Ухвала
від 07.11.2019 по справі 466/9217/19
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 466/9217/19

УХВАЛА

іменем України

«07» листопада 2019 року м. Львів

Слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Львова ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянув клопотання старшого слідчого СВ Шевченківського ВП ГУ ПН у Львівській області ОСОБА_3 , яке погоджено прокурором Львівської місцевої прокуратури №2 ОСОБА_4 про надання дозволу до інформації, яка містить охоронювану законом таємницю, за матеріалами кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019140070000432 від 15 лютого 2019 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 356 КК України,

у с т а н о в и в :

06 листопада 2019 року слідчий СВ Шевченківського ВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 , звернувся до суду з клопотанням, яке погоджено прокурором Львівської місцевої прокуратури №2 ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до інформації, яка містить охоронювану законом таємницю.

В обґрунтування клопотання зіслалась на те, що у провадженні слідчого відділу Шевченківського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області перебувають матеріали кримінального провадження за №12019140070000432 від 15.02.2019 р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 356 КК України (самоправство).

06.02.2019 р у Шевченківський ВП ГУ НП у Львівській області скеровано звернення начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 , про те, що в результаті проведення заходів архітектурного-будівельного контролю щодо об`єкта будівництва "Реконструкція будівлі АДРЕСА_1 " виявлено ряд порушень вимог містобудівного законодавства, містобудівної документації, будівельних норм і правил замовником будівництва Обслуговуючим кооперативом " ІНФОРМАЦІЯ_2 ".

14.02.2019 СВ Шевченківського ВП ГУ НП у Львівській області до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12019140070000432 було внесено відомості про кримінальне правопорушення, передбачене ст. 356 КК України.

У своєму зверненні начальник ІНФОРМАЦІЯ_1 повідомляє про те, що щодо об`єкта будівництва проведено 8 позапланових перевірок. За результатами проведення позапланових перевірок посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 були складені акти позапланових перевірок, приписи про усунення підготовчих та будівельних робіт, приписи про усунення порушень законодавства, а також протоколи про адміністративні правопорушення та постанови по справах про адміністративні правопорушення.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України "Про архітектурну діяльність" № 687-XIV від 20.05.1999 р., під будівництвом розуміється нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об`єкта архітектури, яке здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Статтею 26 Закону України № 687-XIV передбачено, що архітектор, інші проектувальники, які здійснюють роботи по створенню об`єктів архітектури, зобов`язані: додержуватися державних стандартів, норм і правил, вимог вихідних даних на проектування; не порушувати під час проектування, організації і виконання будівельних робіт законні права та інтереси власників і користувачів будинків і споруд, прилеглих до ділянки забудови; не розголошувати без згоди замовника відомості, які становлять комерційну таємницю проекту.

Проектна організація, яка розробляла проектну документацію, а також головний архітектор та головний інженер проекту несуть відповідальність за відповідність проектної документації вихідним даним на проектування, вимогам державних стандартів, норм і правил.

Згідно з приписами ч. 2 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" № 3038-VI від 17.02.2011 (далі - Закон України № 3038-VI) суб`єкти містобудування зобов`язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об`єктів.

Згідно з ч. 1 ст. 31 Закону України № 3038-VI проектна документація на будівництво об`єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.

Пунктом 9 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об`єктів, який затверджено наказом ІНФОРМАЦІЯ_4 № 45 від 16.05.2011, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.06.2011 за № 651/19389, передбачено, що проектна документація на будівництво об`єктів розробляється з урахуванням вимог містобудівної документації, вихідних даних на проектування та дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил, у тому числі вимог доступності для інвалідів та інших маломобільних груп населення.

Пунктами 16-17, 19-23 Порядку № 553 передбачено, що за результатами державного архітектурно-будівельного контролю посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю складається акт перевірки відповідно до вимог, установлених цим Порядком.

У разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, крім акта перевірки, складається протокол, видається припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил або припис про зупинення підготовчих та/або будівельних робіт (далі припис).

Протокол разом з усіма матеріалами перевірки протягом трьох днів після його складення подається посадовій особі органу державного архітектурно-будівельного контролю, до повноважень якої належить розгляд справ про правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

Постанова про накладення штрафу складається у трьох примірниках. Перший примірник постанови у триденний строк після її прийняття вручається під розписку суб`єкту містобудування (керівнику або уповноваженому представнику суб`єкта містобудування) або надсилається рекомендованим листом з повідомленням, про що робиться запис у справі. Два примірники залишаються в органі державного архітектурно-будівельного контролю, який наклав штраф.

Органи державного архітектурно-будівельного контролю ведуть облік справ про правопорушення у сфері містобудівної діяльності та контролюють виконання приписів і постанов про накладення штрафів.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про відповідальність у сфері містобудівної діяльності" № 208/94-вр від 14.1.1994 правопорушеннями у сфері містобудівної діяльності є протиправні діяння (дії чи бездіяльність) суб`єктів містобудування - юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, державними стандартами і правилами. Вчинення суб`єктами містобудування правопорушень у сфері містобудівної діяльності тягне за собою відповідальність, передбачену цим та іншими законами України.

Згідно з абз. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" суб`єкти містобудування, які здійснюють проектування об`єктів несуть відповідальність у вигляді штрафу за передачу замовнику проектної документації для виконання будівельних робіт на об`єкті будівництва, розробленої з порушенням вимог законодавства, вихідних даних для проектування об`єктів містобудування, будівельних норм, державних стандартів і правил у розмірі дев`яноста прожиткових мінімумів для працездатних осіб.

Згідно вимог ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Як визначено в ст. 356 КК України, самоправство, тобто самовільне, всупереч установленому законом порядку, вчинення будь-яких дій, правомірність яких оспорюється окремим громадянином або підприємством, установою чи організацією, якщо такими діями була заподіяна значна шкода інтересам громадянина, державним чи громадським інтересам або інтересам власника.

Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування кримінального провадження й встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення, розслідування вищезазначеного кримінального провадження, зокрема для встановлення складу кримінального правопорушення передбаченого ст. 356 КК України у вказаному кримінальному провадженні виникла необхідність в отриманні відомостей з документів, які можуть бути використані, як доказ у вказаному провадженні, зокрема: всіх документів, які складались та /або оформлялись та/або отримувались посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 в процесі та за результатами проведення заходів архітектурно-будівельного контролю на об`єкта будівництва "Реконструкція будівлі АДРЕСА_1 шляхом надбудови" в період із вересня 2016 року по листопад 2018 року, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Як визначено в п. 1.1 Положення про ІНФОРМАЦІЯ_5 затвердженого рішенням виконкому від 11.11.2016 № 1027 ІНФОРМАЦІЯ_5 є виконавчим органом ІНФОРМАЦІЯ_6 , який діє на правах самостійного управління, який створений на підставі ухвали міської ради від 26.05.2016 № 505 Про затвердження структури виконавчих органів ІНФОРМАЦІЯ_6 , загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, Законів України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та удосконалення містобудівного законодавства, Про регулювання містобудівної діяльності, Про місцеве самоврядування в Україні.

Згідно п. 1.6. вказаного Положення, юридична адреса Інспекції: АДРЕСА_2 .

Враховуючи викладене вище, а також тяжкість злочину і неможливість отримати відомості в інший спосіб, слідчий просить клопотання задовольнити.

Слідчий та прокурор на розгляд клопотання не з`явились, та від слідчого поступила заява про розгляд клопотання у її відсутності.

У відповідності до ч.4 ст. 107 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

За таких обставин слідчий суддя вважає можливим провести розгляд клопотання без здійснення фіксації судового засідання технічними засобами.

Дослідивши додані до клопотання документи, слідчий суддя приходить до висновку що клопотання підлягає до задоволення.

Згідно статті 159 КПК України - тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що для всебічного, повного та об`єктивного дослідження всіх обставин кримінального правопорушення та приймаючи до уваги, що іншими способами одержати ці дані неможливо, слід надати дозвіл на тимчасовий доступ до документів та інформації, зазначених у клопотанні.

Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, та керуючись ст. ст. 159, 163, 164, 165, 166 КПК України,

у х в а л и в :

Клопотання задовольнити.

Надати слідчому СВ Шевченківського ВП ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 дозвіл на тимчасовий доступ до інформації та документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_5 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_2 ), зокрема: всіх документів, які складались та /або оформлялись та/або отримувались посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 в процесі та за результатами проведення заходів архітектурно-будівельного контролю (планових та позапланових перевірок) на об`єкті будівництва "Реконструкція будівлі АДРЕСА_1 шляхом надбудови" в період із вересня 2016 року по листопад 2018 року (в тому числі але не виключно: направлень про проведення позапланових перевірок, актів перевірок про дотримання законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, приписів про усунення порушень законодавства, приписів про зупинення підготовчих та будівельних робіт, протоколів про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, постанов про накладення штрафів у сфері містобудівної діяльності та будь-яких інших документів) з можливістю отримання копій всіх документів, а в разі необхідності вилучення оригіналів.

Строк дії ухвали становить один місяць з дня постановлення ухвали.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудШевченківський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення07.11.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу85540012
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —466/9217/19

Ухвала від 11.11.2019

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Кавацюк В. І.

Ухвала від 11.11.2019

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Кавацюк В. І.

Ухвала від 11.11.2019

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Кавацюк В. І.

Ухвала від 07.11.2019

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Кавацюк В. І.

Ухвала від 07.11.2019

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Кавацюк В. І.

Ухвала від 07.11.2019

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Кавацюк В. І.

Ухвала від 07.11.2019

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Кавацюк В. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні