ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 листопада 2019 року ЛуцькСправа № 140/2890/19
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Андрусенко О. О.,
розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Приватного підприємства ВЕСТАВТОБУД до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправним та скасування наказу,
ВСТАНОВИВ:
Приватне підприємство ВЕСТАВТОБУД (далі - ПП ВЕСТАВТОБУД , позивач) звернулося в суд з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області (далі - ГУ ДПС у Волинській області, відповідач) про визнання протиправним та скасування наказу від 12.09.2019 року №191 Про проведення документальної планової виїзної перевірки ПП ВЕСТАВТОБУД .
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що згідно плану графіку планових документальних перевірок платників податків на 2019 рік у вересні цього року проведення планової документальної перевірки ПП ВЕСТАВТОБУД не було заплановано. Разом з тим, 12.09.2019 року, на офіційному сайті ДФС України було опубліковано скоригований план-графік, де позивач уже фігурує як об`єкт планової документальної перевірки на вересень 2019 року. Представник позивача вказує, що до ГУ ДПС у Волинській області було скеровано запит про отримання інформації щодо підстав внесення ПП ВЕСТАВТОБУД до скоригованого на вересень плану-графіку проведення документальних перевірок у 2019 році, однак відповіді щодо запитуваної інформації від контролюючого органу отримано не було. Таким чином, враховуючи факт ненадання контролюючим органом інформації з приводу процедури та підстав включення ПП ВЕСТАВТОБУД до скоригованого плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2019 рік, представник позивача зробив висновок, що відповідачем не дотримано умов та порядку прийняття контролюючим органом рішення про проведення перевірки, що у свою чергу не може бути підставою для прийняття оскаржуваного наказу.
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 30.09.2019 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у даній справі, постановлено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.
У відзиві на позовну заяву представник відповідача з вимогами викладеними у позові не згідний, вважає їх безпідставними та такими, що не підлягають до задоволення, оскільки ГУ ДПС у Волинській області видано наказ про проведення документальної планової виїзної перевірки ПП ВЕСТАВТОБУД на підставі коригування плану графіку на вересень 2019 року. Вказує, що до плану-графіку на 2019 рік, з урахуванням коригування, ПП ВЕСТАВТОБУД було включено вперше з моменту реєстрації за даними інформаційних ресурсів ДПС відповідно до критеріїв відбору платників податків - юридичних осіб високого (середнього) ступеню ризиків визначених Наказом №524. Представник відповідача зазначає, що за даними АІС Податковий блок та митних декларацій ПП ВЕСТАВТОБУД імпортувало протягом травня-грудня 2018 року 534 автотранспортних засобів, що ідентифікуються по назві, моделі та номеру кузова автомобіля. Крім того, за даними єдиного реєстру податкових накладних в травні 2018 року здійснено придбання на митній території України (ПП Вест Трафік ) автобусів пасажирських в кількості 4 штук та в листопаді 2018 року (ПП Західторгкомплектбуд ) один сідельний тягач. ПП ВЕСТАВТОБУД здійснює придбання автотранспортних засобів, їх розбір, сортування і реалізацію запчастин. Однак, у відповідача викликає сумнів здійснення таких робіт щодо значної кількості автотранспортних засобів лише 4 працівниками. Проведеним аналізом баз даних АІС Податковий блок та ТЗ НАІС ДДАІ МВС України по ПП ВЕСТАВТОБУД за грудень 2018 року, січень-лютий 2019 року встановлено, що за покупцями автотранспортних засобів, марки та моделі які зазначені в зареєстрованих податкових накладних, зокрема, не можливо ідентифікувати транспорті засоби та підтвердити реальність операцій з ТОВ МП Енергосвіт , ПП Західторгкомплектбуд , ТзОВ Техно Кар , ТОВ ФГ Укроптплюс , ФГ Успіх-Ташлик . З метою встановлення розміру фактичних збитків завданих бюджету у вигляді несплачених сум податків здійснено коригування плану-графіка на 2019 рік вересень місяць, зокрема, шляхом внесення 5 платників податків серед яких ПП ВЕСТАВТОБУД . Проект коригування було сформовано ГУ ДПС У Волинській області та направлено до ДПС для узгодження. План - графік на 2019 рік з урахуванням коригування затверджено Головою Державної податкової служби України, та 11.09.2019 року оприлюднено на офіційному веб-сайті ДПС.
Враховуючи вищезазначене, представник відповідача вважає, що дії ДПС щодо затвердження коригування Плану-графіку проведення документальних перевірок платників податків в частині включення до нього ПП ВЕСТАВТОБУД було виконано у відповідності до положень Податкового кодексу України та Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків. Відтак, податковим органом винесено наказ про проведення перевірки позивача згідно плану-графіку, затвердженого у встановленому законодавством порядку. З наведених підстав представник відповідача просив у задоволені позову відмовити.
У відповіді на відзив, представник позивача зазначає, що на час вручення ПП ВЕСТАВТОБУД оскаржуваного наказу на проведення перевірки, працівники контролюючого органу надали посвідчення, за якими вони являлись працівниками ГУ ДФС у Волинській області, тобто органу, який не видавав наказу про здійснення перевірки. Вказує, що відсутність службових посвідчень працівники контролюючого органу обґрунтували тим, що ДФС перебуває в процесі реорганізації, а тому видача службових посвідчень установленого зразка була неможлива з об`єктивних причин. Знаведених підстав представник позивача вважає, що відсутність службово посвідчення є законною підставою для не допуску посадових осіб контролюючого органу до перевірки.
Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступне.
Судом встановлено, що ПП ВЕСТАВТОБУД 01.11.2016 року зареєстроване як юридична особа, основним видом економічної діяльності є торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с.8).
12.09.2019 року ГУ ДПС у Волинській області видало наказ №191 Про проведення документальної планової виїзної перевірки ПП ВЕСТАВТОБУД з 26.09.2019 року, тривалістю 10 робочих днів. У свою чергу, перевірку вказано провести за період діяльності з 01.11.2016 року по 30.06.2019 року з метою дослідження вимог податкового, валютного та іншого законодавства (а.с.12).
Як вбачається з матеріалів справи, наказ №191 був виданий на підставі плану-графіка проведення документальних перевірок платників податків на 2019 рік. При цьому, включення ПП ВЕСТАВТОБУД до плану-графіка проведення документальних планових перевірок на 2019 рік відбулося шляхом коригування вже оприлюдненого плану-графіка.
Зокрема, листом від 02.09.2019 року ГУ ДПС у Волинській області було надіслано до Державної податкової служби для узгодження проект коригування плану-графіка на 2019 рік, вересень місяць, у вигляді внесення до останнього, зокрема, ПП ВЕСТАВТОБУД . Даний план графік на 2019 рік з урахуванням коригування був затверджений головою Державної податкової служби України (а.с.28-30).
Вважаючи наказ про проведення перевірки протиправним, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.
Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України).
Відповідно до приписів пункту 21.1 статті 21 ПК України посадові особи контролюючих органів зобов`язані, зокрема: дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами; забезпечувати сумлінне виконання покладених на контролюючі органи функцій; забезпечувати ефективну роботу та виконання завдань контролюючих органів відповідно до їх повноважень; не допускати порушень прав та охоронюваних законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій.
Відповідно до положень статей 61, 62 ПК України податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Податковий контроль здійснюється органами, зазначеними у статті 41 цього Кодексу, в межах їх повноважень, встановлених цим Кодексом.
Податковий контроль здійснюється шляхом перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин (підпункт 62.1.3 статті 62 ПК України).
Відповідно до підпункту 20.1.4. пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.
Главою 8 ПК України визначені види перевірок контролюючих органів та порядок їх проведення.
Відповідно до пункту 75.1 статті 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Згідно з підпунктом 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 ПК України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.
Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок. Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об`єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.
У свою чергу, порядок проведення документальних планових перевірок врегульовано статтею 77 ПК України.
Відповідно до пункту 77.1 статті 77 ПК України документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок. План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.
За визначенням, наведеним в підпункті 14.1.164 пункту 14.1 статті 14 ПК України план - графік документальних виїзних перевірок - перелік платників податків, що підлягають плановій перевірці контролюючими органами у відповідний період календарного року.
Згідно з пунктом 77.2 статті 77 ПК України до плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи. Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на два календарних роки, високим - не частіше одного разу на календарний рік.
Порядок формування та затвердження плану-графіка, перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (абзац третій пункту 77.2 статті 77 ПК України).
Відповідно до статті 77 розділу II Податкового кодексу України, підпункту 5 пункту 4 Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року №375, та з метою удосконалення організації роботи з формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, відповідно до вимог Податкового кодексу України та Митного кодексу України наказом Міністерства фінансів України №524 від 02.06.2015 року затверджено Порядок формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків (далі - Порядок №524). Цей Порядок розроблений з метою забезпечення єдиного підходу до формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків (далі - план-графік).
Відповідно до пункту 1 розділу І Порядку №524 річний план-графік для документальних планових перевірок щодо дотримання податкового, валютного та іншого законодавства України, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, складається відповідно до вимог статті 77 розділу II Податкового кодексу України. План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки. Оновлення річного плану-графіка здійснюється у разі його коригування.
Згідно з пунктом 2 розділу І Порядку №524 формування (коригування) планів-графіків територіальних органів Державної фіскальної служби України (далі - територіальні органи ДФС) здійснюється у порядку, встановленому у розділах ІІІ-V цього Порядку. Формування (коригування) планів-графіків здійснюється засобами інформаційно-телекомунікаційних систем Державної фіскальної служби України (далі - ДФС).
Пунктами 3-4 розділу ІІІ Порядку №524 передбачено, що до плану-графіка включаються платники податків, які за результатами господарської діяльності мають найбільші ризики несплати до бюджету податків та зборів, платежів (пункт 3).
Структурні підрозділи ДФС надають Департаменту аудиту ДФС до 10 листопада року, що передує року, в якому будуть проводитися документальні планові перевірки, аргументовані пропозиції для врахування при формуванні плану-графіка перевірок ризикових платників податків, які належать до кластерних об`єднань платників податків, та їх контрагентів з обґрунтуванням необхідності включення. Пропозиції структурних підрозділів ДФС направляються Департаментом аудиту ДФС до територіальних органів ДФС для використання при формуванні плану-графіка.
На рівні територіальних органів ДФС за даними інформаційних ресурсів ДФС та з інших джерел з урахуванням вимог пункту 2 цього розділу проводиться додатковий аналіз платників податків, які відібрані за даними інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС та за пропозиціями структурних підрозділів ДФС, щодо їх належності до реального сектору економіки, а також визначаються ризикові контрагенти, у тому числі ті, які знаходяться на обліку в інших територіальних органах ДФС.
При включенні підприємств до плану-графіка (коригування плану-графіка) територіальним органам ДФС необхідно встановити наявність структурних підрозділів, дочірніх підприємств, що входять до інфраструктури платників податків - головних підприємств, та направити їх переліки не пізніше 25 листопада року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки, до відповідних територіальних органів ДФС, на обліку в яких знаходяться вказані підрозділи, для організації контрольно-перевірочних заходів, у тому числі шляхом включення їх до плану-графіка (коригування плану-графіка) у періоди, на які заплановані перевірки головних підприємств.
При відборі платника податків до плану-графіка відповідно до вимог статті 77 розділу ІІ Кодексу необхідним є врахування також вимог пункту 102.1 статті 102 розділу ІІ Кодексу в частині граничних термінів проведення перевірки та визначення податкового зобов`язання платника податків, вимог пункту 77.3 статті 77 розділу ІІ Кодексу в частині заборони проведення документальної планової перевірки за окремими видами зобов`язань перед бюджетами, крім правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати митних платежів, податків, зборів та єдиного внеску при виплаті (нарахуванні) доходів фізичним особам, податку на доходи фізичних осіб та зобов`язань за бюджетними позиками і кредитами, що гарантовані бюджетними коштами.
Про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки. (пункт 77.4. статті 77 ПК України).
Системний аналіз наведених норм дає підстави для висновку, що необхідними умовами для проведення планової документальної перевірки платника податків є включення останнього до плану-графіка перевірок та видача наказу про її проведення, а також вручення такому платнику податків посадовою особою контролюючого органу, зазначеною в направленні на проведення перевірки, наказу та направлення на її проведення, які в свою чергу повинні відповідати вимогам встановленим ПК України.
У свою чергу, основні принципи здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності визначено у статті 3 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2017 року №877-V (далі - Закон №877-V). Так, відповідно до цієї статі державний нагляд (контроль) здійснюється за принципами, зокрема, рівності прав і законних інтересів усіх суб`єктів господарювання; відкритості, прозорості, плановості й системності державного нагляду (контролю).
Нормами статті 5 Закону №877-V визначено, що планові заходи здійснюються відповідно до річних планів, що затверджуються органом державного нагляду (контролю) не пізніше 1 грудня року, що передує плановому. Внесення змін до річних планів здійснення заходів державного нагляду (контролю) не допускається, крім випадків зміни найменування суб`єкта господарювання та виправлення технічних помилок.
У свою чергу, відповідно до частини п`ятої статті 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Так, при вирішенні цього спору суд враховує висновки Верховного Суду щодо застосування статті 77 ПК України та Порядку №524, викладені в постанові від 08.10.2019 у справі №826/11217/18, згідно яких нормами статті 77 ПК не передбачено коригування (оновлення) вже оприлюдненого плану-графіка, як і не передбачено можливості формування місячних, квартальних чи інших різновидів планів-графіків перевірок щодо дотримання податкового законодавства та не встановлено строки для їх оприлюднення, не закріплено право контролюючого органу на коригування (оновлення) оприлюдненого плану-графіка перевірок.
Як вже зазначено згідно з Порядком №524 план-графік для документальних планових перевірок щодо дотримання податкового законодавства має бути річним; формування квартального плану-графіка передбачено тільки для проведення перевірок з питань державної митної справи. У свою чергу, включення до затвердженого і оприлюдненого річного плану-графіка проведення перевірок в поточному році інших платників податків не відповідає нормам пункту 77.1 статті 77 ПК України. Врегулювання порядку проведення податкових перевірок на рівні закону свідчить, що законодавцем це питання розуміється в контексті гарантій прав платників податків. Ці гарантії однорідні із загальними гарантіями захисту від необмеженого державного контролю. Так, відповідно до частини першої статті 5 Закону №877-V внесення змін до річних планів здійснення заходів державного нагляду (контролю) не допускається, крім випадків зміни найменування суб`єкта господарювання та виправлення технічних помилок.
Саме як уточнення, виправлення помилки стосовно вже включених до оприлюдненого відповідно до пункту 77.1 статті 77 ПК України плану-графіка платників податків слід розуміти можливість оновлення річного плану-графіка у разі його коригування.
Представником відповідача не заперечується та обставина, що ПП ВЕСТАВТОБУД не було включено до плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2019 рік. Таке включення відбулося на підставі коригування плану-графіку на 2019 рік, вересень місяць, яким було додатково внесено 5 платників податків, серед яких і ПП ВЕСТАВТОБУД . На думку суду включення до плану-графіку нових платників є по суті не коригуванням плану, а внесенням суттєвих змін до нього.
Суд зазначає, що встановлене статями 75-81 ПК України правове регулювання податкових перевірок визначає певні обов`язкові умови та порядок прийняття контролюючими органами рішень про проведення перевірок, дотримання яких може бути належною підставою для прийняття керівником податкового органу наказу про проведення перевірки.
У свою чергу, процедурні порушення при призначенні перевірки мають наслідком протиправність прийнятого керівником податкового органу наказу про проведення перевірки.
Така правова позиція щодо застосування зазначених норм матеріального права була висловлена колегією суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України у постанові від 27.01.2015 року (справа №21-425а14), відповідно до якої лише дотримання умов та порядку прийняття контролюючими органами рішень про проведення перевірок може бути належною підставою для видання наказу про проведення перевірки.
Таким чином, враховуючи те, що ГУ ДПС у Волинській області не дотримані встановлені правовими нормами умови та порядок прийняття рішення про проведення перевірки, оскільки ПП ВЕСТАВТОБУД було включено до плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2019 рік шляхом коригування плану-графіка у вересні 2019 року, тоді як в плані-графіку на 2019 рік підприємство не значилось, суд дійшов висновку що оскаржуваний наказ є протиправним, а тому його потрібно скасувати, а позов задовольнити.
Крім того, згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Отже, на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача необхідно стягнути судовий збір в сумі 1921,00 грн., який сплачений згідно з платіжним дорученням №418 від 25.09.2019 року (а.с.2).
Керуючись статтями 243, 245, 246, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Податкового кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління ДПС у Волинській області від 12 вересня 2019 року №191 Про проведення документальної планової виїзної перевірки Приватного підприємства ВЕСТАВТОБУД .
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Волинській області (43010, Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ 43143484) на користь Приватного підприємства ВЕСТАВТОБУД (43023, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Вахтангова, 10-В, ідентифікаційний код 40928728) судовий збір у розмірі 1921,00 грн. (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна грн. 00 коп.).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Головуючий-суддя О. О. Андрусенко
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2019 |
Оприлюднено | 02.12.2019 |
Номер документу | 85995414 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шинкар Тетяна Ігорівна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Андрусенко Оксана Орестівна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Андрусенко Оксана Орестівна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Андрусенко Оксана Орестівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні