ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 листопада 2019 рокуЛьвів№ 857/9915/19
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:
головуючого-судді: Кухтея Р.В.
суддів: Носа С.П., Шевчук С.М.
з участю секретаря судового засідання: Гром І.І.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Львівській на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 12 серпня 2019 року (ухвалене головуючим-суддею Сасевичем О.М., час ухвалення судового рішення 12 год 52 хв у м. Львові, час складання повного тексту судового рішення 16 серпня 2019 року) за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Візард-Л до Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
в с т а н о в и в :
У червні 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю Візард-Л (далі - ТзОВ Візард-Л , товариство, позивач) звернулося в суд із адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Львівській області (далі - ГУ ДФС у Львівській області, контролюючий орган, відповідач), в якому просило визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0009465012 від 11.02.2018 в частині застосування штрафних (фінансових) санкцій в сумі 74056,86 грн.
Позов мотивований тим, що товариством були вчинені всі належні та необхідні дії по вчасному поданню та реєстрації податкових накладних, а тому відсутній факт вчинення податкового правопорушення, у зв`язку з чим не може бути застосована відповідальність, передбачена п.120-1.1 ст.120-1 ПК України.
Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 12.08.2019 позов було задоволено повністю.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, ГУ ДФС у Львівській області подало апеляційну скаргу, в якій через неправильне застосування норм матеріального та порушення норм процесуального права просить його скасувати та прийняти постанову, якою відмовити ТзОВ Візард-Л у задоволенні позову.
В обґрунтування доводів апеляційної скарги зазначає, що Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246) чітко визначено, що обов`язком автора є надіслання адресату електронного документа протягом операційного дня, який триває з 0 до 23-ї години. Відповідно до п.201.10 ст.201 ПК України, датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції. При цьому, апелянт зазначає, що відповідно до квитанцій, які завірені печаткою та підписом директора ОСОБА_1 чітко вказано дату 15.11.2017 і час після 23 години, коли позивачем документ було надіслано до центрального рівня ДФС України за допомогою програмного забезпечення М.Е.Dос , використовуючи ІТЄ Єдине вікно подання електронної звітності .
У відзиві на апеляційну скаргу ТзОВ Візард-Л зазначає, що доводи апелянта про несвоєчасну доставку податкових накладних є необґрунтованими та не відповідають фактичним обставинам справи, оскільки матеріалами справи підтверджується, що позивачем вчинялись дії щодо проведення своєчасної реєстрації податкових накладних за період з 16.10.2017 по 31.10.2017, тоді як доставка до центрального органу рівня ДФС відбулася з незалежних від позивача причин. Тому просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а оскаржуване рішення без змін.
Заслухавши суддю-доповідача, представника позивача Назарка А.Р., який підтримав апеляційну скаргу, представника відповідача Чабана О.С., який заперечував проти задоволення апеляційної скарги, дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази та доводи апеляційної скарги в їх сукупності, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а оскаржуване рішення без змін, виходячи з наступного.
З матеріалів справи видно, що контролюючим органом було проведено камеральну перевірку ТзОВ Візард-Л з питань дотримання вимог п.192.1. ст.192, п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) №2755-VI від 02.12.2010 зі змінами та доповненнями, за результатами якої складено акт №164/50.12-10/40211630 від 04.01.2019.
Перевіркою встановлено порушення товариством п.201.10 ст.201 ПК України, в частині порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних за період квітень, жовтень 2017 на суму ПДВ 741 266, 21 грн.
Не погодившись з актом перевірки ТзОВ "Візард-Л" подало на адресу відповідача заперечення №1 від 23.01.2019, проте листом №4181/50.12-10 від 29.01.2019 ГУ ДФС у Львівській області повідомило про залишення висновків акта перевірки без змін.
За наслідками перевірки, 11.02.2019 ГУ ДФС у Львівській області було прийнято податкове повідомлення-рішення №0009465012, яким до ТзОВ Візард-Л застосовано штрафні (фінансові) санкції на суму 74150,40 грн, в тому числі, 74132,57 грн (10%) за порушення терміну до 15 календарних днів реєстрації податкових накладних в ЄРПН на суму ПДВ 741325,64 грн та 17,83 грн (30%) за порушення терміну від 31 до 60 календарних днів реєстрації розрахунку коригування до податкових накладних в ЄРПН на суму податку на додану вартість (далі - ПДВ) 59, 43 грн
Не погодившись з прийнятим податковим повідомленням-рішенням, позивач подав на нього скаргу від 05.03.2019, однак рішенням ДФС України №20972/6/99-99-11-06-01-25 від 07.05.2019 скарга була залишена без задоволення
Вважаючи податкове повідомлення-рішення №0009465012 від 11.02.2019 протиправним в частині застосування штрафних (фінансових) санкцій за порушення термінів реєстрації податкових накладних за жовтень 2017 року в сумі 74056, 86 грн, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Задовольняючи позовні вимоги у повному обсязі, суд першої інстанції вказав, що позивач своєчасно протягом операційного дня направив податкові накладні до ЄРПН. Разом з тим, на адресу товариства відповідачем не було надіслано квитанцій про їх прийняття чи неприйняття, або зупинення їх реєстрації, відтак такі податкові накладні вважаються зареєстрованими в ЄРПН. Одночасно, суд першої інстанції, не погодившись з доводами представника відповідача про направлення податкових накладних після операційного дня, вказав, що порушення граничних строків їх реєстрації відбулося з незалежних від позивача причин, оскільки належне функціонування автоматизованої системи належить до повноважень саме ДФС.
Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, вважає їх вірними та такими, що відповідають нормам матеріального та процесуального права, а також фактичним обставинам справи, з огляду на наступне.
Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно дефініції, наведеної у п.п.14.1.60 п.14.1 ст.14 ПК України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Відповідно до п.61.1 ст.61 ПК України, податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Пунктом 201.1 статті 201 ПК України передбачено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту (п.201.10 ст.201 ПК України).
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин. Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Отже, належним та допустимим доказом реєстрації податкової накладної є квитанція в якій фіксується дата та час надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків : для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних (Реєстр) визначає Порядок №1246.
Пунктом 5 Порядку №1246 передбачено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених п.192.1 ст.192, п.200-1.3, 200-1.9 ст.200-1 та п.201.1, 201.10, 201.16 ст.201 ПК України, а також з урахуванням Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Згідно п.11 Порядку №1246, після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДФС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.
Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (п.12-15 Порядку №1246).
За результатами перевірок, визначених п.12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (квитанція).
Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.
У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.
Згідно абз.10 п.201.10 ст.201 ПК України, датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Пункт 201.10 статті 201 ПК України безпосередньо не містить вимог до порядку реєстрації податкових накладних, однак встановлює, що Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Прийняття до Реєстру податкових накладних лише у разі дотримання вимог, установлених п.192.1 ст.192, п.200-1.3, 200-1.9 ст.200-1 та п.201.1, 201.10 і 201.16 ст.201 ПК України, а також Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку, обумовлено пунктом 5 Порядку №1246.
Операційний день - частина дня, протягом якої за наявності технічної можливості здійснюється електронний документообіг. Операційний день - частина дня, протягом якої здійснюються прийняття від платників податку податкових накладних та/або розрахунків коригування та реєстрація або зупинення реєстрації. Операційний день триває з 0 до 23-ї години (пункти 1, 3 Порядку №1246).
Отже, законодавством чітко визначено порядок оформлення, подачі, прийняття та реєстрації податкових накладних. При цьому, ведення Єдиного реєстру податкових накладних здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, а саме ДФС України, на яку покладено обов`язок прийняття, реєстрації та обробки податкових накладних, поданих в електронному вигляді платником податків. Підставою для відмови у прийнятті податкових накладних в електронному вигляді може бути лише порушення їх формування у відповідності до податкового законодавства України.
Як вірно встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, 15.11.2017 позивачем за допомогою програмного забезпечення М.Е.Doc , використовуючи ІТЄ Єдине вікно подання електронної звітності , направлено на реєстрацію в ЄРПН податкові накладні за період з 16.10.2017 по 31.10.2017, а саме : №66 від 16.10.2017 на суму ПДВ 22869,59 грн, №67 від 16.10.2017 на суму ПДВ 11852,69 грн, №68 від 17.10.2017 на суму ПДВ 34228,10 грн, №69 від 17.10.2017 на суму ПДВ 17612,13 грн, №73 від 18.10.2017 на суму ПДВ 91,34 грн, №74 від 18.10.2017 на суму ПДВ 16,54 грн, №75 від 18.10.2017 на суму ПДВ 120,45 грн, №76 від 18.10.2017 на суму ПДВ 37362,66 грн, №77 від 18.10.2017 на суму ПДВ 17762,92 грн, №78 від 19.10.2017 на суму ПДВ 35317,93 грн, №79 від 19.10.2017 на суму ПДВ 16168,07 грн, №80 від 19.10.2017 на суму ПДВ 19,61 грн, №81 від 20.10.2017 на суму ПДВ 266,62 грн, №84 від 20.10.2017 на суму ПДВ 35757,35 грн, №85 від 20.10.2017 на суму ПДВ 16236,47 грн, №86 від 21.10.2017 на суму ПДВ 26174,73 грн, №87 від 21.10.2017 на суму ПДВ 12141,18 грн, №88 від 22.10.2017 на суму ПДВ 18056,14 грн, №89 від 22.10.2017 на суму ПДВ 9602,70 грн, №90 від 23.10.2017 на суму ПДВ 34775,09 грн, №91 від 23.10.2017 на суму ПДВ 15760,92 грн, №92 від 24.10.2017 на суму ПДВ 35291,49 грн, №93 від 24.10.2017 на суму ПДВ 15986,01 грн, №94 від 24.10.2017 на суму ПДВ 116,69 грн, №95 від 24.10.2017 на суму ПДВ 494,28 грн, №96 від 24.10.2017 на суму ПДВ 481,61 грн, №97 від 25.10.2017 на суму ПДВ 27,52 грн, №98 від 25.10.2017 на суму ПДВ 3391,35 грн, №101 від 25.10.2017 на суму ПДВ 37627,73 грн, №102 від 25.10.2017 на суму ПДВ 19019,26 грн, №103 від 26.10.2017 на суму ПДВ 34520,92 грн, № 104 від 26.10.2017 на суму ПДВ 15577,62 грн, №110 від 27.10.2017 на суму ПДВ 34207,29 грн, №111 від 27.10.2017 на суму ПДВ 16191,11 грн, №112 від 28.10.2017 на суму ПДВ 23956,86 грн, №113 від 28.10.2017 на суму ПДВ 12208,27 грн, №114 від 29.10.2017 на суму ПДВ 8393,47 грн, №115 від 29.10.2017 на суму ПДВ 15253,72 грн, №116 від 30.10.2017 на суму ПДВ 15885,50 грн, №117 від 30.10.2017 на суму ПДВ 35464,92 грн, №119 від 31.10.2017 на суму ПДВ 860,34 грн, №121 від 31.10.2017 на суму ПДВ 35069,00 грн, №122 від 31.10.2017 на суму ПДВ 16183,66 грн, №128 від 31.10.2017 на суму ПДВ 48,68 грн, №129 від 31.10.2017 на суму ПДВ 34,66 грн, №130 від 31.10.2017 на суму ПДВ 144,43 грн, №131 від 31.10.2017 на суму ПДВ 36,96 грн, №132 від 31.10.2017 на суму ПДВ 39,43 грн, №133 від 31.10.2017 на суму ПДВ 387,14 грн, №134 від 31.10.2017 на суму ПДВ 80,14 грн, №135 від 31.10.2017 на суму ПДВ 24,54 грн, №136 від 31.10.2017 на суму ПДВ 66,09 грн, №137 від 31.10.2017 на суму ПДВ 184,37 грн, №138 від 31.10.2017 на суму ПДВ 3,98 грн, №139 від 31.10.2017 на суму ПДВ 55,94 грн.
Описані вище накладні відправлені на адресу приймального шлюзу Державної фіскальної служби о 20 год 48 хв 15.11.2017, підтвердженням чого є повідомлення з програмного забезпечення програми М.Е.Doc .
Матеріалами справи, зокрема, технічними протоколами відправлення на реєстрацію податкових накладних та копіями квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН встановлено, що вище вказані податкові накладні створено на базі програмного комплексу М.Е.Doc та відправлено на реєстрацію о 20 год 48 хв 15.11.2017, однак з незалежних від позивача причин, квитанції йому направлені лише після 09 год 03 хв 16.01.2019.
Таким чином, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку, що ТзОВ ВТП Візард-Л відправило податкові накладні на реєстрацію в ЄРПН у встановлений п.201.10 ст.201 ПК України термін та в межах операційного дня.
При цьому, суд першої інстанції вірно зазначив, що обов`язком платника податку є своєчасне, в операційний день, направлення податкових накладних до ЄРПН. Платник податку не несе відповідальності за роботу телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем та програм. Несвоєчасна доставка відправлення адресату з будь-яких причин виключає відповідальність платника податків, який свій обов`язок виконав своєчасно.
Правова позиція стосовно спірних правовідносин була висловлена Верховним Судом у постанові від 30.01.2018 по справі №815/2745/17 та у постанові від 30.01.2018 по справі №816/390/17, яку застосував суд першої інстанції, постановляючи оскаржуване рішення.
Таким чином, відповідачем неправомірно застосовано до позивача штраф, передбачений п.120-1.1ст.120-1 ПК України.
Покликання представника відповідача в судовому засіданні суду апеляційної інстанції на квитанції, в яких зазначено дату відправки після закінчення операційного дня, колегія суддів вважає необґрунтованими, оскільки такі спростовуються наявними в матеріалам справи скріншотами, де зазначено про відправку ТзОВ Візард-Л податкових накладних саме в 20 год 48 хв.
Згідно ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З урахуванням встановлених обставин, беручи до уваги їх зміст та юридичну природу, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про протиправність оспорюваного рішення та наявністю підстав для його скасування.
Згідно ст.316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Таким чином, колегія суддів приходить до висновку, що оскаржуване рішення ухвалене відповідно до норм матеріального та процесуального права, а висновки суду першої інстанції ґрунтується на всебічному, повному та об`єктивному з`ясуванні всіх обставин, що мають значення для справи, які не спростовані доводами апеляційної скарги, у зв`язку з чим відсутні підстави для її задоволення.
Одночасно слід зазначити, що в контексті положень п.6 ч.6 ст.12 КАС України дана справа відноситься до категорій справ незначної складності, а тому судове рішення за результатами його перегляду судом апеляційної інстанції, в касаційному порядку оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених п.2 ч.5 ст.328 цього Кодексу.
Керуючись ст.ст. 12, 308, 310, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд,
п о с т а н о в и в :
Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Львівській залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 12 серпня 2019 року по справі №1.380.2019.002853 - без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню в касаційному порядку не підлягає, крім випадків, передбачених п.2 ч.5 ст.328 КАС України.
Головуючий суддя Р. В. Кухтей судді С. П. Нос С. М. Шевчук Повне судове рішення складено 07.11.2019.
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.11.2019 |
Оприлюднено | 07.11.2019 |
Номер документу | 85451473 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кухтей Руслан Віталійович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кухтей Руслан Віталійович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кухтей Руслан Віталійович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сасевич Олександр Михайлович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сасевич Олександр Михайлович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сасевич Олександр Михайлович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні