Постанова
від 17.12.2019 по справі 300/1764/19
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 грудня 2019 року№ 857/11876/19

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Попка Я.С.

суддів Кухтея Р.В., Хобор Р.Б.

за участю секретаря судового засідання Кітраль Х.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Карпатнафтохім на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2019 року, ухвалене суддею Микитин Н.М., 15:28:41 год, м. Івано-Франківськ, дата складання повного тексту рішення 21 жовтня 2019 року, у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Карпатнафтохім до виконавчого комітету Рожнятівської селищної ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання до вчинення дій,-

В С Т А Н О В И В:

21.08.2019 позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю Карпатнафтохім звернулося до суду з позовом до виконавчого комітету Рожнятівської селищної ради, в якому просить:

визнати протиправною бездіяльність відповідача, що полягає у неприйнятті рішення щодо присвоєння чи відмови у присвоєнні поштової адреси об`єктам ТОВ Карпатнафтохім , що розташовані на земельній ділянці з кадастровим номером 2624855100:02:001:0001 за межами населеного пункту селища міського типу Рожнятів Івано-Франківської області згідно заяви №900 від 06.06.2019;

зобов`язати відповідача розглянути заяву №900 від 06.06.2019 про присвоєння поштової адреси об`єктам ТОВ Карпатнафтохім , що розташовані на земельній ділянці з кадастровим номером 2624855100:02:001:0001 за межами населеного пункту селища міського типу Рожнятів Івано-Франківської області та прийняти рішення згідно чинного законодавства України.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2019 року в задоволенні позову відмовлено.

Рішення суду першої інстанції мотивоване тим, що позивачем не долучено всього переліку документів, визначених Порядком присвоєння та зміни поштових адрес об`єктам нерухомого майна на території Рожнятівської селищної ради, затвердженим рішенням Рожнятівської селищної ради Рожнятівського району Івано-Франківської області № 393-28/2019 від 18.04.2019, при зверненні до відповідача із заявою про присвоєння поштової адреси об`єктам нерухомого майна. Ненадання позивачем повного переліку документів відповідно до п. 3.2 Порядку унеможливило прийняття відповідачем рішення про присвоєння чи відмову у присвоєнні поштової адреси з огляду на вимоги абз. 6 п. 3.5 Порядку, який, встановлює необхідність надання заявнику (ТОВ Карпатнафтохім ) строку для подання повного копмлекту документів.Таким чином, відповідачем підставно надано відповідь позивачу від 12.06.2019, якою роз`яснено про необхідність подання позивачем повного комплекту документів із зазначенням переліку таких документів.

Крім того, суд першої інстанції зазначає, що вирішення питання про присвоєння поштової адреси об`єкту нерухомого майна, що знаходиться за межами населеного пункту належало до повноважень виконавчого органу сільської, селищної, міської ради з моменту звернення 06.06.2019 до 01.07.2019. Дана обставина визнається сторонами. Відповідно до п.3.5 Порядку належний строк розгляду заяви позивача від 06.06.2019 не повинен перевищувати 30 календарних днів (у разі наявності всіх документів) з дня звернення, тобто 06.07.2019. А оскільки, термін розгляду вказаної заяви випливав 06.07.2019 то, відповідно, прийняття рішення щодо присвоєння чи відмови у присвоєнні поштової адреси об`єктам ТОВ Карпатнафтохім , що розташовані на земельній ділянці з кадастровим номером 2624855100:02:001:0001 за межами населеного пункту селища міського типу Рожнятів, з 01.07.2019 не належало до компетенції відповідача, а такі повноваження передано Рожнятівській районній державній адміністрації. Крім того, не усунення позивачем недоліків заяви від 06.06.2019 шляхом подання необхідних додатків до 01.07.2019 унеможливило її розгляд у вказаний строк.

Суд першої інстанції констатує, що відповідач підставно керувався Порядком присвоєння та зміни поштових адрес об`єктам нерухомого майна на території Рожнятівської селищної ради при розгляді заяви позивача від 06.06.2019, відповідно, норми Закону України Про звернення громадян в даному випадку не підлягають застосуванню.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, вважаючи його постановленим з неповним з`ясуванням обставин, що мають значеня для справи, недоведеністю обставин, що мають значення для справи, які суд визнав встановленими, неправильним застосуванням норм матеріального права, Товариство з обмеженою відповідальністю Карпатнафтохім оскаржило його, подавши апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішенняІвано-Франківського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2019 року та ухвалити нове рішення, яким повністю задовольнити позовні вимоги.

Обґрунтовуючи доводи апеляційної скарги апелянт вказує на те, що виконавчий комітет Рожнятівської селищної ради жодних відповідей на заяви позивача так і не надав. Долучені відповідачем до матеріалів справи відповіді про результат розгляду поданих заяв жодним чином не спростовують факт бездіяльності даного органу, оскільки вони не дають змоги встановити факт їх направлення, а відтак і ознайомлення з ними заявником -ТзОВ Карпатнафтохім . Крім того, жоден з документів які виконавчий комітет Рожнятівської селищної ради надав суду після подання відзиву у справі, окрім Порядку присвоєння та зміни поштових адрес, не вручений/надісланий позивачу, що підтверджується відсутністю відповідних доказів в матеріалах даної справи.Тобто суд першої інстанції протиправно встановив, що виконавчий комітет Рожнятівської селищної ради надав відповідьна підставі такого доказу, як Журнал вхідної/вихідної кореспонденції за 2019 рік .

Апелянт вважає, що питання практичної реалізації громадянами України, як і юридичними особами, наданого їм Конституцією України права на звернення регулює Закон України Про звернення громадян від 02 жовтня 1996 року №393/96-ВР (далі - Закон).

Відтак, на переконання апелянта, виконавчий комітет Рожнятівської селищної ради не надав суду належних доказів надання письмової відповіді на заяву Товариства з обмеженою відповідальністю Карпатнафтохім .

Вислухавши суддю-доповідача, дослідивши обставини справи та доводи апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що апеляційна скарга не підлягає до задоволення з таких підстав.

Із змісту ст. 19 Конституції України вбачається, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Розглядаючи спір, суд апеляційної інстанції вважає, що суд першої інстанції повно і всебічно дослідив і оцінив обставини по справі, надані сторонами докази, правильно визначив юридичну природу спірних правовідносин і закон, який їх регулює.

Встановлено, підтверджено матеріалами справи, що Товариство з обмеженою відповідальністю Карпатнафтохім з 22.07.2014 зареєстроване як юридична особа, згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

06.06.2019 ТзОВ Карпатнафтохім звернулося до виконавчого комітету Рожнятівської селищної ради із заявою №900 для виготовлення технічного паспорту та реєстрації права власності на об`єкти/споруди, які розташовані на земельній ділянці з кадастровим номером 2624855100:02:001:0001 за межами населеного пункту смт. Рожнятів, згідно якої просив присвоїти поштову адресу наступним об`єктам: автодорога по гребеню греблі ІН 1303000425, землянагребля ІН 1303000428, канал підвідний водоскиду Чечва ІН 1303000431, резервний водозабір ІН 1303000600(а.с.11). До вказаної заяви позивач долучив довідку №2/3 - 52 від 06.06.2019, про те, що вищенаведені об`єкти станом на 01.06.2019 рахуються в бухгалтерському обліку основних засобів водопостачання та каналізації ТзОВ Карпатнафтохім (а.с.12).

За результатами розгляду вищенаведеної заяви виконавчий комітет Рожнятівської селищної ради прийняв рішення від 11.06.2019 № 36 Про розгляд заяв громадян селища і відношень установ, підприємств та організацій , яким, керуючись Законом України Про місцеве самоврядування в Україні , вирішив винести на до вивчення заяву позивача про присвоєння поштової адреси на гідротехнічні споруди: автодорога по гребеню греблі, земляна гребля, канал підвідний водоскиду Чечва, резервний водозабір, які знаходяться за межами населеного пункту смт. Рожнятів у зв`язку з недостатньою кількістю поданих документів.

Листом від 12.06.2019 № 60/02-33 відповідачем була надана відповідь позивачу на заяву від 06.06.2019 №900, згідно якої необхідно було надати перелік документів для присвоєння поштової адреси існуючого об`єкта нерухомості, а саме: копія документа, що посвідчує особу заявника (паспорт - для фізичних осіб, витяг з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців); належним чином завірена копія правовстановлюючого документу на об`єкт нерухомості; належним чином завірена копія документу, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою (за наявності); копія технічного паспорту об`єкту нерухомості.

06.08.2019 ТОВ Карпатнафтохім звернулося до відповідача із заявою №2/3 щодо надання відповіді про результати розгляду попередньої заяви від 06.06.2019.

Листом від 14.08.2019 №85/02-33 Рожнятівською селищною радою повідомлено позивача, що згідно постанови Кабінету Міністрів України № 367 від 27.03.2019 присвоєння адрес об`єктам будівництва та об`єктам нерухомого майна з 1 липня 2019 року здійснюється виключно відповідно до Типового порядку реалізації експериментального проекту з присвоєння адрес об`єктам будівництва та об`єктам нерухомого майна, затвердженого цією постановою. Рішення про присвоєння або зміну адреси об`єкта будівництва, об`єкта нерухомого майна відповідно до цього Порядку приймає уповноважений орган містобудування та архітектури. Об`єкти нерухомого майна (автодорога по гребеню греблі, землянагребля, канал підвідний водоскиду Чечва, резервний водозабір) розташовані на земельній ділянці, яка знаходиться за межами населеного пункту смт. Рожнятів, а тому Рожнятівська селищна рада рекомендувала звернутися до Рожнятівської районної державної адміністрації з питання присвоєння поштової адреси.

Повноваження виконавчого комітету Рожнятівської селищної ради у спірних правовідносинах регулюються, зокрема, Законом України Про місцеве самоврядування в Україні .

Статтею 24 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише в межах повноважень та у спосіб, передбачений Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

Відповідно до підпункту 10 пункту б статті 30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до делегованих законом повноважень виконавчого органу сільської, селищної, міської ради в галузі житлово-комунального господарства віднесено облік та реєстрацію відповідно до закону об`єктів нерухомого майна незалежно від форми власності.

Згідно статті 40 цього ж Закону виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, крім повноважень, передбачених цим Законом, здійснюють й інші надані їм законом повноваження.

Порядок присвоєння адрес об`єктів нерухомості на території Рожнятівської селищної ради визначено Порядком присвоєння та зміни поштових адрес об`єктам нерухомого майна на території Рожнятівської селищної ради, затвердженим рішенням Рожнятівської селищної ради Рожнятівського району Івано-Франківської області від 18.04.2019 № 393-28/2019 (далі - Порядок).

Розділом 2 Порядку встановлено процедуру розгляду та перелік документів щодо присвоєння та зміни поштових адрес об`єктам нерухомого майна.

Пунктами 4.1, 4.2 розділу 4 Порядку передбачено, що присвоєння та зміна поштових адрес об`єктам нерухомого майна здійснюється шляхом прийняття відповідних рішення виконкому селищної ради.

Відповідно пункт 3.2 Порядку для присвоєння поштової адреси/зміни для існуючих об`єктів нерухомості до заяви юридичної особи додаються такі документи: копія свідоцтва про державну реєстрацію;посвідчена нотаріально довіреність (для уповноважених осіб); копія правовстановлюючого документа на об`єкт, який підтверджує право власності заявника на об`єкт нерухомого майна;довідка про взяття на баланс об`єкта нерухомого майна; рішення виконавчого комітету про передачу об`єкта нерухомого майна; акт приймання-передачі об`єкта нерухомого майна; копія технічного паспорта на об`єкт; лист органу, який здійснює реєстрацію речових прав на нерухоме майно

Встановлено, що позивач при зверненні до відповідача із заявою від 06.06.2019 долучив тільки довідку №2/3 - 52 від 06.06.2019, про те, що вищенаведені об`єкти станом на 01.06.2019 рахуються в бухгалтерському обліку основних засобів водопостачання та каналізації ТОВ Карпатнафтохім .

Отже, позивачем не долучено всього переліку документів визначених Порядком при зверненні до відповідача із заявою про присвоєння поштової адреси об`єктам нерухомого майна.

Згідно абз. 6 п. 3.5 Порядку у разі відсутності або неповного комплекту документів, зазначених у п. 2.2-3.3 цього Порядку, виконавчий комітет надає заявнику письмову відповідь із встановленням терміну для надання таких документів. Таким чином, на виконання наведеної норми, відповідач листом від 12.06.2019 № 60/02-33 зазначив про необхідність подання додаткових документів та визначив їх перелік.

Щодо вимоги сторони позивача про визнати протиправною бездіяльності відповідача, що полягає у неприйнятті рішення щодо присвоєння чи відмови у присвоєнні поштової адреси об`єктам ТОВ Карпатнафтохім , які розташовані на земельній ділянці з кадастровим номером 2624855100:02:001:0001 за межами населеного пункту селища міського типу Рожнятів Івано-Франківської області згідно заяви №900 від 06.06.2019, то суд апеляційної інстанції, зазначає наступне.

Внесення 11.06.2019 на розгляд виконавчого комітету Рожнятівської селищної ради заяви позивача від 06.06.2019 свідчить про вчинення відповідачем дій для розгляду вказаної заяви у термін до 01.07.2019, тобто до передачі повноважень з присвоєння поштових адрес об`єктам нерухомого майна, розташованих на земельній ділянці, яка знаходиться за межами населеного пункту, місцевій державній адміністрації.

Однак, ненадання позивачем повного переліку документів відповідно до п. 3.2 Порядку унеможливило прийняття відповідачем рішення про присвоєння чи відмову у присвоєнні поштової адреси з огляду на вимоги абз. 6 п. 3.5 Порядку, який, встановлює необхідність надання заявнику (ТОВ Карпатнафтохім ) строку для подання повного копмлекту документів.

Відтак, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції, що відповідачем підставно надано відповідь позивачу від 12.06.2019, якою роз`яснено про необхідність подання позивачем повного комплекту документів із зазначенням переліку таких документів.

Разом з тим, суд апеляційної інстанції зазначає, що направлення відповідачем відповіді від 12.06.2019 без повідомлення про вручення поштового відправлення, не може бути окремою підставою до задоволення позову, з огляду на відсутність такої вимоги у п. 3.5 Порядку.

Щодо наявності у відповідача повноважень для розгляду заяви позивача від 06.06.2019 та прийняття рішення про присвоєння чи відмову у присвоєнні поштової адреси об`єктам ТзОВ Карпатнафтохім суд апеляційної інстанції зазначає.

Встановлено, що ТзОВ Карпатнафтохім звернувся 06.06.2019 із заявою про присвоєння поштової адреси об`єктам/спорудам (автодорога по гребню греблі, земляна гребля, канал підвідний водоскиду Чечва, резервний водозабір), які розташовані на земельній ділянці з кадастровим номером 2624855100:02:001:0001, що знаходиться за межами населеного пункту смт. Рожнятів.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 367 від 27 березня 2019 року про деякі питання дерегуляції господарської діяльності, присвоєння адрес об`єктам будівництва та об`єктам нерухомого майна з 1 липня 2019 року здійснюється виключно відповідно до Типового порядку реалізації експериментального проекту з присвоєння адрес об`єктам будівництва та об`єктам нерухомого майна, затвердженого цією постановою. Рішення про присвоєння або зміну адреси об`єкта будівництва, об`єкта нерухомого майна відповідно до цього Порядку приймає уповноважений орган містобудування та архітектури (далі - уповноважений орган з присвоєння адреси).

Уповноваженим органом з присвоєння адреси може бути:виконавчий орган сільської, селищної, міської ради - якщо об`єкт розташований у межах території, на яку поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради;районні в м. Києві державні адміністрації - якщо об`єкт розташований у межах території, на яку поширюються повноваження районної у м. Києві державної адміністрації;місцева державна адміністрація - якщо об`єкт розташований у межах території, на яку не поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради або районних у м. Києві державних адміністрацій.

Відтак, вирішення питання про присвоєння поштової адреси об`єкту нерухомого майна, що знаходиться за межами населеного пункту належало до повноважень виконавчого органу сільської, селищної, міської ради з моменту звернення 06.06.2019 до 01.07.2019.

Разом з тим, суд апеляційної інстанції звертає увагу, що відповідно до п.3.5 Порядку належний строк розгляду заяви позивача від 06.06.2019 не повинен перевищувати 30 календарних днів (у разі наявності всіх документів) з дня звернення, тобто 06.07.2019.

Оскільки, термін розгляду вказаної заяви випливав 06.07.2019 то, відповідно, прийняття рішення щодо присвоєння чи відмови у присвоєнні поштової адреси об`єктам ТзОВ Карпатнафтохім , що розташовані на земельній ділянці з кадастровим номером 2624855100:02:001:0001 за межами населеного пункту селища міського типу Рожнятів, з 01.07.2019 не належало до компетенції відповідача, а такі повноваження передано Рожнятівській районній державній адміністрації.

Крім того, не усунення позивачем недоліків заяви від 06.06.2019 шляхом подання необхідних додатків до 01.07.2019 унеможливило її розгляд у вказаний строк.

Таким чином, судом першої інстанції правомірно відмовлено в задоволенні позовних вимог в частині зобов`язання розглянути заяву позивача від 06.06.2019 та прийняти відповідне рішення, оскільки у відповідача відсутні вказані повноваження та позивачем не надано позивачем документів визначених п. 3.2 Порядку.

Крім того, суд апеляційної інстанції зазначає, що Закон України Про звернення громадян регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об`єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів. Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

Згідно ст.1 Закону України Про звернення громадян громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об`єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов`язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Отже, суб`єктом звернення відповідно до наведених норм за Законом України Про звернення громадян є фізичні особи (громадяни України, в окремих випадках особи, які не є громадянами України), тоді як позивач є юридичною особою. Крім того, в заяві від 06.06.2019 №900 позивач не посилався на вказаний Закон.

Таким чином, апеляційний суд погоджується з позицією суду першої інстанції, що відповідач підставно керувався Порядком присвоєння та зміни поштових адрес об`єктам нерухомого майна на території Рожнятівської селищної ради при розгляді заяви позивача від 06.06.2019, відповідно, норми Закону України Про звернення громадян в даному випадку не підлягають застосуванню.

Внаслідок чого, колегія суддів апеляційного суду погоджується з висновком суду першої інстанції про відсутність порушень норм законодавства з боку відповідача у вказаних правовідносинах, а як наслідок вважає безпідставними позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю Карпатнафтохім до виконавчого комітету Рожнятівської селищної ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання до вчинення дій.

Відповідно до частини 2 статті 6 КАС України та статті 17 Закону України Про виконання рішень і застосування практики Європейського Суду з прав людини передбачено застосування судами Конвенції та практики ЄСПЛ як джерела права.

Так, у п.58 Рішення Європейського суду з прав людини у справі Серявін та інші проти України від 10 лютого 2010 Суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення. Хоча національний суд має певну свободу розсуду щодо вибору аргументів у тій чи іншій справі та прийняття доказів на підтвердження позицій сторін, орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.

З огляду на викладене, апеляційний суд приходить до переконання, що суд першої інстанції, вирішуючи даний публічно-правовий спір, правильно встановив фактичні обставини справи та надав їм належну правову оцінку, а доводи апелянта на правомірність прийнятого рішення не впливають та висновків суду не спростовують.

Згідно ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ч.3 ст.243, ст.ст. 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Карпатнафтохім залишити без задоволення, а рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2019 року у справі №300/1764/19 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Карпатнафтохім до виконавчого комітету Рожнятівської селищної ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання до вчинення дій - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку лише з підстав, визначених в статті 328 КАС України, протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Головуючий суддя Я. С. Попко судді Р. В. Кухтей Р. Б. Хобор Повне судове рішення складено 18.12.2019.

Дата ухвалення рішення17.12.2019
Оприлюднено20.12.2019
Номер документу86425801
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/1764/19

Постанова від 24.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Ухвала від 23.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Ухвала від 05.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Постанова від 17.12.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Попко Ярослав Степанович

Ухвала від 14.11.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Попко Ярослав Степанович

Ухвала від 14.11.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Попко Ярослав Степанович

Рішення від 16.10.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитин Н.М.

Рішення від 16.10.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитин Н.М.

Ухвала від 23.08.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитин Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні