Ухвала
від 02.12.2019 по справі 1540/3759/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 1540/3759/18

УХВАЛА

02 грудня 2019 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Кравченка М.М.,

розглянувши в письмовому провадженні заяву представника Офісу великих платників податків ДПС про процесуальне правонаступництво у справі за позовом Державного підприємства Одеська залізниця до Одеського управління Офісу великих платників податків ДФС про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Одеського окружного адміністративного суду знаходилась адміністративна справа за позовом Державного підприємства Одеська залізниця до Одеського управління Офісу великих платників податків ДФС про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 18.10.2018 року позов Державного підприємства Одеська залізниця до Одеського управління Офісу великих платників податків ДФС про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії було задоволено, визнано протиправною бездіяльність Одеського управління Офісу великих платників податків ДФС щодо неподання до відповідного органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновку про повернення на поточний рахунок Державного підприємства Одеська залізниця надміру сплачених грошових зобов`язань з податку на прибуток у розмірі 77740595,61 грн. та з податку на додану вартість у розмірі 639050,92 грн., зобов`язано Одеське управління Офісу великих платників податків ДФС підготувати та подати до відповідного органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок про повернення Державному підприємству Одеська залізниця надміру сплачених грошових зобов`язань з податку на прибуток у розмірі 77740595,61 грн. та з податку на додану вартість у розмірі 639050,92 грн. на поточний рахунок № НОМЕР_1 , отримувач: Державне підприємство Одеська залізниця , ЄДРПОУ: 01071315, банк отримувача: Філія Одеське обласне управління AT Ощадбанк , МФО 328845, стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Одеського управління Офісу великих платників податків ДФС (код ЄДРПОУ 40980109) на користь Державного підприємства Одеська залізниця (код ЄДРПОУ 01071315) судові витрати по сплаті судового збору в розмірі 1762,00 грн.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 18.10.2018 року у справі № 1540/3759/18 набрало законної сили на підставі постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 09.04.2019 року.

28.05.2019 року після набрання рішенням законної сили було видано виконавчі листи Державному підприємству Одеська залізниця про зобов`язання Одеське управління Офісу великих платників податків ДФС підготувати та подати до відповідного органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок про повернення Державному підприємству Одеська залізниця надміру сплачених грошових зобов`язань з податку на прибуток у розмірі 77740595,61 грн. та з податку на додану вартість у розмірі 639050,92 грн. на поточний рахунок № НОМЕР_1 , отримувач: Державне підприємство Одеська залізниця , ЄДРПОУ: 01071315, банк отримувача: Філія Одеське обласне управління AT Ощадбанк , МФО 328845, та про стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Одеського управління Офісу великих платників податків ДФС (код ЄДРПОУ 40980109) на користь Державного підприємства Одеська залізниця (код ЄДРПОУ 01071315) судових витрат по сплаті судового збору в розмірі 1762,00 грн.

27.11.2019 року через канцелярію суду від представника Офісу великих платників податків ДПС надійшла заява про процесуальне правонаступництво. У вказаній заяві представник Офісу великих платників податків ДПС просить суд замінити відповідача на належного, а саме на Офіс великих платників податків ДПС (вул. Дегтярівська, 11Г, м. Київ, 04119, ідентифікаційний код 43141471).

Відповідно до ч.1 ст.52 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Згідно з ч.1 ст.379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Відповідно до ч.4 ст.379 КАС України положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

Згідно з ч.5 ст.15 Закону України Про виконавче провадження у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

Зі змісту матеріалів справи вбачається, що Одеське управління Офісу великих платників податків ДФС є відокремленим підрозділом юридичної особи - Офісу великих платників податків ДФС, що також підтверджується наказом Державної фіскальної служби від 12.07.2018 року № 477 Про затвердження Переліку відокремлених структурних підрозділів Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби .

Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Офіс великих платників податків Державної фіскальної служби (код ЄДРПОУ 39440996) як юридична особа перебуває у стані припинення.

Згідно з п.7 ч.1 ст.4 КАС України суб`єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.

Постановою Кабінету міністрів України № 537 від 19.06.2019 року Про утворення територіальних органів Державної податкової служби (в редакції від 19.06.2019 року) було постановлено: 1. Утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 1; 2. Реорганізувати деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 2; 3. Установити, що територіальні органи Державної фіскальної служби, які реорганізуються, продовжують здійснювати свої повноваження до передачі таких повноважень територіальним органам Державної податкової служби.

Відповідно до додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 року № 537 Перелік територіальних органів Державної податкової служби, що утворюються зокрема Офіс великих платників податків ДПС.

Згідно з до додатком 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 року № 537 Перелік територіальних органів Державної фіскальної служби, що реорганізуються зокрема Офіс великих платників податків ДФС реорганізовано шляхом приєднання до Офісу великих платників податків ДПС.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 року № 682-р Питання Державної податкової служби вирішено погодитися з пропозицією Міністерства фінансів щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 р. № 227 Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Тобто, станом на час звернення до суду із заявою про заміну відповідача на належного органи ДФС не виконують функції з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Відповідно до ст.129-1 Конституції України судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.

Згідно з ч.ч.1-2 ст.370 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Відповідно до ч.2 ст.372 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили або яке належить виконати негайно, є підставою для його виконання.

Таким чином, з урахуванням зазначеного, з метою виконання рішення суду, що набрало законної сили, суд вважає за необхідне у справі № 1540/3759/18 замінити відповідача на Офіс великих платників податків ДПС (вул. Дегтярівська, 11Г, м. Київ, 04119, ідентифікаційний код 43141471).

Керуючись ст.ст.4, 52, 243, 248, 370, 372, 379 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

1. Задовольнити заяву представника Офісу великих платників податків ДПС про процесуальне правонаступництво у справі № 1540/3759/18.

2. Замінити відповідача у справі № 1540/3759/18 на Офіс великих платників податків ДПС (вул. Дегтярівська, 11Г, м. Київ, 04119, ідентифікаційний код 43141471).

Порядок і строки оскарження ухвали визначаються ст.ст.293, 295 КАС України.

Ухвала набирає законної сили в порядку і строки, встановлені ст.256 КАС України.

Суддя М.М. Кравченко

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.12.2019
Оприлюднено03.12.2019
Номер документу86023666
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1540/3759/18

Ухвала від 29.11.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

Ухвала від 28.03.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Лебедєва Г.В.

Ухвала від 29.02.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Самойлюк Г.П.

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Кравченко М.М.

Постанова від 08.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 08.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 12.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 11.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 09.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Ухвала від 09.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні