Справа № 240/9672/19
У Х В А Л А
11 грудня 2019 року м. Вінниця
Суддя-доповідач Сьомого апеляційного адміністративного суду Граб Л.С., розглянувши заяву Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області про відстрочення сплати судового збору у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області про визнання протиправною відмову, зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В :
Відповідно до рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 15 жовтня 2019 року позов задоволено частково.
Не погодившись із судовим рішенням, відповідач оскаржив його в апеляційному порядку.
Встановивши невідповідність апеляційної скарги вимогам ст.296 КАС України-не сплату судового збору, Сьомим апеляційним адміністративним судом ухвалою від 26 листопада 2019 року залишено апеляційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області без руху. При цьому особі, яка подала апеляційну скаргу, запропоновано в п`ятиденний строк з моменту отримання ухвали, усунути недоліки апеляційної скарги.
09.12.2019 від відповідача надійшло клопотання про відстрочення сплати судового збору, мотивоване відсутністю коштів на рахунку.
Надаючи правову оцінку вказаному клопотанню, виходжу зі слідуючого.
Так, статтею 8 Закону України "Про судовий збір" визначено вичерпний перелік умов за яких можливо відстрочити сплату судового збору.
За нормами вказаної статті, враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов:
1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або
2) позивачами є:
а) військовослужбовці;
б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів;
в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю;
г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім`ї;
ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або
3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров`ю.
Частиною 2 передбачено, що суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.
Отже, апелянт не входить до переліку осіб, перелічених в ч.1 ст.8 Закону України "Про судовий збір", яким суд може відстрочити сплату судового збору.
Слід зауважити, що апелянт ще на стадії подання апеляційної скарги повинен був вжити заходів, спрямованих на виконання вимог закону щодо сплати судового збору, однак, як видно зі змісту апеляційної скарги та доданих матеріалів, відповідач не порушував питання про існування перешкод у сплаті судового збору.
З огляду на зазначене, не знаходжу підстав для задоволення клопотання.
Керуючись ст.ст.121, 298 КАС України, суд
У Х В А Л И В :
В задоволенні клопотання Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області про відстрочення сплати судового збору, відмовити.
Ухвала суду набирає законної сили з моменту підписання суддею та оскарженню не підлягає.
Суддя-доповідач Граб Л.С.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.12.2019 |
Оприлюднено | 12.12.2019 |
Номер документу | 86274460 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Граб Л.С.
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Чернова Ганна Валеріївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Чернова Ганна Валеріївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Чернова Ганна Валеріївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні