапрес від 06.11.2017 № 71 - засновника підприємства, який надійшов до ХОДА стосовно втрати підприємством соціальної значущості та порушенням законодавства директором підприємства ОСОБА_1 , проти якого органами прокуратури відкрито карне провадження.
Робочою групою з питань діяльності підприємств та організацій громадських організацій інвалідів, яка у своїй діяльності керується Положенням Про робочу групу з питань діяльності підприємств та організацій громадських організацій інвалідів , затвердженим розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 20.08.2013 № 315, на засіданні, що відбулося 07.11.2017 було розглянуто лист голови Харківського міського творчого об`єднання інвалідів Інвапрес від 06.11.2017 № 71 та прийнято рішення, яке викладене у протоколі № 5 від 07.11.2017 р. щодо доцільності скасування дозволу на право користування пільгами з оподаткування, наданого розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 16.12.2016 № 608.
З урахуванням вказаного рішення Робочої групи, головою обласної державної адміністрації прийнято розпорядження від 21.11.2017 № 645 Про доцільність скасування дозволу на право користування пільгами з оподаткування , у п. 1 якого зазначено: 1. Визнати за доцільне скасувати дозвіл на право користування пільгами з оподаткування, наданий розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 16.12.2016 № 608 підприємству Укрспецконтроль міського творчого об`єднання інвалідів Інвапрес код ЄДРПОУ 32673950). .
Означений документ, у подальшому, й став підставою для висновку контролюючого органу про скасування права позивача на користування пільгами та винесення оскаржуваних податкових повідомлень-рішень.
Разом з тим, як вбачається з матеріалів справи, Харківською обласною державною адміністрацією разом з листом від 21.11.2017 № 01-49/9340 було направлено пакет документів до Мінсоцполітики для розгляду та прийняття відповідного рішення стосовно підприємства Укрспецконтроль міського творчого об`єднання інвалідів Інвапрес .
В судовому засіданні встановлено, що відповідне рішення Мінсоцполітики не видавало, а відомості щодо скасування дозволу на право користування пільгами з оподаткування, наданого розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 16.12.2016 № 608 підприємству Укрспецконтроль міського творчого об`єднання інвалідів Інвапрес на період з 01 січня 2017 року по 31 грудня 2017 року (включно), до Харківської обласної державної адміністрації не надходили.
Суд відзначає, що згідно з визначенням п. п. 14.1.36 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України господарська діяльність - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.
За приписами пп. 14.1.179 п. 14.1 ст. 14 Кодексу податкове зобов`язання для цілей розділу V цього Кодексу - загальна сума податку на додану вартість, одержана (нарахована) платником податку в звітному (податковому) періоді.
Згідно з п. 187.1. ст. 187 датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка подія, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до приписів п.. 188.1 ст. 188 ПК України, база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів).
Відповідно до п. 200.1 ст. 200 ПК України сума податку, що підлягає сплаті (перерахування) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.
Згідно з п. 200.4 ст. 200 ПК України при від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума: а) враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди ( у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу; б) або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету; в) та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.
Згідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно п. 8 підрозділу 2 Особливості справляння податку на додану вартість розділу ХХ Перехідні положення Податкового кодексу України, в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, на період до 1 січня 2020 року за нульовою ставкою оподатковується податком на додану вартість постачання товарів (крім підакцизних товарів) та послуг (крім послуг, що надаються під час проведення лотерей і розважальних ігор та послуг з постачання товарів, отриманих у межах договорів комісії (консигнації), поруки, доручення, довірчого управління, інших цивільно-правових договорів, що уповноважують такого платника податку (далі - комісіонера) здійснювати постачання товарів від імені та за дорученням іншої особи (далі - комітента) без передання права власності на такі товари), що безпосередньо виготовляються підприємствами та організаціями громадських організацій інвалідів, які засновані громадськими організаціями інвалідів і є їх власністю, де кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить протягом попереднього звітного періоду не менше 50 відсотків середньооблікової кількості штатних працівників, і за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менше 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці, що відносяться до складу витрат виробництва.
Безпосереднім вважається виготовлення товарів/послуг, внаслідок якого сума витрат, понесених на переробку (обробку, інші види перетворення) сировини, комплектуючих, складових частин, інших покупних товарів, які використовуються у виготовленні таких товарів, становить не менше 8 відсотків продажної ціни таких виготовлених товарів.
Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності реєстрації у відповідному контролюючому органі, яка здійснюється на підставі подання відповідної заяви платника податку про бажання отримати таку пільгу та позитивного рішення уповноваженого органу відповідно до Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні".
При порушенні вимог цього пункту платником податку контролюючий орган скасовує його реєстрацію як особи, що має право на податкову пільгу, а податкові зобов`язання такого платника податку перераховуються з податкового періоду, за наслідками якого були виявлені такі порушення, відповідно до загальних правил оподаткування, встановлених цим Кодексом, та з одночасним застосуванням відповідних фінансових санкцій.
Механізм надання підприємствам та організаціям, які засновані громадськими організаціями інвалідів, дозволу на право користування пільгами з оподаткування (далі - дозвіл), відмови у його наданні чи скасування дозволу Мінсоцполітики або обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями, Міністерством соціальної політики Автономної Республіки Крим визначається Порядком надання Дозволу на право користування пільгами з оподаткування для підприємств та організацій громадських організацій інвалідів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 № 1010 (далі по тексту - Порядок).
Так, згідно п. 12 Порядку № 1010 рішення про скасування дозволу, строк дії якого не закінчився, приймається Мінсоцполітики у разі:
- надходження від засновника заяви з обґрунтуванням щодо скасування дозволу;
- надходження подання відповідних органів Міндоходів та інших державних органів про порушення підприємством, організацією податкового та митного законодавства, законодавства про соціальний захист інвалідів;
- неефективності виробничої діяльності та відсутності соціальної значущості за результатами проведеного Мінсоцполітики, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями, Міністерством соціальної політики Автономної Республіки Крим аналізу соціально-економічних показників діяльності підприємства, організації;
- ліквідації засновника, підприємства, організації.
Матеріалами справи підтверджено, що на час подання листа головою Харківського міського творчого об`єднання інвалідів Інвапрес від 06.11.2017 № 71, прийняття рішення, яке викладене у протоколі № 5 від 07.11.2017 р. щодо доцільності скасування дозволу на право користування пільгами з оподаткування, прийняття розпорядження головою ХОДА від 21.11.2017 № 645 Про доцільність скасування дозволу на право користування пільгами з оподаткування строк дії дозволу на право користування пільгами з оподаткування, наданий позивачу розпорядженням Харківської обласної державної адміністрації від 16.12.2016 № 608 Про надання дозволу на право користування пільгами з оподаткування підприємству Укрспецконтроль міського творчого об`єднання інвалідів Інвапрес (код ЄДРПОУ 32673950) не закінчився.
Отже, повноважним суб`єктом, який наділений правом скасування такого дозволу є лише Мінсоцполітики, а не Харківська обласна державна адміністрація, як помилково визначено контролюючим органом в акті перевірки, якою у розпорядженні від 21.11.2017 № 645 Про доцільність скасування дозволу на право користування пільгами з оподаткування , вирішено не скасувати, а лише визнати за доцільне скасувати дозвіл.
У відповідності зі статтею 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частин 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно з частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Статтею 90 КАС України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (ч. 1 ст.); жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили (ч. 2 ст. 90); суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності (ч. 3 ст. 90).
В ході розгляду справи відповідач не довів належними та допустимими доказами, що дозвіл, наданий позивачу є скасованим рішенням наділеного відповідними повноваженнями владним суб`єктом.
Таким чином, позовні вимоги позивача до Головного управління ДФС у Харківській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Розподіл судових витрат здійснюється відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства.
Керуючись ст. ст. 14, 22, 194, 243, 246, 249, 250, 255, 295 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Підприємства "Укрспецконтроль" громадської організації "Творче об`єднання інвалідів "Інвапрес" (вул. Культури, б. 11, корп. літ "А-5", м. Харків, 61058, код ЄДРПОУ 32673950) до Головного управління ДФС у Харківській області (вул. Пушкінська, 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 39599198), третя особа - Харківська обласна державна адміністрація (61002, м. Харків, вул. Сумська, 64, код ЄДРПОУ 23912956) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - задовольнити у повному обсязі.
Скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Харківській області від 10.06.2019 року № 0001681202 про зменшення Підприємству "Укрспецконтроль" громадської організації "Творче об`єднання інвалідів "Інвапрес" суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість у розмірі 71397, 00 грн. (сімдесят одна тисяча триста дев`яносто сім гривень) та застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) - 17849, 25 грн. (сімнадцять тисяч вісімсот сорок дев`ять гривень 25 копійок).
Скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Харківській області від 10.06.2019р. № 0001691202 про збільшення Підприємству "Укрспецконтроль" громадської організації "Творче об`єднання інвалідів "Інвапрес" суми грошового зобов`язання з податку на додану вартість у розмірі 7458, 75 грн. (сім тисяч чотириста п`ятдесят вісім гривень 75 копійок), в тому числі за податковими зобов`язаннями -
5967, 00 грн. (п`ять тисяч дев`ятсот шістдесят сім гривень) та застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на суму 1491, 75 грн. (одна тисяча чотириста дев`яносто одна гривня 75 копійок).
Скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Харківській області від 11.06.2019 року №0001701202 про застосування до Підприємства "Укрспецконтроль" громадської організації "Творче об`єднання інвалідів "Інвапрес" штрафу в розмірі 50% у сумі 38682, 20 грн. (тридцять вісім тисяч шістсот вісімдесят дві гривні 20 копійок) за відсутність складення та/або реєстрації протягом граничного строку, передбаченого ст. 201 Податкового кодексу України податкових накладних/розрахунків коригування на суму ПДВ 77364, 40 грн.
Стягнути на користь Підприємства "Укрспецконтроль" громадської організації "Творче об`єднання інвалідів "Інвапрес" (вул. Культури, б. 11, корп. літ "А-5", м. Харків, 61058, код ЄДРПОУ 32673950) сплачену суму судового збору в розмірі 2030, 81 грн. (дві тисячі тридцять гривень 81 копійка) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46, код ЄДРПОУ 39599198).
Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку, передбаченому п.п. 15.5. п. 15 ч. 1 Розділу VII Перехідних положень КАС України до Другого апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів, з дня його проголошення .
В разі, якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повне рішення складено 07 листопада 2019 року.
Суддя Бадюков Ю.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.11.2019 |
Оприлюднено | 07.11.2019 |
Номер документу | 85448198 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Бадюков Ю.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні