Ухвала
від 27.11.2019 по справі 640/2018/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

27 листопада 2019 року м. Київ № 640/2018/19

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Смолій І.В., розглянувши заяву про зміну порядку та способу виконання судового рішення у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Септіма 2000" до Головного управління Державної фіскальної служби у м.Києві, про визнання протиправним та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Септіма 2000" (далі по тексту - позивач, ТОВ "Септіма 2000") звернулось з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (далі по тексту - відповідач, ДФС України) та просив суд:

визнати протиправними та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у м.Києві, яка приймає рішення про реєстрацію накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1047272/42541258 від 10.01.2019.

зобов`язати ГУ ДФС у м.Києві зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, подану ТОВ "Септіма 2000" датою їх фактичного надходження: №1 від 28.12.2018 датою фактичного надходження - 03.01.2019.

Рішенням суду від 09.04.2019 адміністративний позов ТОВ "Септіма 2000" задоволено повністю. Визнано протиправними та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у м.Києві, яка приймає рішення про реєстрацію накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1047272/42541258 від 10.01.2019. Зобов`язано ГУ ДФС у м.Києві зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, подану ТОВ "Септіма 2000" датою їх фактичного надходження: №1 від 28.12.2018 датою фактичного надходження - 03.01.2019. Стягнуто на користь ТОВ "Септіма 2000" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у м.Києві судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1921,00грн. (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривень).

Розглянувши матеріали справи, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду заяви і вирішення її по суті, суд дійшов висновку про наступне.

Відповідно Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку в Єдиному реєстрі податкових накладних, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", визначено, законодавчі приписи даного Порядку визначають суб`єктний склад осіб, які будуть учасниками судового процесу (відповідача) у справах про оскарження протиправною відмови у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних: Головні управління ДФС в областях, м.Києві та Офіс великих платників ДФС - в частині оскарження рішення комісії, яка приймала рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунків коригування; Державна фіскальна служба в частині зобов`язання зареєструвати податкову накладну в ЄРПН у випадку визнання протиправними та скасування рішень ГУ ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників.

Відповідно до ст.378 Кодексу адміністративного судочинства України, за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Як вбачається з матеріалів справи, рішенням суду зобов`язано ГУ ДФС у м.Києві зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, подану ТОВ "Септіма 2000" датою їх фактичного надходження: №1 від 28.12.2018 датою фактичного надходження - 03.01.2019, однак враховуючи положення даного Порядку, обов`язок зареєструвати податкову накладну в ЄРПН у випадку визнання протиправними та скасування рішень ГУ ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників покладено саме на ДФС України, що пов`язано лише з законодавчими особливостями ведення Єдиного реєстру податкових накладних та жодним чином не стосується протиправних дій та/або бездіяльності ДФС України.

Однак, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України" (далі також - Постанова від 18.12.2018 №1200), зокрема, утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу.

Державна податкова служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування; Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками майна, прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності; забезпечення діяльності Державної податкової служби у 2018 та 2019 роках здійснюватиметься в межах видатків, передбачених Державній фіскальній службі; Державна фіскальна служба продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби, Державної митної служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України. Державна фіскальна служба до часу утворення центральних органів виконавчої влади, зазначених у цьому пункті, має повний доступ до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, інших реєстрів, банків і баз даних, ведення яких покладено законодавством на Державну податкову службу та Державну митну службу (пункт 2 Постанови від 18.12.2018 №1200).

Згідно з відомостями Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державна фіскальна служба України (код ЄДРПОУ 39292197) з 17.05.2019 перебуває у стані припинення.

На підставі постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України" зареєстровано нову юридичну особу 17.05.2019, номер запису: 1 074 135 0000 085321, Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393).

Отже, враховуючи викладене суд приходить до висновку про задоволення заяви представника ГУ ДФС у м.Києві та замінити спосіб і порядок виконання рішення Окружного адміністративного суду м.Києва від 09.04.2019 шляхом зобов`язання ДПС України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних, складену ТОВ "Септіма 2000" податкову накладну №1 від 28.12.2018.

Керуючись ст.ст.241, 242, 248, 378 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

Замінити спосіб і порядок виконання рішення Окружного адміністративного суду м.Києва від 09.04.2019 шляхом зобов`язання ДПС України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних, складену ТОВ "Септіма 2000" (код ЄДРПОУ 42541258) податкову накладну №1 від 28.12.2018

Ухвала набирає законної сили в порядку та в строки, передбачені ст.256 Кодексу адміністративного судочинства України. Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції у порядку та строки, передбачені ст.ст.295-297 Кодексу адміністративного судочинства України .

Суддя І.В. Смолій

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.11.2019
Оприлюднено09.12.2019
Номер документу86155345
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/2018/19

Ухвала від 28.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 30.11.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 19.10.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 20.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 19.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 05.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 27.11.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 13.11.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 24.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 14.08.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні