ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
03 грудня 2019 року м. Київ № 640/18992/19
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Шулежко В.П., розглянувши матеріали адміністративної справи за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Клевер К до Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось товариство з обмеженою відповідальністю Клевер К (далі - позивач) з позовом до Головного управління ДФС у м. Києві (далі - відповідач) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 23.09.2019 №00000950502, №00000960502, №00000970502, №00000980502.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.10.2019 відкрито провадження в адміністративній справі.
Представником відповідача подано клопотання про виклик свідків, в якому просить викликати Козирєву Оксану Вікторівну - керівника контрагента позивача з метою з'ясування обставин виконання спірних договірних відносин та підтвердження факту неведення фінансово-господарської діяльності від імені ТОВ Ділвокс та Твердохліба Андрія Михайловича - керівника контрагента позивача з метою з'ясування обставин виконання спірних договірних відносин та підтвердження факту неведення фінансово-господарської діяльності від імені ТОВ Велурс .
При вирішенні даного клопотання, суд виходить з наступного.
Положеннями статті 44 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) встановлено, що учасники справи мають право, зокрема, подавати заяви та клопотання, надавати пояснення суду, наводити свої доводи, міркування щодо питань, які виникають під час судового розгляду, і заперечення проти заяв, клопотань, доводів і міркувань інших осіб.
Відповідно до частин першої, другої статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються, серед іншого такими засобами: показаннями свідків.
Статтею 91 КАС України визначено, що показаннями свідка є повідомлення про відомі йому обставини, які мають значення для справи.
При цьому, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (частина перша статті 90 КАС України).
Відповідно до частини першої статті 65 КАС України як свідок в адміністративній справі судом може бути викликана будь-яка особа, якій відомі обставини, що належить з`ясувати у справі.
У клопотанні про виклик свідка представником відповідача, окрім норм Конституції України та практики ЄСПЛ, не обґрунтовано жодним чином необхідність виклику вказаних осіб (керівників підприємств), не зазначено які саме обставини, що мають значення для справи, можуть повідомити ці особи.
З урахуванням викладеного, оскільки представником відповідача не доведено необхідності допиту керівників контрагентів позивача у межах розгляду цієї справи, суд приходить до висновку про необґрунтованість клопотання та відсутність підстав для його задоволення.
Керуючись положеннями статей 166-167, 241, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
У Х В А Л И В:
У задоволенні клопотання представника відповідача про виклик свідка відмовити.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та оскарженню не підлягає.
Суддя В.П. Шулежко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 03.12.2019 |
Оприлюднено | 09.12.2019 |
Номер документу | 86155558 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Шулежко В.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні