Рішення
від 22.11.2019 по справі 1.380.2019.004784
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№1.380.2019.004784

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 листопада 2019 року м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд, суддя Клименко О.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-ланове до Львівської міської ради про зобов`язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач - Обслуговуючий кооператив Садове товариство Підголоско-ланове звернувся до Львівського окружного адміністративного суду із позовом до Львівської міської ради, в якому просить:

- зобов`язати Львівську міську раду розглянути на черговому пленарному засіданні питання надання членам Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-ланове дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок площею 1,5000 га у м. Львові в урочищі Голоско згідно плану земельної ділянки виготовленого ТОВ ЗЦ НАДІЛ .

Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що 26.07.2019 року звернувся до відповідача із заявою про надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою громадянам Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-ланове , однак отримав лист Управління земельних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради від 06.09.2019 року № 2403-3755. У вказаному листі повідомлено про неможливість вирішення питання надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в урочищі Голоско згідно звернення позивача від 26.07.2019 року, оскільки Управлінням підготовлено проект ухвали Про надання громадянам (членам обслуговуючого кооперативу Садове товариство Об`єднаний ) дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок на вул. Малоголосківській , вказаний проект ухвали розглядався радою 20.06.2019 року та не набрав необхідної кількості голосів на підтримку. Також зазначено, що у зв`язку із конфліктною ситуацією щодо накладення земельних ділянок, необхідністю поновлення плану земельних ділянок, розгляд питання, порушеного у зверненні від 26.07.2019 року є неможливим.

З такими діями відповідача позивач не погоджується та вважає їх протиправними, оскільки зазначає, що відповідно до частини другої статті 123 Земельного кодексу України особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки. При цьому, відповідно до частини третьої цієї ж статті відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Таким чином, на думку позивача, відповідачем порушено норми приписів частини третьої статті 123 Земельного кодексу України, як в частині своєчасності розгляду його заяви так і в частині не розгляду її по суті.

Також позивач посилається на положення пункту 34 частини першої статті 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні відповідно до якого виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин. Однак, зазначає, що як вбачається з відповіді Управління земельних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради від 06.09.2019 року № 2403-3755 питання надання позивачу дозволу на виготовлення проекту землеустрою на пленарному засіданні Львівської міської ради не розглядалося.

Також позивач стверджує, що члени Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-ланове тривалий час користуються земельними ділянками в урочищі Голоско, які фактично успадкували від своїх батьків. Оскільки зазначені земельні ділянки надавалися родичам членів кооперативу в 1970-1980 роках для ведення садівництва на них, як членами кооперативу, так і їх батьками висаджувалися фруктові дерева та збудовані садові будинки.

Крім того, позивач зазначає про те, що твердження відповідача про наявність конфліктної ситуації щодо накладення земельних ділянок, дозвіл на відведення яких просить Обслуговуючий кооператив Садове товариство Об`єднаний не відповідає дійсності.

У зв`язку з вищенаведеним адміністративний позов просить задоволити в повному обсязі.

У поданій відповіді на відзив позивач додатково звертає увагу на те, що питання надання йому дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок на пленарному засіданні Львівської міської ради не розглядалося, оскільки рішення з цього питання не прийняте.

Відзначає, що рішення з приводу наявності конфліктної ситуації щодо меж земельної ділянки може приймати виключно рада на пленарному засіданні, однак звернення позивача не було винесено на розгляд пленарного засідання Львівської міської ради.

Вказує на безпідставність твердження відповідача, що вільні земельні ділянки передаються в оренду за результатами земельних торгів, оскільки позивач не звертався із заявою про надання йому в оренду вільної земельної ділянки.

Стосовно застережень відповідача про те, що суд не уповноважений приймати рішення, які віднесені до виключної компетенції органу місцевого самоврядування вказує, що позивач просить суд зобов`язати Львівську міську раду лише розглянути на черговому пленарному засіданні питання надання членам Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголосково-ланове дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок площею 1,5000 га у м. Львові в урочищі Голоско згідно плану земельної ділянки виготовленого ТОВ ЗЦ НАДІЛ . Вимог про зобов`язання відповідача надати дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок позивачем не заявлено.

Позиція відповідача викладена у відзиві на позовну заяву. Відповідач вказує, що розгляду будь-якого питання на пленарному засіданні сесії міської ради передує робота з перевірки питання, перевірки наданих документів, підготовки проекту ухвали, пояснювальної записки, тощо. Враховуючи те, що проект ухвали Про надання громадянам (членам обслуговуючого кооперативу Садове товариство Об`єднаний ) дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок на вул. Малоголосківській розглядався Львівською міською радою на пленарному засіданні сесії 20.06.2019 року та не набрав необхідної кількості голосів депутатського корпусу на підтримку, у зв`язку із конфліктною ситуацією щодо накладання земельних ділянок, питання, порушене у зверненні позивача не може бути вирішене. Відтак, на думку відповідача, відсутні підстави здійснювати підготовку проекту ухвали щодо надання дозволу членам обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-ланове на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок площею 1,5000 га у м. Львові в урочищі Голоско, згідно плану земельної ділянки виготовленого ТОВ ЗЦ Наділ та виносити на розгляд пленарного засідання міської ради клопотання позивача до моменту вирішення конфліктної ситуації щодо накладення земельних ділянок.

У зв`язку з наведеним, відповідач стверджує, що за результатами розгляду заяви позивача від 26.07.2019 року бездіяльність з його сторони відсутня.

Також відповідач зазначає, що суд не може підміняти функції органів місцевого самоврядування, а позовна вимога про зобов`язання відповідача надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки є формою втручання в дискреційні повноваження відповідача та виходить за межі завдань адміністративного судочинства.

У зв`язку з вищенаведеним, у задоволенні адміністративного позову просить відмовити в повному обсязі.

Відповідно до пункту 3 частини 3 статті 246 КАС України, суд зазначає, що ухвалою судді від 23 вересня 2019 року відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі без повідомлення сторін.

Судом встановлені наступні фактичні обставини справи та відповідні їм правовідносини:

Відповідно до протоколу загальних зборів членів Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-ланове від 12 червня 2019 року на загальних зборах присутні члени Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-ланове в кількості 23 особи, що становить 100% членів кооперативу вирішили звернутися до Львівської міської ради з заявою щодо надання членам Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-ланове дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок площею 1,5000 га у м. Львові в урочищі Голоско, згідно плану земельної ділянки, виготовленого ТОВ ЗЦ НАДІЛ , а також вирішили уповноважити голову правління Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-ланове ОСОБА_1 підготувати необхідні документи та звернутися від імені кооперативу до Львівської міської ради з заявою щодо надання членам Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-ланове дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок площею 1,5000 га у м. Львові в урочищі Голоско згідно плану земельної ділянки виготовленого ТОВ ЗЦ НАДІЛ .

26.07.2019 року голова правління Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-ланове ОСОБА_2 звернувся до Львівської міської ради із заявою, у якій просив надати дозвіл на виготовлення документації із землеустрою громадянам Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-ланове в урочищі Підголоско для садибної та житлової забудови.

Листом Управління земельних ресурсів Департаменту містобудування Львівської міської ради від 06.09.2019 року № 2403-3755 позивачу повідомлено, що проект ухвали Про надання громадянам (членам обслуговуючого кооперативу Садове товариство Об`єднаний ) дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок на вул. Малоголосківській розглядався Львівською міською радою на пленарному засіданні сесії 20.06.2019 року та не набрав необхідної кількості голосів депутатського корпусу на підтримку. У зв`язку із конфліктною ситуацією щодо накладання земельних ділянок та необхідністю поновлення плану земельної ділянки, довідок з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями, видана Відділом у місті Львові Головного управління Держгеокадастру у Львівській області (про наявність зареєстрованих на заявника правовстановлюючих документів на земельні ділянки), питання порушене у Вашому зверненні не може бути вирішене .

Предметом спору у даній справі є оцінка наявності чи відсутності підстав для зобов`язання відповідача розглянути на черговому пленарному засіданні питання надання членам Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголосково-ланове дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок площею 1,5000 га у м. Львові в урочищі Голоско згідно плану земельної ділянки виготовленого ТОВ ЗЦ НАДІЛ , оскільки позивач вважає, що рішення з даного питання відповідачем у відповідності до приписів норми частини третьої статті 123 Земельного кодексу України не прийнято.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з такого.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до абзацу першого частини першої статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Повноваження сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів у галузі земельних відносин визначено статтею 12 Земельного кодексу України.

Відповідно до пунктів а , б , в частини першої статті 12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить:

розпорядження землями територіальних громад;

передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу;

надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до абзацу першого частини першої статті 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Згідно із частиною першою статті 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Відповідно до абзаців першого, другого частини другої статті 123 Земельного кодексу України особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Абзацом першим частини третьої статті 123 Земельного кодексу України передбачено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Відповідно до статті 25 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Пунктом 34 частини першої статті 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Відповідно до частин першої, другої статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.

Системний аналіз зазначених норм права вказує, що за результатами розгляду заяви про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою, орган місцевого самоврядування у місячний строк приймає одне із рішень визначених частиною третьою статті 123 Земельного кодексу України, а саме: про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивованої відмови у його наданні. При цьому, зважаючи на імперативні приписи норм Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , таке рішення приймається на пленарних засіданнях ради.

Судом зі змісту листа Управління земельних ресурсів Департаменту містобудування Львівської міської ради встановлено, що проект ухвали Про надання громадянам (членам обслуговуючого кооперативу Садове товариство Об`єднаний ) дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок на вул. Малоголосківській розглядався Львівською міською радою на пленарному засіданні сесії 20.06.2019 року та не набрав необхідної кількості голосів депутатського корпусу на підтримку, у зв`язку із конфліктною ситуацією щодо накладання земельних ділянок та необхідністю поновлення плану земельної ділянки, довідок з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями, видана Відділом у місті Львові Головного управління Держгеокадастру у Львівській області (про наявність зареєстрованих на заявника правовстановлюючих документів на земельні ділянки).

Отже, з наведеного слідує, що на пленарному засіданні сесії Львівської міської ради 20.06.2019 року розглядався проект ухвали Про надання громадянам (членам обслуговуючого кооперативу Садове товариство Об`єднаний ) дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок на вул. Малоголосківській .

Проте, в матеріалах справи відсутні будь-які належні та допустимі докази розгляду саме заяви позивача - Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-Ланове від 26.07.2019 року про надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою громадянам Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-Ланове в урочищі Підголоско для садибної та житлової забудови.

Зважаючи на вищевикладене, суд дійшов висновку, що заява позивача від 26.07.2019 року не розглянута Львівською міською радою у строк та у спосіб, які встановлені нормами Земельного кодексу України та Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , оскільки відповідачем не прийнято мотивоване рішення про надання дозволу чи про відмову у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою. Відтак, доводи позивача в цій частині є підставними та обґрунтованими.

Судом також не враховуються аргументи відповідача про відсутність підстав здійснювати підготовку проекту ухвали щодо надання дозволу членам Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-Ланове на розроблення проекту землеустрою та виносити на розгляд клопотання позивача на пленарне засідання міської ради до моменту вирішення конфліктної ситуації щодо накладення земельних ділянок, оскільки вказана обставина жодним чином не звільняє відповідача від обов`язку розглянути заяву позивача у строк, передбачений абзацом першим частини третьої статті 123 Земельного кодексу України та прийняти мотивоване рішення про надання дозволу чи про відмову у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою.

Щодо доводів відповідача про те, що суд не може підміняти функції органів місцевого самоврядування, а позовна вимога про зобов`язання відповідача надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки є формою втручання в дискреційні повноваження відповідача та виходить за межі завдань адміністративного судочинства суд зазначає наступне.

Відповідно до частини другої статті 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до частини першої статті 245 КАС України при вирішенні справи по суті суд може задовольнити позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково.

Відповідно до пункту четвертого частини другої статті 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.

Відповідно до частини 4 статті 245 КАС України, у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

З цього приводу суд зазначає, що принцип розподілу влади заперечує надання адміністративному суду адміністративно-дискреційних повноважень, ключовим завданням якого, є здійснення правосуддя. Тому завданням адміністративного суду є контроль за легітимністю прийняття рішення.

У позовній заяві позивач просить зобов`язати Львівську міську раду лише розглянути на черговому пленарному засіданні питання надання членам Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголосково-ланове дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок площею 1,5000 га у м. Львові в урочищі Голоско згідно плану земельної ділянки виготовленого ТОВ ЗЦ НАДІЛ , що узгоджується з вимогами абзацу другого частини четвертої статті 245 КАС України.

Отже, вищевказана позовна вимога не є формою втручання в дискреційні повноваження відповідача та не виходить за межі завдань адміністративного судочинства.

Згідно з вимогами ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та, враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов до висновку про задоволення позову в повному обсязі.

Відповідно до ч.1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відповідно до квитанції № 0.0.1469278400.1 від 18.09.2019 року при поданні позовної заяви позивачем сплачено судовий збір у розмірі 1921,00 грн. Відтак, за рахунок бюджетних асигнувань Львівської міської ради на користь позивача слід стягнути 1921,00 грн. сплаченого судового збору.

Керуючись ст.ст. 19-21, 72-77, 242-246, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-ланове (вул. Наливайка, 17/23, м. Львів, 79007) до Львівської міської ради (пл. Ринок, 1, м. Львів, 79008) про зобов`язання вчинити дії - задоволити повністю.

Зобов`язати Львівську міську раду розглянути на черговому пленарному засіданні заяву від 26.07.2019 року, підписану головою правління Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-ланове Яцишин Р.С. про надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою громадянам Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-ланове в урочищі Підголоско для садибної та житлової забудови, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Львівської міської ради (пл. Ринок, 1, м. Львів, 79008, код ЄДРПОУ 04055896) на користь Обслуговуючого кооперативу Садове товариство Підголоско-ланове (вул. Наливайка, 17/23, м. Львів, 79007, код ЄДРПОУ 38909087) 1921,00 грн. сплаченого судового збору, згідно квитанції № 0.0.1469278400.1 від 18.09.2019 року.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення може бути оскаржене за правилами, встановленими ст.ст. 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України відповідно, з урахуванням положень підп.15.5 п.15 розд. VII Перехідні положення цього Кодексу.

Повний текст рішення складено 27.11.2019 року.

Суддя Клименко О.М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.11.2019
Оприлюднено29.11.2019
Номер документу85957314
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.004784

Постанова від 19.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 18.03.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 10.03.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 11.02.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Рішення від 22.11.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 23.09.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні