Справа № 404/8806/19
Номер провадження 1-кс/404/5147/19
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 грудня 2019 року слідчий суддя Кіровського районного суду міста Кіровограда ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 розглянувши матеріали клопотання слідчого СВ Кропивницького ВП ГУ Національної поліції в Кіровоградській області ОСОБА_3 , погодженого з прокурором Кіровоградської місцевої прокуратури ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей та документів по матеріалам кримінального провадження № 42019121010000062 від 10.06.2019 року за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий, за погодженням з прокурором, звернувся до слідчого судді з вище вказаним клопотанням, відповідно до якого просив надати дозвіл слідчому СВ КропивницькогоВП ГУНПв Кіровоградськійобласті ОСОБА_3 тимчасовий доступта вилучення(виїмку)усіх безвиключення оригіналівнаступних документів,які належать(перебуваютьу володінні) ІНФОРМАЦІЯ_1 (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ) щодо проведення робіт по об`єктах енергозберігаючі заходи в ІНФОРМАЦІЯ_2 ( АДРЕСА_2 ), та капітальний ремонт заміна вікон на металопластикові» та капітальний ремонт - заміна вікон на металопластикові в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_3 .
На обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що слідчим відділом Кропивницького відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Кіровоградській області за матеріалами Управління захисту економіки в області Департаменту захисту економіки Національної поліції України проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42019121010000062 від 10.06.2019за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.191КК Українивідносно посадовихосіб ІНФОРМАЦІЯ_4 ,та службовихосіб ПП« ОСОБА_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », які протягом 2018-2019 років, шляхом зловживання службовим становищем, діючи за попередньою змовою групою осіб, здійснили привласнення та розтрату коштів місцевого бюджету, що виділялись на капітальний та поточний ремонту об`єктів освіти.
Досудовим розслідуванням встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_4 (далі-ВКРДА) є розпорядником бюджетних коштів, виділених на проведення ремонтно-будівельних робіт (капітальний, поточний ремонт) на об`єкти соціальної інфраструктури, підпорядковані Відділу, а саме: навчальні і дошкільні навчальні заклади Кропивницького району, Кіровоградської області.
Проведеним аналізом фінансово-господарської діяльності ВКРДА протягом 2018-2019 років, зокрема: в частині проведення тендерних процедур і підписання прямих договорів без проведення процедури закупівлі, встановлено, що Відділом на постійній основі переможцями державних закупівель (відкриті торги) є суб`єкти господарювання, які підконтрольні, а саме:
-директору та засновнику ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса АДРЕСА_4 ) та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , юридична адреса: АДРЕСА_4 ) ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , уродженцю с.Яришівка, Томашківського району, Вінницької області, який проживає за адресою: АДРЕСА_5 ;
-директору та засновнику ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ПП« ОСОБА_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) та ПП « ОСОБА_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , проживає за адресою: АДРЕСА_6 . Юридична адреса вказаних приватних підприємств є АДРЕСА_6 , однак фактична адреса: офісне приміщення, розташоване за адресою: АДРЕСА_7 .
Так,протягом 2018-2019років ІНФОРМАЦІЯ_4 булиукладені 13договорів підрядуна загальнусуму 5016213,00грн.,зокрема:з ПП« ОСОБА_5 »:від25.10.2018№73на виконанняробіт пооб`єкту будівництва:«Енергозберігаючі заходив Івано-Благодатненськомунавчально-виховномукомплексі ( АДРЕСА_2 ),капітальний ремонт замінавікон наметалопластикові», на загальну суму 667693,00 грн.;з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »:від 16.01.2019 №15/01 на виконання робіт по об`єкту будівництва: «Поточний ремонт заміна вікон на енергозберігаючі в ІНФОРМАЦІЯ_9 », на загальну суму 199999,00 грн.;від 25.01.2019 №22/01 на виконання робіт по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт - заміна вікон на металопластикові в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_3 », на загальну суму 1280000,00 грн.;з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 »:від 19.03.2019 №19/03 на виконання робіт по об`єкту будівництва: «Поточний ремонт ІНФОРМАЦІЯ_10 », на загальну суму 62874,00 грн.;від 01.04.2019 № 26/03 на виконання робіт по об`єкту будівництва: «Поточний ремонт покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_11 по АДРЕСА_8 », на загальну суму 195000,00 грн.;від 10.05.2019 №07/05 на виконання робіт по об`єкту будівництва: «Поточний ремонт покрівлі лівого крила будівлі ІНФОРМАЦІЯ_12 », на загальну суму 195000,00 грн.;від 15.05.2019 №14/05 на виконання робіт по об`єкту будівництва: «Поточний ремонт водопостачання та каналізації ІНФОРМАЦІЯ_13 », на загальну суму 48500,00 грн.;від 20.06.2019 №18/06 на виконання робіт по об`єкту будівництва: «Поточний ремонт покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_14 за адресою: АДРЕСА_9 », на загальну суму 198000,00 грн.;від 19.07.2019 №18/07 на виконання робіт по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт покрівлі актової і спортивної зали комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_3 », на загальну суму 1290065,00 грн.; з ПП « ОСОБА_7 »:від 24.05.2019 №3 на виконання робіт по об`єкту будівництва: «Капітальний ремонт котельні ІНФОРМАЦІЯ_15 за адресою: АДРЕСА_10 », на загальну суму 387535,00 грн.;від 24.05.2019 №4 на виконання робіт по об`єкту будівництва: «Капітальний ремонт котельні ІНФОРМАЦІЯ_16 за адресою: АДРЕСА_9 », на загальну суму 291547,00 грн.;від 05.06.2019 №25 на виконання робіт по об`єкту будівництва: «Капітальний ремонт покрівлі актової і спортивної зали КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_3 », на загальну суму 100000,00 грн.;від 13.06.2019 №39 на виконання робіт з розробки ПКД по об`єкту будівництва: «Капітальний ремонт покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_17 за адресою: АДРЕСА_11 », на загальну суму 100000,00 грн.
28.11.2019 року по вказаному кримінальному провадженню було призначено судову будівельно-технічну експертизу по об`єктах: «Енергозберігаючі заходи в Івано-Благодатненському навчально-виховному комплексі ( АДРЕСА_2 ), капітальний ремонт заміна вікон на металопластикові» та «Капітальний ремонт - заміна вікон на металопластикові в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_3 ».
02.12.2019 року судовим експертом ІНФОРМАЦІЯ_18 , було підготовлено клопотання про надання документів.
До початку судового розгляду слідчий подав письмову заяву, відповідно до якої вказав, що підтримує клопотання в повному обсягу, просить його задовольнити, а також провести судовий розгляд без його участі.
Таким чином, відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.
За правилами ч. 2 ст. 163 КПК України, виклик володільця речей і документів не проводився, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення документів.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає частковому задоволенню з таких підстав:
Згідно з ст. 2 КПК України завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Відповідно до ч. 2 ст. 91 КПК України доказування полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, зокрема і подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення). При цьому, положеннями ст. 92 КПК України регламентовано, що обов`язок доказування обставин, передбачених ст. 91 цього Кодексу покладається на слідчого, прокурора та, в установлених цим Кодексом випадках, - на потерпілого.
Для забезпечення повноти і всебічності досудового розслідування та викриття винних осіб у вчиненні кримінального правопорушення існує об`єктивна необхідність для надання тимчасового доступу до вищевказаних документів.
Тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх-здійснити їх виїмку (ч. 1 ст. 159 КК України).
Матеріали клопотання містять достатні письмові докази, які засвідчують необхідність огляду та вилучення означених документів, оскільки існує обґрунтована потреба у тимчасовому доступі до вищевказаних документів та їх огляду, з метою з`ясування важливих обставин у кримінальному провадженні та здобуття прямих доказів для розкриття даного кримінального правопорушення, при цьому іншим законним способом оглянути їх неможливо.
Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя вважає, що матеріали клопотання містять достатні дані щодо необхідності надання тимчасового доступу до вищевказанихдокументів,якіперебувають уволодінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ), проте на час проведення будівельно-технічної експертизи.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166, 246-247, 258, 263-264, 309 КПК України, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів задовольнити.
Надати слідчому СВ Кропивницького ВП Головному управлінню Національної поліції в Кіровоградській області ОСОБА_3 тимчасовийдоступ тавилучення (виїмку) оригіналівдокументів,що перебуваютьу володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ), щодо проведення робіт по об`єктах енергозберігаючі заходи в ІНФОРМАЦІЯ_2 ( АДРЕСА_2 ), та капітальний ремонт заміна вікон на металопластикові» та капітальний ремонт - заміна вікон на металопластикові в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_3 , а саме до:
- договорів підряду на виконання робіт зі всіма невід`ємними додатками та додатковими угодами і специфікаціями (у разі наявності) на виконання робіт по об`єктах «Енергозберігаючі заходи в Івано-Благодатненському навчально-виховному комплексі ( АДРЕСА_2 ), капітальний ремонт заміна вікон на металопластикові» та «Капітальний ремонт - заміна вікон на металопластикові в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_3 »;
- договорів на здійснення авторського нагляду та договорів на здійснення технічного нагляду по об`єктах «Енергозберігаючі заходи в Івано-Благодатненському навчально-виховному комплексі ( АДРЕСА_2 ), капітальний ремонт заміна вікон на металопластикові» та «Капітальний ремонт - заміна вікон на металопластикові в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_3 »;
- платіжних документів про перерахування ІНФОРМАЦІЯ_1 коштів за проведені роботи на розрахункові рахунки підрядників, у тому числі шляхом авансування;
- зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт по об`єктах «Енергозберігаючі заходи в ІНФОРМАЦІЯ_2 ( АДРЕСА_2 ), капітальний ремонт заміна вікон на металопластикові» та «Капітальний ремонт - заміна вікон на металопластикові в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_3 »;
- локальних кошторисів робіт по об`єктах «Енергозберігаючі заходи в Івано-Благодатненському навчально-виховному комплексі ( АДРЕСА_2 ), капітальний ремонт заміна вікон на металопластикові» та «Капітальний ремонт - заміна вікон на металопластикові в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_3 »;
- підсумкових відомостей ресурсів робіт по об`єктах «Енергозберігаючі заходи в Івано-Благодатненському навчально-виховному комплексі ( АДРЕСА_2 ), капітальний ремонт заміна вікон на металопластикові» та «Капітальний ремонт - заміна вікон на металопластикові в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_3 »;
- дефектних актів по об`єктах «Енергозберігаючі заходи в Івано-Благодатненському навчально-виховному комплексі ( АДРЕСА_2 ), капітальний ремонт заміна вікон на металопластикові» та «Капітальний ремонт - заміна вікон на металопластикові в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_3 »;
- актів приймання виконаних робіт форми КБ-2В по об`єктах «Енергозберігаючі заходи в Івано-Благодатненському навчально-виховному комплексі ( АДРЕСА_2 ), капітальний ремонт заміна вікон на металопластикові» та «Капітальний ремонт - заміна вікон на металопластикові в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_3 »;
- довідок про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3 по об`єктах «Енергозберігаючі заходи в Івано-Благодатненському навчально-виховному комплексі ( АДРЕСА_2 ), капітальний ремонт заміна вікон на металопластикові» та «Капітальний ремонт - заміна вікон на металопластикові в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_3 »;
- підсумкових відомостей ресурсів до актів приймання виконаних робіт, складених у відповідному звітному періоді по об`єктах «Енергозберігаючі заходи в Івано-Благодатненському навчально-виховному комплексі ( АДРЕСА_2 ), капітальний ремонт заміна вікон на металопластикові» та «Капітальний ремонт - заміна вікон на металопластикові в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_3 »;
- відповідних договорів на постачання будівельних матеріалів і матеріальних ресурсів з невід`ємними додатками (специфікації матеріалів) по об`єктах «Енергозберігаючі заходи в Івано-Благодатненському навчально-виховному комплексі ( АДРЕСА_2 ), капітальний ремонт заміна вікон на металопластикові» та «Капітальний ремонт - заміна вікон на металопластикові в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_3 »;
- товарно-транспортних та видаткових накладних на постачання матеріальних ресурсів і транспортних витрат по об`єктах «Енергозберігаючі заходи в Івано-Благодатненському навчально-виховному комплексі ( АДРЕСА_2 ), капітальний ремонт заміна вікон на металопластикові» та «Капітальний ремонт - заміна вікон на металопластикові в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_3 »;
- наказів про призначення (переведення, звільнення) посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , які здійснювали контроль і підписували документи про приймання робіт, по об`єктах «Енергозберігаючі заходи в ІНФОРМАЦІЯ_2 ( АДРЕСА_2 ), капітальний ремонт заміна вікон на металопластикові» та «Капітальний ремонт - заміна вікон на металопластикові в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_3 »;
- проекту і проектно-кошторисної документації, змін до них з урахуванням коригування тощо, по об`єктах «Енергозберігаючі заходи в Івано-Благодатненському навчально-виховному комплексі ( АДРЕСА_2 ), капітальний ремонт заміна вікон на металопластикові» та «Капітальний ремонт - заміна вікон на металопластикові в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_3 »;
- договорів із усіма невід`ємними додатками і специфікаціями на виготовлення проектів робіт із проектною організацією, документів про приймання-передачу виконаних робіт із виготовлення проекту, платіжних документів про оплату проектних робіт, на час проведення будівельно-технічної експертизи.
Строк дії ухвали визначити до 10.01.2020 року.
Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення та оскарженню не підлягає.
Суддя Кіровського
районного суду
м.Кіровограда ОСОБА_1
Суд | Кіровський районний суд м.Кіровограда |
Дата ухвалення рішення | 10.12.2019 |
Оприлюднено | 21.02.2023 |
Номер документу | 86345641 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Кіровський районний суд м.Кіровограда
Галаган О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні