Постанова
від 17.08.2009 по справі 2а-6436/09/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

17 серпня 2009 року 16:56 № 2а-6436/09/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Федорчука А.Б. при секретарі Каракашьян С.К., за участю представників сторін:

від позивача : Нестеренка Дмитра Олександровича

від відповідача: не з`явився

від прокурора Биховцевої Олени Анатоліївни

розглянувши у судовому засіданні адміністративну справу

за позовомПершого заступника прокурора Шевченківського району міста Києва в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі міста Києва до Товариства з обмеженою відповідальністю "Ліфар" про стягнення заборгованості у розмірі 31792,74грн.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Перший заступник прокурора Шевченківського району міста Києва звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі міста Києва з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "Ліфар" про стягнення 31792,74грн.. заборгованості по внесках на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфар" у строки, встановлені статтею 20 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування`внесків, в сумі 31792,74грн., які узгоджені розрахунками сум страхових внесків за березень - грудень 2008 року, січень - квітень 2009 року на загальнообов`язкове пенсійне страхування не сплачено.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав повністю та просив суд задовольнити адміністративний позов у повному обсязі.

Відповідач до суду не з`явився, хоча був належним чином повідомлений про судовий розгляд справи, відповідно до вимог статей 35, 37 Кодексу адміністративного судочинства України. Заперечень проти позову до суду не надавав.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Перший заступник прокурора Шевченківського району міста Києва звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом про стягнення заборгованості у розмірі 31792,74грн. з товариства з обмеженою відповідальністю "Ліфар".

Позивач зазначив, що товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфар" не виконало зобов`язань зі сплати 31792,74грн. внесків до Пенсійного фонду.

Відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфар", ідент.код 34189717 перебуває на обліку у Управлінні Пенсійного фонду України в Шевченківському районі міста Києва.

Відповідно до частини першої статті 19 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування`страхові внески до солідарної системи нараховуються: для роботодавця - на суми фактичних витрат на оплату праці (грошового забезпечення) працівників, що включають витрати на виплату основної і додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат, у тому числі в натуральній формі, які визначаються згідно з нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до Закону України "Про оплату праці", виплату винагород фізичним особам за виконання робіт (послуг) за угодами цивільно-правового характеру, що підлягають обкладенню податком на доходи фізичних осіб, а також на суми оплати перших п`яти днів тимчасової непрацездатності, яка здійснюється за рахунок коштів роботодавця, та допомоги по тимчасовій непрацездатності.

Згідно з частиною шостою статті 20 наведеного Закону страхувальники зобов`язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду.

Суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважається простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків і стягується з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.

Як вбачається з матеріалів справи розрахунками суми страхових внесків за березень - грудень 2008 року, січень - квітень 2009 року , було визначено зобов`язання відповідача по сплаті внесків до Пенсійного фонду, заборгованість перед Пенсійним фондом України по страховим внескам з урахуванням часткової сплати становить 31792,74грн.

Для стягнення боргу позивачем на адресу відповідача була направлена вимога про сплату недоїмки за №Ю-773/359 від 02.03.2009р.

Відповідно до частини третьої статті 106 Закону України Про загальнообов`язковедержавне пенсійне страхування територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату. Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом. Протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхувальник зобов`язаний сплатити суми недоїмки та суми фінансових санкцій. У разі незгоди з розрахунком суми недоїмки, зазначеної у вимозі про сплату недоїмки та суми фінансових санкцій, страхувальник узгоджує її з органом Пенсійного фонду, а в разі неузгодження має право на оскарження вимоги в судовому порядку.

Оскільки відповідач не оскаржував надіслані позивачем вимоги ні в адміністративному, ані в судовому порядку, борг по вимогам вважається узгодженим.

Відповідно до Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України від 01.03.2001 №121/2001, Пенсійний фонд України є центральним органом виконавчої влади, що здійснює управління фінансами пенсійного забезпечення, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 3 даного Положення передбачено, що основними завданнями Пенсійного фонду України є: участь у формування та реалізації державної політики у сфері пенсійного забезпечення та соціального страхування, забезпечення збирання та акумулювання коштів, призначених для пенсійного забезпечення, повного і своєчасного фінансування витрат на виплату пенсій та інших соціальних виплат, що здійснюється з коштів Пенсійного фонду України.

Відповідно до пункту 15 Положення Пенсійний фонд України здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворювані в установленому порядку головні управління Пенсійного фонду України в АРК, областях, містах Києві та Севастополі, та управління Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах.

Згідно із статтею 106 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування`якщо страхувальник, який одержав вимогу територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки і протягом десяти робочих днів після її отримання не сплатив зазначену у вимозі суму недоїмки разом із застосованою до нього фінансовою санкцією, включеною до вимоги, або не узгодив вимогу із відповідним органом Пенсійного фонду, або не оскаржив вимогу в судовому порядку, а також у разі якщо страхувальник узгодив вимогу, але не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після утримання узгодженої вимоги, відповідний орган Пенсійного фонду має право звернутись до суду з позовом про стягнення недоїмки.

Частиною першою статті 5 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування`встановлено, що цей Закон регулює відносини, що виникають між суб`єктами системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування. Дія інших нормативно-правових актів може поширюватися на ці відносини лише у випадках, передбачених цим Законом, або в частині, що йому не суперечить.

Згідно пунктом 11.11 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 № 21-1, платники, зазначені в підпунктах 2.1.1 та 2.1.2 пункту 2.1 цієї Інструкції, щомісяця складають у двох примірниках розрахунок суми страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, в якому зазначають самостійно обчислені суми страхових внесків. Розрахунки подаються зазначеними платниками до органу Пенсійного фонду для реєстрації за базовий звітний період, що дорівнює календарному місяцю, - не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду.

Як вбачається з матеріалів справи відповідач регулярно подавав встановлену звітність де самостійно визначав суми страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, але не сплачував їх.

У відповідності до пункту 8.1 вказаної Інструкції, суми страхових внесків, своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені пунктами 5.1, 5.2, 5.3 цієї Інструкції, у тому числі обчислені органами Пенсійного фонду, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.

З матеріалів справи вбачається, що відповідачу відомо про суму заборгованості з внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, оскільки зазначена сума є у звітності яку регулярно подавав відповідач, проте відповідач самостійно не сплатив грошові кошти відповідно до вимог позивача.

Розмір недоїмки підтверджується розрахунками суми страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, що підлягають сплаті.

Доказів сплати зазначеної суми станом на день розгляду спору суду не надано.

Враховуючи всі наведені обставини в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись статтями 69, 70, 71 та 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфар" (вул.Мельникова,12 Київ 50 04050 ідент. код 34189717 ) на користь Управління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі міста Києва (ідент. код 26087323) борг у сумі 31792,74 грн. (тридцять одна тисяча сімсот дев`яносто дві грн. 74 коп.) на рахунок 256093122614 в Головному управлінні Ощадбанку по місту Києву та Київській області, МФО 322669.

Постанова відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Федорчук А.Б.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення17.08.2009
Оприлюднено03.12.2019
Номер документу86030063
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6436/09/2670

Ухвала від 25.02.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Постанова від 17.08.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Постанова від 17.08.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Постанова від 17.08.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Постанова від 17.08.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Постанова від 17.08.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Постанова від 17.08.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Постанова від 17.08.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Постанова від 17.08.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Постанова від 17.08.2009

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні