Ухвала
від 10.12.2019 по справі 308/8895/18
УЖГОРОДСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

308/8895/18

У Х В А Л А

10.12.2019 року м. Ужгород

Слідчий суддя Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання слідчого з особливо важливих справ слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Закарпатській області лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби прокуратури Закарпатської області молодшим радником юстиції ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів у рамках кримінального провадження № 32018070000000034, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 27.06.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України,

В С Т А Н О В И В:

Як вбачається з клопотання та доданих до нього матеріалів, 27.06.2018 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесенні відомості, що можуть свідчити про умисне ухилення від сплати податків в значних розмірах та розпочато досудове розслідування у кримінальному провадженні № 32018070000000034. Попередня правова кваліфікація кримінального правопорушення визначена за ч. 1 ст. 212 КК України.

Досудовим слідством встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », зокрема директор ОСОБА_5 , впродовж 2016-2017 рр. здійснювали документальне оформлення фінансово-господарських операцій з придбання сільськогосподарської продукції від підприємств з ознаками фіктивності, що може свідчити про умисне ухилення від сплати податку на додану вартість у значних розмірах на суму понад 1 млн. грн.

Встановлено, що посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з метою ухилення від сплати податків, документально проводили фінансово-господарські операції з придбання сільськогосподарської продукції від СГД транзитно-конвертаційної спрямованості, по ланцюгу постачання ТМЦ у яких відбувається заміна номенклатури товару та походження сої і кукурудзи не встановлено, зокрема: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , м. Київ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , м. Кропивницький), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , м. Тернопіль), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , м. Кропивницький), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 , м. Рівне), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 , м. Вінниця), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (попередня назва « ІНФОРМАЦІЯ_10 ») (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 , м. Кропивницький), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 , місто Кропивницький), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 , м. Івано-Франківськ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 , м. Кропивницький), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 , м. Кропивницький), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 , м. Кропивницький).

Вказані підприємства транзитно-конвертаційної спрямованості за адресами реєстрації не знаходяться, фігурують у кримінальних провадженнях як суб`єкти з ознаками «фіктивності», які залучаться до формування штучного податкового кредиту з метою сприяння умисному ухиленню від сплати податків реально діючим суб`єктам господарювання.

Крім того, працівниками ГУ ДФС в областях за місцем реєстрації ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » складено податкові інформації про непідтвердження проведених господарських операцій вказаними товариствами. Дані СГД здійснюють реалізацію товарних позицій відмінної від придбаної, використовуючи підміну товарних позицій в податкових накладних та проведення мнимих безтоварних операцій з метою формування схемного податкового кредиту суб`єктам господарювання реального сектору економіки, та сприянні в несплаті податків до бюджету України. В даних СГД відсутні основні фонди (виробничо-складські приміщення, автотранспортні засоби) та трудові ресурси.

Поряд з вищезазначеним, отримано копію протоколу допиту від 17.01.2018 року в якості свідка по кримінальному провадженню № 42017000000004275 ОСОБА_6 , що являється засновником та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », який повідомив що вказане товариство ним зареєстровано за грошову винагороду без мети здійснення фінансово-господарської діяльності.

02.08.2018 року отримано листа № 01/08 від 01.08.2018 року від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яким надано документи, на підставі яких здійснювались фінансово-господарські операції товариства. Після опрацювання товарно-транспортних накладних, що надані вищевказаним листом, встановлено транспортні засоби, перевізників та водіїв, які здійснювали перевезення сільськогосподарської продукції (кукурудза, соя) для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

24.10.2018 року допитано як свідка водія ОСОБА_7 , який здійснював перевезення сільськогосподарської продукції для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». В ході допиту встановлено, що гр. Костандаке не здійснював перевезення в такій кількості для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що поставки із Чернігівської області до Тернопільської області кожного дня фізично неможливо. Також, встановлено, що товарно-транспортні накладні, що надані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які були йому надані для ознайомлення, йому не відомі, підпис не його і при перевезенні ним сільськогосподарської продукції використовувались товарно-транспортні накладні іншого формату.

25.10.2018 року допитано як свідка водія ОСОБА_8 , який здійснював перевезення сільськогосподарської продукції для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». В ході допиту встановлено, що гр. ОСОБА_8 протягом 2017 року здійснив тільки одне перевезення, проте, відповідно до товарно-транспортних накладних, що були надані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснив більше 20 разів. Додатково, в ході допиту встановлено, що 27.02.2017 року постановою судді Теребовлянського районного суду Тернопільської області ОСОБА_8 позбавлено права керування транспортним засобом строком на 1 рік, але відповідно до вищезгаданих товарно-транспортних накладних він ще здійснював перевезення кукурудзу та сою для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Також, свідок зазначив, що у вказаних йому накладних стоїть не його підпис.

В подальшому, ІНФОРМАЦІЯ_16 проведено планову документальну виїзну перевірку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». За результатами даної перевірки складено акт документальної виїзної планової перевірки ІНФОРМАЦІЯ_16 № 240/07-16-14-02/22090788 від 19.03.2019 року, яким донараховано податків на загальну суму 10277.8 тис. грн.

З метою встановлення всіх обставин вчинення даного кримінального правопорушення, визначення розміру матеріальної шкоди, що заподіяно кримінальним правопорушення, встановлення правильності складеного акта перевірки, ухвалою слідчого судді Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області ОСОБА_9 від 21.05.2019 року призначено проведення судово-економічної експертизи.

До органу досудового розслідування надійшло клопотання судового експерта ІНФОРМАЦІЯ_17 № 14/15-1 від 19.07.2019 року. Згідно з даним клопотанням, у відповідності до ст. 69 КПК України, у зв`язку із відсутністю об`єктів дослідження оригіналів бухгалтерських документів або завірених належним чином копій первинних документів, які підлягають дослідженню, порушено клопотання про надання бухгалтерських первинних і зведених документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та документів, що їх супроводжують, і стосуються формування доходів та витрат платника податків.

В подальшому, до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було скеровано запит в порядку ст. 93 КПК України, № 16341/10/07-16-23-02-05 від 24.07.2019 року з метою отримання вищевказаних документів. Додатково, в запиті було вказано, що у разі не надання таких документів, орган досудового розслідування вправі скористатись заходом забезпечення кримінального провадження у вигляді тимчасового доступу до речей і документів, у відповідності до глави 15 КПК України.

Слідчий зазначає, що 08.08.2019 року до слідчого управління фінансових розслідувань надійшов лист ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », у відповідності до якого службові особи товариства просять встановити додатковий час в розмірі одного місяця для надання запитуваних у вищезгаданому запиті документів. Крім того, 27.08.2019 року скеровано запит-нагадування № 18443/10/07-16-23-02-05 від 27.08.2019 року, щодо надання таких документів. Проте, станом на 07.10.2019 року, товариством не надано вищезгаданих документів.

Органом досудового розслідування 14.02.2019 року проведено тимчасовий доступ до документів, які знаходились у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Згідно з даним протоколом вилучено оригінали ТТН та акти здачі-приймання з метою проведення судово-почеркознавчої експертизи.

Листом № 01/08 від 01.08.2018 року отримано копії документів, які підтверджують операції з придбання та реалізації сільськогосподарської продукції (кукурудзи та сої). Проте, даним листом не надані інші документи, які необхідні судовому експерту для повного дослідження господарської діяльності товариства та для проведення судово-економічної експертизи.

У зв`язку із наведеним, з метою повного, всебічного та неупередженого проведення досудового розслідування, об`єктивного дослідження всіх обставин вчинення кримінального правопорушення та з метою встановлення всіх обставин вчинення даного кримінального правопорушення, визначення розміру матеріальної шкоди, що заподіяна кримінальним правопорушенням та задоволення клопотання експерта №14/15-1 від 19.07.2019 року слідчий зауважує, що виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до належним чином завірених копій документів, що вказані у клопотанні експерта.

Слідчий наголошує на тому, що документи, до яких планується отримати тимчасовий доступ це належним чином завірені копії бухгалтерських первинних і зведених документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та документів, що їх супроводжують і стосуються формування доходів та витрат платника податків, що вказані в клопотанні експерта № 14/15-1 від 19.07.2019 року.

Підставою вважати, що документи перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » є обов`язок платника податків вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством, у відповідності до п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України.

За твердженням слідчого, за допомогою тимчасового доступу до документів може бути виконане завдання слідства, а саме встановлення розміру шкоди, завданої кримінальним правопорушенням шляхом надання експерту документів, які необхідні для проведення судово-економічної експертизи.

З метою повного, всебічного та неупередженого проведення досудового розслідування, об`єктивного дослідження всіх обставин вчинення кримінального правопорушення та з метою встановлення всіх обставин вчинення даного кримінального правопорушення, визначення розміру матеріальної шкоди, що заподіяна кримінальним правопорушенням та задоволення клопотання експерта № 14/15-1 від 19.07.2019 року, слідчий вказує, що виникла необхідність отримати тимчасовий доступ до бухгалтерських первинних і зведених документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та документів, що їх супроводжують, і стосуються формування доходів та витрат платника податків, що вказані в клопотанні експерта № 14/15-1 від 19.07.2019 року, з можливістю вилучення належним чином завірених копій таких документів, та які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 , АДРЕСА_1 ).

З урахуванням наведеного, слідчий просить постановити ухвалу про надання слідчому з особливо важливих справ слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Закарпатській області лейтенанту податкової міліції ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи у кримінальному провадженню № 32018070000000034 (або іншій уповноваженій особі за дорученням, постановою, у порядку ст. 40 КПК України або у відповідності до ч. 6 ст. 218 КПК України), тимчасовий доступ до бухгалтерських первинних і зведених документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та документів, що їх супроводжують, і стосуються формування доходів та витрат платника податків, що вказані в клопотанні експерта № 14/15-1 від 19.07.2019 року, з можливістю вилучення належним чином завірених копій таких документів, у володільця ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 , АДРЕСА_1 ), а саме до:

первинних документів, що пов`язані з придбанням та рухом основних засобі та інших необоротних активів (договори постачання товарів, робіт, послуг, рахунки за отримані товари, роботи, послуги, прибуткові/видаткові накладні, акти виконаних робіт, ТТН, картки обліку основних засобів, розрахунок амортизаційних відрахувань, бухгалтерські довідки, тощо) за період з 01.01.2016 року по 30.09.2018 року;

первинних документів, що пов`язані із здійсненням готівкових розрахунків (прибуткові/видаткові касові ордери, звіти про використання коштів, виданих під звіт (авансові звіти) з підтверджуючими документами до них, журнал-ордери прибуткових та видаткових касових ордерів, касові звіти касира, бухгалтерські довідки тощо) за період з 01.01.2016 по 30.09.2018 року;

отриманих та виданих податкових накладних, що зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРПН) та розрахунки коригувань до них, пов`язані з формуванням податкових зобов`язань на загальну суму 14415529 грн. та податкового кредиту на загальну суму 32979650 грн. за період з 01.01.2016 року по 30.09.2018 року;

квитанцій про реєстрацію або відмову в реєстрації щодо отриманих та виданих податкових накладних та/або розрахунку коригування до них за період з 01.01.2016 року по 30.09.2018 року;

відомостей з ЄРПН щодо отриманих та виданих податкових накладних та розрахунків коригування до них за період з 01.01.2016 по 30.09.2018;

історії зміни інформації щодо реєстрації платника податків в якості платника ПДВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та його контрагентів за період з 01.01.2016 по 30.09.2018;

первинних документів, що пов`язані з формуванням та отриманням доходів від реалізації за період з 01.01.2016 по 30.09.2018 на загальну суму 84744777 грн., а саме:

1. доходи від реалізації товарів резидентам (договори реалізації товарів, робіт, послуг, рахунки за надані товари, роботи, послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, ТТН, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 69128110 грн.

2. доходи від реалізації товарів нерезидентам (договори (контракти) на реалізацію/постачання товарів, робіт, послуг, рахунки/інвойси, вантажно-митні декларації (далі ВМД) та додатки до них, прибуткові/видаткові накладні, ТТН, акти приймання-передачі/виконаних робіт, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 15616667 грн.

первинних документів, що пов`язані з формуванням та отриманням інших операційних доходів за період з 01.01.2016 по 30.09.2018 на загальну суму 13866587 грн., а саме:

1. доходи від купівлі-продажу іноземної валюти (банківські виписки, заявки на купівлю-продаж валюти, меморіальні ордери, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 311871 грн.

2. доходи від операційної курсової різниці (банківські виписки, меморіальні ордери, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 6781353 грн.

3. доходи від списання кредиторської заборгованості (договори постачання товарів/надання послуг, міжнародні договори (контракти), рахунки за поставлені товари/надані послуги, інвойси, ВМД, ТТН, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 6243545 грн.

4. інші доходи від операційної діяльності (договори постачання товарів/надання послуг, рахунки за поставлені товари/надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, ТТН, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 125864 грн.

5. доходи від одержаних штрафів, пені, неустойки (договори постачання товарів/надання послуг, міжнародні договори (контракти), рахунки за поставлені товари/надані послуги, інвойси, ВМД, ТТН, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 403954 грн.

первинних документів, що пов`язані з формуванням та отриманням інших доходів (відсотки одержані) (банківські виписки, меморіальні ордери, бухгалтерські довідки, тощо) за період з 01.01.2016 по 30.09.2018 на загальну суму 23332 грн.;

первинних документів, що пов`язані з формуванням собівартості реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) (договори постачання товарів/надання послуг, рахунки за поставлені товари/надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, ТТН, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) за період з 01.01.2016 по 30.09.2018 на загальну суму 73881105 грн.;

первинних документів, що пов`язані з формуванням та здійсненням адміністративних витрат за період з 01.01.2016 по 30.09.2018 на загальну суму 2816502 грн., а саме:

1. витрати на заробітну плату (копії трудових книжок, накази на прийняття/звільнення на/з роботи, повідомлення про прийняття працівників, табелі обліку робочого часу, відомості нарахування заробітної плати, особові картки працівників, розрахунково-платіжні відомості, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 420730 грн.;

2. витрати на зв`язок (договори надання телекомунікаційних послуг, рахунки за надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 205944 грн.;

3. витрати на комісію за надання кредиту (кредитні угоди з додатками, розрахунок сплати зобов`язань, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 209041 грн.;

4. витрати на оренду офісу (договори оренди, рахунки за надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 378608 грн.;

5. витрати на послуги банків (банківські виписки, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 221905 грн.;

6. витрати на юридичні послуги (договори надання юридичних послуг (супроводу), рахунки за надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 572806 грн.;

7. витрати на посвідчення договорів іпотеки (рахунки за надані послуги, довідки про стягнуту плату, акти виконаних робіт/наданих послуг, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 161530 грн.;

8. витрати на висновки експертів (договори надання бухгалтерських/експертних послуг, рахунки за надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) загальну суму 68053 грн.;

9. витрати на продаж валюти (комісія банку) (банківські виписки, заявки на продаж валюти, меморіальні ордери, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 73772 грн.;

10. інші адміністративні витрати (договори постачання товарів/надання послуг, рахунки за поставлені товари/надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, товарно-транспортні накладні (далі ТТН), акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 504113 грн.;

первинних документів, що пов`язані з формуванням та здійсненням витрат на збут за період з 01.01.2016 по 30.09.2016 на загальну суму 6410033 грн., а саме:

1. витрати на транспортування (договори надання транспортних послуг, заявки на надання послуг з транспортування вантажу, рахунки за надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, ТТН, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 915494 грн.;

2. послуги зберігання (договори надання послуг зберігання, заявки на надання послуг зі зберігання вантажу, рахунки за надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 1646922 грн.;

3. послуги залізниці (договори надання послуг з перевезення,рахунки за надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, ТТН, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 493823 грн.;

4. послуги міжнародного перевезення (договори (контракти) на реалізацію/постачання товарів, робіт, послуг, рахунки/інвойси, вантажно-митні декларації (далі ВМД) та додатки до них, прибуткові/видаткові накладні, ТТН, акти приймання-передачі/виконаних робіт, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 3119155 грн.;

5. послуги сушки, очистки продукції (договори надання послуг, рахунки за надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 50635 грн.;

6. інші витрати на збут (договори постачання товарів/надання послуг, рахунки за поставлені товари/надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, ТТН, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 184004 грн.;

первинних документів, що пов`язані з формуванням та здійсненням інших операційних витрат за період з 01.01.2016 по 30.09.2016 на загальну суму 9716749 грн., а саме:

1. витрати на купівлю-продаж іноземної валюти (банківські виписки, заявки на купівлю-продаж валюти, меморіальні ордери, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 301808 грн.;

2. витрати на сумнівні та безнадійні борги (договори постачання товарів/надання послуг, міжнародні договори (контракти), рахунки за поставлені товари/надані послуги, інвойси, ВМД з додатками до них, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, ТТН, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки з розрахунку резерву сумнівних боргів, тощо) на загальну суму 238299 грн.;

3. витрати на втрати від операційної курсової різниці (банківські виписки, заявки на купівлю-продаж валюти, меморіальні ордери, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 8426970 грн.;

4. витрати на визнані штрафи, пені, неустойки (договори постачання товарів/надання послуг, міжнародні договори (контракти), рахунки за поставлені товари/надані послуги, інвойси, ВМД, ТТН, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 714519 грн.;

5. інші операційні витрати (договори постачання товарів/надання послуг, рахунки за поставлені товари/надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, ТТН, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 35153 грн.;

первинних документів, що пов`язані з формуванням та здійсненням інших витрат за період з 01.01.2016 по 30.09.2016 на загальну суму 8772486 грн., а саме:

1. витрати на відсотки за кредит (кредитні угоди з додатками, розрахунок сплати зобов`язань, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 8654716 грн.;

2. інші витрати звичайної діяльності (договори постачання товарів/надання послуг, рахунки за поставлені товари/надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, ТТН, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 117770 грн.;

наказу про облікову політику за період з 01.01.2016 по 30.09.2018;

головних книг за період з 01.01.2016 по 30.09.2018;

оборотно-сальдових відомостей за період з 01.01.2016 по 30.09.2018;

журналів-ордерів за аналітичними рахунками до них, зокрема по рахунку 10 «Основні засоби», 11 «Інші необоротні матеріальні активи», 13 «Знос (амортизація) необоротних активів», 14 «Довгострокові фінансові інвестиції», 15 «Капітальні інвестиції», 18 «Довгострокова дебіторська заборгованість та інші необоротні активи», 20 «Виробничі запаси», 28 «Товари», 30 «Готівка», 31 «Рахунки в банках», 33 «Інші кошти», 35 «Поточні фінансові інвестиції», 36 «Розрахунки з покупцями та замовниками», 37 «Розрахунки з різними дебіторами», 39 «Витрати майбутніх періодів», 44 «Нерозподілені прибутки (непокриті збитки)», 50 «Довгострокові позики», 60 «Короткострокові позики», 61 «Поточна заборгованість за довгостроковими зобов`язаннями», 63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками», 64 «Розрахунки за податками й платежами», 65 «Розрахунки за страхуванням», 66 «Розрахунки за виплатами працівникам», 68 «Розрахунки за іншими операціями», 70 «Доходи від реалізації», 71 «Інший операційний дохід», 73 «Інші фінансові доходи», 74 «Інші доходи», 791 «Фінансові результати», 90 «Собівартість реалізації», 92 «Адміністративні витрати», 93 «Витрати на збут», 94 «Інші витрати операційної діяльності», 95 «Фінансові витрати», 97 «Інші витрати» та інші, що використовувалися при здійсненні господарської діяльності за період з 01.01.2016 по 30.09.2018;

податкових декларацій з податку на додану вартість за 2016-2018 роки;

додатків до податкової декларації з податку на додану вартість:

1. Додаток 1 Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1) за січень 2016-вересень 2018 року;

2. Додаток 2 Довідка про суму від`ємного значення звітного (податкового) періоду, яка зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (Д2) за січень 2016-вересень 2018 року;

3. Додаток 5 Розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5) за січень-квітень 2016 року, вересень-жовтень 2016 року, травень 2017-вересень 2018 року;

фінансової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, приміток до річної фінансової звітності) за період з 01.01.2016 по 30.09.2018.

Слідчий у судове засідання не з`явився, при цьому подав заяву, згідно з якою просить провести розгляд клопотання без його участі.

Представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », у володінні якого перебувають запитувані документи адвокат ОСОБА_10 у судове засідання не з`явився, при цьому подав заяву, згідно з якою просить розглянути клопотання у відсутності представника товариства за наявними матеріалами, зазначивши, що просить у задоволенні клопотання відмовити повністю.

Представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » подав письмові заперечення на клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, у яких звертає увагу на те, що аналогічне клопотання в межах кримінального провадження № 32018070000000034 вже розглядалося судом, а саме ухвалою Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області від 26.09.2019 року № 308/8895/18, і в задоволенні клопотання відмовлено. Судом було звернуто увагу на те, що вимоги клопотання є неконкретизовані і з огляду на прохальну частину клопотання фактично сторона кримінального провадження прокурор клопоче про отримання всієї документації ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », при цьому фактично просить отримати повторно частину документів, до яких вже попередньо слідчим суддею надавався доступ. Ухвалою слідчого судді ОСОБА_9 Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області від 18.01.2019 року № 308/468/19 клопотання слідчого у кримінальному провадженні №32018070000000034 слідчого з особливо важливих справ слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Закарпатській області лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів задоволено частково. Надано стороні кримінального провадження слідчому з особливо важливих справ слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Закарпатській області лейтенанту податкової міліції ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи по кримінальному провадженню № 32018070000000047 (або іншій уповноваженій особі за дорученням, постановою, у порядку ст. 40 КПК України або у відповідності до ч. 6 ст. 218 КПК України), тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю вилучення належним чином завірених їх копій, у володільця ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 , АДРЕСА_1 ), а саме до документів, які формувалися при фінансово-господарських взаємовідносин між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРГЮУ НОМЕР_14 ) та наступними товариствами: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , м. Київ), TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , м. Кропивницький), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , м. Тернопіль), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , м. Кропивницький), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 , м. Рівне), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 , м. Вінниця), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (попередня назва « ІНФОРМАЦІЯ_10 ») (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 , м. Кропивницький), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 , місто Кропивницький), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 . м, Івано-Франківськ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 , м. Кропивницький), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 , м. Кропивницький), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 . м. Кропивницький),зокрема первинні бухгалтерські документи, що підтверджують придбання ТМЦ від товариств; банківські виписки по розрахунках з вищевказаними СГД; платіжні доручення, договори з додатками та доповненнями, додаткові угоди; податкові накладні; реєстри; банківські виписки; картонки по рахунку 631 (розрахунки з вітчизняними постачальниками) в розрізі постачальників; документи, щодо походження сільськогосподарської продукції (в кого товариства придбавали цей кукурудзу та сою); бухгалтерські документи, що підтверджують оприбуткування продукції на склад та відображення в бухгалтерському обліку; податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Ф.1-ДФ) за період з 01.01.2016 по 31.12.2017, а також до з можливістю вилучення оригіналів первинних документів, що підтверджують походження сільськогосподарської продукції і її транспортування, товарно-транспортні накладі, що підтверджують перевезення та акти про приймання-передачі. Згідно з протоколом тимчасового доступу до речей і документів від 14.02.2019 року старшим слідчим з особливо важливих справ СУ ФР ГУ ДФС у Закарпатській області ОСОБА_11 вилучено оригінали первинних документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме товарно-транспортні накладні та акти здачі-приймання, належним чином завірені копії бухгалтерських первинних і зведених документів не вилучалися оскільки такі були надані слідчому листом від 01.08.2018 року, про що вказано в протоколі. Крім того, листом від 01.08.2018 року № 01/08 «Про надання документів» ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » надало копії документів та пояснення на лист від 18.07.2018 року № 247/23 слідчого з особливо важливих справ СУ ФР ГУ ДФС в Закарпатській області ОСОБА_3 . Звертає увагу на те, що тільки сам перелік наданих документів слідчому листом від 01,08.2018 року № 01/08 займає 7 аркушів. Також, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » надавало завірені копії первинних документів: 14.08.2017 року листом № 14/08/17 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » надало пояснення та документи на лист ІНФОРМАЦІЯ_16 від 11.08.2017 № 2934/10/07-16-14-06-05 «Про надання інформації та її документальне підтвердження»; 19.01.2017 року листом «Про розгляд листа» ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » надало пояснення та документи на лист відділення у місті Ужгороді Ужгородської ОДПІ ГУ ДФС у Закарпатській області від 03.01.2017 № 27/10/07-01-12-00. Разом з тим, у період з 19.02.2019 року по 12.03.2019 року посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_16 проведена документальна планова виїзна перевірка ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код за ЄДРПОУ НОМЕР_14 . За результатами вказаної перевірки складено акт від 19.03.2019 №240/07-16-14-02/22090788 про результати документальної планової виїзної перевірки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код за ЄДРПОУ НОМЕР_14 , з питань дотримання вимог податкового законодавства, за період з 01.01.2016 по 30.09.2018, валютного за період з 01.01.2016 по 30.09.2018, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2016 по 30.09.2018. На сторінці 17 акту зазначено, що в ході проведення перевірки отримано від ІНФОРМАЦІЯ_19 службову записку від 19.02.2019 № 131/01-16-23-02 та матеріали кримінального провадження відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32018070000000034 від 27.06.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України, стосовно посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », у 19-ти томах. Враховуючи наведене ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вже перевірене по всіх податках і зборах за період з 01.01.2016 по 30.09.2018 ІНФОРМАЦІЯ_16 структурним підрозділом якого є ІНФОРМАЦІЯ_16 , в тому числі на підставі 19-ти томів кримінального провадження. Також наголошує на тому, що 21.05.2019 року ухвалою у справі № 308/468/19 слідчого судді Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області ОСОБА_9 клопотання слідчого у кримінальному провадженні № 32018070000000034 слідчого з особливо важливих справ слідчого управління фінансових розслідувань ТУ ДФС у Закарпатській області лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 , у рамках кримінального провадження, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32018070000000034від 27.06.2018 року, погоджене прокурором, про проведення експертизи задоволено. Також, в ухвалі зазначено, що в розпорядження експерта для проведення експертизи надано матеріали кримінального провадження за № 32018070000000034. Тимчасовий доступ до речей і документів врегульований в Главі 15 КПК України, але в даній главі не зазначено як підставу для такого доступу клопотання експерта чи його звернення до слідчого. Просять врахувати, що на сторінці 17 акту перевірки матеріали кримінального провадження № 32018070000000034 містяться в 19 томах в яких вже знаходяться завірені копії бухгалтерських первинних і зведених документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » наданих, в тому числі листом від 01.08.2018 року № 01/08. В матеріалах кримінального провадження наявні всі запитувані експертом об`єкти дослідження. Звертають увагу на те, що в клопотанні про тимчасовий доступ до речей і документів прокурор фактично просить надати доступ до необмеженої кількості документів, не вказуючи їх назву та інші обов`язкові реквізити, чим завідомо робить неможливим їх повного надання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а також не наводить жодних доказів які б свідчили про відсутність таких документів в матеріалах кримінального провадження. З огляду на вищенаведене, просять відмовити в повному обсязі в задоволені клопотання від 12.09.2019 року про тимчасовий доступ до речей і документів, що знаходяться в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Крім того, представником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » подано додаткові пояснення на клопотання, в яких зауважує, що наказом Міністерства юстиції України № 53/5 від 08.10.1998, затверджено Науково-методичні рекомендації з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень. З пункту 3.3. Розділу III « ІНФОРМАЦІЯ_20 » Рекомендацій вбачається, що разом з документом про призначення експертизи (залучення експерта) експерту слід надати документи бухгалтерського та податкового обліку, які містять вихідні дані для вирішення поставлених питань, для проведення експертизи надаються документи систематизовані в хронологічному порядку (за відповідними періодами). З огляду на наведене, вважають, що клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів від 07.10.2019 року у кримінальному провадженні № 32018070000000034 не відповідає вищезазначеним вимогам, оскільки в ньому слідчий просить надати не систематизовані в хронологічному порядку документи бухгалтерського та податкового обліку, а вибіркові документи на підтвердження певних господарських операцій та показників підприємства. Також зазначає, що як обґрунтування необхідності задоволення клопотання вказано те, що до органу досудового розслідування надійшло клопотання судового експерта ІНФОРМАЦІЯ_17 № 14/15-1 від 19.07.2019 року. Звертає увагу на те, що ще 21.05.2019 року ухвалою слідчого судді Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області ОСОБА_9 клопотання слідчого у кримінальному провадженні №32018070000000034 про проведення експертизи задоволено. З клопотання не вбачається, що слідчим надавались експерту всі томи (19 томів) матеріалів кримінального провадження за № 32018070000000034, що свідчить по невиконання слідчим ухвали від 21.05.2019 року та про безпідставність даного клопотання. Також, звертають увагу на те, що з моменту клопотання судового експерта ІНФОРМАЦІЯ_17 № 14/15-1 від 19.07.2019 року до сьогоднішнього дня вже пройшло понад 4 місяці, що свідчить що будь-які строки для проведення експертизи пройшли, оскільки слідчим не надано доказів про погодження проведення строку експертизи понад 90 днів. Експертиза була призначена на підтвердження чи спростування висновків які зазначені в акті перевірки, але слідчому відомо, що на підставі даного акту та його висновків ІНФОРМАЦІЯ_16 прийняло податкові повідомлення-рішення від 12.04.2019 № 0002461402, № 0002471402, № 0002481402, № 0002491402 № 0004931307 № 0004921307, № 0004941307, № 0002511404 та рішення про застосування штрафних санкцій за несплату, неповну або несвоєчасну сплату суми єдиного внеску № 0004951307, які в свою чергу оскаржені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » до Закарпатського окружного адміністративного суду. Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 20.08.2019 року № 260/1053/19 відкрито загальне позовне провадження у справі за адміністративним позовом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » до ІНФОРМАЦІЯ_16 про визнання протиправними та скасування вищезазначених податкових повідомлень-рішень. Справа № 260/1053/19 на даний час перебуває на розгляді ІНФОРМАЦІЯ_21 , саме в межах справи № 260/1053/19 судом буде надано оцінку висновкам акту перевірки та прийнятих на його підставі рішенням ІНФОРМАЦІЯ_16 . Крім того, зазначає, що в межах досудових розслідувань за № 32018070000000034 від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » протоколом тимчасового доступу до речей і документів від 14.02.2019 року старшим слідчим з особливо важливих справ СУ ФР ГУ ДФС у Закарпатській області ОСОБА_11 вилучено оригінали первинних документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме товарно-транспортні накладні та акти здачі-приймання. Листом від 01.08.2018 року №01/08 «Про надання документів» ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » надало копії документів та пояснення на Лист від 18.07.2018 року № 247/23 слідчого з особливо важливих справ СУ ФР ГУ ДФС в Закарпатській області ОСОБА_3 .. З огляду на вищенаведене, просять відмовити в повному обсязі в задоволені клопотання від 07.10.2019 року про тимчасовий доступ до речей і документів, що знаходяться в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Вивчивши клопотання та дослідивши додані до нього документи, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

З матеріалів клопотання вбачається, що згідно з витягом з кримінального провадження № 32018070000000034 органом досудового розслідування слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Закарпатській області розпочато розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 27.06.2018 року, за правовою кваліфікацією за ч. 1 ст. 212 КК України, а саме: службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 , АДРЕСА_1 ), зокрема директор ОСОБА_5 , впродовж 2016-2018 рр. здійснювали документальне оформлення фінансово-господарських операцій з придбання сільськогосподарської продукції від підприємств з ознаками фіктивності, що може свідчити про умисне ухилення від сплати податку на додану вартість у значних розмірах на суму понад 1 млн. грн.

Статтею 84 КПК України визначено, що доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.

Процесуальними джерелами доказів є показання, речові докази, документи, висновки експертів.

Відповідно до ч. 1 ст. 92 КПК України обов`язок доказування обставин, передбачених статтею 91 цього Кодексу, за винятком випадків, передбачених частиною другою цієї статті, покладається на слідчого, прокурора та, в установлених цим Кодексом випадках, на потерпілого.

Згідно з положеннями ч. ч. 1, 2 ст. 93 КПК України збирання доказів здійснюється сторонами кримінального провадження, потерпілим, представником юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, у порядку, передбаченому цим Кодексом. Сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

За змістом ст. 131 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є одним із заходів забезпечення кримінального провадження, який застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Статтею 160 КПК України визначено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором. У клопотанні зазначаються: 1) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; 2) правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; 3) речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; 4) підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 5) значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; 6) можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; 7) обґрунтування необхідності вилучення речей і оригіналів або копій документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.

За приписами ч. 5 ст. 163КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно з ч. 7 ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Матеріалами клопотання встановлено, що ухвалою слідчого судді Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області від 12.04.2019 року надано доручення експертам ІНФОРМАЦІЯ_22 провести судово-економічну експертизу у кримінальному провадженні № 32018070000000034 від 27.06.2018 року. На вирішення експертам поставлено наступне запитання: чи підтверджуються документально результати документальної планової виїзної перевірки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), проведеного ІНФОРМАЦІЯ_16 по акту № 240/07-16-14-02/22090788 від 19.03.2019 року. Також, постановлено в розпорядження експерта для проведення експертизи надати матеріали кримінального провадження за № 32018070000000034.

Крім того, ухвалою слідчого судді Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області від 21.05.2019 року призначено у кримінальному провадженні № 32018070000000034 судово-економічну експертизу, для проведення якої залучено експертів ІНФОРМАЦІЯ_22 . На вирішення експертизи поставлено наступні запитання: чи підтверджується документально встановлене актом перевірки ІНФОРМАЦІЯ_16 № 240/07-16-14-02/22090788 від 19.03.2019 року завищення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від`ємного значення об`єкта оподаткування податку на прибуток підприємства у сумі 984124 грн., за період 2017-2018 років; чи підтверджується документально встановлене актом перевірки ІНФОРМАЦІЯ_16 № 240/07-16-14-02/22090788 від 19.03.2019 року заниження ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » податку на прибуток підприємства у сумі 5558048 грн., за період 2016-2018 років; чи підтверджується документально встановлене актом перевірки ІНФОРМАЦІЯ_16 № 240/07-16-14-02/22090788 від 19.03.2019 року заниження ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » податку на додану вартість у сумі 4719781 грн., за період 2016-2018 років. В розпорядження експерта для проведення експертизи постановлено надати матеріали кримінального провадження за № 32018070000000034.

Відповідно до п. 2 ч. 3 ст. 69 КПК України експерт має право заявляти клопотання про надання додаткових матеріалів і зразків та вчинення інших дій, пов`язаних із проведенням експертизи.

Експерт не має права за власною ініціативою збирати матеріали для проведення експертизи. Експерт може відмовитися від давання висновку, якщо поданих йому матеріалів недостатньо для виконання покладених на нього обов`язків (ч. 4 ст. 69 КПК України).

До органу досудового розслідування надійшло клопотання судового експерта ІНФОРМАЦІЯ_22 ОСОБА_12 від 19.07.2019 року № 14/15-1, згідно з яким відповідно до ст. 69 КПК України, у зв`язку з відсутністю об`єктів дослідження оригіналів бухгалтерських документів або завірених належним чином копій первинних документів, які підлягають дослідженню, та неможливістю встановлення вичерпності наданих на дослідження документів, експертом порушено клопотання про надання бухгалтерських первинних і зведених документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та документів, що їх супроводжують, і стосуються формування доходів та витрат платника податків, які зазначено у даному клопотанні слідчого про надання тимчасового доступу до речей і документів, окрім податкових декларацій з податку на прибуток за 2016-2018 роки та податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма 1ДФ).

В зазначеному клопотанні судовий експерт, серед іншого, вказав, що відповідно до ст. 69 КПК України особі, яка призначила судову експертизу, із супровідним листом від 11.05.2019 року № 19/107-3086 було надіслано клопотання експерта № 14/15 про надання наявних матеріалів справи та об`єктів дослідження оригіналів бухгалтерських документів (або завірені належним чином їх копій), які підлягають дослідженню. Крім того, експертом було заявлено клопотання щодо викладення питання, поставленого на вирішення судово-економічної експертизи, у коректній формі у відповідності до вимог чинного законодавства України із зазначенням періоду, сум та видів податків, що підлягають вивченню та їх документальному підтвердженню (спростуванню). Відповідно до заявленого експертом клопотання 23.05.2019 року (вх. № 2595) із супровідним листом від 22.05.2019 року № 12057/10/07-16-23-02-05 додатково надійшли матеріали кримінального провадження у 21-му томі, протокол тимчасового доступу від 14.02.2019 року з додатками, яким було вилучено оригінали бухгалтерських документів на 403 арк. та ухвала суду від 21.05.2019 року про призначення судово-економічної експертизи, винесена слідчим суддею Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області ОСОБА_9 за клопотанням слідчого з особливо важливих справ СУ ФР ГУ ДФС у Закарпатській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 27.06.2018 року за № 32018070000000034.

Слідчим суддею встановлено, що 08.08.2019 року до слідчого з особливо важливих справ слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Закарпатській області ОСОБА_3 від директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_13 надійшло повідомлення від 06.08.2019 року, в якому останнім зазначено, що 06.08.2019 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » отримало листа слідчого від 24.07.2019 року № 16341/10/07-16-23-02-05 про надання інформації, в якому слідчий просив надати копії документів для проведення економічної експертизи. Слідчого повідомлено про те, що колишній керівник ОСОБА_5 звільнився 31.07.2018 року. Також, станом на сьогодні товариство не знайшло заміну бухгалтеру, який працював на товаристві у запитуваному слідчим періоді, оскільки такий звільнився раніше. На даний час, директором товариства ОСОБА_13 ведуться роботи щодо систематизації документації підприємства, відновлення документів та бухгалтерського обліку, у зв`язку з чим підшуковують бухгалтера для цього. Враховуючи наведене, директор товариства ОСОБА_13 просив встановити додатковий час в розмірі одного місяця для надання запитуваних слідчим документів в листі від 24.07.2019 року № 16341/10/07-16-23-02-05, а також просив врахувати значний обсяг таких документів.

У подальшому слідчий звернувся до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з листом про надання інформації, в якому у зв`язку із обмеженими строками досудового розслідування та проведенням судово-економічної експертизи просив пришвидшити надання запитуваних в листі № 16341/10/07-16-23-02-05 від 24.07.2019 року належним чином завірених копій документів.

Однак, на запит слідчого вищезазначених запитуваних документів для проведення судово-економічної експертизи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не надано.

Враховуючи наведене та беручи до уваги, що слідчим доведено, що під час досудового розслідування у кримінальному провадженні № 32018070000000034 з метою встановлення важливих обставин, які мають значення доказів у даному кримінальному провадженні, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме належним чином завірених бухгалтерських первинних і зведених документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та документів, що їх супроводжують, і стосуються формування доходів та витрат платника податків, а також підтверджено неможливість іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, слідчий суддя вважає, що внесене клопотання є підставним та підлягає до задоволення.

Крім того, слідчий суддя виходить з того, що даний захід забезпечення кримінального провадження дійсно спрямований на отримання доказів та перевірку вже отриманих доказів у кримінальному провадженні № 32018070000000034 за попередньою правовою кваліфікацією кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України, та забезпечить належне проведення експертного дослідження.

Разом з тим, слідчий суддя зазначає, що слідчим не мотивовано та не доведено необхідності надання тимчасового доступу до інших документів, зазначених у клопотанні, зокрема податкових декларацій з податку на прибуток за 2016-2018 роки та податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма 1ДФ), питання про надання яких також не порушується експертом у його клопотанні, а відтак, у задоволенні решти вимог клопотання слід відмовити.

Таким чином, беручи до уваги викладене і загальні засади кримінального провадження, приписи п. п. 2, 3 ч. 3 ст. 132 КПК України стосовно недопущення застосування заходів забезпечення кримінального провадження у разі недоведення слідчим, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні, а також те, що може бути виконано завдання, для виконання якого слідчий звертається з даним клопотанням, слідчий суддя дійшов висновку про часткове задоволення внесеного клопотання.

Доводи представника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », викладені у письмових запереченнях на клопотання не заслуговують на увагу, оскільки додані до клопотання документи містять достатні відомості обґрунтованості клопотання та дієвості саме такого заходу забезпечення кримінального провадження, який обумовлений потребами досудового розслідування.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 164 КПК України в ухвалі слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів має бути зазначено прізвище, ім`я та по батькові особи, якій надається право тимчасового доступу до речей і документів.

З контекстного аналізу наведеної норми слідує, що виконання ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів покладається особисто на слідчого чи прокурора.

З урахуванням зазначеного, тимчасовий доступ до запитуваних документів слід надати стороні кримінального провадження № 32018070000000034 слідчому з особливо важливих справ слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Закарпатській області лейтенанту податкової міліції ОСОБА_3 , який безпосередньо звернувся до слідчого судді з даним клопотанням.

Керуючись ст. ст. 131, 132, 159-164, 309 КПК України, слідчий суддя,

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання задовольнити частково.

Надати стороні кримінального провадження № 32018070000000034 слідчому з особливо важливих справ слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Закарпатській області лейтенанту податкової міліції ОСОБА_3 тимчасовий доступ до бухгалтерських первинних і зведених документів товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та документів, що їх супроводжують, і стосуються формування доходів та витрат платника податків, що вказані в клопотанні судового експерта ІНФОРМАЦІЯ_22 ОСОБА_12 від 19.07.2019 року № 14/15-1, з можливістю вилучення належним чином завірених копій таких документів, що перебувають у володінні товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 , АДРЕСА_1 ), а саме до:

первинних документів, що пов`язані з придбанням та рухом основних засобі та інших необоротних активів (договори постачання товарів, робіт, послуг, рахунки за отримані товари, роботи, послуги, прибуткові/видаткові накладні, акти виконаних робіт, ТТН, картки обліку основних засобів, розрахунок амортизаційних відрахувань, бухгалтерські довідки, тощо) за період з 01.01.2016 року по 30.09.2018 року;

первинних документів, що пов`язані із здійсненням готівкових розрахунків (прибуткові/видаткові касові ордери, звіти про використання коштів, виданих під звіт (авансові звіти) з підтверджуючими документами до них, журнал-ордери прибуткових та видаткових касових ордерів, касові звіти касира, бухгалтерські довідки тощо) за період з 01.01.2016 по 30.09.2018 року;

отриманих та виданих податкових накладних, що зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРПН) та розрахунки коригувань до них, пов`язані з формуванням податкових зобов`язань на загальну суму 14415529 грн. та податкового кредиту на загальну суму 32979650 грн. за період з 01.01.2016 року по 30.09.2018 року;

квитанцій про реєстрацію або відмову в реєстрації щодо отриманих та виданих податкових накладних та/або розрахунку коригування до них за період з 01.01.2016 року по 30.09.2018 року;

відомостей з ЄРПН щодо отриманих та виданих податкових накладних та розрахунків коригування до них за період з 01.01.2016 по 30.09.2018;

історії зміни інформації щодо реєстрації платника податків в якості платника ПДВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та його контрагентів за період з 01.01.2016 по 30.09.2018;

первинних документів, що пов`язані з формуванням та отриманням доходів від реалізації за період з 01.01.2016 по 30.09.2018 на загальну суму 84744777 грн., а саме:

1. доходи від реалізації товарів резидентам (договори реалізації товарів, робіт, послуг, рахунки за надані товари, роботи, послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, ТТН, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 69128110 грн.

2. доходи від реалізації товарів нерезидентам (договори (контракти) на реалізацію/постачання товарів, робіт, послуг, рахунки/інвойси, вантажно-митні декларації (далі ВМД) та додатки до них, прибуткові/видаткові накладні, ТТН, акти приймання-передачі/виконаних робіт, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 15616667 грн.

первинних документів, що пов`язані з формуванням та отриманням інших операційних доходів за період з 01.01.2016 по 30.09.2018 на загальну суму 13866587 грн., а саме:

1. доходи від купівлі-продажу іноземної валюти (банківські виписки, заявки на купівлю-продаж валюти, меморіальні ордери, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 311871 грн.

2. доходи від операційної курсової різниці (банківські виписки, меморіальні ордери, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 6781353 грн.

3. доходи від списання кредиторської заборгованості (договори постачання товарів/надання послуг, міжнародні договори (контракти), рахунки за поставлені товари/надані послуги, інвойси, ВМД, ТТН, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 6243545 грн.

4. інші доходи від операційної діяльності (договори постачання товарів/надання послуг, рахунки за поставлені товари/надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, ТТН, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 125864 грн.

5. доходи від одержаних штрафів, пені, неустойки (договори постачання товарів/надання послуг, міжнародні договори (контракти), рахунки за поставлені товари/надані послуги, інвойси, ВМД, ТТН, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 403954 грн.

первинних документів, що пов`язані з формуванням та отриманням інших доходів (відсотки одержані) (банківські виписки, меморіальні ордери, бухгалтерські довідки, тощо) за період з 01.01.2016 по 30.09.2018 на загальну суму 23332 грн.;

первинних документів, що пов`язані з формуванням собівартості реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) (договори постачання товарів/надання послуг, рахунки за поставлені товари/надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, ТТН, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) за період з 01.01.2016 по 30.09.2018 на загальну суму 73881105 грн.;

первинних документів, що пов`язані з формуванням та здійсненням адміністративних витрат за період з 01.01.2016 по 30.09.2018 на загальну суму 2816502 грн., а саме:

1. витрати на заробітну плату (копії трудових книжок, накази на прийняття/звільнення на/з роботи, повідомлення про прийняття працівників, табелі обліку робочого часу, відомості нарахування заробітної плати, особові картки працівників, розрахунково-платіжні відомості, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 420730 грн.;

2. витрати на зв`язок (договори надання телекомунікаційних послуг, рахунки за надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 205944 грн.;

3. витрати на комісію за надання кредиту (кредитні угоди з додатками, розрахунок сплати зобов`язань, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 209041 грн.;

4. витрати на оренду офісу (договори оренди, рахунки за надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 378608 грн.;

5. витрати на послуги банків (банківські виписки, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 221905 грн.;

6. витрати на юридичні послуги (договори надання юридичних послуг (супроводу), рахунки за надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 572806 грн.;

7. витрати на посвідчення договорів іпотеки (рахунки за надані послуги, довідки про стягнуту плату, акти виконаних робіт/наданих послуг, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 161530 грн.;

8. витрати на висновки експертів (договори надання бухгалтерських/експертних послуг, рахунки за надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) загальну суму 68053 грн.;

9. витрати на продаж валюти (комісія банку) (банківські виписки, заявки на продаж валюти, меморіальні ордери, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 73772 грн.;

10. інші адміністративні витрати (договори постачання товарів/надання послуг, рахунки за поставлені товари/надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, товарно-транспортні накладні (далі ТТН), акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 504113 грн.;

первинних документів, що пов`язані з формуванням та здійсненням витрат на збут за період з 01.01.2016 по 30.09.2016 на загальну суму 6410033 грн., а саме:

1. витрати на транспортування (договори надання транспортних послуг, заявки на надання послуг з транспортування вантажу, рахунки за надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, ТТН, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 915494 грн.;

2. послуги зберігання (договори надання послуг зберігання, заявки на надання послуг зі зберігання вантажу, рахунки за надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 1646922 грн.;

3. послуги залізниці (договори надання послуг з перевезення,рахунки за надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, ТТН, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 493823 грн.;

4. послуги міжнародного перевезення (договори (контракти) на реалізацію/постачання товарів, робіт, послуг, рахунки/інвойси, вантажно-митні декларації (далі ВМД) та додатки до них, прибуткові/видаткові накладні, ТТН, акти приймання-передачі/виконаних робіт, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 3119155 грн.;

5. послуги сушки, очистки продукції (договори надання послуг, рахунки за надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 50635 грн.;

6. інші витрати на збут (договори постачання товарів/надання послуг, рахунки за поставлені товари/надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, ТТН, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 184004 грн.;

первинних документів, що пов`язані з формуванням та здійсненням інших операційних витрат за період з 01.01.2016 по 30.09.2016 на загальну суму 9716749 грн., а саме:

1. витрати на купівлю-продаж іноземної валюти (банківські виписки, заявки на купівлю-продаж валюти, меморіальні ордери, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 301808 грн.;

2. витрати на сумнівні та безнадійні борги (договори постачання товарів/надання послуг, міжнародні договори (контракти), рахунки за поставлені товари/надані послуги, інвойси, ВМД з додатками до них, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, ТТН, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки з розрахунку резерву сумнівних боргів, тощо) на загальну суму 238299 грн.;

3. витрати на втрати від операційної курсової різниці (банківські виписки, заявки на купівлю-продаж валюти, меморіальні ордери, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 8426970 грн.;

4. витрати на визнані штрафи, пені, неустойки (договори постачання товарів/надання послуг, міжнародні договори (контракти), рахунки за поставлені товари/надані послуги, інвойси, ВМД, ТТН, акти виконаних робіт/наданих послуг, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 714519 грн.;

5. інші операційні витрати (договори постачання товарів/надання послуг, рахунки за поставлені товари/надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, ТТН, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 35153 грн.;

первинних документів, що пов`язані з формуванням та здійсненням інших витрат за період з 01.01.2016 по 30.09.2016 на загальну суму 8772486 грн., а саме:

1. витрати на відсотки за кредит (кредитні угоди з додатками, розрахунок сплати зобов`язань, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 8654716 грн.;

2. інші витрати звичайної діяльності (договори постачання товарів/надання послуг, рахунки за поставлені товари/надані послуги, акти виконаних робіт/наданих послуг, ТТН, прибуткові/видаткові накладні, акти звіряння з контрагентами, бухгалтерські довідки, тощо) на загальну суму 117770 грн.;

наказу про облікову політику за період з 01.01.2016 по 30.09.2018;

головних книг за період з 01.01.2016 по 30.09.2018;

оборотно-сальдових відомостей за період з 01.01.2016 по 30.09.2018;

журналів-ордерів за аналітичними рахунками до них, зокрема по рахунку 10 «Основні засоби», 11 «Інші необоротні матеріальні активи», 13 «Знос (амортизація) необоротних активів», 14 «Довгострокові фінансові інвестиції», 15 «Капітальні інвестиції», 18 «Довгострокова дебіторська заборгованість та інші необоротні активи», 20 «Виробничі запаси», 28 «Товари», 30 «Готівка», 31 «Рахунки в банках», 33 «Інші кошти», 35 «Поточні фінансові інвестиції», 36 «Розрахунки з покупцями та замовниками», 37 «Розрахунки з різними дебіторами», 39 «Витрати майбутніх періодів», 44 «Нерозподілені прибутки (непокриті збитки)», 50 «Довгострокові позики», 60 «Короткострокові позики», 61 «Поточна заборгованість за довгостроковими зобов`язаннями», 63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками», 64 «Розрахунки за податками й платежами», 65 «Розрахунки за страхуванням», 66 «Розрахунки за виплатами працівникам», 68 «Розрахунки за іншими операціями», 70 «Доходи від реалізації», 71 «Інший операційний дохід», 73 «Інші фінансові доходи», 74 «Інші доходи», 791 «Фінансові результати», 90 «Собівартість реалізації», 92 «Адміністративні витрати», 93 «Витрати на збут», 94 «Інші витрати операційної діяльності», 95 «Фінансові витрати», 97 «Інші витрати» та інші, що використовувалися при здійсненні господарської діяльності за період з 01.01.2016 по 30.09.2018;

податкових декларацій з податку на додану вартість за 2016-2018 роки;

додатків до податкової декларації з податку на додану вартість:

1. Додаток 1 Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1) за січень 2016-вересень 2018 року;

2. Додаток 2 Довідка про суму від`ємного значення звітного (податкового) періоду, яка зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (Д2) за січень 2016-вересень 2018 року;

3. Додаток 5 Розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5) за січень-квітень 2016 року, вересень-жовтень 2016 року, травень 2017-вересень 2018 року;

фінансової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, приміток до річної фінансової звітності) за період з 01.01.2016 по 30.09.2018.

У задоволенні решти вимог клопотання відмовити.

Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення.

Наслідки невиконання ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів передбачені ч. 1ст. 166 КПК України, згідно з якою у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Ужгородського міськрайонного суду

Закарпатської області ОСОБА_1

СудУжгородський міськрайонний суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення10.12.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу86287602
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —308/8895/18

Ухвала від 09.06.2022

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бедьо В. І.

Ухвала від 07.12.2021

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бедьо В. І.

Ухвала від 08.06.2021

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бедьо В. І.

Ухвала від 11.12.2020

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бедьо В. І.

Ухвала від 10.12.2019

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бедьо В. І.

Ухвала від 26.09.2019

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бедьо В. І.

Ухвала від 12.04.2019

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бедьо В. І.

Ухвала від 11.12.2018

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бедьо В. І.

Ухвала від 10.08.2018

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бедьо В. І.

Ухвала від 10.08.2018

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бедьо В. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні