Ухвала
від 18.12.2019 по справі 908/688/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 16/18/16

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

18.12.2019 Справа № 908/688/16

м.Запоріжжя Запорізької області

Господарський суд Запорізької області у складі судді Ніколаєнка Романа Анатолійовича , за участі секретаря судового засідання Подгайної В.О., розглянувши матеріали справи № 908/688/16

Боржник - товариство з обмеженою відповідальністю «БУД М» (код ЄДРПОУ 36145692; 69035, м.Запоріжжя, вул.Поштова, 1)

Банк , здійснюючий розрахунково-касове обслуговування боржника: ПАТ «Промінвестбанк»

про банкрутство

Ліквідатор арбітражний керуючий Кучак Ю.Ф.

За участі представників:

від боржника (в режимі відеоконференції) - Рабчун Р.О., посвідчення №6255/10 від 08.12.2017

від кредитора (ГУ ДФС у Тернопільскій області (в режимі відеоконференції ) - Гукалюк Н.П., довіреність №356/10/19-00-10-03-18/1920 від 28.01.2019

від кредитора (ТОВ "Група Компаній "Мрія Агро" (в режимі відеоконференції) - Капустинська Н.П., довіреність № 10 від 29.05.2018

від кредитора (ТОВ «Агро Оришківці» (в режимі відеоконференції) - Зіневич В.Б., керівник, наказ №2-К від 28.09.2018

ВСТАНОВИВ:

Постановою Господарського суду Запорізької області від 11.04.2016 у справі № 908/688/16 згідно зі ст.95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VІ (надалі - Закон «Про відновлення платоспроможності...» ) ТОВ «БУД М» визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру.

Ліквідаційна процедура у справі триває.

Наразі на підставі ухвали Господарського суду Запорізької області від 30.06.2016 у справі №908/688/16 повноваження ліквідатора виконує арбітражний керуючий Кучак Ю.Ф.

Ухвалою суду від 18.11.2019 засідання з розгляду звітів ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за загальний період виконання повноважень у справі про банкрутство ТОВ «Буд М» з 01.12.2018 по 30.09.2019 було відкладено на 18.12.2019 о 10.00.

До судового засідання від ліквідатора 16.12.2019 судом отримано пояснення (вих.№02-01/51-181 від 12.12.2019) до звіту про понесені витрати в частині періоду з 01.04.2019 по 30.06.2019, згідно яких після попереднього судового засідання від 18.11.2019, з урахуванням зауваження суду щодо розрахунку витрат за вказаний період, ліквідатором було перевірено наведений у звіті розрахунок та було встановлено невірне зазначення сумарного розміру витрат, і замість 397 797,04 грн. було вказано 397 849,90 грн. Ліквідатор просить затвердити звіт про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат, що складаються з понесених витрат в розмірі 397 797,04 грн., як відшкодовані за рахунок коштів, що були виявлені на рахунку банкрута, та основної грошової винагороди арбітражного керуючого в розмірі 25 038,00 грн. за період виконання повноважень з 01.04.2019 по 30.06.2019. До пояснень були надані копії документів на підтвердження понесених витрат за загальний період з 01.12.2018 по 30.09.2019.

17.12.2019 від ліквідатора до суду надійшло клопотання (вих.№02-01/51-183 від 16.12.2019) про надання на дослідження суду оригіналів документів, що підтверджують понесені ліквідатором витрати протягом періоду з 01.12.0018 по 30.09.2019, та які ліквідатор просить повернути йому засобом поштового зв`язку після їх дослідження судом.

Засідання суду за відповідними клопотаннями ліквідатора, ТОВ «Агро Оришківці» відбулося в режимі відеоконференції з Північним апеляційним господарським судом та Господарським судом Тернопільської області.

Ліквідатор до приміщення Північного апеляційного господарського суду для участі в судовому засіданні в режимі відеоконференцзв`язку не з`явився.

Судове засідання 18.12.2019, у відповідності до положень ГПК України, в Господарському суді Запорізької області зафіксовано аудиозаписом за допомогою програмно-апаратного комплексу «Акорд» .

18.12.2019 о 10.00 для участі в судовому засіданні у справі в приміщення Господарського суду Запорізької області представники учасників не прибули.

Суд оголосив документи, які були отримані після останнього засідання 18.11.2019.

В засіданні представник боржника підтримав клопотання ліквідатора з урахуванням наданих ліквідатором пояснень щодо помилкового визначення сумарної суми витрат в розмірі 397 849,90 грн. замість фактичної суми в розмірі 397 797,04 грн. Представник боржника пояснив, що звіти ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат в ліквідаційній процедурі за періоди з 01.12.2018 по 28.02.2019, з 01.03.2019 по 31.03.2019, з 01.04.2019 по 30.06.2019, з 01.07.2019 по 30.09.2019 розглядались на засіданнях комітету кредиторів, були схвалені, про що свідчать відповідні протоколи засідань комітету кредиторів. Заперечень щодо наданих ліквідатором звітів про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат комітетом кредиторів не було заявлено. Просить клопотання ліквідатора про затвердження звітів про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за загальний період з 01.12.2018 по 30.09.2019 задовольнити, а звіти - затвердити.

Представник кредитора - ТОВ «Група компаній «Мрія Агро» також підтримала доводи боржника, не заперечила проти задоволення клопотання ліквідатора та затвердження звітів про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за загальний період з 01.12.2018 по 30.09.2019.

Представник кредитора - ГУ ДФС у Тернопільській області вирішення питання про задоволення клопотання ліквідатора та затвердження звітів залишив на розсуд суду.

Представник кредитора - ТОВ «Агро Оришківці» зазначив, що після ознайомлення із наданими ліквідаторами звітами у кредитора виникли питання щодо підставності та обґрунтованості здійснення ліквідатором сплати сум відшкодування втрат за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності.

Представник боржника на зауваження кредитора вказав, що означена сума платежу у щомісячному розмірі 11 936,40 грн. визначена тимчасовою угодою №25 щодо відшкодування втрат бюджету міста Хоростків від неотримання коштів за фактичне землекористування земельною ділянкою, укладеної 18.06.2018 між Хоростківською міською радою (землевласником за договором) та боржником (землекористувачем за договором).

Представник кредитора ТОВ «Агро Оришківці» зауважив, що за наявності договору оренди землі від 18.06.2018, за яким на боржника покладено обов`язок сплати орендної плати, є незрозумілим сплата за цю ж саму земельну ділянку платежів ще і за тимчасовою угодою №25 від 18.06.2018.

Відповідно до п. 2 тимчасової угоди №25 від 18.06.2018, ця угода діє з дати укладання до дати виникнення за землекористувачем речового права на земельну ділянку або її частину та не є підставою для звільнення землекористувача від виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку.

У той же час, є рішення Хоростківської міської ради №421 від 14.06.2018, за яким, окрім іншого, було передано боржнику земельну ділянку площею 4,8761 га (кадастровий номер: 6121611000:02:001:0478) для обслуговування об`єктів нерухомого майна - будівель і споруд, що знаходяться в місті Хоростків по вул.Заводській, 1а, в оренду терміном на 7 (сім) років з орендною платою у розмірі 4 (чотирьох) відсотків нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а також зобов`язано боржника укласти з Хоростківською міською радою договір на оренду земельної ділянки площею 4,8761 га (кадастровий номер: 6121611000:02:001:0478), що знаходиться в м.Хоростків по вул.Заводський, 1а, згідно вимог Закону України «Про оренду землі» , також виконувати обов`язки землекористувача згідно вимог Земельного кодексу України та зареєструвати речове право на земельну ділянку у встановленому законом порядку.

На запитання суду стосовно дати виникнення у землекористувача за договором (яким є боржник - ТОВ «Буд М» ) речового права на земельну ділянку або її частину представник боржника змістовної відповіді не надав. Зазначив, що у даному засіданні надати пояснення з питань сплати грошових сум відшкодування за тимчасовою угодою №25 від 18.06.2019 немає можливості, у зв`язку із чим просить відкласти судове засідання для підготовки письмових, обґрунтованих пояснень з цього питання.

Представник кредитора - ТОВ «Агро Оришківці» будь-яких інших зауважень до звітів ліквідатора не надав.

Розглянувши клопотання ліквідатора (вих.№02-01/51-181 від 17.10.2019), звіти про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період з 01.12.2018 по 30.09.2019, документи на підтвердження звітів, письмові пояснення ліквідатора (вих.№02-01/51-181 від 12.12.2019), дослідивши матеріали справи, у т.ч. надані ліквідатором оригінали документів на підтвердження понесення витрат у звітний період, заслухавши доводи представників боржника та кредиторів, судом встановлено наступне.

Ліквідатор звернувся до суду із клопотанням, в якому з урахуванням додатково наданих письмових пояснень щодо розрахунку просить затвердити:

- звіт про нарахування та виплату грошової винагороди в сумі 24 138,00 грн., здійснення та відшкодування витрат в сумі 143 513,04 грн., які відшкодовано, за період виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Буд М» з 01.12.2018 по 28.02.2019;

- звіт про нарахування та виплату грошової винагороди в сумі 8 346,00 грн., здійснення та відшкодування витрат в сумі 39 356,52 грн., які відшкодовано, за період виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Буд М» з 01.03.2019 по 31.03.2019;

- звіт про нарахування та виплату грошової винагороди в сумі 25 038,00 грн., здійснення та відшкодування витрат в сумі 397 797,04 грн., які відшкодовано, за період виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Буд М» з 01.04.2019 по 30.06.2019;

- звіт арбітражного керуючого Кучака Ю.Ф. про нарахування та виплату грошової винагороди в сумі 25 038,00 грн. за період виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Буд М» з 01.07.2019 по 30.09.2019.

Суд зауважує, що протягом періоду, за який звітує ліквідатор, були чинні норми Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (надалі - Закон «Про відновлення платоспроможності…» ).

Відповідно до ст.98 Закону «Про відновлення платоспроможності...» арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.

Частиною 1 ст.115 Закону «Про відновлення платоспроможності...» встановлено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Відповідно до ч.3 ст.115 Закону «Про відновлення платоспроможності...» , грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород.

Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора…

Витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в поряду, передбаченому цим Законом, крім витрат на відшкодування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов`язане з виконанням повноважень у справі про банкрутство (ч.4 ст. 115 Закону «Про відновлення платоспроможності...» ).

Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв`язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника (ч. 5 ст. 115 Закону «Про відновлення платоспроможності...» ).

Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 01.06.2017 у даній справі було встановлено арбітражному керуючому Кучаку Ю.Ф. основну грошову винагороду за виконання повноважень ліквідатора у справі № 908/688/16 про банкрутство ТОВ „Буд М» в розмірі 2 (двох) мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання повноважень ліквідатора за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Ліквідатором до клопотання надано звіти про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період виконання повноважень ліквідатора ТОВ „Буд М» , згідно яких:

- за період з 01.12.2018 по 28.02.2019 розмір винагороди склав 24 138,00 грн., розмір понесених витрат - 143 513,04 грн., які відшкодовано;

- за період з 01.03.2019 по 31.03.2019 розмір винагороди склав 8 346,00 грн., розмір понесених витрат - 39 356,52 грн., які відшкодовано;

- за період з 01.04.2019 по 30.06.2019 розмір винагороди склав 25 038,00 грн., розмір понесених витрат - 397 797,04 грн., які відшкодовано;

- за період з 01.07.2019 по 30.09.2019 розмір винагороди склав 25 038,00 грн.

Грошова винагорода ліквідатору за звітний період не виплачувалась, витрати у ліквідаційній процедурі відшкодовувались за рахунок коштів, що були наявні на рахунку банкрута.

За правилами ч.7 ст.115 Закону «Про відновлення платоспроможності...» ліквідатор щомісяця звітує перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур банкрутства подається арбітражним керуючим до господарського суду, розглядається судом та затверджується ухвалою.

Зазначені вище звіти про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат надавався ліквідатором на розгляд комітету кредиторів.

Згідно з протоколами засідань комітету кредиторів боржника №3 від 25.03.2019, №4 від 26.04.2019, №5 від 11.07.2019 та №6 від 11.10.2019, звіти ліквідатора за вказані вище періоди були розглянуті комітетом та схвалені.

Суд зауважує, що комітет кредиторів являється представницьким органом всіх кредиторів, тому, контроль за розподілом та спрямуванням коштів від реалізації майнових активів банкрута, в тому числі і на задоволення вимог по заробітній платі, покладається на комітет кредиторів (постанова Верховного Суду від 31.05.2018 у справі №5019/2076/12).

Але, у будь-якому разі остаточність вирішення питання щодо затвердження звіту ліквідатора про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у ліквідаційній процедурі, належить суду, яким здійснюється оцінка всіх наданих доказів щодо того.

Розрахунок сум грошової винагороди за загальний період з 01.12.2018 по 30.09.2019 відповідає ухвалі Господарського суду Запорізької області від 01.06.2017 у даній справі, є вірним.

Діяльність арбітражним керуючим у ліквідаційній процедурі здійснювалась, робота по справі проводилась, що було встановлено у судових засіданнях з розгляду звітів ліквідатора за вказаний період, та підтверджено наявними у матеріалах справи доказами, оригінали яких було досліджено у судовому засіданні.

Стосовно розміру понесених витрат, то ліквідатором у звіті було наведено їх детальний розрахунок, на підтвердження понесених витрат ліквідатором представлено відповідні докази (банківська роздруківка про рух коштів на рахунку, квитанції, договори, рахунки, акти).

Згідно із наданими суду звітами, розмір понесених витрат в ліквідаційній процедурі за період з 01.12.2018 по 28.02.2019 складає 143 513,04 грн., які відшкодовано, за період з 01.03.2019 по 31.03.2019 - 39 356,52 грн., які відшкодовано, за період з 01.04.2019 по 30.06.2019 - 397 797,04 грн., які відшкодовано.

Наданими матеріалами та поясненнями самого ліквідатора у попередньому засіданні (18.11.2019) підтверджується, що за вказаний період до суми понесених витрат були включені платежі за тимчасовою угодою № 25 від 18.06.2018, укладеною між Хоростківською міською радою (як землевласником) та боржником (як землекористувачем), за якою ліквідатором щомісячно сплачуються суми відшкодування втрат бюджету міста Хоростків від недоотримання коштів за фактичне землекористування земельною ділянкою у визначеному угодою розмірі 11 936,40 грн.

Як свідчать матеріали звітів, у звітний період ліквідатором на виконання вимог тимчасової угоди № 25 від 18.06.2019 було сплачено 10.01.2019 суму 11 936,40 грн., 05.02.2019 суму 11 936,40 грн., 20.03.2019 суму 11 936,40 грн., 24.04.2019 суму 11 936,40 грн. та 27.05.2019 суму 11 936,40 грн.

Умовами тимчасової угоди №25 від 18.06.2018 визначено, що землекористувач, яким за угодою є боржник у справі - ТОВ «Буд М» , фактично користується земельною ділянкою площею 18 000 кв.м. (яка розташована біля земельної ділянки кадастровий номер: 6121611000:02:001:0478 в м.Хоростків, вул..Заводська, 1а) без правовстановлюючих документів (п. 1 угоди). В п. 2 угоди зазначено, що дана угода діє з дати укладання до дати виникнення за землекористувачем речового права на земельну ділянку або її частину, та не є підставою для звільнення землекористувача від виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку. Землекористувачем за тимчасовою угодою є боржник - ТОВ «Буд М» .

З матеріалів наданих ліквідатором звітів вбачається, що після травня 2019 року ліквідатором не здійснювались щомісячні платежі в розмірі 11 936,40 грн. на умовах тимчасової угоди № 25 від 18.06.2018. Проте, ні з матеріалів справи, ні із звітів ліквідатора за період з 01.12.2018 по 30.09.2019 неможливо встановити причини не проведення цих платежів.

На запитання суду в засіданні 18.12.2019 щодо підстав сплати платежів за тимчасовою угодою №25 від 18.06.2018 та припинення проведення сплати цих щомісячних платежів, а також щодо дати виникнення за землекористувачем по угоді речового права на земельну ділянку або її частину, представник боржника чітких пояснень не надав. Зауважив, що для надання змістовних пояснень з цього питання необхідно надати додатковий час та відкласти судове засідання, проти чого не заперечили представники кредиторів. Зауважень до будь-яких інших сум понесених ліквідатором витрат в ліквідаційній процедурі за період з 01.12.2018 по 30.09.2019 представники учасників не заявили.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що клопотання ліквідатора підлягає задоволенню частково, тому слід затвердити звіти арбітражного керуючого Кучака Ю.Ф. про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у ліквідаційній процедурі за період виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Буд М» з 01.12.2018 по 28.02.2019 в сумі 24 138,00 грн. грошової винагороди та в сумі 119 640,24 грн. понесених витрат, які відшкодовано, з 01.03.2019 по 31.03.2019 в сумі 8346,00 грн. грошової винагороди та в сумі 27 420,12 грн. понесених витрат, які відшкодовано, з 01.04.2019 по 30.06.2019 в сумі 25038,00 грн. грошової винагороди та в сумі 373 924,24 грн. понесених витрат, які відшкодовано, з 01.07.2019 по 30.09.2019 в сумі 25038,00 грн. грошової винагороди. В частині понесених витрат з відшкодування втрат за тимчасовою угодою № 25 від 18.06.2018 на загальну суму 59 682,00 грн. розгляд клопотання ліквідатора та звітів про здійснення та відшкодування витрат в цій частині слід відкласти на 22.01.2020 об 11.00 та зобов`язати ліквідатора надати письмові пояснення щодо підстав здійснення платежів в сумі 59 682,00 грн. за тимчасовою угодою №25 від 18.06.2018.

Враховуючи неявку ліквідатора в засідання 18.12.2019, розгляд звіту ліквідатора про хід ліквідаційної процедури також слід відкласти до 22.01.2020 об 11.00.

Приймаючи до уваги, що заявлені раніше учасниками справи клопотання про участь в судових засіданнях у справі в режимі відеоконференції були задоволені судом, після перевірки інформації, що міститься на офіційному сайті https: vr.court.gov.ua у розділі «Бронювання систем відеоконференцзвя`зку» , Господарським судом Запорізької області встановлено, що в Господарському суді Тернопільської області та в Північному апеляційному господарському суді наявна можливість забезпечити проведення 22.01.2020, 11.00 відеоконференції.

Керуючись ст.ст. 2, 60, 61 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст.3, 12, 20, 197, 216, 232-235 Господарського процесуального кодексу України в редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VІІІ, суд

УХВАЛИВ:

Клопотання ліквідатора ТОВ «Буд М» арбітражного керуючого Кучака Ю.Ф. про затвердження звітів про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за загальний період виконання повноважень ліквідатора у справі з 01.12.2018 по 30.09.2019 задовольнити частково.

Затвердити частково звіт арбітражного керуючого Кучака Ю.Ф. про нарахування та виплату грошової винагороди в сумі 24 138,00 грн., здійснення та відшкодування витрат в сумі 119640,24 грн., які відшкодовано, за період виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Буд М» з 01.12.2018 по 28.02.2019.

Затвердити частково звіт арбітражного керуючого Кучака Ю.Ф. про нарахування та виплату грошової винагороди в сумі 8 346,00 грн., здійснення та відшкодування витрат в сумі 27420,12 грн., які відшкодовано, за період виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Буд М» з 01.03.2019 по 31.03.2019.

Затвердити частково звіт арбітражного керуючого Кучака Ю.Ф. про нарахування та виплату грошової винагороди в сумі 25 038,00 грн., здійснення та відшкодування витрат в сумі 373924,24 грн., які відшкодовано, за період виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Буд М» з 01.04.2019 по 30.06.2019.

Затвердити звіт арбітражного керуючого Кучака Ю.Ф. про нарахування та виплату грошової винагороди в сумі 25 038,00 грн. за період виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Буд М» з 01.07.2019 по 30.09.2019.

Судове засідання з розгляду звіту ліквідатора про хід ліквідаційної процедури, ліквідаційного балансу, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури, клопотання ліквідатора в частині затвердження звітів про здійснення та відшкодування витрат, а також звітів про здійснення та відшкодування витрат в ліквідаційній процедурі за період з 01.12.2018 по 30.06.2019 на загальну суму 59682,00 грн. відкласти на 22.01.2020 об 11.00.

Дозволити участь Товариству з обмеженою відповідальністю «Агро Оришківці» та іншим учасникам справи у судовому засіданні, призначеному на 22.01.2020 об 11.00 в режимі відеоконференції.

Доручити Господарському суду Тернопільської області забезпечити проведення відеоконференції 22.01.2020 об 11.00 у приміщенні суду за адресою: 46001, м.Тернопіль, вул.Князя Острозького, 14-а.

Доручити Господарському суду Тернопільської області забезпечити уповноважену особу для перевірки повноважень представника ТОВ «Агро Оришківці» та інших учасників у справі №908/688/16 для участі в судовому засіданні в режимі відеоконференції.

Дозволити участь ліквідатору ТОВ «Буд М» - арбітражному керуючому Кучаку Ю.Ф. та іншим учасникам справи у судовому засіданні, призначеному на 22.01.2020 об 11.00 в режимі відеоконференції.

Доручити Північному апеляційному господарському суду забезпечити проведення відеоконференції 22.01.2020 об 11.00 у приміщенні суду за адресою: 04116, м.Київ, вул.Шолуденка, 1, літера А.

Доручити Північному апеляційному господарському суду забезпечити уповноважену особу для перевірки повноважень ліквідатора ТОВ «Буд М» арбітражного керуючого Кучака Ю.Ф., інших учасників у справі №908/688/16 для участі в судовому засіданні в режимі відеоконференції.

Зобов`язати учасників справи завчасно, до дня судового засідання:

- ліквідатора - не рідше ніж один раз на місяць надавати суду звіт про свою діяльність з документальним підтвердженням, інформацію про фінансове становище і майно боржника на день відкриття ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором та при проведенні ліквідаційної процедури, використання коштів боржника, вжиття заходів до повернення майна боржника до ліквідаційної маси, задоволення вимог кредиторів; докази надання звітів про свою діяльність на розгляд комітету кредиторів та відповідні протокольні рішення комітету кредиторів стосовно звітів; письмові пояснення з приводу понесення, сплати в ліквідаційній процедурі за період з 01.12.2018 по 30.06.2019 витрат на загальну суму 59682,00 грн. за тимчасовою угодою № 25 від 18.06.2018, укладеною між боржником та Хоростківською міською радою, у т.ч. надати пояснення з приводу дати виникнення речового права на земельну ділянку, щодо якої укладено тимчасову угоду та здійснювалися платежі;

- кредиторів - надати актуальну письмову інформацію про розмір кредиторської заборгованості боржника, про її погашення під час проведення ліквідаційної процедури; письмову позицію щодо понесених ліквідатором в ліквідаційній процедурі за період з 01.12.2018 по 30.06.2019 витрат на загальну суму 59682,00 грн. за тимчасовою угодою № 25 від 18.06.2018 (за потреби).

Всі копії витребуваних документів слід надати завчасно, до дня судового засідання (через канцелярію Господарського суду Запорізької області із клопотанням про їх приєднання), засвідчені відповідно до вимог п. 5.27 ДСТУ 4163-2003, згідно якого відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів: «Згідно з оригіналом» , назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.

Явку ліквідатора, представників кредиторів в судове засідання визнати обов`язковою.

Копії ухвали надіслати боржнику, ліквідатору, кредиторам (ГУ ДФС у Тернопільській області, ТОВ Група компаній Мрія Агро , ТОВ Агро Оришківці ), Господарському суду Тернопільської області, Північному апеляційному господарському суду.

Дана ухвала набирає законної сили після її оголошення, відповідно до ст. 235 ГПК України.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом 10 днів з дня складення повного тексту ухвали за правилами, визначеними ст.ст. 254-259 ГПК України, шляхом подання наразі апеляційної скарги через Господарський суд Запорізької області.

Повний текст ухвали складено та підписано 23.12.2019.

Суддя Р.А.Ніколаєнко

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення18.12.2019
Оприлюднено26.12.2019
Номер документу86568468
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/688/16

Ухвала від 21.06.2022

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 20.06.2022

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 15.05.2022

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 21.03.2022

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 15.02.2022

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 10.01.2022

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 29.12.2021

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 24.11.2021

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 22.09.2021

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 30.06.2021

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні