ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 грудня 2019 року ЛуцькСправа № 140/3087/19
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Ксензюка А.Я.,
розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Рожищенської районної спілки споживчих товариств до Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області про визнання протиправною та скасування постанови про накладення штрафу,
ВСТАНОВИВ:
Рожищенська районна спілка споживчих товариств звернулася в суд з позовом до Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області про визнання протиправною та скасування постанови про накладення штрафу за порушення Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин законодавства про харчові продукти та корми від 19 вересня 2019 року №02/13 в розмірі 41 730 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 27 вересня 2019 року Рожищенська районна спілка споживчих товариств поштою отримана постанову Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області №02/13 від 19 вересня 2019 року про накладення штрафу за порушення Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин , законодавства про харчові продукти та корми (далі - Закон N2042-VIII) в розмірі 41 730,00 грн., яка винесена за результатами розгляду протоколу від 11 вересня 2019 року №02/13, складеного начальником Рожищенського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області Борвінським І.Я. Даним протоколом встановлено порушення позивачем встановлених законодавством гігієнічних вимог до обігу, реалізації та зберігання харчових продуктів передбачених статей 20, 32, 37, 41, 45, 47, 48, 49 Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів .
Наведену постанову позивач вважає такою, що прийнята з грубим порушення законодавства з тих підстав, що відповідно до вимог чинного законодавства, яке регулює спірні правовідносини, оператори ринку несуть відповідальність за порушення встановлених законодавством гігієнічних вимог до виробництва та/або обігу харчових продуктів або кормів, якщо це створює загрозу для життя та/або здоров`я людини або тварини, що тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб у розмірі десяти мінімальних заробітних плат, на фізичних осіб - підприємців - у розмірі шести мінімальних заробітних плат. Проте, як вказує позивач, останній не здійснює діяльності з виробництва чи обігу харчових продуктів або кормів, оскільки основним видом діяльності є надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
Рожищенська районна спілка споживчих товариств є власником будівлі молочного павільйону, літ. Б-1, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_4 де здійснюється торгівля харчовими продуктами. Рожищенська районна спілка споживчих товариств на підставі договорів оренди передала вказану будівлю в оренду фізичним особам-підприємцям ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , акт приймання- передачі від 28 грудня 2018 року та від 20 грудня 2018 року відповідно. Фізичні особи-підприємці ОСОБА_1 та ОСОБА_2 в подальшому передають торговельні місця для реалізації харчових продуктів у вищевказаній будівлі в оренду суб`єктам підприємницької діяльності, які здійснюють продаж та зберігання харчових продуктів. Таким чином, Рожищенська районна спілка споживчих товариств не користується будівлею молочного павільйону, літ. Б-1, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_4
З врахування зазначеного позивач просить визнати протиправною та скасувати постанову від 19 вересня 2019 року за №02/13.
Відповідно до ухвали судді від 22 жовтня 2019 року відкрито провадження у даній справі та ухвалено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику сторін.
Відповідач у відзиві на позовну заяву від 06.11.2019 за вих. №9.05/6124 позовні вимоги не визнав, мотивуючи тим, що на підставі направлення №50/13 від 27 серпня 2019 року у період з 28.08.2019 по 29.08.2019 ГУ Держпродспоживслужби була проведена планова перевірка Рожищенської районної спілки споживчих товариств, за результатами якої 29 серпня 2019 року складено акт №50. Перевіркою встановлено, що Рожищенська районна спілка споживчих товариств не дотримується встановлених законодавством гігієнічних вимог до обігу, реалізації та зберігання харчових продуктів у відповідності до статей 20, 32, 37, 41, 42, 45, 47, 48, 49 Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів .
03.09.2019 державним інспектором, державним ветеринарним інспектором Барвінським І.Я. позивачу був внесений припис №12 щодо усунення виявлених порушень у строк до 01 жовтня 2019 року, копія якого була вручена завідуючому ринку О .Ф. Ткачук , про що свідчить його підпис.
Вказує на те, що оскільки припис позивачем не виконаний, 11.09.2019 начальником Рожищенського районного управління ГУ Держпродспоживслужби Барвінським І.Я. був складений протокол №02/13 про порушення Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин , законодавства про харчові продукти та корми, копія протоколу була вручена керівнику Рожищенської районної спілки споживчих товариств В.М. Дендера.
11.09.2019 керівнику Рожищенської районної спілки споживчих товариств В.М. Дендера було вручене повідомлення про розгляд справи про порушення Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин , законодавства про харчові продукти та корми. Протокол №02/13 від 11 вересня 2019 року був розглянутий 19 вересня 2019 року та винесена оскаржувана постанова №02/13 про накладення штрафу за порушення Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин , законодавства про харчові продукти та корми.
Відповідач вважає безпідставними та необгрунтованими твердження позивача про неправомірність постанови у зв`язку з тим, що основним видом його діяльності за КВЕД 68.20 є діяльність з надання в оренду та експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, оскільки в позивача є й інші види діяльності (КВЕД 49.19, КВЕД 52,21, КВЕД 56.10).
Також Рожищенська районна спілка споживчих товариств усунула попередньо виявлені порушення.
Крім того, звертає увагу, що Рожищенська районна спілка споживчих товариств 23.02.2018 отримала експлуатаційний дозвіл серії ТА №000412, виданий ГУ Держпродспоживслужби на підставі та у межах Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів , що свідчить про те, що позивач здійснює діяльність пов`язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
З врахуванням викладеного, просить в задоволенні позову відмовити.
У відповіді на відзив від 15.11.2019 вих. №111 позивач підтримав доводи, викладені у позовній заяві та наголосив, що Рожищенська районна спілка споживчих товариств не здійснює виробництва, реалізації або зберігання будь-яких харчових продуктів та кормів і тому не є оператором ринку в значенні, визначеному законодавством, просив позов задовольнити.
У запереченнях, поданих 21.11.2019 вих.№9.05/6409, відповідач зазначив, що крім діяльності спілки за КВЕД 68.20 (діяльність з надання в оренду та експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна) є й інші види діяльності (КВЕД 49.19, КВЕД 52,21, КВЕД 56.10).
Також вважає такими, що не заслуговують на увагу твердження позивача щодо того, що він не здійснює діяльність з виробництва, реалізації або зберігання харчових продуктів та кормів, а тому не є оператором ринку харчових продуктів.
Зокрема, оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб`єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об`єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об`єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок (пункт 55 частини 1 статті 1 Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів );
Зазначає, що Рожищенська районна спілка споживчих товариств 23 лютого 2018 року отримало експлуатаційний дозвіл серії ТА №000412 (реєстраційний номер потужності a-UA-03-13-20-0-WM) виданий ГУ Держпродспоживслужби на підставі та у межах Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів . Із реєстраційного номера вбачається, що номер секції за видом діяльності (0 Потужність загального призначення ), код категорії потужності (WM агропродовольчий ринок ).
Таким чином, Рожищенська районна спілка споживчих товариств отримавши експлуатаційний дозвіл від 23 лютого 2018 року серії ТА №000412 визнало, що здійснює діяльність як агропродовольчий ринок.
Дослідивши письмові пояснення, викладені учасниками справи у заявах по суті справи, письмові докази по справі, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення з огляду на наступне.
Судом встановлено, що на підставі направлення №50/13 на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 27 серпня 2019 року, річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на 2019 рік, наказу ГУ Держпродспоживслужби у Волинській області №50/13 від 27.08.2019 у період з 28.08.2019 по 29.08.2019 ГУ Держпродспоживслужби була проведена планова перевірка Рожищенської районної спілки споживчих товариств, за результатами якої складено 29 серпня 2019 року акт за №50. Перевіркою встановлено, що Рожищенська районна спілка споживчих товариств не дотримується встановлених законодавством гігієнічних вимог до обігу, реалізації та зберігання харчових продуктів у відповідності до статей 20, 32, 37, 41, 42, 45, 47, 48, 49 Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів .
Зокрема, перевіркою виконання вимог законодавства України стосовно забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та вимог щодо поводження з харчовими продуктами встановлено наступне: стіни, підлога, столи в м`ясному павільйоні, торгові ряди, кіоски, прилавки для реалізації харчових продуктів знаходяться у неналежному санітарному стані, що несе ризик забруднення харчової продукції; між торговими рядами наявне накопичення сміття, відсутні сміттєзбірники; у критому павільйоні відмічено здійснення реалізації продукції тваринного походження (м`яса), в тому числі риби та рибопродукції без використання холодильних вітрин та недотримання відповідних температурних режимів; в м`ясному та в молочному павільйоні використовуються дерев`яні трапи, які брудні та пошкоджені; обладнання не каліброване відповідно до законодавства (ваги не пройшли повірки); прибиральний інвентар знаходиться в неналежному стані та відсутнє відповідне маркування; колода для розрубки м`яса не відповідає ветеринарно-санітарним вимогам (має глибокі зарубки і ритвини); наявні необладнані належним чином місця для торгівлі сільськогосподарською продукцією; відсутні протоколи відомчого лабораторного контролю щодо води питної; відсутні докази проходження профілактичного медичного огляду у декількох продавців; відсутні записи про проходження навчання щодо гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів у цього оператора ринку, невизначена періодичність такого навчання; контейнери для накопичення відходів пошкоджені та в не належному стані.
За результатами перевірки 03 вересня 2019 року винесено припис №12 про усунення вищезазначених недоліків до 01 жовтня 2019 року.
У зв`язку з невиконанням позивачем припису, 11 вересня 2019 року начальником Рожищенського районного управління ГУ Держпродспоживслужби Барвінським І.Я. був складений протокол №02/13 про порушення Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин , законодавства про харчові продукти та корми, копія протоколу була вручена керівнику Рожищенської районної спілки споживчих товариств В.М. Дендера.
У зв`язку з розглядом вказаного протоколу, 11.09.2019 керівнику Рожищенської районної спілки споживчих товариств В.М. Дендера було вручене повідомлення про розгляд справи про порушення Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин , законодавства про харчові продукти та корми, із тексту якого вбачається, що розгляд справи про порушення встановлених законодавством гігієнічних вимог до обігу, реалізації та зберігання харчових продуктів відбудеться 19 вересня 2019 року о 10:00 год.
За результатом розгляду протоколу №02/13 від 11 вересня 2019 року про порушення Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин , законодавства про харчові продукти та корми, 19 вересня 2019 року винесено постанову №02/13 про накладення на Рожищенську районну спілку споживчих товариств штрафу за порушення Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин , законодавства про харчові продукти та корми у розмірі 41 730,00 грн.
Позивач вважає дану постанову протиправною, оскільки, на його думку, відповідачем порушено порядок повідомлення та розгляду протоколу від 19 вересня 2019 року №02/13 про порушення Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин , законодавства про харчові продукти та корми, тому звернувся з даним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, здоров`я та благополуччя тварин, а також законодавства про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких побічних продуктів на митну територію України визначено Законом України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин від 18.05.2017 № 2042-УІІІ (далі - Закон №2042-VIII).
Відповідно до статті 2 Закону №2042-VIII законодавство про державний контроль складається з Конституції України, цього Закону, Митного кодексу України, законів України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів , Про ветеринарну медицину , Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності та інших виданих відповідно до них нормативно-правових актів.
Згідно із частиною шостою статті 2 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності 05.04.2007 №877-V (далі - Закон №877-V) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини, його територіальні органи зобов`язані забезпечити дотримання з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин", виключно вимог частин першої, четвертої, шостої - сьомої, абзацу другого частини десятої, частин дванадцятої - чотирнадцятої статті 4, частин першої (крім вимоги щодо отримання погодження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного контролю, або відповідного державного колегіального органу на проведення позапланового заходу) та третьої статті 6, частин першої - четвертої, шостої, восьмої - десятої статті 7, частин першої та другої статті 12, статей 13-18. 20. 21 цього Закону.
Відповідно до статті 3 Закону №877-V державний нагляд (контроль) здійснюється за принципами: здійснення державного нагляду (контролю) лише за наявності підстав та в порядку, визначеному законом; відкритості, прозорості, плановості й системності державного нагляду (контролю).
Відповідно до частини четвертої статті 2 Закону №877-V заходи контролю здійснюються органами Державної фіскальної служби (крім митного контролю на кордоні), державного нагляду за дотриманням вимог ядерної та радіаційної безпеки (крім здійснення державного нагляду за провадженням діяльності з джерелами іонізуючого випромінювання, діяльність з використання яких не підлягає ліцензуванню), державного архітектурно-будівельного контролю (нагляду), державного нагляду у сфері господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім діяльності з переказу коштів, фінансових послуг з ринку цінних паперів, похідних цінних паперів (деривативів) та ринку банківських послуг), державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами, зокрема державного нагляду (контролю) в галузі цивільної авіації - з урахуванням особливостей, встановлених Повітряним кодексом України, нормативно-правовими актами, прийнятими на його виконання (Авіаційними правилами України), та міжнародними договорами у сфері цивільної авіації.
Зазначені у частині четвертій цієї статті органи, що здійснюють державний нагляд (контроль) у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами, зобов`язані забезпечити дотримання вимог статті і, статті 3, частин першої, четвертої, шостої - восьмої, абзацу другого частини десятої, частин тринадцятої та чотирнадцятої статті 4, частин першої - четвертої статті 5, частини третьої статті 6, частин першої - четвертої та шостої статті 7, статей 9, 10, 19, 20, 21, частини третьої статті 22 цього Закону.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини, його територіальні органи зобов`язані забезпечити дотримання з урахуванням особливостей, визначених Законом України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин , виключно вимог частин першої, четвертої, шостої - сьомої, абзацу другого частини десятої, частин дванадцятої - чотирнадцятої статті 4, частин першої (крім вимоги щодо отримання погодження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного контролю, або відповідного державного колегіального органу на проведення позапланового заходу) та третьої статті 6, частин першої - четвертої, шостої, восьмої - десятої статті 7, частин першої та другої статті 12, статей 13-18, 20,21 цього Закону.
Відповідно до частини шостої статті 66 Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин , особа, щодо якої складено протокол, або її представник має право викласти у протоколі або на окремому аркуші, що додається до нього, своє пояснення щодо змісту протоколу, засвідчивши їх особистим підписом. У разі відмови особи, щодо якої складено протокол, або її представника від надання таких пояснень у протоколі робиться відповідний запис. Викладені у протоколі або на окремому аркуші, що додається до нього, пояснення свідків та/або потерпілих засвідчуються їхніми підписами.
Згідно частини 8 та 9 цієї статті Закону, справа про порушення цього Закону, законодавства про харчові продукти та корми (далі - справа) розглядається компетентним органом або його територіальними органами. Від імені зазначених органів розглядати справи мають право головні державні інспектори та головні державні ветеринарні інспектори. Справа розглядається не пізніше п`ятнадцяти робочих днів з дня отримання відповідною посадовою особою протоколу та інших матеріалів справи. За письмовим клопотанням особи, щодо якої складено протокол, розгляд справи відкладається, але не більше ніж на десять робочих днів, для подання нею додаткових матеріалів або з інших поважних причин.
Відповідно до пункту першого частини першої статті 65 Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин оператори ринку несуть відповідальність за такі правопорушення: порушення встановлених законодавством гігієнічних вимог до виробництва та/або обігу харчових продуктів або кормів, якщо це створює загрозу для життя та/або здоров`я людини або тварини, що тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб у розмірі десяти мінімальних заробітних плат, на фізичних осіб - підприємців - у розмірі шести мінімальних заробітних плат.
Як вбачається із витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань основним видом діяльності Рожищенська районна спілка споживчих товариств, код ЄДРПОУ 01744257 є надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (КВЕД 68.20).
Судом встановлено, що Рожищенська районна спілка споживчих товариств є власником будівлі молочного павільйону, літ. Б-1, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_4 де здійснюється торгівля харчовими продуктами.
Згідно договорів оренди Рожищенська районна спілка споживчих товариств передала вказану будівлю в оренду фізичним особам-підприємцям ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , акт приймання- передачі від 28 грудня 2018 року та від 20 грудня 2018 року відповідно. Фізичні особи-підприємці ОСОБА_1 та ОСОБА_2 в подальшому передають торговельні місця для реалізації харчових продуктів у вищевказаній будівлі в оренду суб`єктам підприємницької діяльності, які здійснюють продаж та зберігання харчових продуктів. Таким чином, Рожищенська районна спілка споживчих товариств не користується будівлею молочного павільйону, літ. Б-1, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_4.
Таким чином, Рожищенська районна спілка споживчих товариств не здійснює виробництва, реалізації або зберігання будь-яких харчових продуктів та кормів, не є суб`єктом операторів ринку та потужностей, які провадять діяльність, пов`язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а тому не може нести відповідальність, передбачену пунктом першим частини першої статті 65 Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин .
Відповідно до частин першої, другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Таким чином, враховуючи досліджені в судовому засіданні обставини та письмові докази в їх сукупності, суд приходить до висновку про безпідставність постанови від 19 вересня 2019 року №02/13, яку слід визнати протиправною та скасувати.
Відповідно до частини першої та третьої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Таким чином, за рахунок бюджетних асигнувань ГУ Держпродспоживслужби у Волинській області на користь Рожищенської районної спілки споживчих товариств слід стягнути судовий збір в розмірі 1 921 грн., сплачений позивачем відповідно до платіжного доручення №1965 від 11 жовтня 2019 року.
Керуючись статтями 243, 245, 246, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України та на підставі Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин , суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправною та скасувати постанову Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області про накладення штрафу за порушення Закону України Про державний контроль за дотримання законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин , законодавства про харчові продукти та корми від 19 вересня 2019 року №02/13.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області (43020, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Поліська Січ, 10, код ЄДРПОУ 40317441) на користь Рожищенської районної спілки споживчих товариств (43020, Волинська область, місто Рожище, вулиця Незалежності, будинок 25, код ЄДРПОУ 01744257) судовий збір у розмірі 1 921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) гривня 00 копійок.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя А.Я. Ксензюк
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.12.2019 |
Оприлюднено | 09.12.2019 |
Номер документу | 86151115 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Попко Ярослав Степанович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Попко Ярослав Степанович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Попко Ярослав Степанович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ксензюк Андрій Ярославович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ксензюк Андрій Ярославович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні