КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18 листопада 2019 року справа № 320/3037/19
Суддя Київського окружного адміністративного суду Терлецька О.О., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Виконавчого комітету Вишневої міської ради, треті особи - Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області, ТОВ "ЄВРО 2000", ТОВ "Будінвестконтакт" про зобов`язання вчинити певні дії,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 з позовом до Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Виконавчого комітету Вишневої міської ради, треті особи - Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області, ТОВ "ЄВРО 2000", ТОВ "Будінвестконтакт", в якому просить суд зобов`язати Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Виконавчого комітету Вишневої міської ради (вул. Чорновола, 50-а, м. Вишневе, Київська область, 08132, код юридичної особи: 34091724) здійснити позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандарт і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт ТОВ ЄВРО 2000 (вул. Кіквідзе, 1/2, м. Київ, 01103, код юридичної особи: 31242050) та ТОВ Будінвестконтакт (провулок Академіка Амосова, с. Софіївська Борщагівка, 32/2, офіс 37, Київська область, 08131, код юридичної особи: 41150746) за зверненнями ОСОБА_1 від 26.11.2018 від 15.05.2019 щодо влаштування інженерних мереж (монтаж підземної водопропускної споруди струмка Желань) на земельній ділянці за кадастровим номером 3222410600:01:009:0007 в м. Вишневе.
В обгрунтування такої вимоги позивач зазначив, що 26.11.2018 та 15.05.2019 звернувся до відповідача та третьої особи із зверненнями в яких просив провести перевірку ТОВ "ЄВРО 2000", ТОВ "Будінвестконтакт" за фатами самочинного влаштування інженерних мереж (монтаж підземної водопропускної споруди струмка Желань) на земельній ділянці за кадастровим номером 3222410600:01:009:0007 в м. Вишневе.
Позивач зазначає, що до дня розгляду справи по суті від відповідача не надходило відповіді на вказані звернення перевірки законності проведення будівельних робіт з розміщення струмка Желань у підземний колектор не проведена.
У зв`язку з цим, позивач вважає, що для захисту його конституційних прав на безпечне для життя і здоров`я довкілля та права на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування слід задовольнити адміністративний позов та зобов`язати відповідача провести перевірку законності проведення будівельних робіт з розміщення струмка Желань у підземний колектор.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду 20.06.2019 відкрито загальне позовне провадження в даній адміністративній справі.
Відповідач правом, передбаченим статтею 162 Кодексу адміністративного судочинства України на подання відзиву проти позову не скористався.
Від Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області до суду надішли письмові пояснення, в яких повідомляє, що посадовою особою Департаменту у липні місці 2019 року було проведено позапланову перевірку під час якої було встановлено, що Державною архітектурно-будівельної інспекцією України видано дозвіл на виконання будівельних робіт від 01.12.2017 року № ІУ 113173352181 щодо: Будівництво багатоквартирного житлового кварталу в межах вул. Святошинська та вул. Машинобудівників в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області (8.1 1.13 черги будівництва) .
Державною архітектурно-будівельної інспекцією України видано дозвіл на виконання будівельних робіт від 01.06.2018 року № ІУ 113181520693 щодо: Будівництво багатоквартирного житлового кварталу в межах вул. Святошинська та вул. Машинобудівників в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області (7.10,12 черги будівництва) .
Під час виїзду на земельній ділянці, за кадастровим номером 3222410600:01:009:0007 виконуються будівельні роботи з будівництва (влаштування) інженерних мереж (монтаж підземної водопропускної споруди).
Вищезазначені будівельні роботи з будівництва (влаштування) інженерних мереж не відносяться до підготовчих або будівельних робіт які передбачені дозволами на виконання будівельних робіт (проектною документацією та експертизою) від 01.12.2017 року № ІУ 113173352181 та від 01.06.2018 року № ІУ 113181520693.с
У зв`язку з вищенаведеним, керуючись статтею 41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та Порядком № 698, Департаментом в серпні місяці 2019 року було направлено вимогу до Відділу державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Вишневої міської ради щодо проведення позапланової перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт ТОВ ЄВРО 2000 та ТОВ Будінвестконтакт щодо влаштування інженерних мереж (монтаж, підземної водопропускної споруди) па земельній ділянці за кадастровим номером 3222416600:01:009:0007 в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області. На даний час відповіді від Відділу державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Вишневої міської ради до Департаменту не надходила.
Протокольною ухвалою суду від 23.10.2019 вирішено подальший розгляд справи здійснювати в порядку письмового провадження.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
Державною архітектурно-будівельної інспекцією України видано дозвіл на виконання будівельних робіт від 01.12.2017 року № ІУ 113173352181 щодо: Будівництво багатоквартирного житлового кварталу в межах вул. Святошинська та вул. Машинобудівників в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області (8.1 1.13 черги будівництва) .
Державною архітектурно-будівельної інспекцією України видано дозвіл на виконання будівельних робіт від 01.06.2018 року № ІУ 113181520693 щодо: Будівництво багатоквартирного житлового кварталу в межах вул. Святошинська та вул. Машинобудівників в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області (7.10,12 черги будівництва) .
Позивачем до Державної архітектурно-будівельної інспекції України та Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області подано звернення від 26.11.2018 щодо самочинного будівництва підземного колектору струмка Желань в м. Вишневе ТОВ ЄВРО 2000 та ТОВ Будінвестконтакт , в межах земельної ділянки з кадастровим номером 3222410600:01:009:0007, на якій здійснюються будівельні роботи.
Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області дане звернення направлено на розгляду до Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Виконавчого комітету Вишневої міської ради листом від 26.12.2018 № 10/10- 21/26-12/06/02.
Також, Державною архітектурно-будівельною інспекцією України аналогічне звернення ОСОБА_1 від 26.11.2018, яке надійшло безпосередньо до Держбудінспекції та на урядову гарячу лінію від 26.11.2018 № BЛ-8775921 направлено на розгляду до Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Виконавчого комітету Вишневої міської ради листом від 07.12.2018 № 40-202-(90-9)8294-18.
На думку Державної архітектурно-будівельної інспекції України та Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області розгляд даного звернення відноситься до компетенції Відділу ДАБК Виконкому Вишневої міської ради оскільки повноваження у сфері архітектурно-будівельного контролю щодо об`єктів будівництва "CC1 та СС" з 07.06.2017 передані до Відділу ДАБК Виконкому Вишневої міської ради.
Відділом ДАБК Виконкому Вишневої міської ради не надано відповідь на звернення позивача від 26.11.2018 та не проведена позапланова перевірка ТОВ ЄВРО 2000 та ТОВ Будінвестконтакт .
В зв`язку з ігноруванням даного звернення Відділом ДАБК Виконкому Вишневої міської ради позивачем до Департаменту ДАБІ у Київській області неодноразово подавались звернення з вимогою вжити заходи державного архітектурно-будівельного нагляду відносно Відділу ДАБК Виконкому Вишневої міської ради та провести позапланову перевірку у Відділ ДАБК Виконкому Вишневої міської ради.
Департаментом ДАБІ у Київській області направлено листи від 24.04.2019 № 1010- 2404/8, від 10.05.2019 № 1010-251/02, від 23.05.2019 № 1010-556/02 з вимогою до Відділу ДАБК Виконкому Вишневої міської ради здійснити позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандарт і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт ТОВ ЄВРО 2000 та ТОВ Будінвестконтакт за зверненням ОСОБА_1 щодо влаштування інженерних мереж (монтаж підземної водопропускної споруди) на земельній ділянці за кадастровим номером 3222410600:01:009:007 в м. Вишневе.
Позивачем повторно до Відділу ДАБК Виконкому Вишневої міської ради та Департаменту ДАБІ у Київській області подано звернення від 15.05.2019 щодо самочинного будівництва підземного колектору струмка Желань в м. Вишневе ТОВ ЄВРО 2000 та ТОВ Будінвестконтакт . Факт направляння даного звернення підтверджено фіскальними чеками від 15.05.2019.
На час розгляду справи по суті Відділом ДАБК Виконкому Вишневої міської ради звернення позивача від 15.05.2019 не розглянуте, позапланова перевірка ТОВ ЄВРО 2000 та ТОВ Будінвестконтакт не проведена, у зв`язку з чим позивач звернувся з даними позовом.
Надаючи правову оцінку спірним відносинам, які склались між сторонами, суд виходить з наступного.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів встановлює Закону України Про регулювання містобудівної діяльності від 17.02.2011 № 3038-VI.
Згідно статті 41 Закону України Про регу лювання містобудівної діяльності , державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.
Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється на об`єктах будівництва у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.
Плановою перевіркою вважається перевірка, що передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю, який затверджується керівником такого органу.
Позаплановою перевіркою вважається перевірка, що не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю.
Підставами для проведення позапланової перевірки є:
3) виявлення факту самочинного будівництва об`єкта;
6) звернення фізичних чи юридичних осіб про порушений суб`єктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності;
Підготовчі та будівельні роботи, які не відповідають вимогам законодавства, будівельним нормам, стандартам і правилам, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконуються без набуття права на їх виконання, підлягають зупиненню до усунення порушень законодавства у сфері містобудівної діяльності.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23,05.2011 № 553 затверджений Порядок здійснення державного архітектурно - будівельного контролю.
Відповідно до пункту 7 Постанови КМУ № 553 від 23.05.2011 підставами для проведення позапланової перевірки, зокрема, є:
- виявлення факту самочинного будівництва об`єкта;
- звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб`єктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності.
Згідно статті 41-1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності державний архітектурно-будівельний нагляд - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання уповноваженими органами містобудування та архітектури, структурними підрозділами Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій та виконавчими органами сільських, селищних, міських рад з питань державного архітектурно-будівельного контролю, іншими органами, що здійснюють контроль у сфері містобудівної діяльності (далі - об`єкти нагляду), вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час провадження ними містобудівної діяльності.
Державний архітектурно-будівельний нагляд здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно- будівельного контролю та нагляду, через головних інспекторів будівельного нагляду у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2015 №698 затверджений Порядок здійснення державного архітектурно -будівельного нагляду.
Згідно пункту 15 Постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2015 № 698, підставою для проведення позапланової перевірки, зокрема, є:
- обгрунтоване звернення фізичної чи юридичної особи про порушення їх прав, визначених законодавством, об`єктом нагляду під час виконання ним повноважень у сфері містобудівної діяльності.
Судом встановлено, що позивачем до Департаменту ДАБІ у Київській області неодноразово подавались звернення з вимогою вжити заходи державного архітектурно-будівельного нагляду відносно Відділу ДАБК Виконкому Вишневої міської ради та провести позапланову перевірку у Відділ ДАБК Виконкому Вишневої міської ради.
Департаментом ДАБІ у Київській області направлено листи від 24.04.2019 № 1010- 2404/8, від 10.05.2019 № 1010-251/02, від 23.05.2019 № 1010-556/02 з вимогою до Відділу ДАБК Виконкому Вишневої міської ради здійснити позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандарт і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт ТОВ ЄВРО 2000 та ТОВ Будінвестконтакт за зверненням ОСОБА_1 щодо влаштування інженерних мереж (монтаж підземної водопропускної споруди) на земельній ділянці за кадастровим номером 3222410600:01:009:007 в м. Вишневе.
Позивачем повторно до Відділу ДАБК Виконкому Вишневої міської ради та Департаменту ДАБІ у Київській області подано звернення від 15.05.2019 щодо самочинного будівництва підземного колектору струмка Желань в м. Вишневе ТОВ ЄВРО 2000 та ТОВ Будінвестконтакт . Факт направляння даного звернення підтверджено фіскальними чеками від 15.05.2019.
Враховуючи викладене, суд зазначає, що Відділ ДАБК Виконкому Вишневої міської ради після отримання звернень позивача та листів Департаменту ДАБІ у Київській області зобов`язаний був вчинити відповідні дій по проведенню перевірки питань викладених у таких зверненнях та листах.
Однак, на час розгляду справи по суті Відділом ДАБК Виконкому Вишневої міської ради звернення позивача від 15.05.2019 не розглянуте, позапланова перевірка ТОВ ЄВРО 2000 та ТОВ Будінвестконтакт не проведена.
У зв`язку з чим, суд вважає, що порушені права та інтереси позивача підлягають поновленню шляхом зобов`язання Відділу ДАБК Виконкому Вишневої міської ради здійснити позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандарт і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт І OB ЄВРО 2000 та ТОВ Будінвестконтакт за зверненнями ОСОБА_1 від 26.11.2018 та від 15.05.2019 щодо влаштування інженерних мереж (монтаж підземної водопропускної споруди) на земельній ділянці за кадастровим номером 3222410600:01:009:007 в м. Вишневе.
Як встановлено частиною другою статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Статтею 19 Конституції України закріплено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини другої статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
За таких обставин, суд дійшов висновку, що викладені у позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими, а його вимоги такими, що підлягають задоволенню.
Частиною 1 ст. 139 КАС України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Враховуючи, що позивачем при подані даного адміністративного позову було сплачено судовий збір у розмірі 768,40 грн., суд вважає за необхідне стягнути дану суму на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Частиною другою статті 134 КАС України встановлено, що за результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.
За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.
Для цілей розподілу судових витрат:
1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою;
2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.
Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.
Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: 1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); 2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); 3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; 4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.
Вирішуючи питання про відшкодування витрат на правничу допомогу, судом встановлено, що на виконання умов Договору про падання правової допомоги №114 MB-АО від 14.01.2019, укладеним між ОСОБА_1 та Адвокатським об`єднанням Сенсум (в особі керуючого партнера адвоката Жадобіна В.І.) підписано Заявку №3 від 01.06.2019, предметом якої є аналіз документів, визначення правової позиції, підготовка позовної заяви та юридичний супровід судового спору щодо зобов`язання Відділу ДАБК Виконкому Вишневої міської ради провести позапланову перевірку ТОВ ЄВРО 2000 , ТОВ Будінвестконтакт .
Позивач та АО Сенсум у п. 2.1 заявки погодили, що вартість надання послуг згідно цієї заявки буде обраховуватися згідно погодинної оплати ставки на підставі актів наданих послуг. Оплата має бути проведена протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту підписання Акту приймання-передачі послуг.
Протягом 01.06.2019 року - 05.06.2019 АО Сенсум надало ОСОБА_1 правничу допомогу, детальний опис якої зазначений у акті приймання правничої допомоги від 05.06.2019. Загальна вартість наданої у цей період правової допомоги становить 5 000 грн.
Відповідно до квитанції від 09.09.2019 №0.0.1458465315.1 позивачем сплачено на рахунок АО Сенсум 5 000 грн за надання юридичних послуг.
Отже, суд вважає, що витрати, пов`язані з наданням позивачу правничої допомоги адвоката, мають бути відшкодовані позивачу за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
Адміністративний позов - задовольнити.
Зобов`язати Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Виконавчого комітету Вишневої міської ради (вул. Чорновола, 50-а, м. Вишневе, Київська область, 08132, код юридичної особи: 34091724) здійснити позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандарт і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт ТОВ ЄВРО 2000 (вул. Кіквідзе, 1/2, м. Київ, 01103, код юридичної особи: 31242050) та ТОВ Будінвестконтакт (провулок Академіка Амосова, с. Софіївська Борщагівка, 32/2, офіс 37, Київська область, 08131, код юридичної особи: 41150746) за зверненнями ОСОБА_1 від 26.11.2018, від 15.05.2019 щодо влаштування інженерних мереж (монтаж підземної водопропускної споруди струмка Желань) на земельній ділянці за кадастровим номером 3222410600:01:009:0007 в м. Вишневе.
Стягнути на користь ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_1 ) сплачений ним судовий збір у розмірі 768 (сімсот шістдесят вісім) грн 40 коп за рахунок бюджетних асигнувань Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Виконавчого комітету Вишневої міської ради (вул. Чорновола, 50-а, м. Вишневе, Київська область, 08132, код юридичної особи: 34091724).
Стягнути на користь ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_1 ) витрати на правову допомогу в розмірі 5 000 (п`ять тисяч) грн 00 коп за рахунок бюджетних асигнувань Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Виконавчого комітету Вишневої міської ради (вул. Чорновола, 50-а, м. Вишневе, Київська область, 08132, код юридичної особи: 34091724).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.
Суддя Терлецька О.О.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.11.2019 |
Оприлюднено | 22.11.2019 |
Номер документу | 85800656 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Бабенко Костянтин Анатолійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Бабенко Костянтин Анатолійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Бабенко Костянтин Анатолійович
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Терлецька О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні