Головуючий І інстанції: С.М. Гелета
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 грудня 2019 р. Справа № 480/1402/19 Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
Головуючого судді Ральченка І.М.,
Суддів: Бершова Г.Є. , Катунова В.В. ,
розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області на рішення Сумського окружного адміністративного суду від 17.07.2019, повний текст складено 22.07.19 по справі № 480/1402/19
за позовом ОСОБА_1
до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області третя особа Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Сумській області
про визнання незаконною та скасування постанови,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернувся до суду із позовом, у якому просив визнати незаконною та скасувати постанову відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Красний Луч Луганської області від 28.04.2014 № 1206/10488/12 "Про відмову у страхових виплатах та наданні соціальних послуг".
Рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 17.07.2019 року позовні вимоги задоволено частково.
Скасовано постанову відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві в м. Красний Луч від 28.04.2014 № 1206/10488/10488/12.
В задоволенні інших вимог відмовлено.
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області, не погодившись із зазначеним рішення, подало апеляційну скаргу, в якій просило рішення суду першої інстанції скасувати, прийняти нове, яким відмовити у задоволенні позову у повному обсязі. В обґрунтування вимог апеляційної скарги відповідач зазначив, що судом першої інстанції при прийнятті оскаржуваного рішення не враховано пропущення позивачем строку на звернення до суду із адміністративним позовом, Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області не є належним відповідачем у даній справі. Також, відповідач зазначив про відсутність підстав для призначення та виплати позивачу одноразової допомоги.
На підставі п. 2 ч. 1 ст. 311 КАС України справа розглянута в порядку письмового провадження, у зв`язку з чим, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 311 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Колегія суддів, заслухавши доповідь обставин справи, перевіривши рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що вимоги апеляційної скарги не підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Як встановлено судовим розглядом, відповідно до акту від 18.01.2008 № 1 розслідування професійного хронічного захворювання ОСОБА_1 встановлений діагноз пневмоконіоз, ускладнений хронічним бронхітом ІІ ст., фаза затихаючого загострення ЛН-І (першої) ст., переважно по рестриктивному типу. Захворювання професійне встановлено первинно. Початкове явище сенсоневральної туговухості Н.90.3. Захворювання професійне.
Актом огляду МСЕК серія 2-20 СУ № 032703 від 27.02.2008 про результати визначення ступеня втрати професійної працездатності у відсотках, потреби у додаткових видах допомоги ОСОБА_1 встановлено втрату 20 % професійної працездатності на період з 20.02.2008 по 01.03.2010 у зв`язку з професійним захворюванням по пневмоконіозу від 2007 первинно, відсотки по сенсоневральній туговухості від 2007 не визначені.
ОСОБА_1 07.04.2008 звернувся із заявою до відділення ВД ФССНВ у м. Красний Луч Луганської області про призначення страхової виплати у зв`язку з професійним захворюванням на виробництві.
Постановою відділення ВД ФССНВ в м. Красний Луч від 09.04.2008 № 1206/10488/10488/2 позивачу призначено одноразову допомогу у разі стійкої втрати професійної працездатності 20% відповідно до висновку МСЕК від 27.02.2008 серія 2-20 СУ № 032703 в сумі 37980 грн.
Актом огляду МСЕК серія 10 ААА № 011006 від 08.04.2010 про результати визначення ступеня втрати професійної працездатності у відсотках, потреби у додаткових видах допомоги ОСОБА_1 встановлено втрату 20 % професійної працездатності на період з 01.03.2010 по 01.03.2012 у зв`язку з професійним захворюванням пневмоконіоз від 2007 року повторно.
Актом огляду МСЕК серія 10 ААА № 089410 від 14.03.2012 про результати визначення ступеня втрати професійної працездатності у відсотках, потреби у додаткових видах допомоги позивачу встановлено втрату 25 % професійної працездатності на період з 01.03.2012 по 01.03.2014 у зв`язку з професійним захворюванням пневмоконіоз повторно, відсотки по сенсоневральній туговухості від 2007 року не визначені.
Відповідно до виписки з акта огляду МСЕК серія 10 ААА № 224873 від 10.04.2014 про результати визначення ступеня втрати професійної працездатності у відсотках, потреби у наданні медичної то соціальної допомоги ОСОБА_1 встановлено втрату 35 % професійної працездатності на період з 26.03.2014 до 01.04.2016; в тому числі 20 % по пневмоконіозу професійному захворюванню від 2007 року повторно, 15 % по сенсоневральній туговухості професійному захворюванню від 2007 року первинно; за минулий час: 20 % на період з 01.03.2014 до 26.03.2014 по пневмоконіозу від 2007 року повторно.
24.04.2014 ОСОБА_1 звернувся із заявою до відділення ВД ФССНВ у м. Красний Луч Луганської області про проведення перерахунку призначених страхових виплат у зв`язку зі зміною % втрати професійної працездатності відповідно до висновку МСЕК про ступінь втрати професійної працездатності після повторного огляду.
Постановою від 28.04.2014 № 1206/10488/10488/10 відділення ВД ФССНВ у м. Красний Луч Луганської області від ОСОБА_1 було призначено перераховану щомісячну грошову суму в разі часткової втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку в розмірі 706,51 грн. на період з 01.03.2014 по 25.03.2014 включно відповідно до висновку МСЕК від 10.04.2014 серія 10 ААА № 224873 про встановлення потерпілому стійкої втрати професійної працездатності 20 %.
Постановою відділення ВД ФССНВ у м. Красний Луч Луганської області від 28.04.2014 № 1206/0488/10488/11 позивачу відмовлено у продовженні та призначенні щомісячної страхової виплати у зв`язку з розглядом справи у суді по приведенню акту П-4 у відповідність.
Постановою відділення ВД ФССНВ у м. Красний Луч Луганської області від 28.04.2014 № 1206/0488/10488/12 ОСОБА_1 відмовлено у призначенні одноразової допомоги, так як відсоток втрати працездатності по профзахворюванню сенсоневральної туговухості було розглянуто 27.02.2008 на Луганській проф. МСЕК згідно довідки МСЕК 2-20 СУ № 032703 від 27.02.2008.
Рішенням Краснолуцького міського суду Луганської області від 25.07.2014 по справі № 413/3703/14-ц, яке набрало законної сили, встановлено, що акт за формою П-4 № 1 від 18.01.2008 щодо ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , є документом, який має юридичне значення для продовження виплат йому страхових сум по відшкодуванню шкоди здоров`ю виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві і профзахворювань в м. Красний Луч Луганської області.
Постановою відділення ВД ФССНВ у м. Красний Луч Луганської області від 24.10.2014 № 1206/0488/10488/14 позивачу призначено перераховану щомісячну грошову суму в разі часткової втрати професійної працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку в розмірі 1236,39 грн. на період з 26.03.2014 по 31.03.2016 відповідно до висновку МСЕК від 10.04.2014 серія 10 ААА № 224873.
Згідно з довідкою відділення ВД ФССНВ у м. Дніпропетровську від 25.08.2015 № 384 ОСОБА_1 перебував на обліку в даному відділенні як особа, яка переміщена з тимчасово окупованої території України або району АТО, та отримував страхові виплати за період з 01.11.2014 по 30.06.2015. Заборгованість з 01.04.2014 по 31.10.2014 виплачена в повному обсязі.
За письмовою заявою ОСОБА_1 постановою відділення ВД ФССНВ у м. Красний Луч Луганської області від 07.07.2015 № 1206/0488/10488/14 позивача знято з обліку та припинено страхові виплати у зв`язку зі зняттям з обліку справи потерпілого та передачею її за межі області.
Актом огляду МСЕК серія 10 ААА № 269969 від 30.03.2016 про результати визначення ступеня втрати професійної працездатності у відсотках, потреби у наданні медичної та соціальної допомоги ОСОБА_1 встановлено втрату 35 % професійної працездатності по професійному захворюванню акт № 1 від 18.01.2008, дата переогляду 30.03.2018.
01.04.2016 позивач звернувся із заявою до відділення ВД ФССНВ у м. Охтирка Сумської області про продовження раніше призначених страхових виплат у зв`язку з професійним захворюванням.
Постановою відділення ВД ФССНВ у м. Охтирка Сумської області від 08.04.2016 № 1814/0488/10488/17 позивачу продовжено виплату раніше призначеної щомісячної грошової суми в разі часткової втрати професійної працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку в розмірі 1334,06 грн. на період з 01.04.2016 по 30.03.2018 відповідно до висновку МСЕК від 10.04.2014 серія 10 ААА № 224873 та висновку МСЕК від 30.03.2016 серія 10 ААА № 269969.
27.11.2015 ОСОБА_1 звернувся з письмовою заявою до відділення ВД ФССНВ у м. Охтирка Сумської області про призначення та виплату одноразової грошової допомоги по встановленим 15 % втрати працездатності по професійному захворюванню за висновком МСЕК від 20.04.2014.
Листом від 17.12.2015 № 753-25-05 відділення виконавчої дирекції ФССНВ у м. Охтирка Сумської області повідомило позивача про те, що призначення та виплата одноразової допомоги по встановлених йому 15 % втрати працездатності по професійному захворюванню висновком МСЕК від 20.04.2014 року буде проведено лише після надходження письмового підтвердження про те, що підлеглими відділеннями управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництв та професійних захворювань України у Луганській області зазначена виплата не проводилася.
Листом відділення ВД ФССНВ у м. Охтирка Сумської області від 18.03.2015 № 80-12-15 позивачу відмовлено у проведенні виплати одноразової грошової допомоги за висновком МСЕК від 20.04.2014, оскільки постановою від 28.04.2010 № 1206/0488/10488/12 відділення ВД ФССНВ в м. Красний Луч Луганської області дане питання вже розглядалося та ОСОБА_1 було відмовлено у призначенні одноразової допомоги. Також зазначено про те, що відповідно до п. 3.5.2 "Порядку призначення, перерахування та проведення страхових виплат", затвердженого постановою Правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 27.04.2007 № 24 - при встановленні МСЕК вищого ступеня стійкої втрати професійної працездатності відносно попереднього обстеження одноразова допомога не призначається (т. 1 а.с. 38).
Не погодившись із постановою відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Красний Луч Луганської області від 28.04.2014 № 1206/10488/12 "Про відмову у страхових виплатах та наданні соціальних послуг" позивач звернувся до суду із даним позовом.
Задовольняючи частково позов, суд першої інстанції виходив з того, що соціальна допомога по втраті професійної працездатності по одному із захворювань не призначалась, відсоток втрати працездатності встановлений не був, внаслідок чого ОСОБА_1 має підстави для призначення та виплати такої одноразової допомоги.
Колегія суддів погоджується із висновком суду першої інстанції, з огляду на таке.
Відповідно до ст. 3 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) держава гарантує усім застрахованим громадянам забезпечення прав у страхуванні від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання.
Частиною 2 ст. 13 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності", страховим випадком є нещасний випадок на виробництві або професійне захворювання, що спричинили застрахованому професійно зумовлену фізичну чи психічну травму за обставин, зазначених у статті 14 цього Закону, з настанням яких виникає право застрахованої особи на отримання матеріального забезпечення та/або соціальних послуг.
Згідно з ч. 3 ст. 13 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності", професійне захворювання є страховим випадком також у разі його встановлення чи виявлення в період, коли потерпілий не перебував у трудових відносинах з підприємством, на якому він захворів.
Статтею 14 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" визначено, що до професійного захворювання належить захворювання, що виникло внаслідок професійної діяльності застрахованого та зумовлюється виключно або переважно впливом шкідливих речовин і певних видів робіт та інших факторів, пов`язаних з роботою.
При цьому, перелік соціальних послуг та виплат, які здійснюються та відшкодовуються Фондом соціального страхування від нещасних випадків, наведено у ст. 21 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" (у редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин).
Відповідно до ст. 21 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності", у разі настання страхового випадку Фонд соціального страхування від нещасних випадків зобов`язаний у встановленому законодавством порядку, зокрема: своєчасно та в повному обсязі відшкодовувати шкоду, заподіяну працівникові внаслідок ушкодження його здоров`я або в разі його смерті, виплачуючи йому або особам, які перебували на його утриманні, зокрема: допомогу у зв`язку з тимчасовою непрацездатністю до відновлення працездатності або встановлення інвалідності; одноразову допомогу в разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого; щомісяця грошову суму в разі часткової чи повної втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку потерпілого, пенсію по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання; пенсію у зв`язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання; допомогу дитині відповідно до статті 9 цього Закону.
Статтею 28 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" передбачено, що страховими виплатами є грошові суми, які згідно із ст. 21 цього Закону Фонд соціального страхування від нещасних випадків виплачує застрахованому чи особам, які мають на це право, у разі настання страхового випадку.
Зазначені грошові суми складаються із: 1) страхової виплати втраченого заробітку (або відповідної його частини) залежно від ступеня втрати потерпілим професійної працездатності (далі - щомісячна страхова виплата); 2) страхової виплати в установлених випадках одноразової допомоги потерпілому (членам його сім`ї та особам, які перебували на утриманні померлого); 3) страхової виплати пенсії по інвалідності потерпілому; 4) страхової виплати пенсії у зв`язку з втратою годувальника; 5) страхової виплати дитині, яка народилася інвалідом внаслідок травмування на виробництві або професійного захворювання її матері під час вагітності; 6) страхових витрат на медичну та соціальну допомогу.
Таким чином, страхова виплата одноразової допомоги потерпілому є одним з видів відшкодування шкоди, заподіяної працівникові внаслідок ушкодження його здоров`я.
Відповідно до ст. 30 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності", ступінь втрати працездатності потерпілим установлюється МСЕК за участю Фонду соціального страхування від нещасних випадків і визначається у відсотках професійної працездатності, яку мав потерпілий до ушкодження здоров`я. МСЕК установлює обмеження рівня життєдіяльності потерпілого, визначає професію, з якою пов`язане ушкодження здоров`я, причину, час настання та групу інвалідності у зв`язку з ушкодженням здоров`я, а також визначає необхідні види медичної та соціальної допомоги.
Огляд потерпілого проводиться МСЕК за умови подання акта про нещасний випадок на виробництві, акта розслідування професійного захворювання за встановленими формами, висновку спеціалізованого медичного закладу (науково-дослідного інституту профпатології чи його відділення) про професійний характер захворювання, направлення лікувально-профілактичного закладу або роботодавця чи профспілкового органу підприємства, на якому потерпілий одержав травму чи професійне захворювання, або робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків, суду чи прокуратури.
Абзацом 2 п. 3 Положення про медико-соціальну експертизу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 № 1317 (далі - Положення № 1317) встановлено, що медико-соціальна експертиза потерпілим від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання проводиться після подання акта про нещасний випадок на виробництві, акта розслідування професійного захворювання за встановленими формами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 № 1112, висновку спеціалізованого медичного закладу (науково-дослідного інституту професійної патології чи його відділення) про професійний характер захворювання, направлення лікувально-профілактичного закладу охорони здоров`я або роботодавця чи профспілкового органу підприємства, на якому потерпілий одержав травму чи професійне захворювання, або робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків, суду чи прокуратури.
Відповідно до п. 8 Положення про порядок, умови та критерії встановлення інвалідності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 року № 1317, датою встановлення інвалідності та ступеня втрати професійної працездатності потерпілому від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання у відсотках вважається день надходження до комісії документів, зазначених у пункті 3 цього Положення. Інвалідність та ступінь втрати професійної працездатності (у відсотках) такого потерпілого встановлюються до першого числа місяця, що настає за місяцем, на який призначено повторний огляд.
За приписами пункту 3 Положення № 1317 медико-соціальна експертиза проводиться з метою встановлення інвалідності хворим, що досягли повноліття, потерпілим від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, інвалідам (далі - особи, що звертаються для встановлення інвалідності) за направленням відповідного лікувально-профілактичного закладу охорони здоров`я після проведення діагностичних, лікувальних і реабілітаційних заходів за наявності документів, що підтверджують стійке порушення функцій організму, обумовлене захворюваннями, наслідками травм або вродженими вадами, які спричиняють обмеження нормальної життєдіяльності особи.
Порядок виплати одноразової страхової виплати визначається ч. 2 ст. 34 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності", за змістом якої у разі стійкої втрати професійної працездатності, встановленої МСЕК, Фонд соціального страхування від нещасних випадків проводить одноразову страхову виплату потерпілому, сума якої визначається із розрахунку середньомісячного заробітку потерпілого за кожний відсоток втрати потерпілим професійної працездатності, але не вище чотирикратного розміру граничної суми заробітної плати (доходу), з якої справляються внески до Фонду.
У разі коли при подальших обстеженнях МСЕК потерпілому встановлено інший, вищий ступінь втрати стійкої професійної працездатності, з урахуванням іншої професійної хвороби або іншого каліцтва, пов`язаного з виконанням трудових обов`язків, йому провадиться одноразова виплата, сума якої визначається із розрахунку середньомісячного заробітку потерпілого за кожний відсоток збільшення ступеня втрати професійної працездатності відносно попереднього обстеження МСЕК, але не вище чотирикратного розміру граничної суми заробітної плати (доходу), з якої справляються внески до Фонду соціального страхування від нещасних випадків.
У ході судового розгляду встановлено, що актом розслідування професійного хронічного захворювання від 18.01.2008 № 1 ОСОБА_1 встановлено діагноз пневмоконіоз, ускладнений хронічним бронхітом ІІ ст., фаза затихаючого загострення ЛН-І (першої) ст., переважно по рестриктивному типу. Захворювання професійне. Початкове явище сенсоневральної туговухості Н.90.3. Захворювання професійне.
Із вказаного акту встановлено, що за наслідками обстеження позивачу встановлено два професійних захворювання.
Випискою з акта огляду МСЕК серія 2-20 СУ № 032703 від 27.02.2008 про результати визначення ступеня втрати професійної працездатності у відсотках, потреби у додаткових видах допомоги позивачу встановлено втрату 20 % професійної працездатності на період з 20.02.2008 по 01.03.2010 у зв`язку з професійним захворюванням по пневмоконіозу від 2007 р. первинно, а відсотки по сенсоневральній туговухості від 2007 р. не визначені.
У той же час, випискою з акта огляду МСЕК серія 10 ААА № 224873 від 10.04.2014 про результати визначення ступеня втрати професійної працездатності у відсотках, потреби у наданні медичної то соціальної допомоги позивачу встановлено втрату 35 % професійної працездатності на період з 26.03.2014 по 01.04.2016; в тому числі 20 % по пневмоконіозу професійному захворюванню від 2007 р. повторно, 15 % по сенсоневральній туговухості професійному захворюванню від 2007 р. первинно.
В основу оскаржуваної постанови відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Красний Луч Луганської області покладено висновок, що питання щодо відсотку втрати працездатності позивачем було розглянуто 27.02.2008 згідно довідки МСЕК 2-20 СУ №032703 від 27.02.2008.
Однак, такі висновки Фонду у ході судового розгляду не знайшли підтвердження.
Натомість, судовим розглядом встановлено, що ОСОБА_1 соціальна допомога по втраті професійної працездатності по захворюванню сенсоневральній туговухості не призначалась, відсоток втрати працездатності встановлений не був.
При цьому, при подальшому обстеженні МСЕК позивачу встановлено інший, вищий ступінь втрати стійкої професійної працездатності - 35 %, з урахуванням іншої професійної хвороби - сенсоневральної туговухості - 15 %.
З огляду на викладене, колегія суддів погоджується із висновками суду першої інстанції, що ОСОБА_1 мав підстави для призначення та виплати одноразової допомоги.
Таким чином, колегія суддів зазначає, що суд першої інстанції задовольняючи позовні вимоги в цій частині діях законно та прийняв обґрунтоване рішення про скасування оскаржуваної постанови.
Доводи апеляційної скарги стосовно того, що відповідачем у даній справі має бути відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Красний Луч Луганської області, яке не ліквідовано як юридичну особу, але знаходиться на непідконтрольній території, колегією суддів не приймаються, оскільки за наслідками проведеної реорганізації після проведеної реорганізації Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України шляхом злиття було реорганізовано та утворено - Фонд соціального страхування України, з огляду на що Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області є правонаступником управлінь та відділень Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.
Стосовно доводів апеляційної скарги щодо пропущення позивачем строку звернення до суду із адміністративним позовом колегія суддів звертає увагу, що відповідачем та третьої особою не надано суду належних доказів направлення та вручення ОСОБА_1 оскаржуваної постанови.
Відповідно до ч. ч. 1, 2, 3 ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
У відповідності до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
На підставі викладеного, судова колегія вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги спростовані наведеними вище обставинами та нормативно - правовим обґрунтуванням, у зв`язку з чим підстав для скасування рішення суду першої інстанції не вбачається.
Керуючись ст. ст. 243, 250, 311, 315, 316, 321 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області - залишити без задоволення.
Рішення Сумського окружного адміністративного суду від 17.07.2019 по справі № 480/1402/19 залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя-доповідач І.М. Ральченко Судді Г.Є. Бершов В.В. Катунов
Суд | Другий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.12.2019 |
Оприлюднено | 18.12.2019 |
Номер документу | 86386231 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Другий апеляційний адміністративний суд
Ральченко І.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні