УХВАЛА
25 листопада 2019 року Справа №160/11574/19
Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Конєва С.О., розглянувши матеріали адміністративного позову Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Комунального закладу "Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області про застосування заходів реагування,-
ВСТАНОВИВ:
19.11.2019р. Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області звернулося з адміністративним позовом до Комунального закладу "Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та просить:
- застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення проведення будівельно-монтажних робіт на об`єкті "Реконструкція окремих приміщень для відкриття дитячого садочку в будівлі філії Петрівської ЗОШ І-ІІ ступенів КЗ "Миколаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів" по вул. Центральна, 24 с. Петрівка Петропавлівського району Дніпропетровська область" Комунального закладу "Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ - 33117374), до повного усунення порушень;
- встановити у судовому рішенні спосіб і порядок його виконання шляхом зобов`язання повного зупинення проведення будівельно-монтажних робіт на об`єкті "Реконструкція окремих приміщень для відкриття дитячого садочку в будівлі філії Петрівської ЗОШ І-ІІ ступенів КЗ "Миколаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів" по вул. Центральна, 24 с. Петрівка Петропавлівського району Дніпропетровська область" Комунального закладу "Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ - 33117374), до повного усунення порушень.
Ухвалою суду від 25.11.2019р. позивачеві відмовлено у задоволенні клопотання про відстрочення сплати судового збору за подання даного адміністративного позову на підставі ст.8 Закону України «Про судовий збір» , ст.133 Кодексу адміністративного судочинства України.
Вивчивши матеріали поданого адміністративного позову, суд приходить до висновку про те, що зазначений позов слід залишити без руху на підставі ч.1 ст.169 Кодексу адміністративного судочинства України, виходячи з наступного.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 1, ч. 2 ст. 169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160,161 Кодексу адміністративного судочинства України, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху і встановлює строк для їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позову без руху.
Частиною 3 ст. 161 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, щодо позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі.
За приписами ст. 4 Закону України «Про судовий збір» встановлені ставки судового збору, зокрема, за подання адміністративного позову суб`єктом владних повноважень немайнового характеру - 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який станом на 01.01.2019р. становить 1921 грн.
Однак, як вбачається із доданих до позову документів, позивачем до адміністративного позову не додано документу про сплату судового збору у розмірі 1921 грн. за подання даного адміністративного позову немайнового характеру суб`єктом владних повноважень в порушення вимог ст. 4 Закону України «Про судовий збір» та ч. 3 ст. 161 Кодексу адміністративного судочинства України.
Враховуючи наведене та те, що позивач не звільнений від сплати судового збору за подання адміністративного позову до суду у відповідності до вимог ст. 5 Закону України «Про судовий збір» , за ухвалою суду від 25.11.2019р. відмовлено позивачеві у задоволенні клопотання про відстрочення сплати судового збору, суд приходить до висновку, що позивачем позов поданий без додержання вимог, встановлених ст. 161 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому даний позов підлягає залишенню без руху із встановленням позивачеві строку для усунення недоліків, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позову без руху.
Вищезазначені недоліки позовної заяви мають бути усунені позивачем у п`ятиденний строк з дня вручення ухвали про залишення позову без руху шляхом надання до канцелярії суду документу про сплату судового збору у розмірі 1921,00 грн. за подання даного адміністративного позову до суду у відповідності до вимог ст. 4 Закону України «Про судовий збір» , ч. 3 ст. 161 Кодексу адміністративного судочинства України.
На підставі викладеного, керуючись ч. 3 ст. 161, ч. 1 ст. 169, ст.ст. 243,248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Комунального закладу "Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області про застосування заходів реагування - залишити без руху.
Позивачеві у п`ятиденний строк з дня вручення ухвали про залишення позову без руху усунути недоліки позовної заяви шляхом надання до канцелярії суду документу про сплату судового збору у розмірі 1921,00 грн. за подання даного адміністративного позову до суду у відповідності до вимог ст. 4 Закону України «Про судовий збір» та ч. 3 ст. 161 Кодексу адміністративного судочинства України.
Реквізити, на які підлягає сплаті судовий збір: р/р отримувача №UA178999980000034316206084014 УК у Чечелівському районі м.Дніпра, код ЄДРПОУ 37989253 банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код класифікації доходів бюджету 22030101.
Роз`яснити позивачеві, що відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 169 КАС України, позовна заява повертається, якщо позивач не усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, у встановлений судом строк.
Ухвала суду не підлягає оскарженню окремо від ухвали про повернення заяви згідно до вимог ст.ст. 294, 295 Кодексу адміністративного судочинства України та набирає законної сили у строки, встановлені ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя С.О. Конєва
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.11.2019 |
Оприлюднено | 27.11.2019 |
Номер документу | 85854466 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Конєва Світлана Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Конєва Світлана Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Конєва Світлана Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Конєва Світлана Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Конєва Світлана Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Конєва Світлана Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Конєва Світлана Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні