Рішення
від 25.11.2019 по справі 280/5093/19
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

25 листопада 2019 року о/об 17 год. 05 хв.Справа № 280/5093/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Новіковій Д.А., розглянувши у місті Запоріжжі у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ІЗАТЕКС-АГРО (72533, Запорізька область, Якимівський район, с.Мирне, вул.Берегова, буд.8; код ЄДРПОУ 41879108)

до 1.Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146); 2.Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 43143945)

про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю ІЗАТЕКС-АГРО (надалі - позивач, ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО ) звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Запорізькій області (надалі - відповідач-1, ГУ ДФС у Запорізькій області), Головного управління ДПС у Запорізькій області (надалі - відповідач-2, ГУ ДПС у Запорізькій області), в якому позивач просить суд: 1) визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, створеної відповідно до наказу ГУ ДФС у Запорізькій області від 14.03.2018 за №799 «Про затвердження складу Комісії ГУ» , створеного на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 за №117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , якою встановлено порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та порядок роботи комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, викладене у Протоколі №30 від 13.02.2019 про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ІЗАТЕКС-АГРО» таким, що відповідає пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку; 2) зобов`язати Головне управління ДПС у Запорізькій області виключити з бази ризикових платників Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЗАТЕКС-АГРО» в режимі «Журнал ризикових платників податків» розділу «Робота Комісії регіонального рівня» підсистеми «Аналітична система» ІТС «Податковий блок» .

У позові позивач зазначає, що ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО є виробником сільськогосподарської продукції, реалізація якої є основним видом доходу підприємства. Для проведення господарської діяльності по реалізації вирощеної продукції товариство пройшло реєстрацію в карантинний та прикордонній службі. Позивач веде господарську діяльність, яка виключає можливість використання фіктивних схем ухилення від оподаткування і діяльність здійснюється виключно в реальному секторі економіки України. 13.02.2019 Комісією ГУ ДФС у Запорізькій області, створеної відповідно до наказу ГУ ДФС у Запорізькій області від 14.03.2018 за №799 Про затвердження складу Комісії ГУ створеного на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 за №117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , якою встановлено порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та порядок роботи комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, було проведено засідання, на якому ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО включено до переліку суб`єктів господарювання, які відповідають визначеним п.1.6 Критеріїв ризиковості платника податку від 05.11.2018 за №4065/99-99-07-05-04-18. Підставою внесення зазначається наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником . Вказані обставини вбачаються з Витягу з протоколу від 13.02.2019 за №30. На даний час з посиланням на внесення ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО до ризикових блокується реєстрація поточних податкових накладних підприємства. Неодноразові письмові звернення підприємства про виключення підприємства з реєстру ризикових контролюючим органом проігноровано та підприємство не виключено з Реєстру ризикових підприємств, що перешкоджає поданню ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО податкових накладних на реєстрацію.

Позивач підтримав позовні вимоги.

Представником відповідачів-1,2 подано до суду відзив на адміністративний позов, в якому зазначено, що станом на теперішній час рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО віднесено до переліку ризикових платників податку, відповідно до пп.1.6 п.1 Критеріям ризиковості платника податків у зв`язку із наявністю податкової інформації, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником. Представник відповідачів-1,2 вважає, що дії Комісії ГУ ДФС щодо віднесення ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО до переліку ризикових платників податку, відповідно до пп.1.6 п.1 Критеріям ризиковості платника податків у зв`язку із наявністю податкової інформації, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником, затверджені у протоколі №30 від 13.02.2019 були вчинені виключно в межах діючого законодавства, а тому є правомірними.

Представник відповідачів-1,2 проти позову заперечував.

Ухвалою судді від 28.10.2019 відкрито провадження у справі та призначено судове засідання на 25.11.2019 за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.

До позивача на його запит надійшла відповідь ГУ ДПС у Запорізькій області від 18.09.2019 за №1895/10/08-01-06-03-17, в якій зазначено: …Рішенням Комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО віднесено до переліку ризикових платників у зв`язку з наявністю ознак ризиковості - наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником , а саме за результатами проведеного аналізу даних Єдиного реєстру податкових накладних встановлено, що підприємство здійснювало придбання товарів з номенклатурою відмінною від номенклатури реалізації. … (а.с.26-27).

До цієї відповіді додано Витяг з Протоколу від 13.02.2019 за №30, в якому зазначено, що: … Присутні: Члени Комісії ГУ: СЛУХАЛИ: Доповіли про включення до категорії ризикових за критерієм наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником : ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО (41879108). УХВАЛИЛИ: 1.Визначити наступні суб`єкти господарювання такими, що відповідають критерію ризиковості (відповідно пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку): ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО (41879108). НАДАНО ДОРУЧЕННЯ: 11.Секретарю Комісії забезпечити включення до бази ризикових платників-підприємства, що відповідають критеріям ризиковості: ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО (41879108). … (а.с.25).

У п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України зазначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Як зазначено у п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п.1 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , затвердженого 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117 (надалі - Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ), цей Порядок визначає організаційні та процедурні засади діяльності комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - комісії контролюючих органів), а також права та обов`язки її членів. (…).

Згідно з п.2 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

Як зазначено у п.3 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , Комісія контролюючого органу діє в межах повноважень, визначених у Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117 (надалі - Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ), критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики. ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Згідно з п.8 Порядку взаємодії Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, структурних підрозділів ДФС та головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС , затвердженого 03.08.2018 Наказом Державної фіскальної служби України №523 (надалі - Порядок взаємодії Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, структурних підрозділів ДФС та головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС ), до протоколу засідання комісій регіонального рівня обов`язково додаються: перелік платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 Критеріїв; матеріали, на підставі яких платників податків внесено до переліку ризикових платників податків; інша інформація, що розглядається комісіями регіонального рівня.

Однак, представником відповідачів-1,2 не надано до суду документів, які обов`язково додаються до протоколу засідання комісій регіонального рівня (у тому числі інформацію про яку згадується у Витязі з Протоколу від 13.02.2019 за №30), як того вимагає п.8 Порядку взаємодії Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, структурних підрозділів ДФС та головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС .

Як зазначено у п.9 Порядку взаємодії Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, структурних підрозділів ДФС та головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС , інформація щодо внесення/виключення платників податку до (з) переліку ризикових платників податків згідно з пунктом 1.6 Критеріїв вноситься секретарями комісій регіонального рівня до АІС "Податковий блок". (…).

У Листі Державної фіскальної служби України №4065/99-99-07-05-04-18 від 05.11.2018 Критерії ризиковості платника податку , зокрема, зазначено: 1.Платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: … 1.6. комісії головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України"; платник податку зареєстрований платником ПДВ менше трьох місяців; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс); наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником. Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв. Відповідність платника податку Критеріям ризиковості платників податку може бути встановлено у разі виконання хоча б одного з критеріїв, визначених у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв. Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення. … .

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань місцезнаходженням ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО є: 72533, Запорізька область, Якимівський район, с.Мирне, вул.Берегова, буд.8 (а.с.17-22).

Також, у вказаному Витязі міститься інформація про дату реєстрації ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО - 22.01.2018.

Представником відповідачів-1,2 не надано до суду доказів наявності інформації, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО .

Таким чином, належної мотивації підстав та причин віднесення ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО до ризикових платників податків відповідно до пп.1.6 п.1 Листа Державної фіскальної служби України №4065/99-99-07-05-04-18 від 05.11.2018 протокольне рішення ГУ ДФС у Запорізькій області від 13.02.2019 за №30 - не містить.

Крім того, на думку суду, ГУ ДФС у Запорізькій області прийнято оскаржуване протокольне рішення з недотриманням п.9 ч.2 ст.2 КАС України - без урахування права особи на участь у процесі прийняття рішення. Протилежного відповідачем не доведено.

У п.6 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації зазначено, що до складу комісій регіонального рівня включаються посадові особи головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС. До складу комісії центрального рівня включаються посадові особи ДФС.

Згідно з п.7 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації комісія контролюючого органу складається з голови, заступника голови, секретаря та не менше ніж семи членів.

Відповідно до п.17 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (…) засідання комісії контролюючого органу є правоможним за умови присутності на ньому не менше двох третин її затвердженого персонального складу. (…) Рішення комісії контролюючого органу приймається шляхом відкритого голосування. Рішення комісії контролюючого органу приймається більшістю голосів присутніх на засіданні членів такої комісії. У разі рівної кількості голосів голос головуючого є вирішальним. Під час засідання секретарем комісії контролюючого органу ведеться протокол, в якому фіксуються прийняті рішення та надані доручення. Протокол підписується головою комісії контролюючого органу (у разі його відсутності - заступником), заступником голови комісії, секретарем комісії та членами комісії, які брали участь у засіданні. (…).

Як зазначено у п.22 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації розгляд питання на засіданні комісії контролюючого органу включає такі етапи: доповідь секретаря комісії; доповідь члена комісії, співдоповідь (у разі потреби); внесення пропозицій членами комісії, їх обговорення; оголошення головою комісії рішення про припинення обговорення питання; голосування; оголошення головою комісії результатів голосування; оформлення протоколу, який підписується учасниками засідання.

Згідно з п.23 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації протокол засідання комісії контролюючого органу повинен містити перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядалися на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, результати голосування, прийняті такою комісією рішення.

Представником відповідачів-1,2 не доведено дотримання наведених норм Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації при прийнятті рішення Комісією Головного управління ДФС у Запорізькій області викладеного у Протоколі №30 від 13.02.2019 про визначення ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО таким, що відповідає пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку .

Звідси, суд вважає, що оскаржуване протокольне рішення №30 від 13.02.2019 в частині внесення ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО до бази ризикових платників, що відповідають критеріям ризиковості, прийнято ГУ ДФС у Запорізькій області з порушенням порядку встановленого нормами права.

Оскільки комісія ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, функціонує у складі ГУ ДФС у Запорізькій області, розглядатись, відповідно, має рішення цього суб`єкта владних повноважень.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" від 19.06.2019 за №537 реорганізовано деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної податкової служби.

З огляду на приписи розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 за №682-р Питання Державної податкової служби суд вважає, що позивачем обґрунтовано подано позов у тому числі й до ГУ ДПС у Запорізькій області.

Отже, відповідачами у справі, на думку суду, мають бути ГУ ДФС у Запорізькій області та ГУ ДПС у Запорізькій області.

Враховуючи матеріали справи і наведені норми права, з метою захисту прав та інтересів позивача суд вважає за можливе визнати протиправним та скасувати наведене протокольне рішення №30 від 13.02.2019 та зобов`язати ГУ ДПС у Запорізькій області виключити з бази ризикових платників ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО в АІС "Податковий блок".

У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст.9 КАС України).

Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З огляду на викладене вище, позовні вимоги ТОВ ІЗАТЕКС-АГРО є обґрунтованими і підлягають задоволенню. Доводи відповідача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.

Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 139, 143, 243-246 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146) викладене у протоколі №30 від 13.02.2019 у частині про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ІЗАТЕКС-АГРО» (72533, Запорізька область, Якимівський район, с.Мирне, вул.Берегова, буд.8; код ЄДРПОУ 41879108) таким, що відповідає пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку .

Зобов`язати Головне управління ДПС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 43143945) виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЗАТЕКС-АГРО» (72533, Запорізька область, Якимівський район, с.Мирне, вул.Берегова, буд.8; код ЄДРПОУ 41879108) з бази ризикових платників в АІС "Податковий блок".

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ІЗАТЕКС-АГРО» (72533, Запорізька область, Якимівський район, с.Мирне, вул.Берегова, буд.8; код ЄДРПОУ 41879108) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146) судові витрати із судового збору в сумі 1921 грн. 00 коп.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ІЗАТЕКС-АГРО» (72533, Запорізька область, Якимівський район, с.Мирне, вул.Берегова, буд.8; код ЄДРПОУ 41879108) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 43143945) судові витрати із судового збору в сумі 1921 грн. 00 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга може бути подана до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд.

Повний текст судового рішення складено 25.11.2019.

Суддя О.О. Прасов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.11.2019
Оприлюднено02.12.2019
Номер документу85996404
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/5093/19

Постанова від 03.03.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Постанова від 03.03.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 20.01.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 20.01.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 14.01.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Рішення від 25.11.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 25.11.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 28.10.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні