Рішення
від 17.12.2019 по справі 904/4346/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17.12.2019м. ДніпроСправа № 904/4346/19

за позовом Товариство з обмеженою відповідальністю "АСНІЛЬСЕН ЮКРЕЙН"

до Товариство з обмеженою відповідальністю "АЙ ПІ ДЖІ ЮЕЙ"

про стягнення 1 163 452 грн. 03 коп.

Суддя Манько Г.В.

За участю секретаря судового засідання Федьковської О.В.

Представники:

Від позивача Ткаченко О.П.

Від відповідача Братцева Н.С.

СУТЬ СПОРУ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "АСНІЛЬСЕН ЮКРЕЙН" звернулося до господарського суду з позовною заявою про стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю "Ай Пі Джі Юей" заборгованості в сумі 851 881 грн. 70 коп., пені 311 570 грн. 33 коп.

Позивач наполягав на задоволенні позову в повному обсязі. Вважає, що наданими у справі доказами у повному обсязі підтверджені позовні вимоги. Зазначив, що усі докази, що є підставою позовних вимог надав до господарського суду. У повному обсязі підтримав доводи, викладені у позовній заяві. Пояснив, що на виконання Договору 1, Позивач надав Відповідачу Послуги за періоди: 01.2016 - 12.2017р. та 01.2018 - 09.2018р. Відповідно до пункту 2.2 Додатку 1, Позивач передавав Відповідачу звіти з результатами досліджень за кожний таких періодів в електронному вигляді, через сервіс ППФ (Протокол Передачі Файлів). Для подачі в суд Позивач роздрукував ці звіти. Наполягав, що позивач передавав Відповідачу звіт з результатами маркетингових досліджень (згідно Додатку 1 до Договору 1) в електронному вигляді. Звертав увагу суду, що на виконання вимог пункту 201.1 Податкового кодексу України, одночасно з оформленням кожного акту, Позивач складав та реєстрував в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідні податкові накладні (суми у податкових накладних відповідали сумам у актах). Відповідач отримував право на податковий кредит з ПДВ та використовував цей податковий кредит. Відповідач жодного разу не заявив про те, що послуги не надані або надані на меншу суму, ніж було зазначено у податкових накладних. Це свідчить про те, що Відповідач не заперечував фактів надання Позивачем йому послуг на відповідні суми. В тому числі - по тих актах, які Відповідач не повернув Позивачеві. Податкові накладні підтверджують факти надання послуг Позивачем і прийняття таких послуг Відповідачем. Наполягав, що відображав операції з надання послуг Відповідачу у своєму податковому обліку.

Відповідач проти позову заперечував, просив суд у позові відмовити. У судовому засіданні заперечував проти задоволення позовних вимог, просив суд у позові відмовити у повному обсязі. Надав відзив на позов у якому просив суд відмовити у задоволенні позовних про стягнення 237961 грн. 50 коп. та нарахованої пені. Наполягав що не отримував від позивача непідписані Акти здвчі - приймання робіт та рахунки на оплату.

У судовому засіданні на підставі ст. 240 Господарського процесуального кодексу України оголошено вступну та резолютивну частину рішення.

Розглянувши наявні матеріали справи, дослідивши надані докази, заслухавши пояснення представника позивача та відповідача, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ:

Між товариством з обмеженою відповідальністю "Аснільсен Юкрейн" та товариством з обмеженою відповідальністю "Ай Пі Джі Юей" 15.03.18р. підписано генеральний договір №26/18-18 про надання послуг (далі Договір 1).

Згідно п. 1.1 Договору виконавець зобов`язується надати замовнику послуги з маркетингових досліджень, що полягають у зборі, опрацюванні й аналізі інформації, у напрямах і згідно вимог, викладених у цьому Договорі та додатках, які складають невід`ємну частину даного Договору, а Замовник зобов`язується прийняти ці Послуги та оплатити їх вартість на умовах, зазначених в Договорі.

Відповідно до п. 1.2 Договору опис послуг, вимоги до форми надання Послуг та вартість послуг визначено в Додатках до цього Договору, узгоджених та підписаних виконавцем та Заявником. Кожен такий Додаток повинен вважатись таким, який охоплює умови цього Договору, якщо в такому Додатку чітко не вказано інше.

До складу Послуг входять: (І) "Інформація", яка включає в себе зібрані дані, звіти і результати аналізу (надалі "Інформація"); (ІІ) "Програмне забезпечення", яке включає в себе програмне забезпечення, носії інформації і додаткові посібники (надалі "Програмне забезпечення"; (ІІІ) "Довідкові відомості", які включають в себе первинні дані, словники термінів, довідники, методики збору інформації, атрибути/характеристики даних та інші складові Інформації та Програмного забезпечення (надалі "Довідкові відомості). Інформація, Програмне забезпечення та Довідкові відомості надалі разом іменуються "Результати Досліджень" (п. 1.3 Договору).

Територія досліджень - Україна. Виконавець самостійно організовує роботу по доведенню досліджень. Результати Досліджень за клен період передаються Замовнику у вигляді звітів в еленронному вигляді (надалі "Звіти"), як це визначено 5 Додатках до даного Договору (п. 3.1, 3.2 Договору).

Відповідно до п. 3.3 Договору при передачі Звітів з Результатами Досліджень Сторони складають в двох примірниках Акт Здачі-Приймання Послуг, по одному примірнику для кожної зі Сторін.

Умовами п.3.4. Договору передбачено, що будь-які зауваження Замовника щодо повноти виконання вимог цього Договору, надаються Виконавцю Замовником письмово рекомендованим листом з повідомленням про отримання впродовж 10 (десяти) календарних днів від дати передачі Звітів з Результатами Досліджень кожного періоду. Виконавець повинен впродовж 10 (десяти) календарних днів після отримання письмових зауважень, розглянути їх та надати Замовнику відповідні пояснення або виправити недоліки.

Відповідно до п. 3.5. Договору не надання Замовником вищезгаданих зауважень у встановлений термін вважається Сторонами підтвердженням факту приймання Звіту з Результатами Досліджень без зауважень. В такому випадку Акт Здачі- Приймання Послуг вважається підписаним, а Послуги прийнятими і підлягають оплаті.

В п. 3.6. Договору вказано, що Акти Здачі-Приймання Послуг, підписані Сторонами та передані по факсу або електронною поштою, вважаються дійсними до моменту отримання оригіналів документів обома Сторонами. Надання Виконавцем оригіналів Актів Здачі-Приймання Послуг є обов`язковим. Строк надання Актів - впродовж 5

(п`яти) календарних днів з дати прийняття Замовником Звіту.

Виконавець зобов`язаний: Провести дослідження та підготувати Результати Досліджень у повному обсязі та у відповідності до вимог та в терміни, що зазначені у Додатках до цього Договору. (п. 4.1, 4.11 Договору).

Згідно п.4.2., 4.2.1 Договору Замовник зобов`язаний: Прийняти Звіти з Результатами Досліджень відповідних періодів у Виконавця відповідно п. 3 цього Договору, підписати Акт Здачі-Приймання Послуг впродовж 10 (десяти) календарних днів з дати передачі Звіту та передати його Виконавцю.

Замовник зобов`язаний сплатити Виконавцю вартість Послуг згідно умов та у терміни, що вказані в п. 5 цього Договору (п. 4.2.2 Договору).

Відповідно до п. 5.1 Договору вартість Послуг. Вартість Послуг визначається Сторонами у відповідних Додатках до цього Договору. Загальна вартість, Послуг Виконавця за даним Договором дорівнює загальній вартості наданих Послуг згідно Додатків до цього Договору та Актів виконаних робіт (наданих послуг). Вартість послуг на Другий Контрактний рік буде визначатися на підставі вартості послуг за попередній контрактний рік збільшеної на суму, яка складається з 50% Індексу Інфляції та 50% Індексу зростання реальної заробітної плати та згідно вартості змін, визначених в рамках проекту Покращення Продукту Роздрібного аудиту. Розрахунки вартості Другого контрактного року будуть базуватись на даних Державного Комітету Статистики України (http://www.ukrstat.gov.ua/) для Індексу Інфляції та для Індексу зростання реальної заробітної плати.

В п. 5.2 Договору вказано, що сторони зобов`язуються робити звірення взаєморозрахунків та підписувати акт звірки взаєморозрахунків за вимогою кожної зі Сторін.

Умовами п.5.3. визначено, що зміни в наданні Послуг; зміни в розцінках. Виконавець час від часу має право робити незначні зміни Послуг, що надаються (зміни в сегментації списку продуктів, зміни у виборі торгівельних закладів тощо). Виконавець має право робити істотну зміну Послуг (зміни регіонального розподілу, за яким надаються послуги, додаткові звіти тощо) та відповідно до цього, змінити вартість Послуг. У разі збільшення витрат на надання Послуг їх вартість може бути підвищена після попереднього письмового повідомлення Замовника Виконавцем за 30 (тридцять) робочих днів до введення таких змін, у якому Виконавець чітко інформує Замовника про запропоновані зміни та про можливий вплив щодо їх введення та підписання Сторонами про таке підвищення додаткової угоди При цьому Клієнт не вправі відмовитись від його підписання за умови дотримання виконавцем всіх умов, передбачених даним пунктом. Замовник має право повідомити Виконавця впродовж 5 (п`яти) робочих днів, що він відмовляється від таких істотних змін Послуг або від збільшення вартості Послуг. В цьому випадку надання Послуг буде зупинене на дату внесення пропонованих змін, якщо тільки інше не буде встановлено письмовою домовленістю Сторін.

Порядок розрахунків надання рахунків, у оплати. Оплата кожного періоду досліджень, згідно з відповідним Додатком до цього Договору, здійснюється в безготівковому порядку на підставі наданих Виконавцем рахунків шляхом перерахування Замовником всієї суми вартості Послуг за відповідний період платіжним дорученням на поточний рахунок Виконавця. Всі платежі по даному Договору здійснюються Замовником в українській гривні. Датою оплати вважається дата зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Оплата Послуг здійснюється впродовж 45 (сорока п`яти) календарних днів після надання Послуг, оформлених Актом виконаних робіт (наданих послузі, та відповідного рахунку. У випадку, коли дата платежу, визначена відповідно до правил, припадає на вихідний або святковий день, то платіж Замовником здійснюється наступного банківського дня за таким вихідним або святковим днем. Якщо рахунок не сплачений впродовж 45 (сорока п`яти) календарних днів після його надання, Виконавець може припинити надання Послуг до того моменту, поки всі рахунки не будуть сплачені. За несплату по рахунках впродовж-45 (сорока п`яти) календарних днів Замовник виплачує пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожен день прострочення оплаті., Замовники зобов`язаний сплатиш неню впродовж 10 (п`яти) банківських днів з моменту отримання такого рахунка (п. 5.6 Договору 1).

Позивачем та відповідачем підписано 15.03.18р. Додаток 1 до Генерального договору №26/18-18 про надання послуг від 15.03.18р.

Згідно пункту 2.1 Додатку Виконавець надає Замовнику Послуги у вигляді Звітів Результатами Досліджень по категорії: Продукти легкого перекусу, Нешоколадне солодке драже, Аналітична презентація, що готуються за регулярні місячні інтервали (звітні періоди), які визначені у Додатку1В до цього Договору. Звіт міститимуть інформацію, що зазначена в Додатку 1А до цього Договору, та базуватимуться на даних, зібраних Виконавцем в роздрібних торгівельних закладах міської частини України, без урахування території Автономної Республіки Крим і м. Севастополя. Сегментація товарної категорії, порядок розташування продуктів та ступінь деталізації Звітів не мають фасованої форми, Замовник вільний змінювати її безкоштовно один раз на рік. Зміни, що вимагаються, мають бути обговорені з Виконавцем до першого дня місяця відповідного періоду збору інформації. Якщо Замовник вимагає, аби такі зміни були внесені в Звіти за манулі періоди, це може бути зроблено за додаткову плату.

Примірники Звітів з Результатами Досліджень та способи їх надання Замовнику. Стандартні Звіти з Результатами Досліджень надаються в електронній формі в форматі inf* Act - в одному екземплярі для кожного звітного періоду. Виконавець передає Замовнику Звіти з Результатами Досліджень наступними способами, з урахуванням інформаційно-технологічних можливостей Сторін: -кур`єрською доставкою за адресою Замовника для повідомлень, вказаною в розділі Договору "Місцезнаходження та реквізити Сторін"; через сервіс ППФ (Протокол Передачі Файлів); електронною поштою. У разі надання Звітів з Результатами Досліджень кур`єрською доставкою за адресою для повідомлень, про успішне завантаження звітів з електронної адреси уповноваженої особи Виконавця. У разі надання Звітів з Результатами Досліджень електронною поштою за адресою зазначеною в п 2.2. цього Додатку, датою передачі Звітів вважається дата їх відправки з електронної адреси уповноваженої особи Виконавця. Замовник отримує обмежене, невиняткове право використання Програмного забезпечення Nielsen Answers Desktop/Advisor Interactive для 1 Користувача шляхом періоду з 15 березня 2018 року по 15 березня 2020 року. Технічна підтримка Програмного забезпечення дається Замовнику згідно Додатку 1С до Договору.

04.06.2018р. позивачем та відповідачем підписано договори про надання послуг №88/05-18 (далі Договір 2).

Згідно розділу 1 Договору Виконавець зобов`язується надати Замовнику послуги з маркетингових досліджень, що полягають у зборі, опрацюванні й аналізі інформації , у напрямах і згідно вимог, викладених у цьому Договорі та Додатках, які складають невід`ємну частину даного Договору (надалі іменуються "Результати Досліджень" або "Послуги"), а Замовник зобов`язується прийняти ці Послуги та оплатити їх вартість на умовах, зазначених в Договорі.

Загальна вартість Послуг Виконавця за даним Договором дорівнює загальній вартості наданих послуг, згідно додатків до цього Договору. Оплата Послуг здійснюється в безготівковому порядку на підставі наданих Виконавцем рахунків, шляхом перерахування Замовником суми платіжним дорученням на поточний рахунок Виконавця. Всі платежі по даному Договору здійснюються Замовником в гривні. Датою оплати вважається дата зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Оплата послуг здійснюється відповідно терміну/графіку, зафіксовано у Додатках до цього Договору. (розділ 2 Договору).

Умовами п. 3.1 Договору передбачено, що по факту надання послуг складається Акт прийому-передачі наданих послуг. Акт повинен містити перелік послуг, наданих Виконавцем, та їх вартість, що підлягає сплаті Замовником.

Замовник зобов`язаний підписати Акти здачі-приймання наданих послуг та протягом 10 (десяти) календарних днів, з дати їх отримання від Виконавця та один екземпляр підписаного Акту здачі-приймання наданих послуг надати Виконавцю, або у той же строк надати Виконавцю мотивовану відмову від їх підписання (п.3.2 Договору).

В п. 3.4 Договору вказано, що будь-які зауваження Замовника щодо повноти виконання вимог цього Договору, надаються Виконавцю Замовником письмово рекомендованим листом з повідомленням про отримання впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання такого Акту.

Відповідно до п. 4.1 Договору цей договір вступає в силу з дня підписання його обома Сторонами та діє до 31.07.18р.. Однак термін дії Договору спливає не раніше моменту виконання всіх умов/зобов`язань за ним.

Також між позивачем та відповідачем 04.06.18р. підписано Додаток1 до Договору №88/05-18 про надання послуг від 04.06.18р.

З Додатку вбачається, що оплата Послуг здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів після надання Послуг, підписання Сторонами Акту Здачі-Приймання Послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових

накладних на підставі оригіналу рахунку.

Отже, графік надання послуг та вартість Послуг за кожний період були узгоджені Сторонами у Додатку 1В від 15.03.2018 до Договору 1. 10.09.2018 Позивач і Відповідач підписали Додаткову угоду № 1 до Договору 1, якою внесли зміни у Додаток 1 В до Договору 1 (зменшили вартість Послуг за періоди, починаючи з серпня 2018).

Позивач складав Акти здачі прийняття робіт (надання послуг) та направляв їх Відповідачу. Відповідач підписав та повернув Позивачу Акти здачі прийняття робіт (надання послуг): від 17.04.2018 № 9000343360 на суму 145440 грн. (з ПДВ), від 17.04.2018 № 9000343358 на суму 125322,9 грн. (з ПДВ), від 17.04.2018 № 9000343359 на суму 125322,9 грн. (з ПДВ), від 27.04.2018 № 9000343458 на суму 125322,9 грн. (з ПДВ), від 29.05.2018 № 9000343547 на суму 125322,9 грн. (з ПДВ), від 26.06.2018 № 9000343811 на суму 125322,9 грн. (з ПДВ), від 27.07.2018 № 9000343911 на суму 125322,9 грн. (з ПДВ), від 29.10.2018 № 9000344412 на суму 112638,6 грн. (з ПДВ).

Позивачем не надано належних доказів (ст. 75 Господарського процесуального кодексу України) щодо дати направлення та отримання відповідачем вказаних Актів.

Встановлено, що відповідачем не було підписано Акти здачі прийняття робіт (надання послуг): від 27.08.2018 № 9000344105 на суму 125322,90 грн. (з ПДВ), від 27.09.2018 № 9000344329 на суму 112638,60 грн. (з ПДВ).

Позивачем не надано належних доказів (ст. 75 Господарського процесуального кодексу України) щодо направлення на адресу відповідача Актів здачі прийняття робіт (надання послуг): від 27.08.2018 № 9000344105 на суму 125322,90 грн. (з ПДВ), від 27.09.2018 № 9000344329 на суму 112638,60 грн. (з ПДВ).

Копії зазначених актів позивачем додано до позовної заяви та у відповідності до приписів ст. 164 Господарського процесуального кодексу України 25.09.2019р. направлено на адресу відповідача у якості додатків до позовної заяви.

Матеріали справи містять копії рахунків на оплату. Позивачем не надано належних доказів (ст. 75 Господарського процесуального кодексу України) щодо направлення на адресу відповідача рахунків на оплату, що є обов`язковою передумовою ( п. 5.6 Договору 1) проведення розрахунків між сторонами.

Господарський суд вважає, що на час надходження позовної заяви до господарського суду Дніпропетровської області момент оплати за підписаними Актами виконаних робіт не настав в зв`язку з не направленням на адресу відповідача рахунків на оплату, що є обов`язковим у відповідності до приписів п. 5.6 Договору 1.

Господарський суд вважає, що обов`язок відповідача сплати 613920 грн. 20 коп., вартості наданих послуг, настав під час розгляду справи.

Доказів сплати вартості отриманих від позивача послуг у сумі 613920 грн. 20 коп. відповідач не надав.

Відповідно до статті 549 Цивільного кодексу України, неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання. Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов`язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання.

Приймаючи до уваги, що момент оплати вартості отриманих послуг настав під час розгляду справи позовні вимоги в частині стягнення пені не підлягають задоволенню.

Господарський суд погоджується з доводами відповідача, що відповідно до п. 3.3 Генерального договору встановлено, що при передачі звітів за результатами досліджень, сторонами складають в двох примірниках акт здачі-приймання послуг, по одному примірнику для кожної із Сторін. Відповідач акти здачі - прийняття робіт (надання послуг) від 27.08.2018 р. № 9000344105 на суму 125 322,90 грн. (з ПДВ) та від 27.09.2018 р. № 9000344329 на суму 112 638,60 гри. (з ПДВ) не підписував, оскільки послуги, зазначені в цих актах не отримував. Підписання лише Позивачем актів здачі-прийияття робіт (надання послуг) від 27.08.2018 р. №9000344105 на суму 125 322,90 грн. (з ПДВ) та від 27.09.2018 р. № 9000344329 на суму 112 638,60 грн. (з ПДВ) не можуть свідчити про надання послуг Позивачем Відповідачеві. Звітів, зазначених у Акті від 27.08.2018 р. № 9000344105 на суму 125 322,90 грн. (з ПДВ) та Акті від 27.09.2018 р. № 9000344329 на суму 112 638,60 грн. (з ПДВ) Відповідач не отримував. Крім того, Позивачем до матеріалів справи не долучено доказів, що підтверджують надання Позивачем послуг Відповідачеві на суму 125 322,90 грн. (з ПДВ) та на суму 112 638,60 грн. (з ПДВ) відповідно. Твердження Позивача стосовно складання та реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних не підтверджують факт надання послуг Позивачем Відповідачу.

До матеріалів справи відповідачем долучено копію акта звіряння розрахунків, з якого вбачається, що залишок станом на 16.10.19р. сума за даними товариства з обмеженою відповідальністю "АЙ ПІ ДЖІ ЮЕЙ" складає 613920,20 грн.

Відповідно до статті 903 Цивільного кодексу України, замовник (Відповідач) зобов`язаний оплатити виконавцю (Позивачу) надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором.

Відповідно до вимог ст.ст. 525, 526 Цивільного кодексу України зобов`язання повинні виконуватися належним чином та у встановлений строк у відповідності з вказівками закону, договору, одностороння відмова від виконання зобов`язань не допускається.

Відповідно до вимог ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Згідно приписів ст. 210 Господарського процесуального кодексу України докази, що не були предметом дослідження в судовому засіданні, не можуть бути покладені судом в основу ухваленого судового рішення.

Позовні вимоги позивача підлягають частковому задоволенню.

Згідно вимог ст. 129 Господарського процесуального кодексу України судові витрати покладаються на сторони пропорційно задоволених позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 123, 129, 232, 233, 236-241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ :

Позов задовольнити частково.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Ай Пі Джі Юей" (49051, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Журналістів, 1, ідентифікаційний код 41445616) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Аснільсен Юкрейн" (03164, м. Київ, вул. Генерала Наумова, буд. 23-Б, ідентифікаційний код 23512369) заборгованість в сумі 613 920 грн. 20 коп., судовий збір в сумі 9 208 грн. 80 коп.

В решті позову відмовити.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення набирає законної сили у відповідності до приписів ст. 241 Господарського процесуального кодексу України та може бути оскаржена в порядку та строк, передбачений ст. ст. 254, 256 Господарського процесуального кодексу України .

Повне рішення складено 24.12.2019

Суддя Г.В.Манько

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення17.12.2019
Оприлюднено26.12.2019
Номер документу86568052
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/4346/19

Судовий наказ від 30.03.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Постанова від 12.03.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Дармін Михайло Олександрович

Ухвала від 04.03.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Дармін Михайло Олександрович

Ухвала від 17.02.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Дармін Михайло Олександрович

Ухвала від 20.01.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Дармін Михайло Олександрович

Рішення від 17.12.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 03.12.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 19.11.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 16.10.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 30.09.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні