Рішення
від 18.12.2019 по справі 640/7145/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

18 грудня 2019 року № 640/7145/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Мазур А.С., при секретарі судового засідання Алчієвої І.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю АГРОПРОЕКС ТРЕЙД

до Головного Управління Державної фіскальної служби у м. Києві

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення №0013061404 від 19.03.2019 та зобов`язання вчинити дії,

за участі представників сторін:

від позивача: Симбірцев Є.В.

від відповідача: Скрибка І.Ю.

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю АГРОПРОЕКС ТРЕЙД (далі - ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД ) із позовом до Головного Управління ДФС у м. Києві, в якому просив суд: визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0013061404 від 19.03.2019, зобов`язати ГУ ДФС у м. Києві внести до реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування, заявленого ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД за серпень 2018 року у розмірі 29 938 005 грн., за вересень 2018 року у розмірі 27 391 397 грн., за жовтень 2018 року у розмірі 17 446 178грн., у відповідності до абз. 2 п. 200.15 ст. 200 ПК України.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 24.04.2019 залишено позовну заяву без руху та надано строк на усунення недоліків позовної заяви.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 27.05.2019 відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 04.11. 2019 суд перейшов до розгляду адміністративної справи в порядку загального позовного провадження.

В обґрунтування позовних вимог позивач вказав, що 06.02.2018 ТОВ "АГРОПРОЕКС ТРЕЙД" згідно вимог ст. 200.7 Податкового Кодексу України подало засобами електронного зв`язку до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві декларацію з податку на додану вартість № 9309771894 за серпень 2018 року та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість в сумі 29 938 005 гривень; декларацію з податку на додану вартість № 9309814983 за вересень 2018 року та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість в сумі 27 391 397гривень; декларацію з податку на додану вартість № 9309830722 за жовтень 2018 року та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість в сумі 17 446 178 гривень.

Відповідно з поданою декларацією з ПДВ за серпень 2018 року вх. № 9309771894 від 06.02.2019 причиною виникнення від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту (із зазначенням частки загальної суми податкового кредиту звітного (податкового) періоду, у якому виникло від`ємне значення ПДВ) за серпень 2018 року є: липень 2018 року (100%) - здійснення експортних операцій товарів придбаних на території України (пшениця, ячмінь), які згідно чинного законодавства оподатковуються податком за ставкою 0 . Відповідно з поданою декларацією з ПДВ за вересень 2018 року вх. № 9309814983 від 06.02.2019 причиною виникнення від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту (із зазначенням частки загальної суми податкового кредиту звітного (податкового) періоду, у якому виникло від`ємне значення ПДВ) за вересень 2018 року є: липень 2018 року (44%) - здійснення експортних операцій товарів придбаних на території України (пшениця, ячмінь), які згідно чинного законодавства оподатковуються податком за ставкою 0 ; серпень 2018 року (56%) - здійснення експортних операцій товарів придбаних на території України (пшениця, ячмінь), які згідно чинного законодавства оподатковуються податком за ставкою 0 . Відповідно з поданою декларацією з ПДВ за жовтень 2018 року вх. № 9309830722 від 06.02.2019 причиною виникнення від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту (із зазначенням частки загальної суми податкового кредиту звітного (податкового) періоду, у якому виникло від`ємне значення ПДВ) за жовтень 2018 року є: серпень 2018 року (100%) - здійснення експортних операцій товарів придбаних на території України (пшениця, ячмінь), які згідно чинного законодавства оподатковуються податком за ставкою 0 .

Придбання сільськогосподарської продукції ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД здійснювалось на підставі Договорів поставки з ТОВ ЗЕРНОПРОДІНВЕСТ (ЄДРПОУ 41702845) № 08-07-2018/3 від 08.07.2018, № 25-07-2018/3 від 25.07.2018, № 26-07-2018/2 від 26.07.2018 року, згідно яких, постачальник зобов`язаний поставити і передати у власність, а покупець прийняти і оплатити пшеницю та ячмінь.

Придбання товару здійснювалось за рахунок отримання кредиту від ТОВ ФК`СІГМА ІНВЕСТ

Продаж вищевказаної сільськогосподарської продукції здійснювався за зовнішньоекономічними контрактами з LINK TRADE GROUP Kft (Угорщина): № АРТ -001-WHM від 09.07.2018 року; № АРТ -002-WHM від 09.07.2018 року; № АРТ -003-WHM від 09.07.2018 року; № АРТ -004-WHM від 16.07.2018 року; № АРТ -005-WHM від 16.07.2018 року; № АРТ -006-WHM від 16.07.2018 року; № АРТ -007-BR3 від 17.07.2018 року; № АРТ -008-WHM від 19.07.2018 року; № АРТ -009- BR3 від 25.07.2018 року; № АРТ -010- BR3 від 25.07.2018 року; № АРТ -011- BR3 від 31.07.2018 року; № АРТ -012- BR3 від 31.07.2018 року; № АРТ -014- BR3 від 10.08.2018 року; та за зовнішньоекономічним контрактом з STEARIN GROUP OU № АРТ -020-WHM від 15.10.2018 року.

Експортні операції придбаного у ТОВ ЗЕРНОПРОДІНВЕСТ товару було здійснено від імені ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД на адресу компанії - Покупця LINK TRADE GROUP Kft (Угорщина), що підтверджується вантажними митними деклараціями: МД № UA500040/2018/008948 від 03.09.2018 року; МД № UA500040/2018/008949 від 03.09.2018 року; МД № UA500040/2018/009398 від 13.09.2018 року; МД № UA500040/2018/008080 від 07.08.2018 року; МД № UA500040/2018/009404 від 13.09.2018 року; МД № UA500040/2018/009397 від 13.09.2018 року; МД № UA500040/2018/008081 від 07.08.2018 року; МД № UA500040/2018/009402 від 13.09.2018 року; МД № UA500040/2018/009398 від 13.09.2018 року; МД № UA500040/2018/008075 від 07.08.2018 року; МД № UA500040/2018/009396 від 13.09.2018 року; МД № UA500040/2018/008401 від 16.08.2018 року; МД № UA500040/2018/008953 від 03.09.2018 року; МД № UA500040/2018/008823 від 30.08.2018 року; МД № UA500040/2018/008382 від 16.08.2018 року; МД № UA500040/2018/007717 від 27.07.2018 року; МД № UA500040/2018/008383 від 16.08.2018 року; МД № UA500040/2018/007716 від 27.07.2018 року; МД № UA500040/2018/007718 від 27.07.2018 року; МД № UA500040/2018/008384 від 16.08.2018 року; МД № UA500040/2018/008385 від 16.08.2018 року; МД № UA500040/2018/008386 від 16.08.2018 року; МД № UA500040/2018/008102 від 08.08.2018 року; МД № UA500040/2018/008117 від 08.08.2018 року; МД № UA500040/2018/009615 від 20.09.2018 року; та на адресу компанії - Покупця STEARIN GROUP OU, що підтверджується Вантажною митною декларацією: МД № UA500040/2018/012896 від 06.12.2018 року;

Згідно до Наказу Головного управління ДФС м. Києві від 26.02.2019 року №2574 відповідно до положень Податкового кодексу України, було проведено документальну позапланову виїзну перевірку з питання законності декларування від`ємного значення з податку на додану вартість за серпень 2018 року (податкова декларація від 06.02.2019 року № 9309771894), за вересень 2018 року (податкова декларація від 06.02.2019 року № 9309814983), за жовтень 2018 року (податкова декларація від 06.02.2019 року № 9309830722), з підстав достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника податку.

Позивач вказав, що останнім було надано всю первинну документацію за період, що підлягав перевірці.

В ході проведення документальної виїзної позапланової перевірки відповідачем виявлено порушення вимог п. 185.1, п. 185, п. 198.1, п. 198.3, п 198.6 ст. 198., п. 200.1, п. 200.4, ст. 200, п. 201.1 ст. 201 Податкового Кодексу України, ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД завищено заявлену суму бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника (рядок 21) за серпень 2018 року на 29 938 005 грн, завищено заявлену суму бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника (рядок 20.2.1), за вересень 2018 року на 27 391 397грн. та за жовтень 2018 року на 17 446 178 грн.

На підставі Акту документальної позапланової виїзної перевірки № 26-15-14-04-01/42052501 від 07.03.2019 ГУ ДФС у м. Києві було оскаржуване прийнято податкове повідомлення-рішення від 19.03.2019 №0013061404, яким встановлено порушення пункту 185.1 ст. 185, п. 198.1, 198.3, 198.6 ст. 198, п. 200.1, 200.4 ст. 200 Податкового Кодексу України та завищено суму бюджетного відшкодування у сумі 74 775 580, 00 грн., у тому числі штрафні санкції у сумі 18 693 895, 00 грн.

Згідно Акту, в ході проведення перевірки ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД (код ЄДРПОУ 42052501) встановлено взаємовідносини з постачальником, який надав податковий кредит з ознаками фіктивності, а саме ТОВ ЗЕРНОПРОДІНВЕСТ (ЄДРПОУ 41702845).

Згідно проведеного аналізу, зареєстрованих в Єдиному Реєстрі податкових накладних, що відповідачем встановлено, що ТОВ ЗЕРНОПРОДІНВЕСТ (код ЄДРПОУ 41702845) постачає сільськогосподарську продукцію (пшениця та ячмінь), яку було продано за Договорами поставки ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД . Продукцію було придбано у ТОВ ФОРСТ САНРАЙЗ (код ЄДРПОУ 40949294), які у свою чергу придбали продукцію у наступних контрагентів, зокрема у ТОВ ЕКО-ТРЕЙД ЗАХІД (код ЄДРПОУ 41438881).

Згідно Акту, перевіряючими висловлено думку щодо відсутності придбання товару здійснення господарської операції, відстежити законне введення в обіг та факт отримання товару ТОВ ЗЕРНОПРОДІНВЕСТ (ЄДРПОУ 41702845) від ТОВ "ФОРСТ САНРАЙЗ" (код ЄДРПОУ 40949294), ТОВ "ЕКО-ТРЕЙД ЗАХІД" (код ЄДРПОУ 41438881) у досліджуваних періодах, що засвідчує недійсність (неможливість) формування ними відповідного активу та доказує фіктивність введення в обіг ідентифікованого товару (послуг) та нереальність здійснення ТОВ ЗЕРНОПРОДІНВЕСТ (ЄДРПОУ 41702845) постачання (продаж) товарів (послуг) на адресу ТОВ "АГРОПРОЕКС ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 42052501).

Доводи ДФС, які викладені в акті щодо неможливості встановлення походження товару у ланцюгах постачання, не можуть бути покладені у провину позивачу та бути достатніми підставами для висновку про непідтвердженість тієї чи іншої операції.

Позивач зазначив, що твердження ГУ ДФС у м. Києві, що ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД (код ЄДРПОУ 42052501 ) фактично було здійснено безпідставне документальне оформлення нереальних господарських операцій без настання реальних наслідків.

Також ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД вказало, що господарські операції фактично здійснені та підтверджуються належним чином оформленими первинними бухгалтерськими документами, які відображають реальність таких операцій, зміну майнового стану платника податків, що містяться в матеріалах справи.

Окрім того, позивач вважає, що відповідачем не проаналізовано суті та наслідків господарських операцій, які мали місце у періоді, що перевірявся, що в свою чергу, не може бути безумовною підставою для висновків про відсутність фактичного виконання договорів за умови наявності первинних документів.

Представник відповідача надав до суду відзив на позовну заяву, в якому заперечував щодо задоволення позову, посилаючись на зауваження, відображені в акті документальної позапланової виїзної перевірки. Так відповідач зазначив, що у ході проведення перевірки ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД встановлено взаємовідносини з постачальником, який надав податковий кредит з ознаками фіктивності, а саме: ТОВ ЗЕРНОПРОДІНВЕСТ (податковий номер 41702845).

Так, ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД укладено договори поставки від 08.07.2018 №08- 07-2018/3, від 25.07.2018 №25-07-2018/3 від 26.07.2018 №26-07-2018/2 з ТОВ ЗЕРНОПРОДІНВЕСТ (податковий номер 41702845), згідно якого, постачальник зобов`язаний поставити і передати у власність, а Покупець прийняти і оплатити пшеницю та ячмінь.

Придбання товару здійснювалось за рахунок отримання кредиту від ТОВ ФК СІГМА ІНВЕСТ (код 40034543) згідно договору фінансового кредиту від 16.07.2018№ 002-24/07/2018.

ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД включено до складу податкового кредиту по взаємовідносинам з ТОВ ЗЕРНОПРОДІНВЕСТ (код 41702845) за липень 2018 року на загальну суму ПДВ 42 222 147,44 грн., за серпень 2018 року на загальну суму ПДВ 32 525 952,66 гривень.

ТОВ ЗЕРНОПРОДІНВЕСТ (код 41702845), стан платника 0 (платник податків за основним місцем обліку), вид діяльності - оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин, статутний фонд - 6200000 грн., штатна чисельність працівників 1 особа відповідно звіту з ССВ за липень - жовтень 2018 року, земельні ділянки відсутні.

Згідно проведеного аналізу зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних встановлено, що ТОВ ЗЕРНОПРОДІНВЕСТ (код 41702845) зазначену продукцію (пшеницю та ячмінь) придбано у: ТОВ ФОРЕСТ САНРАЙЗ (податковий номер 40949294), стан платника 0 (платник податків за основним місцем обліку), вид діяльності - _01.11-вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур, статутний фонд - 1000000 грн., штатна чисельність працівників 31 особа, основні засоби відсутні, земельні ділянки відсутні. Згідно проведеного аналізу зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних встановлено, що ТОВ ФОРЕСТ САНРАЙЗ придбавало суміш вуглеводнів, бензино-лігроїнову фракцію, мандарини, апельсини, каву, печиво. ТОВ ЕКО-ТРЕЙД ЗАХІД (код 41438881), стан платника 0 (платник податків за основним місцем обліку), вид діяльності - вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур, статутний фонд - 1000000 грн., штатна чисельність працівників 36 особа, основні засоби відсутні, земельні ділянки відсутні. Згідно проведеного аналізу зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних встановлено, що ТОВ ЕКО-ТРЕЙД ЗАХІД придбавало печиво, іграшки, одяг, стільці.

На думку відповідача, вказані свідчать про неможливість здійснення господарських операцій, у зв`язку із відсутністю факту (джерела) його законного введення в обіг та відсутність факту реального одержання (купівлі) товару ТОВ ЗЕРНОПРОДІНВЕСТ (код 41702845), у ТОВ ФОРЕСТ САНРАЙЗ (код 40949294) ТОВ ЕКО-ТРЕЙД ЗАХІД (код 41438881), у досліджуваних періодах, що засвідчує недійсність (неможливість) формування ними відповідного активу та доказує фіктивність введення в обіг ідентифікованого товару (послуг) та нереальність здійснення ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД постачання (продажу) товарів (послуг) на адресу ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД .

Розглянувши подані учасниками справи документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД (код ЄДРПОУ 42052501) зареєстровано як платника податку на додану вартість у ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві.

Основним видом економічної діяльності згідно коду виду економічної діяльності 46.21 - є оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням та кормами для тварин.

Судом встановлено, що відповідно до наказу Головного управління ДФС м. Києві від 26.02.2019 №2574 відповідно до положень Податкового кодексу України, було проведено документальну позапланову виїзну перевірку з достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість за серпень 2018 року (податкова декларація від 06.02.2019 року № 9309771894), за вересень 2018 року (податкова декларація від 06.02.2019 року № 9309814983), за жовтень 2018 року (податкова декларація від 06.02.2019 року № 9309830722), з підстав достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника податку.

За результатами перевірки відповідачем складено Акт документальної позапланової виїзної перевірки № 243/26-15-14-04-01/42052501 від 07.03.2019

В ході проведення документальної виїзної позапланової перевірки виявлено порушення вимог п. 185.1, п. 185, п. 198.1, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198., п. 200.1, п. 200.4, ст. 200, п. 201.1 ст. 201 Податкового Кодексу України, ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД ( код ЄДРПОУ 42052501 ) завищено заявлену суму бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника (рядок 21) за серпень 2018 року на 29 938 005 грн, завищено заявлену суму бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника (рядок 20.2.1), за вересень 2018 року на 27 391 397грн. та за жовтень 2018 року на 17 446 178 грн.

На підставі Акту документальної позапланової виїзної перевірки № 243/26-15-14-04-01/42052501 від 07.03.2019, ГУ ДФС у м. Києві року було прийнято податкове повідомлення-рішення №0013061404 від 19.03.2019 форми В1 , яким застосовано до платника податку штраф у сумі 18 693 895, 00 грн.

Судом перевірено доводи позивача відносно того, що загальна кількість експортованого сільськогосподарського товару дорівнює кількості товару, яка була придбана ТОВ "АГРОПРОЕКС ТРЕЙД" за договорами поставки у ТОВ ЗЕРНОПРОДІНВЕСТ , тобто, позивач використав товар у власній господарській діяльності, що підтвердив первинними документами у повному обсязі.

Також судом встановлено, що придбання сільськогосподарської продукції ТОВ "АГРОПРОЕКС ТРЕЙД" здійснювалось на підставі Договорів поставки з ТОВ "ЗЕРНОПРОДІНВЕСТ" № 08-07-2018/3 від 08.07.2018 року, № 25-07-2018/3 від 25.07.2018 року, № 26-07-2018/2 від 26.07.2018 року, згідно яких, постачальник зобов`язаний поставити і передати у власність, а Покупець прийняти і оплатити пшеницю та ячмінь.

Придбання товару здійснювалось за рахунок отримання кредиту від ТОВ "ФК"СІГМА ІНВЕСТ".

Продаж вищевказаної сільськогосподарської продукції здійснювався за зовнішньоекономічними контрактами з LINK TRADE GROUP Kft (Угорщина): № АРТ -001-WHM від 09.07.2018 року; № АРТ -002-WHM від 09.07.2018 року; № АРТ -003-WHM від 09.07.2018 року; № АРТ -004-WHM від 16.07.2018 року; № АРТ -005-WHM від 16.07.2018 року; № АРТ -006-WHM від 16.07.2018 року; № АРТ -007-BR3 від 17.07.2018 року; № АРТ -008-WHM від 19.07.2018 року; № АРТ -009- BR3 від 25.07.2018 року; № АРТ -010- BR3 від 25.07.2018 року; № АРТ -011- BR3 від 31.07.2018 року; № АРТ -012- BR3 від 31.07.2018 року; № АРТ -014- BR3 від 10.08.2018 року; та за зовнішньоекономічним контрактом з STEARIN GROUP OU № АРТ -020-WHM від 15.10.2018 року, що підтверджується митною декларацією № UA5000/2018/012896 від 06.12.2018.

Експортні операції придбаного у ТОВ "ЗЕРНОПРОДІНВЕСТ" товару було здійснено від імені ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД на адресу компанії - Покупця LINK TRADE GROUP Kft (Угорщина), що підтверджується Вантажними митними деклараціями: МД № UA500040/2018/008948 від 03.09.2018 року; МД № UA500040/2018/008949 від 03.09.2018 року; МД № UA500040/2018/009398 від 13.09.2018 року; МД № UA500040/2018/008080 від 07.08.2018 року; МД № UA500040/2018/009404 від 13.09.2018 року; МД № UA500040/2018/009397 від 13.09.2018 року; МД № UA500040/2018/008081 від 07.08.2018 року; МД № UA500040/2018/009402 від 13.09.2018 року; МД № UA500040/2018/009398 від 13.09.2018 року; МД № UA500040/2018/008075 від 07.08.2018 року; МД № UA500040/2018/009396 від 13.09.2018 року; МД № UA500040/2018/008401 від 16.08.2018 року; МД № UA500040/2018/008953 від 03.09.2018 року; МД № UA500040/2018/008823 від 30.08.2018 року; МД № UA500040/2018/008382 від 16.08.2018 року; МД № UA500040/2018/007717 від 27.07.2018 року; МД № UA500040/2018/008383 від 16.08.2018 року; МД № UA500040/2018/007716 від 27.07.2018 року; МД № UA500040/2018/007718 від 27.07.2018 року; МД № UA500040/2018/008384 від 16.08.2018 року; МД № UA500040/2018/008385 від 16.08.2018 року; МД № UA500040/2018/008386 від 16.08.2018 року; МД № UA500040/2018/008102 від 08.08.2018 року; МД № UA500040/2018/008117 від 08.08.2018 року; МД № UA500040/2018/009615 від 20.09.2018 року та на адресу компанії - Покупця STEARIN GROUP OU, що підтверджується Вантажною митною декларацією: МД № UA500040/2018/012896 від 06.12.2018 року.

Загальна кількість експортованого сільськогосподарського товару дорівнює кількість товару, яка була придбана у Постачальника ТОВ ЗЕРНОПРОДІНВЕСТ за Договорами поставки, тобто ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД (код ЄДРПОУ 42052501) використав товар у власній господарській діяльності, що підтвердив первинними документами у повному обсязі.

Вважаючи оскаржуване податкове повідомлення-рішення протиправними та таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся із даним позовом до суду.

Розглядаючи адміністративну справу по суті, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно приписів п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України, для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

У випадках, передбачених статтею 216 Цивільного кодексу України, платники податків мають право вносити відповідні зміни до податкової звітності у порядку, визначеному статтею 50 цього Кодексу.

Відповідно до п. 44.6 ст. 44 Податкового кодексу України, у разі якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в абзаці другому пункту 44.7 цієї статті платник податків не надає посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності.

Якщо платник податків після закінчення перевірки та до прийняття рішення контролюючим органом за результатами такої перевірки надає документи, що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, не надані під час перевірки (у випадках, передбачених абзацами другим і четвертим пункту 44.7 цієї статті), такі документи повинні бути враховані контролюючим органом під час розгляду ним питання про прийняття рішення.

Згідно п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування є операції платників податку з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу; в) ввезення товарів на митну територію України; г) вивезення товарів за межі митної території України; е) постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.

Відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Згідно п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України, до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу; ґ) ввезення товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

Відповідно до п. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України, датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.

Для операцій із ввезення на митну територію України товарів датою віднесення сум податку до податкового кредиту є дата сплати податку за податковими зобов`язаннями згідно з пунктом 187.8 статті 187 цього Кодексу, а для операцій з постачання послуг нерезидентом на митній території України - дата складення платником податкової накладної за такими операціями, за умови реєстрації такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Датою збільшення податкового кредиту орендаря (лізингоотримувача) для операцій фінансової оренди (лізингу) є дата фактичного отримання об`єкта фінансового лізингу таким орендарем.

Датою віднесення сум до податкового кредиту замовника з договорів (контрактів), визначених довгостроковими відповідно до пункту 187.9 статті 187 цього Кодексу, є дата фактичного отримання замовником результатів робіт (оформлених актами виконаних робіт) за такими договорами (контрактами).

Для товарів/послуг, постачання (придбання) яких контролюється приладами обліку, факт постачання (придбання) таких товарів/послуг засвідчується даними обліку.

Згідно п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи); ввезенням товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Відповідно до п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.

Податкові накладні, отримані з Єдиного реєстру податкових накладних, є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

У разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму податку на додану вартість на підставі отриманих податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, таке право зберігається за ним протягом 1095 календарних днів з дати складення податкової накладної/розрахунку коригування.

Суми податку, сплачені (нараховані) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, зазначені в податкових накладних/розрахунках коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних з порушенням строку реєстрації, включаються до податкового кредиту за звітний податковий період, в якому зареєстровано податкові накладні/розрахунки коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, але не пізніше ніж через 1095 календарних днів з дати складення податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних, у тому числі для платників податку, які застосовують касовий метод.

Не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) відповідно до підпункту 191.1.2 пункту 191.1 статті 191 цього Кодексу оператором поштового зв`язку, експрес-перевізником.

Згідно п. 200.1 ст. 200 Податкового кодексу України, сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

Відповідно до абз. б) п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України, при від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету.

Суд зауважує, що позивач не наділений правом вимагати від контрагента документи, що підтверджують факт придбання останнім товару, тим більше до трьох контрагентів у ланцюгу постачання, на яких відповідач вказує про підміну номенклатури товару.

Також, посилаючись на ст. 61 Конституції України, якою передбачено, що юридична відповідальність особи має індивідуальний характер.

Суд звертає увагу, що відносини між учасниками попередніх ланцюгів постачання товарів та послуг не мають безпосереднього впливу на дослідження факту реальності господарських операцій, вчинених між замовником та його безпосередніми контрагентами. Нормами чинного законодавства не встановлено обов`язку покупця бути обізнаним про джерело походження товару та обов`язку з контролю за дотриманням попередніми контрагентами постачальника правил оподаткування.

Податкове законодавство не ставить у залежність податковий облік (стан) певного платника податку-покупця від перебування його контрагента за юридичною адресою, дотримання ним податкової дисципліни та правильності ведення податкового або бухгалтерського обліку. Тобто, у разі підтвердження реального характеру здійснених поставок та виконання послуг, платник не може відповідати за порушення, допущені постачальником, якщо не буде доведено його безпосередню участь у зловживанні. Проте, посадовими особами контролюючого органу під час здійснення перевірки таких обставин не встановлено.

Крім того, суд враховує і наявність певної процедури реєстрації податкових накладних, запровадженої діючим законодавством.

Відповідно до положень п. 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі - Порядок №1246), після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 2001.3 і 2001.9 статті 2001 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01.07.2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис"; Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами таких перевірок формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Відповідно п. 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція) та відповідно до п.14 квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

Згідно п. 17 Порядку № 1246, у разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

Відповідно до п. 18 Порядку № 1246, на момент прийняття у встановленому порядку рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування щодо таких податкової накладної та/або розрахунку коригування проводяться перевірки, визначені пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого).

За результатами таких перевірок формується квитанція про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування, яка надсилається платнику податку разом з відповідним рішенням.

Квитанція про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування, щодо яких прийнято рішення про їх реєстрацію, одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

Згідно п. 19 Порядку № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинена, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Також, згідно п. 201.1 ст. 200.1 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов`язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата складання податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця). У разі постачання/придбання філією (структурним підрозділом) товарів/послуг, яка фактично є від імені головного підприємства - платника податку стороною договору, у податковій накладній, крім податкового номера платника податку додатково зазначається числовий номер такої філії (структурного підрозділу); д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду.

Тобто, при реєстрації податкової накладної контролюючий орган здійснює масштабну перевірку. Якщо контролюючий орган в ході перевірки не знаходить порушень і податкова накладна не відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків господарської операції та оцінки ступеня ризиків платника податків, серед яких є і перевірка номенклатури товарів, в такому випадку податкова накладна приймається до реєстрації та реєструється, а платнику податків надсилається засобами електронного зв`язку підтвердження про реєстрацію - квитанція. Платник податків, якому надіслано Квитанцію, як підтвердження реєстрації податкової накладної, фактично пройшов перевірку законності формування податкового зобов`язання ним, як продавцем, та законність формування податкового кредиту його контрагентом-покупцем, який зазначений у зареєстрованій податковій накладній, а отже, неможливо припускати, що має місце незаконність дій або підміна номенклатури у платника податків, якого контролюючий орган вже перевірив та підтвердив законність цієї дії.

Факт реєстрації податкових накладних, виписаних ТОВ АГРОПРОЕКС ТРЕЙД у серпні-жовтні 2018 року, підтверджується актом перевірки та відповідачем не оспорюється.

Таким чином, з одного боку, податкове законодавство не покладає на платника податків - покупця обов`язку здійснювати перевірку походження товару у продавця по ланцюгу аж до виробника продукції, а з іншого боку, покладає обов`язок на фіскальний орган перевіряти подані продавцем на реєстрацію податкові накладні на відповідність їх визначеним критеріям оцінки ступеня ризиків, що є, на думку суду, певним запобіжним механізмом для покупця від потрапляння його на недобросовісного продавця (платника податків).

Тому суд вважає, що за умови перевірки контролюючим органом податкових накладних під час реєстрації та реєстрація таких податкових накладних, платник податків-покупець, за умови наявності належним чином оформлених первинних документів по господарській операції, не повинен вимагати від контрагента документи, що підтверджують факт придбання останнім товару, та відповідно зазнавати негативних наслідків, як зменшення податкового кредиту чи позбавлення права на відшкодування ПДВ з бюджету.

Отже, з вищевказаного вбачається, що відносини між учасниками попередніх ланцюгів постачань товарів та послуг не мають безпосереднього впливу на дослідження факту реальності господарських операцій, вчинених між замовником та його безпосереднім контрагентом.

Зазначена правова позиція також узгоджується із висновками, викладеними у постанові Верховного суду у складі колегії Касаційного адміністративного суду у справі № 826/2321/16 від 16.05.2018.

Висновки, викладені в податковій інформації, є відображенням дій працівників податкових органів і самі по собі не породжують правових наслідків для платника податків. Правомірність нарахування сум грошового зобов`язання не може мотивуватися виключно даними податкової інформації. Податкова інформація має оцінюватись судом з урахуванням інших доказів у справі.

Також суд бере до уваги доводи позивача, що формування суб`єктом господарювання податкового кредиту не може ставитись у пряму залежність від додержання податкової дисципліни третіми особами. Законодавство України не ставить в залежність виникнення у платника податку на додану вартість права на податковий кредит від дотримання вимог податкового законодавства іншим суб`єктом господарювання.

З матеріалів справи вбачається, що на дату проведення перевірки позивача не було судових рішень, які вступили в законну силу відносно компаній-постачальників, які б підтверджували факт порушення ними податкового законодавства.

ГУ ДФС у м. Києві не надано жодного доказу на підтвердження факту притягнення до відповідальності постачальників.

З огляду на зазначене, суд дійшов висновку, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення №0013061404 від 19.03.2019 форми В1 , яким застосовано до платника податку штраф у сумі 18 693 895, 00 грн. є протиправними та таким, що підлягає скасуванню.

Згідно п.п. "ґ" п. 200.12 ст. 200 ПК України, зазначена у заяві сума бюджетного відшкодування вважається узгодженою в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування з однієї із таких дат: з дня визнання протиправним та/або скасування податкового повідомлення-рішення.

У випадках, передбачених підпунктами "а", "г" і "ґ" цього пункту, інформація про узгодженість бюджетного відшкодування та його суму відображається в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування контролюючим органом на наступний робочий день після виникнення такого випадку (абз. 6, 8 п. 200.12 ст. 200 ПК України).

Відповідно до абз. 1 та 2 п. 200.15 ст. 200 ПК України, у разі коли за результатами перевірки сум податку, заявлених до відшкодування, платник податку розпочинає процедуру адміністративного або судового оскарження, контролюючий орган не пізніше наступного робочого дня після отримання відповідного повідомлення від платника або ухвали суду про порушення провадження у справі зобов`язаний внести відповідні дані до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.

Після закінчення процедури адміністративного оскарження або набрання законної сили рішенням суду контролюючий орган на наступний робочий день після отримання відповідного рішення зобов`язаний внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника.

Порядком ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.01.2017 року №26 встановлено, що орган ДФС здійснює формування реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, шляхом внесення даних щодо, зокрема найменування платника податку на додану вартість та його індивідуальний податковий номер; дату подання заяви про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок платника податку у банку, поданої у складі податкової декларації з податку на додану вартість або уточнюючого розрахунку з податку на додану вартість (в разі їх подання); дату надсилання платнику податку органом ДФС повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації або уточнюючого розрахунку (в разі їх подання); суму податку, заявленого до бюджетного відшкодування, зазначену в кожній заяві, поданій у складі податкової декларації або уточнюючого розрахунку (в разі їх подання), у тому числі окремо, яка підлягає перерахуванню на рахунок платника податку у банку та/або в рахунок сплати грошових зобов`язань, та/або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету; суму податку, заявленого до бюджетного відшкодування, зменшену на суму податкового боргу тощо.

Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 1 ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

З огляду на зазначене, суд дійшов висновку, що адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОПРОЕКС ТРЕЙД" підлягає задоволенню в повному обсязі.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, згідно ч. 1 ст. 139 КАС України, суд присуджує позивачу всі здійснені ним документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись ст. ст. 2, 5-11, 19, 72 - 77, 90, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю АГРОПРОЕКС ТРЕЙД (01010, м. Київ, вул. Левандовська, 3-А, оф. 315, код ЄДРПОУ 42052501) до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка 33/19, код ЄДРПОУ 39439980) про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення - рішення №0013061404 від 19.03.2019 та зобов`язання вчинити дії задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0013061404 від 19.03.2019 форми В1 .

Зобов`язати Головне Управління Державної фіскальної служби у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка 33/19, код ЄДРПОУ 39439980) внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування заявленого Товариством з обмеженою відповідальністю АГРОПРОЕКС ТРЕЙД (код ЄДРПОУ 42052501) за серпень 2018 року у розмірі 29 938 005 грн., за вересень 2018 року у розмірі 27 391 397 грн., за жовтень 2018 року у розмірі 17 446 178 грн., у відповідності до абз. 2 п. 200.15 ст. 200 ПК України.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю АГРОПРОЕКС ТРЕЙД (01010, м. Київ, вул. Левандовська, 3-А, оф. 315, код ЄДРПОУ 42052501) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (вул. Шолуденка 33/19, м. Київ, 04116, код ЄДРПОУ 39439980) сплачений судовий збір у розмірі 19 210, 00 (дев`ятнадцять тисяч двісті десять) грн. 00 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Повний текст складено: 24.12.2019.

Суддя А.С. Мазур

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.12.2019
Оприлюднено26.12.2019
Номер документу86588915
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/7145/19

Постанова від 16.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 11.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 10.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 11.11.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Ухвала від 26.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 13.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 05.03.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Ухвала від 18.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Ухвала від 04.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Рішення від 18.12.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні