Дата документу 27.11.2019
Справа № 501/2355/19
2-а/501/91/19
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 листопада 2019 року м. Чорноморськ Одеської області
Іллічівський міський суд Одеської області у складі:
Головуючого-судді - Смирнова В.В.,
при секретарі судового засідання - Ясенчук Г.С.,
справа № 501/2355/19.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в спрощеному порядку в залі суду в місті Чорноморськ Одеської області адміністративну справу:
за позовом ОСОБА_1 , місце реєстрації: АДРЕСА_1
до
відповідача: Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, місцезнаходження: 65017, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83, ЄДРПОУ №39765871
заінтересована особа : заступник головного державного інспектора у сфері державного контролю за виконанням та охороною земель і дотримання вимог земельного законодавства України про охорону земель в Одеській області Вербовщук Сергій Григорійович, 65017, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
предмет та підстави позову: про скасування постанови про накладання адміністративного стягнення,
сторони не з`явились.
негайно після закінчення судового розгляду, перебуваючи в нарадчій кімнаті, ухвалив рішення про наступне:
В С Т А Н О В И В:
І. виклад позиції позивача та відповідача
18.07.2019 року ОСОБА_1 звернувся до Іллічівського міського суду Одеської області з адміністративним позовом (а.с. 1-3) до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області про скасування постанови про накладання адміністративного стягнення.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 26.06.2019 року відповідачем було прийнято постанову про накладання адміністративного стягнення № 346-ДК/0174По/08/01/-19, якою позивача притягнуто до адміністративної відповідальності за ст. 53 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі КУпАП) та накладено стягнення у виді штрафу в розмірі 255 гривень. Позивач вважає, що вказана постанова не відповідає обставинам справи та вимогам закону. Зокрема, він порушень не допускав, просить суд:
Поновити пущений строк звернення до суду з позовом про скасування постанови Головного управління Держгеокадастру в Одеській області про накладення адміністративного стягнення № 346-ДК/0174По/08/01/-19 від 26.06.2019 року;
Скасувати постанову Головного управління Держгеокадастру в Одеській областіпро накладання адміністративного стягнення № 346-ДК/0174По/08/01/-19, якою визнано ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН НОМЕР_1 , винним в вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена статтею 53 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та накладеного на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 255,00 грн. (двісті п`ятдесят п`ять гривень 00 копійок);
Закрити справу про адміністративне правопорушення.
20.08.2019 рок представник відповідача - Савченко М. надав до суду відзив, просив відмовити в задоволенні позовних вимог (а.с. 28-37).
07.10.2019 року позивач ОСОБА_1 надав до суду відповідь на відзив, просив задовольнити позовні вимоги та проводити слухання справи без його участі (а.с. 73-74).
06.11.2019 рок представник відповідача - Соловійчук Г. надав до суду заперечення на відповідь на відзив, просив відмовити в задоволенні позовних вимог (а.с. 80-83).
ІІ. Заяви ( клопотання) учасників справи .
Позивач в судове засідання не з`явився, надіслав заяву про розгляд справи без його участі, в заяві зазначив, що позовні вимоги підтримує в повному обсязі (а.с. 73-74).
Відповідач в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, надав заперечення та заву про розгляд справи без участі представника, що не перешкоджає розгляду справи відповідно до положень статті 268 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС).
Заінтересована особа в судове засідання не з`явилася, про дату, час та місце розгляду справи повідомлена належним чином, про причини неявки суд не сповістила.
ІІІ. Інші процесуальні дії у справі .
Ухвалою Іллічівського міського суду Одеської області від 21.07.2019 року відкрито провадження по справі (а.с.20).
Судом на підставі частини четвертої статті 229 КАС фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.
ІV. Обставини, встановлені Судом, та зміст спірних правовідносин.
Земельна ділянка площею 0,0335 га, кадастровий номер 5110136900:16:002:0016, за адресою: АДРЕСА_2, категорія земель: землі житлової та громадської забудови, цільове призначення - для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд. Крім того відсутня інформація щодо одержання права на виконання будівельних робіт або прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів зареєстрованих за зазначеною вище адресою (а.с. 4-10).
Постановою Головного управління Держгеокадастру в Одеській областінакладено адміністративне стягнення № 346-ДК/0174По/08/01/-19, визнано ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН НОМЕР_1 , винним в вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена статтею 53 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та накладеного на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 255,00 грн. (двісті п`ятдесят п`ять гривень 00 копійок (а.с.4-10).
Згідно копії договору-купівлі-продажу від 23.12.2015 року позивач ОСОБА_1 придбав будівлю квіткового павільйону, розташованого за адресою: АДРЕСА_2 (а.с. 11-13).
В межах наданих законодавством повноважень, Головним управлінням на підставі наказу від 26.04.2019 № 346-ДК (а.с. 38-39), проведено перевірку дотримання вимог земельного законодавства під час використання земель житлової та громадської забудови на території м. Одеси, а саме: земельної ділянки з кадастровим номером: 5110136900:16:002:0016, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 .
31.06.2019 державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель у місті Одеса управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру в Одеській області Борзяковим В.І., здійснено обстеження земельної ділянки з кадастровим номером: 5110136900:16:002:0016, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 та складено акт обстеження земельної ділянки № 346-ДК/603/АО/10/01/-19 (а.с. 40-42).
За результатами обстеження встановлено, що земельна ділянка має конфігурацію чотирьохкутника. Вхід (проїзд) до земельної ділянки здійснюється з АДРЕСА_2. На земельній ділянці розташована одноповерхова будівля, яка використовується для функціонування аптеки. На будівлі наявна вивіска от склада АПТЕКА (а.с.59).
За результатами перевірки (акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки від 20.06.2019 № 346-ДК/421/АП/09/01/-19, а.с43-46), встановлено, що згідно наявних у Відділі у м. Одесі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області (далі - Відділ), Книг реєстрації державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі, других примірників державних актів та примірників договорів оренди землі станом на 31.12.2012 у Відділі наявні відомості щодо реєстрації права власності за ОСОБА_1 на земельну ділянку площею 0,0335 га, кадастровий номер 5110136900:16:002:0016, яка розташована за адресою: АДРЕСА_3 , категорія: землі житлової та громадської забудови, цільове призначення: для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).
Відповідно відомостей Державного земельного кадастру (ДЗК) та відповідно до інформації Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (Інформаційна довідка від 02.05.2019 № 165269088, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна № 693506351101), земельна ділянка за кадастровим номером: 5110136900:16:002:0016 площею 0,0335 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_3 , категорія земель: землі житлової та громадської забудови, цільове призначення: для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), вид використання: для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), належить на праві приватної власності ОСОБА_1 ..
Згідно до відомостей Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (Інформаційна довідка від 02.05.2019 № 165269088 реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 693527851101), право приватної власності на будівлю квіткового павільйону загальною площею 270.5 кв.м., яка розташована за адресою: АДРЕСА_3 зареєстровано за ОСОБА_1 ..
Відповідно до листа управління Державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради від 21.05.2019 № 01-8/317 вх., встановлено, що у Єдиному реєстрі документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, відсутня інформація щодо одержання права на виконання будівельних робіт або прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, розташованих за адресою: АДРЕСА_3 .
Згідно листа управління архітектури та містобудування Одеської міської ради від 23.05.2019 № 01-11/1472 встановлено, що містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки з кадастровим номером: 5110136900:16:002:0016, яка розташована за адресою: АДРЕСА_3 , управлінням не видавались.
Відповідно до Генерального плану м. Одеси, затвердженого рішенням Одеської міської ради від 25.03.2015 № 6489-VI, земельна ділянка за кадастровим номером: 5110136900:16:002:0016 розташована в зоні багатоквартирної житлової забудови.
Згідно з планом зонування території (зонінгом) м. Одеси, затвердженого рішенням Одеської міської ради від 19.10.2016 р № 1316-VII, зазначена земельна ділянка розташована в зоні Ж-4 - зона змішаної багатоквартирної житлової забудови та громадської забудови (9 - 16 поверхів) та зоні ТР-2 - до якої входять території вулиць, майданів та доріг, які за містобудівною документацією знаходяться в межах червоних ліній.
V. Оцінка Суду.
Виходячи із змісту частини другої статті 2 КАС у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Одним із обов`язків власників земельних ділянок є - забезпечення використання їх за цільовим призначенням (пункт а частини 1 статті 91 Земельного кодексу України).
Згідно статті 1 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель невиконання вимог щодо використання земель за цільовим призначенням - невикористання земельної ділянки, крім реалізації науково обґрунтованих проектних рішень, або фактичне використання земельної ділянки, яке не відповідає її цільовому призначенню, встановленому при передачі земельної ділянки у власність чи наданні в користування, в тому числі в оренду, а також недодержання режиму використання земельної ділянки або її частини в разі встановлення обмежень (обтяжень).
З урахуванням вказаної інформації, документів отриманих в ході перевірки, вбачається нецільове використання ОСОБА_1 земельної ділянки площею 0,0335 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_3 , кадастровий номер 5110136900:16:002:0016, що є порушенням статті 20 Земельного кодексу України та згідно пункту ґ частини 1 статті 211 Земельного кодексу України, вказане порушення земельного законодавства тягне настання юридичної відповідальності.
Порядок оформлення матеріалів у разі виявлення державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель порушень вимог земельного законодавства, їх обліку, розгляду, а також оскарження та контролю за провадженням у справах про адміністративні правопорушення визначено Інструкцією з оформлення державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженої Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 19.01.2017 № 6 (далі - Інструкція).
Вимоги Інструкції є обов`язковими для виконання державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру (далі - Держгеокадастру) та її територіальних органів (далі - державні інспектори), яким відповідно до законодавства України надано право складати протоколи про адміністративні правопорушення, розглядати справи про адміністративні правопорушення та накладати адміністративні стягнення, які діють як державні інспектори сільського господарства відповідно до статті 244 Кодексу України про адміністративні правопорушення (частина 2 розділу 1 Інструкції).
Так, відповідно до частини 1 розділу 2 Інструкції у разі виявлення порушення законодавства у сфері використання та охорони земель, за яке Кодексом України про адміністративні правопорушення (далі- КУпАП), передбачена адміністративна відповідальність, державний інспектор складає протокол про адміністративне правопорушення.
У зв`язку з виявленим правопорушенням, а саме: нецільовим використанням ОСОБА_1 земельної ділянки площею 0,0335 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_3 , кадастровий номер 5110136900:16:002:0016, державним інспектором відносно ОСОБА_1. та в його присутності складено протокол про адміністративне правопорушення від 21.06.2019 року № 346-ДК/090П/07/08/-19 (а.с. 48-50).
Під час складення вказаного протоколу, ОСОБА_1 надав письмові пояснення, в яких зазначив, що на земельній ділянці за кадастровим номером 5110136900:16:002:0016, яка розташована за адресою: АДРЕСА_3 розташоване нежитлове приміщення, яке використовується для комерційної мети. Від підпису вказаного пояснення відмовився, проте на підтвердження факту надання вказаного пояснення саме ОСОБА_1 надано відеозапис, який підтверджує вказане твердження (а.с. 27, 47).
Разом з тим, в самому протоколі в якості пояснень особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 зазначив: что город практически не понес убытков, т.к. я являюсь пенсионером по инвалидности II группы и освобожден от налогов на землю. Прошу максимально уменьшить компенсацию нанесенного городу ущерба .
Фактично ОСОБА_1 визнав вказане правопорушення та просив зменшити розмір шкоди, заподіяної внаслідок використання земельної ділянки не за цільовим призначенням.
Під час вручення протоколу ОСОБА_1 роз`яснені права та обов`язки передбачені статтею 268 КУпАП та повідомлено про час, дату і місце розгляду справи про адміністративне правопорушення, що підтверджується його особистим підписом в спеціально відведеному місці.
Відповідно до Методики визначення розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25 липня 2007 року № 963, державним інспектором здійснено розрахунок розміру шкоди, заподіяної внаслідок нецільового використання ОСОБА_1 земельної ділянки площею 0,0335 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_3 , що склав 9461,37 грн (дев`ять тисяч чотириста шістдесят одна гривня тридцять сім копійок) (а.с.51).
Згідно статті 244 КУпАП центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, розглядає справи про адміністративні правопорушення, пов`язані з порушенням законодавства у сфері використання та охорони земель і порядку та умов ведення насінництва та розсадництва, правил технічної експлуатації самохідних сільськогосподарських машин і правил техніки безпеки під час їх експлуатації (статті 52 - 53-4, 54 - 56, 104-1, 108 та 188-5).
Від імені зазначеного органу розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право:
1.Головний державний інспектор сільського господарства України - штраф на громадян до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
2.Головні державні інспектори сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, їх заступники - штраф на громадян до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - до п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
3.старші державні інспектори сільського господарства, державні інспектори сільського господарства - штраф на громадян до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до частини 2 постанови Кабінету Міністрів України Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади від 10 вересня 2014 року № 442 Державну інспекцію сільського господарства ліквідовано та покладено функції із здійснення державного нагляду (контролю) в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, родючості ґрунтів - на Державну службу з питань геодезії, картографії та кадастру.
Законом, який визначає правові, економічні та соціальні основи організації здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і спрямований на забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів та охорону довкілля є Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель (далі - Закон).
Статтею 10 Закону визначені повноваження державних інспекторів у сфері державного контролю за використанням та охороною земель та дотриманням вимог законодавства України про охорону земель. Так, державні інспектори у сфері у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель, зокрема мають право складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності.
Згідно пункту 1 Положення Головне управління є територіальним органом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та йому підпорядковане.
Начальник Головного управління є Головним державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель в Одеській області, а його перший заступник та заступник - відповідно першим заступником та заступником Головного державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель в Одеській області (пункт 9 Положення).
Також, головні та провідні спеціалісти, які безпосередньо здійснюють державний нагляд (контроль), є одночасно державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель.
Вказане спростовує доводи Позивача щодо відсутності повноважень на розгляд справи у заступника Головного державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель в Одеській області Вербовщука С.Г..
Щодо питання про використання земель не за цільовим призначенням додатково можна зазначити, що земельна ділянка за кадастровим номером: 5110136900:16:002:0016 площею 0,0335 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_3 , категорія земель: землі житлової та громадської забудови, цільове призначення: для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), вид використання: для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), належить на праві приватної власності ОСОБА_1 ..
На земельній ділянці розташована одноповерхова будівля, яка використовується для функціонування аптеки. На будівлі наявна вивіска от склада АПТЕКА .
Згідно Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Держкомзему України від 23.07.2010 № 548 земельні ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) віднесені до земель житлової та громадської забудови та мають свій код КВЦПЗ - 02.01, а земельні ділянки для будівництва та обслуговування будівель торгівлі - віднесені до земель громадської забудови і мають код КВЦПЗ - 03.07. Тобто, це земельні ділянки різного цільового призначення і при використанні присадибної земельної ділянки під розміщення об`єкта торгівлі необхідно змінювати цільове призначення такої земельної ділянки або її частини.
Частинами другою та четвертою статті 24 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності встановлено що забудова земельної ділянки здійснюється в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства.
Зміна цільового призначення земельної ділянки, яка не відповідає плану зонування території та/або детальному плану території забороняється.
Згідно частини 3 статті 20 ЗК України зміна цільового призначення земельних ділянок приватної власності здійснюється за ініціативою власників земельних ділянок.
Зміна цільового призначення земельних ділянок приватної власності розташованих у межах населеного пункту, провадиться сільською, селищною, міською радою.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки приватної власності, цільове призначення якої змінюється, розробляється на замовлення власника земельної ділянки без надання дозволу Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органу виконавчої влади або місцевого самоврядування на його розроблення.
Зміна цільового призначення земельної ділянки необхідна у випадку прийняття рішення землевласником використовувати її інакшим чином, ніж це було передбачено у проекті землеустрою та рішенні про передачу її у власність. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки цільове призначення якої змінюється, розробляється землевпорядною організацією на замовлення власників, погоджується згідно з вимогами статті 186 1 цього Кодексу органами виконавчої влади та подається на затвердження раді.
Отже, для можливості будівництва та експлуатації об`єкта торгівлі на присадибній земельній ділянці необхідно змінити її цільове призначення.
В даному випадку, як вже зазначалося, цільове призначення земельної ділянки за кадастровим номером: 5110136900:16:002:0016 площею 0,0335 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 не змінювалося, що в розумінні статті 1 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель явно свідчить про використання вказаної земельної ділянки не за цільовим призначенням.
Вказане правопорушення повністю доведено та підтверджується матеріалами перевірки.
Разом з тим, доводи Позивача щодо відсутності його вини у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 53 КУпАП також спростовуються матеріалами перевірки та наданими ним поясненнями.
Додатково слід зазначити, що відповідно до статті 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
В даному випадку, Позивач свідомо використовує земельну ділянку цільове призначення якої - для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) під розміщення на ній нежитлової будівлі як зазначено ним в поясненнях для комерційної цілі .
Таким чином, суд приходить до висновку про відмову в задоволенні позовних вимогах позивача ОСОБА_1 ..
З цих підстав, керуючись статтями 3-6, 10, 19, 121-122, 241-246, 293 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
У Х В А Л И В :
В позовних вимогах ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, заінтересована особа - заступник головного державного інспектора у сфері державного контролю за виконанням та охороною земель і дотримання вимог земельного законодавства України про охорону земель в Одеській області Вербовщук Сергій Григорійович про скасування постанови про накладання адміністративного стягнення - відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення .
Учасник справи, якому повне рішення не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин.
Суддя Іллічівського міського суду
Одеської області В.В. Смирнов
Суд | Іллічівський міський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2019 |
Оприлюднено | 03.12.2019 |
Номер документу | 86024820 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Іллічівський міський суд Одеської області
Смирнов В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні