Копія
Справа № 560/2784/19
РІШЕННЯ
іменем України
02 грудня 2019 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Тарновецького І.І.
за участю:секретаря судового засідання Бачок О.В. позивача - ОСОБА_1 , представника відповідача - Урода О.В. розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області про зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, в якому позивач просить зобов`язати відповідача внести зміни до відомостей системи персоніфікованого обліку реєстру застрахованих осіб, зарахувавши ОСОБА_1 стаж роботи за період з 1 січня 2006 року по 31 грудня 2006 року в Макарівській ЗОШ І-ІІ ступенів Деражнянського району Хмельницької області та виправити помилку шляхом заміни найменування та номера коду страхувальника з Хмельницька облспоживспілка Хмельницька міжрайбаза облспоживспілки (код 01773135) на Відділ освіти, молоді та спорту Деражнянської районної державної адміністрації Хмельницької (код 02146765).
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що отримавши дані з реєстру застрахованих осіб на веб порталі електронних послуг Пенсійного фонду України він виявив відсутність даних щодо страхового стажу, заробітної плати та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період 2006 року. Внаслідок чого звернувся до Деражнянського відділу обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області з вимогою надати інформацію з Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування за 1999-2019 роки, з якої, відповідно до наданої ОСОБА_1 відповідачем форми ОК-5 індивідуальних відомостей про застраховану особу, було з`ясовано, що відомості за 2006 звітний рік про нараховану на ім`я ОСОБА_1 відділом освіти, молоді та спорту Деражнянської районної державної адміністрації Хмельницької області заробітну плату були занесені на невірний код страхувальника 017731335, який належить Хмельницькій облспоживспілці Хмельницька міжрайбаза облспоживспілки , а фактично необхідно було занести на ідентифікаційний код юридичної особи 02146765, який належав відділу освіти, молоді та спорту Деражнянської районної державної адміністрації Хмельницької області. На вказане звернення відповідачем було повідомлено, що відповідач не має можливості врахувати період роботи за 2006 рік у відділ освіти, молоді та спорту Деражнянської районної державної адміністрації Хмельницької області на підставі архівної довідки від 25.07.2019 року № 553, виданої Комунальною установою Деражнянським трудовим архівом, оскільки в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування відсутні індивідуальні відомості на ОСОБА_1 , як застраховану особу, за зазначений період. За вказаних обставин відповідальним працівником Деражнянського відділу обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області роз`яснено позивачу, що питання щодо внесення змін до облікової картки застрахованої особи у разі зняття з обліку в органах ПФУ у зв`язку із ліквідацією юридичної особи, що працювала в ньому, можливо вирішити в судовому порядку. Вважаючи, що через допущену помилку в індивідуальних відомостях про застраховану особу, внесених до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, позивач втрачає страховий стаж за вказаний період, позивач звернувся до суду із даним позовом.
На підставі вимог статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України ухвалою суду від 17.09.2019 вирішено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
13.09.2019 на адресу суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, згідно з яким Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області заперечує проти позовних вимог, посилаючись на те, що у даних Індивідуальних відомостей про застраховану особу наявна інформація про сплату страхових внесків за ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) у жовтні 2006 році ДП Хмельницької облспоживспілки Хмельницька міжрайбаза облспоживспілки (ЄДРПОУ 01773135). Звітність Деражнянським відділом освіти (ЄДРПОУ 02146765) на ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) за 2006 рік не подавалась. Крім того, відповідач звертає увагу суду на те, що в позовних вимогах позивач не вірно зазначив ідентифікаційний код Відділу освіти, молоді та спорту Деражнянської районної державної адміністрації Хмельницької 02146763 , оскільки відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадський формувань ідентифікаційний код даної юридичної особи 02146765 . Згідно записів трудової книжки ОСОБА_1 , архівної довідки про заробітну плату від 25.07.2019 № 553, виданої Комунальною установою Деражнянським районним трудовим архівом, архівного витягу про прийняття на роботу від 09.09.2019 № 683 та наказу про звільнення від 19.09.2016 № 546-нк, виданих Комунальною установою Деражнянським районним трудовим архівом, останній працював у Відділі освіти, молоді та спорту Деражнянської районної адміністрації Хмельницької області (код ЄДРПОУ 02146765).
Ухвалою суду від 29.10.2019 суд перейшов до розгляду справи за правилами загального позовного провадження із призначенням підготовчого засідання.
Ухвалою суду від 20.11.2019 закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті.
Позивач в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив суд адміністративний позов задовольнити.
Представник відповідача проти позову заперечив, просив суд відмовити в його задоволенні.
Заслухавши пояснення позивача та представника відповідача, дослідивши матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
Позивач - ОСОБА_1 , з 01 вересня 1990 року по 20 вересня 2016 року працював вчителем Макарівської ЗОШ І-ІІ ступенів Деражнянського району Хмельницької області, що підтверджується записами № 1, № 2 та № 3 трудової книжки серії НОМЕР_2 .
Відповідно до архівного витягу з книги наказів з особового складу Відділу освіти, молоді та спорту Деражнянської РДА Хмельницької області за 1989/1990 роки, ОСОБА_1 прийнято на посаду вчителя фізичної культури Макарівської НСШ на підставі наказу № 96 від 27.08.1990 та звільнено на підставі наказу №546-нк від 19.09.2016.
Дізнавшись про відсутність в реєстрі застрахованих осіб даних щодо страхового стажу, заробітної плати та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 1 січня 2006 року по 31 грудня 2006 року, позивач звернувся до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області зі зверненням.
Листом від 09.08.2019 № 653 відповідач повідомив, що до страхового стажу позивача неможливо врахувати період роботи за 2006 рік у відділі освіти, молоді та спорту Деражнянської РДА Хмельницької області по архівній довідці від 25.07.2019 № 553, виданій Комунальною установою Деражнянським районним удовим архівом, оскільки в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування відсутні індивідуальні відомості на ОСОБА_1 , як застраховану особу за зазначений період. Згідно даних єдиного Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань 03.09.2015 внесено запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи відділу освіти, молоді та спорту Деражнянської РДА Хмельницької області і дані про юридичних осіб - правонаступників відсутні. Тому необхідно встановити приналежність первинних документів про стаж та заробітну плату у відділі освіти, молоді та спорту Деражнянської РДА Хмельницької області в судовому порядку.
Не погодившись із діями відповідача, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
За визначеннями, наведеними у частині першій статті 1 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування`від08.07.2010 року №2464-VI (далі Закон №2464-VI), Державний реєстр загальнообов`язкового державного соціального страхування (далі - Державний реєстр) - організаційно-технічна система, призначена для накопичення, зберігання та використання інформації про збір та ведення обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, його платників та застрахованих осіб, що складається з реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб (пункт 1); застрахована особа - фізична особа, яка відповідно до законодавства підлягає загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачується чи сплачувався у встановленому законом порядку єдиний внесок (пункт 3); Пенсійний фонд України - орган, уповноважений відповідно до цього Закону вести реєстр застрахованих осіб Державного реєстру та виконувати інші функції, передбачені законом (пункт 7); страхувальники - роботодавці та інші особи, які відповідно до цього Закону зобов`язані сплачувати єдиний внесок (пункт 10).
Статтею 14-1 Закону №2464-VI визначено, що Пенсійний фонд та його територіальні органи зобов`язані: 1) надавати на безоплатній основі інформацію з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру органам доходів і зборів, фондам загальнообов`язкового державного соціального страхування, органам праці та соціального захисту в порядку, визначеному Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, та фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування; 2) забезпечувати своєчасне внесення відомостей до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру; 3) здійснювати контроль за достовірністю відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру; 4) надавати безоплатно на вимогу застрахованих осіб інформацію, що міститься на їх персональних облікових картках у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру.
Згідно зі статтею 18 Закону №2464-VI, джерелами формування Державного реєстру є відомості, що надходять до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, та Пенсійного фонду від: державних реєстраторів юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; платників єдиного внеску; застрахованих осіб; фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування; центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, виконавчих органів сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад; органів доходів і зборів та уповноважених суб`єктів для обліку даних Єдиного державного демографічного реєстру; центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики; державної служби зайнятості; інших підприємств, установ, організацій та військових частин; центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів; територіальних органів Пенсійного фонду за результатами перевірок платників єдиного внеску; інших джерел, передбачених законодавством.
Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування визначені Законом України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування від09.07.2003року №1058-IV (далі Закон №1058-IV).
За змістом статті 1 Закону№1058-IV, застрахована особа - фізична особа, яка відповідно до цього Закону підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачуються чи сплачувалися у встановленому законом порядку страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та до накопичувальної системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування; страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягала державному соціальному страхуванню, якою або за яку сплачувався збір на обов`язкове державне пенсійне страхування згідно із законодавством, що діяло раніше, та/або підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню згідно із цим Законом і за який сплачено страхові внески; страхувальники - роботодавці та інші особи, які відповідно до закону сплачують єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та/або є платниками відповідно до цього Закону.
У відповідності до пунктів 4, 5 частини першої статті 16 Закону № 1058-IV, застрахована особа має право: отримувати безоплатно відомості, внесені до її персональної облікової картки з системи персоніфікованого обліку та Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, у тому числі інформацію, що відображає обсяг пенсійних коштів на її накопичувальному пенсійному рахунку в Накопичувальному фонді або індивідуальному пенсійному рахунку в недержавному пенсійному фонді - суб`єкті другого рівня системи пенсійного забезпечення, якщо застрахована особа обрала такий недержавний пенсійний фонд, та стан здійснення пенсійних виплат за формою, встановленою правлінням Пенсійного фонду, та в порядку, визначеному цим Законом; звертатися із заявою до територіального органу Пенсійного фонду про уточнення відомостей, внесених до персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та Державному реєстрі загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Згідно з частиною 2 статті 21 Закону №1058-IV, на кожну застраховану особу відкривається персональна електронна облікова картка, якій присвоюється унікальний номер електронної облікової картки. Унікальний номер електронної облікової картки формується автоматично шляхом додавання одиниці до останнього наявного унікального номера електронної облікової картки. Порядок та строки впровадження унікальних номерів електронних облікових карток застрахованих осіб, порядок ведення персональних електронних облікових карток визначаються Пенсійним фондом.
Відповідно до частин 1, 2, 4 статті 24 Закону № 1058-IV, страховий стаж - це період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.
Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом.
Періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховувалися до стажу роботи для призначення пенсії до набрання чинності зазначеним Законом, зараховуються до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше, крім випадків, передбачених цим Законом.
Пунктом 5 розділу І Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 №10-1 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 27.03.2018 №8-1), зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 08.07.2014 за №785/25562 (надалі Положення №10-1), реєстр застрахованих осіб забезпечує: облік застрахованих осіб у системі загальнообов`язкового державного соціального страхування та їх ідентифікацію; накопичення, зберігання та автоматизовану обробку інформації про страховий стаж та заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію), про набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування; нарахування та облік виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Відповідно до пункту 3 розділу IV Положення №10-1, відомості до Реєстру застрахованих осіб, зміни, уточнення до них вносяться в електронній формі в автоматичному режимі на підставі: звітності, що подається страхувальниками до Пенсійного фонду України, відомостей центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
Абзацами другим та третім пункту 4 розділу IV Положення №10-1 передбачено, що у разі припинення або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться відповідно до рішення суду, що набрало законної сили.
Внесення змін до відомостей про застраховану особу в Реєстрі застрахованих осіб відповідно до рішення суду, що набрало законної сили, здійснюється територіальними органами Пенсійного фонду України на підставі наказу керівника відповідного органу у десятиденний строк після надходження (надання особою) рішення суду.
Суд враховує, що наявність у системі персоніфікованого обліку (Реєстрі застрахованих осіб) відомостей про періоди трудової діяльності застрахованих осіб у подальшому є підставою для призначення та здійснення такій особі пенсійних виплат. У свою чергу, відсутність у Реєстрі відповідної інформації призведе до порушення права застрахованої особи на одержання виплат за загальнообов`язковим державним пенсійним страхуванням.
При цьому, судом не приймається до уваги посилання відповідача про необхідність встановлення приналежності первинних документів про стаж та заробітну плату позивача у відділі освіти, молоді та спорту Деражнянської РДА Хмельницької області з огляду на те, що судом встановлено, що в період з 1 січня 2006 року по 31 грудня 2006 року працював у Макарівській ЗОШ І-ІІ ступенів Деражнянського району Хмельницької області на посаді вчителя фізичного виховання, що підтверджується записами №1 №2 та №3 трудової книжки серії НОМЕР_2 , архівним витягом № 683 від 09.09.2019 та копією наказу № 546-нк від 19.09.2016.
Відповідачем не заперечується той факт, що відділом освіти, молоді та спорту Деражнянської РДА Хмельницької області подавались до Пенсійних органів звіти про застраховану особу ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) однак, матеріалами справи підтверджено, що у даних Індивідуальних відомостей про застраховану особу наявна інформація про сплату страхових внесків за ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) у жовтні 2006 року ДП Хмельницька облспоживспілка Хмельницька міжрайбаза облспоживспілки (код 01773135), звітність на позивача відділом освіти, молоді та спорту Деражнянської РДА Хмельницької області за 2006 рік не подавалася.
Проте, на думку суду, помилкове написання коду страхувальника в індивідуальних відомостях про застраховану особу не свідчить про те, що в період з 1 січня 2006 року по 31 грудня 2006 року звітність на ОСОБА_1 Деражнянським відділом освіти (ЄДРПОУ 02146765) не подавалася. Крім того, представником відповідача не надано жодних доказів на спростування факту сплати позивачем у вказаний період страхових внесків на розрахункові рахунки Пенсійного фонду.
Статтею 106 Закону №1058-IV закріплено, що відповідальність за неподання звітів, несплату страхових внесків, порушення порядку нарахування, обчислення страхових внесків несе страхувальник, тобто підприємство, в якому працює особа.
Як встановлено судом, відповідно до записів у трудовій книжці позивач працював у Макарівській ЗОШ І-ІІ ступенів Деражнянського району Хмельницької області на посаді вчителя фізичного виховання з 01 вересня 1990 року по 20 вересня 2016 року, а відтак до ДП "Хмельницька облспоживспілка "Хмельницька міжрайбаза облспоживспілки" у 2006 році жодного відношення не мав і мати не міг. Юридична особа, на якій працював позивач, у встановленому порядку утримувала з заробітної плати позивача і перераховувала Пенсійному фонду України щомісячні страхові платежі, які останнім були отримані і накопичені. Допущена підприємством помилка у коді страхувальника, вказаному у наданих органам ПФУ звітах, на теперішній час не може бути усунена підприємством, оскільки підприємство припинено, а не усунення цієї помилки судом призведе до суттєвого порушення прав позивача на належне пенсійне забезпечення.
Окрім того, судом взято до уваги надані до суду представником відповідача пояснення директора ДП "Хмельницька облспоживспілка "Хмельницька міжрайбаза облспоживспілки" Войтюка М.Д. про те, що ОСОБА_1 в жовтні 2006 року в трудових відносинах з ДП "Хмельницька облспоживспілка "Хмельницька міжрайбаза облспоживспілки" не перебував.
Згідно зі статтею 90 Кодексу адміністративного судочинства України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Враховуючи, що юридичну особу - відділ освіти, молоді та спорту Деражнянської РДА Хмельницької області на час розгляду справи, як юридичну особу припинено, підставою для внесення змін до відомостей про застраховану особу в реєстрі застрахованих осіб є рішення суду, суд вважає за необхідне позовні вимоги ОСОБА_1 задовольнити повністю, шляхом зобов`язання Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області внести зміни до відомостей системи персоніфікованого обліку реєстру застрахованих осіб, зарахувавши ОСОБА_1 стаж роботи за період з 1 січня 2006 року по 31 грудня 2006 року в Макарівській ЗОШ І-ІІ ступенів Деражнянського району Хмельницької області та виправити помилку шляхом заміни найменування та номера коду страхувальника з ДП Хмельницька облспоживспілка Хмельницька міжрайбаза облспоживспілки (код 01773135) на Відділ освіти, молоді та спорту Деражнянської районної державної адміністрації Хмельницької (код 02146765).
За змістом ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Зважаючи на вищевикладене, суд дійшов висновку про стягнення на користь ОСОБА_1 судовий збір в сумі 768 грн. 40 коп., за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області.
На підставі викладеного, керуючись статтями2, 9, 73-78, 90, 241 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області внести зміни до відомостей системи персоніфікованого обліку реєстру застрахованих осіб, зарахувавши ОСОБА_1 стаж роботи за період з 1 січня 2006 року по 31 грудня 2006 року в Макарівській ЗОШ І-ІІ ступенів Деражнянського району Хмельницької області.
Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області виправити помилку шляхом заміни найменування та номера коду страхувальника з ДП Хмельницька облспоживспілка Хмельницька міжрайбаза облспоживспілки (код 01773135) на Відділ освіти, молоді та спорту Деражнянської районної державної адміністрації Хмельницької (код 02146765).
Стягнути на користь ОСОБА_1 судовий збір в сумі 768 (сімсот шістдесят вісім) грн. 40 коп., за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складене 09 грудня 2019 року
Позивач:ОСОБА_1 (с. Майдан -Чернелевецький, Деражнянський район, Хмельницька область , 32230 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ) Відповідач:Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (вул. Герцена, 10, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 21318350)
Головуючий суддя /підпис/ І.І. Тарновецький "Згідно з оригіналом" Суддя І.І. Тарновецький
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.12.2019 |
Оприлюднено | 11.12.2019 |
Номер документу | 86234736 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Тарновецький І.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні