Постанова
від 25.03.2010 по справі 2-а-10841/09/1570
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМ ЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 2-а-10841/09/1570

25 березня 2010 року Одеськ ий окружний адміністративни й суд в складі:

головуючого судді Колесниченко О.В.,

при секретарі Болотовій К.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі адміністративну справу за п озовом Котовського міжра йонного прокурора Одеської о бласті в інтересах держави в особі Котовської об' єднано ї державної податкової інспе кції Одеської області до тов ариства з обмеженою відповід альністю «Ямайка» про стягне ння суми штрафних санкцій у р озмірі 9 527,20 грн. ,

В С Т А Н О В И В :

Котовський міжрайонний п рокурор Одеської області зве рнувся до Одеського окружног о адміністративного суду з п озовними вимогами в інтереса х держави в особі Котовської об' єднаної державної подат кової інспекції Одеської обл асті до товариства з обмежен ою відповідальністю «Ямайка » про стягнення суми штрафни х санкцій у розмірі 9 527,20 грн . Св ої вимоги позивач обґрунтову є порушенням відповідачем пр и здійсненні розрахункових о перацій у сфері готівкового та безготівкового обігу п.п. 1, 2, 12, 13 ст. 3 Закону України «Про за стосування реєстраторів роз рахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчу вання та послуг».

У судовому засіданні пред ставник прокуратури, посилаю чись на обставини викладені у позовній заяві, підтримав п озовні вимоги у повному обся зі, просив їх задовольнити, та підтвердив, що станом на час п роведення судового засіданн я сума заборгованості відпов ідачем не сплачена.

Представником позивача в п роцесі розгляду справи позов ні вимоги були підтримані у п овному обсязі.

Представник відповідача з аперечував проти задоволенн я позовних вимог посилаючись на їх безпідставність на обґ рунтованість з огляду на те, щ о рішення Котовської об' єдн аної державної податкової ін спекції Одеської області від 28.07.2009 року №0000142303 було винесено на підставі перевірки Державно ї податкової адміністрації в Одеській області, яка була пр оведена з порушенням вимог з аконодавства.

Дослідивши матеріали спра ви, заслухавши пояснення та д оводи представників сторін, суд встановив наступне.

14.10.2003 року виконавчим комітет ом Котовської міської ради б уло проведено державну реєст рацію товариства з обме женою відповідальністю «Яма йка» за №04056960Ю0010161 за юридичною а дресою: 66300, Одеська область, м. К отовськ, вул. 50 років Жовтня, 218 (а .с. 7).

Товариство з обмежен ою відповідальністю «Ямайка » є платником податків і зборів, передбачених Закон ом України "Про систему опода ткування", його поставлено на облік у Котовській об' єдна ній державній податковій інс пекції Одеської області 24.10.2003 р оку за №14106 (а.с. 12).

На виконання вимог ст. 1 Закону України «Про застосу вання реєстраторів розрахун кових операцій у сфері торгі влі, громадського харчування та послуг», згідно п.п. 2.2, п.п. 2.3 п . 2 Порядку реєстрації, опломбу вання та застосування реєстр аторів розрахункових операц ій за товари (послуги), затверд женого наказом ДПА України № 614 від 01.12.2000 року, товариством з о бмеженою відповідальністю « Ямайка» за заявою від 03.06.2004 року в Котовській об' єднаній де ржавній податковій інспекці ї Одеської області було здій снено реєстрацію реєстратор у розрахункових операцій, а с аме: електронного контрольно -касового апарату: МІNI - ФП, да та виготовлення: 17.04.2003 року, зав одський номер ПР 01000135; 03.06.2004 року з ареєстрований та присвоєний фіскальний номер 1504000606; опл омбований НВПП «Ремсервіс» 0 7.06.2004 року: номери встановлених засобів контролю ББ №374039, ББ №374 040, та введений в експлуатацію за адресою: м. Одеса, пляж Ланж ерон; 07.06.2005 року Котовською об' єднаною державною податково ю інспекцією Одеської област і видано реєстраційне посвід чення про реєстрацію РРО та з ареєстровано книгу обліку ро зрахункових операцій для вик ористання з РРО.

Як вбачається з матері алів справи, на підставі п.1 ст .11 Закону України «Про державн у податкову службу в Україні » №509-XII від 04.12.1990р., ст.15, ст.16 Закону У країни «Про застосування реє страторів розрахункових опе рацій у сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг » №265/95-ВР від 06.07.1995р., 27.06.2009 року праці вниками державної податково ї адміністрації в Одеській о бласті Пархоменко Н. В., Гайванюк С. В. на підставі ви даних ДПА в Одеській області направлень №4606/23-7017 від 12.06.2009 року та №4606/23-7017 від 12.06.2009 року було пров едено перевірку товариства з обмеженою відповідальністю «Ямайка» щодо контролю за зд ійсненням розрахункових опе рацій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб' є ктом підприємницької діяльн ості, а саме: господарської од иниці - кафе «Ямайка» розта шованого за адресою: м. Одеса, пляж «Лонжерон», про що склад ений акт №3618/15/32/23/26434581 від 27.06.2009р.

Як свідчать матеріали спр ави, перевірку здійснено в пр исутності директора товарис тва з обмеженою відповідальн істю «Ямайка» Каліни О.В., яка підписала акт перевірки , та отримала другий примірни к акту.

На підставі вказаного акт у перевірки №3618/15/32/23/26434581 від 27.06.2009р в ідповідно до п.11 ст. 11 Закону Ук раїни «Про державну податков у службу в Україні» та ст.ст. 17, 21, 22 Закону України Закону Укра їни «Про застосування реєстр аторів розрахункових операц ій у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг», К отовською об' єднаною держа вною податковою інспекцією О деської області було прийнят о рішення про застосування ш трафних (фінансових) санкцій №0000142303 від 28.07.2009 року, у відповідно сті до якого до товариства з о бмеженою відповідальністю « Ямайка» за порушення Закону України «Про застосування ре єстраторів розрахункових оп ерацій у сфері торгівлі, гром адського харчування та послу г» було застосовано штрафні санкції на суму 9 527,20 грн.

Перевіркою встановл ено факт порушення п.1, п.2, п. 12, п. 1 3 ст.3 Закону України «Про заст осування реєстраторів розра хункових операцій у сфері то ргівлі, громадського харчува ння та послуг», а саме: при про веденні відповідачем розрах ункової операції на загальну суму 595 грн. (реалізація товарі в на загальну суму 395 грн. та вид ача 10 квітків за вхід до кафе в артістю 20 грн. на загальну сум у 200 грн.) проведено розрахунко ву операцію частково без зас тосування РРО та надання роз рахункового документу на час ткову суму - 395 грн.; встановле но невідповідність сум готів кових коштів на місці провед ення розрахунків сумі коштів , яка зазначена в денному звіт і РРО (невідповідність в сумі 198,60 грн.), виявлено готівкових к оштів на місці проведення ро зрахунків в сумі 1497,40 грн., що не відповідало показнику Х-денн ого звіту - 1496 грн. та 200 грн. не п роведено через РРО); при перев ірці обліку товарних запасів ТОВ «Ямайка» за місцем їх реа лізації було виявлено, що обл ік товарних запасів ведеться із порушенням встановлених законодавством вимог - здій снюється продаж товарів, не в ідображених в обліку, а саме: з а місцем реалізації товарів виявлено не облікований надл ишок лікеро-горілчаних вироб ів в кількості 15,575 л на загальн у суму 974,60 грн., а всього на суму 3 767,10 грн.

Як вбачається з матеріалі в справи, опис готівкових кош тів власноручно складений та особисто підписаний директо ром товариства з обмеженою в ідповідальністю «Ямайка» Каліна О.В.

Керуючись п. 1 ст. 17, ст. 21 та ст. 22 Закону № 265/95-ВР Котовською об' єднаною державною податково ю інспекцією Одеської област і було застосовано до відпов ідача штрафну (фінансову) сан кцію на суму 9 527,20 грн.

Враховуючи викладене , суд вважає, що рішення Котовс ької об' єднаної державної п одаткової інспекції Одесько ї області про застосування ш трафних (фінансових) санкцій №0000142303 від 28.07.2009 року на суму 9527,20 грн . прийнято на підставі та у меж ах повноважень, що передбаче ні законодавством України, в иходячи з наступного.

Згідно ст. 19 Конституці ї України органи державної в лади та органи місцевого сам оврядування, їх посадові осо би зобов'язані діяти лише на п ідставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Ко нституцією та законами Украї ни.

Статтею 11-1 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» 4 грудня 1990 рок у N 509-XII передбачено, що планово ю виїзною перевіркою вважаєт ься перевірка платника подат ків щодо своєчасності, досто вірності, повноти нарахуванн я та сплати ним податків та зб орів (обов'язкових платежів), я ка передбачена у плані робот и органу державної податково ї служби і проводиться за міс цезнаходженням такого платн ика податків чи за місцем роз ташування об'єкта права влас ності, стосовно якого провод иться така планова виїзна пе ревірка.

Відповідно до ст. 11-2 Закону України «Про державну податк ову службу в Україні» посадо ві особи органу державної по даткової служби вправі прист упити до проведення планової або позапланової виїзної пе ревірки за наявності підстав для їх проведення, визначени х цим та іншими законами Укра їни, та за умови надання платн ику податків під розписку: 1) н аправлення на перевірку, в як ому зазначаються дата його в идачі, назва органу державно ї податкової служби, мета, вид (планова або позапланова), під стави, дата початку та дата за кінчення перевірки, посади, з вання та прізвища посадових осіб органу державної податк ової служби, які проводитиму ть перевірку. Направлення на перевірку є дійсним за умови наявності підпису керівника органу державної податкової служби, скріпленого печатко ю органу державної податково ї служби; 2) копії наказу керів ника податкового органу про проведення позапланової виї зної перевірки, в якому зазна чаються підстави проведення позапланової виїзної переві рки, дата її початку та дата за кінчення..

Статтею 15 Закону Укра їни «Про застосування реєстр аторів розрахункових операц ій у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг» п ередбачено, що контроль за до держанням суб`єктами підприє мницької діяльності порядку проведення розрахунків за т овари (послуги), інших вимог ць ого Закону здійснюють органи державної податкової служби України шляхом проведення п ланових або позапланових пер евірок згідно із законодавст вом України.

Відповідно до ч.1 ст. 16 За кону України «Про застосуван ня реєстраторів розрахунков их операцій у сфері торгівлі , громадського харчування та послуг» контролюючі органи мають право відповідно до за конодавства здійснювати пла нові або позапланові перевір ки осіб, які підпадають під ді ю цього Закону.

Як було встановлено в п роцесі розгляду справи, у від повідності до п.1 ст.11 Закону Ук раїни «Про державну податков у службу в Україні» №509-XII від 04.12.1 990р., ст.15, ст.16 Закону України «Пр о застосування реєстраторів розрахункових операцій у сф ері торгівлі, громадського х арчування та послуг» №265/95-ВР ві д 06.07.1995р., 27.06.2009 року працівниками д ержавної податкової адмініс трації в Одеській області П архоменко Н. В., Гайванюк С . В. на підставі виданих ДПА в Одеській області направлень №4606/23-7017 від 12.06.2009 року та №4606/23-7017 від 12 .06.2009 року було проведено перев ірку товариства з обмеженою відповідальністю «Ямайка» щ одо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфе рі готівкового та безготівко вого обігу суб' єктом підпри ємницької діяльності, а саме : господарської одиниці - ка фе «Ямайка» розташованого за адресою: м. Одеса, пляж «Лонже рон», про що складений акт №3618/1 5/32/23/26434581 від 27.06.2009р.

Перевіркою встановле но факт порушення відповід ачем п.1, п.2, п. 12, п. 13 ст.3 Закону У країни «Про застосува ння реєстраторів розрахунко вих операцій у сфері торгівл і, громадського харчування т а послуг».

Так, згідно п.п. 1, 2, 5 ст. 3 Закон у України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг» суб'єкти підприємницько ї діяльності, які здійснюють розрахункові операції в гот івковій та/або в безготівков ій формі (із застосуванням пл атіжних карток, платіжних че ків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфе рі торгівлі, громадського ха рчування та послуг зобов'яза ні, зокрема, проводити розрах ункові операції на повну сум у покупки (надання послуги) че рез зареєстровані, опломбова ні у встановленому порядку т а переведені у фіскальний ре жим роботи реєстратори розра хункових операцій з роздруку ванням відповідних розрахун кових документів, що підтвер джують виконання розрахунко вих операцій, або у випадках, п ередбачених цим Законом, із з астосуванням зареєстровани х у встановленому порядку ро зрахункових книжок; видават и особі, яка отримує або повер тає товар, отримує послугу аб о відмовляється від неї, розр ахунковий документ встановл еної форми на повну суму пров еденої операції; вести у поря дку, встановленому законодав ством, облік товарних запасі в на складах та/або за місцем ї х реалізації, здійснювати пр одаж лише тих товарів, які від ображені в такому обліку, за в инятком продажу товарів особ ами, які відповідно до законо давства оподатковуються за п равилами, що не передбачають ведення обліку обсягів реал ізованих товарів (наданих по слуг); забезпечувати відпові дність сум готівкових коштів на місці проведення розраху нків сумі коштів, яка зазначе на в денному звіті реєстрато ра розрахункових операцій, а у випадку використання розр ахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунков ими квитанціями, виданими з п очатку робочого дня.

У відповідності до п. 1 ст. 17 З акону за порушення вимог цьо го Закону до суб'єктів підпри ємницької діяльності, які зд ійснюють розрахункові опера ції за товари (послуги), за ріш енням відповідних органів де ржавної податкової служби Ук раїни застосовуються фінанс ові санкції у таких розмірах : у п'ятикратному розмірі варт ості проданих товарів (надан их послуг), на які виявлено нев ідповідність, - у разі проведе ння розрахункових операцій н а неповну суму вартості прод аних товарів (наданих - послуг ), у разі непроведення розраху нкових операцій через реєстр атори розрахункових операці й, у разі нероздрукування від повідного розрахункового до кумента, що підтверджує вико нання розрахункової операці ї, або проведення її без викор истання розрахункової книжк и.

Пунктом 1 ст. 17 Закону пер едбачено, що за порушення вим ог цього Закону до суб'єктів п ідприємницької діяльності, я кі здійснюють розрахункові о перації за товари (послуги), за рішенням відповідних органі в державної податкової служб и України застосовуються фін ансові санкції у таких розмі рах: у п'ятикратному розмірі в артості проданих товарів (на даних послуг), на які виявлено невідповідність, - у разі пров едення розрахункових операц ій на неповну суму вартості п роданих товарів (наданих - пос луг), у разі непроведення розр ахункових операцій через реє стратори розрахункових опер ацій, у разі нероздрукування відповідного розрахунковог о документа, що підтверджує в иконання розрахункової опер ації, або проведення її без ви користання розрахункової кн ижки.

У відповідності до ст. 21 Зак ону до суб'єктів підприємниц ької діяльності, що не ведуть або ведуть з порушенням вста новленого порядку облік това рів за місцем реалізації та з берігання, застосовується фі нансова санкція у розмірі по двійної вартості необлікова них товарів за цінами реаліз ації, але не менше десяти неоп одатковуваних мінімумів дох одів громадян.

Статтею 22 Закону, пере дбачено, що у разі невідповід ності суми готівкових коштів на місці проведення розраху нків сумі коштів, яка зазначе на в денному звіті, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі прода жу за розрахунковими квитанц іями, виданими з початку робо чого дня, до суб'єктів підприє мницької діяльності застосо вується фінансова санкція у п'ятикратному розмірі суми, н а яку виявлено невідповідніс ть.

Тобто, виходячи з наведено го, розрахунок штрафної санк ції за вказані порушення скл адає 9 527,20 грн.00 коп. (1000,00 грн. + 7534,20 грн . + 993,00 грн.).

У відповідності до п.п. 4.5, 4.7, 4.9 Порядку направлення органам и державної податкової служб и України податкових повідом лень платникам податків та р ішень про застосування штраф них (фінансових) санкцій, затв ердженого наказом Державної податкової адміністрації Ук раїни від 21 червня 2001 року N 253, стр уктурний підрозділ, до функц ій якого входить реєстрація вхідної та вихідної кореспон денції податкового органу, а бо відповідальна особа, визн ачена керівником податковог о органу для виконання таких функцій, у день отримання под аткового повідомлення від ст руктурного підрозділу, що йо го склав, надсилає (вручає) под аткове повідомлення платник у податків. При цьому корінец ь податкового повідомлення з алишається в податковому орг ані. Податкове повідомлення вважається надісланим (вруче ним) фізичній особі, якщо його вручено особисто такій фізи чній особі або її законному п редставникові чи надіслано л истом на її адресу за місцем п роживання або останнього від омого місця її знаходження з повідомленням про вручення. Якщо податковий орган або по шта не може вручити платнику податків податкове повідомл ення у зв'язку з незнаходженн ям посадових осіб, їх відмово ю прийняти податкове повідом лення, незнаходженням фактич ного місця розташування (міс цезнаходження) платника пода тків, то працівник структурн ого підрозділу, у якому склад ено таке податкове повідомле ння, на підставі інформації в ід структурного підрозділу, до функцій якого входить реє страція вхідної та вихідної кореспонденції, або відповід альна особа, визначена керів ником податкового органу для виконання таких функцій, у де нь надходження до податковог о органу такої інформації оф ормляє відповідний акт, у яко му вказує причину, яка призве ла до неможливості вручення податкового повідомлення. За значений акт долучається до справи платника податків. У т ой самий день структурний пі дрозділ, до функцій якого вхо дить реєстрація вхідної та в ихідної кореспонденції, або відповідальна особа, визначе на керівником податкового ор гану для виконання таких фун кцій, розміщує податкове пов ідомлення на дошці податкови х оголошень (повідомлень), уст ановленій на вільному для ог ляду місці біля входу до прим іщення податкового органу. П ри цьому день розміщення так ого податкового повідомленн я на дошці податкових оголош ень (повідомлень), зафіксован ий в акті про неможливість йо го вручення платнику податкі в, вважається днем його вруче ння.

Як було встановлено при роз гляді справи, на підставі п. 4.9 в ищезазначеного Порядку фахі вцями Котовської об' єднано ї державної податкової інспе кції Одеської області був ск ладений акт №137/23-03/26434581 від 05.08.2009 рок у про неможливість вручення рішення Котовської об' єдна ної державної податкової інс пекції Одеської області про застосування штрафних (фіна нсових) санкцій №0000142303 від 28.07.2009 ро ку, у зв' язку з тим, що відпов ідач не знаходиться за юриди чної адресою та зазначене рі шення було розміщено на дошц і оголошень.

Згідно ст. 14 Закону Укра їни «Про державну податкову службу в Україні» рішення, ді ї або бездіяльність органів державної податкової служби та їх посадових осіб можуть б ути оскаржені у встановленом у законом порядку.

Проте, як вбачається з ма теріалів справи, відповідач не скористався наданим йому законодавством правом на оск арження рішення Котовської о б' єднаної державної податк ової інспекції Одеської обла сті про застосування штрафн их (фінансових) санкцій №0000142303 в ід 28.07.2009 року на суму 9527,20 грн. у суд овому порядку.

Згідно ст.25 Закону Україн и №265/95-ВР суми фінансових санкц ій підлягають перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності до державного бюд жету України в десятиденний термін з дня прийняття орган ами державної податкової слу жби України рішення про заст осування таких фінансових са нкцій.

Як вбачається з матеріа лів справи, відповідачем в по рушення вимог Закону України «Про застосування реєстрато рів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг» сума заборгованості у сумі 9 527,20 грн . погашена не була, у зв' язку з чим у товариства з обмежено ю відповідальністю «Ямайка» виникла заборгованість пере д державним бюджетом у сумі 9 5 27 грн. 20 коп. - заборгованість по штрафним санкціям за поруше ння Закону України «Про заст осування реєстраторів розра хункових операцій у сфері то ргівлі, громадського харчува ння та послуг» від 06.07.1995року N 265/95- ВР.

У відповідності до п. 11 ч. 1 ст . 10 «Про державну податкову сл ужбу в Україні» від 4 грудня 1990 року N 509-XII Державні податкові інспекції в районах, містах б ез районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єдн ані державні податкові інспе кції виконують, зокрема, такі функції: подають до судів поз ови до підприємств, установ, о рганізацій та громадян про в изнання угод недійсними і ст ягнення в доход держави кошт ів, одержаних ними за такими у годами, а в інших випадках - ко штів, одержаних без установл ених законом підстав, а також про стягнення заборгованост і перед бюджетом і державним и цільовими фондами за рахун ок їх майна.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення, крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су “Підстави для звільнення від доказування”.

На думку суду, наявні сть та розмір заборгованості товариства з обмеженою відп овідальністю «Ямайка» на під ставі рішення Котовської об' єднаної державної податково ї інспекції Одеської області про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0000142303 від 28.07.2009 року на суму 9527,20 грн. підтве рджується обґрунтованим роз рахунком суми заборгованост і, доданим до позовної заяви. Д оказів щодо сплати заборгова ності у сумі 9527,20 грн. відповіда чем з дотриманням приведених вище вимог ст.ст. 69 - 71 КАС Україн и під час розгляду даної спра ви до суду представлено не бу ло.

Даних щодо оплати зазнач еної заборгованості на дату розгляду справи відповідаче м до суду не надані.

Відповідно до п.п. 3.1.1 ст . 3 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами" активи платника подат ків можуть бути примусово ст ягнені в рахунок погашення й ого податкового боргу виключ но за рішенням суду.

Враховуючи вищенаведене, суд доходить висновку щодо п равомірності, обґрунтованос ті заявленого Котовським між районним прокурором Одесько ї області позову та наявност і підстав для його задоволен ня відповідно до ст.ст. 3, 17, 21, 22 За кону України «Про застосуван ня реєстраторів розрахунков их операцій у сфері торгівлі , громадського харчування та послуг» №265/95-ВР від 06.07.1995 р .

Керуючись ст.ст. 3, 17, 21, 22 З акону України «Про застосува ння реєстраторів розрахунко вих операцій у сфері торгівл і, суспільного харчування та послуг», п. 11 ст. 10 Закону Україн и «Про державну податкову сл ужбу в Україні», ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 86, 159 - 164, 167, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний позов п озову Котовського міжрайонн ого прокурора Одеської облас ті в інтересах держави в особ і Котовської об' єднаної дер жавної податкової інспекції Одеської області до товарис тва з обмеженою відповідальн істю «Ямайка» про стягнення суми штрафних санкцій у розм ірі 9 527,20 грн. - задовольнити у повному обсязі.

Стягнути з товариства з обм еженою відповідальністю «Ям айка» / код ЄДРПОУ 26434581, 66300, Одеськ а область, м. Котовськ, вул. 50 ро ків Жовтня, 218/ на користь держа ви / одержувач - УДК у Котовсь кому районі ГУДКУ в Одеській області, код 23214672, банк ГУДКУ в О деській області, МФО 828011 м. Одес а, р/р 31113104700019/ податкову заборгов аність по штрафним (фінансов им) санкціям в сумі 9 527,20 грн. / дев ' ять тисяч п' ятсот двадцят ь сім грн. 20 коп./.

Постанову може бути оскарж ено до Одеського апеляційног о адміністративного суду шля хом подання до Одеського окр ужного адміністративного су ду заяви про апеляційне оска рження протягом десяти днів з дня проголошення постанови , а також подання апеляційної скарги протягом двадцяти дн ів після подання заяви про ап еляційне оскарження. Апеляці йна скарга може бути подана б ез попереднього подання заяв и про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у стро к, встановлений для подання з аяви про апеляційне оскаржен ня.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про

апел яційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо бул о подано заяву про

апеляц ійне оскарження, але апеляці йна скарга не була подана у ст рок, встановлений Кодексом а дміністративного судочинст ва України, постанова суду на бирає законної сили після за кінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не с касовано, набирає законної с или після закінчення апеляці йного розгляду справи.

Повний текст постанови скл адено та підписано 29.03.2010 року.

Суддя О.В. Колесниченк о

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.03.2010
Оприлюднено26.11.2010
Номер документу8571924
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-10841/09/1570

Ухвала від 26.05.2010

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 25.05.2010

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 26.01.2011

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Постанова від 25.03.2010

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Колесниченко Олексій Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні