Постанова
від 17.12.2019 по справі 200/3156/19-а
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 грудня 2019 року справа №200/3156/19-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого Блохіна А.А., суддів Гаврищук Т.Г., Сіваченка І.В., секретар судового засідання Антонюк А.С., за участю представника відповідача Груєнка С.Л., розглянув у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу представника малого приватного підприємства БМД И КО - Железняк О.В. на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 22 серпня 2019 року (повний текст складено 22 серпня 2019 року в м. Слов`янськ ) у справі № 200/3156/19-а (суддя І інстанції - Аканов О.О.) за позовом малого приватного підприємства БМД И КО до Головного управління ДФС України у Донецькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 12.12.2018року №0074994703, яким за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до підприємства застосовано штраф 10% в сумі 109800,71 грн., штраф 30% в сумі 14999,80 грн., всього 124803,51 грн.,-

В С Т А Н О В И В:

01 березня 2019 року мале приватне підприємство БМД И КО звернулось до суду з позовом до Головного управління ДФС України у Донецькій області у якому просило суд

визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 12.12.2018року №0074994703, яким за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до підприємства застосовано штраф 10% в сумі 109800,71 грн., штраф 30% в сумі 14999,80 грн., всього 124803,51 грн..

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що за результатами камеральної перевірки Малого приватного підприємства БМД И КО з питань своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних за період липень 2017, листопад 2017, червень 2018, липень 2018, серпень 2018 відповідачем було складено акт камеральної перевірки № 3127/05-99-47-03/20346597 від 29.11.2018 року, за висновками якого встановлено порушення п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України. На підставі висновків, викладених у акті перевірки, відповідачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0074994703 від 12.12.2018 року про нарахування штрафу 10% в сумі 109 800, 71 грн. та штрафу 30% в сумі 14999,80грн., всього 124803,51 грн. Позивач вважає податкове повідомлення-рішення незаконним та таким, що підлягає скасуванню у зв`язку з тим, що податкові накладні були заповнені як такі, що не підлягають наданню отримувачу (покупцю).

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 22 серпня 2019 року у справі № 200/3156/19-а у задоволенні позовних вимог - відмовлено.

Представник позивача не погодився з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просив оскаржене рішення суду скасувати та ухвалити нове про задоволення позову у повному обсязі.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що рішення суду першої інстанції є необґрунтованим, оскільки невідповідний реальним обставинам справи є висновок суду про те, що позивач визнає та не є спірним прострочення термінів реєстрації накладних. Позивач зазначає про своєчасну реєстрацію, відповідно до приписів п.201.10 ст. 201 ПК України, а саме; РК № 12 від 11.07.2018 року - зареєстровано 27.07.2018 року, № РК № 11 від 22.06.2018 року - зареєстровано 09.07.2018 року, РК № 10 від 22.06.2018 року - зареєстровано 09.07.2018 року, РК № 1 від 02.07.2018 року - зареєстровано 25.07.2018 року. В цій частині позовних вимог, суд першої інстанції взагалі не мотивував своє рішення.

Відповідач правом надати відзив на апеляційну скаргу не скористався.

В судовому засіданні представник відповідача заперечував проти доводів апеляційної скарги.

Відповідно до вимог ч. 1,2 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.

Колегія суддів заслухала доповідь судді-доповідача, пояснення представника відповідача, перевірила матеріали справи, вивчила доводи апеляційної скарги, і дійшла наступного висновку.

Судом першої інстанції та під час апеляційного провадження встановлено, що позивач, мале приватне підприємство БМД И КО є юридичною особою код ЄДРПОУ 20346597, вид діяльності серед іншого за кодом КВЕД 46.71 оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, за кодом КВЕД 46.90 неспеціалізована оптова торгівля.

Відповідач - Головне управління Державної фіскальної служби у Донецькій області код ЄДРПОУ 39406028 є суб`єктом владних повноважень.

Головним управлінням ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку дотримання позивачем граничних термінів реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних, за період липень 2017, листопад 2017, червень 2018, липень 2018, серпень 2018 результати якої викладено в акті камеральної перевірки №3127/ 05-99-47-03/20346597 від 29.11.2018 року.

За висновками акта перевірки, податковим органом зазначено, що реєстрація податкових накладних, складених у листопаді 2017 на суму 550000 грн., розрахунок коригування - 52575 грн., у червні 2018 розрахунки коригування на суму ПДВ - 166866,67 грн., у липні 2018 розрахунки коригування на суму ПДВ - 16660, 45 грн., у серпні 2018 на суму ПДВ 14497,63 грн. із затримкою до 15 календарних днів; реєстрацію податкових накладних, складених у липні 2017 на суму ПДВ 49999,33 грн. із затримкою від 31 до 60 календарних днів.

За наслідками проведеної камеральної перевірки, за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/рахунків коригування до податкових накладних, визначених статтею 201, та згідно зі статтею 120-1 Податкового кодексу України, податковим органом прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення від 12 грудня 2018 року № 0074994703 про застосування штрафу 10% в сумі 109803, 71 грн. та штрафу 30% в сумі 14999,80 грн. за порушення термінів реєстрації податкових накладних.

В додатку до податкового повідомлення-рішення надано розрахунок штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних з якого вбачається те що до восьми податкових накладних розмір штрафу склав 10%, а щодо однією накладних розмір штрафу визначений в 30%. Загальна сума штрафу за цим розрахунком становить 124 803,51 грн.

Позивачем було оскаржено спірний ППР в адміністративному порядку, але рішенням ДФС України залишено спірний ППР без змін.

Отже, спір між сторонами виник з підстав правомірності та обґрунтованості прийняття контролюючим органом податкового повідомлення-рішення № 0074994703 від 12 грудня 2018 року.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, колегія суддів зазначає таке.

Відповідно до підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно з вимогами пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

За змістом окремих абзаців пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України (у редакції, що діє з 01 січня 2017 року, на підставі Закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII) порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі, зокрема, 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів та 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів.

Судом першої та апеляційної інстанції встановлено, що підприємство не вчасно зареєструвало податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних, які не надавалися покупцю, оскільки складені на постачання неплатника податку.

З розрахунку штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних убачається наступне:

кількість днів порушення термінів реєстрації податкової накладної №3 з датою складання - 01.11.2017, датою реєстрації в ЄРПН - 05.12.2017 складає 5 днів;

кількість днів порушення термінів реєстрації податкової накладної №25 з датою складання - 24.07.2017, датою реєстрації в ЄРПН - 15.09.2017 складає 31 день;

кількість днів порушення термінів реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної №9 з датою складання - 08.11.2017, датою реєстрації в ЄРПН - 04.12.2017 складає 4 дні;

кількість днів порушення термінів реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної №12 з датою складання - 11.07.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 27.07.2018 складає 1 день;

кількість днів порушення термінів реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної №10 з датою складання - 10.11.2017, датою реєстрації в ЄРПН - 04.12.2017 складає 4 дні;

кількість днів порушення термінів реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної №10 з датою складання - 22.06.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 09.07.2018 складає 2 дні;

кількість днів порушення термінів реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної №1 з датою складання - 02.07.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 25.07.2018 складає 8 днів;

кількість днів порушення термінів реєстрації податкової накладної №11 з датою складання - 22.06.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 09.07.2018 складає 2 дні;

кількість днів порушення термінів реєстрації податкової накладної №6 з датою складання - 15.08.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 06.09.2018 складає 6 днів.

Зазначені у акті перевірки та розрахунку штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних дати складання та дати реєстрації в ЄРПН не є спірними.

Судом апеляційної інстанції встановлено і вбачається із податкових накладних, розрахунків коригування що позивач не звільнений від оподаткування (основна ставка податку 20 % ) та обсяги постачання товарів не оподатковуються за нульовою ставкою (сума за ставкою 0% відсутня).

Наявність обов`язку у платника податків щодо здійснення реєстрації відповідних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не є спірною у цій справі. Спірним є саме наявність чи відсутність підстав для застосування штрафу, передбаченого пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України.

З 01 січня 2017 року законодавцем змінено редакцію пункту 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України. На відміну від попередньої редакції цієї статті, яка встановлювала штрафні санкції за порушення термінів реєстрації виключно податкових накладних, що підлягають наданню покупцям, чинною на момент виникнення правовідносин редакцією визначено, що штрафні санкції застосовуються за порушення граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації всіх податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Винятком є виключно порушення термінів реєстрації податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Відповідно до пункту 8 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 2015 року № 1307 (далі - Порядок № 1307) при складанні податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пунктах 10-15 цього Порядку, у верхній лівій частині таких накладних у графі "Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини" робиться помітка "X" та зазначається тип причини, зокрема, 02 - складена на постачання неплатнику податку; 04 - складена на постачання у межах балансу для невиробничого використання, 08 - складена на постачання для операцій, які не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість; 09 - складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість.

Отже, положеннями Порядку № 1307 визначено детальний перелік податкових накладних, які не підлягають наданню отримувачу (покупцю). Цей перелік включає в себе не тільки податкові накладні, складені на постачання для операцій, які не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість та операції, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість, але й інші групи операцій, здійснення яких обумовлює ненадання податкових накладних продавцю.

Системний аналіз статті 201, пункту 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України, Порядку № 1307 (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) дає підстави для висновку про те, що порушення платником податку на додану вартість граничного строку реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є підставою для застосування до такого платника штрафу, за виключенням випадку порушення строку реєстрації податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю) та складена на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Тобто, для звільнення від відповідальності, передбаченої пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), необхідна наявність двох обов`язкових складових: податкова накладна не повинна надаватись отримувачу (покупцю) та, водночас, повинна бути складена на постачання товарів/послуг для операцій, які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою).

Вищезазначений висновок узгоджується з правовою позицією висловленою у постановах Верховного Суду від 04 вересня 2018 року у справі № 816/1488/17, від 11 грудня 2018 року у справі №807/68/18.

Вказані випадки не підпадають під правовідносин, в межах яких до позивача спірним податковим повідомленням-рішенням було застосовано штрафні санкції, оскільки, як вірно встановлено судом такі податкові накладні виписані на постачання неплатникам податку.

Між тим, колегія суддів звертає увагу, що відповідачем за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних застосовано штраф до наступних розрахунків коригування, а саме;

кількість днів порушення термінів реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної №12 з датою складання - 11.07.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 27.07.2018 складає 1 день;

кількість днів порушення термінів реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної №10 з датою складання - 22.06.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 09.07.2018 складає 2 дні;

кількість днів порушення термінів реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної №1 з датою складання - 02.07.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 25.07.2018 складає 8 днів;

кількість днів порушення термінів реєстрації податкової накладної №11 з датою складання - 22.06.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 09.07.2018 складає 2 дні;

В обґрунтування свого рішення податковий орган у спірному податковому повідомлення-рішення посилається на приписи пункту 201.10 статті 201 , пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України.

Як зазначалось вище, змістом окремих абзаців пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

Судом встановлено, що відповідно до розрахунків коригування; до податкової накладної №12 з датою складання - 11.07.2018, до податкової накладної №10 з датою складання - 22.06.2018, до податкової накладної №1 з датою складання - 02.07.2018, податкової накладної №11 з датою складання - 22.06.2018, зменшено суми податку на додану вартість відповідно на -14327.12 грн. - 75200 грн., - 91666,67 грн., - 2333.33 грн.

Колегія суддів зазначає, що ПК України не передбачено механізм фіксації отримання покупцем розрахунку коригування зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг. Крім того, судом встановлено, що вищезазначені розрахунки коригування до податкової накладної №12 з датою складання - 11.07.2018, до податкової накладної №10 з датою складання - 22.06.2018, до податкової накладної №1 з датою складання - 02.07.2018, податкової накладної №11 з датою складання - 22.06.2018 покупцю не надавались.

З огляду на зазначене, колегія суддів вважає, що у даному, конкретному випадку реєстрацію розрахунків коригування на зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг слід проводити з урахуванням строків, зазначених абз.15-16 п.201.10 статті 201 ПК України, а саме реєструвати мінусові розрахунки коригування в межах строків, встановлених для податкових накладних/розрахунків коригування, складених до і після 15 дня календарного місяця.

За таких обставин, суд апеляційної інстанції не погоджується з висновками податкового органу і суду першої інстанції про те, що розрахунків коригування; до податкової накладної №12 з датою складання - 11.07.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 27.07.2018, до податкової накладної №10 з датою складання - 22.06.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 09.07.2018, до податкової накладної №1 з датою складання - 02.07.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 25.07.2018, до податкової накладної №11 з датою складання - 22.06.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 09.07.2018 складені з порушенням строків передбачених зазначених п.201.10 статті 201 ПК України, та вважає їх помилковими.

Згідно розрахунку штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних убачається наступне: кількість днів порушення термінів реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної №12 з датою складання - 11.07.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 27.07.2018 складає 1 день, сума штрафу - 1432.71 грн, кількість днів порушення термінів реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної №10 з датою складання - 22.06.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 09.07.2018 складає 2 дні, сума штрафу - 9166.67 грн., кількість днів порушення термінів реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної №1 з датою складання - 02.07.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 25.07.2018 складає 8 днів, сума штрафу - 233.33 грн., кількість днів порушення термінів реєстрації податкової накладної №11 з датою складання - 22.06.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 09.07.2018 складає 2 дні, сума штрафу - 7520 грн. на загальну суму - 18352.71 грн.

З огляду на зазначене, колегія суддів вважає, що позовні вимоги в частині скасування

податкового повідомлення-рішення № 0074994703 від 12.12.2018 року про нарахування штрафу 10% в сумі 18352.71 грн. щодо реєстрації; розрахунку коригування до податкової накладної №12 з датою складання - 11.07.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 27.07.2018 , розрахунку коригування до податкової накладної №10 з датою складання - 22.06.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 09.07.2018, розрахунку коригування до податкової накладної №1 з датою складання - 02.07.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 25.07.2018, податкової накладної №11 з датою складання - 22.06.2018, датою реєстрації в ЄРПН - 09.07.2018, підлягають задоволенню, в іншій частині позовних вимог слід відмовити.

Відповідно до частин 2, 6 статті 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Якщо суд апеляційної чи касаційної інстанції, не повертаючи адміністративної справи на новий розгляд, змінить судове рішення або ухвалить нове, він відповідно змінює розподіл судових витрат.

Позивачем сплачено судовий збір за подання позову і апеляційної скарги (а.с.3,135 ) у сумі 4802,50 грн.

Враховуючи часткове задоволення позовних вимог з відповідача на користь позивача слід стягнути понесені судові витрати у розмірі 720 грн.

Колегія суддів приходить до висновку про неповне з`ясування судом першої інстанції всіх обставин, які мають значення для правильного вирішення справи.

Пунктом 1 частини 1 ст. 317 КАС України передбачено, що підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи.

Колегія суддів зазначає, що суд першої інстанції при ухваленні судового рішення неповно з`ясував обставини, що мають значення для справи, а тому рішення суду підлягає скасуванню з ухваленням нового рішення про часткове задоволення позовних вимог.

Керуючись статтями 23, 33, 139, 292, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу представника малого приватного підприємства БМД И КО - Железняк О.В. на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 22 серпня 2019 року у справі № 200/3156/19-а - задовольнити частково.

Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 22 серпня 2019 року у справі № 200/3156/19-а - скасувати.

Позовні вимоги малого приватного підприємства БМД И КО до Головного управління ДФС України у Донецькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 12.12.2018року №0074994703, яким за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до підприємства застосовано штраф 10% в сумі 109800,71 грн., штраф 30% в сумі 14999,80 грн., всього 124803,51 грн. - задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби України у Донецькій області № 0074994703 від 12.12.2018 року в частині нарахування штрафу 10% в сумі 18352.71 грн.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби України у Донецькій області (87526, Донецька область, м. Маріуполь, вул. 130 Таганрозької Дивізії, буд. 114, ЄДРПОУ 39406028) на користь малого приватного підприємства БМД И КО (місцезнаходження: 84100, Донецька область, м.Слов`янськ, вул.Торська, 39-А, код ЄДРПОУ 20346597) судові витрати у розмірі 720 ( сімсот двадцять гривень).

Повне судове рішення складено 19 грудня 2019 року.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку, передбаченому ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя А.А. Блохін

Судді Т.Г. Гаврищук

І.В. Сіваченко

Дата ухвалення рішення17.12.2019
Оприлюднено21.12.2019
Номер документу86458090
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/3156/19-а

Ухвала від 15.05.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 29.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 17.12.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Постанова від 17.12.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 19.11.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 19.11.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 08.10.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Рішення від 22.08.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Ухвала від 22.08.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Ухвала від 17.07.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні