УХВАЛА
16 грудня 2019 року
Київ
справа №1.380.2019.002853
адміністративне провадження №К/9901/34179/19
Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Васильєвої І.А. перевіривши касаційну скаргу Головного управління ДФС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 12 серпня 2019 року та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 07 листопада 2019 року у справі № 1.380.2019.002853 (№ 857/9915/19) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Візард-Л до Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 11.02.2019 року № 0009465012 в частині застосування штрафних (фінансових) санкцій,-
В С Т А Н О В И В:
06 грудня 2019 року Головне управління ДФС у Львівській області (згідно зі штрих-коду на поштовому конверті) звернулось до Верховного Суду з касаційною скаргою на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 12 серпня 2019 року та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 07 листопада 2019 року (повний текст постанови суду складено 07 листопада 2019 року) у справі № 1.380.2019.002853 (№ 857/9915/19).
При вирішенні питання про відповідність касаційної скарги вимогам Кодексу адміністративного судочинства України судом встановлено таке.
Вимоги до касаційної скарги встановлено у статті 330 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до частини четвертої статті 330 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги додається документ про сплату судового збору.
Згідно з підпунктом 3 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 № 3674-VI за подання касаційної скарги на рішення суду ставка судового збору становить 200 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
Згідно з підпунктом 3 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 № 3674-VI за подання касаційної скарги на рішення суду ставка судового збору становить 200 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
При поданні позовної заяви до суду першої інстанції (позов майнового характеру) (червень 2019 року) ставка судового збору складала 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно з Законом України Про Державний бюджет України на 2019 рік розмір прожиткового мінімуму на 01.01.2019 становить 1921,00 грн.
Ціна позову складає 74056,86 грн. Судовий збір за подання позову складає 1921,00 грн., а за подання касаційної скарги - 3842,00 грн. (1921,00 х 200%).
Таким чином, скаржнику слід усунути недоліки касаційної скарги, шляхом надання до суду платіжного доручення щодо сплати судового збору у справі № 1.380.2019.002853 (№ 857/9915/19) у розмірі 3842,00 грн. виходячи з вищенаведеної формули.
Окрім того, Верховний Суд зазначає, що до касаційної скарги додано клопотання щодо відстрочення сплати судового збору, яке підписане представником Головного управління ДПС у Львівській області Остапом Степановичем Чабаном, проте касаційна скарга подана саме Головним управлінням ДФС у Львівській області, про що також свідчить додана до касаційної скарги довіреність щодо представництво інтересів Головного управління ДФС у Львівській області начальником відділу супроводження судових спорів камеральних та фактичних перевірок юридичного управління Головного управління ДФС у Львівській області Чабаном Сергієм Степановичем.
Правонаступництво та/або заміна сторін у справі № 1.380.2019.002853 (№ 857/9915/19) не відбувалась, таким чином суд залишає без розгляду вищезазначене клопотання щодо відстрочення сплати судового збору.
Згідно з частиною 2 статті 332 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 330 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.
За правилами частини 2 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України в ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
На підставі викладеного, керуючись статтями 169, 332, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, -
У Х В А Л И В:
Касаційну скаргу Головного управління ДФС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 12 вересня 2019 року та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 07 листопада 2019 року у справі № 1.380.2019.002853 (№ 857/9915/19) залишити без руху.
Встановити скаржнику строк для усунення вищевказаного недоліку касаційної скарги протягом десяти днів з дня вручення ухвали про залишення касаційної скарги без руху.
Роз`яснити, що касаційна скарга повертається в разі, якщо особа в установлений строк не усунула недоліків касаційної скарги, залишеної без руху.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя І.А. Васильєва
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2019 |
Оприлюднено | 18.12.2019 |
Номер документу | 86387857 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Васильєва І.А.
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кухтей Руслан Віталійович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кухтей Руслан Віталійович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кухтей Руслан Віталійович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сасевич Олександр Михайлович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сасевич Олександр Михайлович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сасевич Олександр Михайлович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні