Господарський суд івано-франківської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
19.11.2019 м. Івано-ФранківськСправа № 909/1095/19
Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Фрич М. М., секретар судового засідання Попович Л. І., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом: Фінансового управління виконавчого комітету
Івано-Франківської міської ради,
вул. Дністровська, буд.28, м. Івано-Франківськ, 76019
адреса для листування: вул. Миколайчука, 12/68, м. Івано-Франківськ, 76019
до відповідача: Фізичної особи-підприємця Кучера Тараса Володимировича
АДРЕСА_1
за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради,
вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004
про спонукання до укладення договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Івано-Франківська
за участю:
від позивача: Чекайло В.М., свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю від 28.09.2018 №2/10 серія ІФ №001374, адвокат
від відповідача: Тугай І.М., ордер серія ІФ №084302 від 30.10.2019, адвокат
третя особа: не з`явились
ВСТАНОВИВ:
Фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради звернулось до Господарського суду Івано-Франківської області з позовом до Фізичної особи-підприємця Кучер Тараса Володимировича за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради про спонукання до укладення договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Івано-Франківська.
Ухвалою Господарського суду Івано-Франківської області від 10.10.2019 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження і призначено підготовче засідання на 31.10.2019. В судовому засіданні 31.10.2019 року закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті на 19.11.2019 року.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі, представник відповідача позовні вимоги визнав частково, заперечивши лише в частині розміру пайової участі.
Позиція позивача.
Позивач вказує на те, що відповідно до містобудівних умов та обмеження забудови земельної ділянки від 29.09.2016 року №153-51.1-01 та декларації про початок виконання будівельних робіт від 06.06.2017 року №ІФ083171574389 ФОП Кучер Т.В. є замовником будівництва багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями громадського призначення на вул. Горбачевського у м. Івано-Франківську.
За словами позивача, 02.10.2017 року відповідач звернувся із заявою на ім`я заступника міського голови про укладання договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, проект якого згодом було направлено відповідачу, проте так і не був ним підписаний.
Позивач вважає, що ФОП Кучер Т.В. зобов`язаний укласти договір про пайову учать, виходячи з вимог ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності.
Крім того, позивач свої вимоги обґрунтовує ст.175, 177, 179, 181, 187 Господарського кодексу України.
Позиція відповідача.
У відзиві на позовну заяву (вх.№18891/19 від 31.10.2019), відповідач вказав, що частково визнає позовні вимоги. При цьому зазначено, що фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради визначило розмір пайового внеску, виходячи з опосередкованої вартості спорудження житла, однак такий порядок розрахунку слід застосовувати якщо загальна кошторисна вартість будівництва об`єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами.
На виконання вимог Закону з метою укладення договору, відповідачем було замовлено та виготовлено кошторис вартості об`єкта будівництва та було проведено експертну оцінку кошторисної частини проектної документації, а тому на переконання відповідача розділ3 договору щодо розміру і порядку сплати пайового внеску повинен бути змінений, зокрема, в частині розміру пайового внеску - 1 610 810, 54 грн.
З врахуванням вказаних змін до запропонованого проекту , відповідач визнає позовні вимоги фінансового управління.
Фактичні обставини справи, встановлені судом.
29.09.2016 року, за реєстраційним номером 153-51.1-01, директором Департаменту містобудування, архітектури та культурної спадщини затверджено містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки в м. Івано-Франківську по вул. Горбачевського, відповідно до яких об`єктом будівництва є багатоквартирний житловий будинок з вбудованими закладами громадського призначення, замовником є Кучер Тарас Володимирович .
Однієї з вимог щодо архітектурних та інженерних рішень є укладення з виконавчим комітетом міської ради договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.
06.06.2017 року за №ІФ083171574389 Управлінням з питань Держархбудконтролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради зареєстровано Декларацію про початок виконання будівельних робіт багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями громадського призначення в місті Івано-Франківську по вул. Горбачевського.
02.10.2017 року відповідач звернувся до заступника міського голови з заявою про укладення договору про пайову участь замовників будівництва.
Листом від 24.09.2019 року за №358/16.5-15/18в фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради направило ФОП Кучеру Тарасу Володимировичу для розгляду та підписання в 10-ти денний термін проект договору про пайову участь замовників будівництва.
Відповідно до довідки-розрахунку, розмір пайового внеску, який підлягає до сплати складає 2 839 802, 74 грн.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями громадського призначення, складеного в поточних цінах станом на 25.07.2019 року - загальна вартість будівництва становить 35872, 288 грн.
Відповідно до експертної оцінки, наданої експертом філії ДП "Укрдержбудекспертиза" в Івано-Франківській області щодо розгляду кошторисної частини проектної документації складеної на основі робочого проекту "Будівництво багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями громадського призначення на вул. Горбачевського в м. Івано-Франківську №118/09-0019/ЕО-19 від 12.09.2019 року - загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 25.07.2019 складає 35 872, 288 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 29 185, 659 тис. грн., інші витрати - 6 686, 629 тис грн.
Відповідно до експертного звіту філії ТОВ "УБТЕ" у Івано-Франківській області щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об`єкта будівництва, за результатами розгляду проектної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація розроблена з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об`єкта будівництва.
Виходячи з матеріалів справи та керуючись вимогами діючого законодавства, суд дійшов в спірному випадку наступних висновків.
Відповідно до частини четвертої статті 11 ЦК України у випадках, встановлених актами цивільного законодавства, цивільні права та обов`язки виникають безпосередньо з актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим або органів місцевого самоврядування.
Згідно з частиною першою статті 14 ЦК України цивільні обов`язки виконуються у межах встановлених договором або актом цивільного законодавства.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності в Україні визначені Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності", статтею 40 якого встановлено обов`язок пайової участі замовників будівництва у розвитку інфраструктури населеного пункту та визначено механізм його реалізації.
Так, за приписами частини другої зазначеної статті Закону замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов`язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури (ч. 3 ст. 40 Закону).
Судом встановлено, що рішенням Івано-Франківської міської ради від 18.10.2013 року №1231-38 затверджено Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні та розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста".
За приписами п. п. 1.2 та 1.3 Положення замовники будівництва залучаються до пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста виключно на підставі укладених з виконавчим комітетом та фінансовим управлінням договорів про пайову участь. Для укладення такого договору замовник зобов`язаний повідомляти виконавчий комітет про будь-які вчинені ним дії щодо забудови земельної ділянки, відповідно до діючого законодавства та звернутися про укладення Договору про пайову участь.
Згідно з абзацом 2 п. 3.1 Положення замовник зобов`язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, крім випадків, передбачених пунктом 6.6, 6.7 цього положення.
Відповідно до п. 4.4 Положення договір про пайову участь укладається на підставі звернення замовника будівництва на ім`я першого заступника міського голови.
Абзацом 2 пункту 7.3 Положення встановлено, що в разі відсутності звернення замовника щодо укладення договору про пайову участь в строк, передбачений п. 9 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" виконавчий комітет або фінансове управління вживає всіх необхідних заходів щодо укладення договору, в тому числі і після введення об`єкту в експлуатацію. В разі, якщо замовник не звернувся про укладення договору та не підписав у встановлений термін виконавчий комітет або фінансове управління вправі подати позовну заяву про укладення договору в судовому порядку (п. 1.4 Положення).
В силу вимог статті 144 Конституції України та статті 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" органи місцевого самоврядування при виконанні своїх функцій приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.
Таким чином приписами статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлено обов`язок замовника будівництва прийняти пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, який реалізується шляхом укладення відповідного договору в порядку, визначеному Законом та деталізованому актом органу місцевого самоврядування. Правовий аналіз частин 8 та 9 у сукупності з іншими положеннями цієї статті Закону дозволяє дійти висновку про те, що обов`язок щодо ініціювання укладення такого договору покладено саме на замовника будівництва, оскільки пов`язується з його зверненням до органу місцевого самоврядування. Неукладення договору свідчить про недотримання вимог законодавства і має наслідком порушення прав та інтересів відповідної територіальної громади.
Органи місцевого самоврядування знаходяться поза межами процедури прийняття об`єктів будівництва в експлуатацію та позбавлені можливості контролювати момент його здійснення, відтак неукладення такого договору з підстав невиконання замовником обов`язку щодо звернення до органу місцевого самоврядування з відповідною пропозицією свідчить про його ухилення від укладення договору та може бути оскаржено в судовому порядку, у тому числі і після прийняття об`єкту будівництва в експлуатацію.
Згідно з частиною третьою статті 179 ГК України укладення господарського договору є обов`язковим для сторін, зокрема, якщо існує пряма вказівка закону щодо обов`язковості укладення договору.
Разом із тим, частиною першою статті 648 ЦК України встановлено, що зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов`язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.
В спірному випадку відповідач не заперечує проти обов`язку укласти договір про пайову участь і визнає позовні вимоги в цій частині.
Спір існує щодо розміру пайового внеску і з приводу цього суд вважає за правильне вказати таке.
Відповідно до ч.1 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.
Частиною дев`ятою статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено істотні умови договору про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, якими є: розмір пайової участі, строк (графік) сплати пайової участі, відповідальність сторін. Крім того, невід`ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.
Пунктами 5, 6 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.
У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об`єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.
Встановлений органом місцевого самоврядування для замовника розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не може перевищувати граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.
Граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту з урахуванням інших передбачених законом відрахувань не може перевищувати:
1) 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта - для нежитлових будівель та споруд;
2) 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта - для житлових будинків.
Отже, розмір пайового внеску замовника повинен розраховуватись з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта.
Проаналізувавши положення ч.5 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", можна зробити висновок, що вказана частина статті передбачає дві методики визначення розміру пайового внеску, а саме визначення розміру з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта, а також, у разі, якщо загальна кошторисна вартість будівництва не визначена, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.
Закон надає перевагу при розрахунку розміру пайового внеску враховуючи загальну кошторисну вартість, але при будь-якому методу розрахунку, розмір пайового внеску не повинен перевищувати граничного розміру: 10 відсотків загальної кошторисної вартості для нежитлових будівель та 4 відсотки для житлових.
Як вбачається з наданого позивачем додатку до договору щодо розрахунку розміру пайової участі, фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради визначило розмір пайового внеску, виходячи з опосередкованої вартості спорудження житла, однак такий порядок розрахунку, як визначено в абз.2 ч.5 ст.40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" слід застосовувати у тому разі, якщо загальна кошторисна вартість будівництва об`єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами.
Судом взято до уваги подані відповідачем докази, відповідно до яких відповідачем було замовлено та виготовлено кошторис вартості об`єкта будівництва "багатоквартирний житловий будинок з приміщеннями громадського призначення на вул. Горбачевського в м. Івано-Франківську" і було проведено експертну оцінку кошторисної частини проектної документації.
Відповідно до вказаних документів, вартість об`єкта будівництва становить 35 872 288, 00 грн, що також підтверджується експертною оцінкою філії ДП "Укрдержбудекспертиза" в Івано-Франківській області №118/09-0019/ЕО-19 від 12.09.2019 року.
За таких обставин, на підставі наведеного, суд приймає до уваги заперечення відповідача щодо розміру пайового внеску, а відтак пункт договору 3.1. та відповідно пункт 3.3., який розраховується на підставі п.3.1. - підлягають коригуванню, враховуючи надані відповідачем експертні дані.
Суд, дослідивши подані докази - визнав їх належними доказами в розумінні статей Господарського процесуального кодексу України (надалі за текстом - ГПК України). На підставі цих доказів з урахуванням обставин по справі та діючого законодавства суд дійшов до висновку про часткове задоволення позовних вимог.
Згідно зі ст. 73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Відповідно до ст.86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.
Відповідно до ст.123 ГПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.
Відповідно до ст.129 ГПК України судові витрати слід покласти на відповідача.
Керуючись ст.ст. 11, 14, 648 Цивільного кодексу України, ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування", ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", ст.179 Господарського кодексу України,ст.73,86,123,129,238 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задоволити частково.
Визнати укладеним договір про пайову участь замовників будівництва у розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Івано-Франківська між виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради /м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21, код ЄДРПОУ 04054346/, фінансовим управлінням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради /м. Івано-Франківськ, вул. Дністровська, 28, код ЄДРПОУ 02314062/ та ФОП Кучером Тарасом Володимировичем / АДРЕСА_1 , код НОМЕР_1 / в редакції фінансового управління:
ДОГОВІР №
про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку
інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста
м. Івано-Франківськ "____"
Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради (далі - Виконком) в особі першого заступника міського голови М. Вітенка, що діє на підставі Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , Положення Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста (сторона 1), фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (далі - Фінансове управління) в особі заступника міського голови - начальника фінансового управління В. Сусаніної, що діє на підставі Положення Про фінансове управління виконавчого комітету міської ради (сторона 2) з однієї сторони, та ФОП Кучер Тарас Володимирович , (далі - Замовник), (сторона 3), з іншої сторони, а разом надалі - Сторони, у відповідності до Положення Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста а також беручи до уваги те, що Замовник у відповідності до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" зобов`язані взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Івано-Франківська, констатуючи, що правовідносини, які виникають за цим Договором, є майново-господарськими зобов`язаннями і обов`язковими до виконання, уклали цей договір про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста (далі - Договір) про наступне:
1.Предмет Договору
1.1. За цим Договором Замовник, що здійснює будівництво багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями громадського призначення на вул. Горбачевського, в порядку та на умовах, визначених Договором, бере участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Івано-Франківська.
1.2. Земельна ділянка, на якій здійснюється будівництво, розташована за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Горбачевського, Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 30.12.2015 року.
2.Обов`язки сторін
2.1. Замовник зобов`язується сплатити пайовий внесок у розмірі та у терміни, визначені Договором.
2.2. Виконком зобов`язується використати кошти отримані від Замовника на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.
3. Розмір і порядок сплати пайового внеску
3.1. Розрахунок попереднього розміру пайового внеску здійснюється відповідно до додатку 1 до Договору .
Попередній розмір пайового внеску складає 1 610 689, 67 грн.
3.2. Величина пайового внеску визначена на підставі нормативів для одиниці створеної потужності (функціональної одиниці виміру) затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України у сумі 8 879,17 грн. (без ПДВ).
3.3. Замовник сплачує 20 % попереднього розміру пайового внеску у сумі 322 137, 94 грн . , протягом 30-ти робочих днів з моменту набрання рішенням законної сили.
3.4. Розрахунок остаточного розміру пайового внеску здійснюється відповідно до остаточного Договору, який оформлюється після затвердженого в установленому порядку архітектурно-технічного/технічного паспорту та загальної вартості будівництва.
3.5. Суму остаточного розміру пайового внеску замовник сплачує до прийняття об`єкта в експлуатацію.
4. Строк дії Договору
4.1. Договір набуває чинності з моменту його реєстрації і діє до моменту повного виконання умов Договору.
5. Відповідальність сторін
5.1. При простроченні платежу, визначеного пунктом 3.3, 3.5, Договору, Замовник сплачує до міського бюджету суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, три проценти річних від простроченої суми та пеню у розмірі 120 % річних облікової ставки НБУ, що діє у період, за який нараховується пеня, від суми заборгованості за кожний прострочений день.
5.2. Спори, пов`язані з пайовою участю (внеском) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, вирішуються комісією з питань визначення пайової участі замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, в іншому випадку в судовому порядку, згідно чинного законодавства.
6. Інші умови
6.1. Тлумачення термінів Договору здійснюється згідно Положення Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста .
6.2. Зміни до Договору можуть бути внесені за взаємною згодою сторін, що оформляється додатковою угодою до цього Договору, у разі невиконання пункту 3.3, 3.5, з урахуванням пункту 5.1, Виконком та/або Фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, про що повідомляє Замовника.
6.3. Зміни до Договору оформляються додатком, який є його невід`ємною частиною і мають однакову юридичну силу, якщо вони викладені в письмовій формі та підписані уповноваженими на те представниками сторін. В разі невиконання пункту 3.3, 3.5, з урахуванням пункту 5.1 Договору, Виконком та/або Фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, оформляючи додатком, про що повідомляє замовника.
6.4. Усі правовідносини, що виникають у зв`язку з виконанням умов Договору та не врегульовані ним, регламентуються нормами чинного в Україні законодавства.
6.5. Договір складений на 3-х сторінках у 2-х примірниках, кожний із яких має однакову юридичну сили.
Місцезнаходження та реквізити сторін
Виконавчий комітет Івано-Франківської ФОП Кучер Тарас Володимирович
міської ради АДРЕСА_1
м. Івано-Франківськ АДРЕСА_1вул. Грушевського, 21,
тел. 556515
Одержувач платежу: Ідентифікаційний код
НОМЕР_1
міський бюджет м. Івано-Франківська
24170000
код: 37952250
р/р: НОМЕР_3
УК у м. Івано-Франківську
Призначення платежу :
на інженерно-транспортну та
соціальну інфраструктуру міста
Виконком
МП МП
Фінансове управління виконавчого комітету
Івано-Франківської міської ради
м. Івано-Франківськ
вул. Дністровська, 28
тел. 785005
Фінансове управління
МП
Виконавець
тел. 75-44-43
Додаток до Договору №
Стягнути з фізичної особи-підприємця Кучера Тараса Володимировича / АДРЕСА_3 , код НОМЕР_1 / на користь фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради /76019, м. Івано-Франківськ, вул. Дністровська, 28, код ЄДРПОУ 02314062/ судовий збір в розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня).
Видати наказ після вступу рішення в законну силу.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Повне рішення складено 26.11.2019
Суддя Фрич М. М.
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 19.11.2019 |
Оприлюднено | 26.11.2019 |
Номер документу | 85870517 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Івано-Франківської області
Фрич М. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні