Ухвала
від 12.12.2019 по справі 761/47443/19
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/47443/19

Провадження № 1-кс/761/31986/2019

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 грудня 2019 року слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , представника володільця тимчасово вилученого майна адвоката ОСОБА_4 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ФР ГУДФС у м. Києві ОСОБА_3 , що погоджене прокурором відділу прокуратури м. Києва ОСОБА_5 , про арешт майна у кримінальному провадженні № 32019100000000611, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 24 жовтня 2019 року, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України,

в с т а н о в и в:

11.12.2019 року до Шевченківського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ФР ГУДФС у м. Києві ОСОБА_3 , що погоджене прокурором відділу прокуратури м. Києва ОСОБА_5 , про арешт майна, тимчасово вилученого 09 грудня 2019 року, під час проведення обшуку за адресою: м. Київ, вул. Набережно-Хрещатицька, 31.

Повноваження слідчого та представника володільця тимчасово вилученого майна, які були присутні у судовому засіданні, слідчим суддею перевірені.

Своє клопотання слідчий обґрунтовує тим, що СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №32019100000000611, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 24 жовтня 2019 року, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України

09.12.2019, на підставі ухвали Шевченківського районного суду м. Києва проведено обшук офісного приміщення за адресою: м. Київ, вул. Набережно-Хрещатицька, буд. 31, де знаходиться офісне приміщення ТОВ «МПС Україна» (код ЄДРПОУ 37570030), в ході якого було виявлено та вилучено наступні речі, дозвіл на вилучення яких прямо не надано рішенням суду:

- печатка ФОП ОСОБА_6 код НОМЕР_1 на 1 арк;

- Розрахункова відомість організації ФОП ОСОБА_6 на 2 арк;

- Книга обліку розрахункових операцій №3000721742Р/1 на 79 арк;

- Книга з чорновими записами на 96 арк;

- Звіт ФП (3) з додатками ФОП ОСОБА_7 на 2 арк;

- Книга обліку договорів і витрат №811/19 від 14.03.19 на 48 арк;

- Копія виписки з реєстру та чеки ОСОБА_8 на 6 арк;

- Книга обліку розрахункових операцій ФОП ОСОБА_9 на 79 арк;

- Книга обліку розрахункових операцій ФОП ОСОБА_10 на 79 арк;

- Книга обліку розрахункових операцій ФОП ОСОБА_10 на 79 арк;

- Печатка ФОП ОСОБА_7 код НОМЕР_2 1 шт;

- Відомість на виплату готівки ФОП ОСОБА_11 на 57 арк;

- Розрахунок при звільненні ФОП ОСОБА_12 на 13 арк;

- Відомості по виплаті готівкових коштів ТОВ «МПС Україна» за 2019 р на 84 арк;

- банківські квитанції ФОП ОСОБА_13 з підтверджуючими документами, звіти про дебетові операції ро рахунку НОМЕР_3 ФОП з 01.06.18 по 30.06.18, акти надання послуг, акти здачі-прийняття робіт, акти надання послуг на 421 арк., які знаходяться у папці синього кольору;

- документи ФОП ОСОБА_14 , прибутковий касовий ордер ФОП ОСОБА_15 , видаткова накладна ФОП ОСОБА_15 , первинна фінансово-господарська документація ФОП ОСОБА_14 , рахунки на оплати на 124 арк., які знаходяться у папці зеленого кольору;

- первинно-фінансова документація ФОП ОСОБА_16 (книги обліку доходів, податкові накладні ФОП, видаткові накладні, виписки по банківських рахунках, прибутковий касовий ордер, видаткові накладні, акти здачі прийняття робіт на 589 арк, які знаходяться у папці синього кольору;

- первинно-фінансова документація ФОП ОСОБА_17 (книги обліку доходів, податкові накладні ФОП, видаткові накладні, виписки по банківських рахунках, прибутковий касовий ордер, видаткові накладні, акти здачі прийняття робіт на 314 арк, які знаходяться у папці зеленого кольору;

- Договори посавки між ФОП ОСОБА_18 та ТОВ «27», ТОВ «МПС Україна», ТОВ «Смарт Медіа Плюс», ТОВ «Берріленд», ПАТ «Ізмаїльський целюлозно-картонний комбінат, Приватна організація «Українська ліга авторськиї і суміжних прав», ФОП ОСОБА_19 , ТОВ «МПС Авто», ТОВ «Глобал Сейл», ТОВ «Сандора, ТОВ «Центр Сервісу Омега», ПАТ Сан Інбев Україна», ПП «ТД «Поляков», ТОВ «Вайнмарт», ТОВ «Конві пак», ТОВ «Контент Делівері Сервіс», ТОВ «Крейт Груп», ТОВ «Айленд», ПАТ «Абінбев Ефес Україна», ФОП ОСОБА_20 », ТОВ «Глобал Сейл» на 194 арк. за період 2017-2019 років, які знаходяться у зеленій папці з надписом «ФОП ОСОБА_18 ФОП ОСОБА_20 . Договора».

- Акти здачі-прийняття робіт, акти надання послуг між ФОП ОСОБА_18 та ПрАТ «Медичний комплекс «Сирець», ТОВ «МПС Авто», ТОВ «Зе Фарм», ТОВ «Центр Сервісу «Омега» з додатками на 106 арк. за період 2018-2019 років, які знаходяться у зеленій папці з надписом «ФОП ОСОБА_18 Д-т 93 К-т 631».

- Копії паспортних даних гр. ОСОБА_21 з додатками на 12 арк.

- Посадова інструкція за підписом ( ОСОБА_22 ) від 29.12.10 на 4 арк.

- Трудовий договір №04/11 між ТзОВ «Спероу технології» та ОСОБА_23 на 5 арк.

- Копії паспортних даних гр. ОСОБА_24 з додатками на 11 арк.

- Копії паспортних даних гр. ОСОБА_15 з додатками на 29 арк.

- Копії паспортних даних гр. ОСОБА_18 з додатками на 19 арк.

- Копії паспортних даних гр. ОСОБА_25 з додатками на 13 арк.

- Копії паспортних даних гр. ОСОБА_26 з додатками на 11 арк.

- Особисті дані гр. ОСОБА_15 , ОСОБА_6 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 з додатками особових карток на 78 арк.

- Листи Ситнику Миколаю з корінцем повернення 3 шт.

- Корінець Вовкова (Кропівницький 22.11.2019) на 1 арк.

- чорнові документи щодо ведення ФГД ТОВ «Спероу - технології» на 31 арк.;

- листи ФОП ОСОБА_35 на ТОВ «МПС Україна» щодо перерахунків коштів на 7 арк.;

- листи ФОП ОСОБА_36 на ТОВ «МПС Україна» щодо перерахунків коштів на 6 арк.;

- листи ФОП ОСОБА_37 на ТОВ «МПС Україна» щодо перерахунків коштів на 2 арк.;

- Видаткові накладні з № 1448 по 1474 за період 01.11.2019 по 14.11.2019 на 26 арк.

- Рахунок на оплату №25 від 02 жовтня 2019р. Постачальник ФОП ОСОБА_7 на 1 арк.

- Рахунок на оплату №27 від 02 жовтня 2019р. Постачальник ФОП ОСОБА_7 на 1 арк.

- Договір субнайму (нерухомого майна) від 01 грудня 2019р. між ТОВ «МПС України» з ФОП ОСОБА_38 на 4 арк.

- Акт приймання-передачі приміщення по договору субнайму (нерухомого майна) від 01 грудня 2019 р. між ТОВ «МПС України» з ФОП ОСОБА_38 на 1 арк.

- Акт приймання-передачі приміщення по договору субнайму (нерухомого майна) від 01 грудня 2019 р. між ТОВ «МПС України» з ФОП ОСОБА_28 на 1 арк.

- Первинна документація ФОП ОСОБА_18 за червень 2018р. у червоній папці на 545 арк.

- Первинна документація ФОП ОСОБА_39 за 2018 рік у папці на 360 арк.

- Первинна документація ФОП ОСОБА_40 за 2018 рік у папці на 290 арк.

- Первинна документація ФОП ОСОБА_41 за 2018 рік у папці на 402 арк.

- Х звіти ОСОБА_20 щодо Кафе за адресою м. Київ пр.-т Правди 45А на 5 арк.

- Х звіти ОСОБА_18 Бар «МАМАМИА» м.Київ пр.-т Маяковського 43\2 на 1 арк.

- Книга обліку доходів №2948/18 від 12.09.2018р. на 48 арк.

- Копії Z звітів ОСОБА_18 Бар «МАМАМИА» м.Київ пр.-т Маяковського 43\2 на 11 арк.

- Чернові записи з зарплатами співробітниками на 3 арк.

- Копії Z звітів ФОП ОСОБА_20 Кафе за адресою АДРЕСА_1 на 17 арк.

- Копії Z звітів ФОП ОСОБА_20 Кафе за адресою АДРЕСА_1 на 6 арк.

- Копії Z звітів ОСОБА_18 Бар «МАМАМИА» м.Київ пр.-т Маяковського 43\2 на 19 арк.

- Копії Z звітів ФОП ОСОБА_20 Кафе за адресою АДРЕСА_1 на 17 арк.

- Звіт ФП(3) ФОП ОСОБА_42 за адресою: АДРЕСА_2 на 1 арк.

- Розписки ОСОБА_43 за 26.11.2019 на 4 арк.

- Заказ №28061 ОСОБА_44 на 1 арк.

- Х звіти ФОП ОСОБА_45 за адресою АДРЕСА_2 на 2 арк.

- Z звіти Ауста за 26.08.2019 за 2 арк.

- візитна картка ОСОБА_46 (нач. відділу постачання, тел. 073 311 62 67), 1 шт.;

- відомість на виплату готівки №1439 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1548 ТОВ «МПС Україна» на 2 арк.;

- відомість на виплату готівки №1559 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1566 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1684 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1565 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1576 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1551 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1545 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1543 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1572 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1573 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1571 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1550 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1557 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1564 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1538 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1558 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1540 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1541 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1542 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1543 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1544 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №926 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1743 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1570 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1765 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1757 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1761 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1752 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1751 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1724 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1418 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1425 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1424 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1423 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1422 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1421 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1208 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1601 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1416 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1419 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1420 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1428 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1417 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №135 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1405 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1364 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1365 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1209 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1237 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1207 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1200 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1202 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1203 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1205 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1206 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1204 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1201 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1211 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1245 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1220 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1210 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1107 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1067 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1075 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- відомість на виплату готівки №1095 ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- лист обігу готівкових коштів ФОП ОСОБА_11 з ресторану на Осокорках ( АДРЕСА_3 ) на 198 арк.;

- лист обігу готівкових коштів з ресторану « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Варшавський) ФОП ОСОБА_20 за адресою: АДРЕСА_1 на 69 арк.;

- чеки «ПриватБанк» ФОП ОСОБА_47 (4 шт.);

- первинно-господарська документація (прибуткові касові ордери, податкові накладні, видаткові накладні) ФОП ОСОБА_48 щодо взаємовідносин з ФОП ОСОБА_49 , ТОВ «МПС Україна», ТОВ «Глобал Сейл», ТОВ «МПС Авто» на 132 арк.;

- первинні фінансово-господарські документи ФОП ОСОБА_50 щодо взаємовідносин з ТОВ «МПС Україна за період 2019 року на 154 арк.;

- первинні фінансово-господарські документи (прибуткові касові ордери, видаткові накладні, банківські виписки, податкові декларації єдиного податку) ФОП ОСОБА_51 щодо взаємовідносин з ТОВ «МПС Україна», ФОП ОСОБА_15 , ТОВ «Глобал Сейл») на 151 арк.;

- первинні фінансово-господарські документи (прибуткові касові ордери, видаткові накладні, банківські виписки, податкові декларації єдиного податку) ФОП ОСОБА_52 щодо взаємовідносин з ТОВ «МПС Україна», ФОП ОСОБА_15 , ТОВ «Глобал Сейл» на 197 арк.;

- первинні фінансово-господарські документи (прибуткові чекові ордери, видаткові накладні, банківські документи, податкова звітність, податкові декларації, накладні, ордери, книга обліку доходів) ФОП ОСОБА_53 на 310 арк.;

- книга обліку доходів, податкова звітність, банківські виписки, первинна господарська документація (договори, акти прийому-передачі, видаткові накладні та ін.) ФОП ОСОБА_54 на 260 арк.;

- оборотно-сальдові відомості ФОП ОСОБА_28 , а також акти надання послуг між ТОВ «МПС-Авто» та ін. первинні документи щодо ведення ФОП на 63 арк. які знаходяться у папці синього кольору;

- акт надання послуг №1816 від 22 червня 2018 року на 4 арк.;

- відомості щодо ведення ФГД «Химич ТТ Оболонь» на 3 арк.;

- Х-звіт денний ФОП ОСОБА_42 , АДРЕСА_2 ;

- фінансово-господарські документи «Химич ТТ Оболонь» на 4 арк.

- документи ФГД «Ауст ТТ Оболонь» від 28.11.2019 року на 4 арк.;

- Х-звіт денний бар « ІНФОРМАЦІЯ_1 », АДРЕСА_4 на 1 арк.;

- книга обліку розрахункових операцій ФОП ОСОБА_55 на 79 арк.;

- зошит з чорновими записами на 12 арк.;

- відомість на виплату готівки №122 ФОП ОСОБА_56 на 3 арк.;

- відомість на виплату готівки №120 ФОП ОСОБА_56 на 2 арк.;

- відомість на виплату готівки №115 від ФОП ОСОБА_56 на 2 арк.;

- відомість на виплату готівки №117 від ФОП ОСОБА_56 на 2 арк.;

- відомості на виплату готівки №109 від ФОП ОСОБА_56 на 2 арк.;

- відомості на виплату готівки №133 від ФОП ОСОБА_29 на 3 арк.;

- відомості на виплату готівки №125 на 1 арк.;

- відомості на виплату готівки №127 на 1 арк.;

- відомості на виплату готівки №129 на 1 арк.;

- відомості на виплату готівки №131 на 1 арк.;

- книга обліку доходів і витрат ФОП ОСОБА_56 на 48 арк.;

- книга обліку доходів і витрат ФОП ОСОБА_56 на 95 арк.;

- видаткові накладні ФОП ОСОБА_29 між ТОВ «Скалорс Україна» на 8 арк.;

- документи фінансово-господарської діяльності ФОП ОСОБА_56 , ОСОБА_6 , ОСОБА_29 на 148 арк. за період з 04.10.2017 по 30.11.2019 років;

- книга обліку розрахункових операцій ФОП ОСОБА_29 на 79 арк.;

- Книга обліку доходів та витрат на 27 арк.;

- Книга обліку доходів та витрат ФОП ОСОБА_57 на 94 арк.;

- Книга обліку доходів та витрат ФОП ОСОБА_28 на 78 арк.;

- Книга обліку доходів та витрат ФОП ОСОБА_15 на 95 арк.;

- Печать ФОП ОСОБА_15 (і.п.н. НОМЕР_4 );

- Зошит з чорновими записами на 8 арк.;

- Блокнот зеленого кольору з чорновими записами;

- Копія довіреності від гр. ОСОБА_58 на ОСОБА_59 на 1 арк.;

- Договір поставки з додатками в період 2019 р. на 62 арк. ФОП ОСОБА_60 з 19.01.18 по 31.10.2019р. ( папка Зеленого кольору ФОП ОСОБА_61 , ФОП ОСОБА_62 );

- Первинно-господарська документація ФОП ОСОБА_63 , а сааме (чек, видаткова накладна №51, рахунок на виплату, заключна виписка, видаткова накладна « 27, чек приват банк 2 шт., заключна виписка тощо) на 70 арк.;

- Первинно-господарська документація ФОП ОСОБА_64 , а саме (книга обліку доходів, чеки приват банк, квитанції тощо) на 232 арк.;

- Акт виконаних робіт між ФОП ОСОБА_57 та ТОВ «Сандора», ТОВ Зе Фарм», ТОВ «МПС-авто», ПраТ «Медичний комплекс`Сирець», ТОВ «МПС`Україна» з підтверджуючими документами на 46 арк.;

- Акти здачі приймання, акти надання послуг,податкові накладні між ФОП ОСОБА_65 та ТОВ «ЗЕ Фарм», ТОВ «МПС`Україна», Центр сервісу Омега за період січень жовтень 2019р. на 63 арк.;

- Книга обліку розрахункових операцій ФОП ОСОБА_11 на 78 арк.;

- Розрахункові квитанції ФОП ОСОБА_11 100шт.,

- Книга обліку доходів і витрат ФОП ОСОБА_7 на 95 арк.;

- Документи ФОП ОСОБА_7 (виписка з ЄДР, витяг з реєстру платників єдиного податку, довідка, заява «приват банк», копія паспорту, книга обліку доходів, договір про надання юридичних послуг, заява в « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на відкриття рахунку для соціальних виплат на 14 арк.;

- Копії чеків ФОП ОСОБА_7 на 9 арк.;

- Копії розрахункових рахунків ОСОБА_66 , ОСОБА_67 , ОСОБА_68 на 55 арк.,

- Картка «Ключ до рахунку» Приватбанк № НОМЕР_5 , № НОМЕР_6 , № НОМЕР_7 , № НОМЕР_8 , № НОМЕР_9 , № НОМЕР_10 ;

- Печатка ФОП « ОСОБА_29 » (реєстраційний номер НОМЕР_11 );

- Книга обліку доходів ФОП ОСОБА_65 на 48 арк.;

- Книга обліку доходів ФОП ОСОБА_25 на 96 арк.;

- Книга обліку доходів ФОП ОСОБА_69 на 96 арк.;

- Книга обліку доходів ФОП ОСОБА_70 на 96 арк.;

- Документи ФОП ОСОБА_71 (копія паспортних даних, витяг, виписка) на 6 арк.;

- Документи ФОП ОСОБА_72 (копія паспортних даних, картка платника податків, виписка) на 6 арк.;

- Документи ФОП ОСОБА_73 (копія паспортних даних, картка платника податків, виписка) на 7 арк.;

- Документи ОСОБА_74 від 29.11.2019 з додатками чеків на 106 арк.;

- Документи ОСОБА_75 від 30.11.2019 з додатками чеків на 106 арк.;

- Документи Гуленок від 21.11.2019 з додатками чеків на 61 арк.;

- Документи Гуленок від 23.11.2019 з додатками чеків на 121 арк.;

- Документи ОСОБА_74 від 22.11.2019 з додатками чеків та карткою на 88 арк.;

- Печатка ФОП ОСОБА_25 ( НОМЕР_12 );

- Документи виписки по рахункам фопів та підтверджуючі документи на 01.-15.03.2018 на 135 арк.;

- Документи з банківськими виписками по рахункам фопів та «МПС Україна» на 180 арк.;

- Документи з банківськими рахунками виписками та підтверджуючими документами з 01.01.-22.01.2018 між фопами та ТОВ «МПС Україна» на 175 арк.;

- Документи банк «МПС Україна» вересень 2018 (виписки, рахунки на оплату, рахунок-фактура на оплату) прошиті та пронумеровані на 382 арк.;

- Документи банк «МПС Україна» вересень 2018 (виписки, рахунки на оплату, рахунок-фактура на оплату) прошиті та пронумеровані на 392 арк.;

- Документи з 01.-15.05.2018 між фопами та ТОВ «МПС Україна» скріплені та прошиті з підтверджуючими документами на 172 арк.;

- Документи первинно-фінансової звітності ТОВ «МПС Україна» з 16.-31.05.2018 та додатками до нього на 180 арк.;

- Договори, доручення, табличні позначки, прибуткові та видаткові документи, рахунки-фактура, листи обігу готівкових коштів піцерії Милютенко 19а на 57 арк.;

- Договір-доручення між клієнтом Миколаєм та ОСОБА_76 на 20 арк.;

- Документи в папці зеленого кольору ФОП ОСОБА_77 з жовтня по 31.05.2019 (чеки, заключні виписки, видаткові накладні, акт приймання-передачі, акти приймання-передачі транспортних засобів, акти надання послуг, рахунки на оплату, прибуткові касові ордери, договір купівлі-продажу товарів, рахунки, рахунок-фактура, інші документи) на 201 арк.;

- Документи в папці червоного кольору ТОВ «МПС Україна» з липня по грудень 2018 (чеки, заключні виписки, видаткові накладні, акт приймання-передачі, акти приймання-передачі транспортних засобів, акти надання послуг, рахунки на оплату, прибуткові касові ордери, договір купівлі-продажу товарів, рахунки, рахунок-фактура, інші документи) на 427 арк.;

- Документи в папці чорного кольору ФОП ОСОБА_56 з 01.05.2018 по 01.10.2018 (чеки, заключні виписки, видаткові накладні, акт приймання-передачі, акти приймання-передачі транспортних засобів, акти надання послуг, рахунки на оплату, прибуткові касові ордери, договір купівлі-продажу товарів, рахунки, рахунок-фактура, інші документи) на 513 арк.;

- Документи в папці чорного кольору ФОП ОСОБА_78 з 01.07.2018 по 03.09.2018 (чеки, заключні виписки, видаткові накладні, акт приймання-передачі, акти приймання-передачі транспортних засобів, акти надання послуг, рахунки на оплату, прибуткові касові ордери, договір купівлі-продажу товарів, рахунки, рахунок-фактура, інші документи) на 183 арк.;

- Лист від ОСОБА_79 АДРЕСА_5 , до ТОВ «МПС Україна» на 3 арк.;

- Лист від 22.11.2019 рекомендований від Ситник ТОВ «Укр. Центр Гомотер» до ТОВ «МПС Україна» на 1 арк.;

- Особисті данні співробітника кафе-пецерії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ФОП ОСОБА_79 на 8 арк.;

- Акти надання послуг між «ТОВ МПС Україна» та ФОПами на 186 арк.;

- Видаткова накладна між ТОВ «МПС Україна» та ФОПами на 70 арк.;

- Рахунок-фактура на оплату між «ТОВ МПС Україна» та ФОПами на 211 арк.;

- Видаткові накладні та інші первинні фінансово-господарські документи ТОВ «МПС Україна» за січень, травень 2019 року та листопад 2018 р. на 632 арк.;

- Касові видаткові з прибутковими касовими ордерами ФОП ОСОБА_80 за період від 17 серпня по 15 квітня 2019 року на 57 арк.;

- банківські виписки з підтверджуючими листами ТОВ «МПС» з ФОП ОСОБА_20 , ОСОБА_9 , ОСОБА_65 , ОСОБА_25 , ОСОБА_18 , ОСОБА_42 , ОСОБА_56 , ОСОБА_15 , ОСОБА_6 , ОСОБА_11 , ОСОБА_10 , ТОВ «Альфа ПАК Трейд», ТОВ «Верланка М4», ОСОБА_11 на 480 арк. які знаходяться у папці червоного кольору «Приватбанк 10/2019»;

- податкова декларація платника податку ФОП ОСОБА_70 , виписки з банківських рахунків, акти-приймання передачі робіт (надання послуг), видаткові накладні квитанції звіти про суми нарахованого доходу, рахунки на оплату, заробітна плата ФОП ОСОБА_70 від січня 2018 року по грудень 2019 року на 290 арк., які знаходяться у папці синього кольору ФОП ОСОБА_70

- книга обліку доходів ФОП ОСОБА_81 , звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску, акти здачі-прийому робіт (надання послуг), видаткові накладні, товарно-транспортна накладна, рахунок-фактура, податкові розрахунки, заробітна плата від 10 січня по 31 травня 2019 року на 160 арк., які знаходяться у папці синього кольору ФОП « ОСОБА_81 »;

- податкова декларація Єдиного податку ФОП ОСОБА_27 , Книга обліку доходів, квитанції податкових розрахунків сум, відомості про трудові відносини осіб, відомості про нарахування заробітної плати від січня 2019 року по грудень 2019 року на 241 акр., які знаходяться у папці синього кольору ФОП ОСОБА_27 ;

- накази ФОП ОСОБА_82 , накази на припинення договору, квитанції на розрахунок суми доходу, видаткові накладні, розрахунки при звільненні, опхунки-фактури, акти надання послуг від 2018 року по грудень 2019 рік на 201 арк. які знаходяться у папці зеленого кольору ФОП ОСОБА_82

- накази ФОП ОСОБА_83 , довідки про закриття рахунків, акти надання послуг, рахунки на оплату, податкові декларації ЄП ФОП, договори купівлі-продажу, договір оренди транспортних засобів №5 від липня по грудень 2019 року., які знаходяться у папці зеленого кольору ФОП ОСОБА_83 ;

- податкові накладні, квитанція на звіт про суми нарахованої заробітної плати, рахунки на оплату на 234 арк. які знаходяться у папці білого кольору ФОП ОСОБА_18 ;

- акти здачі-прийняття робіт, акти надання послуг, між ФОП ОСОБА_20 та ТОВ «Росем Груп», ТОВ «Зінеко», ТОВ «ТД Дітрейд», ПП «Преміум сервіс 2012», виписки з банків, ТОВ «Верланка М4» за період з січень жовтень 2018 - 2019 року на 220 арк., які знаходяться у папці синього кольору «ФОП ОСОБА_20 »;

- договори поставки, ФОП ОСОБА_7 , додатки до договору на надання послуг, агенські договори, додаткові угоди, договори надання послуг, договір оренди транспортних засобів №22, договори поставки, нафтогазопродуктів через мережу АЗС, ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за період січень - жовтень 2019 року на 75 арк., які знаходяться у папці червоного кольору «ФОП ОСОБА_7 . Договора».

10.12.2019 у відповідності до ст.ст. 223, 237 КПК України вилучені під час обшуку офісного приміщення ТОВ «МПС України» за адресою: м. Київ, вул. Набережно-Хрещатицька, буд. 31 документи, речі, визнані речовими доказами.

Присутній у судовому засіданні слідчий ОСОБА_84 клопотання підтримав та просив його задовольнити з підстав у ньому наведених, просив долучити до матеріалів клопотання додаткові докази на підтвердження доводів у ньому викладених.

Представник володільця тимчасово вилученого майна адвокат ОСОБА_4 проти задоволення клопотання заперечував, зазначав, що ухвалою слідчого судді будо надано дозвіл на проведення обшуку у нежилих приміщеннях ТОВ «МПС Україна» та ресторані «Mamamia», в той час, як слідчий фактично провів обшук у приміщеннях, що згідно договорів суборенди були передані у користування ряду ФОП. Звертав увагу слідчого судді на те, що накладення арешту на перелічене у клопотанні майно негативно позначиться, як на законній господарській діяльності ТОВ «МПП Україна» та фізичних-осіб підприємців, що орендують у вказаного товариства приміщення. Зазначав, що ТОВ «МПП Україна» вже довгий час на ринку та сплачує усі належні податки до бюджету.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали кримінального провадження, заслухавши пояснення слідчого, прокурора володільця тимчасово вилученого майна та її представників, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Так, згідно зі статтями 131 та 132 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.

Положенням ч. 2 ст. 170 КПК України встановлено, що арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Частиною 3 ст. 170 КПК України передбачено, що у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Згідно з ч. 10 ст. 170 КПК України арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна. Не може бути арештовано майно, якщо воно перебуває у власності добросовісного набувача, крім арешту майна з метою забезпечення збереження речових доказів.

Частиною 1 ст. 98 КПК України встановлено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Положенням ч. 2 ст. 173 КПК України передбачено, що при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: 1) правову підставу для арешту майна; 2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3-1) можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу); 4) розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; 6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.

Відповідно до ч. 1 ст. 85 КПК України, доказ визнається допустимим, якщо він отриманий у порядку, встановленому цим Кодексом.

Згідно з ч. 1 ст. 87 КПК України, недопустимими є докази, отримані внаслідок істотного порушення прав та свобод людини, гарантованих Конституцією та законами України, міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, а також будь-які інші докази, здобуті завдяки інформації, отриманій внаслідок істотного порушення прав та свобод людини.

Положеннями п. 1 ч. 2 ст. 87 КПК України встановлено, що суд зобов`язаний визнати істотними порушеннями прав людини і основоположних свобод, зокрема здійснення процесуальних дій, які потребують попереднього дозволу суду, без такого дозволу або з порушенням його суттєвих умов.

Частиною 1 статті 234 передбачено, що обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого загального суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування, а у кримінальних провадженнях щодо злочинів, віднесених до підсудності Вищого антикорупційного суду, - на підставі ухвали слідчого судді Вищого антикорупційного суду.

Як було встановлено в судовому засіданні, ухвалою слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва від 28 листопад 2019 року у справі №761/45898/19 було надано дозвіл на проведення обшуку у нежилих приміщеннях ТОВ «МПП Україна» (код ЄДРПОУ 37570030) та ресторані «Mamamia» за адресою: м. Київ, вул. Набережно-Хрещатицька, буд. 31, де фактично здійснює господарську діяльність ТОВ «МПП Україна» (код ЄДРПОУ 37570030) та які належить на праві власності ТОВ «АНІРА» (код ЄДРПОУ 37175403).

Разом з цим, слідчим суддею на підставі клопотання слідчого та копії протоколу обшуку, долученої до нього, було встановлено, що окрім, як у нежилих приміщеннях ТОВ «МПП Україна» (код ЄДРПОУ 37570030), слідчим також було проведено обшук і у приміщеннях, що використовувались фізичними особами - підприємцями ОСОБА_6 ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_85 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_86 , ОСОБА_87 , ОСОБА_16 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_48 , ОСОБА_50 , ОСОБА_51 , ОСОБА_52 , ОСОБА_88 , ОСОБА_42 , ОСОБА_29 , ОСОБА_89 , ОСОБА_64 , ОСОБА_77 , ОСОБА_25 , ОСОБА_78 , ОСОБА_56 , ОСОБА_70 , ОСОБА_90 , ОСОБА_27 , ОСОБА_82 , ОСОБА_91 .

Враховуючи те, що дозвіл на обшук приміщень за адресою: АДРЕСА_6 , де здійснювали господарську діяльність фізичні особи-підприємці ОСОБА_6 ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_85 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_86 , ОСОБА_87 , ОСОБА_16 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_48 , ОСОБА_50 , ОСОБА_51 , ОСОБА_52 , ОСОБА_88 , ОСОБА_42 , ОСОБА_29 , ОСОБА_89 , ОСОБА_64 , ОСОБА_77 , ОСОБА_25 , ОСОБА_78 , ОСОБА_56 , ОСОБА_70 , ОСОБА_90 , ОСОБА_27 , ОСОБА_82 , ОСОБА_83 судом не надавався, слідчий суддя приходить до висновку про те, що речі, що перелічені у додатку №3 до протоколу обшуку від 09 грудня 2019 року були отримані внаслідок здійснення процесуальної дії, що потребує попереднього дозволу суду з порушенням його суттєвих умов, що в свою чергу означає, що фактичні дані, які могли б бути отриманими з вказаних речей в подальшому судом будуть визнані недопустимими доказами, а значить зазначені речі не можуть бути визнані речовими доказами у кримінальному провадженні і, відповідно, не можуть бути арештованими.

Що ж стосується речей, тимчасово вилучених у нежилих приміщеннях ТОВ «МПП Україна» (код ЄДРПОУ 37570030), розташованих за адресою: м. Київ, вул. Набережно-Хрещатицька, буд. 31, слідчий суддя вважає за необхідне зазначити наступне.

Так, у своєму клопотанні слідчий хоча й зазначає, що майно, тимчасово вилучене 09 грудня 2019 року під час обшуку у нежилих приміщеннях ТОВ «МПП Україна» (код ЄДРПОУ 37570030), розташованих за адресою: м. Київ, вул. Набережно-Хрещатицька, буд. 31, однак не конкретизує, яким саме критеріям, передбаченим ст. 98 КПК України відповідають вказані речі та не посилається на докази, здобуті під час досудового розслідування кримінального провадження № 32019100000000611 від 24 жовтня 2019 року та долучені ним до матеріалів клопотання, якими це підтверджується.

Крім того, слідчий суддя звертає увагу на суто формальний характер постанови слідчого від 10 грудня 2019 року, копія якої долучена до матеріалів клопотання, яка також не містить посилання на конкретні критерії, визначені статтею 98 КПК України, яким нібито відповідає вилучене під час обшуку майно.

При цьому, клопотання слідчого про арешт майна не містить жодного посилання на наявність ризиків, передбачених абзацом 2 частини 1 статті 170 КПК України, запобігання яких є завданням такого заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна.

Також слідчий суддя вважає за необхідне звернути увагу на те, що зі співставлення переліку майна, що міститься у клопотанні та тексту протоколу обшуку не можливо зробити висновок про те, які саме із речей, зазначених у клопотанні вилучались з приміщень ТОВ «МПП Україна», а які із приміщень, що ТОВ «МПП Україна» передало у суборенду фізичним особам-підприємцям.

З урахуванням встановлених у судовому засіданні обставин, слідчий суддя вважає, що досягнення мети досудового слідства в рамках даного кримінального провадження не може бути компенсоване таким підходом органу досудового розслідування щодо невмотивованого ініціювання питання про накладення арешту на майно.

Враховуючи викладене, з огляду на те, що слідчим у своєму клопотанні не було належним чином доведено необхідності застосування в рамках кримінального провадження № 32019100000000611 від 24 жовтня 2019 року такого обмежувального заходу як арешт майна, тимчасово вилученого 09 грудня 2019 року під час обшуку у нежилих приміщеннях ТОВ «МПП Україна» (код ЄДРПОУ 37570030), розташованих за адресою: м. Київ, вул. Набережно-Хрещатицька, буд. 31, а також наявності ризиків, передбачених абзацом 2 частини 1 статті 170 КПК України, зокрема можливості приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення та відчуження зазначеного майна, слідчий суддя не знаходить достатніх підстав для задоволення клопотання слідчого і в цій частині.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 98, 131, 132, 170-173, 309, 310, 392, 393, 395, 532 КПК України, слідчий суддя

у х в а л в и в:

У задоволенні клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ФР ГУДФС у м. Києві ОСОБА_3 , що погоджене прокурором відділу прокуратури м. Києва ОСОБА_5 , про арешт майна у кримінальному провадженні № 32019100000000611, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 24 жовтня 2019 року, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України відмовити.

Майно, тимчасово вилучене 09 грудня 2019 року, під час проведення обшуку за адресою: м. Київ, вул. Набережно-Хрещатицька, 31 негайно повернути володільцям.

На ухвалу слідчого судді може бути подана апеляційна скарга безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення. Якщо ухвалу суду постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.

Повний текст ухвали буде проголошено о 08 годині 12 хвилин 13 грудня 2019 року.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення12.12.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу86616084
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —761/47443/19

Ухвала від 04.02.2020

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Глиняний Віктор Петрович

Ухвала від 12.12.2019

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Сидоров Є. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні