Рішення
від 12.12.2019 по справі 1.380.2019.005177
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№1.380.2019.005177

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 грудня 2019 року

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого-судді Мартинюка В.Я. розглянувши в спрощеному провадженні без виклику сторін у м.Львові адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області до Пристанського навчально-виховного комплексу «Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів-заклад дошкільної освіти (Дитячий садок)» Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області, за участю третьої особи яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Великомостівської міської ради про зобов`язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В :

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області звернулося в суд з позовом до Пристанського навчально-виховного комплексу «Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів-заклад дошкільної освіти (Дитячий садок)» Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області в якому просить зупинити роботу будівлі до усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення.

Позовні вимоги мотивовані тим, що під час перевірки Пристанського навчально-виховного комплексу «Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів-заклад дошкільної освіти (Дитячий садок)» Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області на предмет додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки контролюючим органом виявлений ряд порушень вимог галузевих нормативно-правових актів, що створює загрозу життю та здоров`ю людей. Значна кількість з виявлених порушень пропонувалися відповідачу до виконання попереднім Приписом про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки №175 від 05.05.2018 року, але станом на 16.08.2019 року вони не усунуті. Порушення вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки виявлені у всій будівлі відповідача, які перевірялися Сокальським РС ГУ ДСНС України у Львівській області, але порушення виявлені у приміщенні безумовно створюють загрозу виникнення пожежі та в подальшому перешкоджатимуть її гасінню і евакуації людей (в тому числі дітей). Продовження експлуатації приміщення без усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки становить загрозу для життя і здоров`я працівників, учнів та інших людей що можуть там перебувати. Також позивач зазначає, що 20.08.2019 року щодо директора Пристанського навчально-виховного комплексу «Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів-заклад дошкільної освіти (Дитячий садок)» Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області Дмитріва М.С., було складено протокол про адміністративне правопорушення відповідно до ст.188-8 КУпАП серія ЛВ №010198, з яким він був ознайомлений та зазначив, що: З порушеннями згідний .

Представник відповідача проти позову заперечив повністю з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву. Зазначив, що відімкнення шкільної будівлі від їх джерел живлення призведе до зупинення діяльності всієї будівлі та зупинення навчально-виховного процесу у даній установі. Вказав на те, що проведено роботу та вжито заходів для усунення значної частини виявлених порушень, які не потребували значних матеріальних затрат. Крім того, документами, доданими до відзиву по даній справі підтверджується добросовісне усунення порушень, виявлених позаплановим заходом, однак для усунення деяких з них потрібен певний час та кошти. Відповідач вважає позовні вимоги безпідставними та такими, які задоволенню не підлягають.

Третя особа у своєму поясненні зазначає, що обраний позивачем захід реагування у вигляді зупинення роботи будівлі Пристанського навчально-виховного комплексу «Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів-заклад дошкільної освіти (Дитячий садок)» Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області призведе до зупинення навчально-виховного процесу у даній установі, що потягне за собою обмеження конституційного права громадян на освіту. Також Вказала на те, що проведено роботу та вжиті заходи для усунення значної частини виявлених порушень, які не потребували значних матеріальних затрат. Крім того, документами, доданими до пояснення по даній справі підтверджується добросовісне усунення порушень, виявлених позаплановим заходом. Третя особа вважає позовні вимоги безпідставними та такими, які задоволенню не підлягають.

15.10.2019 року відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі.

Дослідивши наявні у справі докази та давши їм оцінку, суд встановив наступні обставини справи.

Сокальським РС ГУ ДСНС України у Львівській області у період з 24.04.2018 року по 05.05.2018 року проведено планову перевірку Пристанського навчально-виховного комплексу «Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів-заклад дошкільної освіти (Дитячий садок)» Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області.

Перевіркою виявлено ряд порушень та винесено Припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки № 175 від 05.05.2018 року.

На підставі наказу від 12.07.2019 року №188 та посвідчення на перевірку від 12.08.2019 року №344 Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області, в особі провідного інспектора Сокальського РС ГУ ДСНС України у Львівській області Прокопом В.Б., у присутності директора ОСОБА_1 , було проведено позапланову перевірку додержання та виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки території та приміщень Пристанського навчально-виховного комплексу «Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів-заклад дошкільної освіти (Дитячий садок)» Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області, у період з 12.08.2019 року по 16.08.2019 року.

За результатами вказаної перевірки виявлено ряд порушень Правил пожежної безпеки в Україні затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 року за № 252/26697 (далі - Правила пожежної безпеки в Україні та/або ППБУ), Кодексу цивільного захисту України (далі Кодекс ЦЗ та/або КЦЗУ), Правил техногенної безпеки (далі - ПТБ) та низки інших нормативних актів та складено акт №343 від 16.08.2019 року. Позаплановою перевіркою було встановлено, що з попереднього припису залишаються не виконаними наступні заходи, а саме:

- наказом не визначено місця використання побутових нагрівалих приладів;

- наказом не встановлено порядок відключення електронапруги на випадок пожежі;

- для кожного приміщення не розроблено та не затверджено інструкції про заходи пожежної безпеки;

- посадова особа не пройшла навчання, протипожежний інструктаж і перевірку знань з питань пожежної безпеки;

- дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;

- з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів;

- не встановлено пристрій захисту будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд ;

- будівлю та приміщення садка не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту (системою пожежної сигналізації, системою оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей);

- для зазначення місця знаходження первинних засобів пожежогасіння не встановлено вказівні знаки згідно з чинними стандартами ДСТУ ISO 6309:2007;

- технічне обслуговування вогнегасників не здійснюється у відповідності до Правил експлуатації вогнегасників, а також ДСТУ 4297-2004.

За наслідками проведення позапланової перевірки 20.08.2019 на директора навчального закладу Дмитрів М.С.. складено протокол ЛВ №010198 про адміністративне правопорушення, передбачене статтею 188-8 Кодексу України про адміністративні правопорушення, яке полягає у невиконанні у повному обсязі вимог припису від 05.05.2018 №175.

Директор ОСОБА_1 погодився з протоколом ЛВ №010198, про що свідчить його власноручний підпис у п.17 вказаного протоколу.

Пристанським навчально-виховним комплексом «Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів-заклад дошкільної освіти (Дитячий садок)» Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області не було усунуто всі порушення, встановлені позаплановою перевіркою та відображені в акті № 343 від 16.08.2019 року.

Оскільки при експлуатації приміщеня Пристанського навчально-виховного комплексу «Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів-заклад дошкільної освіти (Дитячий садок)» Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області вже не вперше виявлено недотримання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки України, позивач звернувся до суду з даним позовом.

При вирішенні спору суд керувався наступним.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Указом Президента №20/2013 від 16.01.2013 затверджено Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій (далі - Положення).

Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України (далі - Міністр).

ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.

ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення).

ДСНС України відповідно до покладених на неї завдань, зокрема, організовує та проводить перевірки додержання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, організації виконання заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на підприємствах, в установах, організаціях, що входять до складу залізничного, автомобільного, авіаційного, морського та річкового транспорту, на базах, складах, арсеналах зберігання та у місцях виробництва, утилізації ракетно-артилерійського озброєння, компонентів рідкого ракетного палива (підпункт 57 пункту 4).

Згідно з підпунктом 48 пункту 4 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1052 (далі - Положення №1052), ДСНС відповідно до покладених на неї завдань складає акти перевірок, видає приписи, постанови, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, звертається безпосередньо та через територіальні органи до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту.

Відповідно до підпункту 63 пункту 4 Положення про Головне управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (далі - Головне управління), затвердженого наказом ДСНС України №3 від 04.02.2013 (в редакції, що діяла на час проведення перевірки) Головне управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб`єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 №877-V (далі - Закон № 877-V).

Відповідно до наданого у статті 1 Закону № 877-V визначення, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Так, судом встановлено, що у ході перевірки Пристанського навчально-виховного комплексу «Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів-заклад дошкільної освіти (Дитячий садок)» Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області на предмет дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки виявлені порушення, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Відносини, пов`язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту регулює Кодекс цивільного захисту України.

Згідно до підпункту 12 частини першої статті 67 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 (далі - КЦЗ України) до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Відповідно до частини першої статті 68 КЦЗ України посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

Згідно до частини другою статті 68 КЦЗ України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Відповідно до положень статті 70 КЦЗ України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:

1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;

2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;

3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки;

4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;

5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;

6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність;

7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами;

8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій;

9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту;

10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання;

11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Згідно до частини п`ятої статті 4 Закону № 877-V виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відповідно до частини сьомої статті 7 Закону № 877-V на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

З аналізу викладених положень слідує, що орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки, на підставі акту, складеного за результатами здійснених заходів (перевірок тощо), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.

Судом не береться до уваги, аргументи відповідача щодо усунення частини порушень, зазначених в акті №343 від 16.08.2019 року складеного Сокальським РС ГУ ДСНС України у Львівській області, з урахуванням того, що порушення усунуті лише частково.

Доказів усунення виявлених порушень повністю станом на дату розгляду справи в суді відповідачем не надано.

Крім того, відповідно до ч.5 ст.4 Закону України від 05.04.2007 року №877-V Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Наведені вище норми чинного законодавства дозволяють суду прийти до висновку, що саме до дискреційних повноважень позивача належить визначати наявність, відсутність порушень у сфері техногенної та пожежної безпеки, чи їх усунення.

Застосування вищезгаданих правових норм у наведений спосіб відповідає висновку, викладеному у постанові Верховного Суду від 07.10.2019 року у справі №815/140/18 (№К/9901/52167/18), а тому суд, у відповідності до вимог ч.5 ст.242 КАС України, враховує такий при вирішенні даної справи.

Таким чином, позовні вимоги є обґрунтованими, підтверджені долученими до матеріалів справи письмовими доказами, а відтак позов підлягає задоволенню.

Відповідно до положень частини 2 статті 139 КАС України судові витрати стягненню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 19-21, 72-77, 242-246, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністратиний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (адреса: м.Львів, вул.Підвальна, 6, код ЄДРПОУ 38627339) до Пристанського навчально-виховного комплексу «Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів-заклад дошкільної освіти (Дитячий садок)» Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області (адреса: Львівська область, Сокальський район, село Пристань, вул. Свободи, 32, ідентифікаційний код 23947305) про зупинення роботи будівлі, - задовольнити повністю

Зупинити роботу будівлі Пристанського навчально-виховного комплексу «Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів-заклад дошкільної освіти (Дитячий садок)» Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області (адреса: Львівська область, Сокальський район, село Пристань, вул. Свободи 32), до усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається через Львівський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя В.Я.Мартинюк

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.12.2019
Оприлюднено13.12.2019
Номер документу86298525
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.005177

Ухвала від 09.06.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мартинюк Віталій Ярославович

Постанова від 04.03.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 27.01.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 27.01.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Рішення від 12.12.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мартинюк Віталій Ярославович

Ухвала від 15.10.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мартинюк Віталій Ярославович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні