Ухвала
від 17.02.2010 по справі 22-а-5355/09
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 22-а-5355/09

№ 9/196 (2а-815/08) Головуючий у 1 інстанції Кро тюк О.В.

Суддя-доповідач Федорова Г.Г.

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 лютого 2010 року м. Київ

Київський апеляційний а дміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді

суддів

при секретарі

за участю: Федорової Г.Г.,

Глущенко Я.Б., Заяць В.С.

Скирді Б.К.

представника позивача - Потійка Р.Ю.,

розглянувши у відкрит ому судовому засіданні адмін істративну справу за апеляці йною скаргою Державної коміс ії з регулювання ринків фіна нсових послуг України на пос танову Окружного адміністра тивного суду міста Києва від 27 листопада 2008 року по справі з а позовом Товариства з обмеж еною відповідальністю «Комп анія з управління активами « АЙ К' Ю - ТЕХНОЛОДЖИ» до Держа вної комісії з регулювання р инків фінансових послуг Укра їни про визнання протиправн ими та скасування розпорядже ння № 558/09-п від 14.11.2007 р., рішення №14674/ 12-8 від 26.12.2007 р., постанови № 42/09 від 18. 04.2008 р. та розпорядження № 42/09 від 21.04.2008 року,-

ВСТАНОВИВ:

У січні 2008 року Товариство з обмеженою відповідальніст ю «Компанія з управління акт ивами «АЙ К' Ю - ТЕХНОЛОДЖИ» (д алі - позивач, ТОВ «Компанія з управління активами «АЙ К' Ю - ТЕХНОЛОДЖИ») звернулося до Окружного адміністративног о суду м. Києва із позовом до Д ержавної комісії з регулюван ня ринків фінансових послуг України, в якому просило скас увати розпорядження директо ра Департаменту нагляду за н едержавними пенсійними фонд ами Державної комісії з регу лювання ринків фінансових по слуг України № 558/09-п від 14.11.2007 року про усунення порушення та рі шення голови Державної коміс ії з регулювання ринків фіна нсових послуг України №14674/12-8 ві д 26.12.2007 року, яким вищезазначене розпорядження було залишен о без змін, а скарга ТОВ «Компа нія з управління активами «А Й К' Ю - ТЕХНОЛОДЖИ» - без зад оволення.

В ході розгляду справи в су ді першої інстанції позивач змінив свої вимоги та просив суд визнати протиправними т а скасувати розпорядження ди ректора Департаменту нагляд у за недержавними пенсійними фондами Державної комісії з регулювання ринків фінансов их послуг України № 558/09-п від 14.11.2 007 року про усунення порушення , рішення голови Державної ко місії з регулювання ринків ф інансових послуг України № 1467 4/12-8 від 26.12.2007 року, постанову дире ктора Департаменту нагляду з а недержавними пенсійними фо ндами Державної комісії з ре гулювання ринків фінансових послуг України № 42/09 від 18.04.2008 рок у про застосування штрафу за порушення вимог законодавст ва у сфері фінансових послуг та розпорядження директора Департаменту нагляду за неде ржавними пенсійними фондами Державної комісії з регулюв ання ринків фінансових послу г України № 42/09 про усунення по рушення.

Постановою Окружного адмі ністративного суду м. Києва в ід 27 листопада 2008 року позовні вимоги ТОВ «Компанія з управ ління активами «АЙ К' Ю - ТЕХН ОЛОДЖИ», задоволено.

Визнано протиправними та с касовано розпорядження дире ктора Департаменту нагляду з а недержавними пенсійними фо ндами Державної комісії з ре гулювання ринків фінансових послуг України № 558/09-п від 14.11.2007 р оку про усунення порушення, р ішення голови Державної комі сії з регулювання ринків фін ансових послуг України № 14674/12-8 в ід 26.12.2007 року, постанову директо ра Департаменту нагляду за н едержавними пенсійними фонд ами Державної комісії з регу лювання ринків фінансових по слуг України № 42/09 від 18.04.2008 року п ро застосування штрафу за по рушення вимог законодавства у сфері фінансових послуг та розпорядження директора Деп артаменту нагляду за недержа вними пенсійними фондами Дер жавної комісії з регулювання ринків фінансових послуг Ук раїни № 42/09 про усунення поруш ення.

Відповідач не погоджуючис ь з прийнятим рішенням суду, з вернувся з апеляційною скар гою, в якій зазначає, що оскарж увана постанова суду не відп овідає вимогам матеріальног о та процесуального права, а саме, судом першої інстанції неповно з' ясовано та не дов едено обставини, що мають зна чення для справи, висновки су ду першої інстанції не відпо відають обставинам справи, в зв' язку з чим просить скасу вати постанову Окружного адм іністративного суду м. Києва від 27 листопада 2008 року та прий няти нове рішення, яким відмо вити в задоволенні заявлених позивачем вимог.

Заслухавши суддю-доповіда ча, учасників процесу, які з' явилися в судове засідання, п еревіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарг и, колегія суддів вважає, що ап еляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підс тав.

Відповідно до ч. 1 ст. 200 КАС Укр аїни суд апеляційної інстанц ії залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої ін станції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержання м норм матеріального та про цесуального права.

Згідно ч. 3 ст. 2 КАС України, у с правах щодо оскарження рішен ь, дій чи бездіяльності суб' єктів владних повноважень ад міністративні суди перевіря ють чи прийняті (вчинені) вон и: на підставі, у межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та законами України; з використанням пов новаження з метою, з якою це по вноваження надано; обґрунтов ано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення д ля прийняття рішення; безсто ронньо (неупереджено); доброс овісно; розсудливо; з дотрима нням принципу рівності перед законом, запобігаючи неспра ведливій дискримінації; проп орційно, зокрема з дотриманн ям необхідного балансу між б удь-якими несприятливими нас лідками для прав, свобод та ін тересів особи і цілями, на дос ягнення яких спрямоване це р ішення (дія); з урахуванням пра ва особи на участь у процесі п рийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного ст року.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, ТОВ «Компа нія з управління активами «А Й К' Ю - ТЕХНОЛОДЖИ» зареєстр овано Голосіївською районно ю у місті Києві державною адм іністрацією 31 жовтня 2003 року, щ о підтверджується Свідоцтво м про державну реєстрацію ю ридичної особи серії АОО № 05323 6 (а.с. 6). Згідно довідки ЄДРПОУ № 9824 основними видами діяль ності товариства за КВЕД є бі ржові операції з фондовими ц інностями, інша допоміжна ді яльність у сфері фінансового посередництва та управління фінансовими ринками.

Відповідно до розпоряджен ня Державної комісії з регул ювання ринків фінансових по слуг України № 2527 від 12.10.2004 року, Т ОВ «Компанія з управління ак тивами «АЙ К' Ю - ТЕХНОЛОДЖИ» було зареєстровано як фіна нсову установу (реєстраційн ий номер - 17101096), що підтверджуєт ься Свідоцтвом про реєстраці ю фінансової установи (термі н видачі свідоцтва - 31.01.2005 року ).

Крім того, 15 вересня 1994 року п озивача було включено до Дер жавного реєстру фінансових у станов, які надають фінансов і послуги на ринку цінних пап ерів (реєстраційний номер - 25), що підтверджується Свідоц твом Державної комісії з рег улювання ринків фінансових п ослуг України (а.с. 8).

Згідно плану перевірок юри дичних осіб на ІІ,ІІІ та ІV ква ртали 2007 року, затвердженого н аказом Голови Державної комі сії з регулювання ринків фін ансових послуг України від 22 .01.2007 року № 6, інспекційною груп ою відповідача з 05 жовтня 2007 ро ку по 02 листопада 2007 рік була пр оведена інспекція (перевірка ) ТОВ «Компанія з управління а ктивами «АЙ К' Ю - ТЕХНОЛОДЖИ » за період діяльності компа нії з 02.11.2005 р. по 04.10.2007 р.

В ході проведення перевірк и було встановлено порушення позивачем вимог:

- частини 3 статті 42 Закону Ук раїни „Про недержавне пенсій не забезпечення", в частині не виконання ним вимог за умова ми договору про управління а ктивами НТ „Об'єднаний ВНПФ", Н Т „ВНПФ „Спільний капітал" пр о відшкодування пенсійним фо ндом особі, що здійснює управ ління активами, оплату послу г, пов'язаних із здійсненням о перацій з активами пенсійног о фонду, які надаються третім и особами, на підставі докуме нтів, які підтверджують факт ично здійснені витрати, одно часно з виплатою винагороди за управління активами пенсі йного фонду;

- частини 4 статті 60 Закону Ук раїни „Про недержавне пенсій не забезпечення" в частині об ов'язкового визначення за до говорами про управління акт ивами НТ „Об'єднаний ВНПФ", КПФ „Стирол", НТ „ВНПФ „Спільний к апітал", НТ „КНПФ „Корпоратив ний стандарт", ВНПФ „НІКА", НТ „ ВВНПФ „Свята Софія" порядку н адання адміністратором особ і, що здійснює управління акт ивами недержавного пенсійно го фонду, інформації про запл анований обсяг грошових кошт ів, необхідних для здійсненн я пенсійних виплат учасникам фонду;

- пункту 3.10 розділу 3 Ліцензій них умов провадження діяльно сті з адміністрування недерж авних пенсійних фондів, затв ерджених розпорядженням Дер жавної комісії з регулювання ринків фінансових послуг Ук раїни від 13.11.0р.3 № 118 та зареєстр ованих в Міністерстві юстиці ї України 12.01.04 за № 25/8624;

- пункту 6.1 Положення про внес ення до Державного реєстру ф інансових установ інформаці ї про адміністраторів недерж авних пенсійних фондів, затв ердженого розпорядженням Де ржавної комісії з регулюванн я ринків фінансових послуг У країни від 22.02.05 № 3617 та зареєстро ваного в Міністерстві юстиці ї України 28.03.05 за № 336/10616.

За результатами проведено ї перевірки відповідачем бул о складено акт № 558/09-п від 02 л истопада 2007 року, в якому зафік совано вчиненні позивачем по рушення у сфері надання фіна нсових послуг на ринку цінн их паперів.

На підставі акту перевірки , директором Департаменту на гляду за недержавними пенсій ними фондами Державної коміс ії з регулювання ринків фіна нсових послуг України було в инесено розпорядження № 558/09-п в ід 14.11.2007 року, за яким позивача б уло зобов' язано в строк до 31. 12.2007 року усунути зазначені в п унктах 1, 2 констатуючої частин и розпорядження порушення та надати до Державної комісії з регулювання ринків фінанс ових послуг України інформац ію про виконання вимог розпо рядження та підтверджуючі ць ому документи.

Не погоджуючись з вищевказ аним розпорядженням, позивач розпочав процедуру його апе ляційного оскарження, внаслі док чого рішенням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України № 14674/12-8 від 26.12.2007 року, скарга позив ача від 26.11.2007 р. № 11/77 була залишена без задоволен ня, а оскаржуване ним розпоря дження - без змін.

Внаслідок повторного вчин ення позивачем порушення (пі сля застосування відповідач ем заходів впливу, які визнач ені у розпорядженні № 558/09-п від 14.11.2007 року), директором Департа менту нагляду за недержавним и пенсійними фондами Державн ої комісії з регулювання рин ків фінансових послуг Україн и 14 листопада 2007 року було вине сено постанову № 558/09-п/1 про зас тосування до позивача штра фних санкцій в розмірі 340,00 грн .

За невиконання позивачем в ищевказаного розпорядження та у зв' язку з повторним пор ушенням ним вимог законодавс тва у сфері фінансових послу г, директором Департаменту н агляду за недержавними пенсі йними фондами Державної комі сії з регулювання ринків фін ансових послуг України 18 кві тня 2008 року було винесено пос танову № 42/09, за якою на позивач а було накладено штраф в роз мірі 3 400,00 грн.

Разом з тим, за порушення по зивачем ч.3 ст. 42 та ч.4 ст. 60 Закон у України «Про недержавне пе нсійне забезпечення», директ ором Департаменту нагляду за недержавними пенсійними фон дами Державної комісії з рег улювання ринків фінансових п ослуг України 21 квітня 2008 року було винесено розпорядженн я № 42/09, яким позивача було зобо в' язано усунути виявлені т а зазначені в пунктах 1,2 конст атуючої частини цього розпо рядження порушення та надат и до Державної комісії з регу лювання ринків фінансових по слуг України в строк до 30.05.2008 ро ку підтверджуючі цьому док ументи.

Позивач не погоджується з вищезазначеними розпорядж еннями відповідача та вважа є неправомірним застосуван ня щодо нього штрафних санк цій у зв' язку з їх невикона нням.

Даючи правову оцінку обст авинам вказаної справи, коле гія суддів зважає на наступ не.

Загальні правові засади у с фері надання фінансових посл уг, здійснення регулятивних та наглядових функцій за дія льністю з надання фінансових послуг, регулюються Законом України «Про фінансові посл уги та державне регулювання ринків фінансових послуг» ві д 12 липня 2001 року N 2664-ІІІ.

Відповідно до п.1 Положення про Державну комісію з регул ювання ринків фінансових пос луг України, затвердженого У казом Президента України від 4 квітня 2003 року N 292/2003 (далі - Полож ення), Державна комісія з регу лювання ринків фінансових по слуг України є центральним о рганом виконавчої влади зі с пеціальним статусом та водно час являється спеціально упо вноваженим органом виконавч ої влади у сфері регулювання ринків фінансових послуг у м ежах, визначених законодавст вом.

Згідно з підпунктом 1 пункту 4 Положення, Державна комісія з регулювання ринків фінанс ових послуг України відповід но до покладених на неї завда нь та у межах своєї компетенц ії здійснює згідно із закона ми України державне регулюва ння і нагляд за діяльністю, зо крема, установ накопичуваль ного пенсійного забезпечен ня.

До виключної компетенції Д ержавної комісії з регулюван ня ринків фінансових послуг України як колегіального орг ану належить затвердження но рмативно-правових актів, обо в'язкових для виконання цент ральними та місцевими органа ми виконавчої влади, органам и місцевого самоврядування, учасниками ринків фінансови х послуг, їх об' єднаннями з п итань, які належать до їх ко мпетенції.

Відповідно до п.2 ст. 67 Закону України «Про недержавне пе нсійне забезпечення» від 09.07.200 3 № 1057-IV (далі по тексту - Закон № 1057-IV), державний н агляд та контроль у сфері не державного пенсійного забе зпечення - за діяльністю не державних пенсійних фондів , страхових організацій та ба нківських установ - здійсн ює Державна комісія з регулю вання ринків фінансових по слуг України у межах повнов ажень і в порядку, визначених цим Законом, Законом України «Про фінансові послуги та д ержавне регулювання ринків фінансових послуг» та інши ми актами законодавства Укр аїни.

Згідно п.3 ст. 67 зазначеного З акону, державний нагляд та ко нтроль за діяльністю осіб, що здійснюють управління актив ами пенсійних фондів, та збер ігачів здійснюється Державн ою комісією з цінних паперів та фондового ринку в межах по вноважень та в порядку, перед бачених законодавством. Держ авна комісія з цінних папері в та фондового ринку зобов'яз ана письмово повідомляти Дер жавну комісію з регулювання ринків фінансових послуг Укр аїни про санкції до таких осі б та підстави їх застосуванн я протягом 10 робочих днів з мо менту накладення таких санкц ій.

Органи, які здійснюють держ авний нагляд та контроль за д іяльністю у сфері недержавн ого пенсійного забезпечення , зобов' язані з-поміж іншого , здійснювати інші дії з коорд инації своєї діяльності, пер едбачені законодавством з р егулювання ринків фінансови х послуг, у тому числі спільні перевірки відповідних осіб, що надають послуги у сфері не державного пенсійного забе зпечення (п.6 ст. 67 Закону № 1057-IV).

Як вбачається з матеріалів справи, працівниками відпов ідача в ході проведення пере вірки, не було дотримано вимо г вказаного пункту Закону, ос кільки перевірка ними була п роведена без участі представ ників (перевіряючих осіб) Дер жавної комісії з цінних папе рів та фондового ринку.

Згідно п.5 ст. 67 Закону № 1057-IV, ріш ення органів, що здійснюють державний нагляд та контрол ь у сфері недержавного пенс ійного забезпечення, прийня ті відповідно до компетенці ї цих органів, є обов' язков ими для виконання пенсійним и фондами, адміністраторами , особами, що здійснюють управ ління активами, зберігачами, страховими організаціями, б анківськими установами, що відкривають пенсійні депоз итні рахунки.

Відповідно до п. 7 ст. 67 Закону № 1057-IV, у разі виявлення фактів н еналежного виконання зобов'я зань особами, що здійснюють у правління пенсійними актива ми, та зберігачем Державна ко місія з регулювання ринків ф інансових послуг України пов инна повідомити про це Держа вну комісію з цінних паперів та фондового ринку і порушит и, у разі необхідності, питанн я про застосування санкцій. Д ержавна комісія з цінних пап ерів та фондового ринку післ я отримання такого повідомле ння зобов'язана поінформуват и Державну комісію з регулюв ання ринків фінансових послу г України про вжиті заходи.

Положенням п.9 ст. 67 Закону № 105 7-IV передбачено, що Державна ко місія з регулювання ринків ф інансових послуг України зас тосовує засоби нагляду, інсп ектування та заходи впливу з гідно із законодавством про фінансові послуги та державн е регулювання ринків фінансо вих послуг.

Аналізуючи вищенаведені н орми діючого законодавства с удова колегія приходить до о бґрунтованого висновку, що Д ержавна комісія з регулюванн я ринків фінансових послуг У країни не наділена повноваже ннями по накладенню штрафних санкцій на осіб, які здійснюю ть управління активами неде ржавних пенсійних фондів, т а прийняттю по даному питан ня відповідних рішень.

Здійснення вищевказаних з аходів впливу належить до ко мпетенції Державної комісії з цінних паперів та фондовог о ринку, яка за наявності пору шень, вчинених у сфері держав ного регулювання ринку фіна нсових послуг, зобов' язана письмово повідомити Державн у комісію з регулювання ринк ів фінансових послуг України про застосування санкцій до осіб, які вчинили порушення (із зазначенням підстав їх за стосування), протягом 10-ти роб очих днів з моменту накладен ня таких санкцій.

Крім того, колегія суддів з вертає увагу й на те, що у разі виявлення фактів неналежног о виконання зобов'язань особ ами, що здійснюють управлінн я пенсійними активами, Держа вна комісія з регулювання ри нків фінансових послуг Украї ни повинна повідомити про це Державну комісію з цінних па перів та фондового ринку і по рушити, у разі необхідності, п итання про застосування санк цій. Державна комісія з цінни х паперів та фондового ринку після отримання такого пові домлення зобов'язана поінфор мувати Державну комісію з ре гулювання ринків фінансових послуг України про вжиті зах оди.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем при вин есенні спірних розпоряджен ь та постанов, не було дотри мано чітко визначений закон ом порядок здійснення держа вного нагляду та контролю у сфері недержавного пенсійно го забезпечення, внаслідок ч ого самостійно було вжито за ходів впливу, застосування я ких не належить до компетенц ії Державної комісії з регул ювання ринків фінансових пос луг України.

Що стосується положення п. 9 ст. 67 Закону № 1057-IV, за яким Держа вна комісія з регулювання ри нків фінансових послуг Украї ни наділена правом на застос ування засобів нагляду, інсп ектування та заходів вплив у, колегія суддів зауважує, щ о вищевказані заходи застосо вуються у відповідності до н орм Закону України «Про фіна нсові послуги та державне р егулювання ринків фінансов их послуг», який безпосередн ьо регулює дані правові асп екти.

Таким чином, колегія суддів приходить до висновку, що за явлені позивачем вимоги є п равомірними, оскільки Держав на комісія з регулювання рин ків фінансових послуг Україн и при винесенні оскаржуваних рішень діяла в порушення нор м діючого законодавства Укр аїни.

Згідно зі ст.159 КАС України су дове рішення повинно бути за конним і обґрунтованим. Зако нним є рішення, ухвалене судо м відповідно до норм матеріа льного права при дотриманні норм процесуального права.

Апелянтом не було надано до казів на підтвердження заяв лених ним вимог, а тому доводи апеляційної скарги спростов уються вищевикладеним, матер іалами справи та не відповід ають вимогам чинного законод авства.

З підстав вищенаведеного, к олегія суддів дійшла висновк у, що суд першої інстанції вір но встановив фактичні обстав ини справи, дослідив наявні д окази, надав їм належну оцінк у та прийняв законне і обґрун товане рішення, з дотримання м норм матеріального і проце суального права, а тому підст ав для його скасування не вба чається.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.198 КАС У країни за наслідками розгляд у апеляційної скарги на пост анову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції ма є право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а пос танову суду без змін.

Керуючись ст.ст. 160, 198, 200, 205, 206, 212, 254 К АС України,

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Держав ної комісії з регулювання ри нків фінансових послуг Украї ни на постанову Окружного ад міністративного суду міста К иєва від 27 листопада 2008 року - залишити без задоволення .

Постанову Окружного адмін істративного суду м. Києва ві д 27 листопада 2008 року - за лишити без змін.

Матеріали справи повернут и до Окружного адміністратив ного суду м. Києва.

Ухвала набирає законної си ли з моменту проголошення та може бути оскаржена протяго м одного місяця з дня складан ня в повному обсязі, шляхом по дачі касаційної скарги безпо середньо до Вищого адміністр ативного суду України.

Головуючий суддя

суддя

суддя

Г.Г. Федорова

Я.Б. Глущенко

В.С. Заяць

Повний текст ухв али складено та підписано - 22.02. 2010 р.

КИЇВСЬКИЙ АП ЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 22-а-5355/09

№ 9/196 (2а-815/08) Головуючий у 1 інстанції Кро тюк О.В.

Суддя-доповідач Федорова Г.Г.

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 лютого 2010 року м. Київ

Київський апеляційний а дміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді

суддів

при секретарі

за участю: Федорової Г.Г.,

Глущенко Я.Б., Заяць В.С.

Скирді Б.К.

представника позивача - Потійка Р.Ю.,

розглянувши у відкрит ому судовому засіданні адмін істративну справу за апеляці йною скаргою Державної коміс ії з регулювання ринків фіна нсових послуг України на пос танову Окружного адміністра тивного суду міста Києва від 27 листопада 2008 року по справі з а позовом Товариства з обмеж еною відповідальністю «Комп анія з управління активами « АЙ К' Ю - ТЕХНОЛОДЖИ» до Держа вної комісії з регулювання р инків фінансових послуг Укра їни про визнання протиправн ими та скасування розпорядже ння № 558/09-п від 14.11.2007 р., рішення №14674/ 12-8 від 26.12.2007 р., постанови № 42/09 від 18. 04.2008 р. та розпорядження № 42/09 від 21.04.2008 року,-

Керуючись ст.ст. 160, 198, 200, 205, 206, 212, 254 К АС України,

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Держав ної комісії з регулювання ри нків фінансових послуг Украї ни на постанову Окружного ад міністративного суду міста К иєва від 27 листопада 2008 року - залишити без задоволення .

Постанову Окружного адмін істративного суду м. Києва ві д 27 листопада 2008 року - за лишити без змін.

Матеріали справи повернут и до Окружного адміністратив ного суду м. Києва.

Ухвала набирає законної си ли з моменту проголошення та може бути оскаржена протяго м одного місяця з дня складан ня в повному обсязі, шляхом по дачі касаційної скарги безпо середньо до Вищого адміністр ативного суду України.

Головуючий суддя

суддя

суддя

Г.Г. Федорова

Я.Б. Глущенко

В.С. Заяць

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.02.2010
Оприлюднено21.09.2010
Номер документу8646605
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —22-а-5355/09

Ухвала від 17.02.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Федорова Галина Григорівна

Ухвала від 18.03.2009

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Мінаєва О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні