Рішення
від 06.12.2019 по справі 340/2284/19
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 грудня 2019 року м. Кропивницький Справа №340/2284/19

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого - судді Момонт Г.М., розглянув у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження в м. Кропивницькому адміністративну справу

за позовом : ОСОБА_1

до відповідача : Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького

про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії.

ОСОБА_1 звернулась з позовом до Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького про:

- визнання протиправними дій Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького щодо повернення пакету документів для видачі ОСОБА_1 будівельного паспорту забудови земельної ділянки площею 979 кв.м., що розташована в м. Кропивницькому між вулицями Глибка, Курганної, Аксьонкіної та Ушакова, з підстав невідповідності намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації згідно листа від 28.03.2019 року №19-875;

- зобов`язання Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького повторно, з урахуванням висновків суду, розглянути заяву ОСОБА_1 про надання будівельного паспорта на забудову земельної ділянки загальною площею 979 кв.м., що розташована в м. Кропивницькому між вулицями Глибка, Курганної, Аксьонкіної та Ушакова .

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначила, що реалізуючи своє право на забудову земельної ділянки відповідно до її цільового призначення звернулася до Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького із заявою про надання будівельного паспорта земельної ділянки, що знаходиться в м. Кропивницькому між вулицями Глибка, Курганної, Аксьонкіної та Ушакова, належної позивачу на підставі договору суборенди земельної ділянки НОМЕР_3 від 01.06.2013 р. Однак, відповідач листом від 28.03.2019 року №19-875 повідомив, що відповідно до Плану зонування території м. Кіровограда вказана земельна ділянка розташована в рекреаційній зоні активного відпочинку (Р-2), в якій не передбачено будівництво індивідуальних (садибних) житлових будинків та господарських будівель, а тому, у зв`язку з невідповідністю намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації, будівельний паспорт забудови даної земельної ділянки підготувати неможливо. Позивач вважає, що повернення відповідачем пакета документів для видачі будівельного паспорта з підстав невідповідності намірів забудови земельної ділянки містобудівній документації, суперечать вимогам чинного законодавства у сфері містобудування та порушує її право на забудову земельної ділянки відповідно до її цільового призначення. Позивач зазначає, що рішення Кіровоградської міської ради від 17.09.2013 р. №2456 Про затвердження містобудівної документації План зонування території міста Кіровограда прийняте без врахування ч.2 ст.16 та ч.3 ст.18 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності і прийняте після набуття права користування на земельну ділянку. Також позивач зауважує, що рішенням міської ради від 16.09.2008 р. №836 вирішено внести зміни до містобудівної документації (Генерального плану міста Кіровограда) щодо зміни призначення земельної ділянки між вулицями Глибка, Курганною, Аксьонкіної та Ушакова для будівництва та обслуговування жилих будинків, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка). Окрім того, позивач вказує, що План зонування території міста Кіровограда не містить каталогу поворотних точок кутів рекреаційної зони між вулицями Глибка, Курганною, Аксьрнкіної та Ушакова в м. Кропивницькому, як складової частини містобудівної документації, у зв`язку з чим посилання відповідача на місцезнаходження земельної ділянки, що знаходиться в користуванні ОСОБА_1 , в межах рекреаційної зони активного відпочинку (Р-2) є лише припущенням. У позовній заяві позивач також посилається на правову позицію Верховного Суду, викладену в постанові від 30.01.2018 р. у справі №405/10324/14-а (провадження №К/9901/5176/18).

Представником відповідача подано відзив на позовну заяву відповідно до якого позовні вимоги не визнаються (а.с.68-73). Представник відповідача зазначає, що невідповідність намірів забудови земельної ділянки положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні (зокрема плану зонування території) є законодавчо визначеною підставою для прийняття рішення уповноваженими органами містобудування та архітектури про відмову у видачі будівельного паспорту. Відповідач наголошує на тому, що земельна ділянка, яка розташована між вулицями Глибка, Курганної, Аксьонкіної та Ушакова в місті Кропивницький визначена Планом зонування території міста Кіровограда як рекреаційна зона активного відпочинку (Р-2), в якій не передбачено будівництво індивідуальних (садибних) житлових будинків та господарських будівель. Представник відповідача вказує, що на даний час рішення Кіровоградської міської ради від 17.09.2013 р. №2456, яким затверджено план зонування території міста Кіровограда. Також представник відповідача зауважує, що у даному випадку при вирішенні питання видачі будівельного паспорту, обмеження щодо використання земельної ділянки встановлені містобудівною документацією (планом зонування території міста Кіровограда), що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон та які не підлягають державній реєстрації в Державному земельному кадастрі, тому ч.4 ст.111 Земельного кодексу України не регулює спірні правовідносини. На думку представника відповідача. Твердження позивача про те, що рішення Кіровоградської міської ради від 17.09.2013 р. №2456 прийняте без врахування п.1 ч.3 ст.18 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності є виключно припущенням, оскільки не підтверджується жодним доказом. Також представник відповідача зазначає, що розроблення плану зонування території здійснювалося на основі Проекту внесення змін до генерального плану міста Кіровограда . Містобудівного кадастру, з врахуванням матеріалів історико-містобудівного опорного плану охоронного зонування території центральної частини міста виконаного у складі Проекту детального планування центральної частини міста Кіровограда, при цьому чинним законодавством не передбачено необхідності щодо наявності каталогу поворотних точок кутів рекреаційних зон, як складової плану зонування міста.

Ухвалою судді Кіровоградського окружного адміністративного суду від 17.09.2019 р. позовну заяву ОСОБА_1 до Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії - залишено без руху (а.с.50).

Ухвалою судді Кіровоградського окружного адміністративного суду від 07.10.2019 р. відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (а.с.1-2).

17.10.2019 р. позивачем подано заяву про зміну предмета позову (а.с.60-63) відповідно до якої ОСОБА_1 просить:

- визнати протиправними дії Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького щодо повернення пакету документів для видачі ОСОБА_1 будівельного паспорту забудови земельної ділянки площею 979 кв.м., що розташована у м . Кропивницькому між вулицями Глибока, Курганної, Аксьонкіної та Ушакова, з підстав невідповідності намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації згідно листа від 28.03.2019 р. №19-875;

- зобов`язання Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького видати ОСОБА_1 будівельний паспорт на забудову земельної ділянки загальною площею 979 кв.м., що розташована в м . Кропивницькому між вулицями Глибока, Курганної, Аксьонкіної та Ушакова, з цільовим призначенням для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).

06.11.2019 р. проведено перше судове засідання та розпочато розгляд справи по суті (а.с.86).

15.11.2019 р. представником відповідача подано відзив на заяву про зміну предмета позову у якому зазначено, що умова договору суборенди про можливість забудови земельної ділянки без згоди Міської ради міста Кропивницького (власника земельної ділянки) суперечить основному договору оренди. Також представник відповідача зауважує, що рішенням Кіровоградсько міської ради від 16.09.2008 р. №836 Про затвердження містобудівного обґрунтування внесення змін до містобудівної документації затверджено містобудівне обґрунтування внесення змін до містобудівної документації (Генерального плану міста Кіровограда) щодо зміни призначення земельної ділянки між вул. Глибка, Курганної, Аксьонкіної та Ушакова для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), однак таке рішення не є дозволом на будівництво, не є погодженням місця розташування об`єкта, а також не є рішенням про внесення змін до генерального плану міста Кіровограда, затвердженого рішенням Кіровоградської міської ради від 12.09.2000 р. №627. Натомість відповідно до Генерального плану міста земельна ділянка є територією зелених насаджень загального користування, тобто територією, де відсутня можливість будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських споруд. Представник відповідача наголошує на тому, що відповідачу надано можливість обирати з кількох юридично допустимих рішень щодо надання містобудівних умов та обмежень або прийнятті рішення про відмову, що є дискреційними повноваженнями останнього. Окрім того, представник відповідача посилається на правову позицію Верховного Суду викладену в постанові від 28.10.2019 р. у справі №820/4909/17

Заяв, клопотань від учасників процесу до суду не надходило. Інші процесуальні дії у справі не вчинялися.

Дослідивши подані позивачем та відповідачем документи і матеріали, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, адміністративний суд,

ВСТАНОВИВ:

За договором оренди землі №108 від 27.12.2012 р., укладеним між Кіровоградською міською радою (Орендодавець) та Приватним підприємством Агропромсервіс (Орендар), Орендар прийняв в строкове платне користування земельну ділянку для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд, яка знаходиться між вулицями Глибока , Курганною, Аксьонкіної та Ушакова в місті Кіровограді, земельна ділянка загальною площею 5 872,83 кв. м. земель одно- та двоповерхової житлової забудови (а.с.29-35).

01.06.2013 р. між Приватним підприємством Агропромсервіс , як орендарем, та ОСОБА_1 , як суборендарем, укладено договір суборенди земельної ділянки НОМЕР_3, за яким орендар надав, а суборендар прийняв в строкове платне користування частину земельної ділянки площею 979 кв.м. із земельної ділянки з кадастровим номером 3510100000:46:355:0059, загальною площею 5 873 кв.м., яка перебуває в оренді у орендаря па підставі договору оренди землі від 27.12.2012 року №108, та використовується для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд та знаходиться між вулицями Глибка, Курганною, Аксьонкіної та Ушакова в місті Кіровограді (а.с.16-28).

Відповідно до свідоцтва про шлюб серії НОМЕР_1 ОСОБА_1 змінено прізвище на ОСОБА_1 (а.с.45).

Листом від 28.03.2019 р. №19-875, за результатом розгляду заяви про надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки, розташованої між вулицями Глибка, Курганною, Аксьонкіної та Ушакова, Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького повідомило ОСОБА_1 про неможливість виготовлення будівельного паспорту забудови земельної ділянки, у зв`язку з невідповідністю намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації, передбачених ст.24 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності (а.с.15). У листі зазначено, що згідно з наданою ксерокопією витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, цільове призначення зазначеної земельної ділянки - будівництво і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), відповідно до Плану зонування території м. Кіровограда. Земельна ділянка розташована в рекреаційній зоні активного відпочинку (Р-2), в якій не передбачено будівництво індивідуальних (садибних) житлових будинків та господарських будівель.

Статтею 39 Земельного кодексу України передбачено, що використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, плану земельно-господарського устрою з дотриманням будівельних норм, державних стандартів і норм.

Відповідно до ч.1 ст.9 Закону України Про архітектурну діяльність від 20.05.1995 р. №687-ХІV будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об`єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України Про регулювання містобудівної діяльності .

Згідно з ч.ч.2, 3 ст.8 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності від 17.02.2011 р. №3038-VI (далі за текстом - Закон №3038) планування та забудова земельних ділянок здійснюється їх власниками чи користувачами в установленому законодавством порядку.

Рішення з питань планування та забудови територій приймаються сільськими, селищними, міськими радами та їх виконавчими органами, районними, обласними радами, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями в межах визначених законом повноважень з урахуванням вимог містобудівної документації.

Відповідно до ч.ч.2, 4 ст.24 Закону №3038 зміна функціонального призначення територій не тягне за собою припинення права власності або права користування земельними ділянками, які були передані (надані) у власність чи користування до встановлення нового функціонального призначення територій.

Забудова земельної ділянки здійснюється в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства.

Зміна цільового призначення земельної ділянки, яка не відповідає плану зонування території та/або детальному плану території забороняється.

Частиною 4 статті 26 Закону №3038 визначено, що право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.

Відповідно до ст.27 Закону №3038 забудова присадибних, дачних і садових земельних ділянок може здійснюватися на підставі будівельного паспорта забудови земельної ділянки (далі - будівельний паспорт).

Будівельний паспорт визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового будинку, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) з площею до 500 квадратних метрів, господарських будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної ділянки.

Будівельний паспорт складається з текстових та графічних матеріалів.

За наявності плану зонування території розроблення будівельного паспорта здійснюється на його підставі.

Проектування на підставі будівельного паспорта здійснюється без отримання містобудівних умов та обмежень. Для об`єктів, зазначених у частині першій цієї статті, розроблення проекту будівництва здійснюється виключно за бажанням замовника.

Надання будівельного паспорта здійснюється уповноваженим органом містобудування та архітектури на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня надходження відповідної заяви та пакета документів, перелік яких визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Порядок видачі та форма будівельного паспорта визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Пунктом 1.2 Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2011 р. №103 (далі за текстом - Порядок №103) визначено, що будівельний паспорт забудови земельної ділянки (далі - будівельний паспорт) визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного) з площею до 300 квадратних метрів, господарських будівель, споруд, гаражів, елементів інженерного захисту, благоустрою та озеленення на земельній ділянці.

Згідно з п.1.4 Порядку №103 розроблення будівельного паспорта здійснюється: в межах населених пунктів - відповідно до наявної містобудівної документації на місцевому рівні.

Відповідно до п.2.1 Порядку №103 видача будівельного паспорта здійснюється уповноваженим органом містобудування та архітектури безпосередньо, через центри надання адміністративних послуг та/або через Єдиний державний портал адміністративних послуг. Будівельний паспорт надається уповноваженим органом містобудування та архітектури на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня надходження пакета документів, до якого входять: заява на видачу будівельного паспорта зі згодою замовника на обробку персональних даних за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку; засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію; ескізні наміри забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об`єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об`єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо); проект будівництва (за наявності); засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову.

Пунктом 2.3 Порядку №103 визначено, що уповноважений орган містобудування та архітектури на підставі отриманих документів визначає відповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам чинної містобудівної документації на місцевому рівні, планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.

З огляду на п.2.4 Порядку №103 пакет документів для видачі будівельного паспорта або внесення змін до нього повертається уповноваженим органом містобудування та архітектури замовнику з таких підстав: неподання повного пакета документів, визначених пунктом 2.1 або 2.2 цього розділу; невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, детальним планам територій, планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.

Згідно з п.п.7, 9 ч.1 ст.1 Закону №3038 містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій; план зонування території (зонінг) - містобудівна документація, що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.

Частиною 1 статті 16 Закону №3038 визначено, що планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.

Відповідно до абз.1, 4 ч.1 ст.17 Закону №3038 генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.

У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту. План зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану.

Таким чином, право власника або користувача на забудову земельної ділянки здійснюється за умови додержання архітектурних, будівельних, санітарних, екологічних та інших норм і правил, а використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації. При цьому, невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, детальним планам територій, планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, державним будівельним нормам, стандартам і правилам, є підставою для повернення пакету документів щодо видачі будівельного паспорта.

Так, Рішенням двадцять восьмої сесії шостого скликання Кіровоградської міської ради від 17.09.2013 р. №2456 Про затвердження містобудівної документації План зонування території міста Кіровограда .

Постановою Верховної Ради України Про приведення назви міста Кіровоград Кіровоградської області у відповідність із вимогами Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки від 14.07.2016 р. №1468-VIII перейменовано місто Кіровоград Кіровоградської області на місто Кропивницький.

Як встановлено судом, земельна ділянка стосовно видачі будівельного паспорта забудови якої звернувся позивач до Управління містобудування та архітектури міської ради міста Кропивницького, з огляду на План зонування території міста Кіровограда, розміщена в рекреаційній зоні активного відпочинку (Р-2) (а.с74-80). При цьому посилання позивача на порушення вимог законодавства при затвердженні та оформленні Плану зонування території міста Кіровограда не можуть розцінюватися як підстава для його не врахування, оскільки на час розгляду справи, План зонування території міста Кіровограда, розроблений як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану, є діючим та в силу ч.2 ст.5 Закону №3038 обов`язковим до виконання всіма суб`єктами містобудування.

Також позивачем не спростовано належними і допустимими доказами того, що земельна ділянка, щодо якої вона звернулася до відповідача та яка відображена на Викопіюванні із схеми зонування території міста Кіровограда (Кропивницького) (а.с.79) і Викопіюванні з Генерального плану м. Кропивницького (а.с.80), не знаходиться в рекреаційній зоні активного відпочинку (Р-2) відповідно до Плану зонування території міста Кіровограда.

Зі змісту Переліку переважних, супутніх та допустимих видів забудови пояснювальної записки розроблення Плану зонування території міста (а.с.77) встановлено, що зони активного відпочинку призначаються для виконання активних рекреаційних функцій. До них належать міські території загального користування з відповідними об`єктами для активного відпочинку населення та громадські центри. Переважні види використання земельних ділянок: стадіони та фізкультурні майданчики, човнові станції, яхтові клуби; готелі; спеціалізовані спортзали; басейни (криті та відкриті); озеленені території; водно-оздоровчі комплекси; будівлі та споруди адміністративного та господарського призначення. Супутні переважним видам: споруди комунальної та інженерно-технічної інфраструктури, необхідні для обслуговування даної зони; окремі адміністративно-господарські будівлі; відкриті автостоянки для легкових автомобілів; громадські вбиральні; тимчасові павільйони і кіоски для будь-яких видів роздрібної торгівлі і обслуговування; кафе, заклади харчування, торгівлі та сервісного обслуговування; пункти прокату спортивного інвентарю; відповідно обладнані експозиційні зони, що встановлюються адміністрацією. Основні види використання можуть здійснюватися лише за умови, що така діяльність не суперечить цільовому призначенню територій та об`єктів природно-заповідного фонду, встановленим щодо охорони, відтворення та використання їх природних комплексів та окремих об`єктів.

Суд враховує, що при затвердженні проекту землеустрою враховувалися громадські інтереси, оскільки в силу приписів ч.1 ст.21 Закону №3038 план зонування територій підлягає громадському обговоренню.

Отже, за наявності затвердженого плану зонування території, питання щодо видачі будівельного паспорта належить вирішувати із врахуванням встановлених ним умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.

Викладене узгоджується з висновком Верховного Суду викладеним у постановах від 16.07.2019 р. у справі №520/8970/18 (провадження №К/9901/15916/19), від 28.10.2019 р. у справі №820/4909/17 (провадження №К/9901/58871/18).

Натомість у постанові Верховного Суду від 30.01.2018 р. у справі №405/10324/14-а (провадження №К/9901/5176/18), на яку посилається позивач, не міститься правових висновків, які б підтверджували правову позицію позивача.

Стосовно посилання позивача на рішення Кіровоградсько міської ради від 16.09.2008 р. №836 Про затвердження містобудівного обґрунтування внесення змін до містобудівної документації (а.с.99), суд зазначає, що за своєю правовою природою таке рішення не є рішенням про внесення змін до Генерального плану міста Кіровограда в розумінні ч.ч.9, 10 ст.17 Закону №3038.

Оскільки Планом зонування території міста Кіровограда місцевість, де знаходиться земельна ділянка, яка перебуває в суборенді позивача і на якій він бажає збудувати житловий будинок, господарську будівлю та гараж, віднесено до рекреаційної зони активного відпочинку, то повертаючи ОСОБА_1 пакет документів щодо видачі будівельного паспорта, Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького діяло на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначений Конституцією та Законами України, обґрунтовано, пропорційно та з дотриманням інших засад визначених ч.2 ст.2 КАС України.

Разом з тим, суд враховує, що відмова у видачі позивачу будівельного паспорту з мотивів невідповідності намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації, не припиняє права користування позивача такою земельною ділянкою.

На підставі викладеного суд дійшов висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 задоволенню не підлягають.

Зважаючи на те, що у задоволенні позову відмовлено, то відповідно до ст.139 КАС України відсутні підстави для розподілу судових витрат понесених позивачем. Натомість відповідачем не надано доказів понесення судових витрат у даній справі.

Керуючись ст.ст.132, 139, 242-246, 255, 293, 295-297 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 , РНОКПП НОМЕР_2 ) до Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького (м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 68, код ЄДРПОУ 02498694) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду через Кіровоградський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня його проголошення.

Дата складання повного рішення суду - 06 грудня 2019 року.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду Г.М. Момонт

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.12.2019
Оприлюднено11.12.2019
Номер документу86229515
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —340/2284/19

Постанова від 03.03.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 27.01.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 27.01.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Рішення від 06.12.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.М. Момонт

Ухвала від 07.10.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.М. Момонт

Ухвала від 17.09.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.М. Момонт

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні