Рішення
від 09.12.2019 по справі 826/9723/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Вн. №27/194

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

09 грудня 2019 року № 826/9723/17

За позовом Державної архітектурно - будівельної інспекції України

До Житлово-Будівельного кооперативу "ДЕСНА"

Про зобов`язання вчинити дії

Суддя О.В.Головань

Обставини справи:

Позовні вимоги заявлені про зобов`язання Житлово-Будівельний кооператив "ДЕСНА" виконати не вчинену дію, а саме: виконати вимоги припису про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема, будівельним нормам, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконується без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт від 29.05.2017 року № 2905/6 шляхом зупинення виконання будівельних робіт на об`єкті будівництва: за адресою - Київська область, Києво-Святошинський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Черкаська, 5, 7.

Ухвалою суду від 06.09.2017 р. відкрито провадження в адміністративній справі та призначено її до розгляду (суддя Федорчук А.Б.).

Ухвалою суду від 30.03.2018 року справу прийнято до свого провадження суддею Головань О.В. та призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Ухвала суду від 30.03.2018 року була надіслана відповідачу на адресу, зазначену в Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: вул. Курнатовська, 15, м. Київ. До суду повернувся конверт з відміткою Укрпошти "за закінченням встановленого терміну зберігання". Відзиву на позов відповідачем не надано.

Ознайомившись з матеріалами справи, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Державною архітектурно-будівельною інспекцією України в особі Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області відповідно до ст. 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", згідно з Порядком здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 р. № 553, на підставі наказу Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області від 19.05.2017 р. №393.17/01, звернення громадянина ОСОБА_1 від 18.05.2017 р. № 10/10-М-1805/25 та направлення для проведення позапланової перевірки від 19.05.2017 р. № 393.17/01 було проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил об`єкта будівництва за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, вулиця Черкаська, 5,7, замовник будівництва - Житлово-будівельний кооператив "ДЕСНА".

За результатами перевірки встановлено, що відповідно до даних Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру (інформація Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку) земельні ділянки за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Черкаська, 5 (кадастровий номер земельної ділянки 3222485901:01:003:0163), та Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Черкаська, 7 (кадастровий номер земельної ділянки 3222485901:01:003:0150) належать Житлово-Будівельному кооперативу "ДЕСНА" (норм запису про право (в державному реєстрі прав 13795453, 13795290).

Цільове призначення вищезазначених земельних ділянок - для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).

Під час виїзду на земельних ділянках за вищезазначеними адресами ЖБК "ДЕСНА" розпочато виконання підготовчих та будівельних робіт, а саме: виконано роботи з підготовки земельної ділянки, влаштовано огородження будівельного майданчика, роботи із спорудження тимчасових виробничих та побутових споруд, необхідних для організації і обслуговування будівництва, улаштування під`їзних шляхів, складування будівельних матеріалів, а також влаштовано котлован орієнтовними розмірами 40x20м, та розпочато влаштування опалубки для будівництва будівлі невизначеного призначення.

Замовником будівництва ЖБК "ДЕСНА" під час проведення перевірки не було надано або пред`явлено жодного витребуваного документу, а саме: документ, що надає право на виконання будівельних робіт - декларація про початок виконання будівельних робіт; містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки; документ, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою за вказаним місцезнаходженням об`єкту будівництва; копія правоустановчих документів підприємства; затверджена проектна документація (стадія "П" в повному обсязі), проект організації будівництва (ПОБ), завдання на проектування; наказ про затвердження проектної документації; акт приймання-передачі проектної документації; проект виконання робіт (ПВР); виконавча документація (загальний журнал робіт; акти на закриття прихованих робіт, наказ/накази на авторський та технічний нагляд; інженерно-геодезичні вишукування; копії договорів: здійснення проектних робіт (проектант), здійснення авторського та технічного нагляду; технічні умови щодо інженерного забезпечення об`єкта будівництва.

У зв`язку з вищезазначеним та враховуючи той факт, що перевіркою встановлено факт самочинного будівництва, відповідно до п. 7 Порядку віднесення об`єктів будівництва до ІV і V категорій складності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 557 від 27.04.2011 р., під час проведення державного архітектурно-будівельного контролю на об`єктах самочинного будівництва (у разі відсутності проектної документації) та на об`єктах, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта, категорія складності таких об`єктів визначається органами державного архітектурно-будівельного контролю, зазначеними у ст. 6 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Відповідно до вимог ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 "Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об`єктів будівництва" за критеріями таблиці 1, ДСТУ вищезазначений об`єкт будівництва відноситься: до класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначної складності), та відповідно до таблиці А.1, ДСТУ належить до ІІ категорії складності.

Так, за результатами перевірки та враховуючи надані та пред`явлені документи встановлено, що замовником ЖБК "ДЕСНА" виконуються будівельні роботи з будівництва будівлі невстановленого призначення, без отримання вихідних даних (містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки, технічні умови, завдання та проектування), без розробленої в установленому порядку проектної документації та без документу, що надає право на виконання будівельних робіт, чим порушено ст. 29, 30, 31, 34, 36 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Замовником будівництва ЖБК "ДЕСНА" не забезпечено здійснення авторського та технічного нагляду під час виконання будівельних робіт на вищезазначеному об`єкті будівництва, чим порушено ст. 11 Закону України "Про архітектурну діяльність".

Крім того, на об`єкті будівництва відсутній проект виконання робіт (ПВР), чим порушено п. 5.3.3 ДБН А.3.1-5:2016 "Організація Будівельного Виробництва".

Також за результатами виконаних будівельних робіт ЖБК "ДЕСНА" не оформлена виконавча документація. Перелік необхідної виконавчої документації, визначений відповідно до вимог нормативних документів щодо виконання відповідного виду робіт на конкретному об`єктів будівництва, має бути наведений у ПВР, чим порушено п. 4.8. ДБН А.3.1-5:2016 "Організація Будівельного Виробництва".

За результатами зазначеної перевірки складено акт від 29.05.2017 р. та протоколи від 29.05.2017р. за №№ 1-Л-3-2905/1, 1-Л-3-2905/2, 1-Л-3-2905/3, 1-Л-3-2905/4, 1-Л-3-2905/5, які містять інформацію про суть виявленого порушення, кваліфікацію правопорушення під правопорушення, за яке передбачена відповідальність у відповідності до Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності".

Окрім того, замовнику надано припис №С-2905/5 від 29.05.2017 р. про усунення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, яким зобов`язано усунути виявлені порушення до 28.07.2017р. та припис № С-2905/6 від 29.05.2017р. про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельних норм, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт.

Про виконання даного припису зобов`язано повідомити Департамент до 09.06.2017р.

Перевірка проходила у присутності голови ЖБК "ДЕСНА" ОСОБА_2

Від підписання акту та приписів та протоколів останній відмовився про що зроблено запис у відповідних графах даних документів.

Акт, приписи та протоколи були надіслані засобами поштового зв`язку 01.06.2017р. цінним листом з описом вкладення.

Розглянувши матеріали справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу Департаменту Зброцьким Олександром Вікторовичем винесені постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 12.06.2017року за №№ 3-1206/9-10/10-43/1206/06/01, 3-1206/10-10/10-44/1206/06/01, З-1206/11-10/10-45/1206/06/01, З-1206/12-10/10-46/1206/06/01, З-1206/13-10/10-47/1206/06/01.

З метою перевірки виконання вимог припису про зупинення від 29.05.2017 р. №С-2905/6 позивачем проведено позапланову перевірку об`єкта будівництва, за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Черкаська, 5,7.

Перевіркою встановлено, що вимоги припису про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельних норм, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт від 29.05.2017 року №С-2905/6 не виконано, чим порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Результати перевірки зазначено у акті перевірки № Т-0607/1 від 06.07.2017 р.

Зважаючи на те, що приписи є обов`язковими до виконання, позивач звернувся до суду.

Проаналізувавши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги підлягають до задоволення з таких підстав.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст. 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 р. № 3038-VI державний архітектурно-будівельний контроль - сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до ст. 10 Закону України "Про архітектурну діяльність" від 20.05.1999 р. № 687-XIV для забезпечення під час забудови територій, розміщення і будівництва об`єктів архітектури, додержання суб`єктами архітектурної діяльності затвердженої містобудівної та іншої проектної документації, місцевих правил забудови населених пунктів, вимог вихідних даних, а також з метою захисту прав споживачів будівельної продукції здійснюється в установленому законодавством порядку державний архітектурно-будівельний контроль та нагляд, який забезпечує Державна архітектурно-будівельна інспекція України та її територіальні органи.

Відповідно до ч. 3 ст. 6 Закону № 3038-17 до органів державного архітектурно-будівельного контролю належать: 1)структурні підрозділи з питань державного архітектурно-будівельного контролю Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій; 2)виконавчі органи з питань державного архітектурно-будівельного контролю сільських, селищних, міських рад.

Органом державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.

Згідно з п. 1 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2014 р. № 294, Державна архітектурно-будівельна інспекція України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Віце-прем`єр-міністра України - Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства і який реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.

Основними завданнями Державної архітектурно-будівельної інспекції України є реалізація державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, зокрема здійснення державного контролю та нагляду за дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил.

У п.1 Положення про Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області, затвердженого наказом № 1000 від 08.09.2015 року (у редакції, що затверджена наказом Дерджархбудінспекції № 1101 від 12.10.2015 року) зазначено, що Департамент є територіальним органом-структурним підрозділом Державної архітектурно-будівельної інспекції України.

Відповідно до п. 3 Положення основним завданням Департаменту є забезпечення реалізації державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, у випадках, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" на території Київської області.

Таким чином, захід державного архітектурно-будівельного контролю у вигляді проведення позапланової перевірки та винесення відповідного припису за її наслідками проведено уповноваженим органом державної влади в даному випадку.

З 02 червня 2011 року діє Порядок здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 р. № 553, згідно з яким державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Позаплановою перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю.

Згідно з п. 7 Порядку № 553, підставами для проведення позапланової перевірки є зокрема: виявлення факту самочинного будівництва об`єкта; перевірка виконання суб`єктом містобудівної діяльності вимог приписів органів державного архітектурно-будівельного контролю; звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб`єктом містобудування вимог містобудівного законодавства.

В даному випадку позапланова перевірка дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил об`єкта будівництва за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, вулиця Черкаська, 5,7, замовник будівництва - Житлово-будівельний кооператив "ДЕСНА", про що складено акт від 29.05.2017 р. та протоколи від 29.05.2017р. за №№ 1-Л-3-2905/1, 1-Л-3-2905/2, 1-Л-3-2905/3, 1-Л-3-2905/4, 1-Л-3-2905/5, проведена на підставі звернення громадянина від 18.05.2017 р., тобто, з передбачених законодавством підстав.

Відповідно до п. 9 Порядку № 553 державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у присутності суб`єктів містобудування або їх представників, які будують або збудували об`єкт будівництва.

Згідно з ч. 4 ст. 41 Закону № 3038-17 посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право: 1) безперешкодного доступу до місць будівництва об`єктів та до об`єктів, що підлягають обов`язковому обстеженню; 2)складати протоколи про вчинення правопорушень, акти перевірок та накладати штрафи, відповідно до закону; 3) видавати обов`язкові для виконання приписи щодо: а) усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил; б) зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема, будівельних норм, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт.

Відповідно до п. 16-19, 21 Порядку № 553 за результатами державного архітектурно-будівельного контролю посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю складається акт перевірки відповідно до вимог, установлених цим Порядком.

У разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, крім акта перевірки, складається протокол разом з приписом про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил або приписом про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт.

Акт перевірки складається у двох примірниках. Один примірник надається суб`єкту містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, а другий залишається в органі державного архітектурно-будівельного контролю.

Акт перевірки підписується посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю, яка провела перевірку та суб`єктом містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль.

За своєю правовою сутністю припис - це документоване управлінське рішення нормативного характеру, обов`язкове для виконання у визначені строки, який видається суб`єкту містобудування посадовою особою Державної архітектурно-будівельної інспекції в межах наданих повноважень з метою усунення порушень вимог законодавства та не передбачає застосування санкцій відносно такого суб`єкта містобудування.

Окрім того, відповідно до п. 17 Порядку № 553 здійснення державного архітектурно-будівельного контролю у разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, крім акта перевірки, складається протокол разом з приписом усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил або приписом про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт.

Припис складається у двох примірниках. Один примірник припису залишається в інспекції, а інший надається суб`єкту містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль. Припис підписується посадовою особою інспекції, яка провела перевірку.

У разі відмови суб`єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, підписати акт перевірки та припису, посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю робить у акті відповідний запис.

Перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів, що вбачається з матеріалів справи, проведено у присутності замовника будівництва - ОСОБА_2 , який відмовився від підписання акту, приписів та протоколів, про що зроблено запис у відповідних графах даних документів.

Відповідно до ч. 4 ст. 41 Закону № 3038-17 приписи органів державного архітектурно-будівельного контролю є обов`язковим до виконання.

Згідно з матеріалами справи, встановивши під час здійснення перевірки порушення вимог законодавства, відповідачем в межах повноважень складено акт та приписи про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил та про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт.

Ч. 1 ст. 9 Закону № 687-XIV встановлено, що будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об`єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону № 3038-17 проектування та будівництво об`єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: отримання замовником або проектувальником вихідних даних; розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; затвердження проектної документації; виконання підготовчих та будівельних робіт; прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів; реєстрація права власності на об`єкт містобудування.

Відповідно до ст. 29 Закону № 3038-17 основними складовими вихідних даних є, зокрема, містобудівні умови та обстеження.

Відповідно до ст. 31 Закону № 3038-17 проектна документація на будівництво об`єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотримання вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.

Згідно зі ст. 34 Закону № 3038-17 замовник має право виконувати будівельні роботи після:

подання замовником повідомлення про початок виконання будівельних робіт центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного-архітектурно-будівельного контролю - щодо об`єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта, які не потребують реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт або отримання дозволу на виконання будівельних робіт згідно з переліком об`єктів будівництва, затвердженим центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування. Форма повідомлення про початок виконання будівельних робіт та порядок його подання визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування;

реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю декларації про початок виконання будівельних робіт - щодо об`єктів будівництва, що належать до І-ІІІ категорій складності;

видачі замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю декларації про початок виконання будівельних робіт - щодо об`єктів складності будівництва, що належать до IV-V категорій складності.

Документи, що надають право на виконання будівельних робіт є чинними до завершення будівництва.

В даному випадку отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок, будівництво на вказаних земельних ділянках (за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Черкаська, 5 (кадастровий номер земельної ділянки 3222485901:01:003:0163), та Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Черкаська, 7(кадастровий номер земельної ділянки 3222485901:01:003:0150) повинно виконуватись із врахуванням вимог Закону № 3038-17, чого відповідачем не було здійснено, що стало підставою для складення акту, та протоколу і винесення припису.

Згідно зі змістом акту перевірки, жодних документів на право проведення будівельних робіт відповідачем не надано.

Як вбачається з матеріалів справи, складені за результатами перевірки матеріали направлено відповідачу засобами поштового зв`язку 01.06.2017 року.

Проте, відповідачем не вчинено обов`язкових до виконання вимог припису від 29.05.2017 року № С-2905/6, що полягали у зупиненні підготовчих будівельних робіт на об`єкті будівництва за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, вулиця Черкаська, 5,7 замовник будівництва - житлово-будівельний кооператив "ДЕСНА".

Будь-яка інформація щодо оскарження відповідачем приписів №С-2905/5 від 29.05.2017р. та № С-2905/6 від 29.05.2017р., а також постанов про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 12.06.2017року за №№ 3-1206/9-10/10-43/1206/06/01, 3-1206/10-10/10-44/1206/06/01, З-1206/11-10/10-45/1206/06/01, З-1206/12-10/10-46/1206/06/01, З-1206/13-10/10-47/1206/06/01, відсутня.

Згідно з ч. 4 ст. 5 КАС України суб`єкти владних повноважень мають право звернутися до адміністративного суду виключно у випадках, визначених Конституцією та законами України.

Згідно з п. 6 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2014 р. № 294, Держархбудінспекція для виконання покладених на неї завдань має право: 12) проводити претензійно-позовну роботу, звертатися до суду з позовами щодо захисту своїх прав та законних інтересів.

На підставі викладеного, зважаючи на всі наведені обставини в їх сукупності та з урахуванням того, що позивачем доведено правомірність пред`явленого позову, а відповідачем доводи позовної заяви не були спростовані, суд доходить висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.

Керуючись статтями ст. 241-246, 255, 257-262, 293, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

1.Позовні вимоги задовольнити.

2. Зобов`язати житлово-будівельний кооператив "ДЕСНА" виконати вимоги припису про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельним нормам, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт від 29.05.2017 року № С-2905/6 шляхом зупинення виконання будівельних робіт на об`єкті будівництва за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, вулиця Черкаська, 5,7.

3. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

4. Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя О.В. Головань

Повний текст рішення

виготовлено і підписано 09.12.19 р.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення09.12.2019
Оприлюднено11.12.2019
Номер документу86235186
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/9723/17

Рішення від 09.12.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

Ухвала від 30.03.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

Ухвала від 05.03.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 23.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 06.09.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні