ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 грудня 2019 року Справа № 804/5537/17 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Ількова В.В.,
за участю секретаря судового засідання: Мартіросян Г.А.,
розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу №804/5537/17 за адміністративним позовом Головного управління ДПС у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Полігон СД №32", третя особа Нікопольська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про стягнення заборгованості,-
ВСТАНОВИВ:
І. ПРОЦЕДУРА
1. До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДПС у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Полігон СД №32", третя особа Нікопольська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області, в якому просили суд:
- стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Полігон СД №32 у банках що обслуговують такого платника податків, податкових борг у розмірі 1146868,92 грн., в т.ч. 113383,24 грн. по платежу надходження від розміщення відходів у спеціалізованих відведених для цього місцях чи на об`єктах .
2. Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 01.09.2017 року було відкрито провадження та призначено справу до судового розгляду на 18.09.2017 року.
3. 18.09.2017 року зупинено провадження в адміністративній справі №804/5537/17 за позовом Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Полігон СД №32", третя особа Нікопольська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про стягнення заборгованості, до вирішення адміністративної справи № 804/16848/14 у касаційній інстанції.
4. 03.10.2019 року представник позивача подав клопотання, в якому просив суд розглянути питання щодо поновлення провадження у справі, оскільки ухвалою Вищого адміністративного суду України від 10.06.2015 року №804/16848/14 відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою ТОВ «Полігон СД №32» на постанову ДОАС від 20.11.2014 року та ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 19.05.2015 року про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 28.05.2014 року №0002541504 на підставі, якого виникла податкова заборгованість. За результатами розгляду клопотання ТОВ «Полігон СД №32» , ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18.09.2017 року зупинено провадження в адміністративній справі №804/5537/17 за позовом ГУ ДФС у Дніпропетровській області до ТОВ «Полігон СД №32» про стягнення заборгованості в розмірі 1 146 868,92 грн., до розгляду адміністративної справи №804/16848/14 касаційною інстанцією. Постановою Верховного Суду від 03.09.2019 року №804/16848/14 касаційну скаргу ТОВ «Полігон СД №32» залишено без задоволення, постанову ДОАС від 20.11.2014 року та Ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 19.05.2015 - без змін.
5. Ухвалою суду від 04.10.2019 року призначено розгляд справи за правилами загального позовного провадження, з призначенням підготовчого засідання на 30.10.2019 року.
6. Ухвалою суду від 04.10.2019 року також було витребувано у відповідача докази усунення обставин, що зумовили зупинення провадження у справі №804/5537/17.
7. 30.10.2019 року розгляд справи відкладено на 12.11.2019 року.
8. 12.11.2019 року Головне управління ДПС у Дніпропетровській області зменшили позовні вимоги та просили суд:
- стягнути податковий борг у розмірі 497027,27 грн. з Товариства з обмеженою відповідальністю "Полігон СД №32" (код ЄДРПОУ 31884514) на користь державного бюджету шляхом стягнення коштів з рахунків платника податків у банках що обслуговуються.
9. 12.11.2019 року поновлено провадження у справі.
10. Також, 12.11.2019 року по справі оголошено перерву у підготовчому засіданні, наступне підготовче засідання призначено на 26.11.2019 року.
11. 20.11.2019 року відповідач надав до суду письмовий відзив на уточнену позовну заяву позивача.
12. 26.11.2019 року позивачем надані письмові пояснення по справі.
13. 26.11.2019 року оголошено перерву у підготовчому засіданні, наступне підготовче засідання призначено на 16.12.2019 року.
14. Ухвалою суду від 16.12.2019 року замінено позивача у справі №804/5537/17 з Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на Головне управління ДПС у Дніпропетровській області.
15. Ухвалою суду від 16.12.2019 року закрито підготовче провадження та призначено судове засідання для розгляду справи № 804/5537/17 по суті на 16.12.2019 року.
16. 16.12.2019 року Головне управління ДПС у Дніпропетровській області зменшили позовні вимоги, з тих підстав, що відповідачем частково був погашений податковий борг, у зв`язку із чим просили суд, з урахуванням зменшення вимог:
- стягнути податковий борг у розмірі 433993,62 грн. з Товариства з обмеженою відповідальністю Полігон СД №32 (код ЄДРПОУ 31884514) на користь держави шляхом стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, що обслуговують такого платника податків.
17. 16.12.2019 року учасники справи у судове засідання не прибули, відповідач надав клопотання про продовження розгляду справи в порядку письмового провадження, у зв`язку із чим справу розглянуто у порядку письмового провадження.
18. Відповідно до частини 9 статті 205 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
19. 16.12.2019 року фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось на підставі частини четвертої статті 229 КАС України.
20. Суд перейшов до розгляду справи у порядку письмового провадження.
21. Частиною четвертою статті 243 КАС встановлено, що судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.
ІІ. ВИКЛАД ПОЗИЦІЇ ПОЗИВАЧА
22. Позивач у позові зазначив про те, що відповідач є юридичною особою, зареєстрований в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та є платником податків.
23. Станом на 12.12.2019 року за відповідачем обліковується податкових борг по надходженням від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів, як вторинної сировини, у розмірі 433993,62 гривень.
24. Так, відповідно до вимог на підставі п.п.78.1.1 п.78.1 ст.78 Податкового кодекс України. Наказ Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Про проведення позапланової виїзної документальної перевірки ТОВ Полігон СД №32 (код 31884514)" №697 від 22.04.2014 року було проведено позапланову виїзну документальну перевірку ТОВ "Полігон СД №32" (код 31884514) з питання дотримання вимог податкового законодавства в частині повноти нарахування та сплати екологічного податку за період з 01.01.2012 року по 31.12.2013 року.
25. За результатами перевірки встановлено порушення ст.242, п.246.2, п.246.4 Податкового кодексу України №2755-VІ від 02.12.2010 року (зі змінами та доповненнями) в результаті чого ТОВ Полігон СД №32 занижено податкові зобов`язання зі сплати екологічного податку всього у сумі - 826788,54 гривень.
26. Вказали, що за результатами акту перевірки Нікопольською ОДПІ сформовано податкове повідомлення - рішення (далі - ППР) від 28.05.2014 року №0002541504 про збільшення суми грошового зобов`язання з надходжень від розміщення відходів у спеціальних відведених для цього місцях чи на об`єктах ( код платежу 19010300) на 1033485,68 грн. ( в т.ч. штрафні санкції 206 697,14 гривень).
27. У відповідності до ст.58 ПК України, 29.05.2014 року податкове повідомлення-рішення було надіслано листом з повідомленням про вручення ТОВ "Полігон СД №32", про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення ДД УДППЗ УКРПОШТА .
28. Вищезазначене податкове повідомлення-рішення було оскаржено до ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області та до Державної фіскальної служби України в адміністративному порядку. 11.08.2014 року ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області та 03.10.2014 Державна фіскальна служба України залишили без змін ППР від 28.05.14 №0002541504, а скарги без задоволення.
29. Постановою від 20.11.2014 року по справі №804/16848/14 Дніпропетровський окружний адміністративний суд відмовив у задоволені адміністративного позову ТОВ "Полігон СД №32" до Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування ППР від 28.05.14 року №0002541504.
30. Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 19.05.2015 року по справі №804/168489/14, апеляційну скаргу ТОВ "Полігон СД №32" залишено без задоволення, а постанову від 20.11.2014 року по справі №804/16848/14 Дніпропетровського окружного адміністративного суду - без змін.
31. Отже, з урахуванням вимог ст.56, 57 ПК України, у зв`язку з несплатою відповідачем у встановлені строки донарахованих сум, грошові зобов`язання набули статусу податкового боргу.
32. Додатково позивачем було надано розрахунок залишку податкового боргу, а саме:
1. 826788,54 грн. - донарахування основного платежу за актом перевірки минулих років згідно податкового повідомлення - рішення (форма Р ) № 0002541504 від 28.05.2014 року по строку сплати 29.12.2016 року. Станом на 12.12.2019 року підприємством погашено суму боргу 826788,54 грн. такими платіжними дорученнями: №635 від 09.02.2017 року в сумі 73 399,33 грн., №720 від 11.05.2017 року в сумі 77 138,46 грн., №789 від 10.08.2017 року в сумі 79 465,05 грн., №848 від 01.11.2017 року в сумі 85 199,88 грн., №931 від 15.02.2018 року в сумі 92964,20 грн., №1000 від 08.05.2018 року в сумі 63 138,75 грн., №352 від 09.08.2018 року в сумі 78720,00 грн., №230 від 09.11.2018 року в сумі 80 019,03 грн., №476 від 14.02.2019 року в сумі 69 990,72 грн., №510 від 16.05.2019 року в сумі 56 050,52 грн., №557 від 16.08.2019 року в сумі 44 293,50 грн., №598 від 13.11.2019 року в сумі 43033,65 гривень;
2. 206697,14 грн. - штрафні санкції донараховані в поточному році за актом перевірки минулих років податкове повідомлення-рішення (форма Р ) №0002541504 від 28.05.2014 року по строку сплати 29.12.2016 року.
Отже, станом на 12.12.2019 року непогашеною залишилась сума боргу по штрафним санкціям - 170072,59 гривень.
3. 73 399,33 грн. - нараховано платником самостійного грошового зобов`язання згідно наданого Розрахунку податкового зобов`язання з екологічного податку, що справляється за скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти, додаток 3 до податкової декларації екологічного податку №9268999737 від 03.02.2017 року по строку сплати 19.02.2017 року;
4. 77138,46 грн. - нараховано платником самостійне грошове зобов`язання згідно наданого Розрахунку за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах Додаток 3 до Податкової декларації екологічного податку №9081244132 від 05.05.2017 по строку сплати 20.05.2017 року.
33. Також зазначили щодо пені, яка також, на думку позивача, підлягає стягненню з відповідача, а саме:
1. 107 311,85 грн. - донараховано в поточному році пені згідно п.п. 129.1.2 ст. 129 ПК України минулих років на податкове повідомлення - рішення (форма Р ) №0002541504 від 28.05.2014 року по строку сплати 29.12.2016 року;
2. 1384,95 грн. - нараховано пені ІКП на борг минулих років (п.п.129.1.1ст.129 ПК України) строку сплати 09.02.2017 року за період з 30.12.2016 року по 08.02.2017 року на податкове повідомлення - рішення (форма Р ) № 0002541504 від 28.05.2014 року в результаті сплати суми податкового боргу платіжним дорученням від 09.02.2017 року №635 в сумі 73399,33 гривень;
3. 4686,44 грн. - 1 384,95 грн. - нараховано пені ІКП на борг минулих років (п.п. 129.1.1 ст. 129 ПК України) по строку сплати 11.05.2017 року за період з 30.12.2016 року по 10.05.2017 року на податкове повідомлення - рішення (форма Р ) № 0002541504 від 28.05.2014 року в результаті сплати суми податкового боргу платіжним дорученням від 11.05.2017 року №720 в сумі 77138,46 гривень.
34. Отже, станом на 12.12.2019 року за відповідачем обліковується заборгованість у розмірі 433 993,62 грн. (у тому числі пеня у сумі 113 383.24 грн.) - податковий борг по надходженням від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів, як вторинної сировини, який підлягає стягнення.
35. Таким чином, загальна сума податкового боргу та відповідно непогашена станом на 12.12.2019 року складає 433993,62 грн. (в тому числі пеня 113 383,24 гривень).
36. Зазначили про те, що вказаний борг виник внаслідок несплати відповідачем узгоджених податкових зобов`язань, які визначені податковими повідомленнями-рішеннями.
Сума боргу у розмірі 433993,62 грн. не сплачена відповідачем добровільно в повному обсязі, а тому підлягає примусовому стягненню, у зв`язку із чим звернулися до суду із цим позовом.
ІІІ. ВИКЛАД ПОЗИЦІЇ ВІДПОВІДАЧА
37. Відповідач в обґрунтування своєї позиції вказує, про те, що не погоджується із уточненими позовними вимогами фіскального органу від 16.12.2019 року, просить у задоволенні позову відмовити
38. Щодо донарахування недоїмки за актом перевірки та за ППР 0002641504 від 28.05.2014 року - 826788,54 грн., залишок недоїмки 26409,10 грн., зазначив про те, що до цього часу позивач зараховував грошові кошти, які сплачував відповідач, як поточні зобов`язання з екологічного податку, що справляється за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях в рахунок погашення податкового боргу. 13.11.2019 року відповідач платіжним дорученням №598 сплатив поточний платіж з екологічного податку в розмірі 43033,65 гривень. Позивач зараховує в рахунок погашення зобов`язань минулих періодів. Таким чином, на думку відповідача, недоїмка в розмірі 26 409,10 грн. є погашеною.
39. Щодо донарахування штрафних санкцій за актом перевірки та за ППР 0002641504 від 28.05.2014 року 206697,14 грн., залишок 206697,14 грн., зазначив про те, що вказані доводи позивача є неправомірними, оскільки на момент нарахування штрафної санкції сума основного зобов`язання була не узгоджена. Детальний розрахунок із зазначенням періоду за який нараховане, суми недоїмки на які нараховані штрафні санкції з урахуванням часткових погашень позивачем не надано.
40. Щодо пені (п.п.129.1.2 ст.129 ПК України) податкове повідомлення рішення 0002641504 від 28.05.2014 року по строку сплати 29.12.2016 року - 107311,85 гривень, зазначили про те, що предмет позовних вимог обмежується результатами перевірки позивача, викладеної у акті від 29.04.2014 року № 1400/1504,31884514, та на його підставі винесено податкове повідомлення рішення 0002641504 від 28.05.2014 року, а зазначені документи не містять такого зобов`язання зі сплати пені та в такій сумі. Інших ППР з зобов`язанням зі слати пені відповідач не отримував. Детальний розрахунок із зазначенням періоду за який нарахована пеня з урахуванням часткових погашень позивачем не надано.
41. Щодо нарахування платником самостійного платежу по строку (декларація, термін сплати поточний рік). Розрахунок податкового зобов`язання з екологічного податку, що справляється за скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти, додаток 3 до податкової декларації екологічного податку №9268999737 від 03.02.2017 року, термін сплати - 19.02.2017 року - 73 399,33 грн., зазначили про те, що предмет позовних вимог обмежується результатами перевірки позивача, викладених у акті від 29.04.2014 року №1400/1504, 31884514 та на його підставі винесеного податкове повідомлення рішення 0002641504 від 28.05.2014 року, а зазначена сума зобов`язання з екологічного податку в розмірі 73399,33 грн. була задекларована у лютому 2017 року та є поточним зобов`язанням відповідача, що не входило у межі перевірки, за який було винесено ППР 0002641504 від 28.05.2014 року, заборгованість по якому є предметом цього позову. Крім того вказана позивачем податкова декларація з екологічного податку № 9268999737 від 03.02.2017 року має інший реєстраційний № НОМЕР_1 , а задеклароване зобов`язання в розмірі 73 399,33 грн. платіжним дорученням №635 від 09.02.2017 року сплачене.
42. Щодо нарахована пені ІКП на борг минулий рік (п.п.129.1.2 ст.129 ПК України) невизначений документ №AUTOPEN з 30.12.2016 року на податкове повідомлення рішення 0002641504 від 28.05.2014 року по строку сплати 29.12.2016 року - 1 384,95 грн., зазначили про те, що предмет позовних вимог обмежується результатами перевірки позивача, викладені у акті від 29.04.2014 року № 1400/1504,31884514 та на його підставі винесеного податкового повідомлення рішення №0002641504 від 28.05.2014 року, а зазначені документи не містять такого зобов`язання зі слати пені та в такій сумі. Інших ППР з зобов`язанням зі слати пені Відповідач не отримував. Детальний розрахунок із зазначенням періоду за який нарахована пеня з урахуванням часткових погашень позивачем не надано.
43. Щодо нарахування платником самостійного основного платежі по строку (декларація, термін сплати поточний рік). Розрахунок податкового зобов`язання з екологічного податку, що справляється за скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти, додаток 3 до податкової декларації екологічного податку № 9081244132 від 05.05.2017 року, термін сплати - 20.05.2017 року - 77138,46 грн., зазначили про те, що предмет позовних вимог обмежується результатами перевірки позивача, які викладені у акті від 29.04.2014 року №1400/1504, 31884514 та на його підставі винесеного податкове повідомлення рішення №0002641504 від 28.05.2014 року, а зазначена сума зобов`язання з екологічного податку в розмірі 77138,46 грн. була задекларована у травні 2017 року та є поточним зобов`язанням відповідача, що не входило у межі періоду перевірки, за який було винесено ППР 0002641504 від 28.05.2014 року, заборгованість по якому є предметом цього позову. Крім того, вказана позивачем податкова декларація з екологічного податку №9081244132 від 05.05.2017 року має інший реєстраційний № НОМЕР_2 , а задеклароване зобов`язання в розмірі 77138,46 грн. платіжним дорученням №720 від 11.05.2017 року сплачене.
44. Щодо нарахованої пені ІКП на борг минулих років (п.п.129.1.2 ст. 129 ПК України) невизначений документ № AUTOPEN з 30.12.2016 року по.10.05.2017 року на податкове повідомлення рішення №0002641504 від 28.05.2014 року по строку сплати 29.12.2016 року - 4686,44 - грн., зазначили про те, що предмет позовних вимог обмежується результатами перевірки позивача, викладеними у акті від 29.04.2014 року № 1400/1504, 31884514 та на його підставі винесеного податкового повідомлення рішення №0002641504 від 28.05.2014 року, а зазначені документи не містять такого зобов`язання зі слати пені та в такій сумі. Інших ППР з зобов`язанням зі слати пені Відповідач не отримував. Детальний розрахунок із зазначенням періоду за який нарахована пеня з урахуванням часткових погашень позивачем не надано.
45. Тому у зв`язку із вищенаведеним, на думку відповідача, у задоволенні позову слід відмовити.
ІV. ВИКЛАД ПОЗИЦІЇ ТРЕТЬОЇ ОСОБИ
46. Третя особа в судове засідання свого представника не направила, про день та час його проведення повідомлялася належним чином.
47. Третя особа на адресу суду пояснень на позовну заяву до теперішнього часу не надіслала.
V. ОБСТАВИНИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ТА ЗМІСТ СПІРНИХ ПРАВОВІДНОСИН
48. Дослідивши матеріали справи, судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Полігон СД №32", знаходиться на обліку як платник податків у Нікопольській об`єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області.
49. Згідно матеріалів справи у період з 23.04.2014 року по 29.04.2014 року повноважними особами Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області на підставі підпункту 78.1.1. пункту 78.1. статті 78 Податкового кодексу України, наказу Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Про проведення позапланової виїзної документальної перевірки ТОВ Полігон СД №32 від 22.04.2014 року №697 та наказу Нікопольської ОДПІ Про внесення змін до наказу Про проведення позапланової виїзної документальної перевірки ТОВ Полігон СД №32 від 25.04.2014 року №718 проведено позапланову виїзну документальну перевірку ТОВ "Полігон СД №32" (код ЄДРПОУ 31884514) з питань дотримання вимог податкового законодавства в частині повноти нарахування та сплати екологічного податку за період з 01.01.2012 року по 31.12.2013 року, за результатами якої складено акт від 29.04.2014 року №1400/1504/31884514.
50. Згідно акту перевірки податковим органом зафіксовано допущені відповідачем порушення, а саме:
- положень статті 242, пунктів 246.2, 246.4 статті 246 Податкового кодексу України, в результаті чого ТОВ Полігон СД №32 занижено податкові зобов`язання зі сплати екологічного податку всього у сумі - 826788,54 грн. (І квартал 2012 року - 79610,92 грн., II квартал 2012 року - 91179,92 грн., ІII квартал 2012 року - 91900,53 грн., ІV квартал 2012 року - 67697,97 грн., І квартал 2013 року - 74500,14 грн., ІІ квартал 2013 року - 100646,04 грн., III квартал 2013 року - 147758,82 грн., IV квартал 2013 року - 173494,20 гривень.
51. Не погодившись з висновками, викладеними в акті перевірки від 29.04.2014 року №1400/1504/31884514 відповідач звернувся зі скаргою до Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області. У своїй відповіді від 28.05.2014 року №10660/10/22-115 про результати розгляду заперечень до акту перевірки контролюючий орган заперечення відповідача залишив без задоволення, а оскаржуваний акт перевірки - без змін.
52. Так, на підставі акту перевірки, контролюючим органом було прийнято податкове повідомлення-рішення від 28.05.2014 року №0002541504 про нарахування грошового зобов`язання з екологічного податку в сумі 826788,54 грн. та штрафних санкцій в сумі 206697,14 гривень.
53. Також, відповідач оскаржив акт перевірки від 29.04.2014 року №1400/1504/31884514 та прийняте на його підставі податкове повідомлення-рішення від 28.05.2014 №0002541504 до Міністерства доходів і зборів України. У своїй відповіді від 12.09.2014 №3353/6/99-99-10-01-02-15 Державна фіскальна служба України скаргу відповідача залишила без задоволення, а оскаржуване податкове повідомлення-рішення - без змін.
54. Вважаючи прийняте контролюючим органом податкове повідомлення-рішення протиправним, відповідач звернувся до суду з адміністративним позовом про його скасування.
55. Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.11.2014 року по справі № 804/16848/14, у задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю Полігон СД № 32 до Нікопольської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, було відмовлено.
56. Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 19.05.2015 року постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20 листопада 2014 року, було залишено без змін.
57. Постановою Верховного Суду від 03.09.2019 року постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.11.2014 року та ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 19.05.2015 року було залишено без змін.
58. Отже, згідно матеріалів справи, судом встановлено, що за результатами перевірки контролюючим органом під час здійснення перевірки було встановлено порушення ст.242, п.246.2, п.246.4 Податкового кодексу України №2755-VІ від 02.12.2010 року (зі змінами та доповненнями) в результаті чого ТОВ Полігон СД №32 занижено податкові зобов`язання зі сплати екологічного податку всього у сумі - 826788,54 гривень, в результаті чого Нікопольською ОДПІ сформовано податкове повідомлення - рішення від 28.05.2014 року №0002541504 про збільшення суми грошового зобов`язання з надходжень від розміщення відходів у спеціальних відведених для цього місцях чи на об`єктах ( код платежу 19010300) на 1033485,68 грн. (в т.ч. штрафні санкції 206 697,14 гривень), яке було надіслано на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням.
59. Отже, з урахуванням вимог ст.56, 57 ПК України, у зв`язку з несплатою відповідачем у встановлені строки донарахованих сум, грошові зобов`язання набули статусу податкового боргу, та станом на 12.12.2019 року податковий борг становить 433993,62 гривень, що також підтверджується детальним розрахунком наданим позивачем до матеріалів справи, детальним розрахунком залишку податкового боргу:
1. 826788,54 грн. - донараховано основного платежу за актом перевірки минулих років, згідно податкового повідомлення - рішення (форма Р ) № 0002541504 від 28.05.2014 року по строку сплати 29.12.2016 року. Станом на 12.12.2019 року підприємством погашено суму боргу 826788,54 грн., такими платіжними дорученнями: №635 від 09.02.2017 року в сумі 73 399,33 грн., №720 від 11.05.2017 року в сумі 77 138,46. грн, №789 від 10.08.2017 року в сумі 79 465,05 грн., №848 від 01.11.2017 року в сумі 85 199,88 грн., №931 від 15.02.2018 року в сумі 92964,20 грн., №1000 від 08.05.2018 року в сумі 63138,75 грн., №352 від 09.08.2018 року в сумі 78720,00 грн., №230 від 09.11.2018 року в сумі 80019,03 грн., №476 від 14.02.2019 року в сумі 69 990,72 грн., №510 від 16.05.2019 року в сумі 56 050,52 грн., №557 від 16.08.2019 року в сумі 44293,50 грн., №598 від 13.11.2019 року в сумі 43033,65 гривень;
2. 206697,14 грн. - донараховано штрафні санкції донараховані в поточному році за актом перевірки минулих років, податкове повідомлення-рішення (форма Р ) №0002541504 від 28.05.2014 року по строку сплати 29.12.2016 року.
Отже, станом на 12.12.2019 року непогашеною залишилась сума боргу по штрафним санкціям - 170072,59 гривень.
3. 73 399,33 грн. - нараховано платником самостійне грошове зобов`язання згідно наданого Розрахунку податкового зобов`язання з екологічного податку, що справляється за скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти, додаток 3 до податкової декларації екологічного податку №9268999737 від 03.02.2017 року по строку сплати 19.02.2017 року;
4. 77138,46 грн. - нараховано платником самостійне грошове зобов`язання згідно наданого Розрахунку за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах Додаток 3 до Податкової декларації екологічного податку №9081244132 від 05.05.2017 по строку сплати 20.05.2017 року.
60. Розрахунок пені:
1. 107 311,85 грн. - донараховано в поточному році пені згідно п.п. 129.1.2 ст. 129 ПК України минулих років на податкове повідомлення - рішення (форма Р ) №0002541504 від 28.05.2014 року по строку сплати 29.12.2016 року;
2. 1384,95 грн. - нараховано пені ІКП на борг минулих років (п.п.129.1.1ст.129 ПК України) строку сплати 09.02.2017 року за період з 30.12.2016 року по 08.02.2017 року на податкове повідомлення - рішення (форма Р ) № 0002541504 від 28.05.2014 року в результаті сплати суми податкового боргу платіжним дорученням від 09.02.2017 року №635 в сумі 73399,33 гривень;
3. 4686,44 грн. - 1 384,95 грн. - нараховано пені ІКП на борг минулих років (п.п. 129.1.1 ст. 129 ПК України) по строку сплати 11.05.2017 року за період з 30.12.2016 року по 10.05.2017 року на податкове повідомлення - рішення (форма Р ) № 0002541504 від 28.05.2014 року в результаті сплати суми податкового боргу платіжним дорученням від 11.05.2017 року №720 в сумі 77138,46 гривень.
61. Таким чином, загальна сума податкового боргу, який виник внаслідок несплати відповідачем узгоджених податкових зобов`язань, які визначені податковими повідомленнями-рішеннями та відповідно непогашений станом на 12.12.2019 року, складає 433993,62 грн. (в тому числі пеня 113383,24 гривень), яку позивач просить стягнути з відповідача на користь державного бюджету України.
VІ. ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СПІРНИХ ПРАВОВІДНОСИН
62. Відповідно до ст.67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
63. Підпунктом 16.1.4. п.16.1. ст.16 ПК України передбачено обов`язок платників податків сплачувати податки та збори у строки та в розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
64. Згідно з п.57.3. ст.57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення.
65. Відповідно до ст.59 ПК України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
66. В силу п.59.5. ст.59 ПК України, у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
67. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
68. Так, на виконання вимог ст.59 ПК України, у зв`язку з несплатою до бюджету сум податкового боргу, в автоматичному режимі сформовано та направлено відповідачу податкову вимогу від 01.10.2012 року № 480, яку надіслано на податкову адресу платника.
69. Пунктом 60.6. ст.60 ПК України передбачено, якщо нарахована сума грошового зобов`язання або податкового боргу збільшується внаслідок їх адміністративного оскарження, раніше надіслане повідомлення-рішення або податкова вимога не відкликаються. На суму збільшення грошового зобов`язання надсилається окреме податкове повідомлення-рішення, а на суму збільшення податкового боргу окрема податкова вимога не надсилається.
70. Згідно з п.41.2. ст.41 ПК України, органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень.
71. Відповідно до пп.19-1.1.45. п.19-1.1. ст.19-1 ПК України, контролюючі органи звертаються до суду у випадках, передбачених законодавством.
72. Згідно з п.п.14.1.175. п.14.1. ст.14 ПК України податковий борг - сума грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
73. В силу п.п.20.1.34. п.20.1. ст.20 ПК України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
74. Відповідно до п.95.1. ст.95 ПК України, орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
75. Згідно до п.95.2. ст.95 ПК України, стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.
76. В силу п.95.3. ст.95 ПК України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби у розмірі суми податкового боргу або його частини.
77. Відповідно до п.87.2. ст.87 ПК України, джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
78. Позивачем здійснено всі передбачені чинним податковим законодавством дії, що передують звернення до суду з позовом про стягнення податкового боргу.
VІІ. ОЦІНКА СУДУ
79. Дослідивши матеріли справи судом встановлено, що відповідно до вимог на підставі п.п.78.1.1 п.78.1 ст.78 Податкового кодекс України. Наказ Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Про проведення позапланової виїзної документальної перевірки ТОВ Полігон СД №32 (код 31884514)" № 697 від 22.04.2014 року було проведено позапланову виїзну документальну перевірку ТОВ "Полігон СД №32" (код 31884514) з питання дотримання вимог податкового законодавства в частині повноти нарахування та сплати екологічного податку за період з 01.01.2012 року по 31.12.2013 року, за результатами якої встановлено порушення ст.242, п.246.2, п.246.4 Податкового кодексу України №2755-VІ від 02.12.2010 року (зі змінами та доповненнями) в результаті чого ТОВ Полігон СД №32 занижено податкові зобов`язання зі сплати екологічного податку всього у сумі - 826788,54 гривень.
80. Так, згідно матеріалів справи, за результатами акту перевірки Нікопольською ОДПІ сформовано податкове повідомлення - рішення (далі - ППР) від 28.05.2014 року №0002541504 про збільшення суми грошового зобов`язання з надходжень від розміщення відходів у спеціальних відведених для цього місцях чи на об`єктах ( код платежу 19010300) на 1033485,68 грн. (в т.ч. штрафні санкції 206 697,14 гривень).
81. Згідно положень ст.58 ПК України, 29.05.2014 року вказане податкове повідомлення-рішення було надіслано рекомендованим листом з повідомлення, що підтверджується матеріалами справи, а також рекомендованим повідомленням про вручення ДД УДППЗ УКРПОШТА .
82. Судом встановлено, що податкове повідомлення-рішення було оскаржено до ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області та до Державної фіскальної служби України в адміністративному порядку. 11.08.2014 року ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області та 03.10.2014 року Державна фіскальна служба України залишили без змін ППР від 28.05.14 №0002541504, а скарги без задоволення.
83. Також, згідно матеріалів справи постановою від 20.11.2014 року, яка була залишена без змін ухвалою апеляційної інстанції від 19.05.2015 року, по справі №804/16848/14 Дніпропетровський окружний адміністративний суд відмовив у задоволені адміністративного позову ТОВ "Полігон СД №32" до Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування ППР від 28.05.14 року №0002541504.
84. Постановою Верховного Суду від 03.09.2019 року постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.11.2014 року та ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 19.05.2015 року було залишено без змін.
85. Відтак, в ході судового розгляду справи №804/16848/14, судом було встановлено, та товариством не було спростовано, що спірне податкове-повідомлення рішення прийняте контролюючим органом на законних підставах та у спосіб передбачений чинним законодавством.
86. Таким чином, згідно матеріалів справи, з урахуванням положень ст.56, 57 ПК України, у зв`язку з несплатою відповідачем у встановлені строки донарахованих сум, грошові зобов`язання набули статусу податкового боргу, що станом на 12.12.2019 року становить 433993,62 гривень.
87. Загальна сума податкового боргу, який виник внаслідок несплати відповідачем узгоджених податкових зобов`язань, які визначені податковими повідомленнями-рішеннями та відповідно непогашений станом на 12.12.2019 року, складає 433993,62 грн. (в тому числі пеня 113383,24 гривень).
88. Дослідивши матеріали справи, судом встановлено, що відповідачем не було погашено в встановленому законом порядку вищевказану суму податкового боргу, ППР скасовано, в судовому порядку не було, таким чином, податковий борг є узгодженим.
89. Іншого матеріали справи не містять.
90. З урахуванням вимог ст.56, 57 ПК України, у зв`язку з несплатою товариством у встановлені строки донарахованих сум, грошові зобов`язання набули статусу податкового боргу, та станом на 12.12.2019 року становить 433993,62 гривень, що також підтверджується детальним розрахунком наданим позивачем до матеріалів справи, а саме:
- розрахунок залишку податкового боргу:
1. 826788,54 грн. - донарахування основного платежу за актом перевірки минулих років, згідно податкового повідомлення - рішення (форма Р ) № 0002541504 від 28.05.2014 року по строку сплати 29.12.2016 року. Станом на 12.12.2019 року підприємством погашено суму боргу 826788,54 грн., такими платіжними дорученнями: №635 від 09.02.2017 року в сумі 73 399,33 грн., №720 від 11.05.2017 року в сумі 77 138,46. грн, №789 від 10.08.2017 року в сумі 79 465,05 грн., №848 від 01.11.2017 року в сумі 85 199,88 грн., №931 від 15.02.2018 року в сумі 92964,20 грн., №1000 від 08.05.2018 року в сумі 63138,75 грн., №352 від 09.08.2018 року в сумі 78720,00 грн., №230 від 09.11.2018 року в сумі 80019,03 грн., №476 від 14.02.2019 року в сумі 69 990,72 грн., №510 від 16.05.2019 року в сумі 56 050,52 грн., №557 від 16.08.2019 року в сумі 44293,50 грн., №598 від 13.11.2019 року в сумі 43033,65 гривень;
2. 206697,14 грн. - штрафні санкції донараховані в поточному році за актом перевірки минулих років, податкове повідомлення-рішення (форма Р ) №0002541504 від 28.05.2014 року по строку сплати 29.12.2016 року.
Таким чином, станом на 12.12.2019 року непогашеною залишилась сума боргу по штрафним санкціям - 170072,59 гривень.
3. 73 399,33 грн. - нараховано платником самостійне грошове зобов`язання згідно наданого Розрахунку податкового зобов`язання з екологічного податку, що справляється за скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти, додаток 3 до податкової декларації екологічного податку №9268999737 від 03.02.2017 року по строку сплати 19.02.2017 року;
4. 77138,46 грн. - нараховано платником самостійне грошове зобов`язання згідно наданого Розрахунку за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах Додаток 3 до Податкової декларації екологічного податку №9081244132 від 05.05.2017 по строку сплати 20.05.2017 року.
91. Розрахунок пені:
1. 107 311,85 грн. - донараховано в поточному році пені згідно п.п. 129.1.2 ст. 129 ПК України минулих років на податкове повідомлення - рішення (форма Р ) №0002541504 від 28.05.2014 року по строку сплати 29.12.2016 року;
2. 1384,95 грн. - нараховано пені ІКП на борг минулих років (п.п.129.1.1ст.129 ПК України) строку сплати 09.02.2017 року за період з 30.12.2016 року по 08.02.2017 року на податкове повідомлення - рішення (форма Р ) № 0002541504 від 28.05.2014 року в результаті сплати суми податкового боргу платіжним дорученням від 09.02.2017 року №635 в сумі 73399,33 гривень;
3. 4686,44 грн. - 1 384,95 грн. - нараховано пені ІКП на борг минулих років (п.п. 129.1.1 ст. 129 ПК України) по строку сплати 11.05.2017 року за період з 30.12.2016 року по 10.05.2017 року на податкове повідомлення - рішення (форма Р ) № 0002541504 від 28.05.2014 року в результаті сплати суми податкового боргу платіжним дорученням від 11.05.2017 року №720 в сумі 77138,46 гривень.
92. З урахуванням вищенаведеного, податковий борг відповідача підтверджений матеріалами справи, зокрема розрахунком податкового боргу, обліковими картками, податковими деклараціями.
93. Інших доказів на спростування вищенаведеного відповідачем до суду надано не було.
94. Доводи відповідача про те, що вказана сума боргу не підтверджена матеріалами справи, спростовується вищенаведеним.
95. Доказів сплати вказаного боргу матеріали справи також не містять.
96. Посилання відповідача про те, що контролюючим органом не було надано детального розрахунку податкового боргу , що підлягає сплаті, є необґрунтованими, оскільки в матеріалах справами наявний детальний розрахунок податкового боргу станом на 12.12.2019 року у розмірі 433993,62 грн., який було долучено до матеріалів справи позивачем.
97. Інших доказів на спростування доводів податкового органу відповідачем під час розгляду справи надано не було.
98. Відповідно до пп.20.1.19 п.20.1 ст.20 ПК України контролюючі органи мають право застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи; стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; стягувати суми недоїмки із сплати єдиного внеску; стягувати суми простроченої заборгованості суб`єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законами України.
99. Відповідно до пп. 20.1.34 ст. 20 ПК України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
100. Пунктом 95.1 ст. 95 ПК України визначено, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
101. Пунктом 95.3 ст.95 ПК України передбачено, що стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
VІІІ. ВИСНОВКИ СУДУ
102. Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
103. Відповідно до частини четвертої статті 242 КАС України судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, а саме бути справедливим та неупередженим, своєчасно вирішувати спір у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
104. Відповідно до частини першої статті 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права.
105. Верховенство права - це панування права в суспільстві. Верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність, зокрема у закони, які за своїм змістом мають бути проникнуті передусім ідеями соціальної справедливості, свободи, рівності тощо.
106. Всі ці елементи права об`єднуються якістю, що відповідає ідеології справедливості, ідеї права, яка значною мірою дістала відображення в Конституції України.
107. Справедливість - одна з основних засад права, є вирішальною у визначенні його як регулятора суспільних відносин, одним із загальнолюдських вимірів права, яка проявляється в рівності всіх перед законом, цілях і засобах, що обираються для їх досягнення.
108. Справедливе застосування норм права - є передусім недискримінаційний підхід та неупередженість.
109. Положеннями частини 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод визначено, що кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру.
110. Відповідно до статті 13 Конвенції кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
111. Зокрема Європейський суд з прав людини у рішенні від 29.06.2006 у справі "Пантелеєнко проти України" зазначив, що засіб юридичного захисту має бути ефективним, як на практиці, так і за законом.
112. У рішенні від 31.07.2003 року у справі "Дорани проти Ірландії" Європейський суд з прав людини зазначив, що поняття "ефективний засіб" передбачає запобігання порушенню або припиненню порушення, а так само встановлення механізму відновлення, поновлення порушеного права.
113. Як зазначено у рішенні Європейського суду з прав людини, у справі ефективний засіб - це запобігання тому, щоб відбулося виконання заходів, які суперечать Конвенції, або настала подія, наслідки якої будуть незворотними.
114. При вирішенні справи "Каіч та інші проти Хорватії" (рішення від 17.07.2008) Європейський Суд з прав людини вказав, що для Конвенції було б неприйнятно, якби стаття 13 декларувала право на ефективний засіб захисту, але без його практичного застосування. Таким чином, обов`язковим є практичне застосування ефективного механізму захисту. Протилежний підхід суперечитиме принципу верховенства права.
115. Отже, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що відповідачем, не було доведено правомірності та обґрунтованості несплати податкового боргу, який станом на 12.12.2019 року, становить 433993,62 гривень.
116. З огляду на викладене, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог Головного управління ДПС у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Полігон СД №32", третя особа Нікопольська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області та стягнення з відповідача податкового боргу у розмірі 433993,62 грн. на користь держави шляхом стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, що обслуговують такого платника податків.
117. Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає про таке.
118. Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
119. Згідно ст. 139 КАС України, судові витрати у справі не стягуються та за рахунок бюджету не компенсуються.
120. Керуючись статтями 205, 244, 245, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ВИРІШИВ:
121. Адміністративний позов Головного управління ДПС у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Полігон СД №32", третя особа Нікопольська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про стягнення заборгованості - задовольнити.
122. Стягнути податковий борг у розмірі 433993,62 грн. з Товариства з обмеженою відповідальністю Полігон СД №32 (код ЄДРПОУ 31884514) на користь держави шляхом стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, що обслуговують такого платника податків.
123. Розподіл судових витрат не здійснюється відповідно до ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України.
124. Позивач: Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (49000, м.Дніпро, вул. Сімферопольська,17а, код ЄДРПОУ 43145015).
125. Відповідач: Товариство з обмеженою відповідальністю "Полігон СД №32" (53280, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Придніпровське, вул. 50 років колгоспу Аврора, 9, код ЄДРПОУ 31884514).
126. Третя особа: Нікопольська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області (53210, Дніпропетровська область, м. Нікополь, пр. Трубників, 27, код ЄДРПОУ 39634478).
127. Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
128. До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
129. Повний текст рішення суду складено 16.12.2019 року.
Суддя В.В Ільков
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2019 |
Оприлюднено | 22.12.2019 |
Номер документу | 86493428 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ільков Василь Васильович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ільков Василь Васильович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ільков Василь Васильович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ільков Василь Васильович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ільков Василь Васильович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ільков Василь Васильович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ільков Василь Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні