Рішення
від 20.11.2019 по справі 640/21158/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 листопада 2019 року м. Київ №640/21158/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Костенка Д.А., розглянув-ши за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сіті Проджект" до Головного управління ДФС у м. Києві (далі - ГУ ДФС у м. Києві), Державної фіскальної служби України (далі - ДФС) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

в с т а н о в и в:

У грудні 2018р. позивач звернувся до суду з позовом, в якому просить:

1) визнати протиправними і скасувати рішення Комісії ГУ ДФС в м. Києві про відмову в реєстрації податкових накладних:

- від 19.07.2018 №846964/42070295,

- від 19.07.2018 №846965/42070295,

- від 19.07.2018 №846966/42070295,

- від 19.07.2018 №846967/42070295,

- від 17.10.2018 №956814/42070295,

- від 01.11.2018 №974237/42070295,

- від 01.11.2018 №974238/42070295,

- від 01.11.2018 №974239/42070295;

2) зобов`язати ДФС України здійснити дії з реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних наступних податкових накладних станом на дату їх фактичного подання:

- від 13.06.2018 №6,

- від 14.06.2018 №7,

- від 14.06.2018 №8,

- від 15.06.2018 №9,

- від 19.06.2018 №10,

- від 13.08.2018 №2,

- від 27.08.2018 №4,

- від 31.08.2018 №5.

Підставами позову є відсутність причин відмови у реєстрації податкових накладних і надання контролюючому органу необхідних розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків, що підтверджують правомірність складення цих податкових накладних.

Представником обох відповідачів Стельмах Н. Д. подано ідентичні відзиви на позов, в яких вона просить відмовити в позові, навівши окремі положення п. 74.2 ст. 74, пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПК України, постанов Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" та від 29.03.2017 №190 "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації", Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України 13.06.2017 №567.

Інших заяв по суті справи від сторін не надійшло.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні фактичні обставини і відповідні їм правовідносини.

Позивач склав і надіслав засобами телекомунікаційного зв`язку для реєстрації в Єди-ному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) податкові накладні від 13.06.2018 №6, від 14.06.2018 №7, від 14.06.2018 №8, від 15.06.2018 №9, від 19.06.2018 №10, від 13.08.2018 №2, від 27.08.2018 №4, від 31.08.2018 №5, копії яких наявні у справі (т. 1 а.с. 33, 100, 172, 243, т. 2 а.с. 60, 136, 221, т. 3 а.с. 57).

Згідно з копіями квитанцій №1 від 13.06.2018, від 21.06.2018, від 21.06.2018, від 21.06.2018, від 25.06.2018, від 29.08.2018, від 30.08.2018, від 14.09.2018 (т. 1 а.с. 34, 101, 173, 244, т. 2 а.с. 61, 137, 222, т. 3 а.с. 58) податкові накладні прийнято, але реєстрацію зупинено з тих підстав, що податкові накладні відповідають критеріям пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку. Позивачу запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.

Позивач надіслав засобами телекомунікаційного зв`язку повідомлення від 17.07.2018 №3, №5, №6, №7, від 12.10.2018 №1, від 30.10.2018 №8, №9 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено (т. 1 а.с. 36, 103, 175, 246, т. 2 а.с. 63, 139, 224, т. 3 а.с. 60), прийняті згідно з квитанціями №2 (т. 1 а.с. 37, 104, 176, 247, т. 2 а.с. 64, 140, 225, т. 3 а.с. 61).

У своїх поясненнях позивач зазначив контролюючому органу про те, що податкові накладні від 13.06.2018 №6, від 14.06.2018 №7, від 14.06.2018 №8, від 15.06.2018 №9, від 19.06.2018 №10, від 13.08.2018 №2, від 27.08.2018 №4 виписані по факту зарахування на ра-хунок позивача авансових платежів від ДП "Документ", а податкова накладна від 31.08.2018 №5 вписана по факту прийняття виконаних робіт згідно з актом №5 від 31.08.2018.

Контролюючому органу були надані копії документів, а саме:

- договір підряду №6 від 07.06.2018, укладений між ДП "Документ" (Замовник) і пози-вачем (Підрядник) на виконання робіт щодо об`єкту: Ремонтні роботи нежитлових примі-щень за адресою м. Київ, вул. А.Ахматової, 13Е;

- договірна ціна на виконання поточного ремонту в приміщенні "Паспортний сервіс", за адресою: м. Київ, вул. А,Ахматової,13Е 5-й поверх, що здійснюється у 2018р.;

- рахунок-фактуру ТОВ "Сіті Проджект" від 07.06.2018 №СФ-0000001 на виконання комплексу робіт на загальну вартість 20000000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 3333333,33 грн.);

- виписки по рахунку позивача про зарахування коштів від ДП "Документ": від 13.06.2018 на суму 700000 грн. (т. 1 а.с. 98), від 14.06.2018 на суму 2000000,00 грн. (т. 1 а.с. 169, 170, 240, 241), від 15.06.2018 на суму 600000,00 грн. (т. 2 а.с. 58), від 19.06.2018 на суму 2000000,00 грн. (т. 2 а.с. 124) (слід зауважити, що по даній події позивачем, окрім податкової накладної від 19.06.2018 №10 на суму 1000000,00 грн., виписано також податкову накладну №11 на суму 1000000,00 грн. (т. 2 а.с. 125), проте реєстрація чи не реєстрація останньої не стосується даного спору), від 13.08.2018 на суму 2000000,00 грн. (т. 2 а.с. 208), від 27.08.2018 на суму 2000000,00 грн. (т. 3 а.с. 44);

- акт №5 від 31.08.2018 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2018р. (форми №КБ-2в) на суму 1155354,97 грн. (т. 3 а.с. 129-133).

- ліцензія Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 31.05.2018 №31-Л на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми та значними наслідками, і додаток до неї;

- протокол №1 загальних зборів ТОВ "Сіті Проджект" від 16.04.2018 щодо створення товариства.

Крім того, позивачем була подана звітність форми №Д4 за червень, серпень 2018р.

Комісією ГУ ДФС у м Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової наклад-ної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації прийнято рішення:

- від 19.07.2018 №846964/42070295 про відмову у реєстрації податкової накладної від 13.06.2018 №6 (т. 1 а.с. 54, 55);

- від 19.07.2018 №846965/42070295 про відмову у реєстрації податкової накладної від 14.06.2018 №7 (т. 1 а.с. 124, 125);

- від 19.07.2018 №846966/42070295 про відмову у реєстрації податкової накладної від 14.06.2018 №8 (т. 1 а.с. 195, 196);

- від 19.07.2018 №846967/42070295 про відмову у реєстрації податкової накладної від 15.06.2018 №9 (т. 2 а.с. 14, 15);

- від 17.10.2018 №956814/42070295 про відмову у реєстрації податкової накладної від 19.06.2018 №10 (т. 2 а.с. 81, 82);

- від 01.11.2018 №974237/42070295 про відмову у реєстрації податкової накладної від 13.08.2018 №2 (т. 2 , а.с. 165, 166);

- від 01.11.2018 №974238/42070295 про відмову у реєстрації податкової накладної від 27.08.2018 №4 (т. 3 , а.с. 1, 2);

- від 01.11.2018 №974239/42070295 про відмову у реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 №5 (т. 2 , а.с. 82, 83).

Підставою для відмови у реєстрації вказаних податкових накладних зазначено:

- ненадання копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/ послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити) (рішення від 19.07.2018 №846964/42070295, від 19.07.2018 №846965/42070295, від 19.07.2018 №846966/42070295, від 19.07.2018 №846967/42070295, від 17.10.2018 №956814/42070295);

- не надання розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків (рішення від 01.11.2018 №974237/42070295, від 01.11.2018 №974238/42070295, від 01.11.2018 №974239/42070295).

Рішеннями Комісії з питань розгляду скарг від 06.08.2018 №№22894/42070295/2, 22896/42070295/2, 22897/42070295/2, 22895/42070295/2, від 05.11.2018 №40713/42070295/2, від 16.11.2018 №№43998/42070295/2, 44028/42070295/2, 43993/42070295/2 (т. 1 а.с. 79, 150, 221, т. 2 а.с. 39, 107, 190, т. 3 а.с. 26, 109).

Спірні правовідносини виникли у сфері справляння податків і зборів та стосуються правомірності відмови відповідача у здійсненні реєстрації податкових накладних у ЄРПН.

Згідно з п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з п. 5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригу-вання в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Мініст-рів України від 21.02.2018 №117 (далі - Порядок №117), податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризико-вості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

Згідно з п. 6 Порядку №117 у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиково-сті платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Пунктом 10 Порядку №117 встановлено, що критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.

Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Пунктом 13 Порядку №117 визначено, що у квитанції про зупинення реєстрації подат-кової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складання податкової накладної/розрахунку коригування;

2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД/послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у подат-ковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;

3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку кори-гування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає плат-ник податку;

4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необ-хідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Реєстрі.

Згідно з п. 14 Порядку №117 перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транс-портування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповід-ність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Згідно з п. 15 Порядку №117 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу про-тягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.

На час прийняття оскаржуваних рішень критерії ризиковості були визначені листом ДФС від 21.03.2018 №959/99-99-07-18.

Верховний Суд у постанові від 02.04.2019 у справі №822/1878/18, оцінюючи право-мірність зупинення реєстрації податкових накладних з підстав відповідності їх критеріям ризиковості, визначених листом ДФС від 21.03.2018 №959/99-99-07-18, зазначив, що листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні ст. 117 Конституції України, а відтак не є джерелом права відповідно до ст. 7 КАС України. Натомість, як встановлено судами попередніх інстанцій, платником податків надано до по-даткового органу первинні документи на підтвердження реальності господарських операцій.

Враховуючи згідно з ч. 5 ст. 242 КАС України висновок Верховного Суду про те, що лист ДФС від 21.03.2018 №959/99-99-07-18 не є нормативно-правовим актом, суд, перевіряю-чи обґрунтованість зупинення реєстрації податкових накладних згідно з пп. 1.6 п. 1 Крите-ріїв, зазначених у цьому листі, дійшов висновку про неправомірність такого зупинення з огляду на відсутність належних правових підстав для цього.

Пунктами 18, 19 Порядку №117 передбачено, що письмові пояснення та копії доку-ментів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункті 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів, які складаються з комісій регіо-нального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих плат-ників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

Згідно з п. 20 Порядку №117 зазначені комісії приймають рішення про:

- реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;

- відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Згідно з п. 21 Порядку №117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;

- ненадання платником податку копій документів відповідно до пп. 4 п. 13 цього Порядку;

- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Як встановлено судом, зазначена в оскаржуваних рішеннях підстава відмови у реєст-рації податкових накладних є ненадання позивачем копій документів, а саме:

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транс-портування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити);

- не надання розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.

В оскаржуваних рішення відповідачем не підкреслено документів, які саме не були надані позивачем, що ніким з відповідачів не спростовано.

Однак, з подані позивачем контролюючому органу пояснення і документи, які суд дос-лідив, у повній мірі спростовують висновки відповідача про ненадання документів, зважаючи на таке.

Банківські виписки підтверджують зарахування на рахунок позивача коштів від його Замовника згідно з договором підряду, що є достатнім доказом настання першої події, з якою пов`язується виникнення у позивача податкових зобов`язань згідно з п. а) п. 187.1 ст. 187 ПК України, а відтак і підстава для складення податкових накладних від 13.06.2018 №6, від 14.06.2018 №7, від 14.06.2018 №8, від 15.06.2018 №9, від 19.06.2018 №10, від 13.08.2018 №2, від 27.08.2018 №4.

Факт надходження коштів на рахунок позивача не потребує підтвердження іншими первинним документами, тому відповідачем безпідставно відмовлено у реєстрації податко-вих накладних з посиланням на те, що позивачем не було надано копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/ послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, у рішеннях від 19.07.2018 №846964/42070295, від 19.07.2018 №846965/42070295, від 19.07.2018 №846966/42070295, від 19.07.2018 №846967/42070295, від 17.10.2018 №956814/42070295.

Також, відповідачем безпідставно відмовлено у реєстрації податкових накладних з посиланням на ненадання банківських виписок по особовому рахунку у рішеннях від 01.11.2018 №974237/42070295, від 01.11.2018 №974238/42070295, оскільки усі необхідні виписки по рахунку позивача, як встановлено судом, були додані ним до повідомлень.

Щодо відмови у реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 №5, то акт №5 від 31.08.2018 (форми №КБ-2в) підтверджує постачання позивачем робіт на користь Замовника згідно з договором підряду, що є достатнім доказом настання першої події, з якою пов`я-зується виникнення у позивача податкових зобов`язань згідно з п. б) п. 187.1 ст. 187 ПК України, а відтак і підстава для складення податкової накладної від 31.08.2018 №5.

Відповідачем безпідставно відмовлено у реєстрації податкової накладної з посиланням на ненадання розрахункового документу/банківської виписки по особовому рахунку у рі-шенні від 01.11.2018 №974239/42070295, оскільки розрахунок по даній події не проводився.

Під час розгляду справи відповідачі не навели заперечень проти вказаних позивачем обставин і наданих ним доказів та не спростовували обставин, які ними підтверджуються.

Відповідачі, які заперечують проти позову, обґрунтовують свою позицію посиланням на Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, і на постанову Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №190 "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації", суд відхиляє, оскільки на момент прийняття оскаржуваних рішень вказані акти втратили чинність, тому не підлягають застосуванню до спірних правовідносин.

Інших заперечень, які б підтверджували правомірність оскаржуваних рішень та/або відсутність законних підстав для реєстрації спірних податкових накладних, відповідачами не зазначено, й під час судового засіданні представником відповідачів суду не повідомлено.

Таким чином, відповідачами не спростовано доводів позивача і наданих ним доказів, які у своїй сукупності дають можливість встановити факт проведення господарських опера-цій між позивачем і Замовником з поставки робіт, їх зміст і обсяг, кількісні і вартісні показ-ники та інші відомості, та підтверджують належність цих операцій до об`єктів оподаткування ПДВ згідно з п. а) п. 185.1 ст. 185 ПК України, виникнення у позивача податкових зобов`язань з ПДВ згідно з п.п. а), б) п. 187.1 ст. 187 ПК України та, у зв`язку з цим, наявність у позивача визначених у п. 201.1 ст. 201 цього Кодексу підстав для складення спірних податкових накладних.

Зважаючи на недоведеність відповідачами, на яких КАС України покладає тягар доведення правомірності оскаржуваних рішень, правомірності зупинення реєстрації податко-вих накладних, беручи до уваги надані позивачем контролюючого органу пояснення і копії документів, які в достатній мірі підтверджують наявність законних підстав для складення спірних податкових накладних у зв`язку з проведенням операцій з поставки робіт, суд дійшов висновку про обґрунтованість вимог позивача про протиправність оскаржуваних рішень і їх скасування.

Отже, заявлені позивачем вимоги про визнання протиправним і скасування оскар-жуваних рішень комісії ГУ ДФС у м. Києві підлягають задоволенню.

Згідно з п. 19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день:

1) прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розра-хунку коригування;

2) набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду).

Пунктом 20 цього Порядку визначено, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкової накладної, яке набрало законної сили, такі податкові накладні реєструються після проведення перевірок, визначених п. 12 цього Порядку (крім абзацу 10), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

З урахуванням вказаних положень, а також беручи до уваги встановлену судом проти-правність оскаржуваних рішень комісії ГУ ДФС у м. Києві про відмову у реєстрації спірних податкових накладних, позовні вимоги про зобов`язання ДФС зареєструвати в ЄРПН подат-кові накладні за днем фактичного їх подання є обґрунтованими і підлягають задоволенню.

Підсумовуючи все вищевикладене, суд зазначає про обґрунтованість адміністра-тивного позову і наявність підстав для його задоволення.

З огляду на задоволення позову і згідно із ст. 139 КАС України судові витрати позива-ча по сплаті судового збору у сумі 14096 грн., сплачені згідно з платіжним дорученням від 05.12.2018 №155, підлягають стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів, порівно.

Щодо решти судового збору у сумі 14096 грн., сплаченої позивачем згідно з цим же платіжним дорученням, то суд вважає дану суму надмірно сплаченою, з огляду на те, що вимога про визнання протиправним і скасування акта та вимога про зобов`язання вчинити певні дії, що випливають із скасування такого акта, є однією вимогою.

Отже, частина сплаченого позивачем судового збору у сумі 14096 грн. може бути повернута йому ухвалою суду за відповідним клопотанням позивача згідно із п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України "Про судовий збір".

Керуючись ст.ст. 2, 5, 90, 139, 241-246, 262 КАС України, суд

в и р і ш и в:

1. Задовольнити адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Сіті Проджект" повністю.

2. Визнати протиправними і скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у м. Києві від 19.07.2018 №846964/42070295, від 19.07.2018 №846965/42070295, від 19.07.2018 №846966/42070295, від 19.07.2018 №846967/42070295, від 17.10.2018 №956814/42070295, від 01.11.2018 №974237/42070295, від 01.11.2018 №974238/42070295, від 01.11.2018 №974239/42070295 про відмову у реєстрації податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю "Сіті Проджект" від 13.06.2018 №6, від 14.06.2018 №7, від 14.06.2018 №8, від 15.06.2018 №9, від 19.06.2018 №10, від 13.08.2018 №2, від 27.08.2018 №4, від 31.08.2018 №5.

3. Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю "Сіті Проджект" від 13.06.2018 №6, від 14.06.2018 №7, від 14.06.2018 №8, від 15.06.2018 №9, від 19.06.2018 №10, від 13.08.2018 №2, від 27.08.2018 №4, від 31.08.2018 №5 днем їх фактичного подання.

4. Стягнути з бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України судові витрати в сумі 7048 грн. (сім тисяч сорок вісім гривень) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Сіті Проджект".

5. Стягнути з бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у м. Києві судові витрати в сумі 7048 грн. (сім тисяч сорок вісім гривень) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ""Сіті Проджект".

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сіті Проджект";

02218, м. Київ, вул. Райдужна, буд. 43, кв. 43, код ЄДРПОУ 42070295.

Відповідачі:

1) Державна фіскальна служба України;

04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197.

2) Головне управління ДФС у м. Києві;

04116, м. Київ, Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 39439980.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження. Рішення суду може бути оскаржено до Шостого апеляційного адміністративного суду в порядку, встановленому ст.ст. 293-297 КАС України. Апеляційна скарга подається протягом 30 днів з дня складення рішення.

Суддя Д.А. Костенко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення20.11.2019
Оприлюднено22.11.2019
Номер документу85802453
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/21158/18

Ухвала від 30.11.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Костенко Д.А.

Ухвала від 22.11.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Костенко Д.А.

Ухвала від 18.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 10.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 09.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 21.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 18.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Ухвала від 11.09.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Костенко Д.А.

Ухвала від 11.08.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 08.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні