Рішення
від 06.12.2019 по справі 520/3408/19
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 грудня 2019 р. Справа № 520/3408/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Шевченко О.В.,

при секретарі - Куриленко Н.В.,

за участі представників:

позивача - Костіна К.В., відповідача - Цимбалістого В.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області до приватного акціонерного товариства "Ізюмське" про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), -

ВСТАНОВИВ:

До Харківського окружного адміністративного суду звернувся позивач, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області, з адміністративним позовом до приватного акціонерного товариства "Ізюмське", в якому просить суд до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, експлуатацію будівель приватного акціонерного товариства "Ізюмське", за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Федорівна, вул. Ізюмська, буд. 4-А, зупинити повністю шляхом їх знеструмлення з опечатуванням пристроїв відключення джерел електропостачання, у зв`язку з чим зобов`язати керівництво приватного акціонерного товариства "Ізюмське" негайно припинити використання цих будівель з метою проведення будь якої діяльності, не пов`язаної з усуненням порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що за наявності порушень вимог законодавства в сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, будівлі приватного акціонерного товариства "Ізюмське", за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Федорівна, вул. Ізюмська, буд. 4-А, на думку позивача, не можуть експлуатуватися.

Ухвалою суду від 10 квітня 2019 року відкрито провадження по справі. Призначено підготовче судове засідання.

25.04.2019 року представником відповідача надано до суду відзив на позов (а.с 39 - 48), в якому він заперечував проти задоволення позовних вимог у повному обсязі та просив суд відмовити в їх задоволенні зазначивши з посиланням на судову практику, що у підприємства існують фактично п`ять порушень, які відповідно до їх змісту, на думку відповідача, не можуть бути підставою для вжиття заходів реагування шляхом повного зупинення експлуатації будівлі ПрАТ "Ізюмське", за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Федорівна, вул. Ізюмська, буд. 4-А, шляхом їх знеструмлення з опечатуванням пристроїв відключення джерел електропостачання.

Також зазначив, що позивачем пропущено строк звернення до суду з даним позовом, а тому позову підлягає залишенню без розгляду.

Представник позивача надав до суду пояснення (а.с. 56 - 57), в яких зазначив, що тримісячний строк звернення для подачі даного позову до суду обчислюється з моменту закінчення перевірки об`єкту та складення 19.03.2019 року акту перевірки № 70 Ізюмського районного відділу Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області, а не з часу проведеного планового заходу, який здійснювався у 2014 році, тому позивачем не пропущено встановлений ч.2 ст. 122 КАС України строк звернення до суду з даним позовом.

Щодо встановлених під час перевірки порушень представник позивача також зазначив, що термін усунення виявлених під час перевірки ПрАТ "Ізюмське", за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Федорівна, вул. Ізюмська, буд. 4-А порушень, який пропонувався в квітні 2014 року, сплинув ще 01.09.2014 року. Цей факт вказує на системність (маються порушення, які не усуваються суб`єктом господарювання з 1999, 2006, 2012 та 2013 років) не усунення порушень вимог законодавства, що пропонувалась обов`язковими для виконання письмовими вимогами суб`єкту владних повноважень - приписами. Жодного підтвердження того, що виявлені ще у 2014 році порушення, які стали підставами для звернення до суду, ПрАТ "Ізюмське" усунені, відсутні. Отже, при наявності на об`єкті підприємства порушень вимог законодавства, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей та можуть бути джерелом запалювання та призвести до безпосереднього виникнення пожежі, необхідно застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення роботи підприємства.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 13.06.2019 року у підготовчому судовому засіданні адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області до приватного акціонерного товариства "Ізюмське" про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) залишено без розгляду у зв`язку з пропуском тримісячного строку звернення, встановленого ч.2 ст. 122 КАС України.

Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 15.08.2019 року апеляційну скаргу Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області задоволено частково. Ухвалу Харківського окружного адміністративного суду від 13.06.2019 року по справі №520/3408/19 скасовано і направлено до Харківського окружного адміністративного суду для продовження розгляду, оскільки позивачем не пропущено строк звернення до суду, який відраховується з моменту виявлених порушень, зафіксованих в акті перевірки № 70 від 19.03.2019 року.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду 23.09.2019 року продовжено розгляд адміністративної справи №520/3408/19. Призначено розгляд адміністративної справи у підготовчому судовому засіданні.

Ухвалою суду від 19.11.2019 року, занесеною до протоколу судового засідання від 19.11.2019 року, закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

В судовому засіданні представник позивача підтримав вимоги позовної заяви, просив суд їх задовольнити у повному обсязі, оскільки частина неусунутих порушень створюють загрозу життю та здоров`ю людей та можуть бути джерелом запалювання та призвести до безпосереднього виникнення пожежі.

Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечував з підстав та мотивів, викладених у наданому до суду відзиві на позов, також зазначив, що більші сть виявлених порушень підприємством наразі усунуто, фактично залишилось неусунутим одне порушення, у зв`язку з чим просив відмовити в їх задоволенні.

Суд, заслухавши в судовому засіданні пояснення представників сторін, дослідивши матеріали адміністративної справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, встановив наступне.

Як підтверджено матеріалами справи, З 18.03.2019 року по 19.03.2019 року Ізюмським районним відділом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області позапланова перевірка виконання вимог припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 25.04.2014 року №198 на території та у будівлях приватного акціонерного товариства "Ізюмське", за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Федорівка, вул. Ізюмська, буд. 4-А.

Відповідно до вимог пункту 6 статті 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» , в останній день планового заходу державного нагляду (контролю) - 19.03.2019 року Ізюмським районним відділом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області керівництву приватного акціонерного товариства "Ізюмське" було направлено копію акту № 70 від 19.03.2019 року, складеного за результатами проведення планової (позапланової) перевірки щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки (а.с. 16 - 29).

У висновках акту перевірки зазначено опис виявлених порушень, зокрема: 1) підприємством не проведено вогнезахисну обробку дерев`яних елементів покриття будівель підприємства, чим порушено пункт 2.5 глави 2 розділу III в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ № 657; 2) захист будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, а також їх перевірку не виконано відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-56:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд , що передбачено розділом IV п. 1.21 ППБУ; 3) будівлі та приміщення підприємства не забезпечені первинними засобами пожежогасіння, чим порушено пункт 3.6 глави 3 розділу V ППБУ; 4) на об`єкті не укомплектовані пожежні щити протипожежним інвентарем згідно з розрахунку, чим порушено пункт 3.11 глави 3 розділу V ГППБУ; 5) не проведено заміри опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання, чим порушено пункт 1.20 глави 1 розділу IV ППБУ.

Позивачем складено припис № 69 від 19.03.2019 року про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки та надано строк для їх усунення - до 19.04.2019 року (а.с. 66 - 67).

Неусунення зафіксованих в акті перевірки №70 від 19.03.2019 року порушень слугувало підставою для звернення до суду з даним позовом.

Відповідно до Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, яке затверджене Указом Президента України від 16 січня 2013 року № 20/2013, Державна служба України з надзвичайних ситуацій (далі - ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади та здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб.

Державна служба з надзвичайних ситуацій України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення).

Постановою Кабінету Міністрів України від 21 січня 2013 року № 33 «Про утворення територіальних органів Державної служби з надзвичайних ситуацій та визнання такими, що втратили чинність, деяких Постанов Кабінету Міністрів України» , утворені як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з надзвичайних ситуацій, яким є Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області.

Головне управління є територіальним органом виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, рятувальних справах та гасіннях пожеж, профілактики травматизму невиробничого характеру, та діє на підставі Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області.

Головне управління, згідно з покладеними на нього завданнями на відповідній території, здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки і цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб`єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства; здійснює інші повноваження, визначені законами України та покладені на ДСНС України Президентом України.

Пунктом 3 Типового положення про територіальні органи міністерства та іншого центрального органу виконавчої влади, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 563, визначено, що завданням територіальних органів є реалізація повноважень міністерства та іншого центрального органу виконавчої влади на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно з частиною четвертою статті 4 вказаного Закону, виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб та форми здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа.

Відповідно до ч. 7 статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Відповідно до ч.1 ст. 67 Кодексу цивільного захисту України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема, звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Згідно з частиною другою статті 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Пунктами 1, 2 частини першої статті 70 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.

Згідно з ч.2 цієї статті, повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Аналіз викладених правових норм дає підстави для висновку, що застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств можливе лише за рішенням адміністративного суду, прийнятим за зверненням центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки. Такі заходи можуть бути застосовані на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Суд зазначає, що 19 листопада 2019 року представником відповідача подано до суду клопотання разом з доданими до нього документами (а.с. 153 - 181), в якому зазначено про усунення ряду виявлених під час перевірки у березні 2019 року порушень за адресою підприємства (Харківська область, Ізюмський район, с. Федорівка, вул. Ізюмська, буд. 4-А).

Так, ПрАТ "Ізюмське" проведено вогнезахисну обробку дерев`яних елементів покриття будівель підприємства, на підтвердження чого надано до суду копію акту прийняття в екслуатацію виконаних робіт з вогнезахисного обробляння серія ХК № 314/9 від 12.07.2019 року, за яким Виконавцем, КП "Харківспецпром", проведено роботи з вогнезахисного обробляння дерев`яних конструкцій горищних перекриттів контори, будівлі з обробки продукції Замовника, ПрАТ "Ізюмське", за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Федорівка, вул. Ізюмська, буд. 4-А. Виконання робіт підтверджено копією акту №1 приймання робіт за липень 2019 року (а.с. 154 - 155 - 156).

На підтвердження проведення на території підприємства захисту будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів представником відповідача надано до суду акт здачі - приймання послуг від 20.09.2019 року, за яким Підрядником, ПП "Харків - Юнікомтест", здійснено перевірку придатності систем блискавкозахисту будівель та споруд Замовника, ПрАТ "Ізюмське", за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Федорівка, вул. Ізюмська, буд. 4-А, технічні звіти ПП "Харків - Юнікомтест", акти, протоколи, за якими робочою групою проведено огляд обладнання в перевірку системи блискавкозахисту підприємства (а.с. 157 - 165).

На підтвердження придбання (обслуговування) вогнегасників та іншого протипожежного інвентаря (відро, сокира, лопата, лом пожежні, ін.) відповідачем надано копії накладні № 1115, № 1116 від 14.08.2019 року та акт виконання робіт з технічного обслуговування вогнегасників від 16.09.2019 року (а.с. 166 - 168).

Проведення заміри опору ізоляції ПрАТ "Ізюмське" також надано до суду копії актів здачі - приймання послуг від 20.09.2019 року, за яким Підрядником, ПП "Харків - Юнікомтест", зокрема, надано послуги вимірювання опору ізоляції в приміщеннях та на території Замовника, ПрАТ "Ізюмське". Крім того, також надано копії протоколів, свідоцтва про відповідність системи вимірювань, дозволу, технічного звіту, програми робіт, протоколів вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземленнях магістралей та устаткування ПрАТ "Ізюмське" №1-3 від 20.09.2019 року (а.с. 169 - 181).

Отже, підприємством усунуто ряд виявлених порушень.

В судовому засіданні представники сторін не заперечували, що на сьогодні невиконаним залишилось фактично одне порушення - будівлі та приміщення ПрАТ "Ізюмське" за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Федорівка, вул. Ізюмська, буд. 4-А не обладнані системами протипожежного захисту - установками пожежної сигналізації.

Не усунення вказаного порушення в добровільному порядку під час розгляду справи відповідачем спростовано не було та доказів стосовно їх усунення до суду не надано.

Аналізуючи положення Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та статей 68, 70 Кодексу цивільного захисту України, слід дійти висновку, що цими правовими нормами установлена можливість застосування різних заходів реагування за одні й ті самі порушення, при цьому критерієм їх розмежування є створення такими порушеннями загрози життю та здоров`ю людей і саме наявність такої загрози надає можливість для застосування адміністративним судом заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень.

У контексті спірних правовідносин, загрозу життю та здоров`ю людей створюють такі порушення суб`єктом господарювання вимог законодавства, які можуть призвести до виникнення пожежі як неконтрольованого процесу знищування або пошкодження вогнем майна, під час якого виникають чинники, небезпечні для істот та навколишнього природного середовища (пункт 32 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України).

Саме такі порушення вимагають вжиття заходів реагування адміністративним судом у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень.

Суд зауважує, що відсутність в приміщенні підприємства системи протипожежної сигналізації створює безпосередній ризик для виникнення і розвитку пожеж на території підприємства та може призвести до реальної загрози життю та здоров`ю людей.

Слід також зазначити, що вказане порушення (відсутність обладнання будівель та приміщень ПрАТ "Ізюмське" за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Федорівка, вул. Ізюмська, буд. 4-А системами протипожежного захисту - установками автоматичної пожежної сигналізації) було виявлено позивачем ще під час проведення у 2014 році перевірки підприємства та яке зафіксовано в акті перевірки від 18.04.2014 року та приписах № 192 від 23.04.2014 року, № 343 від 02.07.2014 року (а.с. 68 - 82).

Незважаючи на те, що вказане порушення встановлено з 2014 року носить тривалий характер, створює загрозу життю та здоров`ю людей, зокрема працюючих на підприємстві, позивач не довів наміру його усувати, доказів його усунення під час розгляду справи до суду не надав.

З огляду на зазначене та враховуючи, що відповідачем не надано доказів вжиття заходів щодо усунення всіх наявних порушень у сфері пожежної та техногенної безпеки, зокрема, будівлі та приміщення ПрАТ "Ізюмське" за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Федорівка, вул. Ізюмська, буд. 4-А не укомплектовано пожежною сигналізацією, чого не спростовано в судовому засіданні представником відповідача, суд приходить до висновку про доведеність позивачем необхідності застосування заходів реагування та наявність підстав для повного припинення використання цих будівель з метою проведення будь-якої діяльності.

В той же час, суд зазначає, що застосування вказаних заходів реагування направлено на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на ПрАТ "Ізюмське" порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Згідно положень ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частин 1 та 3 статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Звернення до адміністративного суду для захисту прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.

Згідно положень статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, суд приходить до висновку про обґрунтованість та задоволення позовних вимог Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області шляхом повного зупинення роботи будівель відповідача.

Розподіл судових витрат здійснюється відповідно до ст. 139 КАС України.

Керуючись ст. ст. 2, 6-10, 13-14, 77, 139, 242-246, 250, 255, 295, пп.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області (код ЄДРПОУ 38631015, адреса: вул. Шевченка, буд. 8, м. Харків, 61013) до приватного акціонерного товариства "Ізюмське" (код ЄДРПОУ 00414730, адреса: 64331, Харківська область, Ізюмський район, с. Федорівка, вул. Ізюмська, буд. 4-А) про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) - задовольнити.

До повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, експлуатацію будівель приватного акціонерного товариства "Ізюмське", за адресою: Харківська область, Ізюмський район, с. Федорівка, вул. Ізюмська, буд. 4-А, зупинити повністю шляхом їх знеструмлення з опечатуванням пристроїв відключення джерел електропостачання, у зв`язку з чим зобов`язати керівництво приватного акціонерного товариства "Ізюмське" негайно припинити використання цих будівель з метою проведення будь якої діяльності, не пов`язаної з усуненням порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно - телекомунікаційної системи шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст рішення виготовлено 16 грудня 2019 року.

Суддя О.В.Шевченко

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.12.2019
Оприлюднено19.12.2019
Номер документу86379677
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/3408/19

Постанова від 02.02.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Постанова від 02.02.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 28.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 23.06.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Ухвала від 04.02.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Калитка О.М.

Ухвала від 04.02.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Калитка О.М.

Рішення від 06.12.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шевченко О.В.

Ухвала від 23.09.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шевченко О.В.

Постанова від 15.08.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Постанова від 15.08.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні